Iako je zbog rupe na kolovozu u Šafarikovoj ulici, nedaleko od izlaska u Jevrejsku, postavljen saobraćajni znak koji bi trebalo da upozorava vozače na pomenuto oštećenje, u popodnevnim satima je ipak došlo do oštećenja jednog vozila koje nije "zaobišlo" rupu.
Pre nekoliko godina komsija na trenutak ostavi svoja kola pred svojom kapijom. U momentu udarila neka oluja i prolom oblaka, bujice vode su tekle ulicom. Ja stojim na prozoru i gledam kako pada kisa. U jednom trenutku vidim kako asfalt ispod komsijinog automobila nestaje. Otvorila se rupa, prednji tockovi vise u vazduhu, automobil se drzi iznad rupe tako sto se prednji branik zakacio na kanalizacioni saht. Rupa je isla skroz do samih zadnjih tockova. Istrcim napolje da kazem komsiji da mu ulica jede automobil. Izadje on napolje, sakupio se ceo komsiluk, kisa i dalje pada. Pogledamo u rupu a ona brat bratu oko 2m dubine i lepo se vidi bujica vode kako prolazi njenim dnom, kao reka ponornica. Stane kisa, sine sunce a mi okupljeni oko automobila razmisljamo kako da ga pomerimo a da ne upadne u tu jamu. Svasta nam je padalo na pamet, ali kako sa nekom alatkom pridjemo tako rupa pocinje da se urusava i siri. Zvali smo AMS jer je komsija njihov clan. Dosli i kada su videli samo su se spakovali i otisli uz reci "zovite saobracajnu policiju". Zovemo mi policiju, dosli oni posle par minuta. Najverovatnije da su bili u blizini cim su tako brzo stigli. I sada krece pravi seks. Konstatuju oni da je vozilo bilo nepropisno parkirano tj. na kolski ulaz u dvoriste kuce vlasnika automobila. Ne interesuje njih sto kola vise u vazduhu iznad rupe duboke skoro 2m. Njih interesuje sto kola stoja na kapiji i ladno uzeli da pisu kaznu za auto koji samo sto zemlja nije progutala. Ispisali kaznu i otisli. Prosli neki likovi iz Dnevnika ili Gradjanskog, slikali i sutra izasla slika u novinama. Kola vise iznad one rupe i niko nema hrabrosti da im pridje jer kako im se pridje rupa krene da se urusava. Posle nekoliko sati sasvim slucajno ulicom prolazi pauk, zaustavimo kamion, objasnimo coveku situaciju. Covek ladno izadje iz kamiona, zakaci kola, digne ih i premesti par metara dalje. Uzeo je 1.000 dinara za sebe i kolegu, seli u kamion i otisli dalje.
Pošto evropa nema alternativu i pošto je cilj postati " kandidat " šta znači jedna rupa više ili manje.Kad razbiješ auto prosto ti bude milo što si član kandidata i zaboraviš na puteve.glad,muljanje,korupciju,pranje para.Zaboraviš na gomilu japi urlikača i nosača zastava koji su se pouvaljivali na državne,pokrajinske i gradske jasle i od čijih bi plata mogli da poprave 10 rupa dnevno.Zaboraviš na ulice koje propadaju posle 2-3 godine,koje se raskopavaju naknadno jer neki " fabus-famus menadjer " nije dobro projektovao i iskontrolisao radove.Zaboraviš na njihove platurdže koje dobijaju da ovoga ne bude.Jer cilj opravdava sredstvo a cilj je postati " KANDIDAT ".
Prvo, ovde nije u pitanju obicna rupa.
Drugo, nije dovoljno jedno vozilo i jedna lopata.
Trece, tu treba utvrditi i otkloniti uzrok, i
Cetvrto, kad ne bi jednim vozilom i jednom lopatom (nego sistematski) resavali probleme tada bi ovaj sto je upao prosao najnormalnije i ne bi se raspravljao sa policijom.
posetite raskrsnicu Balzakove i Bul. Cara Lazara. Kada iz Balzakove skrecete levo u C. Lazara u krajnjoj levoj traci do samog ostrva rupcaga u kojoj, ako je ne promasite, ostaje poprilicno delova vaseg auta. Inace ta rupa je popravljana nekoliko puta ali bez uspeha, a sad stoji vec dugo potpuno neobelezena, pa kad razvalite auto a vi se zalite bogu ocu
Sledeća takva rupa će da se otvori na uglu Hadži Ruvimove i Ilije Birčanina kod PIRAMIDE,e sada se svi prave ludi i ne popravljaju to ulegnuće dok neko tu ne upadne!
U Srbiji kad se desi nesto ovakvo radi se sledece: 1. ne pomera se vozilo (ako vas u medjuvremenu ne prebiju nervozni vozaci koji bi da prodju) 2. policija dolazi pole 2-2,5 sata i gleda vas kao da ste im pobili celu familiju, pravi zapisnik u kome konstatuje da niste prilagodili voznju uslovima puta i obavestava vas da cete morati platiti kaznu 3.vlasnik prvo mora da ide u policiju da se svadja sa komandirima i da ih ubedi da napisu novi zapisnik 4. lokalna samouprava je obavezna da popravi kvar na putu ali je boli ona stvar 5. lokalna uprava dobija fond za popravke ali ne moze iz njega nikom nista da isplati jer je isti pokraden cim su legle pare 6. vozac popizdi, najebe se keve svima i ode kod majstora da popravi auto osvom trosku 7.i tako svaki sledeci put 8. ovo je Srbija brale 9. nek vam je bog u pomoci na novosadskim ulicama
Danas prosao tim sokakom. Levom stranom parkrani automobili, ali ne sa jednim tockom na trotoaru (kao na ovoj slici) nego blize sredini kolovoza. Ni pored njih ni pored zgrada. Nazad nisam mogao jer se naredjalo nekoliko vozila iza. Ipak sam se provukao pored zgrade strepeci hocu li upasti u rupu, jer rupa ispod asvalta je sasvim sigurno sira nego sto se vidi. Posle uspesnog prolaska pitao sam se ko ce da natrci i kada, kada ce asvalt popustiti. I evo, ipak je popustio i to vrlo brzo.
al meni nikad nece biti jasna logika nasih putara, dakle kad se pojavi rupa umesto da dodje jedno vozilo i 2 radnika i da odma zakrpe rupu, verujte da je moguce bez problema, posto je uglavnom u pitanju par kila asfalta i peska
ali ne prvo se salje jedno vozilo sa par radnika da postavi znak, onda narednih 2 nedelje do mesec dana rupa stoji, u medjuvremeni neko opali znak tako da ga vise nema, e onda dolazi oni gore pomenutih 2 radnika da zakrpi rupu, pa se onda vracaju ovi sto su stavili znak, da ga sklone, i tako se umesto 1 pravi 3 posla, logike nema, ali se tako radi nazalost
treba nam jedno udruženje nezadovoljnih vozača i jedna kolektivna tužba kad veštak sabere koliko nas loši putevi koštaju dnevno, ja sam na svakim kolima menjao stabilizatore, poluosovine, amortizere... i sve plaćao iz svog džepa, ništa grad ništa osiguranje.
U inostranstvu kada se desi ovako nešto radi se sledeće: 1. ne pomera se vozilo 2. policija dolazi i pravi zapisnik 3. vlasnik na osnovu zapisnika tuži lokalnu upravu i u 95% slučaja dobija nadoknadu 4. lokalna uprava je obavezna da popravi ili obeleži kvar na putu. 5. lokalna uprava dobija fond za popravke i asfaltiranje od poreza, registracije vozila i godišnjih parking mesta od obližnjih stanara. Znam, ima više sistema, ali uglavnom IMA sistema. Ovako... desio se propust i kvar i nikom ništa.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kolima upao u rupu
Novi Sad
•29.07.2011.
•13:03 > 14:25
Komentari 13
Vukajlo
Jo
@Nsnn
Drugo, nije dovoljno jedno vozilo i jedna lopata.
Trece, tu treba utvrditi i otkloniti uzrok, i
Cetvrto, kad ne bi jednim vozilom i jednom lopatom (nego sistematski) resavali probleme tada bi ovaj sto je upao prosao najnormalnije i ne bi se raspravljao sa policijom.
jos nesto
Dejan Stanić
vozac
Prolaznik
nsnn
ali ne prvo se salje jedno vozilo sa par radnika da postavi znak, onda narednih 2 nedelje do mesec dana rupa stoji, u medjuvremeni neko opali znak tako da ga vise nema, e onda dolazi oni gore pomenutih 2 radnika da zakrpi rupu, pa se onda vracaju ovi sto su stavili znak, da ga sklone, i tako se umesto 1 pravi 3 posla, logike nema, ali se tako radi nazalost
Vaskez NS
Mirko Alvirović
ns
Hm
XXL
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H