Zatvaranje dela Kisačke ulice u svrhu obnove podvožnjaka od jutros nije prouzrokovalo velike saobraćajne gužve u ovoj ulici, mada se u Temerinskoj stvarala kolona vozila.
Za nadvožnjak takvih gabarita (25 metara) normalnim ljudima potrebno je do 4 nedelje da ga sruše i naprave novi, a u Srbiji će da ga akaju 6 i više meseci? Ovo se može shvatiti samo kao iživljavanje nad stanovnicima.
Ovaj narod neko namerno zajebava, valjda ispituju dokle raja može da trpi idiote. Napravite dva betonska stuba sa strane i nabacite gotovu metalnu konstrukciju (kao kod Žeželja). Dok se noseći stubovi grade, saobraćaj ide normalno, posle dva dana zastoja dok konstrukcija ne ‘legne’. Ali, izgleda da je u toj varijanti mala ‘ugradnja’
Kakvo genijalno rešenje, "gužva je pa kreni ranije". Šta ima bilo koje usko grlo u saobraćaju da se rešava, samo potrošiš više vremena i nema problema!
Zivim u Rumenackoj i iako je bila guzva uopste nije bilo tako strasno da se prodje. Guzva se napravi tek oko 7:45-7:50. Oko 7:30 nema nikog. Trebalo mi je mozda 5 min duze nego inace do posla. Kreni ranije ili idi bicikom:)
kroz kukuruz
a kako ce da prodje u najnovijem roku ako je sad vec najavljeno da podvoznjak nece biti gotov u tom roku? da nece ipak da krene leteci voz umesto onog Stadler KISSa?
dragi gradjani i seljaci - izgleda da su vas opet naVOZALI :D
Saobraćajna traka za vozila javnog prevoza se može prepoznati po tome što na njenom početku stoji znak "saobraćajna traka za vozila javnog prevoza putnika" (III-71), a na kraju znak "završetak saobraćajne trake za vozila javnog prevoza putnika" (III-71.1).
Onaj "rekonstruisani" u temerinskoj je već oštećen. Ima 5 ogrebotina od dole i jedan deo olupan veličine 20/30 cm kad se gleda prema centru. Ne poštuje se visina propisana i to se dešava. Redakcija mož da slika slobodno.
celu tu raskrsnicu nesrećno urađenu treba rekonstruisati opet. Pešaci prelaze tamo gde je nekad bio pešački prelaz umesto da im je napravljena pasarela. Ipak je tu tranzit. I tu nas čeka zatvaranje opet kad se ovo završi
Da ne živim na Detelinari , još bih im i poverovala...
Gužve su samo takve na raskrsnici Rumenačke i Partizanske. Po ceo dan je tu saobraćajna policija i samo se čuju pištaljke i sirene automobila ...
A kažu trajaće ti radovi u Kisačkoj...
Željko, sve je to meni jasno ali kako ja da znam da li smem da vozim tim trakama ili ne. Npr. u BG nesme da se vozi preko žute trake (kazna), kod nas ako voziš trakom za autobus (uglavnom za skretanje) kazna. Kako ja da znam da su ovde žute trake zbog radova i da smem da vozim njima? Kako da razlikujem može ili ne može, da li sam u obavezi da pratim oznake ili ne smem da idem njima ?
Je mnogo veća kočnica za saobracaj od Temerinskog.
Tako da cemo grcati,a ako bude jedna jača kiša,dolazi do totalnog kolapsa.
Šest meseci.. ce izazvati totalan bes vozača
Biće krkljanac, prijatelj koji prolazi od Partizanske do Detelinare, razmišlja da ne čeka još koji mesec do 65-e nego da odmah preda za penziju. Kaže neka mu skinu malo od penzije, samo da pod stare dane izbegne gužvu.
PRAVILNIK O SAOBRAĆAJNOJ SIGNALIZACIJI
("Sl. glasnik RS", br. 134/14; na snazi od 19.12.2014.)
Član 51.
(1) Oznake na putu su bele boje.
(2) Oznake na putu čine: linije, strelice, natpisi i druge oznake.
(3) Izuzetno od stava 1. ovog člana oznake na putu su žute boje:
**** 1) privremene oznake koje se koriste u zoni radova na putu; ****
2) oznake za odvajanje saobraćajnih traka za kretanje vozila javnog gradskog prevoza putnika;
3) oznake za odvajanje saobraćajnih traka za elektronsku naplatu putarine;
4) oznake kojima se obeležavaju mesta posebne namene (parking za osobe sa invaliditetom, autobuska stajališta, zabrana parkiranja, taksi vozila, policija, i dr.).
U Jovana Cvijića ulici,treba izbegavati u širokom luku.
Treba voziti kejom,bulevarima,naročito Evropskim bul.kojim mozete izaci na autoput,kao i izlaz prema Najlonu. Preko mosta Slobode,valja preko.
Sve oko centra je haos.
Treba snimiti pa se uveriti
Na kolovozu, na pojedinim mestima iscrtane su nove oznake pravaca kretanja ŽUTOM bojom. Stare bele su precrtane. Ta ŽUTA boja označava komunalne trake i pravce kretanja dozvoljene samo za komunalna vozila tj: autobuse,taxi i slična vozila. Na znakovima pored puta koji obaveštavaju pravce kretanja nema promena već su oznake ostale iste a na raskrsnici ulice Jaše Tomića i Kisačke stoje samo ŽUTE oznake na kolovozu za desno (jedino moguće) iz pravca Ž. stanice. Voleo bi da neko objasni ove oznake jer po odgovoru saobraćajnog policajca ja kao civil ne bi smeo da koristim te trake. Zbunjen sam jer po tome nijedno ne komunalno vozilo ne bi smelo da skreće tj prati pravac prema Kisačkoj ulici i koje oznake treba poštovati one na kolovozu ili pored puta.
Dragi 021, cenim vaš rad ali nadvožnjak u Kisačkoj se računa kao poslednji deo stanice Novi Sad, i samim tim džabe kontaktirate RŽD, jer se stanica Novi Sad radi u okviru rekonstrukcije pruge Novi Sad Subotica, pa samim time je rade Kinezi, a ne RŽD.
Molim Vas da obidjete ugao Rumenacke kod Merkura u pravcu Detelinare, kao i kruzni tok kod Aptiva prema Rumenackoj... Svi su se prilagodili, nema sta, kilometarske kolone... Naslov clanka (fotografijr) je identican uzvodno nizvodno plovnosti...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Novosadski vozači se prilagodili zatvaranju Kisačke, od jutros bez većih gužvi
Ivan Kuzmanović
ivan.kuzmanovic@021.rs
Novi Sad
•05.10.2021.
•09:52 > 10:17
Komentari 25
Saša
Drna drna
steva
Vlada
Kakvo genijalno rešenje, "gužva je pa kreni ranije". Šta ima bilo koje usko grlo u saobraćaju da se rešava, samo potrošiš više vremena i nema problema!
@ns
ex chapman
a kako ce da prodje u najnovijem roku ako je sad vec najavljeno da podvoznjak nece biti gotov u tom roku? da nece ipak da krene leteci voz umesto onog Stadler KISSa?
dragi gradjani i seljaci - izgleda da su vas opet naVOZALI :D
/
ma vi's da ovi prepravljaju i pravila saobracaja.
zute oznake, kretanje u kruznom toku, kretanje i ponasanje biciklista
Željko
Lola
realno
celu tu raskrsnicu nesrećno urađenu treba rekonstruisati opet. Pešaci prelaze tamo gde je nekad bio pešački prelaz umesto da im je napravljena pasarela. Ipak je tu tranzit. I tu nas čeka zatvaranje opet kad se ovo završi
NS
Gužve su samo takve na raskrsnici Rumenačke i Partizanske. Po ceo dan je tu saobraćajna policija i samo se čuju pištaljke i sirene automobila ...
A kažu trajaće ti radovi u Kisačkoj...
deran
Salajčanin
Lola
Tako da cemo grcati,a ako bude jedna jača kiša,dolazi do totalnog kolapsa.
Šest meseci.. ce izazvati totalan bes vozača
H
artist
I tako vec decenijama.
Željko
("Sl. glasnik RS", br. 134/14; na snazi od 19.12.2014.)
Član 51.
(1) Oznake na putu su bele boje.
(2) Oznake na putu čine: linije, strelice, natpisi i druge oznake.
(3) Izuzetno od stava 1. ovog člana oznake na putu su žute boje:
**** 1) privremene oznake koje se koriste u zoni radova na putu; ****
2) oznake za odvajanje saobraćajnih traka za kretanje vozila javnog gradskog prevoza putnika;
3) oznake za odvajanje saobraćajnih traka za elektronsku naplatu putarine;
4) oznake kojima se obeležavaju mesta posebne namene (parking za osobe sa invaliditetom, autobuska stajališta, zabrana parkiranja, taksi vozila, policija, i dr.).
igor_t
Dragojlo
Treba voziti kejom,bulevarima,naročito Evropskim bul.kojim mozete izaci na autoput,kao i izlaz prema Najlonu. Preko mosta Slobode,valja preko.
Sve oko centra je haos.
Treba snimiti pa se uveriti
deran
ĐURO
Bilja
marjan
Uzvodno
D
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H