Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) raspisala je javnu nabavku za kupovinu 10 električnih autobusa sa pratećom opremom za potrebe novosadskog javnog prevoza.
Cene električnih autobusa:
Francuski Heuliez cena 435.000€,
Nemački MAN cena 550.000€,
Nemački Mercedes cena 483.000€,
Kinesko-Kazakstanski Yutong 327.000€.
Šta mi kupujemo za 800.000€ po komadu? Ok nije sve u autobusima nešto je i u delovima i logistici, servisu itd... ali opet, autobusi su oko 500.000€ šta je još 300.000€ po autobusu?
U špicu autobus broj 5, gomila ljudi čeka čak i duže od sat vremena, alo između 15,00 i 16,00 časova, gde ja direktor, savetnici, gradonačelnik, svi ćute, bitno da piše na ćirilici, izem ti ovaj narod, svi ćute, neka vas gaze i treba, šta ste vi, vozači se bune vi ćutite, e Srbijo na šta si spala. Mudrost je skratiti liniju i da kreće sa ŽS ali ne, mozak ovde nije potreban, već prstići za botovanje i dlanovi za aplauze, jebeš ljudsko dostojanstvo, makar šaljite proteste, mejlove bilo šta ili ćutite i ne mudros... kaljuga teška koja i ljude pretvara u kalj!
Zasto preskacemo stepenice? Kako nismo u potpunosti presli na gas a zatim na el. energiju. Jos uvek su skupi autobusi na struju sto vidimo iz konkursa 10 autobusa za 10milona eura. Gasne dobijamo 30 autobusa za sedam milona eura.
Pošto je ceo vozni park GSP parkiran kod železničke stanice predlažem rušenje onog parkića da ima gde da parkuraju.Ono cveće nit raste,nit se vidi od načičkanih autobusa.A u Grasu sem raspadnutih autobusa ogroman parking prazan.
Lepo, ali pitanje je kako mi dobijamo el.energiju.
Sagorevanjem fosilnih goriva, naravno.
Koliko su ta vozila onda ekološka?
Opet bar su tiša i konkretno ne zagađuju vazduh u N.Sadu.
Ne zna se sta je gore vozni park ili ljudi koji upravljaju vozilima (čast izuzetcima). Deset autobusa se nece ni osetiti, pored svih ostalih autobusa, koji su u očajnom stanju.
Дај бре хејтери прочитајте барем текст. Тендер расписује ЕБРД, тендер су припремили европљани. Нема разлога за неосноване оптужбе о лоповлуку домаће екипе (чему су иначе склони). Што се тиче мањка возача, то јесте проблем.
Pa što odmah niste kupovali električne autobuse, već sada pred izbore da se proseravate kako se brinete o ekologiji. Koji smrljovi, i šta ćete rešiti sa 10 autobusa? da ste nabavili 100 pa još ajde, ali sa 10, nemojte se brukati više.
Kome autobusi kad nemate vozača??? Liniju broj 5 u večernjim časovima čekam od 20,50 do 21,40 , samo dva vozača na relaciji!!! Tugaaaa, a pravili ste redukciju polazaka u oktobru dva puta i opet se ne poštuje. Toliko
Umesto da se krene(najzad)sa razvojem šinsko/tramvajskog saobraćaja u i oko Novog Sada,mažu se oči jednostavnom kupovinom električnih vozila,da bi se opravdala pljačka državnih sredstava i bezobraznom bahatim neznanjem gradskog rukovodstva koje luta u svemu,osim u pljački i prevarama građana.
90% dizel autobusa čade i zagađuju a ovih 10 će kao očistiti vazduh..
to mi liči kad gomilu plastične ambalaže spakujete u papirnu kesu na kasi
i onda ste ekološki..šta ono...sluđeni ?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad kupuje 10 električnih autobusa, imaće većinu ekološko prihvatljivih vozila
Autor: 021.rs
Novi Sad
•06.11.2021.
•10:35 > 11:16
Komentari 21
Toma
Francuski Heuliez cena 435.000€,
Nemački MAN cena 550.000€,
Nemački Mercedes cena 483.000€,
Kinesko-Kazakstanski Yutong 327.000€.
Šta mi kupujemo za 800.000€ po komadu? Ok nije sve u autobusima nešto je i u delovima i logistici, servisu itd... ali opet, autobusi su oko 500.000€ šta je još 300.000€ po autobusu?
ZX
Zli
Ilo
Urosh
ZAŠTO AUTOBUSI GSP-a NE POŠTUJU OGRANIČENJE BRZINE U ZONI ŠKOLE????
albino
Makarije
Sima
Dragan
Aleksandar
Sagorevanjem fosilnih goriva, naravno.
Koliko su ta vozila onda ekološka?
Opet bar su tiša i konkretno ne zagađuju vazduh u N.Sadu.
Novi
Ташоли
Ns
Grad je pun starih kanti koje zagadjuju ovo nista nece promeniti.
maksa
Ja
Djuka
Mika
Banderaš
Miki
NitkoV
PurgerNS
to mi liči kad gomilu plastične ambalaže spakujete u papirnu kesu na kasi
i onda ste ekološki..šta ono...sluđeni ?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H