@Mac
Majko mila, kakav otkaz mozga. To što si napisao važi za prelaze sa semaforom kad se upali crveno: vozači su dužni da puste pešake da pređu prelaz i kad se upali crveno, osim u slučaju kada je ispred njih pešačko ostrvo, -kada je pešak dužan da na njemu stane i sačeka da se upali zeleno. NE POSTOJI situacija u kojoj vozač nije dužan da proputi pešaka, kao i biciklistu koji se kreće stazom koja je deo pešačkog prelaza.
Glavni problem je što se pojedincima poput tebe, koji ne mogu ni da zapamte reč "bicikl" a ne nešto komplikovanije, dozvoli da znaje propisa polože jednom i onda da jednostavno imaju dozvolu - umesto da vas nateraju da svakih par godina ponovo odgovarate gradivo kako bi se ovakvi otkazi mozga na vreme uočili od strane nadležnih službi.
NSAboriginal
Nisam verovala da ću dočekati da jedan biciklista ovako nešto napiše! U poslednje vreme, za nas pešake, koji hodamo trotoarom, putem nama namenjenom, biciklisti predstavljaju ozbiljnu opasnost. Hodajući po trotoaru pešak ne očekuje da će neko da mu zvizne iza leđa, ne potrudivši se makar da zazvoni. Može se samo zamisliti šta bi se desilo da dotični pešak ispruži ruku, skrene malo da bi izbegao baru ili ne daj bože posrne? Ako voze pešaku u susret, obično očekuju da se pešak ukloni i propusti ih. Trotoarom voze i tamo gde postoji biciklistička staza! Samo je teško poverovati da ne znaju propis, biće pre da ga samo ne zarezuju! Moram da zahvalim atipičnom biciklisti - novosadskom "urođeniku", a njegovom detetu čestitam na takvom ocu! Srećno je što ga on vaspitava!
U ovom slucaju kao sto je na slici po zakonu vozac automobila nije duzan da se zaustavi zato sto postoji takozvano ostrvo na sred puta i pesak i biciklista su duzni da stanu na sred ostrva i da kad nema automobila predju put ! Takav je zakon kod nas i po Evropi. U slucaju kad nema ostrva nego zebra preko svih traka ( npr ima na keju kod mosta ) tek onda je vozac duzan da stane . Drugo biciklista iako prelazi put da li po zebri ili stazi pre prelaska duzan je da se zaustavi, i ima dve opcije sidje sa bicikla pregura ga ili u istoj brzini kao i pesak predje put. Inace da ne bude zabune vozim i auto i bicikli .
Vlada
07.12.2021 • 00:06
@budala
Ovde je u pitanju biciklistička staza. A ti nemoj stati, lepo legne 200 hiljada ako me udariš.
Eto, baš na ovoj slici u ovoj situaciji, ako vozač bicikla vozi bicikl, vozač bicikla nema prednost nad vozačem automobila.
Što apsolutno ne znači da je automobil trebao da udari u bicikl.
Širite dezinformacije i neko će pomisliti da tako treba.
A čak i pešak ...
"Na pešačkom prelazu, na kome saobraćaj nije regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima ni znacima koje daje policijski službenik, pešak je dužan da se pre stupanja na pešački prelaz, prethodno uveri da može da pređe na bezbedan način, tako da stupanjem na kolovoz ne ugrožava bezbednost saobraćaja."
Pročitajte 100 puta drugi deo rečenice (Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima).
Nekad su nas učili, pogledaš levo, pa desno, pa levo, ... pa onda ...
Prelazak preko ulice/puta u maniru oslobodioca je pogrešan i ne treba tako da učimo mlađe učesnike u saobraćaju.
I da me neko ne razume pogrešno. Vozač automobila mora biti nekoliko puta oprezniji i pažljiviji učesnik u saobraćaju. Ali to je već pitanje saobraćajne kulture.
Biciklista sam. I dete mi vozi bicikl.
Ali da biciklisti ne znaju pravila u saobraćaju, ne znaju.
Vozač bicikla je vozač. Kao i vozač automobila. 1. Trotoar je namenjen za pešake a ne za bicikle. Kada nema biciklističke staze/trake, bicikli se voze kolovozom/putem
2. Zebra/pešački prelaz je namenjen za pešake i daju prednost pešacima a ne vozačima bicikla. Ako neko gura bicikl onda je pešak. Ako ga vozi onda je vozač.
3. Vozač bicikla ima prednost nad vozačem automobila kad automobil prilikom skretanja (skretanja!) preseca biciklističku stazu/traku
4. Automobil, kamion, moped, motocikl, bicikl su vozila. Manje vozilo nema prednost nad većim samo zato što je manje. Kako auto nad kamionom tako ni bicikl nad automobilom.
Prema tome, izletanje biciklom na put logikom "mora da mi stane" je potpuno pogrešno.
A ogromna većina vozača bicikla je ubeđena da je ispravno drugačije od ovog što piše u Zakonu o bezbednosti u saobraćaju.
Ako pesacki prelaz ima samo zebru, biciklista je duzan da sidje i pregura bicikl, nema pravo da vozi po zebri.
Ako pored zebre ima obelezenu biciklisticku stazu, njom ima pravo da vozi.
Licno ne stajem zaukanim biciklistima na zebrama, stajem pesacima, i biciklistima koji su se zaustavili, pa kom obojci kom opanci, dosta mi vas je bahatih.
O, pa neće biti gospodine. Naučili smo proteklog vikenda da svako ima pravo da blokira saobraćaj ako tako želi, te tako itekako ima ovaj gospodin kojem ste se obratili pravo da biciklistima blokira prolaz. Imate li vi možda pitanje o značenju reči "licemerje"?
Не знам да ли намерно или случајно избегавате да поделите и информацију са раскрснице Ј.Веселиновића и И.Бирчанина где је данас био удес, а и нема дана када не буде. Потом се створи колона од 500м и затим свирка, претицање колона и лудило, све наочи и уши ђака у умњтничкој и деце у вртићу. Нико од паметњаковића нема решења за ову лудницу на Н.Детелинари па да сугеришем: прекид саобраћаја, једносмерне и искључиво пешачке улице, дестимулација саобраћаја
Biciklisti imaju pravo da voze pešačkom stazom koja ide preko prelaza, a ti nemaš pravo da se na njoj zaustaviš i blokiraš im prolaz. Imaš li još pitanja o stvarima koje je trebalo da spremiš za vozački?
Molim nadležne da provere tu ulicu, D. Kiša iz koje se ulazi u ulicu B. Ribnikar. Veoma nepregledna a prilikom skretanja desno morate stati da proverite levu stranu. Tu ste zaustavljeni delom i na biciklističkoj stazi gde, ne retko, se biciklisti iživljavaju na kolima i prema vozaču. Imaju, bogom dano pravo i jokanovića, da su oni u pravu, da ne moraju da stanu ispred pešakog i da pešački pređu peške! Često napadaju pešake koji tu moraju da idu zbog stare kuće koja je na pešačkoj stazi.
Poštovani sugrađani, lično sam prisustvovao akciji spasavanja čoveka koji je verovatno preminuo za volanom kod Tehnološkog fakulteta. Pohvaljujem ekipu hitne pomoći koja je dala sve od sebe u izvlačenju pacijenta i pokušaju reanimacije preko 40 minuta...
Svaka čas za trud i želju da se vrati ljudski život za dr Daneta Tabša, med tehničara Miroslava Ninkova i vozača...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Muškarac preminuo za volanom na Limanu, automobil izleteo sa puta i udario u drvo
Autor: 021.rs
Novi Sad
•06.12.2021.
•20:31 > 20:35
Komentari 19
kontrola vozačke
Majko mila, kakav otkaz mozga. To što si napisao važi za prelaze sa semaforom kad se upali crveno: vozači su dužni da puste pešake da pređu prelaz i kad se upali crveno, osim u slučaju kada je ispred njih pešačko ostrvo, -kada je pešak dužan da na njemu stane i sačeka da se upali zeleno. NE POSTOJI situacija u kojoj vozač nije dužan da proputi pešaka, kao i biciklistu koji se kreće stazom koja je deo pešačkog prelaza.
Glavni problem je što se pojedincima poput tebe, koji ne mogu ni da zapamte reč "bicikl" a ne nešto komplikovanije, dozvoli da znaje propisa polože jednom i onda da jednostavno imaju dozvolu - umesto da vas nateraju da svakih par godina ponovo odgovarate gradivo kako bi se ovakvi otkazi mozga na vreme uočili od strane nadležnih službi.
Bojan
Ti si dečko žešće oboleo i saobraćajne propise znaš koliko i astrofiziku. Iskreno se nadam da ti niko nije dao dozvolu, ako jeste nećeš je dugo imati.
Vera
Nisam verovala da ću dočekati da jedan biciklista ovako nešto napiše! U poslednje vreme, za nas pešake, koji hodamo trotoarom, putem nama namenjenom, biciklisti predstavljaju ozbiljnu opasnost. Hodajući po trotoaru pešak ne očekuje da će neko da mu zvizne iza leđa, ne potrudivši se makar da zazvoni. Može se samo zamisliti šta bi se desilo da dotični pešak ispruži ruku, skrene malo da bi izbegao baru ili ne daj bože posrne? Ako voze pešaku u susret, obično očekuju da se pešak ukloni i propusti ih. Trotoarom voze i tamo gde postoji biciklistička staza! Samo je teško poverovati da ne znaju propis, biće pre da ga samo ne zarezuju! Moram da zahvalim atipičnom biciklisti - novosadskom "urođeniku", a njegovom detetu čestitam na takvom ocu! Srećno je što ga on vaspitava!
Mac
Bbsr
NSAboriginal
07.12.2021 • 00:06
@budala
Ovde je u pitanju biciklistička staza. A ti nemoj stati, lepo legne 200 hiljada ako me udariš.
Eto, baš na ovoj slici u ovoj situaciji, ako vozač bicikla vozi bicikl, vozač bicikla nema prednost nad vozačem automobila.
Što apsolutno ne znači da je automobil trebao da udari u bicikl.
Širite dezinformacije i neko će pomisliti da tako treba.
A čak i pešak ...
"Na pešačkom prelazu, na kome saobraćaj nije regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima ni znacima koje daje policijski službenik, pešak je dužan da se pre stupanja na pešački prelaz, prethodno uveri da može da pređe na bezbedan način, tako da stupanjem na kolovoz ne ugrožava bezbednost saobraćaja."
Pročitajte 100 puta drugi deo rečenice (Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima).
Nekad su nas učili, pogledaš levo, pa desno, pa levo, ... pa onda ...
Prelazak preko ulice/puta u maniru oslobodioca je pogrešan i ne treba tako da učimo mlađe učesnike u saobraćaju.
I da me neko ne razume pogrešno. Vozač automobila mora biti nekoliko puta oprezniji i pažljiviji učesnik u saobraćaju. Ali to je već pitanje saobraćajne kulture.
002211
kako možeš da upotrebiš takve reči? Srami se doveka.
NSAboriginal
Ali da biciklisti ne znaju pravila u saobraćaju, ne znaju.
Vozač bicikla je vozač. Kao i vozač automobila. 1. Trotoar je namenjen za pešake a ne za bicikle. Kada nema biciklističke staze/trake, bicikli se voze kolovozom/putem
2. Zebra/pešački prelaz je namenjen za pešake i daju prednost pešacima a ne vozačima bicikla. Ako neko gura bicikl onda je pešak. Ako ga vozi onda je vozač.
3. Vozač bicikla ima prednost nad vozačem automobila kad automobil prilikom skretanja (skretanja!) preseca biciklističku stazu/traku
4. Automobil, kamion, moped, motocikl, bicikl su vozila. Manje vozilo nema prednost nad većim samo zato što je manje. Kako auto nad kamionom tako ni bicikl nad automobilom.
Prema tome, izletanje biciklom na put logikom "mora da mi stane" je potpuno pogrešno.
A ogromna većina vozača bicikla je ubeđena da je ispravno drugačije od ovog što piše u Zakonu o bezbednosti u saobraćaju.
Симеон
Апсолутно се слажем али сам и свестан да сви морамо испаштати да би се нашло неко драконско решење,а то мислим да је оно што сам навео.
Lazar Acimovic
Ivan
Vlada
Ovde je u pitanju biciklistička staza. A ti nemoj stati, lepo legne 200 hiljada ako me udariš.
@težak ološ
Slobodno to testiraj jednom kad skupiš pare za auto.
@Vlada
Ako pored zebre ima obelezenu biciklisticku stazu, njom ima pravo da vozi.
Licno ne stajem zaukanim biciklistima na zebrama, stajem pesacima, i biciklistima koji su se zaustavili, pa kom obojci kom opanci, dosta mi vas je bahatih.
@Vlada
Симеон
Vlada
Biciklisti imaju pravo da voze pešačkom stazom koja ide preko prelaza, a ti nemaš pravo da se na njoj zaustaviš i blokiraš im prolaz. Imaš li još pitanja o stvarima koje je trebalo da spremiš za vozački?
Mare
vozač i pešak
Dragan
Svaka čas za trud i želju da se vrati ljudski život za dr Daneta Tabša, med tehničara Miroslava Ninkova i vozača...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H