OVO ne moze biti nikakva obilaznica oko Novog Sada! Bulevar Evrope je gusto naselje na zona, i ne bih bio na mestu stanata bulevara, kada tamo bude dnevno prolazile hiljade teskih kamiona!
Teško pitanje. Neko je bio toliko dobar đak da nije mogao da poloźi prijemni srednje škole u N.Sadu pa je putovao u B.Petrovac. Tamo je odgovor o uspehu u školi. Naravno, danas vladaju osrednji i površni pa nam tako ide.
Kao inženjer moram da kažem da je ovo samo lepa animacija i ništa drugo. Ovakva saobraćajnica tj njena izgradnja podrazumevala bi kompletno zatvaranje celog bulevara Evrope u delu od Šeratona do Kružnog toka na period od minimum dve godine sa kompletnim prwmeštanjem kanalizacionih, vodovodnih, gasnih i elektrinčnih instalacija koje ste sada postavljali. Na ovaj način bi se sve ulice koje gravitiraju ka bulevaru pretvorile u slepe počevši od Laze Nančića pa nadalje. I na kraju samo da priupitam jeste li vi normalni više? Ima li tamo neko da je bar bio vrlo dobar đak?
Prvo i prvo, ne verujemo na reč nikakvim planovima ekipe koja je za 10 godina na vlasti zeznula svaki projekat koji je započela - ili ga nije završila, niti mu se kraj ne nazire.
Kao drugo, u priče da će teretni saobraćaj sa istoka Bačke dobrovoljno da ide na fruškogorski koridor i plaća putarine ako im se izričito ne zabrani da voze kroz Novi Sad su samo za malu decu.
Treće, i najvažnije - ovde nisu u pitanju samo stanovnici Bulevara Evrope. Dovoljno ljudi koji žive od Mosta slobode do kraja Telepa ne želi da se zida ovaj most u njihovom komšiluku, i može im se da tome stanu na put. Tu se svaka priča o ovome završava, može da se gradi most dalje uzvodno ili nikako.
Predlog za portal da napise tekst o ovom mostu i fruskogorskom koridoru kao celini i lepo objasni kuda sta ide sa puno slika i mapa da bi ljudi shvatili o cemu se radi. Kad izadje ovakav ili slican tekst komentara uvek preko 100 a vise od pola ne zna ni sta je sve u planu.
Fruskogorski koridor i ovaj most bi trebali da se zavrse u isto vreme a trenutno se kopa tunel pa ne bih rekao da je imaginaran samo je pitanje hoce li stvarno biti gotovo tako brzo kao sto su najavili.
Potomke nemam, suvise sam mlad za to ali bas zato i podrzavam ovo jer vidim da je nesto dobro za buducnost. 4 zgrade sam spomenuo jer ce se ispred njih graditi i direktno ce na njih uticati ali to nije prica nego realnost da ih ima samo par tu. Sto se tice uticaja na ostale stanovnike i zgrade zasto niko ne spominje koliko saobracaja trenutno prolazi kroz bulevar oslobodjenja, futosku ulicu, bulevar cara lazara jer je to jedini nacin da se dodje do zapadnih delova grada sa sremske strane. Znaci svi tutnje ispod prozora ovih ljudi, prave se ogromne guzve a sad kad treba da se napravi most da se podeli saobracaj i samim tim smanje guzve u ostatku grada jadni ljudi na bulevaru evrope a ove ostale ko šiša. Bulevar evrope je u kategoriji bulevara oslobodjenja i futoske ulice/puta, ne mozes da se doselis tu i ocekujes tisinu i mir...
Necu reci bas 100% zbog ovoga sto pise u tekstu ali citao sam sve tekstove na ovom i drugim portalima vezane za ovaj most i 90% sam siguran da teretni saobracaj kao onaj sto ide preko zezeljevog mosta nece ici preko ovog vec ce biti zabranjen kao na mostu slobode jer kao sto sam rekao nema smisla.
O bici stazama niko ni ne govori a ovaj most ce povezati grad direktno sa onim projektom pretvaranja pruge na sremskoj strani u pesacku i bici stazu.
Е ајде не прави се више наиван.
Преко моста слободе не иде теретни саобраћај јер је ЗАБРАЊЕН. Преко овог планираног моста тај теретни саобраћај је ДОЗВОЉЕН.
Што значи по сред - среде града, Булеваром Европе па на даље, ТЕРЕТНИ САОБРАЋАЈ!
Зашто се правиш луд? Имаш ли потомке који ће живети у овом граду?
Причу о 4 зграде си ти споменуо. А то потврђујеш овом причом о ”пар зграда”, и није само то, нису 4 зграде . Све зграде које се протежу Булеваром Европе, комплетна Нова Детелинара и Адамовићево насеље. Неколико десетина хиљада људи су угрожени и не само они. Угрожен је цео град од скоро 400000 људи. А све у интересу неколицине.
Погледај се у огледало сад, и реци себи оно што стварно мислиш!
Ja znam da mi sremci iz vrdnika,rume, indjije, mitrovice, macvani, sapcani, loznicani,svakodnevno putujemo za ns. Lomatamo se preko venca ili rakovca. Muce se deca koja rade u ns. Sad ce se ukljuciti na frruskogorski koridor proci tunel iskljuciti se na novi most i biti u ns za 15 -20 min. Mislite malo i na druge dragi novosadjani a ne samo na vase ekoloske guzice. Necemo vise zagadjivati ni rakovac ni kamenicu. A i vi cete lakse stizati u vrdnik. Samo da se ne zadrzavate dugo
Setite se EPP filma za Promenadu. Ceo krov u zelenilu, igrališta za decu, zelene povrišine svuda okolo, tunel ispod bulevara kako bi se smanjile gužve u saobraćaju... kad je završen sasvim druga priča. Objašnjenje je bilo da je to bio prvobitno idejno rešenje, a da je u razradi promenjeno...
Kakva će tek karakondžula ispasti od ovog mosta, ne smem ni da pomislim! :(
Znači sad imamo imaginarni most i imaginarni fruškogorski koridor oko Petrovaradina?
Ali slažem se, neće ceo grad stati zbog par ljudi, ali dovoljno je da se mi iz par okolnih kvartova pojavimo da o ovome možete samo da sanjate.
Ne treba ništa da mi se razjasni. Evo Miki je lepo napisao i objasnio kakva je situacija. Teretni saobracaj koji se spominje je isti onaj koji ide preko mosta slobode danas. Ne znam za tebe ali ja nikada ni jedan kamion nisam video na tom mostu sem svega par puta one male kamiončiće koji su zanemarljivi. Dovljno je samo malo razmisliti i glavom da se shvati da niko ne bi sišao sa autoputa da bi vozio kroz gradski bulevar sa semaforima i gušćim saobracajem i prešao ovaj most umesto da nastavi autoputem i onda predje Dunav fruškogorskim koridorom oko Petrovaradina.
Ne znam kakva priča o 4 zgrade se spominje? Deo kroz koji će se protezati vijadukt ima samo par zgrada koje će biti prilično blizu i sigurno im neće biti sjajno nažalost ali šta da radimo, neće ceo grad stati zbog par ljudi. Mislim da se i na mapi može videti da tu ima samo par zgrada ali ako ne idi uživo pa se uveri i sam.
Vesti iz budućnosti kod nas su obično netačne, ne bih da se bakćem time.
Ono što mogu da komentarišem je reč "prelep" u profi prezentaciji. Do sad nisam znao šta bi značilo "preterano lep", ali sad shvatam. Kad se doda lepoti oduzimajući od funkcionalnosti.
PS
Obzirom da je ovo još jedna kontraproduktivna izgradnja (promašen projekt), ne isključujem ni da se, jednog dalekog dana, izgradi.
Vidim da mnogi komentatori nisu upućeni u to šta se tačno gradi. Naime, put po izlasku iz tunela se račva u dva pravca, jedan krak ide na ovaj most koji vodi pravo u Novi Sad, a drugi krak ide istočno i prelazi Dunav novim mostom kod Kovilja i spaja se sa autoputem Beograd Subotica. Prvi most je namenjen lokalnom saobraćaju u Novom Sadu, a drugi je za tranzitni saobraćaj i kamione i on predstavlja obilaznicu oko Novog Sada.
Ne verujem da neko iz Novog Sad može da podrži ovo. Osim ako naravno nema direktnu korist, kao građevinske firme i podguzne muve vladajućih. Treba obilaznica a ne autoput kroz naselje. Sremska strana nema toliko protok da kolaps ne bude na mostu. Neću ljudi autoput kraj prozora spavaće sobe. Kada padnu ovi kriminalci istresti i sve njihove poznanike. Vratiti novac da se ovo sa dosad sanira a ne ovaj most graditi.
"Predložena saobraćajnica treba da bude primarna gradska saobraćajnica (gradska magistrala) namenjena kretanju automobila, javnom gradskom prevozu, teretnom saobraćaju, pešacima i biciklistima, te da omogući prelaz sve planirane infrastrukture preko Dunava, uz uslov da se obezbedi slobodan profil plovnog puta. "
Тако да јесте предвиђен за теретни саобраћај, без обзира на твој покушај одбране и обмане и причу о ”додатку са стране”. А причу о скоро 4 зграде да и не спомињем.
Лепо су те научили... само изгледа да то све мање пали. Па ето још један миснус си уписао актуелној власти. А близу су избори.
...da se gradi ali ne ovde.Izvuci most i obilaznicu iza Futoga,mozda cak i iza Begeča i ujedno napraviti obilaznicu oko ovih naselja.Bila bi to velika usluga i vozacima a pogotovo stanovnicima ovih naselja.
Nazadnjaci se trude da u svakom gradu naprave po neko čudovište. Beograd je dobio Nakaze na vodi, a metro sledi. Novosađani će dobiti obilaznicu i verovatno NS na vodi.
Obilaznica po sred grada?! Pa ovo nema sanse da ce proci, ljudi koji zive na toj trasi na Limanu i Bulevaru Evrope ce telima braniti svoje okruzenje, siguran sam.
Zove se obilaznica sa mostom zato što se priča o fruškogorskom koridoru. Obilaznica je deo od Kaća, preko autoputa, preko Dunava mostom, oko Petrovaradina, preko miseluka do tunela na iriškom vencu. Ovaj most je samo dodatak sa strane. Preko njega neće ići teretni saobraćaj a trenutno skoro pa niko ni ne zivi izmedju kružnog toka na kraju bul Evrope i Dunava, ima mozda 4 zgrade, tako da vijadukt neće puno smetati a omogućiće bolji protok saobraćaja da se ne zabodes na semaforu na silazu sa mosta kao na mostu slobode.
Bice veselo ako ova suluda ideja zazivi. Vec sada su guzve od Novog groblja do kruznog toka kod Lidla, zamislite jos i most. Sa ili bez mosta bice veselo naivnim kupcima novih stanova popularnog Galensa kod kruznog toka ali pakao ceka i veliki deo novosadjana. Videcemo uskoro.
Za obilaznicu oko Novog Sada most bi trebao biti negde između Begeča i Futoga. Ali šta reći za vlast koja nije u stanju da 10 godina završi obilaznicu oko glavnog grada.
"Procena je da će gradnja koštati oko 130 miliona evra. Kako je država ovo proglasila za projekat od nacionalnog značaja, što omogućuje direktno pregovaranje sa investitorima i izvođačima" Lepo nam pise nas 021 sta stoji iza svega, pametnom dovoljno.
Znate li vi ljudi sta je obilaznica? Svaki veci normalan grad ima krug obilaznica na samoj periferiji grada, koje naravno obilazi grad. Bulevar evrope vec gori od guzve i manjka parkinga, jadan onaj ko bude tu ziveo.
Još jedna bez idejna,bez dušna limarija.A to je maketa iz vremena DSa.Hoćemo zidano,gvozdeni most.Orivremeni je bio lepši.U Stokholmu 23 mosta i svi zidani,u Amsterdamu isto.Proterajmo Kinu iz Srbije.
Obilaznica oko Novog Sada kroz najgušće naseljeni deo grada.
E da mi je znati koji mozak sve ovo planira i smišlja.
Možda onaj koji je pokupovao za sitne pare sve voćnjake i njive sa sremske strane a koji će volšebno uskoro postati građevinsko zemljište .
Lezacemo 24 h/ 7 ako krene bilo sta da se radi pa preko nas jedino da predju bagerom I nek ostanemo zrtve mosta.
A.posle nek sms glasa Kako da se zove most po onome koji su izginuli braneci parce svog Grada Ili Po nekom Ministru
Pred svake izbore već decenijama u Bovom Sadu uvek ista fora, gradiće se i neki novi most jer somovi se hvataju uvek na istu bućku, a priča o izgradnji mosta volšebno nestane odmah posle izbora da bi se plasirala već pred neke nared
Pretpostavljam da bi ste tako mislili i da imate stan na Bulevaru Evrope.I onda svako jutro kad ustanete otvorite prozor sobe na četvrtom spratu da malo prozračite a ono u ravni vaših očiju na deset metara od vas dimi šleper!Jedan od mnogih!Divno,zar ne.
Kakve veze ima gradonacelnik sa tim mostom? Ok da se hvali kada grad bude dobio nesto jako vredno, kao npr sredjenju tvrdjavu, filter za kanalizaciju kako grad vise ne bi smrdeo na fekalije, osnovne stvari u bolnicama kao sto su jastuci, higijenska vata, flasteri..itd. Ima jos mnogo mnogo toga.
Ako se hvali necim sto jos nije nije dozvoljenonza gradnju, smrdi na predizborni marketing.
Svaki grad na svetu zasluzuje gradonacelnika i politicare koji vole svoj grad, drzavu i narod.
Molim 021 da proveri ko stoji iza objekta koji se zida na mestu bivše Uprave za urbanizam u Radničkoj ulici? Ko tamo kupuje stanove ili poslovni prostor? Ko stoji iza investitora, a taj ko stoji iza investitora je prijatelj ljudi iz vrha vlasti.
Zašto je gradska vlast promenila namenu parcele u Radničkoj 2, ako je planom bila predvidjena zgrada javne namene...?
Ne može ta ekipa ni da završi sistem za nadodnjavanje u parku koji su počeli da postavljaju u avgustu, ali sad ćemo svi da zatvorimo oči i zamislimo da će da izgrade most.
i to sa novcima od drakonskih kredita, koje neće ni praunuci uspeti da crate.
Zašto prvo ne zarade novce, pa sa time ne grade svoje nakazne konstrukcije, od nigde nikuda?
Da nam bilo šta grade. Srpske firme su pale na nivo podizvođača. Cene za iste preniske, dobavljači ucenjeni, plaćanje neredovno...
Oni u Srbiji ne ostavljaju ni dinara, čak i hranu dovlače iz Kine. Ni mleko ne kupuju...što bi rekli.
Zadužejemo se, a dobiti nigde.
Opet niste u potpunosti prikazali izgled sremske strane. Početak Popovice nam je urnisan onim ružnim zgradama što su se stopile s privatnim kućama. Ljudima ste se usrali u život a sad i most (mislim da je potreban ali ne na ovom mestu) koji će usmeravati saobraćaj teških vozila kroz gusto naseljeni deo grada. Ne znam šta ima u glavi onaj koji je smislio ovo. Pozdrav iz Vojvodine
Sve je to lepo ali kad drzava ia para..A drzava koja je duzna 30 milijardi neznam kako ce vracati...narod nece imati za parce hleba...Ko se nakrao nakrao se...a narod ce gledati i placati dugove..
E da smo kojim slucajem imali nekog naprednjaka sa pogodnim njivama u Budisavi i mi bi se ovajdili,ovako samo ona industrijska zona kod zeleznicke stanice i aerodrom...Dobro je neko nema ni toliko.....
U Srbiji se sve više gradi. Najavili su i most koji će povezati P. Palanku sa Neštinom. Srbija je postala veliko gradilište. Trba kapitala usmeriti i prema manjim gradovima ali naš Ns je sve lepši
Ma pokaži ti meni kako izgleda deo sa novosadske strane i kako se kopča u odnosu na postojeću arhitekturu i okruženje oko ribarca, pusti me ovog hvalisanja i paradiranja!!!
Most kao most nije problematican ali vijadukt je totalni promasaj kao i ove ulazno silazne rampe koje neomogucavaju protocnost i bezbednost prilikom ukljucivnaja i iskljucivanja sa vijadukta.
Tu pored tog vijadukta su stambene zgrade (na 20 m) i gimnazija (150m).
Lepo izgleda ali zasto kinezi grade most? Pitam ovo jer smo pre 50 i 40 doba u bronzanom dobu sami pravili most. Sada u zlatnom dobu kinezi. Pored visoko koruptivne jednopartiske drzave sumnja u sve.
Sad sam se vratio iz Limanskog parka i radovi na postavljanju par stotina metara cevi za zalivanje koji su započeti u avgustu još nisu završeni. Totalno vam verujem da ste sposobni da sagradite most, možda i dva.
ko je normalan i nije politički ostrašćen mora da se raduje ovom novom mostu koji će u mnogome olakšati i rasteretiti saobraćaj u našem lepome gradu! Hajde sad žuti botovi lupajte minuse ali pre toga stavite prst na čelo!
Он и даље тупи о некој обилазници?! Ало Лошми, каква црна обилазница која иде по сред данашњег града? Оћеш ли шлепере да довезеш људима ипод прозора? Новом Саду треба још бар три моста, а све због тога што сте дозволили ненормалну градњу и пренасељавање људи у град.
Обилазница нам је преко потребна, али негде иза Футога, па преко Дунава и даље ка Руми.
Sarena laza , znaci bice manji za trecinu od Mosta Slobode , obzirom da ima 2 trake u svakom pravcu / nedostaje zaustavna.
Pored toga polovina stanara Bulevara Evrope moze da se seli , ima da im tutnji saobracaj bukvalno ispred prozora.
Ajmo realno, ovo sa ove animacije kod nas ne moze da se napravi za 5god.
Obezbediti dozvole i sve ispitaiti i izgraditi u uslovima da se ne menja vlast, da ne bude vanrednih stanja i ostalog,i da ima novca ovo ne moze bti gotovo pre 2030god..
Obilaznica oko Novog Sada, kada prolazi kroz sami rezidencijalni deo. Jos kad sagradite ove dvadesetospratnice za bezbednjake uz drum, pa divnoca jedna ima da bude. Bravo, amateri!!!!
Samo glupavi ljudi mogu da se raduju i da hvale ovaj buduci most. To nije most, to je autoput kroz grad. Tu ce prolaziti tranzit za rumu i teretni i putnicki. Taj autoput ce seci Futosku ulicu. Taj autoput ce prolaziti pored prozora a njime ce tutnjati kamioni 100 na sat jer to je autoput. Bulevar evrope i okolne ulice ce biti odseceni jer nece biti prelaska ulice. Auti kojima ljudi idu na posao, voze decu u skolu ili bilo sta, morace okolo naokolo jer su izgubili ulicu. Ne moze se na autoput ukljucivati iskljucivati kako ko hoce.
Debilana. Neka naprave most iza Futoga i tamo spoje autoput preko Dunava u pravcu Rume i Mitrovice. Ovaj plan treba hitno obustaviti jer ugrozava i unistava normalan zivot velikom delu novosadjana. Jednostavno. Glupavo je da tranzitni kamioni seku futosku i onda na 3 metra od prozora prolaze velikim brzinom.
Ma ovo je šargarepana dugom štapu davno je gradonačelnik obećao bagere već u novembru a sad priča oko marta sledeće godine. Znamo šta je u martu sve može da se obeća ne košta ništa. Još uvek niko nije došao da reši pravno imovinske odnose valjda računaju da će nas oterati za nedelju dana
Sremsku stranu da ostavite na miru, tamo je fruska gora, nacinoalni park prirode, nista ne sme da gradi. Kada padnete sa vlasti osbodicemo i kesten i proterati Galens iz Srbije
Prelep most, nadam se da će nas ostaviti na miru protivnici urbanizacije i oni koji bi da očuvaju retke životinjske vrste u sred grada. Kome se ne živi u gradu nek ide u Begeč ili na Frušku goru a grad treba da se razvija.
Super, i ostvaite ova dva idiotska kruzna toka gde se i sada u spicu ceka po 15 minuta, ima da cekamo po pola sata kad svi navale na Bulevar Evrope, ali nema veze, voli preglupi srba kruzne tokove, satro ubrzavaju saobracaj, a voli i da ga kecaju u mali i jedini mozak.
Sve ok, ali nemojte da ova vlast pravi most, pa oni ne umeju da zalepe pločice kako treba, a kamoli most da izgrade. Neka sačeka izgradnja neke stručnije arhitekte i inženjere koji nisu samo podobni ponavljači i najgori studenti, već stručni
Lepa Novogodišnja predizborna maketa.Pošaljite jednu za Beograd onaj tamo ih obožava.Nego gradonačelniče pošto ste letos rekli da će bazen na Spensu biti otvoren do Nove godine a vidimo da od tog obećanja nema ništa,koji je novi rok za otvaranje zatvorenog ,rekonstruisanog bazena na Spensu ili početak nove rekonstrukcije?
I mostove da nam ogade kao i sve ostalo. Most u Novom Sadu je nepotreban! Treba spojiti Srem i Backu blize Backoj palanci i rasteretiti Novi Sad, a ne gurati jos jedan blizu centra grada.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Objavljeni novi snimci budućeg mosta u nastavku Bulevara Evrope
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•27.12.2021.
•11:38 > 13:46
Komentari 131
marko
Kompletno ludilo
Johnny
paki
Ja
Dejan
Bojan
Prvo i prvo, ne verujemo na reč nikakvim planovima ekipe koja je za 10 godina na vlasti zeznula svaki projekat koji je započela - ili ga nije završila, niti mu se kraj ne nazire.
Kao drugo, u priče da će teretni saobraćaj sa istoka Bačke dobrovoljno da ide na fruškogorski koridor i plaća putarine ako im se izričito ne zabrani da voze kroz Novi Sad su samo za malu decu.
Treće, i najvažnije - ovde nisu u pitanju samo stanovnici Bulevara Evrope. Dovoljno ljudi koji žive od Mosta slobode do kraja Telepa ne želi da se zida ovaj most u njihovom komšiluku, i može im se da tome stanu na put. Tu se svaka priča o ovome završava, može da se gradi most dalje uzvodno ili nikako.
Dimitrije
Dimitrije
Potomke nemam, suvise sam mlad za to ali bas zato i podrzavam ovo jer vidim da je nesto dobro za buducnost. 4 zgrade sam spomenuo jer ce se ispred njih graditi i direktno ce na njih uticati ali to nije prica nego realnost da ih ima samo par tu. Sto se tice uticaja na ostale stanovnike i zgrade zasto niko ne spominje koliko saobracaja trenutno prolazi kroz bulevar oslobodjenja, futosku ulicu, bulevar cara lazara jer je to jedini nacin da se dodje do zapadnih delova grada sa sremske strane. Znaci svi tutnje ispod prozora ovih ljudi, prave se ogromne guzve a sad kad treba da se napravi most da se podeli saobracaj i samim tim smanje guzve u ostatku grada jadni ljudi na bulevaru evrope a ove ostale ko šiša. Bulevar evrope je u kategoriji bulevara oslobodjenja i futoske ulice/puta, ne mozes da se doselis tu i ocekujes tisinu i mir...
Necu reci bas 100% zbog ovoga sto pise u tekstu ali citao sam sve tekstove na ovom i drugim portalima vezane za ovaj most i 90% sam siguran da teretni saobracaj kao onaj sto ide preko zezeljevog mosta nece ici preko ovog vec ce biti zabranjen kao na mostu slobode jer kao sto sam rekao nema smisla.
O bici stazama niko ni ne govori a ovaj most ce povezati grad direktno sa onim projektom pretvaranja pruge na sremskoj strani u pesacku i bici stazu.
g pen
Srbenda
Mile
Rade
Advokat
Ozezi
Roko
@ Лиманац
@Dimitrije
Преко моста слободе не иде теретни саобраћај јер је ЗАБРАЊЕН. Преко овог планираног моста тај теретни саобраћај је ДОЗВОЉЕН.
Што значи по сред - среде града, Булеваром Европе па на даље, ТЕРЕТНИ САОБРАЋАЈ!
Зашто се правиш луд? Имаш ли потомке који ће живети у овом граду?
Причу о 4 зграде си ти споменуо. А то потврђујеш овом причом о ”пар зграда”, и није само то, нису 4 зграде . Све зграде које се протежу Булеваром Европе, комплетна Нова Детелинара и Адамовићево насеље. Неколико десетина хиљада људи су угрожени и не само они. Угрожен је цео град од скоро 400000 људи. А све у интересу неколицине.
Погледај се у огледало сад, и реци себи оно што стварно мислиш!
eri i sam.
Bojan
Evo ludi smo i bez vas i bez vaše dece, sa'ćemo sve odmah da preuredimo da vam ugodimo, ali prekosutra.
Sremac
Лиманац
Aleksandar
Kakva će tek karakondžula ispasti od ovog mosta, ne smem ni da pomislim! :(
Mastodont
Znači sad imamo imaginarni most i imaginarni fruškogorski koridor oko Petrovaradina?
Ali slažem se, neće ceo grad stati zbog par ljudi, ali dovoljno je da se mi iz par okolnih kvartova pojavimo da o ovome možete samo da sanjate.
Bojan
Vidim da ni ti nisi upućen u to šta se tačno gradi, pošto od ovog mosta kod Šodroša nema ništa.
Dimitrije
Ne znam kakva priča o 4 zgrade se spominje? Deo kroz koji će se protezati vijadukt ima samo par zgrada koje će biti prilično blizu i sigurno im neće biti sjajno nažalost ali šta da radimo, neće ceo grad stati zbog par ljudi. Mislim da se i na mapi može videti da tu ima samo par zgrada ali ako ne idi uživo pa se uveri i sam.
Pavle
Ono što mogu da komentarišem je reč "prelep" u profi prezentaciji. Do sad nisam znao šta bi značilo "preterano lep", ali sad shvatam. Kad se doda lepoti oduzimajući od funkcionalnosti.
PS
Obzirom da je ovo još jedna kontraproduktivna izgradnja (promašen projekt), ne isključujem ni da se, jednog dalekog dana, izgradi.
Miki
Mile
@Dimitrije
Тако да јесте предвиђен за теретни саобраћај, без обзира на твој покушај одбране и обмане и причу о ”додатку са стране”. А причу о скоро 4 зграде да и не спомињем.
Лепо су те научили... само изгледа да то све мање пали. Па ето још један миснус си уписао актуелној власти. А близу су избори.
Bik koji leži
Choco
Национале
Boriša
Gargantua
Dendi
Shonsi
Pavle
Dimitrije
Panter
Kostunica
Micos
Sad već počinjem ozbiljno da brinem.
Venja
Drug Crni
Kontrolor
Obilaznica
Milan
Dragan
/
nije uradjena za vise od 5 dana.
toliko o ozbijnosti
Ja
Hm...
Ibro dirke nas
Micakos
E da mi je znati koji mozak sve ovo planira i smišlja.
Možda onaj koji je pokupovao za sitne pare sve voćnjake i njive sa sremske strane a koji će volšebno uskoro postati građevinsko zemljište .
mm
E nece moci
A.posle nek sms glasa Kako da se zove most po onome koji su izginuli braneci parce svog Grada Ili Po nekom Ministru
Lemi
Дејан
”Обилазница око Новог Сада”, којом ће теретни саобраћај пролазити кроз сред Новог Сада.
Да ли они мисле да је овај народ стварно толико луд???
Ко не изаће на изборе даје им директну подршку, па нек апстинира и никад више реч да није рекао!
mmm
Sodros_NS
Djomla
Maja
Pista
Ako se hvali necim sto jos nije nije dozvoljenonza gradnju, smrdi na predizborni marketing.
Svaki grad na svetu zasluzuje gradonacelnika i politicare koji vole svoj grad, drzavu i narod.
ing.
Zašto je gradska vlast promenila namenu parcele u Radničkoj 2, ako je planom bila predvidjena zgrada javne namene...?
HQ
Vlada
Sremac
PIT
Salamander
Zašto prvo ne zarade novce, pa sa time ne grade svoje nakazne konstrukcije, od nigde nikuda?
igor_t
xxx
Eh
Rotkvarije
Oni u Srbiji ne ostavljaju ni dinara, čak i hranu dovlače iz Kine. Ni mleko ne kupuju...što bi rekli.
Zadužejemo se, a dobiti nigde.
vladaNS
Perepare
Zebra
Alisa
Limanac
-
002211
marko
Storno
Ta saobraćajna veza će preporoditi sremsku stranu a Limanci postaju predgrađe Kamenice:)
Djolles
Musa kesedžija
Sama
abc
Odlično
Ivan
Žitelj Merkura
Mita
završeni radovi na izgradnji kanalizacije u ovom naselju?
ns ja
nsnsns
ns posmatrac
Tu pored tog vijadukta su stambene zgrade (na 20 m) i gimnazija (150m).
Ben
Veverica
Vlada
Novosađan
Seka Persa
Osvrnite se samo na kratki deo uspona na most Slobode?
Liman II odsečen od parka, delovi zgrada u prizemlju uz uspon mrtvi. Sa druge strane, park u blatu ne održavan sa 'parkingom' ispod.
Novi most, za dužinom uspona će u potpunosti ubiti obe strane i prepoloviti grad.
Užas!
Комша
Обилазница нам је преко потребна, али негде иза Футога, па преко Дунава и даље ка Руми.
aleksandar
pera
djordje
Ns
Pored toga polovina stanara Bulevara Evrope moze da se seli , ima da im tutnji saobracaj bukvalno ispred prozora.
Ilija
Obezbediti dozvole i sve ispitaiti i izgraditi u uslovima da se ne menja vlast, da ne bude vanrednih stanja i ostalog,i da ima novca ovo ne moze bti gotovo pre 2030god..
Saša
Neverni Toma
D.
Debilana. Neka naprave most iza Futoga i tamo spoje autoput preko Dunava u pravcu Rume i Mitrovice. Ovaj plan treba hitno obustaviti jer ugrozava i unistava normalan zivot velikom delu novosadjana. Jednostavno. Glupavo je da tranzitni kamioni seku futosku i onda na 3 metra od prozora prolaze velikim brzinom.
Nikola
bujke
Laloš
420
Lala
.
A novih mostova nema.
Ni u NS, a ni uzvodno, npr. kod Bačke Palanke.
Carls Tejlor
Pitam za garija
Moze li
Milan NS
E pa ne moze
Goran
Mico
DonJuan
pajo patak
Dule
Ш
Ksantipa
Gavril
Djins
:)
obilaznica
Fenomenalno.
Već se radujem šleperima.
d
Cale
Vernik
Vesna
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H