@Ing.
Свака пруга преко 200кмч која нема прелазе у истом нивоу са осталим саобраћајем се сматра брзом пругом. Србији као малој земљи не треба бржа пруга јер је мала раздаљина између градова за тако велике брзине. Нпр. пруга Пешта - Беч не прелази 190кмч, а већим делом трасе иде око 160кмч. Иначе воз који иде туда је ÖBB RailJet, аустријски брзи воз који иде до брзина од 230кмч.
Da podsetimo one sa kratkim pamcenjem.
Vučić 2015: Pruga Beograd - Novi Sad gotova 2018!
https://direktno.rs/vesti/drustvo-i-ekonomija/269107/vucic-2015-pruga-beograd---novi-sad-gotova-2018-video.html
Пре неки дан рекли биће у фебруару, а сад у марту. Таман пред изборе. Исто су рекли за аутопут од Прељине до Паковраћа до светог Николе, а сад као до краја фебруара. Темпирају све пред изборе. Џаба, новчаник нам је све тањи, до тих ваших возова за 1000 динара до БГ, аутопутева који се распадају после годину дана, ми народ немамо користи. Немамо више ни за потрошачку корпу, а камоли за гориво или воз да се возикамо. Уништили сте привреду давајући милионе страним окупаторима да запосле народ као робове за минималац.
Ne lupetaj botino!
Tri godine se radi 80 Km, probijeni svi rokovi, budžeti, plaćeni penali, 7 ha šume posečeno, narod zadužen i još nas slagali u startu, da će nam stanica Čortanovci biti zatvorena od 1.02.2019. do 14.12.2019. (a mi ostali i bez železničkih stanica!)
Улаз у нови тунел од НС је у правој линији с излазом и поред станице Чортановци, (која је отворена 1886.) нова пруга пролази апсолутно истом трасом и на истом нивоу као и стара.
Сходно томе, нема никакве препреке да постојећа станица Чортановци и остане ту где је, али је очигледно, да власт не мари о Сремцима и да је штедела на нама.
Sramota je da je neko odlučio da bar 6 godina nema vozova prema severu, do Budimpešte i dalje u Evropu i u Aziju. Ako se gradila pruga od Beograda, zašto cozovi nisu išli iz Novog Sada? Tek sada godinama neće biti železničkog prevoza, a ovi strani izvođači i oni koji su ih doveli umesto naših stručnjaka nit znaju da projektuju tunel, nit vijadukt, posrću kroz ravnicu kao da ručno sve rade kao pre 150 godina. I onda se nađe Toma Mona da nam priča kako će nam lepo biti. On se nije ni rodio kad se vozom iz Subotice do Beograda starom prugom i starim lokomotivama stizalo za 3 sata. A sad će se pruga graditi 10 godina, a stanice izmeštene, pa će do centra fradova trebati još 1-2 sata. Baš nam se poboljšao prevoz železnicom! A vozovi ne saobraćaju i ne zna se kad će krenuti.
@@max, pronadji na internetu "slamnati argument".
Vi naprednjari svi mislite da ste ne znam kakvi umetnici vođenja dijaloga, počev od vašeg ober vođe, a u stvari sve što radite jesu logičke greške...
Ograda je predviđena projektom, prema standardima svaka pruga iznad 160km/h mora imati odgradu (kao i na autoputu), ovde je stavljena na celoj deonici od Beograda do Novog Sada. (mogu reći da je na Novom Beogradu sve završeno)
@Чортановци
Zbog blizine stanice Beška, kao i da bi se očuvala brzina i bezbednost (stanica bi morala biti ispred tunela što nije moguće) odlučeno je da se sagradi jedna stanica za Bešku i Čortanovca, nadam se da će ova mesta biti povezana Javnim prevozom do stanice.
Ljudi ova pruga menja sve, železnice postaju atraktivne i biće više novca za dalja ulaganja i poboljšanja mreže.
Železnička stanica u NS, podseća na stanicu u Černobilju, a nadvožnjak do stanice je srušen, a novi se uopšte ne gradi. Ja bi proterao voz ovuda, nije tako loše kako izgleda.
Nije ispravno zvati ovo ‘brze pruge’ jer je to rezervisano za vozove koji idu preko 300 km/h (sto je u Evropi već standard) dok Štedler ide do 200 km/h.
Štedler je najskuplji ali nikako najbolji izbor
Ruski i kineski graditelji prave svetsko cudo u Srbiji u sadejstvu sa naprednim rukovodstvom. Cetiri godine za 80 km pruge. Moskva-Lenjingrad 700km = 35 godina izgradnje, Moskva-Vladivostok 500 godina, Ivan Grozni polozio kamen temeljac.
U pravu ste. Ja sam oduvek bio pristalica ideje ako se probije rok na infrastrukturnom projektu da se sve napravljeno razruši i milijarde utrošene u njega otpišu, jer je to daleko konstruktivnije i korisnije nego dozvoliti da rok bude probijen a projekat završen.
Zavrsetak na vreme i u obecanim rokovima, kao sto uvek biva. Bas onako kako je predsednik rekao, tada premijer, jos davne 2015. godine, da ce pruga BG-NS biti pustena u saobracaj do kraja 2018.godine a do Budimpeste 2021.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počelo testiranje brze pruge Beograd-Novi Sad, otvaranje u martu
Autor: Tanjug
Novi Sad
•02.01.2022.
•11:33
Komentari 22
Детелинара
Свака пруга преко 200кмч која нема прелазе у истом нивоу са осталим саобраћајем се сматра брзом пругом. Србији као малој земљи не треба бржа пруга јер је мала раздаљина између градова за тако велике брзине. Нпр. пруга Пешта - Беч не прелази 190кмч, а већим делом трасе иде око 160кмч. Иначе воз који иде туда је ÖBB RailJet, аустријски брзи воз који иде до брзина од 230кмч.
roshav
Vučić 2015: Pruga Beograd - Novi Sad gotova 2018!
https://direktno.rs/vesti/drustvo-i-ekonomija/269107/vucic-2015-pruga-beograd---novi-sad-gotova-2018-video.html
Комша
Braca
Tri godine se radi 80 Km, probijeni svi rokovi, budžeti, plaćeni penali, 7 ha šume posečeno, narod zadužen i još nas slagali u startu, da će nam stanica Čortanovci biti zatvorena od 1.02.2019. do 14.12.2019. (a mi ostali i bez železničkih stanica!)
Šta smo mi dobili novom prugom, samo štetu!
Zoran
Cale
Pljuc
Чортановци
Сходно томе, нема никакве препреке да постојећа станица Чортановци и остане ту где је, али је очигледно, да власт не мари о Сремцима и да је штедела на нама.
Ljubica
opozicionista
Vi naprednjari svi mislite da ste ne znam kakvi umetnici vođenja dijaloga, počev od vašeg ober vođe, a u stvari sve što radite jesu logičke greške...
Boki
@Чортановци
Zbog blizine stanice Beška, kao i da bi se očuvala brzina i bezbednost (stanica bi morala biti ispred tunela što nije moguće) odlučeno je da se sagradi jedna stanica za Bešku i Čortanovca, nadam se da će ova mesta biti povezana Javnim prevozom do stanice.
Ljudi ova pruga menja sve, železnice postaju atraktivne i biće više novca za dalja ulaganja i poboljšanja mreže.
Ja sam
xy
Ing.
Štedler je najskuplji ali nikako najbolji izbor
Stohadin
Prodjoh skoro,a majstori još nisu izašli iz zemlje
Tamara
Чортановци
Оно што смо добили од цара Фрање 1886. ви “напредни” сте нам сада узели!
Видимо се на изборима!
Bojan
Neopisivo maloumno.
Motka
I dodatno - ja se time necu voziti. To je nesreca u najavi. Nikom ne preporucujem da stavi glavu u torbu sa ovim strucnjacima.
Kostunica
@Max
Max
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H