Teško da se u gradu može naći destinacija do koje se manje koristi bicikl od pozorišta. Bilo bi mnogo korisnije da su na više pojedinačnih mesta u centru postavljeni "П" držači kao i da su umesto bahato rasprostranjenih bašti napravljene biciklističke staze, ali to bi predstavljalo ozbiljno unapređenje biciklističkog saobraćaja u centru, a ne samo kozmetičke promene na kojima se neko utalio.
SNP scena "Jovan Đorđević" ima kapacitet 935 sedišta, to je makar jedna destinacija u gradu od 400.000 stanovnika gde najmanje 10% stanovništva koristi bicikl. Sada po prvi put, rekonstukcijom trga, dobijate i biciklističku stazu koja prolazi pored tog parkirališta. Pritom, suština postavljanja sve većeg broja parkirališta za bicikle u centru je da podstaknete ljude da dolaze biciklom u centar. Slažem se, lokacija bi mogla biti bolja, ali to nije razlog da se posao uradi tako da je funkcionalnost nikakva.
A najvece ludilo je sto je jedan od projektanata trgA dipl inz saobracaja. Firma cije je resenje pobedilo zajedno sa jos jednim "velikim arhitektom". Niie sve u lepoti ima nesto i u praxi i primeni.
Ко оставља бицикл на аутобуском стајалишту поред трга на ком је бициклистима дозвољено кретање брзином кретања пешака? Толики број „чешљева” није потребан на том месту, а када су већ постављени, бесмислено је жалити се на капацитет. Бициклисти у Новом Саду свакако имају знатно веће проблеме од „чешљева” на Позоришном тргу.
Jo[ jedna bitna stvar koju niko nije spomenuo: ko će vezivati bicikle ovde? Zaposleni u SNP-u ih vezuju kod službenog ulaza, posetioci obično ne dolaze biciklom zbog garderobe, a oni koji imaju posla u drugde u centru nastavljaju dalje.
"Limanac", kako ste izračunali koliki kapacitet je "dovoljan" i u kom periodu? Svakako treba promeniti i zaštitne stubiće pored nove zgrade Poštanske štedionice na Pozorišnom trgu, zarad estetike, postavljeni su i dizajnirani tako da su noću slabo uočljivi kada se prelazi semafor na Bul. M. Pupina.
"Biciklista", niti skromnijeg, niti netačnijeg komentara.. NSBI ne uzima pare za infrastrukturne projekte, udruženje nije projektantska kuća, JKP, ni građevinska firma, već udruženje korisnika saobraćajne infrastrukture. Nigde ne treba da bude ni "par milimetara", jer u gradu ne postoji razlog za to. Zašto opstaju ivičnjaci za pešake, mislim da je u najmanju ruku čudno pitati udruženje biciklista. Na ove "parkinge" se može vezati kako je predviđen osamo neka specijalka ili hipsterski singlespeed/fixie bez blatobrana, korpe, itd. što svakodnevni biciklisti uglavnom ne koriste.
"Штета за име", ime odslikava ono što organizacija jeste. Novosadska (lokalna), biciklistička (fokusirana na bicikliste), inicijativa (grupa proaktivnih ljudi koji menjaju stvari).
"G pen", ni po babu ni po stričevima, od prvog dana.
"Mirko", nije sporna potreba za estetikom, problem je što ovo jedna da ima nekakvu funkcionalnost. Protraćen prostor, nepraktično, krive se točkovi pod težinom bicikla, vezuje se tako da je pogodno za krađu, ne mogu da se vežu različiti modeli bicikla sa različitom opremom... većina komentara je (sa razlogom) negativna.
Imao sam iskustva prvi put pre praznika da na njima vezem bicikli al na one samostalne ne ove sa cesljem. Kao i za one table sto su prevodili preko google translate, tako su i ove drzace uradili ofrlje i bez ikakve konsultacije sa nekim ko bolje poznaje materiju. Na ove nakaradne drzace je patnja da zavezes bicikli ako imas u-lock, da bi brzo zavezao morao bi bicikli da okrenes na suprotnu stranu i time blokiras ostale drzace. A jedno od najvazniji pravila kod javnih drzaca je da ne mogu da se odvrnu. Ovi stavili matice da dete moze da odvrne.
Nije tako ni strasno, strasno je što su na bul.oslobodenja na bus stanici postavljeni kontejneri za đubre pa kad putnici izlaze iz busa ulecu direktno možda tamo gde nam je i mesto. Sramno
Има довољно „чешљева”, тако да критика везана за капацитет не стоји. Са друге стране, ако би се мењали постављени „чешљеви”, требало би променити и све постављене заштитне стубиће, будући да су део исте линије мобилијара.
Da li ova gospoda oseća potrebu da, osim o bezbednosti bicikala, prozbori i o bezbednosti pešaka usled bahato-bezobrazne voženje biciklista po trotoarima, a koji se inače plaše, od istih takvih vozača motornih vozila, da to čine na kolovozu?
Pogledajte na you tube Stokholm-grad sa naj više bicikala i trotineta.Možete lepo prošetati gradom.Sve se ostavlja na ulici.Drđač obično četiri cevi.U Amsterdamu vežu za ogradu mosta.Doduše u tim državama krađa je sramota.
Glupli parking za bicikle nisam video!
I ako ga kojim slučajem budem koristio već ću nekako nasloniti bajs na isti i vezati ta ram ali kao što neko reče ako tu budem parkirao bajs biće uz prvu banderu...
Udruženje NSBI je pre 10 godina osnovalo nekoliko entuzijasta, sa ciljem promovisanja bicikliranja kao zdravog i jetinog vida prevaza i borbe za poboljšanje biciklističke infrastrukture. Danas ima 11 aktivnih članova, a u akcije koje organizju se uključije nekolicina volontera.
Ne vidim zašto bi nekome smetalo Inicijativa u nazivu udruženja, jer sva inicijativa za poboljšanje uslova bicikliranja u Novom Sadu i potiče od NSBI!
Od preko 40000 biciklista u Novom Sadu, 11 aktivnih člani)ova je malo da bi odruženje bilo "udruženje biciklista Novog Sada"
Probao sam i nisam imao nikakav problem. Jedino nepraktično je što oni nisu uzeli deo para. Pravi biciklisti znaju da se popnu na bankinu, a ovi kradu pare da se biciklistička staza obija i tamo gde je razlika doslovno par milimetara, dok prelazi za roditelje sa decom i osobe u kolicima ostaju netaknuti.
Ово са једним кључем 15 однесеш и бајс и држач. Еј, годинама им се даје до знања да су П паркинзи једино право решење, и они направе ово њесра. Гобуда би до сада схватио!
Mislim da odgovorni treba da otklone nedostatak. U protivnom biciklisti ili neće koristiti parking ili će se snalaziti prilikom vezivanja pa će parking izgledati neuredno.
Па докле више "иницијатива" за име, мајку му га... Зашто не "Удружење бициклиста НС"? Овако звуче као неке тамо соње лихт, бисерко, наташе кандићке (све малим словом са разлогом) а имају нормалне и здраве намере.
Ipak je centar grada, pa parking treba da ima malo i estetike.
Ono vezivanje po nekoliko bajseva za jedan "P" držač ume da napravi baš haos. Vezuje se svako preko svakog a imao sam situaciju i da mi vežu bajs za svoj pa čekam da dođu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadska biciklistička inicijativa: Novi parkinzi za bicikle na Pozorišnom trgu nepraktični
Autor: 021.rs
Novi Sad
•08.01.2022.
•20:40
Komentari 37
Vlada
Teško da se u gradu može naći destinacija do koje se manje koristi bicikl od pozorišta. Bilo bi mnogo korisnije da su na više pojedinačnih mesta u centru postavljeni "П" držači kao i da su umesto bahato rasprostranjenih bašti napravljene biciklističke staze, ali to bi predstavljalo ozbiljno unapređenje biciklističkog saobraćaja u centru, a ne samo kozmetičke promene na kojima se neko utalio.
Marko Trifković
Zbogom pameti
Aleh
Лиманац
???????
Vlada
Zemo i biciglo
Marko Trifković
"Limanac", kako ste izračunali koliki kapacitet je "dovoljan" i u kom periodu? Svakako treba promeniti i zaštitne stubiće pored nove zgrade Poštanske štedionice na Pozorišnom trgu, zarad estetike, postavljeni su i dizajnirani tako da su noću slabo uočljivi kada se prelazi semafor na Bul. M. Pupina.
"Biciklista", niti skromnijeg, niti netačnijeg komentara.. NSBI ne uzima pare za infrastrukturne projekte, udruženje nije projektantska kuća, JKP, ni građevinska firma, već udruženje korisnika saobraćajne infrastrukture. Nigde ne treba da bude ni "par milimetara", jer u gradu ne postoji razlog za to. Zašto opstaju ivičnjaci za pešake, mislim da je u najmanju ruku čudno pitati udruženje biciklista. Na ove "parkinge" se može vezati kako je predviđen osamo neka specijalka ili hipsterski singlespeed/fixie bez blatobrana, korpe, itd. što svakodnevni biciklisti uglavnom ne koriste.
"Штета за име", ime odslikava ono što organizacija jeste. Novosadska (lokalna), biciklistička (fokusirana na bicikliste), inicijativa (grupa proaktivnih ljudi koji menjaju stvari).
"G pen", ni po babu ni po stričevima, od prvog dana.
"Mirko", nije sporna potreba za estetikom, problem je što ovo jedna da ima nekakvu funkcionalnost. Protraćen prostor, nepraktično, krive se točkovi pod težinom bicikla, vezuje se tako da je pogodno za krađu, ne mogu da se vežu različiti modeli bicikla sa različitom opremom... većina komentara je (sa razlogom) negativna.
popo
Vesna
Лиманац
Pikac
Ns pešak
MV
Dragan
Vidoviti Limanac
I ako ga kojim slučajem budem koristio već ću nekako nasloniti bajs na isti i vezati ta ram ali kao što neko reče ako tu budem parkirao bajs biće uz prvu banderu...
Maja
Ne vidim zašto bi nekome smetalo Inicijativa u nazivu udruženja, jer sva inicijativa za poboljšanje uslova bicikliranja u Novom Sadu i potiče od NSBI!
Od preko 40000 biciklista u Novom Sadu, 11 aktivnih člani)ova je malo da bi odruženje bilo "udruženje biciklista Novog Sada"
Miosav
Biciklista
Инспектор Вишекруна
S.
XO
anarhista
Liman
Комша
Sabahudin
Milan
Što jes jes
HQ
Kika
Bici
Mima
G pen
Штета за име
NN
Mirko
Ono vezivanje po nekoliko bajseva za jedan "P" držač ume da napravi baš haos. Vezuje se svako preko svakog a imao sam situaciju i da mi vežu bajs za svoj pa čekam da dođu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H