1) znam da mi je leva noga u kovcegu
2) desna u zatvoru
3) svi sem mene u saobracaju su psihopate koji mogu uraditi bilo sta u bilo kom trenutku bez ikakve najave
4) vozim defanzivno a ne agresivno, pomazem ostalima koliko je moguce
5) ne koristim kocnicu nikada
Nista od ovoga ne kazu u auto skoli, to je nakon mojih 170.000 km iskustva.
Da razjasnim tacku 5) pre nego sto nekoga razbesnim:
Treba uvek planiratu unapred, drzati rastojanje, voziti dozvoljenim brzinama, ili kako vec ide sabracaj. Kocnicu pipam samo da zaustavim auto u zadnjih 5 metara. Sve ostalo motorna kocnica. U hitnim slucajevima naravno treba kociti, ali do toga uglavnom dolazi samo ako ono planiranje nije islo kako treba. Potrosnja mi je smesna.
Kada sam ja polagao, pre sto godina, saobracaj je bio uredjen. Npr, od stanice do mosta Slobode sa 60 km/h uhvatis zeleno i vozis. Prestrojavanje, pogledas u ogledala, das zmigavac. Polukruzno, udjes malo dublje u raskrsnicu, ne cimas u desnu stranu. parkiranje, pod 90 stepeni, tacno izmedju linija parking mesta a ne ukoso , na dva parking mesta.
Naravno da je jedan od uzroka i mnogostruko povecan broj vozila ali nekultura, kratki zivci i sebicnost je najveci problem. Da ne pricam o otvaranju vrata i udaranju u tudje automobile, cesanju tudjih automobila i bezanju bez da se ostavi poruka i da ne nabrajam vise.
Za sve ima lek, ako ne moze lepo i normalno, staviti kamere svuda i udarati po dzepu bez popusta. I nemojte da mi pisete kako kamere narusavaju privatnost jer ako se ponasas po zakonu onda te kamera nece uhvatiti u nekoj nedozvoljenoj situaciji.
To je nas problem, neznalice dele pravdu. Vi verovatno i na autoputu zakucate 130 u preticajnoj, pa masete drugima da su ludi.
Problem dokonih ljudi koji ne znaju propise, pa maltretiraju druge i izbacuju frustracije.
Na putu rezervisanom za saobracaj motornih vozila (znak pre mosta) vozac treba da se krece krajnjom desnom trakom.
Na mostu voze i 60 levom, nije brzina bitna. Napravi se kolona bespotrebno u dve trake.
I nije vase da sankcioniste, jer vec ovim sto pisete dokazujete da i sami krsite zakon.
Zasto je problem voziti 50 u gradu, a ne 40?
Zasto pesak ne bi spustio telefon dok prelazi ulicu? Ja to uvek ucinim i gledam ka vozacu da budem siguran da me vidi, a i da mu pokazem tu saradnju u saobracaju.
Kad ide neko brzi, pa i 300 da ide na autoputu, sklonicu se.
Da ste vozili na autobahnu razumeli bi tu kulturu.
Vozis po propisu i miran si.
Jos jedan primer bahatosti je parkiranje na invalidska mesta i mesta rezervisana za majke sa decom u Promenadi, kod Biga,... Zasto je problem prosetati 20m, ni kise, mi snega u garazi.
To je nasa kultura, cim nema ko da kazni, zakon se ne postuje.
Evo opet divljaka da se žale što im drugi ne daju da krše propise. Na mostu ne mora niko da se sklanja iz leve trake jer to nije autoput, ali zato ograničenje brzine moraš da poštuješ.
NSadjanin
20.02.2022 • 09:32
Problem je sto vozaci u NS ne voze automobile, vec se vozaju.
Oni krstare od semafora do semafira 40 na sat, besciljno rolaju, dizu tenziju, prave kolone kad se svi razvuku i nemaju obzira za druge.
Polukruzno na Bulevaru sa lukom? A mozes kako hoces u 3 trake da udjes.
Na mostu zakucaju 80 u levoj i dele pravdu, a duzni su da voze srednjom.
Na semaforima spavaju.
U raskrsnice ulaze sa pola auta u suprotnoj traci.
Pesaci svuda i uvek prelaze, pricaju telefonom, kucaju poruke, ni ne okrenu se da vide nailazi li neko.
Realno se svi ponasaju lose u saobracaju, pre svega sebicno.
Ono sto piše na znaku je MAKSIMALNA BRZINA. Ako hoćeš da divljaš idi u Beograd
Covek usao u traku da brze predje jer u toj traci imamo vozace koji kompuju. Policije nema kada treba(ujutru) a preko dana uglavnom gledaju koga da zaustave zbog svetala ili slicno. Opet su stavili semafor..koji kada proradi ce da pusti 3 kamiona a red ce da bude od mosta ka temerinskoj. Vec vidjeno. Umesto da nesto urade oni prave jos gore i vecu guzvu. Izaci iz NS petkom je horor!
Najveći idioti su oni koji prave polukružno na bulevaru sa 3 trake, a prvo odu metar u desno.
To bi trebalo tretirati kao nasilničku vožnju i oduzimati dozvole.
Problem je sto vozaci u NS ne voze automobile, vec se vozaju.
Oni krstare od semafora do semafira 40 na sat, besciljno rolaju, dizu tenziju, prave kolone kad se svi razvuku i nemaju obzira za druge.
Polukruzno na Bulevaru sa lukom? A mozes kako hoces u 3 trake da udjes.
Na mostu zakucaju 80 u levoj i dele pravdu, a duzni su da voze srednjom.
Na semaforima spavaju.
U raskrsnice ulaze sa pola auta u suprotnoj traci.
Pesaci svuda i uvek prelaze, pricaju telefonom, kucaju poruke, ni ne okrenu se da vide nailazi li neko.
Realno se svi ponasaju lose u saobracaju, pre svega sebicno.
Šta uraditi?
Ako možete, siđite s puta i propustite budalu, ali zapišite tablice i zapamtite otprilike deonicu puta.
A svakako odmah, što pre, dok ste u vozilu zovite saobraćajnu policiju i prijavite ga, jer je taj opasnost na putu. Saobraćajaca ima svuda i mogu brzo da ga presretnu.
Za gospođu Nenu, kamioni imaju blokade da ne mogu ići brže od 85 do 90km/h, možda neki i do celih 92 i više ne. To da vas je obišao i da je nestao ispred vas nije istina, ili ste vi vozili mnogo manje. Hvala.
Bravo. Pogotovu za ovo skretanje u levo odnosno polukružno, jako je opasno i prečesto. Treba ljude naučiti da ne cimaju volan u desno, već da udju malo dublje u raskrsnicu...
Puno vozila. Novi Sad nije projektovan za ovo sto imamo danas. I dalje mislim da 95% posto vozaca vozi u granicama pristojnosti. Neko malo manje neko malo vise, ali bez da se covek nervira. Kaznena politika treba da se menja i da se veze za vrednost vozila ili za imovinsko stanje. Najbahatiji su najskuplji. Postoji na zapadu slicna praksa i mislim da je fenomenalna.
"posto sam uverena da su kamiondzije pretezno slepci"
Dozvolite da vam uputim jedan mali savet: ponašajte se kao da su svi drugi vozači totalni idioti koji vas ne vide, a i ako vas vide, pretpostavite da će se ponašati kao da niste tu. U slučaju zaustavljanja to znači: pozicionirajte se tako da vidite CELO vozilo ispred sebe, i točkove i gornju ivicu kamiona. Najbolje bi bilo da se zaustavite tako da vidite njegov levi retrovizor. Ako vi ne vidite njegov retrovizor, verovatno ni on ne vidi vas!
Prilikom prestrojavanja (ako će kamion biti iza vas), menjajte traku tek kad vidite celo vozilo u vašem retrovizoru, dakle i točkove i šoferšajbnu kamiona. Ako to nije moguće, propustite ga da prođe ispred vas pa se onda prestrojte. Ako ni to nije moguće, nemojte menjati traku.
Možda ni ovi saveti ne bi pomogli u vašem slučaju jer je kamiondžija koji je vas priklještio možda i bio pravi slepac. Ali mnoge nesreće su mogle biti izbegnute da su se ljudi pridržavali ovih pravila i bili malo oprezniji i strpljivi. Verovatno i ovaj incident koji se opisuje u članku.
Vreme dešavanja:
Petak, 11.02.22. Oko 17 čas i 15 min
Mesto dešavanja:
Deonica puta od Žabaljskog kružnog toka ka Novom Sadu
Učesnici Šleper i ja kao vozač putničkig vozila.
Ja vozim 90 km na čas, a vozač šlepera me sustiže i ablenduje. Njemu se žuri, ali ja ne mogu brže, a kolona vozila iz suprotnog smera. Vozač šlepera uspori, napravi razmak od 10 metara, pa se zauka trubeći na skoro metar iz mene, opet ablenduje, svira, usporava, ubrzava, svira i tako 3 - 4 puta., dok se nije stvorila mogućnost da me obiđe, i nastavi voziti toliko brzo da sam ga brzo izgubila iz vida.
Može li se tafografom utvrditi kojom je brzinom vozio vozač navedenog šlepera
Ljudi kamion gura automobil. Ovde ili je vozač kamiona lud,gluv ili slep. Ovde nije klasičan sudar , i lupio ga i stao. Čovek kamionom gura automobil kao da ne konta da je automobil ispod kabine. Nije tu nešto kako treba sa vozačem kamiona , šta god da se desilo. Gde bre da guraš automobil.
Ljudi ne znaju da voze, uleću ispred kamiona a kamion ne može da stane odmah kao auto. Zato bih ka uveo zakon da prvo položiš za sve kategorije pa tek onda u saobraćaj!
mene redovno blokiraju izlaz sa parkinga koji je po propisu obelezen Parking za Invalidno lice. Komsije misle ovaj je nepokretan on nece da izlazi pa ugura svoj auto ispred na manje od pola metra od auta. . auto je propisno ovelezen samolepljivom plavom vazecom Nalepnicom Invalidno lice i to Invalidno lice ima odobrenje na njegovo ime i prezime kao i broj automobila. ali dok neko ne na*ebe nece prestajati da se uguravaju i nanose stetu ionako nepokretnoj osobi koja nije izasla iz stana godinu dana samo zbog ovakvih bahatih vozaca. Stanari kao i glavni u zgradi cute jer nije njihov problem a ne znaju da je potrabna jedna sekunda da se i neko od njih pridruzi mom sinu.
Grad o kome pisem je Teksas ili Kraljevo. gde ni policija ni komunalna ne rade svoj posao a svi zele platu na vreme i sa viskom. to je danasnja Srbija..
Mene je kamion zgnjecio na naplatnoj rampi pri kretanju u rikverc, zato sto nije mogao da saceka 10 s da se rampa odblokira. Objasnjenje "nisam video"! Ajde! Pored svega sto vidjam na autoputu, npr. kako se kamiondzije prestrojavaju u preticajnu traku da bi propustili nekoga da se ukljuci na auto-put, ne bi me cudilo da ovaj nije video, posto sam uverena da su kamiondzije pretezno slepci. A otkud bi osetio otpor. Izvinjavam se slepima.
Ja sam vozač,i bicikla i kola i kamiona. Sve je više bahatih u gradu koji namerno ne daju pokazivače pravca,kada skreću, što mi je jako nepojmljivo, u levo na raskrsnici, skreće i u moju srednju (hvata luk) da bi skrenuo u levo (?!?!)a vozi punta. Pa ne vozis Scaniu!!! . Ograničenje od 50,iako milicija toleriše i do 55-57 nekad, ni to vam nije dovoljno (?!?!). Ja prvi ne vozim po ograničenju, ali da me ne razumete pogrešno, vozim do 55-58. Fascinantno je to sto vozim manji auto, i stoka iza mene u levoj traci mi se lepi non stop, i prestižu sa 65-70. Cekaj druže, ok, ne vozim kao ovi sa ZR KI RU SM BP BČ VR SU, a pogotovo BG (koji divljaju), dok ostala ekipa ne zna da vozi brže od 45...ali nek mi neko odgovori na pitanje onda, u čemu je problem, ako vam policija toleriše i preko 50,da se ostane u rangu brzine 55-58?!ne,i to vam je malo.... Onda je milicija kriva kad vam otkinu kaznu. A sta ćeš, kupile glave klot audija i raspali bmw, pa ga vozi kao da ga je ukrao.
Što se tiče kamiona, samo se ponekad zapitajte kada kamionu isečete traku, da li on može da zakoči kao vi sa kolima, pritom je pun (40t!!),i jos vrlo verovatno u pretovaru, sto znaci da je mozda blize 50t nego 40.... Nije vama kriva milicija ni država kad vam otkinu kazne, krivi ste vi sami jer 99% vas ne poštuje zakone i misli da ste jaci od Boga samo zato sto vam je tata/dečko/diler/švaler kupio besan auto pa se debilišete po bulevarima od kladionice do kladionice....
99.9% je vozac automobila bio u "mrtvom uglu" vozaca kamiona i pokusao da se ubaci u "zadnji cas" iz desne u levu traku, kada ga je kamion potkacio po zadnjem delu i zarotirao ispred sebe, a nije ni osetio da se ovo desilo.
10 tona je 10 tona.
Ovakvih snimaka na Youtube-u "koliko ti dusa isti". :)
Pre par Dana pitam coveka da li mogu da se prestojim ( nisam iz trake nego iz dvorista izasao) zr tablice Skoda superb ,kaze on ne moze I posle sto metara na kvarno se prestrojava. Ali gram kulture I empatije da imamo bilo bi nam bolje,verujte...
Naj verovatnije da je kamion ostao bez "bremze" pa je gurajuci auto (a tu je blaga uzbrdica ) ustvari auto zaustavio njega .Zasigurno su se dogovorili , pa nije bilo potrebe za angazovanjem policije !
Vozac kamiona, ma koliko nekima cudno zvucalo, sigurno nije osetio ni video da gura auto - koji se ubacio iz trake za pravo na kvarno. Po meni kriv vozac automobila.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Nesvakidašnja scena u Novom Sadu: Kamion gurao automobil u Temerinskoj
Autor: 021.rs
Novi Sad
•19.02.2022.
•13:57 > 13:58
Komentari 40
Mrsoje Ns Satelit
Tamo je sve lepo,tamo je sve.......
A71
1) znam da mi je leva noga u kovcegu
2) desna u zatvoru
3) svi sem mene u saobracaju su psihopate koji mogu uraditi bilo sta u bilo kom trenutku bez ikakve najave
4) vozim defanzivno a ne agresivno, pomazem ostalima koliko je moguce
5) ne koristim kocnicu nikada
Nista od ovoga ne kazu u auto skoli, to je nakon mojih 170.000 km iskustva.
Da razjasnim tacku 5) pre nego sto nekoga razbesnim:
Treba uvek planiratu unapred, drzati rastojanje, voziti dozvoljenim brzinama, ili kako vec ide sabracaj. Kocnicu pipam samo da zaustavim auto u zadnjih 5 metara. Sve ostalo motorna kocnica. U hitnim slucajevima naravno treba kociti, ali do toga uglavnom dolazi samo ako ono planiranje nije islo kako treba. Potrosnja mi je smesna.
Zivan
Naravno da je jedan od uzroka i mnogostruko povecan broj vozila ali nekultura, kratki zivci i sebicnost je najveci problem. Da ne pricam o otvaranju vrata i udaranju u tudje automobile, cesanju tudjih automobila i bezanju bez da se ostavi poruka i da ne nabrajam vise.
Za sve ima lek, ako ne moze lepo i normalno, staviti kamere svuda i udarati po dzepu bez popusta. I nemojte da mi pisete kako kamere narusavaju privatnost jer ako se ponasas po zakonu onda te kamera nece uhvatiti u nekoj nedozvoljenoj situaciji.
NSadjanin
Problem dokonih ljudi koji ne znaju propise, pa maltretiraju druge i izbacuju frustracije.
Na putu rezervisanom za saobracaj motornih vozila (znak pre mosta) vozac treba da se krece krajnjom desnom trakom.
Na mostu voze i 60 levom, nije brzina bitna. Napravi se kolona bespotrebno u dve trake.
I nije vase da sankcioniste, jer vec ovim sto pisete dokazujete da i sami krsite zakon.
Zasto je problem voziti 50 u gradu, a ne 40?
Zasto pesak ne bi spustio telefon dok prelazi ulicu? Ja to uvek ucinim i gledam ka vozacu da budem siguran da me vidi, a i da mu pokazem tu saradnju u saobracaju.
Kad ide neko brzi, pa i 300 da ide na autoputu, sklonicu se.
Da ste vozili na autobahnu razumeli bi tu kulturu.
Vozis po propisu i miran si.
Jos jedan primer bahatosti je parkiranje na invalidska mesta i mesta rezervisana za majke sa decom u Promenadi, kod Biga,... Zasto je problem prosetati 20m, ni kise, mi snega u garazi.
To je nasa kultura, cim nema ko da kazni, zakon se ne postuje.
Bojan
Evo opet divljaka da se žale što im drugi ne daju da krše propise. Na mostu ne mora niko da se sklanja iz leve trake jer to nije autoput, ali zato ograničenje brzine moraš da poštuješ.
Nis’ ti naš
20.02.2022 • 09:32
Problem je sto vozaci u NS ne voze automobile, vec se vozaju.
Oni krstare od semafora do semafira 40 na sat, besciljno rolaju, dizu tenziju, prave kolone kad se svi razvuku i nemaju obzira za druge.
Polukruzno na Bulevaru sa lukom? A mozes kako hoces u 3 trake da udjes.
Na mostu zakucaju 80 u levoj i dele pravdu, a duzni su da voze srednjom.
Na semaforima spavaju.
U raskrsnice ulaze sa pola auta u suprotnoj traci.
Pesaci svuda i uvek prelaze, pricaju telefonom, kucaju poruke, ni ne okrenu se da vide nailazi li neko.
Realno se svi ponasaju lose u saobracaju, pre svega sebicno.
Ono sto piše na znaku je MAKSIMALNA BRZINA. Ako hoćeš da divljaš idi u Beograd
Dada
Ko?
apel nadležnima
To bi trebalo tretirati kao nasilničku vožnju i oduzimati dozvole.
NSadjanin
Oni krstare od semafora do semafira 40 na sat, besciljno rolaju, dizu tenziju, prave kolone kad se svi razvuku i nemaju obzira za druge.
Polukruzno na Bulevaru sa lukom? A mozes kako hoces u 3 trake da udjes.
Na mostu zakucaju 80 u levoj i dele pravdu, a duzni su da voze srednjom.
Na semaforima spavaju.
U raskrsnice ulaze sa pola auta u suprotnoj traci.
Pesaci svuda i uvek prelaze, pricaju telefonom, kucaju poruke, ni ne okrenu se da vide nailazi li neko.
Realno se svi ponasaju lose u saobracaju, pre svega sebicno.
@Nena - Šta uraditi?
Ako možete, siđite s puta i propustite budalu, ali zapišite tablice i zapamtite otprilike deonicu puta.
A svakako odmah, što pre, dok ste u vozilu zovite saobraćajnu policiju i prijavite ga, jer je taj opasnost na putu. Saobraćajaca ima svuda i mogu brzo da ga presretnu.
Za KO
ti nikad nisi vozio kamion , blokada hahahahahah
Ko?
Piško
Popara
Marko
Drug Crni
Pametnjaković
Dozvolite da vam uputim jedan mali savet: ponašajte se kao da su svi drugi vozači totalni idioti koji vas ne vide, a i ako vas vide, pretpostavite da će se ponašati kao da niste tu. U slučaju zaustavljanja to znači: pozicionirajte se tako da vidite CELO vozilo ispred sebe, i točkove i gornju ivicu kamiona. Najbolje bi bilo da se zaustavite tako da vidite njegov levi retrovizor. Ako vi ne vidite njegov retrovizor, verovatno ni on ne vidi vas!
Prilikom prestrojavanja (ako će kamion biti iza vas), menjajte traku tek kad vidite celo vozilo u vašem retrovizoru, dakle i točkove i šoferšajbnu kamiona. Ako to nije moguće, propustite ga da prođe ispred vas pa se onda prestrojte. Ako ni to nije moguće, nemojte menjati traku.
Možda ni ovi saveti ne bi pomogli u vašem slučaju jer je kamiondžija koji je vas priklještio možda i bio pravi slepac. Ali mnoge nesreće su mogle biti izbegnute da su se ljudi pridržavali ovih pravila i bili malo oprezniji i strpljivi. Verovatno i ovaj incident koji se opisuje u članku.
Nena
Petak, 11.02.22. Oko 17 čas i 15 min
Mesto dešavanja:
Deonica puta od Žabaljskog kružnog toka ka Novom Sadu
Učesnici Šleper i ja kao vozač putničkig vozila.
Ja vozim 90 km na čas, a vozač šlepera me sustiže i ablenduje. Njemu se žuri, ali ja ne mogu brže, a kolona vozila iz suprotnog smera. Vozač šlepera uspori, napravi razmak od 10 metara, pa se zauka trubeći na skoro metar iz mene, opet ablenduje, svira, usporava, ubrzava, svira i tako 3 - 4 puta., dok se nije stvorila mogućnost da me obiđe, i nastavi voziti toliko brzo da sam ga brzo izgubila iz vida.
Može li se tafografom utvrditi kojom je brzinom vozio vozač navedenog šlepera
Hogiu
Sramota u sta se Novi Sad pretvorio
Mr. No
nullroute
Betmen
Micky
Mare
Joja
Grad o kome pisem je Teksas ili Kraljevo. gde ni policija ni komunalna ne rade svoj posao a svi zele platu na vreme i sa viskom. to je danasnja Srbija..
Simon
Slucaj
Čisto
Što se tiče kamiona, samo se ponekad zapitajte kada kamionu isečete traku, da li on može da zakoči kao vi sa kolima, pritom je pun (40t!!),i jos vrlo verovatno u pretovaru, sto znaci da je mozda blize 50t nego 40.... Nije vama kriva milicija ni država kad vam otkinu kazne, krivi ste vi sami jer 99% vas ne poštuje zakone i misli da ste jaci od Boga samo zato sto vam je tata/dečko/diler/švaler kupio besan auto pa se debilišete po bulevarima od kladionice do kladionice....
Zoli
///
Skala
:/
10 tona je 10 tona.
Ovakvih snimaka na Youtube-u "koliko ti dusa isti". :)
Ja
Tamo 'vamo
Cubi
ex Pezos
Marko
Nikola
Gradjanin Kejn
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H