Bulevar Evrope je bulevar,a ne autoput kako ga neki žele prestaviti.I Bulevar oslobođenja nije autoput,ni Bulevar Mihajla Pupuna nije autoput,pa tuda prolaze vozila i zamislite da se narod koji tu stanuje pobuni i blokira te mostove?u Novom sadu postoje neki koji se uvek bune za prosperitet grada,žele da žive u 19 veku.Bulevar Evrope je urađen za vreme vladavine DOSA i tada se niko nije bunio protiv izgradnje,a sada kao nrkom smeta,umesto da smo sretni da se još takvih bulevara izgradi i još toliko mostova.Sramota me je što živim među takvim ljudima koji žele da žive u mraku
Ni u jednoj normalnoj državi, vlast ne može da ugrožava privatnu svojinu, na način kao što ova vlast ishitreno želi.
U ovom slučaju, svim vlasnicima nekretnina na potezu bulevara Evrope, Limana 4 i Telepa će se drastično pogoršati uslovi stanovanja i života, a imovina izgubiti vrednost.
"Verujem, da niko ne bi imao ništa protiv, realizacije mosta i vijadukta (početak uspona) na način kako je to realizovano na Bul. Oslobodjenja, odnosno Mosta slobode."
Imam ja. Zasto? Jer je ceo prilaz Mostu slobode ocajno resen za ovoliku kolicinu saobracaja. Sremski deo NS se jako siri, sve vise ljudi gravitira Novom Sadu. Ukljucenje na Most je ocajno za ovakav saobracaj, silazak sa njega isto (npr ka Limanu), cepovi u spicevima veliki. Najgore sto nema mesta da se sredi sad, osim da se odsece deo parka (uzas), ili da se gurne neki kruzni tok a ni to nije resenje. I jos jednom sto kazem - svi kazu ne treba taj novi most nego ka Futogu. Treba Novom Sadu jos barem 3 mosta! Backa strana se gusi, mesta za sirenje nema, sve ide u visinu i beton, sremska strana se mora povezati sa jos barem 2 mosta da se malo grad siri i na tu stranu. Ugusicemo se u betonu. Priliv stanovnika je toliki, tu nema opcije i to je na zalost buducnost - Srbija ce biti 3 grada i ostalo prazno.
Koji ste vi neljudi od sugradjana
Ono sto ne biste zeleli sebi nemojte zeleti ni drugima
Treba misliti bar par godina unapred.
I to ne treba da ima veze sa sopstvenom guzicom i politikom.
Novac vrti gde burgija nece ali...
Kolo srece se okrece, dabog da imali pa nemali ...
Sve ove poslovice su zivotne i desavaju se u ciklusu u svemiru,zato budimo pazljivi !
Odluke moraju biti uskladjene sa
interesima ljudi koji tu zive.
Urbanisti ne dozvolite da vam samo glava viri iz necijeg dupeta...Odavno se politika mesa u sve a trebalo bi da se obrazovani ljudi u odredjenim institucijama pitaju ....
Treba se izboriti da znanje upravlja ovom drzavom ,znanje....
Реалност је, да тренутна градска администрација, хоће на основу застарелог пројекта “обилазнице” и моста са накалемљеном скаламеријом троспратног вијадукта, да обрне још један прескуп и нетранспарентан, без тендера послић, а све пре избора и промене власти.
Gospodno, ja razumem da se protestvuje protiv Rio Tinta,protiv zagadjenog vazduha, smeća itd itd... Ali stvarno više niste realni. Dok se svuda u Evropi grade obilaznice i saobraćajnice kako ne bi ginula deca i ljudi eto pametnih kao što ste vi i sad ste i stručnjaci za saobraćaj. Bolje da ste izašli na Klisu da prorestvujete protiv deponije koja je uskoro na nadmorskoj visini Fruške gore, ekolozi moji. Nisam za aktuelnu vlast ali stvarno treba poslodavac da vam uvede radnu subotu kako ne bi izlazili na ulicu za svaku budalaštinu.
Mostovi trebaju i daj boze sa ih se gradi jos.Onaj ko pominje kamione po Bul.Evrope neka PAŽLJIVO pogleda plan fruskogorskog koridora- i tamo ce biti most kao veza auto-puta NS-BG i buduceg tunela pa sve do auto-puta BG-ZG.To ce biti OBILAZNICA za sva vozila pogotovo teretnjake.Ovo ce biti gradski most.Dajte razlikujte malo sta je sta.A ovi ..ekolozi.. sto ih vodi onaj strani placenik nek se zapitaju za kog rade i zasto rade protiv Srbije.A usput-ne videh niti cuh ni za jednu akciju tih vajnih ekologa na ciscenju grada i okoline.Sramite se.
Ako bi poredili početak vijadukta na Bul. Evrope u odnosu na Bul. Oslobodjenja, vijadukt na Bul. Oslobodjenja bi počinjao od ulice Maksima Gorkog!
Obrnuto, vijadukt (početak uspona) na Bul. Oslobodjenja u odnosu na Bul. Evrope, počinjao bi od početka mornarice (od Ulice 1300 kaplara)!
Verujem, da niko ne bi imao ništa protiv, realizacije mosta i vijadukta (početak uspona) na način kako je to realizovano na Bul. Oslobodjenja, odnosno Mosta slobode.
"Sasvim je normalno da autoput prolazi ispod prozora"
Pa, zavisi gde. U Chonchingu, Kina, gradski MRT prolazi kroz stambenu zgradu, brojni su primeri autoputeva u Kini napravljenih oko kuca, jer vlasnici nisu hteli da se isele. U Bangladesu, Indiji i slicnim zemljama ljudi zive i rade pored pruge, znaci desetak santimetara od pruge, ili se sklanjaju svaki put kad prodje voz.
U Evropi, iz nekog razloga nema takvih primera. Mozda ih je bilo nekad vrlo davno...
Pitanje je na koga ce se NS ugledati...
Koliko vidimo, zajedno sa Limanom i Telepom, ima nas sasvim dovoljno, da se odupremo, ovom preskupom (bez tendera) i zastarelom projektu “obilaznice” sa trospratnim vijaduktom.
Sta se bunite kad je svima odavno jasno da se bul Evrope ukljucuje na autoput. To vam je odgovaralo kad ste kupovali stanove. A sad kad treba da prodje saobracaj kuknjava. Lupetate gluposti, pogledajte najpre Beograd, i ostale gradove u evropi pa ce vam sve biti jasno. Sasvim je normalno da autoput prolazi ispod prozora. A to sto vama sad ne pase, prodajte stanove i selite se u mirniji i zeleniji deo NS.
“…pa i nama most slobode prolazi ispred zgrade deli nas samo trotoar,…”
Hajde, ne lupetaj!
Nije isto kada ti vijadukt visine trećeg sprata prolazi na 10m od zgrade i kao kod nas na 30m skoro pri zemlji (a sa druge strane je park, koji upija zvuk saobraćaja)!
Naprdnjaci zapeli kako je neophodan još jedan most, a bez blama zatvaraju postojeći na čitav vikend zbog stotinak budala koje se trkaju. To znači da su voljni da ozbiljno ugrožavaju funkcionisanje grada zbog šačice besposličara, ili nam ovaj most zapravo i nije tako hitno potreban - nema trećeg.
Pa jasno, lakše je budali uterati metar u du*e nego jedan jednostavan koncept u glavu. Alo dečko, mi stanovnici Limana, dugogodišnji vlasnici objekata u neposrednoj blizini, ne želimo da most bude tu; štaviše, posle nekoliko godina iživljavanja nad našom okolinom, nemamo više ni trunku poverenja da će ova vlast pristupiti gradnji ovog mosta tako da to ne uključuje masovne povrede naših interesa. Ima nas dovoljno da se odbranimo i tu se svaka priča završava.
Posle ove epizode u Ukrajini, sledi povecanje kamata, cene hrane, goriva. Ukratko sledi vam povratak kuci na vase zaparlozene oranice, ako ih niste prodali, a ko jeste sledi vam agonija. Cene nekretnina ce padati, jel banke od oduzetih stanova, vila i kuca nece znati sta ce sa njima. Bice skvotova kao u Holandiji. Sto se tice mosta, on vise nece nikom biti ni zanimljiv, a ni isplativ. To vam je ukratko scenario za blizu buducnost, pa srecno!
Ako su ti tako rekli na partijskom onda u redu. Da li mogu da znam da li vas u partijskim školicama uče da vređate ljude i da se ponašate nadmeno ili je to uslov za prijem? Neverovatno kako partijaneri obe strane imaju isti koncept obraćanja i ponašanja. Moraćete shvatiti da mi nismo stoka i da takvim stavom nećete održati vlast ali ćete sigurno još teže doći na istu. Kaži to tamo u politbirou.
Završavam raspravu sa stranačkim potrčkom a most će biti svakako gradili ga oni ili vi.
Većini je svakako jasno da je sve ovo papazjanija u režiji ovih koji bi da dođu na vlast pa da onda oni grade most, prilazne saobraćajnice, uređenje i slično. Ekolozi i dežurni aktivisti samo za to i služe a možda im zapadne neka mrvica kada dođe do te famozne promene vlasti. Inače most će biti svakako borba je samo za provizije jednih ili drugih jer i jedni i drugi znaju da je most neophodan.
Ne verujem kakve gluposti čitam, pa jel ti dečko misliš da most izaziva posledice samo koliko je širok, ili šta? Bavi se ti svojom stranom reke, a ja ću pristojnije komentare da sačuvam za nekog sa malo više mozga.
Vidim da je sporan kako ovi protestanti kažu vijadukt.Ne radi se o vijaduktu nego o petlji da bi se rasteretio silazak sa mosta i silazak u druge ulice i bulevare,da se ne čeka po pola sata na semaforima,da ulazak i izlazak budu lakši i jednostavniji,tako se gradi širom sveta.Tako je trebalo izgraditi petlju i na mostu Slobode.Pustite Novi Sad da ide u Budućnost,vi ste jedinke i niste bitni.Sad tu živite,sutra ko zna gde.
Uvek će postojati protivnici razvoja nekog grada,oblasti,države.Znamo da mostovi spajaju obale i ljude,a ovi su protiv toga.Pomolimo se Bogu i daj Bože da u Novom Sadu i okolici nikne bar još tri mosta.
Ovo nema veze sa političkim opredeljenjima,ovo je za boljitak svi nas.Rasterati ovu rulju koja je protiv dobrobiti celog stanovništva Novog Sada,Kamenice,Paragova,Beočina,Petrovaradina i cele Vojvodine i Srbije.Videli smo kad su nam bili porušeni mostovi kako smo funkcionisali.Sramota da u Novom Sadu postoje takvi nazovimo ljudi.
Ekolozi i zaštitnici prirode
Gde ste bili kada se uzurpirao kamenjar i izgradio vilama, asfaltirao
Gde ste kada se do pre par meseci uzurpirala iskolčila Kamanička ada i počela gradnja
Gde ste bili kada su podbušivali dolmu i provlačili vodovodne cevi
Gde ste kada se po dolmi jurca od grada do kamenjara i Futoga
Gde ste kada Karin komerc vadi pesak iz Dunava i kamionima ga dolmom odvozi.. gde god
Ni jednom niste napravili akciju čišćenja šodroša od strva Otpad je mogao da ostavi samo onaj ko dolazi na Šociku nije ga donela roda
Uvek reagujemo 20 godina kasnije
Tu gde će ići most još uvek ne stanuje niko jer još ni nema zgrada a one koje postoje na bulevaru nisu u kontaktu sa vijaduktom. Jezik hvala bogu znam a što kaže ova pre mene nismo svi aktivisti stranaka pa vređanja ostavi za partijske sastanke.
Samo par reči u vezi ovog lamentiranja nad sudbinom Šodroša. Odrastao sam na 500 m od Šodroša (Liman IV) i kakav je bio krajem osamdesetih sad je 10 puta gori. U prevodu: kese, plastične flaše, džakovi sa šutom, odbačene automobilske školjke, izmet i crkotine. A dunavsko priobalje je odavno uništeno uzurpaciom i divljom gradnjom. Znači neka se prvo sruše sve one bespravne vile, čarde i udžerice na Kamenjaru pa onda eventualno krenuti protiv mosta.
Treba li most ili ne o tome se moze diskutovati. Ali blokirati grad kako ko zeli i kako kome padne na pamet to je van svake pameti. Ne daj boze da neki vozac sa slabim zivcima da gas i napravi tragediju?? Sta bi se onda desilo ko bi bio odgovoran? Oni koji stoje na saobracajnicama? Policija koja je radi svoj posao za koji prima platu? Uvek je bolje spreciti nego leciti a protestovati se moze i ispred institucija gde i treba a ne blokirati grad i otezavati zivot sugradjanima.
Plaćenici ekolozi u to sam ubeđen jer protestuju za ono šta im je placeno da protestuju.Protes i blokada auto puta zbog rio tinta,protestanti nji sto je prošlo Klisom pored pomenutog otpada na temerinskom putu i pored romskog ne higijensko naselja i niko se nije osvrnuo i rekao evo ekološka katastrofa jer im za to nije placeno.
Svaki dan idem u Temerin na posao i prolazim pored toga a i pisao sam više puta vlastima ali niko nista.
Meni bi taj most značio i podrška za most sa moje stane.
A sto se tice Limanaca njima ništa ne odgovara jer su navikli da su bili građani prvog reda ali vremena se menjaju.
@Marko, pa sto ne blokirate? Ko vam brani? Ne mozete da skupite ni jedan spajz ljudi, a ne dovoljan broj za blokadu. Ali da lajete u prazno, to uvek mozete
Ovi ekolozi pocinju jako da smaraju, ko bre njih finansira?Blokiraju grad kad I'm dune I niko I'm nista ne moze, nisam za sns ali brate nisam ni za ove manijake
Dragi sugradjani nemojte da se jedite,kako se stvari razvijaju u Ukrajini i svetu a imajuci u vidu ono nemusto saopstenje naseg mudrog vodje i turanje prsta u oko zapadu,posle 3. aprila nece vise biti naprednhaka pa ni ovog nakaznog projekta.
Iz komentara vidim da mnogi nisu informisani. Jeste davno planiran most, ali tu nije bio bulevar, i taj deo grada je bio periferija. To bi tada bila obilaznica. Ee a sad? Bulevar Evrope je povezan sa auto- putem i sav saobracaj za Bosnu i ove sto nece da plate putarinu, ici ce tim bulevarom i preko tog mosta. Ako stvarno hoce obilaznicu to bi trebalo da zaobidje ceo grad, a ne posred grada. A dunavac je predivna oaza i ovako neuredjena, a sad hoce da urbanizuju do maximuma.
Problem je nastao mnogo ranije ,jer su regulacionim planom na Bulevaru Evrope predviđene višestambene zgrade,kraj kojih će sada prolaziti vijadukt sa 4 trake i kamionski saobraćaj !
Ko god da je za most, molim, ovde ime i prezime, jmbg da ga on(a) i njegovi potomci isplaćuju kineskoj banci od koje je kredit uzet, jer ga ja i moji nećemo, kao što ne mislim ni da koristimo takav most.
Kredit će sigurno i skočiti s obzirom da most radi kineska firma ozloglašena svuda, kao i RIO TINTO.
Mara
26.02.2022 • 18:18
Dijagnoza
Da li ste vi ljudi normalni? Protiv svega ste samo zato sto se vi niste setili da nesto izgradite, a i kad ste gradili, malo ste i u svoje dzepove stavljali. Vi imate kolektivnu dijagnozu budalastina i dokolice. Pre mi vas je bilo zao kad ste protestvovali zbog kise i sunca, a sad vidim da ste samo nenormalni. Bravo za svaku inicijativu ove vlasti, koja ovaj grad unapredjuje.
Gospodjo Mara, bez ljutnje ali mnogo ste ostrasceni i da ne kazem neku tezu rec... ostrasceni. Niti smo svi gradjevinski preduzimaci u ovoj zemlji, niti smo svi nekim strankama, niti smo dokolicari. Smanjite dozivljaj i dozvolite da gradjani, pogotovo oni koji zive ne mestu gde treba da prolaze kamioni i tranzitni saobracaj na svega par minuta od Klinickog centra imaju pravo glasa. A vase simpatije prema politickim strujama mene licno ne zanimaju. Samo me zanima kvalitet zivota u vec i previse prenatrpanom gradu. To sto je Vama i slicnima napredak, je samo plan bez dugorocnog plana tj sema za sto brze uzimanje novaca, gde nista drugo nije bitno.
p.s. a tu retoriku vredjanja ostavite za partijske sastanke.
Most treba svakako. Vijadukt se gradi a zgrada još nema pa ne znam šta je razlog protesta?? Ako vam se ne sviđa nemojte kupovati stanove pored vijadukta. Ko bude gradio pored biće svestan toga pa možda i cena bude prilagožena mada sumnjam jer u Novom Sadu se sve prodaje po astronomskim sumama svejedno gde je i kakvi su uslovi. Prethodna vlast nam je u amanet ostavila Grbavicu i Novu Detelinaru pa tamo ne bi živeo da mi džabe stan daju a ljudi opet kupuju stanove. Ova vlast je gradila neke druge delove grada poput podbare pa je i to katastrofa i takođe mesto gde ne bi živeo ni u pismu. Ja ne razumem razlog protesta. Protestujemo da se ne gradi vijadukt pored kog će se graditi zgrade ?!?!?!? pa ili nek ne grade zgrade ili nek grade pa prodaju jeftino ili nek grade pa prodaju skupo ali stvarno ne vidim način da nekog nateramo da tu kupi stan.
Sve u svemu ovo je samo dnevna politika i to je jasno kao dan.
Most na Bul. Evrope treba da je profil gradskog mosta. Ovaj to nije. Razlika izmedju gradskog mosta i TRANZITNOG mosta je upravo vijadukt, ovakav kakav je planiran. On saobracaj ubrzava i olaksava do te mere da ce ovaj pravac prirodno postati preecica MEDJUGRADSKOG saobracaja i preuzeti primat nad svakom drugom obilaznicom OKO grada. Ne mora to biti namera, ali je to neminovno. Sto bi isao duze okolo kad mozes brze i krace KROZ. A onda ne mozemo govoriti broju vozila sa kojim.danas raspolazemo ili koji projektujemo, nego ga mnoziti sa nekoliko puta, uzimajuci u obzir medjugradski saobracaj koji ovoj trasi ne bi pripadao. Most bez vijadukta je sporiji, neuporedivo jeftniji, destimulise medjugradski, a opsluzuje gradski saobracaj.
Razmislite o tome, i Da na umu da oni koji su ovakva resenja primenili na gradove pre nekoliko decenija, danas se kaju, ruse te iste vijadukte i sklanjaju tranzitni saobracaj na obode grada.
Da li Novom Sadu trebaju mostovi sad i u budućnosti - apsolutno.
Novom Sadu trebaju bar tri mosta: jedan kao obilaznica oko petrovaradina (gradiće se kao deo fruškogorskog koridora), drugi kao obilaznica iza Futoga i treći gradski most na ovom mestu.
Dakle, most na ovom mestu:
- treba da bude manji gradski most, sličniji Mostu slobode, sa planiranim gradskim saobraćajem (npr. šinskim)
- ne treba da ima nikakve nepotrebne vijadukte koji štete okolnom stanovništvu (a grade se izgleda da bi omogućili kamionima prolaz ovuda)
- da ima manji uticaj na životnu sredinu tj. da se ne uništi Dunavac koji jeste veoma značajna oaza.
Nije toliko problem ni u mostu ni u ovom mestu za most, nego u tome ko ga gradi i koliko to košta. Gradnja je poverena kineskoj kompaniji koja je poznata po netransparentnom poslovanju i istoriji devastacije životne sredine sa svojim projektima. Cena njihovog rada nije samo cena mosta, nego je i cena uništenja koje donose.
Ovaj most u ovakvom obliku NIJE U INTERESU GRAĐANA Novog Sada.
Nažalost, da bi se bilo šta promenilo, u ovom momentu je potrebno hitno obustaviti gradnju ovog mosta da bi se napravio bolji plan za budućnost i da bi se dobro preispitalo kakvi su prioriteti u vezi redosleda gradnje novosadskih mostova. Ako hoćemo kvalitetniji život u ovom gradu za sve njegove građane , ovaj užas od projekta moramo zaustaviti i tražiti da se naprave novi planovi uz saradnju širokog kruga stručnih udruženja i uz informisanje građana.
Sve mi je relativno jasno, i buka, i saobracaj, i zagadjenje...Ali kad cujem ove "zelene" kad krenu da placu nad sudbinom Sodrosa...I sugerisu da se most izmesti kod Begeca, gde se nalazi pravi prirodni rezervat Begecka jama??!
U odnosu na Sodros...Begecka jama je Jelouston! Nacionalni park! A ovi kvazi ekolozi bi bas tu da natakare most sa teskim saobracajem? Strasno!
Da li ste vi ljudi normalni? Protiv svega ste samo zato sto se vi niste setili da nesto izgradite, a i kad ste gradili, malo ste i u svoje dzepove stavljali. Vi imate kolektivnu dijagnozu budalastina i dokolice. Pre mi vas je bilo zao kad ste protestvovali zbog kise i sunca, a sad vidim da ste samo nenormalni. Bravo za svaku inicijativu ove vlasti, koja ovaj grad unapredjuje.
Bilo bi lepo kada bi svi oni koji podržavaju most živeli u neposrednoj blizini istog i uživali sve blagodeti koje će on doneti uz pomoć zidova za zaštitu od buke, kad već ne postoje zidovi za zaštitu pameti.
"Kome se ne svidja napredak nek ne zivi u gradu" i slicne izjave... Ljudi, nema apsolutno nista napredno u tome da autoput prolazi po sred grada. Zivimo u Evropi u 21. veku, pogledajte malo kako izgledaju gradovi u uredjenim zemljama. Mi koji zivimo u Novom Sadu imamo pravo na zelenilo i cist vazduh. Po meni, most sam po sebi je dobrodosao, problem je nacin na koji ce biti izveden- vijadukt, saobracaj u dva nivoa koji prolazi ljudima pored prozora i pomeranje nasipa... Ovaj most umesto da rastereti saobracaj u gradu bice uzrok zagadjenja, guzve i nervoze u saobracaju.
pa i nama most slobode prolazi ispred zgrade deli nas samo trotoar,a da ne govorim što su dan i noć nabijali šipove pa se nismo bunili ovo je sad neka nova moda bune se zbog svega i svi se razumeju u sve
Ali najsmešnije su mi priče o saobraćajnim potrebama stanovnika sa sremske strane zbog kojih je most kao neophodan.
Kao prvo na mostu su gužve skoro isključivo kad se stanovnici ove strane reke vraćaju kući, Sremci su tu zanemarljivi.
Kao drugo ako je Sremcima toliko frka neka oni podnose žrtve i vozaju se do dalje lokacije mosta, mi sa ove strane nismo dužni da preuređujemo svoju sredinu prema njihovim potrebama.
Kao treće oni čija je imovina ovde mogu da šalju druge na selo ako im se život u gradu ne sviđa, nikako obrnuto.
Koliko si gluposti napisao bote. Znaš za ekološku katastrofu na Klisi a ekologe nazivaš plaćenicima?! I glasaćeš za vlast koja je to sve odobrila ili nije sanirala? Čuješ li ti sebe uopšte?
Apsolutno neznanje prevladalo je u rukovodjenju gradom od kada je Vučevic gradonacelnik. Pocevsi od njega,ljudi koji upravljaju gradskim institucijama su u najvecoj meri nekompetentni. Nisu skolovani ni kvalifikovani za poslove koje obavljaju. To sto gradonacelnik prica da se ovde radi o razvoju grada je zamena teza. Ovde se radi o urbanistickom haosu. Radi se o sumnjivoj izgradnji mosta u proceduri bez tendera. Naravno da grad treba da se razvija. Ali planski,uz rec struke. Uz postovanje zastite zivotne sredine. A ne ovako bahato,iskljucivo u korist investitora.
Gaskoin
26.02.2022 • 16:00
Ko hoće mir i tišinu ne živi u velikom gradu!
Novi Sad uopste nije veliki grad. Ja sam ziveo napolju u visemilionskom gradu i bilo je i mirnije i tise. Nego je problem u neplanskoj ili lose planiranoj gradnji zbrda-zdola, po principu "uzmi pare i zbrisi". Stavise, na toliko stanovnika Novi Sad je povrsinski veoma mali i to je problem. Sve je zdudano na mali prostor, zato nema vise ni parkova, ni dovoljno parkinga, ni prostora za sire bulevare sto dovodi do cepova u saobracuju i nervozi... sve u svemu oni koji treba da dugorocno vode racuna o tome, njih bas briga. Bitno je samo uzeti sto brze pare.
Nemojte nam povecavati kvalitet zivota u Begecu dovodjenjem teskog saobracaja. Da volimo guzvu, mi bismo ziveli u gradu. Vi necete most u svom komsiluku, ne namecite ga drugima.
Ovaj Brajan Brkovic je na svakom mitingu. Nigde ne radi a samo se buni. Ja hocu most u gradu gde sam rodjen. Ovo nema veze sa mostom I infrastrukturom nego sa dnevnom politikom. U vezi Ove teme nemam nista protiv da raspravlja struka.
Ala su smešni ovi botovi sa svojim komentarima, kao fore ako se meni ne sviđa, da se ja selim na selo? Pa dečko vi ste nama došli u komšiluk, imamo vremena i volje da svaki dan budemo tu i da vas sprečimo da podignete bilo šta više od kule u pesku. Nemojte se ložiti toliko, da ne morate posle da bežite podvijena repa.
Sad će stići Vučićevih još 100 eurića u maju nema potrebe da se demonstranti nerviraju i da gube vreme u megafonu.
Za sve demonstrante nakon izbore pričaće Vučić ispred kamera u udarnom tv terminu sa novim paketom pomoći mladima od 100 eurića i 20 hiljada eura za kupovinu stana.
Do naroda je ne do onih koji se iživljavaju nad narodom.Do naroda je koji to voli.Grad od 300 hiljada stanovnika izašlo njih 50.Ostalima super.Uživaju u tržnim centrima,pekarama,kafićima,kladionicama.
Za takav narod se vredi boriti?.Za takav narod protestovati?Za takav narod trpeti policijske pendrke i policijske šmrkove i nedelju dana pritvora nakon demonstracija?.U normalnim državama izađe njih 20 hiljada u gradu od 200 hiljada u Srbiji izađu njih 50 od 300 hiljada.
Do naroda je.I samo do naroda.Političari i investitori samo vide glup,dementivan i hipnotisan narod i to koriste do maksimuma,
Nikako da shvatim što Petrovaradin ćuti! Danima, noćima, godinama... kamioni,šlepeti... prolaze celom dužinom Petrovaradina od Fruške Gore do Žeželja, non-stop, postavljaju se semafori, ali ljudi i dalje ginu... a oni neće drugim putem, da ne bi platili putarinu! Grad i Pokrajina godinama ćute, a o buci, prašini... ne bi upoređivala ni sa čim!
Zvučna barijera nije dovoljna, može da smanji buku 5-15%. Zamislite kako ce biti kad vam šleper brzinom od 70km/h prodje na 15m od prozora...
I sam most ne resava problem saobraćaja u gradu...
Gradjevinac
Мост ће се градити и то је коначно. Скупина оних који не желе да се избегну саобраћајне гужве и којима су лепше бараке од велелепног моста могу само да наставе да носе плакате и транспаренте, на томе ће све и остати.
Ajde da zanemarimo netransparentnost finansiranja i izbora izvođača, kao i to da li je most stvarno potreban na tom mestu ili je samo alibi za NSH20 - i pozabavimo se time KO ga gradi, i KOLIKO DUGO će ga graditi. Izgradnja ovakvog mosta može trajati 4 do 7 godina, pa se nameće pitanje, da li ste spremni da vam ova ekipa toliko dugo u komšiluku radi šta god im padne na pamet? Uklanjanje posledica “renoviranja” bazena na Spensu je trajalo duže od godinu dana, a Limanski park izgleda kao smetlište punih 5 meseci po završetku postavljanja najobičnijeg sistema za navodnjavanje… Šta mislite, koliko vremena će biti potrebno da se komšiluk za koji ste debelo platili da baš u njemu živite oporavi od štete koju će ovi nonšalantno usput izazvati?
Moram priznati da sam malo iznenađen, za planiranje ovog mosta sam čuo još pre dvadesetak godina i bilo mi je onako, uh samo to da dočekamo, nisam razmišljao o tome da će žitelji novih bulevara imati neki problem oko toga (iako ne vidim da bi taj problem bio veći nego što trenutno jeste). Sada vidim proteste ali nigde ne videh koje je to drugo mesto koje se predlaže za novi most? Ništa mi nije jasno a uvek podržavam ekološke proteste i borbu za zaštitu životne sredine, može li neko u komentarima da objasni koje je bolje rešenje?
Da li je realno da protiv svega i svačega protestuju u NS,neće put,neće garaze,nice most,neće zgradu pa sta hoćete?Ako vam se ne svidja pravac na selo.
A "ekolozi" (placenici) dodjite na Klisu,Veliki rit da vidite ekološku katastrofu,otpada na celoj klisi,pale se gume,nehigijensko romsko naselje......samo protestuje na Limanu e zato terate da glasam za SNS da vam napravi most u sred grada.
Pisao sam mnogo puta. Idiotska i nakazna odluka da most ide na bulevar Evrope je zlocin prema Novom Sadu i izazvace potpuni kolaps saobracaja. Vec sada imamo kolaps jer je prethodna vlast sa PAVLIČIĆEM ukrala po 1 traku jer je bulevar trebao biti celom trasom u sirini profila, kruzni tokovi mali i uski.
MOST je morao da bude na izlasku iz Begeča i da teski saobracaj usmeri VAN GRADA i da se odatle spoji sa autoputem a da se napravi bulevar do izlaska iz Begeča.
Time bi se podigao kvalitet zivljenja tog pravca u Novom Sadu, izgradnja bi bila jeftinija, ali je interes ocigledno privatni potpuno drugačiji.
Katastrofalna odluka kostace Novi Sad mnogo, samo je pitanje da li cemo tada imati vlast koja ce drakonski da kazni sve ucesnike u donosenju odluka za KOLAPS SAOBRACAJA U NOVOM SADU. Pogledajte samo koliko semafora ima sada a bice ih jos, zaista POHLEPNI BEZMOZGOVIĆI SU DONELI ODLUKU.
Mora da se gradi. Mora mafija od nečeg da zarađuje, a vi dobijate sendviče.
I meni smeta most Slobode, i on je napravljen na pogrešnom mestu. To ne znači da sad treba još goru grešku napraviti.
Zaobilaznica nije autoput kroz grad.
U planu ove vlasti pre 30 godina je bio i Karlobag, pa nešto ne vidim da se desilo.
Staviće ogradu preko buke na 3 metra od prozora. Niste ni videli plan.
Nije buka jedini problem, sve u vezi ovog projekta je pogrešno. Da se malo bolje informište, ne bi lupetali ovakve gluposti.
Tanja
26.02.2022 • 14:44
most
I meni smeta Slobodin most ,užas jedan 24 h nemamo sna normalnog i nikog nije briga ,ukinitite i taj pa nek iduu autoputem kome se ide preko Dunava
Jesi zivela tu pre nego sto je most bio napravljen ili si dosla u stan u zgradu koji je pored mosta? Ako je ovo drugo, ne znam sta se bunis onda? Tebi nije dobro pa ajde i svima ostalima da ne bude, jel tako?
Autoput ovi pominju, pa to je produžetak gradskog bulevara kao što je Bulevar oslobođenja, i most preko Dunava kao što je Most slobode. Kažu hoćemo most ali na drugom mestu, možda u Futogu, ali nema puta, a možda u Veterniku tamo su ovi što dođoše preko Drine, pa im napraviti most da se brže i lakše vrate. A, možda i tamo ima ptica pa videti prvo gde su uginule i tu praviti most.
Koliko god je ova sadašnja vlast u nekim stvarima bahata, toliko su ovi što protestvuju radi reda, kao da nešto rade, toliko smešni da bi im se i kokoške smejale da ih vide, ali ne mogu ih videti jer su sve zatvorene u kaveze da nose jaja i niko ih ne čuje kada kokodaču i traže malo prostora da mašu krilima.
Pa od kada je pocela gradnja Bulevara Evrope, tacnije kada je to bio Suboticki Bulevar od Limana do higijenskog znalo se da to treba biti obilaznicacda se rastereti centar grada i Bulevar Oslobodjenja. I vi sad kazete da necete autoput ispred nosa?!?! Pa sto ste kupovali stanove tu ako ste znali sta je plan...o ovom mostu se prica minimum 10 godina.
Stalno ce se naci ljudi koji ce protestvovati zbog necega. Idite na onu deponiju kod rode pa protestvujte da se to resi. Protestvujte protv SNS Galensa i urnisanja grada takvom gradnjom... Ovo ce da rastereti Most Slobode i Bulevar oslobodjenja...
Shvatite, nije problem sto se gradi, vec gde se gradi….
Tu ce biti saobracajni kolaps( vec I sad je haos na uglu Cara Lazara I Cara Dusana)
Valjda je cilj da se gradjanima olaksa zivot a ne da se napravi totalni haos!?
Koje to "hidrološke studije su bile nepovoljne na početku, dok Institut "Jaroslav Černi" nije odobrio"? Ne mozete ocekivati da cete pobediti ako lazete i sebe i druge.
Promašiše put jadni. Skrenuli na kraju na liman umesto da nastave pravo kroz Sime Matavulja kuda će ići most, a rekli su da ce prošetati trasom mosta. I idu skroz do zonedove zgrade i sad će da ispadne da most kreće odatle a ne dole pred kruzni...
Taj most tu apsolutno treba, jer "Novi most" vise ne mpze da izdrzi priliv saobracaja sa sremske strane u NS. Da, treba graditi jos dva mosta - kod petrovaradina i tamo gde su skele. Ne treba biti protiv ovog mosta, ali on svakako ne sme biti obilaznica za grad, jer ce ici sleperi tim putem.
Sto se tice vijadukta, to su krivi investitori koji su cutali o tome a ljudi nisu marili. Sremska obala je visa i mora se zapoceti vijaduktom.
Nisam politican, cak sta vise protiv ove vlasti sam, ali u NS fali barem jos 3-4 mosta da bi se grad rasteretio
Jel moze neko da napravi animaciju ili 3D skicu kako ce izgledati ovaj most i nadvoznjak, ali sa svim do sada napravljenim zgradama kao i Lidlom u izgradnji i planiranim naseljem na Despresiji? Stvarno nije jasno kako se u celoj toj slici uklapa i most...
Treba naglasiti da od tih nekoliko desetina građana, bar polovina su bili fotoreporteri, novinari, slučajni prolaznici i šetači koji su se tu zadesili. Podrška za novi most.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO Održan protest protiv novog mosta: "Autoput će biti ispred nosa građanima na Bulevaru Evrope"
Autor: 021.rs
Novi Sad
•26.02.2022.
•14:16 > 06:23
Komentari 121
tomy
Kec
Bojan
Tako ste pričali i za garaže... A osebno će most tek tako da 'nikne' ovima kojima je svaki projekat čupanje zuba, sprečićemo ih sa pola snage.
Лазар
mrk
Glas naroda
U ovom slučaju, svim vlasnicima nekretnina na potezu bulevara Evrope, Limana 4 i Telepa će se drastično pogoršati uslovi stanovanja i života, a imovina izgubiti vrednost.
Ne može se graditi sreća, na tuđoj nesreći.
jj
Imam ja. Zasto? Jer je ceo prilaz Mostu slobode ocajno resen za ovoliku kolicinu saobracaja. Sremski deo NS se jako siri, sve vise ljudi gravitira Novom Sadu. Ukljucenje na Most je ocajno za ovakav saobracaj, silazak sa njega isto (npr ka Limanu), cepovi u spicevima veliki. Najgore sto nema mesta da se sredi sad, osim da se odsece deo parka (uzas), ili da se gurne neki kruzni tok a ni to nije resenje. I jos jednom sto kazem - svi kazu ne treba taj novi most nego ka Futogu. Treba Novom Sadu jos barem 3 mosta! Backa strana se gusi, mesta za sirenje nema, sve ide u visinu i beton, sremska strana se mora povezati sa jos barem 2 mosta da se malo grad siri i na tu stranu. Ugusicemo se u betonu. Priliv stanovnika je toliki, tu nema opcije i to je na zalost buducnost - Srbija ce biti 3 grada i ostalo prazno.
Živeti slobodno
Draga Nina,
Tako je uvek bilo i kada se smeni ova “gradska” vlast, dobijena prekomponovanjem i održavana glasovima prigradskih naselja, ponovo biće.
zx
"da je u poslednje vreme u Novom Sadu nestalo oko 30 hektara parkova i zelenih površina"
Dug ivestitora građanima Vojvodine je 30 milijardi evra
Kako bi goli otok ovo rešio i oduzeo mu imovinu
Razmišljajmo malo i o tome
Nina
Ono sto ne biste zeleli sebi nemojte zeleti ni drugima
Treba misliti bar par godina unapred.
I to ne treba da ima veze sa sopstvenom guzicom i politikom.
Novac vrti gde burgija nece ali...
Kolo srece se okrece, dabog da imali pa nemali ...
Sve ove poslovice su zivotne i desavaju se u ciklusu u svemiru,zato budimo pazljivi !
Odluke moraju biti uskladjene sa
interesima ljudi koji tu zive.
Urbanisti ne dozvolite da vam samo glava viri iz necijeg dupeta...Odavno se politika mesa u sve a trebalo bi da se obrazovani ljudi u odredjenim institucijama pitaju ....
Treba se izboriti da znanje upravlja ovom drzavom ,znanje....
Лиманац
Реалност је, да тренутна градска администрација, хоће на основу застарелог пројекта “обилазнице” и моста са накалемљеном скаламеријом троспратног вијадукта, да обрне још један прескуп и нетранспарентан, без тендера послић, а све пре избора и промене власти.
Dejan Milanović
Realnost
Vlada
Kakva Srbija, mi smo u Vojvodini... I nije bitno kakav je most, pod prozorom nam ga nećete graditi.
X
Prodavac nekretnika
Bik koji leži
Poređenje
Obrnuto, vijadukt (početak uspona) na Bul. Oslobodjenja u odnosu na Bul. Evrope, počinjao bi od početka mornarice (od Ulice 1300 kaplara)!
Verujem, da niko ne bi imao ništa protiv, realizacije mosta i vijadukta (početak uspona) na način kako je to realizovano na Bul. Oslobodjenja, odnosno Mosta slobode.
Gvozden
А ја не би живео на Булевару Европе,нема тих пара!
Mikonos
Gabi
Bojan
Evo i mamurni galensov bot se probudio... Pa neće nam obezvrediti stanove kad od toga nema ništa.
E
@ NS
Pa, zavisi gde. U Chonchingu, Kina, gradski MRT prolazi kroz stambenu zgradu, brojni su primeri autoputeva u Kini napravljenih oko kuca, jer vlasnici nisu hteli da se isele. U Bangladesu, Indiji i slicnim zemljama ljudi zive i rade pored pruge, znaci desetak santimetara od pruge, ili se sklanjaju svaki put kad prodje voz.
U Evropi, iz nekog razloga nema takvih primera. Mozda ih je bilo nekad vrlo davno...
Pitanje je na koga ce se NS ugledati...
Stanar sa bul Evrope
Bulevar Evrope
Novosađan
Izgleda, da ti nisi normalan!
Zašto onda Beograd gradi obilaznicu, a ne da mu ceo transport ide preko Gazele, zašto pametni?!?
Ns
Mira
Ništa lično i u Cerevic pre da stignem
Liman 2
Hajde, ne lupetaj!
Nije isto kada ti vijadukt visine trećeg sprata prolazi na 10m od zgrade i kao kod nas na 30m skoro pri zemlji (a sa druge strane je park, koji upija zvuk saobraćaja)!
Trt
Djekson
Njima nije Potreban ni Most ni Cuprija
Ali da se zna da zbog njih nije Most Napravljen
Pa da se upire prstom svaki dan
Vlada
Pa jasno, lakše je budali uterati metar u du*e nego jedan jednostavan koncept u glavu. Alo dečko, mi stanovnici Limana, dugogodišnji vlasnici objekata u neposrednoj blizini, ne želimo da most bude tu; štaviše, posle nekoliko godina iživljavanja nad našom okolinom, nemamo više ni trunku poverenja da će ova vlast pristupiti gradnji ovog mosta tako da to ne uključuje masovne povrede naših interesa. Ima nas dovoljno da se odbranimo i tu se svaka priča završava.
Boki
Prorok
Sremac
Završavam raspravu sa stranačkim potrčkom a most će biti svakako gradili ga oni ili vi.
Bojan
A što bi blokirali Bulevar Evrope kad već uspešno blokiramo izgradnju samog mosta? Ne može i ćao.
Entomb
Vlada
Ne verujem kakve gluposti čitam, pa jel ti dečko misliš da most izaziva posledice samo koliko je širok, ili šta? Bavi se ti svojom stranom reke, a ja ću pristojnije komentare da sačuvam za nekog sa malo više mozga.
Kec
Kec
Ovo nema veze sa političkim opredeljenjima,ovo je za boljitak svi nas.Rasterati ovu rulju koja je protiv dobrobiti celog stanovništva Novog Sada,Kamenice,Paragova,Beočina,Petrovaradina i cele Vojvodine i Srbije.Videli smo kad su nam bili porušeni mostovi kako smo funkcionisali.Sramota da u Novom Sadu postoje takvi nazovimo ljudi.
saša
Gde ste bili kada se uzurpirao kamenjar i izgradio vilama, asfaltirao
Gde ste kada se do pre par meseci uzurpirala iskolčila Kamanička ada i počela gradnja
Gde ste bili kada su podbušivali dolmu i provlačili vodovodne cevi
Gde ste kada se po dolmi jurca od grada do kamenjara i Futoga
Gde ste kada Karin komerc vadi pesak iz Dunava i kamionima ga dolmom odvozi.. gde god
Ni jednom niste napravili akciju čišćenja šodroša od strva Otpad je mogao da ostavi samo onaj ko dolazi na Šociku nije ga donela roda
Uvek reagujemo 20 godina kasnije
pajo patak
Sremac
Barabućko
Ivo Andric
Vasan
Taj plan mosta iz '60 tih je realizovan i odavno postoji zove se most Slobode iliti Kamenicki most.
Stiv
Ns
Slavko
Svaki dan idem u Temerin na posao i prolazim pored toga a i pisao sam više puta vlastima ali niko nista.
Meni bi taj most značio i podrška za most sa moje stane.
A sto se tice Limanaca njima ništa ne odgovara jer su navikli da su bili građani prvog reda ali vremena se menjaju.
Caca
Caca
Caca
/
nemate argumenata
Caca
Ja
hemodroid
Ruza
Dreamer
No Mercy
Novosađanka
Kredit će sigurno i skočiti s obzirom da most radi kineska firma ozloglašena svuda, kao i RIO TINTO.
@Mara
26.02.2022 • 18:18
Dijagnoza
Da li ste vi ljudi normalni? Protiv svega ste samo zato sto se vi niste setili da nesto izgradite, a i kad ste gradili, malo ste i u svoje dzepove stavljali. Vi imate kolektivnu dijagnozu budalastina i dokolice. Pre mi vas je bilo zao kad ste protestvovali zbog kise i sunca, a sad vidim da ste samo nenormalni. Bravo za svaku inicijativu ove vlasti, koja ovaj grad unapredjuje.
Gospodjo Mara, bez ljutnje ali mnogo ste ostrasceni i da ne kazem neku tezu rec... ostrasceni. Niti smo svi gradjevinski preduzimaci u ovoj zemlji, niti smo svi nekim strankama, niti smo dokolicari. Smanjite dozivljaj i dozvolite da gradjani, pogotovo oni koji zive ne mestu gde treba da prolaze kamioni i tranzitni saobracaj na svega par minuta od Klinickog centra imaju pravo glasa. A vase simpatije prema politickim strujama mene licno ne zanimaju. Samo me zanima kvalitet zivota u vec i previse prenatrpanom gradu. To sto je Vama i slicnima napredak, je samo plan bez dugorocnog plana tj sema za sto brze uzimanje novaca, gde nista drugo nije bitno.
p.s. a tu retoriku vredjanja ostavite za partijske sastanke.
Vlada
Evo mi već živimo pored na Limanu i nećemo tu most. Šta vam nije jasno, jezik ne znate, šta li?
Sremac
Sve u svemu ovo je samo dnevna politika i to je jasno kao dan.
Djole
Teodosije III
https://www.demilked.com/highway-in-residential-area-cairo-egypt/
zmsn
Razmislite o tome, i Da na umu da oni koji su ovakva resenja primenili na gradove pre nekoliko decenija, danas se kaju, ruse te iste vijadukte i sklanjaju tranzitni saobracaj na obode grada.
Čurug siti
Bolje proveri gde je puko nasip u Novom Sadu!
Pojašnjenje
Novom Sadu trebaju bar tri mosta: jedan kao obilaznica oko petrovaradina (gradiće se kao deo fruškogorskog koridora), drugi kao obilaznica iza Futoga i treći gradski most na ovom mestu.
Dakle, most na ovom mestu:
- treba da bude manji gradski most, sličniji Mostu slobode, sa planiranim gradskim saobraćajem (npr. šinskim)
- ne treba da ima nikakve nepotrebne vijadukte koji štete okolnom stanovništvu (a grade se izgleda da bi omogućili kamionima prolaz ovuda)
- da ima manji uticaj na životnu sredinu tj. da se ne uništi Dunavac koji jeste veoma značajna oaza.
Nije toliko problem ni u mostu ni u ovom mestu za most, nego u tome ko ga gradi i koliko to košta. Gradnja je poverena kineskoj kompaniji koja je poznata po netransparentnom poslovanju i istoriji devastacije životne sredine sa svojim projektima. Cena njihovog rada nije samo cena mosta, nego je i cena uništenja koje donose.
Ovaj most u ovakvom obliku NIJE U INTERESU GRAĐANA Novog Sada.
Nažalost, da bi se bilo šta promenilo, u ovom momentu je potrebno hitno obustaviti gradnju ovog mosta da bi se napravio bolji plan za budućnost i da bi se dobro preispitalo kakvi su prioriteti u vezi redosleda gradnje novosadskih mostova. Ako hoćemo kvalitetniji život u ovom gradu za sve njegove građane , ovaj užas od projekta moramo zaustaviti i tražiti da se naprave novi planovi uz saradnju širokog kruga stručnih udruženja i uz informisanje građana.
Zato podrška protestu!
svemir
Neka gradnja bude bezbedna i uspešna.
Marko
Sdragan
U odnosu na Sodros...Begecka jama je Jelouston! Nacionalni park! A ovi kvazi ekolozi bi bas tu da natakare most sa teskim saobracajem? Strasno!
Ali stvarno...
Toliko i odlucujete u svemu ovome. Toliko vam je i bitno. Sramota.
Mara
zzz
Igor
Arhitekta
šumar
Bojan
Kao prvo na mostu su gužve skoro isključivo kad se stanovnici ove strane reke vraćaju kući, Sremci su tu zanemarljivi.
Kao drugo ako je Sremcima toliko frka neka oni podnose žrtve i vozaju se do dalje lokacije mosta, mi sa ove strane nismo dužni da preuređujemo svoju sredinu prema njihovim potrebama.
Kao treće oni čija je imovina ovde mogu da šalju druge na selo ako im se život u gradu ne sviđa, nikako obrnuto.
G pen
Zokižuća
Milos
Mostogradnja
Milos
@Gaskoin
26.02.2022 • 16:00
Ko hoće mir i tišinu ne živi u velikom gradu!
Novi Sad uopste nije veliki grad. Ja sam ziveo napolju u visemilionskom gradu i bilo je i mirnije i tise. Nego je problem u neplanskoj ili lose planiranoj gradnji zbrda-zdola, po principu "uzmi pare i zbrisi". Stavise, na toliko stanovnika Novi Sad je povrsinski veoma mali i to je problem. Sve je zdudano na mali prostor, zato nema vise ni parkova, ni dovoljno parkinga, ni prostora za sire bulevare sto dovodi do cepova u saobracuju i nervozi... sve u svemu oni koji treba da dugorocno vode racuna o tome, njih bas briga. Bitno je samo uzeti sto brze pare.
BNana
Radule Radule
Ekolog Helmut
Bojan
Cccc
Liman
Gastrabajter
Za sve demonstrante nakon izbore pričaće Vučić ispred kamera u udarnom tv terminu sa novim paketom pomoći mladima od 100 eurića i 20 hiljada eura za kupovinu stana.
Do naroda je ne do onih koji se iživljavaju nad narodom.Do naroda je koji to voli.Grad od 300 hiljada stanovnika izašlo njih 50.Ostalima super.Uživaju u tržnim centrima,pekarama,kafićima,kladionicama.
Za takav narod se vredi boriti?.Za takav narod protestovati?Za takav narod trpeti policijske pendrke i policijske šmrkove i nedelju dana pritvora nakon demonstracija?.U normalnim državama izađe njih 20 hiljada u gradu od 200 hiljada u Srbiji izađu njih 50 od 300 hiljada.
Do naroda je.I samo do naroda.Političari i investitori samo vide glup,dementivan i hipnotisan narod i to koriste do maksimuma,
ss
Necaa
I sam most ne resava problem saobraćaja u gradu...
Gradjevinac
Ja
Bole
borislion
Budalaština teška.
Vijadukt počinje na 2 km od Dunava.
Pa kakav je to projekat?
Лиманац
hawk
Idi begaj
Gaskoin
Vlada
Kako sad
Slavko
A "ekolozi" (placenici) dodjite na Klisu,Veliki rit da vidite ekološku katastrofu,otpada na celoj klisi,pale se gume,nehigijensko romsko naselje......samo protestuje na Limanu e zato terate da glasam za SNS da vam napravi most u sred grada.
Nebojša Berak
MOST je morao da bude na izlasku iz Begeča i da teski saobracaj usmeri VAN GRADA i da se odatle spoji sa autoputem a da se napravi bulevar do izlaska iz Begeča.
Time bi se podigao kvalitet zivljenja tog pravca u Novom Sadu, izgradnja bi bila jeftinija, ali je interes ocigledno privatni potpuno drugačiji.
Katastrofalna odluka kostace Novi Sad mnogo, samo je pitanje da li cemo tada imati vlast koja ce drakonski da kazni sve ucesnike u donosenju odluka za KOLAPS SAOBRACAJA U NOVOM SADU. Pogledajte samo koliko semafora ima sada a bice ih jos, zaista POHLEPNI BEZMOZGOVIĆI SU DONELI ODLUKU.
G pen
Botovima Sendvič
I meni smeta most Slobode, i on je napravljen na pogrešnom mestu. To ne znači da sad treba još goru grešku napraviti.
Zaobilaznica nije autoput kroz grad.
U planu ove vlasti pre 30 godina je bio i Karlobag, pa nešto ne vidim da se desilo.
Staviće ogradu preko buke na 3 metra od prozora. Niste ni videli plan.
Nije buka jedini problem, sve u vezi ovog projekta je pogrešno. Da se malo bolje informište, ne bi lupetali ovakve gluposti.
Slucaj
Most
@Tanja
26.02.2022 • 14:44
most
I meni smeta Slobodin most ,užas jedan 24 h nemamo sna normalnog i nikog nije briga ,ukinitite i taj pa nek iduu autoputem kome se ide preko Dunava
Jesi zivela tu pre nego sto je most bio napravljen ili si dosla u stan u zgradu koji je pored mosta? Ako je ovo drugo, ne znam sta se bunis onda? Tebi nije dobro pa ajde i svima ostalima da ne bude, jel tako?
Sms
Koliko god je ova sadašnja vlast u nekim stvarima bahata, toliko su ovi što protestvuju radi reda, kao da nešto rade, toliko smešni da bi im se i kokoške smejale da ih vide, ali ne mogu ih videti jer su sve zatvorene u kaveze da nose jaja i niko ih ne čuje kada kokodaču i traže malo prostora da mašu krilima.
Troll of sandwich
Stalno ce se naci ljudi koji ce protestvovati zbog necega. Idite na onu deponiju kod rode pa protestvujte da se to resi. Protestvujte protv SNS Galensa i urnisanja grada takvom gradnjom... Ovo ce da rastereti Most Slobode i Bulevar oslobodjenja...
Rale
Tu ce biti saobracajni kolaps( vec I sad je haos na uglu Cara Lazara I Cara Dusana)
Valjda je cilj da se gradjanima olaksa zivot a ne da se napravi totalni haos!?
Ime
Obmanjivanje ljudi
Neko
Sto se tice vijadukta, to su krivi investitori koji su cutali o tome a ljudi nisu marili. Sremska obala je visa i mora se zapoceti vijaduktom.
Nisam politican, cak sta vise protiv ove vlasti sam, ali u NS fali barem jos 3-4 mosta da bi se grad rasteretio
rale
Pera
Žika
Neba
Pa nije 45-ta..
Tanja
Ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H