ljudi što toliko hvalite ovu vlast , moš misliti :hiljade kilometara autoputeva, železnice , fabrike ,zdravstvene ustanove , Bor , Smederevo ko će sve nabrajati !pa i ona prošla nije bila baš toliko loša , jes da su sekunde bile duže i naplativije , ljudi ostajali bez posla ali zaduženost u odnosu na BDP bila veća 72% , danas svega 51% ! hehe!
živela Srbija !
Pa Kad je soko tako dobar sto skupština ne ukine skode super b i plati poslanicima zamenicima itd jedan vagon nek bude i poseban za njih da uzivaju do BG na posao .Lepo ne trebaju skode ne treba vozaci svrckanja popodne sa sluzbenim.Ja da sam precednik iako bi meni vozom u BG sad poslanici bajatovici i ostali svi lepo u voz, skupština vam plati markicu i udri na posao kakva Skoda i Audi.Sokolom bi vi meni isli pa bi znali da cenite ovaj narod i pare koje skrkate u budalaštine .Kad god gradonacelnik treba u BG lepo Volvo plavi pa na voz i tamo je za sat vr najduze .
Tema za opoziciju-koliko je ovo smeće isplativo ?Alo ni 100 osoba dnevno ne ide za Beograd vozom.Bez stranog tranzita ovo je smeće.Imali smo mi o lokomotive do 160km/h ali nisu smeli više od 100km/h jer nema savremenog sistema upravljanja železnicom.Otpravnik u NS ne pušta drugi voz iz stanice sve dok prethodni voz ne krene iz Petrovaradina ka Beogradu.Bojkotovaćemo Vučićev voz.
Pa obicnu prugu mozes i sad napraviti za par meseci, pogledaj samo kod Cortanovaca sta se radilo, za to ipak treba dosta vise vremena, doduse ne ovoliko. A i odlagali su verovatno zbog izbora, da pokazu kako su napravili dostignuce iako je probijeno milion rokova. Mada svakako OK je ovaj voz, daleko bolji od onih prethodnih.
Voz uopšte ne ide do Beograda nego do stanice Prokop koji je obična livada a Beograd nema železničku stanicu i jedini je glavni grad u Evropi bez železničke stanice u centru grada jer jedino tako vozovi imaju smisao.
Kakve frustracije su lečili nazadnjački batinaši koji su dovoženi službenim kolima da tuku demonstrante? Snimljeno i dokazano, niko optužen. Kakve frustracije vi lečite buljeći u kompjuter i kuckajući po tastaturi? Da li ste pokušali da zapamtite sve laži kojima vođa obasipa narod a takođe i njegovi nestručni ministri i doktori sa lažnim diplomama? Da li su vođini obožavaoci organizovani/prisiljeni da dođu i prisustvuju nazadnjačkim cirkusima, čak i za vreme epidemije? Pokušajte da izbrojite autobuse sa "spontano" oduševljenim botovima. I na kraju: Kako spavate? Da li vas ikada grize savest, pod uslovom da je posedujete?
Strašna priča.Faliće turisti samo da plate 1600 dinara posto narod nema te pare za zajebanciju.Autobuska povratna crvenu a ovaj spejs šatl 1600.Hleba i igara nikad dosta.Preskače stanice da bi došli na obecanih 36minuta.A realnost ce biti 50 do 60minuta.I kakav tu napredak?Okrečili železničku stakla zamenuli.I zadužili nas za glupost ko zna koliko kolena.A stari išao kako išao.I stizace kao ovaj.Prave spektakal ko da su ga kroz kanjon pravili.A ne kroz ravnicu.I ovo treba da je vest rasprodate karte.Ko da su izmislili Železnicu.A dovukli opet autobusima narod.I cirkus u grad.Slučajno sreo 7 autobusa neki materijal kupovao.Reko ekskurzija a ono otvaranje Sokola.Vozite ih vozom poskupelo gorivo.Kad ste vec sprcali pare u ovu zajebanciju.I voz ukinuli koliko godina vec.Sad sve pristalice u voz i vozajte se besplatno.A ukinite jos koju stanicu doće i za 20 minuta sve je to matematika
Био сам вечерас на станици и стварно има много људи на перону. Веома је забавно за 600 динара одеш до Београда и вратиш се или обратно то је заиста јефтино и треба искористити. Шта ће даље бити видећимо. Станицу нису ни довели до неког нормалног вида и даље има места где нема гранитних плоча на стубовима а и плафон није очишћен што није ни скупо ни тешко.
Када дођете погледајте галерију да видите да је прва пруга Нови Сад Земун урађена за годину дана, остало за вама.
U Beogradi pola sata treba gde god da se krene, i to u najboljem slučaju. Veći je grad, naravno da uglavnom mora da se koristi gradski prevoz. Samo se prisloni MastrCard na validator i za 98 din. možete da se vozite narednih 89 min, da presedate koliko god puta hoćete.
Stara stanica jeste bila na boljem mestu i šteta je što su se ukinuli. Na 300 metara od Prokopa staje trolejbus 41, koji ide često, ide na 5-7 min, a vozi do Trga republike i Studentskog trga.
Od 27. marta bi vozovi trebalo da staju i na Novom Beogradu. Odatle se može do centra linijom 95 ili tramvajima 7 i 9.
Ja apsolutno razumem odakle tolika želja da se neko provoza novim, brzim vozom po povoljnoj ceni!
Podsetite se samo koliko godina se sve ovo najavljuje i zamislite kolika su izgrađena očekivanja:
Hajde ipak da se svi podsetimo:
mgsi.gov.rs, 14. 1. 2015. godine
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
021.rs, 15.03.2022 godine
Siniša Mali
"Mali je naveo da će putovanje od Beograda do Novog Sada trajati 28 minuta."
Kada je 22. novembra '21 počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
Svako ko želi bilo šta da menja mora prevashodno shvatiti kakvo je trenutno stanje a pomaže i ako se shvati šta je prethodilo i dovelo do tekućeg stanja.
Nažalost, očigledno je da to mnogo bolje rade SPS i SNS.
Morate biti svesni koliko ljudi iz Srbije uopšte ima pasoš; koliko ljudi koji imaju pasoš su ga koristili za još nešto osim odlaska u Mađarsku banju ili na Halkidiki. Koliko su ostali ljudi podložni manipulaciji zatvorenih, bolesnih medija sa državnom frekvencijom?
Šta takvima predstavlja ovaj voz?
Takođe, ne zaboravite, ne ignorišite i ne potcenjujte stranke i direktive članovima i JP "simpatizerima" da se provozaju.
mogu da mislim na cega ce voz SOKO liciti za neko vreme. Prljavo , zapusteno, neodrzavano ! Kao i pruga. Inace odrzavanje pruga za ove brze vozove je jako skupo , a kod nas je obicaj da se nesto napravi i onda zapusti ! Sve trazi negu ! Mi ne znamo da odrzavamo ni decija igralista , a kamoli vozove i pruge ! Bice tu problema onoliko
Ja ću sačekati da prođe promo period, da se ne gužvam. Ozbiljan sam. Nadam se da ga do tad neće urnisati i upropastiti šire narodne mase. Sjećam se, kad sam bio student, putujem autobusom iz Bijeljine u Novi Sad, a jedna baba ne zna da zaveže pojas a htjela bi zavezati, ne zna ni ona zašto. Autobus bio nov, njemački. Kaže baba "nije ovo za nas, mi ćemo ovo pokidati za mjesec dana".
Koje licemerje od ljudi kojima ništa ne valja oni se popularno zovu kontraši, sve vreme bitisanja u Srbiji prodje im u negativi i u lažima, glavni su na društvenim mrežama, non-stop bulje u kompjutere, telefone i samo kuckaju po tastaturama to su kukavice koje se kriju iza kompjutera i telefona, ili izadju organizovano na neki protest da bi svoju energiju potrošili na divljanju i to isključivo u grupama, srećom takvih je izuzetno malo tako neka leče svoje frustracije na društvenim mrežama.
Od prokopa do centra BG ti treba još 30 minuta najmanje. Ne isplati se uopšte i još nije završena autbuska stanica u N. Beogradu odakle se može ići dalje. Nema rešenja.
Drugi put čitam članak i nikako da nađem deo koji bi trebao da glasi nešto kao: "Naš reporter se na licu mesta uverio da je voz prepun. Putnici pričaju kako su još pre x dana kupili karte. Naš reporter je uspeo samo da slika prepun voz od spolja."
Bez tog dela, pa......
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Ogromno interesovanje za brze vozove Beograd - Novi Sad" - rasprodate karte za vikend
Autor: Tanjug
Novi Sad
•20.03.2022.
•17:51
Komentari 28
aga
živela Srbija !
bora
Vukov spomenik 7 min.,Pancevacki most 11 min.
Lals
Dragan
@ИСТИНА
Zamenik zamenika
zgađen
Kakve frustracije su lečili nazadnjački batinaši koji su dovoženi službenim kolima da tuku demonstrante? Snimljeno i dokazano, niko optužen. Kakve frustracije vi lečite buljeći u kompjuter i kuckajući po tastaturi? Da li ste pokušali da zapamtite sve laži kojima vođa obasipa narod a takođe i njegovi nestručni ministri i doktori sa lažnim diplomama? Da li su vođini obožavaoci organizovani/prisiljeni da dođu i prisustvuju nazadnjačkim cirkusima, čak i za vreme epidemije? Pokušajte da izbrojite autobuse sa "spontano" oduševljenim botovima. I na kraju: Kako spavate? Da li vas ikada grize savest, pod uslovom da je posedujete?
Mile
ИСТИНА
Када дођете погледајте галерију да видите да је прва пруга Нови Сад Земун урађена за годину дана, остало за вама.
Kać
Nikola
Stara stanica jeste bila na boljem mestu i šteta je što su se ukinuli. Na 300 metara od Prokopa staje trolejbus 41, koji ide često, ide na 5-7 min, a vozi do Trga republike i Studentskog trga.
Od 27. marta bi vozovi trebalo da staju i na Novom Beogradu. Odatle se može do centra linijom 95 ili tramvajima 7 i 9.
Saša
Istina
Podsetite se samo koliko godina se sve ovo najavljuje i zamislite kolika su izgrađena očekivanja:
Hajde ipak da se svi podsetimo:
mgsi.gov.rs, 14. 1. 2015. godine
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
021.rs, 15.03.2022 godine
Siniša Mali
"Mali je naveo da će putovanje od Beograda do Novog Sada trajati 28 minuta."
Kada je 22. novembra '21 počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
Idemo nova tura besomučnog laganja!
Svetski putnik
Nažalost, očigledno je da to mnogo bolje rade SPS i SNS.
Morate biti svesni koliko ljudi iz Srbije uopšte ima pasoš; koliko ljudi koji imaju pasoš su ga koristili za još nešto osim odlaska u Mađarsku banju ili na Halkidiki. Koliko su ostali ljudi podložni manipulaciji zatvorenih, bolesnih medija sa državnom frekvencijom?
Šta takvima predstavlja ovaj voz?
Takođe, ne zaboravite, ne ignorišite i ne potcenjujte stranke i direktive članovima i JP "simpatizerima" da se provozaju.
E
Bacvanin
pera
Leopold
Pero
Jovo
Zokins
Bolo
waldorf&statler
Raka
Pero
Dragan
Bez tog dela, pa......
AV
Sale NS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H