Novi red vožnje za vozila Gradskog saobraćajnog važi od danas, a glavna novina je uvođenje prve školske autobuske linije u Novom Sadu, koja Adice povezuje sa Veternikom, odnosno Osnovnom školom "Marija Trandafil".
Koga interesuje cena novog mini busa marke Tojota sa pogonom na dizel gorivo 23+6 sedista i smesnom cenom od 17.500 eura neka pogleda na WWW.autoline-eu.rs i ako se razume u ovu vrstu vozila neka ostavi svoj komentar.
Evo izvoli pa odvezi jedan krug na osmici pa da te pitam za zdravlje i da li si nervozan/na...
To je najgora trasa u gradu, prolazi se kroz najveće gužve počevši od Hadži Ruvimove pa skroz do Štranda. Na tu liniju bi najbolje uvesti dvozglobne autobuse, ali za to nema tehničkih mogućnosti prvobitno zbog skretanja iz Kralja Petra u Kisačku, a drugi problema (onaj teže rešiv) bahati vozači koji svakako ostavljaju svoja vozila pa se i ovi zglobni autobusi jedva provuku.
Zato ne krivite vozače za gužvu i što dugo čekate dugo autbus nego bahate vozače automobila koji ih parkiraju gde stignu. Nije ni vozačima GSP-a zanimljivo da voze sporo i da kasne, nego da što pre završe krug kako bi na okretnici imali MALO odmora...
Na osmici se mozda koristi isti broj vozila, ali veceg kapaciteta. Ako se ne secate, do pre 3 godine su na osmici vozili solo autobusi (kapaciteta do 100 ljudi), a onda su uvedeni zglobni (kapaciteta do 160 ljudi).
Hoce li se neko setiti da odvoji bar jednu liniju koja bi isla subotickim bulevarom,tj bulevarom evrope?
Bar uvedite liniju 2a koja bi isla tom trasom umesto sto ide na futosku ulicu koja ima 6-7 linija gradskih autobusa(52,53,55,56,6,2)??!
I da,osimica je ubedljivo najgora!
Koristi se isti broj autobusa kao pre 10 godina,a danas prolazi kroz novu detelinaru koja je puna studenata i mladih ljudi uopste koji nemaju svoja vozila!
Na liniji osam voze uglavnom, nervozni vozači. Autobusi su 95% očajno loši-stari u kojima je leti temperatura 60 stepeni. Sad u oktobru kad krenu i studenti, krkljanac. Nema ni jednog vozila s klimom. Sve u svemu kao najprimitivnija zajednica, a neki Novi Sad.Jeste li videli nove tramvaje u Beogradu, pa to je gradski prevoz dostojno čoveka.
Kakav je to novi red voznje? Svake godine isto na okretnici na limanu4, Busevi 4, 7 i 11 krecu u isto vreme a posle ni traga ni glasa od buseva do 15 minuta. Isto je i sa Begecko/Futoso/Veternickim. Da li bi ovo moglo malo da se izmeni? Zar ne bi mogli da idu na svaki 5 minuta? Nisam pametan! :(
A da se ponekad i na liniji br. 5 solo autobusi zamene zglobnim jer se povecanjem broja vozila nece poboljsati stanje posto se vozila sustizu i na intervalima od 12 minuta, a da ne govorimo o intervalu od 7 minuta i spicu. Takodje, petica od Klise do Centra (oko 5km) ne deli trasu ni sa jednom gradskom linijom, a devetka celu trasu deli sa bar nekom linijom. Da stvar bude jos gora, peticom se vozi i dosta ljudi iz prigradskih mesta i drugih opstina (npr. Zabalj i Temerin).
Ljudi moji, a sta je sa kecom ? Najgora linija u gradu, a sada se cesce koristi jer je otvoren i bazen.. Najlon pijaca ( ko ne ide iz centra peticom ) Ne treba novi bus, samo da češće idu..jesam upravu ? anyone? anyone?
Po informacijama koje imam Solarisi (novi solo busevi) koji imaju velike razervoare na krovu za gas ne mogu da odrade tri smene u saobraćaju. Tako da ovi minibusi na kojim nisam vidio rezervoare na krovu verovatno mogu da pređu samo tih 130 km.
Samo da spomenem, solo autobusi na dizel su mogli da odrade 3 smene (ujutru od 04:30 do 01:30) sa rezervoarom, čak i ostane dosta goriva. Npr. jedan zglobni bus na Volvo B10MA šasiji u radnom vremenu od 07:15, pa do 19:45 potroši 110-130 litara, a rezervoar mu je oko 435 litara.
Bolje da su kupljeni autobusi na dizel sa Euro 5. Jeftiniji i dugotrajniji, a ne zagađuju mnogo više od CNG.
Pet mini autobusa je kostalo 625.000 evra. Nije toliki problem u tome koliko je problem sto ti mini nemaju dovoljno veliki rezervoar!!! Navodno kad je pun mogu da predju samo oko 130 km, prvobitno je bilo planirano da se ovi autobusi koriste za novu liniju NS - Surcin, ali ispostavilo se da ne mogu da odu i da se vrate bez tankovanja usput. Postavljam pitanje da li je istinita tvrdnja da autobusi mogu da predju samo 130km bez dodatnog tankovanja? Ako je to tako onda osobe koje su bile nadlezne treba da odgovaraju za tako velik i neoprostiv propust!!!
Uuuuu pa kakvi su tu minibusi kada koštaju 625.000€ komad. Ajde da su lepi, nego su odvratni. Pranje para epskih razmera.
Jedan solo bus na dizel iz Neobusa je oko 200.000€, pa vi vidite sada sugrađani...
Za jedno ovo go*ance mogla su se kupiti 3 nova solo busa iz Neobusa...
Pohvale za bolji kvalitet autobusa proteklih godina i za red uveden u plaćanju karata. Kontrolori i vozači su prema meni takođe bili uvek korektni. Prija i što nema urlikanja i drugih neprimerenih zvuka koji su pre nečesto dopirali sa radija u kabini vozača.
Ono na čemu bi se moralo poraditi je dovođenje u red po kojeg preostalog autobusa u raspadnom stanju (otvaraju se paneli, otkačinju lajsne, a kad prolazi vuče mu se svašta po putu). Takođe, CENA je neprimereno visoka ekonomskom stanju sugrašana.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi red vožnje i nova autobuska linija
Novi Sad
•01.09.2011.
•06:07 > 06:54
Komentari 17
prevoznik
To je najgora trasa u gradu, prolazi se kroz najveće gužve počevši od Hadži Ruvimove pa skroz do Štranda. Na tu liniju bi najbolje uvesti dvozglobne autobuse, ali za to nema tehničkih mogućnosti prvobitno zbog skretanja iz Kralja Petra u Kisačku, a drugi problema (onaj teže rešiv) bahati vozači koji svakako ostavljaju svoja vozila pa se i ovi zglobni autobusi jedva provuku.
Zato ne krivite vozače za gužvu i što dugo čekate dugo autbus nego bahate vozače automobila koji ih parkiraju gde stignu. Nije ni vozačima GSP-a zanimljivo da voze sporo i da kasne, nego da što pre završe krug kako bi na okretnici imali MALO odmora...
Nikola
leksa
Bar uvedite liniju 2a koja bi isla tom trasom umesto sto ide na futosku ulicu koja ima 6-7 linija gradskih autobusa(52,53,55,56,6,2)??!
I da,osimica je ubedljivo najgora!
Koristi se isti broj autobusa kao pre 10 godina,a danas prolazi kroz novu detelinaru koja je puna studenata i mladih ljudi uopste koji nemaju svoja vozila!
En
MM
Nikola
Luigi
Samo da spomenem, solo autobusi na dizel su mogli da odrade 3 smene (ujutru od 04:30 do 01:30) sa rezervoarom, čak i ostane dosta goriva. Npr. jedan zglobni bus na Volvo B10MA šasiji u radnom vremenu od 07:15, pa do 19:45 potroši 110-130 litara, a rezervoar mu je oko 435 litara.
Bolje da su kupljeni autobusi na dizel sa Euro 5. Jeftiniji i dugotrajniji, a ne zagađuju mnogo više od CNG.
Dukelander
Vutok
Jedan solo bus na dizel iz Neobusa je oko 200.000€, pa vi vidite sada sugrađani...
Za jedno ovo go*ance mogla su se kupiti 3 nova solo busa iz Neobusa...
Deleteboy
Ono na čemu bi se moralo poraditi je dovođenje u red po kojeg preostalog autobusa u raspadnom stanju (otvaraju se paneli, otkačinju lajsne, a kad prolazi vuče mu se svašta po putu). Takođe, CENA je neprimereno visoka ekonomskom stanju sugrašana.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H