Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture izdalo je lokacijske uslove za privremeni most u produžetku Bulevara Evrope, potreban za izgradnju novog mosta.
E pa onda važi, odmah ćemo prestati da se protivimo upropašćavanju naše životne okoline ako će to gradu približiti sela i divlja naselja po Fruškoj gori. Evo sve trčimo...
Preskup projekat za lokalni most! I sa ovim nenormalnim cenama čelika gradiće se paralelni most od tog materijala?! Kinezi su sad gradili most ka Pelješcu, u Hrvatskoj, pa nisu pravili paralelni/radni most, izgurali su taj projekat bez njega! A gradonačelnikov posao je opravda gradnju tog mosta po svaku cenu, tako da ništa neću da premoravam i slušam. I ništa mu ne verujem.
Pa most se pravi kako bi ljudi mogli kolima, autobusima, biciklima ili peske da predju reku. Kako bi se rasteretio most slobode, bulevar oslobodjenja...
Most ce pribliziti popovicu, bocke, ledince i rakovac gradu pa po toj logici ce svima da skoce cene kvadrata. Takodje ako se fokusiramo na galens, zasto je sagradio aveniju i planira jos jedan kompleks tik uz most i vijadukt, ako ce most negativno da utice na cenu kvadrata sa novosadske strane. Ocigledno i vama fali malo zdravog razuma, previse ste usli u teorije zavere.
Upravo sam pogledao emisiju grad i mi na rtv pa bih molio sve koji su u dilemi da odu na youtube i premotaju na 44. minut i odslusaju sta gradonacelnik kaze za most. Ako njemu, koji je ispratio ceo projekat od pocetka i pogurao ga ne treba verovati kad kaze kako ce to da izgleda onda ne znam kome treba.
Pa da, onda taman most za Galensove nove građevine na Fruškoj gori da podigne cenu m2. A vi suviše verujete političarima, malo manje podaničkog stava, a malo više zdravog razuma vam ne bi škodilo.
U fruskogorski koridor spada i obilaznica oko Petrovaradina koja vodi do Zezeljevog mosta kao i jos jedan most koji ce spojiti tu obilaznicu sa autoputem (nizvodno od zezelja), tako da u slucaju i da se ne izgradi taj drugi most jer o njemu idalje ne pricaju, teretni saobracaj ce ici preko Zezeljevog pa na autoput.
Gradonacelnik i direktor urbanizma su takodje rekli da teretni saobracaj nece ici preko ovog mosta nego ce on biti gradski kao sto je most slobode.
A gde će teretni saobraćaj?! Povezuje se auto put, preko Bulevara Evrope, vijadukta i tog mosta sa Fruškogorskim koridorom, i kao tu neće prolaziti teretni saobraćaj?! Koja je onda svrha novog mosta? Da bude prečica do Galensovih placeva i budućih naselja i da podigne cenu m2? Muljanje nenormalno i to sa našim parama!
Insistira se na toj lokaciji jer je to najlogicnije mesto za most, to i mi obicni ljudi koji nismo iz struke mozemo da vidimo, ne treba nam neka analiza da to dokaze, ali se slazem da bi trebalo da se izdaju dozvole kako treba a ne ovako na brzinu.
Vijadukt ce proci pored 5 zgrada tako da to nije toliko velik problem kao sto se predstavlja, naravno nije sjajno ali je za dobrobit celog grada.
Ne izmesta se zastitni pojas, ne izmesta se tok dunava a jedino sto se betonira jesu stubovi sto ne predstavlja nikakav problem.
Za ove dozvole za zivotnu sredinu mogu i da zazmurim jer na trasi mosta nema nesto puno prirode a radovi ce krenuti brze.
Znaci jedini problem je sto se ne radi transparentno i sto nije bio tender. Mozda smo mogli da prodjemo jeftinije, ali mozda i nismo, necemo nikada znati.
SNS je razbijen u Novom Sadu na izborima, realno nemaju legitimitet ni za kakve projekte, pogotovo za "Novi Sad na vodi". Nasilna izgradnja vijadukta i mosta će ih dovesti do potpune propasti u Novom Sadu. Mogu se raspadati od nemoći i besa i oni i njihovi botovi, ali to im je realnost.
Predlažem da sledeće bude privremeni most privremenog mosta, privremenog mosta pa da prvo na osnovu tog prvog privremenog, naprave drugi privremeni i onda baš baš privremeni, a onda ko što je red i baš baš most pravi.
Niko ne spominje izgradnju mosta preko Dunava(iz rafinerije prema Petrovaradinu) koji povezuje auto put sa brzom saobraćajnicom NS -Ruma. Izgleda da se neće ni praviti nego saobraćaj preusmeriti na ovaj most. Rokove koje su dali za završetak brze saobraćajnice ne mogu ispoštovati zbog vremenskog perioda za izgradnju mosta
"Zaboravili" ste napomenuti da i gradnja privremenog mosta košta.Nisam primetiobda su kinezi gradili privremeni most kad su spajali Pelhešac sa kopnom.Tamo su brodovima dovozili delive ibsklapali.A ova što je čula da će se videti sa meseca preporučujem psihijatrijsku kliniku.
Potreban je most, to smo svi svesni, ali ne na ovakav način, sa privremenim dozvolama, muljanjem, davanjem lokacija građevinskim muljatorima u napred kamionski saobraćaj kroz sam grad, dok vičeš kako je to zaobilaznica.
Pa na bul. Evrope već sad nastaju gužve jer je neki nesposobnjakivić napravio plan za pulevar sa 2x2 trake i uskim grlima na kružnim tokovima.
Svi pljuju po onom vremenu komunizma, a tada dokazali da struka treba da upravlja projektima.
Od dolaska demokratije pa do sada, nama građanima samo grad strada.
Dragi botovi,
Koliko ste ... na svoju štetu i štetu svoje dece- to postaje zapanjujuće.
NIKO ne kaže da ne treba most.
Dakle - POTREBAN je još jedan most.
Problemi su:
- insistira se na tom mestu pre nego što se završe ispitivanja i pre nego što se izradi projekat i dobiju potrebne dozvole
- vijadukt pored stambenih zgrada sa Novosadske strane
- već su kupljene sve parcele na ruti puta od mosta pa da ne propadne uloženi novac ako može višestruko da se zaradi
- najopasniji deo je izmeštanje zaštitnog pojasa, izmeštanje toka Dunava u plavnom delu, betoniranje korita. Za to se takođe čekaju odluke relevantnih institucija.
Se naziva još i "trestle bridge". Tehnologija korišćena za most Zemun-Borča, a verovatno će se koristiti i za most preko Dunava u okviru fruškogorskog koridora. U principu ide od odbrambenog nasipa do stuba glavnog raspona sa obe obale.
Za mostove koji u vodi imaju veliki broj stubova, takođe i u inundaciji opravdano. U ostalim slučajevima ne. Svako je potrebna stručna analiza, jer on uopšte nije jeftin za izradu zbog sadašnje cene čelika. Inače, kretanje mehanizacije preko istog je izuzetno bučno i pitanje je koliko i kako utiče na urbanu sredinu.
Niko nije protiv mosta, vec kako on da bude obilaznica koja ide po sred grada i jos da se dize kroz bulevar da unisti zivot ljudima koji tamo zive, na cega ce to da lici??
Koalicija Moramo treba da spreci izgradnju ovog Monstruma koji ce nam unistiti grad, a stara novosadska opozicija osim prazne price nista ne radi da spreci ovo
Нећу коментарисати мост, све око њега су исте работе које смо видели у 1001 варијанти.
Рећи ћу нешто друго: један мој (изузетни!) млади рођак је још као клинац сањао о томе да постане грађевински инжењер, који ће да пројектује мостове и вијадукте.
После година и година учења, усавршавања и рада - и постао је.
Bravo. Odlično.
Taj rezervni most i pristupne saobraćajnice treba ostaviti i posle izgradnje novog mosta koji će da bude prelep. Imaćemo najlepši most u celoj evropi. Na balkaninfo sam gledao emisiju u kojoj se tvrdi da će se taj most videti i sa meseca. Bravo joś jednom za odličnu ideju.
@021 Kad nestane vas placenika i prevaranata nama ce biti bolje. Ako ikad ode SNS, pstace prelepi mostovi, bulevari, parkovi.. Dok za vreme zutih termita nista nije ostajelo, jer su sve unistavali
Šta ćemo da radimo sa SNSovcima u Novom Sadu?
Dok se most izgradi više neće biti na vlasti a ostavili su nam ruglo u svakom delu grada. Grad nam je postao ruglo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Novom Sadu će se graditi privremeni most potreban za izgradnju "kineskog mosta"
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•07.04.2022.
•12:00 > 12:49
Komentari 42
Mastodont
E pa onda važi, odmah ćemo prestati da se protivimo upropašćavanju naše životne okoline ako će to gradu približiti sela i divlja naselja po Fruškoj gori. Evo sve trčimo...
Moo
Komparacija
Vojvodina - mostovi razdvajaju ljude
Informisite se
Most ce pribliziti popovicu, bocke, ledince i rakovac gradu pa po toj logici ce svima da skoce cene kvadrata. Takodje ako se fokusiramo na galens, zasto je sagradio aveniju i planira jos jedan kompleks tik uz most i vijadukt, ako ce most negativno da utice na cenu kvadrata sa novosadske strane. Ocigledno i vama fali malo zdravog razuma, previse ste usli u teorije zavere.
Upravo sam pogledao emisiju grad i mi na rtv pa bih molio sve koji su u dilemi da odu na youtube i premotaju na 44. minut i odslusaju sta gradonacelnik kaze za most. Ako njemu, koji je ispratio ceo projekat od pocetka i pogurao ga ne treba verovati kad kaze kako ce to da izgleda onda ne znam kome treba.
Moo
Vlada
U 5 zgrada ima sasvim dovoljno stanovnika da blokiraju jedan ovakav projekat. Da ne govorimo o nama iz okolnih 20-tak zgrada koji smo svi protiv toga.
Informisite se
Gradonacelnik i direktor urbanizma su takodje rekli da teretni saobracaj nece ici preko ovog mosta nego ce on biti gradski kao sto je most slobode.
Moo
Resavamo probleme
Vijadukt ce proci pored 5 zgrada tako da to nije toliko velik problem kao sto se predstavlja, naravno nije sjajno ali je za dobrobit celog grada.
Ne izmesta se zastitni pojas, ne izmesta se tok dunava a jedino sto se betonira jesu stubovi sto ne predstavlja nikakav problem.
Za ove dozvole za zivotnu sredinu mogu i da zazmurim jer na trasi mosta nema nesto puno prirode a radovi ce krenuti brze.
Znaci jedini problem je sto se ne radi transparentno i sto nije bio tender. Mozda smo mogli da prodjemo jeftinije, ali mozda i nismo, necemo nikada znati.
Informisite se
Mia
Nina
Miki, Novi Sad
Sabahudin
Slucaj
Klisa
Лиманац
Мост ће се градити јер су Новосађани тако одлучили и то нико неће променити.
Ana
Mare
Dragan
Ćoravi desk
Pa na bul. Evrope već sad nastaju gužve jer je neki nesposobnjakivić napravio plan za pulevar sa 2x2 trake i uskim grlima na kružnim tokovima.
Svi pljuju po onom vremenu komunizma, a tada dokazali da struka treba da upravlja projektima.
Od dolaska demokratije pa do sada, nama građanima samo grad strada.
Prosvetitelj botova
Koliko ste ... na svoju štetu i štetu svoje dece- to postaje zapanjujuće.
NIKO ne kaže da ne treba most.
Dakle - POTREBAN je još jedan most.
Problemi su:
- insistira se na tom mestu pre nego što se završe ispitivanja i pre nego što se izradi projekat i dobiju potrebne dozvole
- vijadukt pored stambenih zgrada sa Novosadske strane
- već su kupljene sve parcele na ruti puta od mosta pa da ne propadne uloženi novac ako može višestruko da se zaradi
- najopasniji deo je izmeštanje zaštitnog pojasa, izmeštanje toka Dunava u plavnom delu, betoniranje korita. Za to se takođe čekaju odluke relevantnih institucija.
Rotkvarija
Za mostove koji u vodi imaju veliki broj stubova, takođe i u inundaciji opravdano. U ostalim slučajevima ne. Svako je potrebna stručna analiza, jer on uopšte nije jeftin za izradu zbog sadašnje cene čelika. Inače, kretanje mehanizacije preko istog je izuzetno bučno i pitanje je koliko i kako utiče na urbanu sredinu.
/
Lolo
@Idealist
Nimbus
Idealist
Sofronije
Slobodni Liman
@Meki Deki
Mile
Mićo
Ja ne verujem sta sam pročitao.
Лиманац
Рећи ћу нешто друго: један мој (изузетни!) млади рођак је још као клинац сањао о томе да постане грађевински инжењер, који ће да пројектује мостове и вијадукте.
После година и година учења, усавршавања и рада - и постао је.
У Дубаију.
То је све што сам хтео да кажем.
Zrika
Dragan
Kole
Meki Deki
Taj rezervni most i pristupne saobraćajnice treba ostaviti i posle izgradnje novog mosta koji će da bude prelep. Imaćemo najlepši most u celoj evropi. Na balkaninfo sam gledao emisiju u kojoj se tvrdi da će se taj most videti i sa meseca. Bravo joś jednom za odličnu ideju.
Mare
Ko neće biti na vlasti? Još 50 godina ima da vladaju, jer vi i ne zaslužujete bolje.
Novosadjanin
av
021
Dok se most izgradi više neće biti na vlasti a ostavili su nam ruglo u svakom delu grada. Grad nam je postao ruglo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H