Odsecena ce biti sela koja se nalaze u okolini, sela nemaju policiju, hitnu pomoc, nemaju bolnicu, opstine, banke, srednje skole ... Sve se nalazi u Vrbasu. I sad iz Kucure, umesto 7km, mi idemo preko S Sela, Kule i tako prelazimo 35km... Umesto do sadasnjih 7km. Zalosno je da se nije neka alternativna trasa napravila pre zatvaranja puta.
Vijadukt u Vrbasu se pravi iz razloga što pruga prvo prelazi preko regionalnog puta za Sombor, zatim prelazi preko kanala, a sa druge strane obale nalazi se Telečka(brdo) preko kojeg pruga nastavlja dalje ka Lovcencu i Subotici. Eto.
Vijadukt u Vrbasu ... nije ni cudo sto prave vijadukt u Vrbasu , a nikada ravnije tlo. Mora da je zato sto su svi iz Niksica rodom, pa da imaju nesto sto ce da lici
na brdo ...
Pa “ali ovde je ravnica, pa se očekuje da će lakše ići radovi" jer između Novog Sada i Beograda stoje Alpi, samim tim je i cena niža za pola milijarde evra?
Generacije će nas proklinjati kome smo poverili da nas pljačka, generacije
Voz "Ivo Andrić" (BG - Budimpešta) narandžaste garniture,proizvedene u fabrici "Goša" brzine 120 + km/h koliko se sećam.Kod nas od NS do SU možda stao Vrbas i Topola.
Nisam siguran (bilo pre 20 god).
Kod Madjara taj brzi je spušten na nivo lokalca.
Svaka bandera stanica.
Tako će biti i sa brzim sokolom.
Vijadukt kod Vrbasa nije potrebna zbog velkih neravnina tla, nego zato što će izmeniti trasu sadašnje pruge, kao i lokaciju železničke stanice i pruga će na jednom delu prolaziti iznad već postojećih objekata, kuća i hala koje nisu htele da ruše zbog pruge, nego će pruga ići iznad njih... zato se pravi vijadukt na ravnici...
@DziajDzo - druze, putovao sam brzom prugom od Pekinga do Sangaja, 1200 km pruge se predje za 3:50. Nije spustao ispod 300 km/h.
I gle cuda, iako je pruga ravnicarska u 90% trase, skoro cela pruga je jedan ogroman dugacak vijadukt.
Veruj mi, jeftinije za gradnju
Sećam se da sam negde '98 išao iz Vrbasa za Suboticu, na voznoj karti pisalo 66km, stajao na 5-6 stanica, stizao za knap sat vremena. Običan putnički je stizao za 70 minuta. 2002. između Vrbasa i NS sam stizao za 32 minuta brzim, bez stajanja, u minut po redu vožnje je išao. 35-36 minuta se išlo putničkim. Što znači da se oko 2000. stizalo za oko 1:40 između Subotice i NS. To je skoro sat vremena kraće od 2:30. Našao sam da je 1991. voz BG-SU išao od 2:38 do 3 sata.
pogotovo imajuci u vidu nepovoljne ekonomske prognoze
mozda oko 2030 Srbija ponovo bude imala zeleznicku vezu sa Evropom i to na nivou ne mnogo naprednijem od onog koji je imala 1884 :D
Za vreme obustave saobraćaja putnici će se prebaciti na druge vrste prevoza. Još kad karta bude skupa, a voz ne staje na svakoj lokalnoj stanici, biće to još jedna promašena investicija.
Правите нешто што је већ постојало, градња траје целу вечност, а кошта као пруга ка Месецу.
О томе колико смо дужни и како и колико нико неће хтети да нам позајми, док не дође ММФ, у тексту малко ниже...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pruga od Novog Sada do Subotice "menja" geografiju - vijadukt kod Vrbasa biće dug 1.600 metara
Autor: RTS
Novi Sad
•11.04.2022.
•12:23 > 13:58
Komentari 21
Sonne
Aleksandar
Vrbas opet
Gambit
na brdo ...
Leopold
Generacije će nas proklinjati kome smo poverili da nas pljačka, generacije
Nemanja
Bojan
Stohadin
Nisam siguran (bilo pre 20 god).
Kod Madjara taj brzi je spušten na nivo lokalca.
Svaka bandera stanica.
Tako će biti i sa brzim sokolom.
Eon
dragan
/
sta je, vijadukt na limanu obozavas a za taj kod vrbasa te svrbi dzep.
tipicno srpski
Za DziajDzo
I gle cuda, iako je pruga ravnicarska u 90% trase, skoro cela pruga je jedan ogroman dugacak vijadukt.
Veruj mi, jeftinije za gradnju
Dudarim II
vrbas
Botina
MikiNS
ex chapman
mozda oko 2030 Srbija ponovo bude imala zeleznicku vezu sa Evropom i to na nivou ne mnogo naprednijem od onog koji je imala 1884 :D
Uroš
Dejan
Лиманац
Правите нешто што је већ постојало, градња траје целу вечност, а кошта као пруга ка Месецу.
О томе колико смо дужни и како и колико нико неће хтети да нам позајми, док не дође ММФ, у тексту малко ниже...
Само бацајте, дно кесе се назире.
DžiajDžo
Sve sam go stručnjak do stručnjaka :(
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H