Autor: RTS

Novi Sad
11.04.2022.
12:23 > 13:58
Posle puštanja u saobraćaj prve deonice brze pruge od Beograda do Novog Sada nastavljeni su radovi na drugoj deonici, od Novog Sada do Subotice.
  • Sonne

    16.02.2023 07:20
    A sta ce biti sa atarskim prelazima preko pruge
  • Aleksandar

    01.10.2022 15:56
    Svasta
    Odsecena ce biti sela koja se nalaze u okolini, sela nemaju policiju, hitnu pomoc, nemaju bolnicu, opstine, banke, srednje skole ... Sve se nalazi u Vrbasu. I sad iz Kucure, umesto 7km, mi idemo preko S Sela, Kule i tako prelazimo 35km... Umesto do sadasnjih 7km. Zalosno je da se nije neka alternativna trasa napravila pre zatvaranja puta.
  • Vrbas opet

    22.06.2022 23:16
    Vijdukt
    Vijadukt u Vrbasu se pravi iz razloga što pruga prvo prelazi preko regionalnog puta za Sombor, zatim prelazi preko kanala, a sa druge strane obale nalazi se Telečka(brdo) preko kojeg pruga nastavlja dalje ka Lovcencu i Subotici. Eto.
  • Gambit

    22.06.2022 21:57
    Vijadukt u Vrbasu ... nije ni cudo sto prave vijadukt u Vrbasu , a nikada ravnije tlo. Mora da je zato sto su svi iz Niksica rodom, pa da imaju nesto sto ce da lici
    na brdo ...
  • Leopold

    11.05.2022 17:59
    Ravnica, kažu?
    Pa “ali ovde je ravnica, pa se očekuje da će lakše ići radovi" jer između Novog Sada i Beograda stoje Alpi, samim tim je i cena niža za pola milijarde evra?

    Generacije će nas proklinjati kome smo poverili da nas pljačka, generacije
  • Nemanja

    13.04.2022 09:53
    Sta znaci da sad izvodjaci imaju iskustva iz deonice BG-NS,da li znaci da nisu to nikad dosad radili?
  • Bojan

    12.04.2022 07:50
    Znači ovde može, ali da Karlovčani imaju prilaz Dunavu - teškoe...
  • Stohadin

    11.04.2022 20:21
    voz
    Voz "Ivo Andrić" (BG - Budimpešta) narandžaste garniture,proizvedene u fabrici "Goša" brzine 120 + km/h koliko se sećam.Kod nas od NS do SU možda stao Vrbas i Topola.
    Nisam siguran (bilo pre 20 god).
    Kod Madjara taj brzi je spušten na nivo lokalca.
    Svaka bandera stanica.
    Tako će biti i sa brzim sokolom.
  • Eon

    11.04.2022 18:23
    Ono što znam, znam
    Nisam građevinac, pa ne znam da li su potrebni vijadukti u ravnici, ali znam šta je potrebno da se napune džepovi bata, kumova i ortaka.
  • dragan

    11.04.2022 16:43
    Vijadukt kod Vrbasa nije potrebna zbog velkih neravnina tla, nego zato što će izmeniti trasu sadašnje pruge, kao i lokaciju železničke stanice i pruga će na jednom delu prolaziti iznad već postojećih objekata, kuća i hala koje nisu htele da ruše zbog pruge, nego će pruga ići iznad njih... zato se pravi vijadukt na ravnici...
  • /

    11.04.2022 16:37
    /
    @limanac
    sta je, vijadukt na limanu obozavas a za taj kod vrbasa te svrbi dzep.

    tipicno srpski
  • Za DziajDzo

    11.04.2022 16:30
    @DziajDzo - druze, putovao sam brzom prugom od Pekinga do Sangaja, 1200 km pruge se predje za 3:50. Nije spustao ispod 300 km/h.
    I gle cuda, iako je pruga ravnicarska u 90% trase, skoro cela pruga je jedan ogroman dugacak vijadukt.
    Veruj mi, jeftinije za gradnju
  • Dudarim II

    11.04.2022 15:16
    iskustvo?
    Sada imaju iskistvo sa gradnje prve deonice??? pa šta doveli ste tek svršene osmake da prave prugu???
  • vrbas

    11.04.2022 14:57
    Sećam se da sam negde '98 išao iz Vrbasa za Suboticu, na voznoj karti pisalo 66km, stajao na 5-6 stanica, stizao za knap sat vremena. Običan putnički je stizao za 70 minuta. 2002. između Vrbasa i NS sam stizao za 32 minuta brzim, bez stajanja, u minut po redu vožnje je išao. 35-36 minuta se išlo putničkim. Što znači da se oko 2000. stizalo za oko 1:40 između Subotice i NS. To je skoro sat vremena kraće od 2:30. Našao sam da je 1991. voz BG-SU išao od 2:38 do 3 sata.
  • Botina

    11.04.2022 14:50
    Imam stan u Vrbasu pa me interesuje gde ide taj vijadukt pa dal da se oma bacam na raskrsnicu il da čekam žitije Brajanovo.
  • MikiNS

    11.04.2022 14:47
    Vrbaska klisura
    Pa da, poznati smo po pravljenju vijadukta na ravnicama! Posto - malo je para (za pojesti) kad radis normalno!
  • ex chapman

    11.04.2022 14:03
    plus jos 5-6 godina
    pogotovo imajuci u vidu nepovoljne ekonomske prognoze
    mozda oko 2030 Srbija ponovo bude imala zeleznicku vezu sa Evropom i to na nivou ne mnogo naprednijem od onog koji je imala 1884 :D
  • Uroš

    11.04.2022 13:56
    Računica u minusu
    Za vreme obustave saobraćaja putnici će se prebaciti na druge vrste prevoza. Još kad karta bude skupa, a voz ne staje na svakoj lokalnoj stanici, biće to još jedna promašena investicija.
  • Dejan

    11.04.2022 13:36
    Ccc
    Wauuu, zjuuu eee, 1600 metara, kako je to puno !!!
  • Лиманац

    11.04.2022 12:59
    А цена ће бити "Хало, Бинг...."

    Правите нешто што је већ постојало, градња траје целу вечност, а кошта као пруга ка Месецу.
    О томе колико смо дужни и како и колико нико неће хтети да нам позајми, док не дође ММФ, у тексту малко ниже...

    Само бацајте, дно кесе се назире.
  • DžiajDžo

    11.04.2022 12:56
    Vijadukt u Vojvodini?
    Ko je trasirao prugu?
    Sve sam go stručnjak do stručnjaka :(


Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna