Novi Sad
03.09.2011.
12:25 > 12:09
Novosadski Privredni sud usvojio je plan reorganizacije ATP "Vojvodina", što znači da je to preduzeće izbeglo bankrot, ali ne i da će sigurno doći do izmeštanja Međumesne autobuske stanice.
  • Lala1

    07.09.2011 11:55
    @Poređenje
    Ovo nije ZG, ovo je nas vojvodjanski Novi Sad, to se nemoze porediti. Osim toga, ukoliko odete u ZG samo nekoliko dana, primetice te da je tamo sada jos veci urbanisticki haos.
  • Pop

    07.09.2011 09:18
    @ Tiberius
    I ja sam Novosadjanin i nisam protiv nove stanice. Lepsa je za 7 klasa od postojece i nije skoro u centru Novog Sada. MAS je ruglo Novog Sada.
  • toma

    07.09.2011 07:16
    ATP Vojvodinu treba podržati
    Mislim da sama delatnost ATP Vojvodine treba da opredeli Grad da joj omogući rad, jer je to preduzeće imalo besprekoran prevoz 50-60 godina u nazad, dok GSP Novi Sad i nije registrovan da pruža usluge medjumesnog i medjunarodnog saobraćaja, već pre svega zato je i dotiran od Grada N.Sada, da vrši gradski prevoz. Ali 15.000.000.00 din. na mesečnom nivou nije ni malo mala cifra koji GSP ubira od stanične usluge i to je razlog ne dozvoljavanja rada pa i te vrste usluge g.Deviću. A svi gradjani Novog Sada moraju i do stare stanice da se dovezu nekom od linija GSP, pa tako treba otvoriti redovnu liniju do stanice ATP Vojvodina. Stanica je divna, svetskog standarda, dok je stara stanica jedno ruglo i beda u odnosu na ovu novu.
    Želim Vam uspeh i izborite se g,Deviću da svako radi za šta je registrovan u delatnosti!!!
  • Za anonimusa

    06.09.2011 21:56
    Postoje i privrednici,a ne samo peraci!
    Druze anonimus,prvo trba da znas da je moj gazda Ilija Devic privrednik od 1974.godine,u ATP Vojvodinu je dosao da investira kao bogat covek,sa pozamasnim stotinama hektara zemlje,sa tri zgrade u Beogradu na veoma zavidnim lokacijama,sa fabrikom koja broji oko pedeset masina,sa Dzon Deer,Class i Same fergusona mehanizacijom za poljoprivredu,sa velikim brojem kuca u Srbiji i inostranstvu.
    Ko je sa takvim licnim kapitalom dosao da finansira u Novi Sad?
    Shvatite vi u Novom Sadu imate samo perace ORLA IZ NOVOG SADA,pa tako je isti orao doveo Francuze da kupe Meridian banku,judi ta peracka banka je preplacena.
    Zasto francuzi nisu kupili VOJVODJANSKU BANKU?
    Shvatite Ilija je igrac visokih brojki i svoj kapital je stekao,a nije zeleo da bude perac ORLA IZ NS,jer je svoj na svome:
    Tako anonimus malo nesto procitaj i edukuj se,vidim da nemas pojma!
  • Laci

    06.09.2011 18:21
    u isti cabar ...
    Javlja mi se da ce odstetu Devicu platiti, solidarno, svi novosadjani. I oni koji se prave blesavi i oni koji se pave pametni; i oni koji su novo pridosli i oni koji su tu odranije,...
  • Veljko

    05.09.2011 22:56
    bez obzira
    Bez obzira sto je ATP Vojvodina verovatno u pravu, smatram da su razlozi da izmestanje stanice na vise od 1 km od postojece lokacije u najmanju ruku neozbiljni. Pre svega, kakav bi to benefit dobili u smanjenju saobracajnih guzvi kada su planirali da od te nove stanice do STARE voze gradski busevi. Jel ja to ne razumem dobro, ali i ti gradski busevi bi morali na staroj lokaciji negde da istovare putnike i da okrenu stoga vam dodje isto po pitanju "rasterecenja saobracaja". Samo bi se ljudi maltretirali da presedaju tamo u nedodjiji i idu nekim busom do Zeleznicke stanice od koje polaze dalje sve ostale gradske i prigradske linije. Ako ste vec hteli da rasteretite saobracaj, onda ste takodje trebali i sve gradske linije da pomerite do nove stanice a ne samo tu fatamorgana 4a liniju koja nikad nije ni zazivela. A sto se tice stare stanice, ona je manje opterecena nego npr. beogradska koja se nalazi u samom centru grada pa nikome ne pada na pamet da je izmesti iako je puna kao sipak. Ajde iskreno, priznajte da stara stanica ima kapacitet da radi jos 50 godina na istom mestu i da nikom ne smeta. Samo treba da se renovira. Uostalom, i ako usfali prostora, lako mogu malo da se prosire na susedni park a umesto posecenog drveca, grad moze zauzvrat na nekoj drugoj lokaciji da postavi "fantasticni" mobilni drvored ;)
  • Piplfoks

    05.09.2011 14:30
    Ma da, ajmo sada da lupetamo: tih 1 km razlike do ove novoizgrađene sprdnje od stanice je 'sitnica' za nas putnike koji treba do nje da dođemo, ali kobajagi predstavlja nekakvo revolucionarno rešenje u tranzitu autobusa - kao da smo mi svi juče rođeni pa ne kapiramo da bi busevi do nje išli maltene istim trasama. Uvek je tako, kad god Novosađani ne pristanu na retardirane ideje nekog polupečenog 'bizmismena' sa prazilukom u dupetu, sigurno je to zato što su inertni i nezainteresovani. More od*ebite u skokovima.
  • Treca lokacija

    05.09.2011 12:12
    A ne. Prvo su maja i devic potpisali UGOVOR O NAMERAMA i u tom ugovoru se vec pominje jos jedna lokacija za MAS. E tada izmene Gp nisu bile ni na vidiku! Pa onda nacin na koji je to proslo. Ko je podneo primedbu u javnom uvidu? I cela dalja procedura je smesna. Da tu nesto nije u redu ne mora sud da odlucuje vec postoje i drugi nacini da se to razresi. Nazalost politika i biznis su napravili ovaj haos. Struka se nije pitala. A pravo resenje za ns je lokacija Novotransa za novi Mas. Ali nazalost ona je izgubljena.
  • semtex

    05.09.2011 11:25
    @Poređenje
    Ma ovde bi aerodrom bio ok u centru grada...kada je normalno da ti bulevarom prodje 1000-2000 teretnih vozila i autobusa dnevno moglo bi se i neko sletanje aviona organizovati.
  • ns

    05.09.2011 10:48
    @zoltan-pesacki tunel..
    Gdine Zoltane,
    povucite svoj predlog o izgradnji pesackog tunela.
    To je "intelektualna svojina i patent" jednog univerzalnog ministra,ministra opste prakse u Vladi Srbije.
    Da Vas covek ne tuzi, secate se "tunela " izmedju zgrada dve Skupsine?
  • ZoranNS

    05.09.2011 09:55
    Ne shvata se suština
    Nisu Novosađani maloumni, nezainteresovani, ovi što žestoko brane Devića, ne shvataju i Dević i Maja Gojković su igrali mutnu igru i to je svakom jasno, to je to što najviše nervita Novosađane. Možda će Dević dobiti spor, možda su mu papiri formalno ispravni ali je to urađeno na mafijaški način, mitom i korupcijom, a kako je osiono blokirao grad kada je shvatio da je za džabe davao mito. A onima koji su pametni pa bi rušili MAS bagerim , onda bi trebali i postojeću železničku stanicu, pa tako redom, sve što smeta tipovima poput Devića i njemu sličnih.
  • nema deda mraza

    05.09.2011 09:50
    dobro je da nije bilo nikoga unutri
    kazu da u toj novoj stanice vec otpadaju plocice.

    dobro je da nije bilo nikoga unutri.

  • nema deda mraza

    05.09.2011 05:57
    pa ilija je pomerao saobracajne znakove
    naravno da je svejedno gde je stanica onima koji su u ns manje od 2 godine.

    oni koji su duze secaju se da je ilija pomerao saobracajne znakove ispred sadasnje stanice i
    da je radnicima koji su sada vec otpusteni nalozio da blokiraju grad.

    takve stvari se ne rade bas na posten nacin.



  • NS 021

    04.09.2011 22:23
    @dokazujem
    Dobro ti pricaš samo što je taj brend uništio ilija devic sa svojim politickim drugovima i njihovim obećanjima!!! Da je nastavio da radi sa tim brendom ono što je to preduzeće radilo i pre 60 godina ono bi i danas bilo u funkciji i radnici bi radili!! Ali on je bio alav na pare i uništio je preduzeće i 600 porodica koje su se hranile od tog preduzeća!
  • @Poređenje

    04.09.2011 21:28
    Druže, zanima me mentalni sklop ljudi koji su ti dali negativan glas.... To su valjda svi oni koji nemaju mda da kažu svoj stav. Oni ne znaju šta HOĆE ali veoma dobro znaju šta neće. Nemoj da se jediš, novosađani su takvi. Inertni. Nezainteresovani. Samo divane a ništa ne rade.
  • DOKAZUJEM

    04.09.2011 20:00
    za nezainteresovanog
    Druze,na takav nacin falcifikovana je odluka odbornika,Generalni plan moze da se menja I preciscava,ali ugovor izmedju ATP VOJVODINA I GRADA NS je ILIJA potpisao kada je bila ucrtana samo I samo njegova stanica ATP VOJVODINA.
    Privredni Apelacioni sud kaze da je prvo skupstinska odluka falcifikovana,a dalje je receno da Grad moze da donosi I menja odluke,ALI TO GRAD MORA DA KOSTA.Tako da sudija u postupku za odstetu mora da povede recuna,a oni koji su navedena nedela cinili znaju sta ih ceka.
    UNISTEN JE BREND STAR 60 godina.
  • Poređenje

    04.09.2011 18:39
    ZG ima oko milion stanovnika. U tom gradu se od 1961. autobuska stanica nalazi 1200 metara od železničke i gle čuda - savršeno funkcioniše (http://www.akz.hr/O%20nama.htm). Izjaviti da su novosađani protiv nove autobuske stanice je besmisleno. Koliko god postojeću da renovirate, krečite, preuređujete ili šta god-njena veličina je omedjena prostorom i to je fakat! Saobraćaj u gradu je uveliko otežan prolaskom više stotina autobusa dnevno. O zagađenju neću ovom prilikom. Nisam imao privilegiju i čast roditi se i odrastati u NS (niti žaliti za nekim starim vremenima...) ali nikada neću moći da shvatim zašto je kod vas gore - BOLJE ! Ovu učmalu socrealističku tvorevinu nazvanu MAS ne bi bilo zgorega poravnati bagerima i proširiti dečije igralište.Lokacija "nove" stanice je po mom skromnom mišljenju više nego idealna - ko god da je vlasnik iste. Na stranu maje i igori, smatram da ni rodney i dell nisu ništa bolji... Hvala na vremenu!
  • Nezainteresovan

    04.09.2011 18:00
    Malo o proceduri. Odlukom o izmenama i dopunama generalnog plana su predlozene neke izmene pa izmedju ostalog predlozena je i jos jedna lokacija za Mas. Nakon toga je napravljena preciscena verzija Generalnog plana koju je potvrdila Komisija za propise. Takva je procedura kada se prave preciscene verzije pravnih akata to moze svaki pravnik da vam potvrdi. A ko je sedeo u toj Komisiji? Pa radikali.
  • POREKLO KAPITALA POZNATO

    04.09.2011 17:11
    CIST DO KRAJA
    Koliko sam upoznat I znam Ilija je najbolji privatnik jos od osamdesetih godina,covek sa vizijom.Zasto neko drugi nije kupio ATP Vojvodina?
    Zato sto je ILija na licitaciji terao do kraja,zasto drugi to nisu kupili,zasto nisu imali kao Ilija poreklo kapitala I investirali preko srpske firme,Oni nisu imali viziju ,nego klasicna vojvodjanska otimacina pod vodjstvom ORLA NAD NOVIM SADOM,nece tako da moze,ILIJA JE MNOGO PRE ORLA BIO BOGAT COVEK I nije se preko politike I otimacine obogatio,nego iskljucivo svojim radom.Pozdrav za ORLA,MAJU,GOJU I BRATIJU,I da ne zaboravim gospodina JEFTICA vecnog direktora URBANIZMA.
  • Hm

    04.09.2011 16:19
    Nova stanica bi mogla biti za medjunarodne polaske, ostalo po starom.
  • Zoltan

    04.09.2011 16:17
    Pešački tunel, zatvoren hodnik, jednostavno.
    Spajanje stanice sa pokretnim/brzim hodnikom kao što su i na aerodromima bi bilo idealno rešenje. Jedan deo stanice bi imao saobraćaj prema severu - drugi prema jugu. Pešački tunel, zatvoren hodnik, jednostavno.
  • Tiberius

    04.09.2011 16:14
    prosecnog novosadjanina ne interesuje papirologija i ko je u pravu. novosadjani su protiv nove stanice i to je jedino sto je vazno.
  • berolina

    04.09.2011 11:19
    BIG CEE i ATP-stacija
    pa ovo je projektovano jos 2005 u paketu!
    bez priliva 700000 potencijalnih kupaca nema ni "big centra"...sam grad nije dovoljan za ovu investiciju, zato se i gradi prigradsko-medjumesni i medjinarodni autobuski cvor na tom mestu, a ne recimo kod sajma!
    o tome je pisano 2005 nasiroko i nadugacko; areal je vec bio kupljen i finansiranje do detalja poznato, a 2006 je zavrseno planiranje detalja! ciji je taj Ilija "kum" il'kome taj polaze racune, treba pitati "vasu" Maju...

    ( http://www.bigcenters.rs/ )
  • Laz dve stanice!

    04.09.2011 11:17
    PRAVA ISTINA!
    Cene stanicnih usluga propisuje Privredna komora Srbije,tako da je prica da je oko monopola besmislena.
    Zasto su ucrtane dve stanice?
    Postoji jedna jedina stanica definisana Generalnim planom do 2021.godine I izglasana na skupstini a to je ATP VOJVODINA ,,nakon toga Maja,Goja,Jefta I bratija zasedaju dobijaju neznam sta I odredjuju KOMISIJU ZA PROPISE koja menja skupstinsku odluku,ponistavaju odluku bez glasanja I jednog odbornika.A kako je opste poznato skupstinsku odluku moze da promeni samo Skupstinagospodo to je KRIVICNO DELO,a lepo I'm to govori I presuda Privrednog Apelacionog suda,a stara stanica posluje bez ikakve dokumentacije vec TRIDESET CETIRI GODINE,
  • Lala1

    04.09.2011 10:46
    MAS
    MAS se nalazi na idealnom mestu i to netreba menjati. Potrebno je malo modernizovati / renovirati MAS i zeljeznicku stanicu.
  • 04.09.2011 08:59
    @Neznalice
    Dević je već izgubio dva spora, od čega je jedan protiv GSP-a. Ostao je još ovaj sa gradom, a to si upravu da se iz EU vrši pritisak, ali samo zbog banke iz Francuske. Čak je i francuski ambasador dolazio u Novi Sad. U igri su veliki igrači, Dević je boranija. Usput u ugovoru ne piše ništa, sačinjen je na jednom listu papira!!! Muvali su tu svi i Dević, Maja i Mirović, jedino što im ovaj put nije prošla krađa na štetu nekog državnog preduzeća. Da je dokumentacija validna i regularna, davno bi oni naterali vodu na svoju vodenicu, ali nije.
  • Gobo

    04.09.2011 08:56
    Generalnim planom su predvidjene 2 lokacije za Mas. Jedna postojeca i jedna nova na lokaciji Atp! To je istina moze se i videti na sajtu urbanizma. Ocito su oni njemu usmeno obecali premestanje a to sa tom delatnoscu ne ide tako. A da mnogi nisu cisti u toj igri nisu. Ali eto nama uskoro njih.
  • Jogi Letač

    04.09.2011 08:31
    Stara priča, banke samo žele da namire ono što su uložili, briga njih za grad. I da je Maja podpisala da će da sav autobuski saobraćaj preusmeriti na Devićevu stanicu, taj ugovor se može poništiti jer Devića dovodi u poziciju monopoliste što se tiče autobuskog saobraćaja. Ta stanica naravno može da radi pored ove postojeće, samo je mali problem što ni onda kad je otvorena niko nije hteo da vozi sa nje, osim Vojvodine, čija je stanica bila. Pa su onda pokušali sa blokadama grada, pa su stavili znakove koji ZABRANJUJU autobusima da skrenu na postojeću stanicu (što su radnici stanice u roku od odmah skinuli) itd.
  • VI STE NEZNALICE!

    04.09.2011 07:30
    ATP VOJVODINA JE JEDINA LEGALNA
    Lludi,Generalnim urbanistickim planom odredjeno da samo jedna medjumesna autobuska stanica bude ATP Vojvodina,to je izglasala skupstina i odbornici,ne poredite sa Merkatorima,pekarama i pijacama TO JE OBJEKAT OD JAVNOG ZNACAJA koji se gradio na osnovu validne dokumentacije sa Gradom NS.Da je neko zeleo da sagradi medjumesnu autobusku stanicu za sebe ne bi se ni obracao Gradu,ali Ilija Devic je to gradio uz validnu dokumentaciju sa gradom NS,a isti taj grad NS je saobracajnom signalizacijom odredio da je jedina stanica ATP Vojvodina,sto je utvrdilo i saobracajno vestacenje.Presuda mora biti u korist ATP VOJVODINA jer EU slucaj ATP Vojvodina PRATI SA POSEBNOM PAZNJOM,tako da ista sudija do sada je mogla da udovoljava kome treba,a sada ce biti u pitanju njena stolica,mislim da ce odgovoriti svim organima koji joj postavljaju pitanja!
  • Jazz

    04.09.2011 07:06
    Da li je u pitanju navika ...ali meni se više dopada stara stanica tj. mesto na kome je. Bolja je povezanost, ima više autobuskih linija kojima možeš da dodješ...putnici koji presedaju imaju u okolini i restorane i prodavnice i apoteku...
    Nova stanica je modernija i lepša i to je sve...
    U prilog staroj stanici ide i to što je železnička odmah pored nje...
    Malo da se sve okreči,ofarba i dotera...
  • Ns_

    04.09.2011 06:20
    Realno sramota je kako izgleda stara stanica a GSP godinama ne ulaze nista u nju a pare naravno uzima.Grad Novi Sad zasluzuje mnogo bolju stanicu i naravnog svog prevoznika.
  • tnt

    04.09.2011 06:18
    podzemni lift
    Bilo bi dobro da predju na novu stanicu i da stara rasterecuje saobracaj, a ako se zale sto je daleko zeleznicka stanica. Neka nova stanica izgradi podzemni "lift" do zeleznicke i eto za par minuta ste tamo.
  • sremska

    04.09.2011 05:14
    strana
    jos jedna lepa stvar
    nocas (subota na nedelju) oko ponoci havarija na vodovodu u Petrovaradinu
    nedeja ujutro - ljubazni cika iz vodovoda kaze da ce majstori u toku prepodneva izaci na teren a zatvorena je samo cela sreska strana grada - bez vode je
    blago njima kad znaju da ne moraju da zure

    omogucite da na stranu servisnih informacija mozemo i mi da ostavljamo poruke koje ljudima mogu pomoci ili nekom mogu resiti problem
  • Lokalac

    03.09.2011 21:53
    Istina je nije uvek prijatna
    ali je lekovita.Da je g.Dević onakav za kakvog pokušava da se predstavi (kao prevaren je),onda bi javno priznao da li su mu gdjica Gojković ili neko iz njenog tadašnjeg okruženja nešto obećali a što nije upisano u ugovoru a što nisu ispunili.E pošto se to priznanje iz razumljivih razloga neće desiti, onda je g.Dević pokušao da priču skrene u pravcu kako grad mora da zatvori sadašnju stanicu (koja uzgred jeste ruglo).Međutim,kada bi grad i zatvorio sadašnju stanicu to još uvek nije dovoljan i opravdan razlog da baš stanica g.Devića postane glavna i jedina u Novom Sadu.Grad je taj koji odlučuje o tako značajnim pitanjima kao što je lokacija autobuske stanice a ne g.Dević.Zato je pravo pitanje,zašto sadašnja a i sve prethodne gradske vlasti unazad 20 godina nisu legalizovale status lokacije postojeće autobuske stanice .Da su to učinile,do svega ovog ne bi ni došlo.Eto prilike političarima da zarade neki poen na tu temu a i pokrenu konačno rešenje ovog problema,jer sadašnja lokacija stanice je sasvim dobra u svakom pogledu ali je infrastruktura katastrofalna i ne priliči gradu kakav je Novi Sad.
  • semtex

    03.09.2011 20:31
    @G
    Ne mozes jer ce onda neka pekara u stranackoj vlasti da preusmeri sve na sebe.JGSP-u je podhitno potrebna lustracija i tuzba za naplatu reketa prilikom ulaska na perone.Nije im to tata kupio i sagradio.Ovi sto se zale satro nije im blizu ko ce da im nosi kofere itd,godpodo sta mislite da li su u iole sredjenijim prestonicama sveta autobuske stanice u samom gradu?Medjumesnim autobusima i teretnim vozilima pre svega treba ZABRANITI prolazak kroz grad jer devastiraju ulice,za to sluze tranzitne saobracajnice i obilaznice.
  • KyzaNS

    03.09.2011 20:01
    @Uncut
    Neće oni da budu druga stanica, nego da se sav međumesni saobraćaj obavlja preko njih. To im nijedan sud neće presuditi. Recimo, kao kada bi Merkator tražio da se sve prodavnice u gradu zatvore, i da svi moraju kod njuh da kupuju. Čista budalaština. Znao je Dević šta potpisuje, nego se nadao lovu u mutnom, a ko sa đavolom tikve sadi...
  • Ja

    03.09.2011 19:55
    Cist lopovluk
    Maja u zatvor kao prvo i osnovno. Izdala radikale izdace i bilo koga drugog.(Nisam radikal .)adalje ako su obecali coveku ( Iliji0 i ako ih je on debelo castio red je da mu se dozvoli rad ali zato maja u zatvor OBAVEZNO.
  • Uncut

    03.09.2011 19:09
    Opet ja...Nije mi jasno, zasto Novi Sad ne moze imati dve stanice...zasto ?
  • TT

    03.09.2011 18:07
    kako me nervira rospija
    pa nije predviđeno zatvaranje samo izmeštanje saobraćaja. Ilija Dević nije ništa kriv, on hoće profit i posao. kriva je ona koja mu tako nešto u ime grada obeća, i kao takva treba da mu plati 2 milijarde dinara odštetu. a da, i zaglavi robiju.
  • T-Rex

    03.09.2011 15:31
    @G
    Sjajan si! Je l' mogu ja pored tebe da prodajem kisele krasavce?
  • Ana Manjana

    03.09.2011 14:06
    Stanicna Maja
    Nije megalomanska zelja vlasnika ATP Vojvodine bila dovoljna da se sve pare od stanicne usluge preusmere njemu. Neka pravi shopping mall, ili izlozbeni prostor za Majine torbe i naocari onako dicno postrojavane u magazinu "Gloraja".
  • G

    03.09.2011 13:16
    Jel mogu i ja da otvorim pekaru, i da grad mora da preusmeri sve kupce da samo kod mene kupuju? Na taj način i ja ću lako "namiriti" 2 milijarde dinara.
  • ZoranNS

    03.09.2011 12:49
    Treba dati šansu
    Biranjem ponovo na mesto gradonačelnika Novog Sada treba dati šansu Maji Gojković da završi započeto sa autobuskom stanicom.
  • Pezos

    03.09.2011 12:40
    šta reći
    Sve će to ponovo iz naših novčanika da se naplati. Jadno
  • 03.09.2011 12:36
    Ako izmeste međumesnu stanicu onda neka oni pametnjakovići čija je to ideja nose moje torbe od krajnje stanice četvorke u potkovici do nove autobuske stanice ili neka mi plate taksi!
  • mobutu

    03.09.2011 12:32
    Mene samo interesuje koji je budza stavio sapu na ovu stanicu, ona stara tj. sadasnja je malo receno ruglo da GSP nije u stanju da ulozi malo para da je sredi nego samo direktori trpaju u dzep.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna