Vozim trotinet već godinu i po dana. Vozim auto od 18-te godine. Takodjer vozim i bicikl.
Ako neko ima vozačku kulturu onda nema problema, na žalost svi misle da su u pravu i da im se može. I biciklisti i pešaci i trotinetasi.
Pa malo po malo neko padne ili podleti. Zbog neke uobraženosti ko da mole boga da ih auto pokupi. Nek im je da srećom.
Ko stavi dete na električni trotinet treba da ode na posmatranje .Sa tako malim tockovima povecavas sanse za pad na prvoj rupi a o svetlima na tim trotinetima da nepricamo .Jednostavno kaubojstina .
Brate električni trotineti su ogroman problem. Jednostavno na bicikl su svi navikli, a na trotinet tek treba da se naviknemo. Problem je kad vidiš čoveka da stoji uspravno a kreće se 15ak km/h! Perifernim vidom misliš stoji čovek kad on odjednom izleti ti pred auto ili slično.. Na biciklu su ljudi malo savijeni, takođe imaju pokret tela i ti već perifernim vidom skontaš da se kreće i reaguješ, a ovde bre deluju svi ko da stoje na pešačkom mirno.
Smesna primedba sluhista, ne cuju el.trotinet koji zuji ali zato cuju necujne bicikle. Problem su im trotineti jer jure 40km/h ali nisu problem biciklovi koji jure 80km/h ili jos gore elektricni biciklovi koje oni ni ne prepoznaju.
Ima bar tri meseca kako sam na ovom portalu napisao isto. Ugrađivači hoće da renoviraju most za milionske iznose. A treba samo promeniti nakaradnu zabranu biciklistima. Eventualno prepraviti neke linije na kolovozu mosta.
90% dođoša iz taljiga je selo u auta ili se natakarilo na te trotinete. Ma za njih nije ni gradski prevoz. To peške treba da hoda ali uz pratnju ljudi koji su rođeni u Betaniji...
Kakvo crno "smanjivanje protoka u špicu" oduzimanjem zaustavne trake, šta će na tom mostu uopšte zaustavna traka, nije to autoput (kako je zamišljano kada je most građen) i vozači je ne koriste. Biciklisti već voze zaustavnom trakom decenijama, to svako zna, nemaju kud do Fruške gore i sremske strane. Novi Sad, grad sa desetinama hiljada biciklista doživljava tu sramotu da nema obezbeđen pristojan prelaz za bicikliste ni na jednom jedinom mostu na Dunavu. Novi Žeželjev most ima nešto mešano, Varadinski most nema biciklističku stazu i biciklisti treba da voze po kolovozu, a stazu nema ni Most slobode. A na toj "pešačkoj stazi" na Mostu slobode ne mogu se ni dva pešača čestito obići, toliko o tome, probajte vi da gurate bicikl i da se mimoiđete sa nekim.
Izvini, kako tačno zamišljaš pravljenje biciklističke staze na mostu Slobode? Oduzimanjem zaustavne trake i smanjivanjem protoka vozila u špicu? Imaš pešačku, izvoli i preguraj bicikl preko mosta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Muškarac pao sa električnog trotineta na Mostu slobode, još troje povređenih u udesima u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•12.04.2022.
•09:34 > 09:35
Komentari 20
Smrt
Trotinet man
Ako neko ima vozačku kulturu onda nema problema, na žalost svi misle da su u pravu i da im se može. I biciklisti i pešaci i trotinetasi.
Pa malo po malo neko padne ili podleti. Zbog neke uobraženosti ko da mole boga da ih auto pokupi. Nek im je da srećom.
Rade
Bo
Bojan
Šta su ti ti "biciklovi" koji jure 80 km/h i da li ih vidiš stalno, ili samo kad zagrdiš u kafani?
Soko
Nemanja
Upravo tako. Bonus korist će biti da će to rešiti divljake poput tebe koji se u špicu vozaju zaustavnom trakom.
Pera
Pavle
Рон Џереми
Mićo
Sabahudin
Teodosije III
Nismo Mađari imamo rodove.
Глас разума
g pen
Biciklista
Branko
Zemlja čudesa
Migan
Policije nigde
Biciklista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H