Grad se mora osloboditi od vozila i podzemnih i nadzemnih garaza. Kako? Parkiralista napraviti na prilazima grada i uvesti pruge i tramvaje koji ce kruziti gradom. Karta za parkiranje da vazi i za tramvaj . Zasto se eliminisu pruge? Kakav je bio djak nas gradonacelnik?
Prolazite li vi gradonačelniče automobilom gradskim Bulevarima ? Kada će Bulevari u ovom gradu videti novi asfalt ? Na Futoškom putu od garaže gsp prema Futoškoj pijaci stanje asfalta je kao u čeličani Azovstal U Marijupolju.
Kao i svi, jednom kada zinu i dobiju pare, usta vise ne zatvaraju, prosto ostane samo bkentav osmeh zadovoljstva. Tuga sta smo docekali i ko nas predstavlja u gradu.
antibiciklista
03.05.2022 • 19:06
Obožavam ove dežurne bicikliste. Nešto ih ne viđam tokom jeseni i zime. Toliko su agresivni sa svojim forsiranjem bicikala, a sve zbog frustracije jer ne mogu da kupe ni polovan auto.
Jeste, eno i puna Holandija, Nemacka, Danska, Norveska... sirotinje koja ne moze da skrpi ni za polovan auto, ali sta oni znaju.
A posle izgradnje tih garaža se još intenzivnije gradi, podizanjem spratnosti novih objekata u uskum uličicama u centru, sa prizemlja na P+5!
Pa ko ne vidi sunce da bolje izoluje objekat, kupi topliju gardarobu i na zudove nalepi poster sa osunčanim motivima...
Postovani Gradonacelnice, zamolicemo te, da prvo uredis ulice i asfalt na njima po gradu i okolini pa tek onda pravis mostove i parkinge. Egipatski faraoni, Rimsko carstvo, Kineski imperiji su imali kanalizaciju i filtracije voda otpadnih. Kako te nije sram predloziti bilo sta pre ovoga gradu koji kaki i piski direktno u Dunav i ostale reke. Bez zamere. Hvala.
Sta je sa podzemnom garazom u centru? Bila je neka prica da bi se ulaz pravio na istom mestu na kojem je sada ulaz u garazu/magacine bivseg Stoteksa (tu su nekad ulazili kamioni za istovar robe) i da bi ta garaza imala dva do cetriri sprata pod zemljom. Tada (pre desetak godina) je njena izgradnja procenjena na oko osam do deset miliona evra. Posle se pominjala i neka velika garaza ispod Riblje pijace...
Ne znam da li je to zaista moguce i isplativo. Mozda bi mogle da se urade kao koncesije ili neki BOT posao... Mozda izgraditi i obe pomenute garaze...
Sad si setio. Zašto Galensu i sličnima niste planom zahtevali da moraju više parking mesta da naprave ? A da, onda ne bi bilo toliko dobiti za njih i za one koji ih podržavaju u uništavanju grada.
Čovek bez razumevanja šta je jedan grad samim tim i bez mogućnosti vizije.
To što mu podilaze investitori ga čini punim sebe ali je on u suštini najgori gradonačelnik ikada.
Vreme je za lokalne izbore!
Koji su doneli odluku da investitori pri izgradnji novih zgrada nemoralu da obezbede niti jedno parking mesto za stanare
Ko je uzeo pare od gradjevinskem mafije. Sve mi se čini lažni Musolini Novosadski.
Obožavam ove dežurne bicikliste. Nešto ih ne viđam tokom jeseni i zime. Toliko su agresivni sa svojim forsiranjem bicikala, a sve zbog frustracije jer ne mogu da kupe ni polovan auto.
@suština Ovo je činjenica, pa neka se ljudi vređaju do mile volje. Stičem utisak da se u zadnjih 10-ak godina broj automobila i ljudi na ulicama utrostručio. A ništa se ne dira javna infrastruktura da podrži to povećanje stanovništva i saobraćaja. Važno je samo da se stambene zgrade ziđu jer je tu lova. Nikad više džibera goveđih glava u gradu nije bilo.
Zašto se gradi u samom centru, tu treba zelenila uništiše nam Novi Sad. Ne đogu da verujem kakva bahstost i bezobrazluk. Sve države u Evropi čuvaju ono što je dobro a ovde posle Pupinove palate i mnogo čega nemam reči.
Pa bukvalno je čitav grad, osim poneke leve trake na ponekom bulevaru jedan ogromni parking... Ovde je postala nesnosna gužva ali ne ona velegradska, gde je mnogo automobila na malo mesta, nego kao kad je pazarni dan u nekoj selendri pa svi u kolima rade sve osim što voze. Ispitivanje imovine svih koji su se za nešto pitali u ZIG-u ili URBIS-u ili u nadležnom "sekretarijatu" bi dalo odgovore na mnoga pitanja...
Postoje pravila koja je grad doneo,a ticu se obaveze investitora da obezbedi odredjeni broj parking mesta,ili uplati 2 mil din po nedostajucem parking mestu. Ali Gradske vlasti svesno to pravilo krse i falsifikuju izdavanje gradj dozvole,na taj nacin sto daju tumacenje da ima dovoljno parking mesta na javnoj povrsini ili da je u tom kvartu planirana izgradnja javne garaze. To se odnosi samo na odredjene investitore. Tako im se pogoduje i obezbedjuje extra profit.Ozbiljna zloupotreba. Takve gradj doq0zvole izdate su za pojedine zgrade duz somborskog bulevara.
Fali kad se gradilo bez obezbedjenog psrlinga
Pa treba GSP srediti, staze za bicikle, objasniti vozačima da su i skuteri prevozno sredstvo a ne da im se namerno prepreči prolaz (pa sedi miko i ti na sluter pa se vozaj) pa zasto se recimo ne revitalizuje pruga Petrovaradin Sremska Kamenica pa do Beočina pa da i to bude deo GSP kao neki šatl
Pa tako na sve strane oko grada
Ravna je Vojvodina idealno za vozove a vi rasprodajete pruge
Tugo i sramoto
Ovde standardno svi sve znaju.
Ne mislim na komentatore ovog puta, mada i tu sve sam stručnjak...
Mislim na pravnike koje se bave saobraćejem. Godinama nam je za saobraćaj u gradu bio zadužen fotograf.
Svetski trendovi su upravo suprotni.
Ukida se infrastruktura za vozila uopšteno, pojačava se javni prevoz, povećava biciklistička infrastruktura. Uz to upotreba ličnog vozila se negde destimuliše congestion tax-om (narodski prevedeno taksa za pravljenje zakrčenja u saobraćaju) u centralnim gradskim delovima.
Ja bih na ove mere uveo i gradsku taksu za parkiranje koja bi bila klizna zavisno od mesta stanovanja i broja vozila u posedu jedne stambene jedinice.
Ne treba nama više parkinga već grad po meri ljudi. Sve je podređeno njegovom visočanstvu automobilu.
PS-da ne bude zabune, posedujem lični automobil i smatram da upotreba javnog prostora-parkinga mora nekako da se plati.
Kad ste ti i tvoj gazda izdavali dozvole “investitorima” bez da obezbede parking za nove stanare. Oni plate mizernu kaznu - naknadu i ćao zdravo
Pa ne može tako i onda fali i ju
Nisu potrebni novi parkinzi, potreban je normalan GSP sa pristojnim vozilima koja cesce voze. A da bi bio GSP normalan mora se prestati krasti iz njega, a to nikad necemo docekati.
Bravo! Gradnjom parkinga u samom centru prizivate narod da u sto vecem broju dolazi tu.
Mnogo pametnije je da rasteretite taj isti centar, tako sto ce se smanjiti saobracaj i sadrzaji u njemu, da narod ne mora za svaku sitnicu "do centra".
Izmestite nesto od organa drzavne i lokalne (samo)uprave, organizujte neke sadrzaje van centra itd.
Onda biste kroz par godina mogli da naplacujete taksu za ulaz u centar, pa da polako ukidate parking mesta u samom centru i da centar postaje vise "zelen". Da se naprave bici staze, da se prosiri pesacka zona, da se organizuje bolji javni prevoz...
I Promenadu niste trebali da pravite tu, vec na obodu grada, kao sto je i BIG.
Kao što je često slučaj, kreće se sa pogrešnom pretpostavkom, a to je da će dodatna parking mesta rešiti problem parkiranja u gradu. Na žalost, sa sadašnjim mentalitetom, neće se ništa promeniti, biće veći kapacitet parkinga, a samim tim će još više ljudi ići kolima u centar. Rešenje bi trebalo tražiti u popularizaciji i unapređenju drugih vrsta prevoza (javni prevoz, bicikli i mikro prevozna sredstva...), a automobile ostaviti za duža putovanja.
Proširiti pešačku zonu, napraviti podzemne garaže, skloniti konja sa Riblje pijace, iskoristiti SPENS, skloniti MC Donalds kod Ž. stanice i napraviti podzemnu garazu...ko ima u glavi lako moze smisliti.
Postovsni gradonacelnice uredite zdravstvo , da se ne lecimo preko smsa, i privatnika gde su lekari , hirurzi ne lece objekti i zgrade , ,,, pozdrav iz kreveta gde pola godine cekam operaciju
I kad napravimo tih 400, trebaće 401 pa ćemo da izgradimo 500 pa će trebati 501, i milion da napravimo opet će trebati +1. Jednostavno je - koliko god parkinga da se sagradi ljudi će ga iskoristiti i to je to. Rešenje nije više parkinga nego bolja regulacija saobraćaja i bolja povezanost sredstvima MASOVNOG prevoza. Umesto svih tih silnih parkinga, jedna tramvajska linija do Temerina i jedna do Futoga bi rešile probleme ne samo parkiranja već i probleme saobraćajnih gužvi, cene nekretnina, povećala bi se ekonomska aktivnost i u centru i perifernim opštinama.
Ništa ovo nisam ja izmislio, to su dobro poznati urbanistički standardi nastali iskustvom u dobtro organizovanim velikim gradovima širom sveta
Neophodno je bilo od devedesetih godina prošlog veka NE IZDAVATI DOZVOLE za gradnju višespratnica ako investitor nije kupio i ostavio za parkinge pored buduće zgrade jos po 300-1000 m2 samo za parking. Direktori Urbanizma, svi od 2000-2022., ostali su upisani u istoriju grada Novog Sada po uništavanju urbane sredine jer nigde nema više parkinga. Detelinara, Grbavica, centar,..... Dozvolili su nakaradnu gradnju. Isto tako i gradonačelnici i predsednici komisije za planove koji su potpisivali i odobravali sve te planove i dozvole. Ljudi se bukvalno tuku zbog parkinga, vade noževe i oružje jedni na druge. Sve su to vaša pametna rešenja a te stručnjake "urbaniste" ...nagradite sa još nekom funkcijom.
Zašto onda gradite policijsku stanicu na mestu parkinga u Bate Brkića?
Shvatate li da ga ni sada nema dovoljno, a vi ostavljate dve zgrade sa 180 stanova bez i jednog parking mesta?!
Umesto da duž bulevara Jovana Dučića napravite parking sa one strane kao što je napravljen naknadno na bulevaru Evrope, vi uopšte ne razmišljate o građanima, ili je u pitanju vaš način da se izvrši pritisak da bi građani pristali na javne garaže u čiju gradnju je verovatno dobra ugradnja i provizija, u odnosu na obična parking mesta! Šta će uopšte još jedna policijska stanica na 200 metara od one na Satelitskoj pijaci? Da ne bude posle promenjena namena površine pa da neko nazida zdradu.
DS je pre 2012.g imao plan i plaćen projekat podzemne garaže ispod Riblje pijace koji su radili Španci. Nakon toga je na vlast došao SNS sa Milošem Vučevićem i odbacio taj projekat, a dobili smo spomenik kralju na toj lokaciji. To je vizija Miloša Vučevuća.
400 je nista...Gradu Novom Sadu je potrebno 40 000 parking mesta i to na nivou celog grada da se sva naselja pokriju...ovo je pakao u sta se grad pretvorio
Ma nisu problem parkinzi. Opet idete od kraja. Potrebna je infrastruktura koja će obezbediti prijem tolikog naroda: znači kanalizacija, vodovod, da se ne bismo uskoro davili u gvnima, pa strujna mreža, pa onda putevi i sve ostalo uz parkinge. Nema infrastrukture koja može da podnese ovoliko naroda.
Паркинг не решава проблем гужве. Добар јавни саобраћај, добра бициклистичка инфраструктура то решава. Такође, Новом Саду сада већ фали два, три већа булевара по ободима града јер су ови сад постали претесни, поготово у шпицу.
Zašto pauk i policija kažnjavaju nepropisno parkiranje samo do 21h? Od 21h do 7h zakon se ne sprovodi, a Novi Sad pretvara u Divlji Zapad.
Ko misli da će više parking mesta rešiti nerad policije, parking servisa i komunalne milicije, vara se u startu. Bahat čovek je bahat čovek i treba ga prevaspitati kaznama jer misli da je pametniji od svih nas normalnih.
Pronađite i firmu "Best in asfalt" pa krenite da asfaltirate pojedine glavne bulevare i ulice u gradu jer asfalt na njima je gori od kaldrme. Nije grad samo centar.
Nije parking Vucevicu, potreban je cist grad, bez prljavstine, blata i otpada koji zna da sedi mesecima po ulicama. Potrebno je vise zelenila, drveca, cveca ...
Mada, kada se bolje razmisli dodje se do zakljucka da sns ne zna nista da radi ako ne zalije sve betonom a i to ne znaju da odrade kako treba.
Da li su otkriveni oni koji truju Dunav?
U centru grada treba ukinuti sva ulična parking mesta i ostaviti samo pristupne rampe i garaže, pa neka ljudi dolaze autobusom, taksijem, peške, biciklom. Bulevar Mihajla Pupina treba da dobije konačno biciklističke staze koje su davno projektovane i zelene površine od Jevrejske do Banovine, a ne ostavu za četvorotočkaše. Zbog parkiranja je jedna traka na kolovozu večito zauzeta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vučević: Neophodno obezbediti više od 400 parking mesta
Autor: 021.rs
Novi Sad
•03.05.2022.
•13:54 > 21:36
Komentari 63
Dragana Balog
John
bora
Милан
Ibro
Gavril
Novosadski bocarinos
Nek nam je Bog u pomoci!
Lala
@antibiciklista
03.05.2022 • 19:06
Obožavam ove dežurne bicikliste. Nešto ih ne viđam tokom jeseni i zime. Toliko su agresivni sa svojim forsiranjem bicikala, a sve zbog frustracije jer ne mogu da kupe ni polovan auto.
Jeste, eno i puna Holandija, Nemacka, Danska, Norveska... sirotinje koja ne moze da skrpi ni za polovan auto, ali sta oni znaju.
Aleksej
:)
:)))))
Ns
Pa ko ne vidi sunce da bolje izoluje objekat, kupi topliju gardarobu i na zudove nalepi poster sa osunčanim motivima...
Mirjana Popovic
Rade Dobromirov
Ne znam da li je to zaista moguce i isplativo. Mozda bi mogle da se urade kao koncesije ili neki BOT posao... Mozda izgraditi i obe pomenute garaze...
Đura Vojvođanin
Detelina
Beton
To što mu podilaze investitori ga čini punim sebe ali je on u suštini najgori gradonačelnik ikada.
Vreme je za lokalne izbore!
Slobodan gradjanin
Ko je uzeo pare od gradjevinskem mafije. Sve mi se čini lažni Musolini Novosadski.
antibiciklista
Incelman
Zoi
boger
Falsifikati
Cvrc
Pa treba GSP srediti, staze za bicikle, objasniti vozačima da su i skuteri prevozno sredstvo a ne da im se namerno prepreči prolaz (pa sedi miko i ti na sluter pa se vozaj) pa zasto se recimo ne revitalizuje pruga Petrovaradin Sremska Kamenica pa do Beočina pa da i to bude deo GSP kao neki šatl
Pa tako na sve strane oko grada
Ravna je Vojvodina idealno za vozove a vi rasprodajete pruge
Tugo i sramoto
Vidoviti Limanac
Ne mislim na komentatore ovog puta, mada i tu sve sam stručnjak...
Mislim na pravnike koje se bave saobraćejem. Godinama nam je za saobraćaj u gradu bio zadužen fotograf.
Svetski trendovi su upravo suprotni.
Ukida se infrastruktura za vozila uopšteno, pojačava se javni prevoz, povećava biciklistička infrastruktura. Uz to upotreba ličnog vozila se negde destimuliše congestion tax-om (narodski prevedeno taksa za pravljenje zakrčenja u saobraćaju) u centralnim gradskim delovima.
Ja bih na ove mere uveo i gradsku taksu za parkiranje koja bi bila klizna zavisno od mesta stanovanja i broja vozila u posedu jedne stambene jedinice.
Ne treba nama više parkinga već grad po meri ljudi. Sve je podređeno njegovom visočanstvu automobilu.
PS-da ne bude zabune, posedujem lični automobil i smatram da upotreba javnog prostora-parkinga mora nekako da se plati.
Minimum
Pa ne može tako i onda fali i ju
Vizija
Gvozden
Rupa na saksiji
Kum
j1ggy
Mnogo pametnije je da rasteretite taj isti centar, tako sto ce se smanjiti saobracaj i sadrzaji u njemu, da narod ne mora za svaku sitnicu "do centra".
Izmestite nesto od organa drzavne i lokalne (samo)uprave, organizujte neke sadrzaje van centra itd.
Onda biste kroz par godina mogli da naplacujete taksu za ulaz u centar, pa da polako ukidate parking mesta u samom centru i da centar postaje vise "zelen". Da se naprave bici staze, da se prosiri pesacka zona, da se organizuje bolji javni prevoz...
I Promenadu niste trebali da pravite tu, vec na obodu grada, kao sto je i BIG.
Ne nije
Pera
Quantas
Gliša
daću ti ga, da ga
Biciklistkinja
Инспектор Вишекруна
Паркинг места су само један део урбанистичког хаоса у граду.
Пренатрпано!
Rade
Hm
K3
Limanac
marko
Ništa ovo nisam ja izmislio, to su dobro poznati urbanistički standardi nastali iskustvom u dobtro organizovanim velikim gradovima širom sveta
Sve ste to odobrili
Pićuka
Sale
Lovac
suština
Stanarka BB
Shvatate li da ga ni sada nema dovoljno, a vi ostavljate dve zgrade sa 180 stanova bez i jednog parking mesta?!
Umesto da duž bulevara Jovana Dučića napravite parking sa one strane kao što je napravljen naknadno na bulevaru Evrope, vi uopšte ne razmišljate o građanima, ili je u pitanju vaš način da se izvrši pritisak da bi građani pristali na javne garaže u čiju gradnju je verovatno dobra ugradnja i provizija, u odnosu na obična parking mesta! Šta će uopšte još jedna policijska stanica na 200 metara od one na Satelitskoj pijaci? Da ne bude posle promenjena namena površine pa da neko nazida zdradu.
DS 4 ever
Novi Sad
Park
Samo
E
Комша
Ma
Vlada
Ko misli da će više parking mesta rešiti nerad policije, parking servisa i komunalne milicije, vara se u startu. Bahat čovek je bahat čovek i treba ga prevaspitati kaznama jer misli da je pametniji od svih nas normalnih.
Rale
Zamenik zamenika
Hell Bent Flyer
Mada, kada se bolje razmisli dodje se do zakljucka da sns ne zna nista da radi ako ne zalije sve betonom a i to ne znaju da odrade kako treba.
Da li su otkriveni oni koji truju Dunav?
Sta se radi sa deponijama?
Darko
pa
Ljilja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H