Danas zvanično počinju pripremni radovi na izgradnji druge podzemne garaže, planirane u Ulici Modene, nakon što su započeli radovi na izgradnji garaže kod Banovine.
U samom centru i to bez neke velike debate???
Evropska prestonica kulture!?
Ne znam plan, ali me baš zanima kako ce to rasteretiti gužve u saobraćaju...
Izbaciti saobracaj iz centra, smanjiti zagadjenje. Vec spadamo medju najzagadjenije gradove. Resenje moze biti rentiranje malih elektricnih automobila, elektrotrotineta i biciklova i/ili laki sinski transport. Ovo je mogucnost za celo podrucje grada.
će postati deo problema, jer rešenje treba da bude da se ne ide kolima u grad, a da bi skupocene trospratne garaže (koje će pumpati vodu iz podruma skupocenom strujom koju ćemo svi mi plaćati kao što za Promenadu već radimo), donosile zaradu povlašćenim koncesionarima, grad treba da NEMA javni prevoz. Ako bi grad imao npr. savremene tramvaje koji idu na 7 minuta, narod bi navalio na njih kao na Soko voz i garaže bi zvrjale prazne. E, a onda bi se koncesionari jamačno naljutili na gradsku vlast...
Na stranu njihova dezorganizacija i nesposobnost, ali bezobrazluk je da ti živiš u tom parčetu prometne ulice u centru i očekuješ da se parkiraš ispred zgrade. Nego šta nego ćeš da se parkiraš kod Riblje pijace, šta si očekivala?
Gradonačelniče, potkopavate srce grada ovim projektima, ugrožavati arhitekturu Banivine, Tanurđžićeve, plakate, Skupštinu Vojvodine...povečavate zagađenje vazduha u centru....
Kako bi bilo da postavite šine i uvedete tramvaje kao nekad...kao u svetu na pr u Beču, Cirihu, pa i u BG.U zemljama Beneluksa u centru gl.gradova samo biciklisti...od skoro i u Ljubljani(Slovenija) !!???? Zar svako mora autom baš do Miletića???
Podrska i svaka cast! Ovo je trebalo ranije i kod riblje pijace isto treba uraditi ovakve garaze sa postojecim parkingom bilo bi dovoljno za sve! Centar je iovako pesacka zona ali doci do njega kolima i naci parking je....izuzetno tesko!
Podzemna garaža je potrebna ali mnogo potrebnije je transformisanje prevoza u javni i biciklistički a posebno u centru.
Znajući tempo radova gradskih službi, centar će biti neupotrebljiv naredne dve godine.
Sama rekonstrukcija kod nadvožnjaka/podvožnjaka kod Salajke je trajala cele godine, ovo će sa njihovim sposobnostima trajati 3 - 4 godine.
Sačekajmo mesec dana i onda se zamislimo kako bi izgledalo podizanje vijadukta preko Bulevara Evrope i gradnje mosta preko Šodroša.
Mislim da će to biti sjajno urađena podzemna cisterna za vodu, na tri nivoa. Sećam se kada je rađen podzemni prolaz kod Pošte, pumpe su radile 24h dokle god nisu celu kadu zadihtovali olovnim pločama i zaletovali. Koštalo sve zajedno k’o prva ljubav, a to je sitan poslić u odnosu na ove megalomanske projekte garaža.
I gde ćemo se onda parkirati mi koji živimo u slepoj Ilije Ognjanivića-na Ribljoj pijaci? Sa malom decom i kolicima? Bezobrazluk ako nam ne obezbede parking na Bulevaru ispred Kombinata!
Garaža kod Banovine
Garaža 100 metara dalje?
Pravi li neko plan izgradnje ovog nesrećnog grada?
Ako su vec smislili garažu u Modene zasto je morao da se upropasti travnjak i sve oko Banovine? Ovi vise ne znaju sta ce od ludila , bahatosti i bezobrazluka!
Ovi više ne znaju od gluposti šta će. Raskopati strogi centar?! Nisu normalni. Umesto da uvedu ograničenje da se tu uopšte ne ulazi kolima. Da poboljšaju prevoz između naselja, ne bi ni trebalo dolaziti u centar kolima. Šta će turisti reći za prestolnicu kulture?
U svim vecim gradovima, garaze su u sirem centru grada a u uzem ulaze samo vozila koja su autorizovana tako se sire pesacke zone. Pa u ove garaze neko treba da udje stucnjaci. Znaci promocija koriscenja vozila do smog kafica. Lako je sekti, oni mozga nemaju a drugima nek je Bog u pomoci
Prilično je jasno da je poenta tog komentara bilo da apsolutno niko sa trunkom mozga ne veruje da će ovi tutumraci završiti tu garažu u toku od dve godine.
Čisto poređenja radi, 400 metara bulevara despota Stefana su radili godinu dana, a jedan železnički nadvožnjak 6 meseci.
Da, logično je da se podzemna garaža gradi u pešačkoj zoni, da bi zona ostala pešačka, a da garaža ne bi zauzimala površinu. Prođi bilo gde po Evropi, ma dovoljno je i do Beograda da odeš, pa ćeš videti.
Bilo bi vrlo poučno da nam neko od vajnih novosadskih urbanista kaže da li je logično da se podzemna garaža gradi u pešačkoj zoni jednog grada i koliko ima primera u svetu koji potvrđuju da je to uobičajena i dobra praksa.Posebno je pitanje ko bi koristio ovakvu garažu.Sve mi se čini da je ova garaža namenjena za stranačka vozila SPS i SNS čije su prostorije u neposrednoj blizini u Ilije Ognjanovića odnosno Modene kao i za besposlene ispijače kafa i čačkače zuba polomljenom čačkalicom kao i tzv "bizmismene" (jarane,zeme i braćele)koji održavaju poslovne sastanke u kafićima u Zmaj Jovinoj sa rukovodiocima javnih gradskih preduzeća i Gradske uprave Novog Sada.
Ti možeš brže da završiš garažu na 3 nivoa u najužem centru grada, sa sve ljudima koji žive i rade okolo, instalacijama itd?
Za "stepenišne vertikale" konsultuj projekat, a ne novinsku vest.
Najbolje da i taj jedan koprivić iskopaju, što da ne. Kad već nema drugog, ne treba nam ni taj?
E a što ne vidite da napravite još jedan spomenik na Trgu republike pa tek onda da ga kopate za garažu? Znate koliko tu para može da se opere na betonu, šteta da ne iskoristite…
tajkuna i drugih koji imaju uticaja i veze u gradskim vlastima
ne treba omalovazavati javne radove na lokalu. mogu tu da se uzmu lepe pare, za realno malo posla
Da je neko mislio glavom a ne dzepom, grad je mogao zgradu radnickog prilagoditi bas ovoj nameni. Da ne kazem da se jos mogao dodati neki lokal pride...
Koji su to radovi počeli kod Banovine? Prostor je ograđen pre mesec dana. Zatvorili pola ulice, doneli jednu mašinu i povadili neka stabla. Od tada ništa! U tom ograđenom prostoru nema nikoga a korov je već oko pola metra visine. Ukoliko taj nekada lep travnjak uskoro ne ošošaju za dve nedelje će biti najveća plantaža ambrozije u gradu!
- 2godine za zavrsetak radova za beton u 3 nivoa?
- parking mesta za invalide sa stepenicama da izadju na povrsinu? (starci, roditelji s bebama su takodje otpisani)
- ocuvano jedno drvo, wow - taman da pod njega stanu svi Novosadjani koji ce za 2god ostati u ovom ruglu od grada, da se siti nadisu svezeg vazduha
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počinju radovi na izgradnji podzemne garaže u Ulici Modene, pogledajte šta se sve menja
Autor: 021.rs
Novi Sad
•20.05.2022.
•10:31 > 10:52
Komentari 32
Neupucen
Evropska prestonica kulture!?
Ne znam plan, ali me baš zanima kako ce to rasteretiti gužve u saobraćaju...
Mirjana Kranjac
Pez
Vlada
Na stranu njihova dezorganizacija i nesposobnost, ali bezobrazluk je da ti živiš u tom parčetu prometne ulice u centru i očekuješ da se parkiraš ispred zgrade. Nego šta nego ćeš da se parkiraš kod Riblje pijace, šta si očekivala?
Cvejka
Kako bi bilo da postavite šine i uvedete tramvaje kao nekad...kao u svetu na pr u Beču, Cirihu, pa i u BG.U zemljama Beneluksa u centru gl.gradova samo biciklisti...od skoro i u Ljubljani(Slovenija) !!???? Zar svako mora autom baš do Miletića???
F
Cale
Znajući tempo radova gradskih službi, centar će biti neupotrebljiv naredne dve godine.
Sama rekonstrukcija kod nadvožnjaka/podvožnjaka kod Salajke je trajala cele godine, ovo će sa njihovim sposobnostima trajati 3 - 4 godine.
Sačekajmo mesec dana i onda se zamislimo kako bi izgledalo podizanje vijadukta preko Bulevara Evrope i gradnje mosta preko Šodroša.
Zemlja čudesa
Jovana
NSvetlana
Garaža 100 metara dalje?
Pravi li neko plan izgradnje ovog nesrećnog grada?
Ako su vec smislili garažu u Modene zasto je morao da se upropasti travnjak i sve oko Banovine? Ovi vise ne znaju sta ce od ludila , bahatosti i bezobrazluka!
Mile
Vlada
Opet lupetanje. Garaže se grade u blizini pešačkih zona, a ne u samim zonama, zato što se tako smanjuje gužva i količina izduvnih gasova.
Lone
Bane
Vlada
Prilično je jasno da je poenta tog komentara bilo da apsolutno niko sa trunkom mozga ne veruje da će ovi tutumraci završiti tu garažu u toku od dve godine.
Čisto poređenja radi, 400 metara bulevara despota Stefana su radili godinu dana, a jedan železnički nadvožnjak 6 meseci.
Moja slobodna procena - tri i po godine.
@NSCitizen
Nebojša
Naravno da će biti liftovi za invalide.
Jedno drvo i sad ima tu, tako da nije ništa izgubljeno.
A za dve godine se slažem da je sumnjivo.
M
M
Liman
aleksandar
NSCitizen
Hm
Nešto se tu ne uklapa
@OMFG
Za "stepenišne vertikale" konsultuj projekat, a ne novinsku vest.
Najbolje da i taj jedan koprivić iskopaju, što da ne. Kad već nema drugog, ne treba nam ni taj?
Dokle bre više ovih mudrosera ...
Mile
Novosadjanka
ex chapman
ne treba omalovazavati javne radove na lokalu. mogu tu da se uzmu lepe pare, za realno malo posla
Posmatrač
Lale
boger
tNt
OMFG
- parking mesta za invalide sa stepenicama da izadju na povrsinu? (starci, roditelji s bebama su takodje otpisani)
- ocuvano jedno drvo, wow - taman da pod njega stanu svi Novosadjani koji ce za 2god ostati u ovom ruglu od grada, da se siti nadisu svezeg vazduha
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H