Usled rasta cene goriva novosadski taksisti se spremaju da od gradske vlasti traže da se poveća minimalna cena taksi prevoza za oko 15 % po kilometru, ali i povećan cene starta sa 140 na 200 dinara.
Cena po kilometru je samo laganje naroda, pogledajte taksimetar kad taksi stoji na semaforu, vrti a vozilo stoji, pa jel to cena po km. Ok neko će reći amortizacija vozila i sl. ali to nije cena po km što oni navode. I niko koga znam nije platio cenu kao što bi trebalo ako bi se racunao prelazak po kilometru nego više plate.
Odgovoriću nekolicini na njihova pitanja, konstatacije....
U gradu postoji 1400 taksista, prebrojte koliko ima tih novih vozila i koliko njih je zaista dobilo te famozne subvencije, manje od četvtine. Dalje nije 8000 rešilo sve probleme, dobio ih pa te baš briga, ima da vratiš tih 8000 evra dva puta što državi, što bankama, lizing kućama,. tako da...hvala državi na pomoći.
Zaboravljate da u svakom taksi vozilu postoji cenovnik, overen pečatom grada, a u dnu cenovnika telefonski broj 021/4872-402 koji služi da se svi korisnici taksi usluga mogu požaliti na bilo koji segment taksi usluge, od javljanja dispečera, do ugužvane košulje taksiste.
U krajnjem slučaju, korisnici ili ne korisnici ne moraju ništa, a taksisti moraju svašta, delovi za vozila poskupeli, tehnički pregled 2x godišnje poskupeo, radni sat majstora poskupeo, vozila poskupela, na kraju ni gorivo nije još dva evra, ali biće....jer 80% taksista vozi dizel vozila.Tng i Cng su zanemarljiv broj.
Svi traze poskupljenja,svi imaju pravo da traze vece cene za svoje usluge, jedino su plate radnika faktor stabilnosti. Stabilno se ne menjaju godinama dok ih glodje inflatorni udar.
Nije samo gorivo poskupelo nego i majstori,tehnicki prrgledi, perionice itd. Posteno bi bilo kao recimo u Slovackoj da cenu taxi prevoza regulise drzava. U celoj zemlji je isti start, predjeni km, tarife pa ko voli nek izvoli.
Taksi prevoz je javni prevoz isto kao sto je gsp u ns, te otuda te subvencije , te otuda i da grad odredjuje cene , te otuda nas i mozere videti sa vozimo tkzvanim zutim trakam, sta jos nije jasno ??
Zašto se bune protiv uvođenja Ubera? Zašto im smeta Car-go?Zašto grad raspisuje cenu,kad nije vlasnik niti 1 taxi vozila ili udruženja? Napravite svako svoj cenovnik,pa obnarudojte. Kome se koja cena sviđa nek se njime vozi. Da je kao u Americi,da možeš da oceniš taksi vozača,pa kad ga napljuješ što je došao prljavim autom ili on sam bio zapušten,druga bi se pesma pevala.
Najviše "zapeniše" ovi što komentarišu kako se nikad ne voze a i neće!Opušteno,to je taxi,nije obavezno,niko vas ne može silom naterati da uđete,ne mora niko da se vozi.Kome je skupo ima svoj automobil,bicikl,noge...
Još kada bi taksisti bili u obavezi da održavaju unutrašnjost vozila čistom i urednom, i da ne smrdi na duvanski dim, to bi bilo veoma poželjno. A da, i da odrzavaju ličnu higijenu, da ne smrde. Ukoliko nisu zadovoljeni ti kriterijumi, da putnik ima pravo da otkaže vožnju bez ikakvih posledica po njega. I da, da ne dave putnike trabunjanjem o politici, ili užasnim "cajkama", od kojih ne čuješ ni svoje misli.
Ako traže povećanje cena, neka se i sami dovedu malo u red, jer ima svakakvih užasa.
Bicikl je zakon za naš grad a za ove vrele dane električni. Za 15 do 20 min ste sa jednog na drugi drugi kraj grada. Nema goriva, nema servisa, amortizacije, menjanja guma, registracije, osiguranja, parkinga, zdravo je pa i doktori manje zarade. U stvari mi biciklisti smo glavni protivnici liberalnog kapitalizma.
Blabla car i taxi prevoz su dva pojma,u suštini se radi o istoj usluzi prevoza samo je koncept drugačiji. Taxi prevoz vrši uslugu prevoza po zadatoj ruti od strane putnika tj mušterije i naplaćuje ga po taksimetru,dok blabla car ima ponudjenu definisanju rutu kretanja i putnici biraju šta ima odgovara nešto slično kao autobuski prevoz.Stoga su cene neuporedivo manje u blabla car jer funkioniše po principu deljenja troškova od strane vozača sa putnicima ,dakle nije komercijalan prevoz. Naš čovek vidi samo jednu stranu medalje i to obično ono koja njemu odgovara....
Grad propisuje minimalne cene a vama niko ne brani da ih povećavate. Zašto to ne uradite? Zato što bi se na taj način stvorila konkurencija i videlo bi se da se može voziti i za manje pare. Ovako lepo Grad propiše cenu koju vi tražite i svi vozite po istoj, nema konkurencije i vama super. Jedino korisnik nastrada. I šta vam znači start, za čega se plaća, koji je tu trošak. Razumeo bih ta je to cena kada Taxi dođe na moju adresu sa stajališta, ali šta ako ja uđem u vozilo na stajalištu? Koji onda trošak plaćam?
Dobili nove Škode od narodskih para da ne bi blokirali život pa bi sad da ih na isti način i otkupe. A svi znamo da gde Škode kruže, tu državna sredstva misteriozno nestaju.
Ima sigurno par meseci da nisu trazili. Ovim stalno nesto smeta, cene, konkurencija, a kvalitet usluge 0 naravno. Da odes s jednog kraja grada na drugi (u toku dana ~ 20-30min voznje) kosta kao jedna prosecna dnevnica.
Kada je pala cena goriva bese da to nije bio jedini trosak, pa nema osnova za pojeftinjenje. Jel realno da se preko blabla car ide za 300-400 din do Beograda, a od Salajke do Kamenice za 700?
Ne razumem zasto Grad određuje cenu taksi prevoza. To bi trebalo svako udruženje za sebe da odredi zar ne? Pa neka ljudi biraju po ceni koga će pozvati.....
Možete i ovde, na 021, pogledati povezane vesti:
2018 poskupeo start sa 85 na 100
2020 poskupeo start sa 100 na 120
2021 poskupeo start sa 120 na 140
2022 hoce da poskupi sa 140 na 200
Preteraste ga. Jeste, poskupelo je gorivo, ali da li je poskupelo baš toliko? Da li je išta od zarada ostalih ljudi povećano za 150% za četri godine? Da li iko drugi dobija npr subvencije za kupovinu vozila? Usporite malo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadski taksisti tražiće povećanje cene taksi prevoza, evo i koliko
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•28.06.2022.
•10:04 > 14:56
Komentari 40
Mili
Sasa
ZarJe Bitno
U gradu postoji 1400 taksista, prebrojte koliko ima tih novih vozila i koliko njih je zaista dobilo te famozne subvencije, manje od četvtine. Dalje nije 8000 rešilo sve probleme, dobio ih pa te baš briga, ima da vratiš tih 8000 evra dva puta što državi, što bankama, lizing kućama,. tako da...hvala državi na pomoći.
Zaboravljate da u svakom taksi vozilu postoji cenovnik, overen pečatom grada, a u dnu cenovnika telefonski broj 021/4872-402 koji služi da se svi korisnici taksi usluga mogu požaliti na bilo koji segment taksi usluge, od javljanja dispečera, do ugužvane košulje taksiste.
U krajnjem slučaju, korisnici ili ne korisnici ne moraju ništa, a taksisti moraju svašta, delovi za vozila poskupeli, tehnički pregled 2x godišnje poskupeo, radni sat majstora poskupeo, vozila poskupela, na kraju ni gorivo nije još dva evra, ali biće....jer 80% taksista vozi dizel vozila.Tng i Cng su zanemarljiv broj.
002211
Mirko
Ivan
Djordje
Vladimir
Нс
Taksista
Viktor
Zovem se Stevo
Nema tu nikakve filozofije.
Rade74
Drns
Mile
Luka
Čistoća pre svega
Ako traže povećanje cena, neka se i sami dovedu malo u red, jer ima svakakvih užasa.
a obaveze koje vaze
Laloš
Komšinica
Neko
Stevica
imre
Bici
Korto
Marjaskas
D.
boger
Hm
w/e
Kada je pala cena goriva bese da to nije bio jedini trosak, pa nema osnova za pojeftinjenje. Jel realno da se preko blabla car ide za 300-400 din do Beograda, a od Salajke do Kamenice za 700?
Neupucen
Goran NS
Samo 200
Vladimir
Jovan
S
Ilija
Mamislav Tatić
Možda je i narod shvatio da za pet-šest vožnji taksijem može da kupi osrednji bicikl i stigne sa njim gde god hoće.
Srafciger
2018 poskupeo start sa 85 na 100
2020 poskupeo start sa 100 na 120
2021 poskupeo start sa 120 na 140
2022 hoce da poskupi sa 140 na 200
Preteraste ga. Jeste, poskupelo je gorivo, ali da li je poskupelo baš toliko? Da li je išta od zarada ostalih ljudi povećano za 150% za četri godine? Da li iko drugi dobija npr subvencije za kupovinu vozila? Usporite malo.
Subvencije su novac
Trebali bi bar pola godine da voze besplatno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H