Autor: 021.rs

Novi Sad
04.08.2022.
19:42 > 22:15
Godišnjica "Oluje" obeležena je na Trgu slobode u centru Novog Sada.

Komentari 166

  • vucice srbine

    07.08.2022 10:25
    evo prodje i oluja
    Sta je sledece, cime ces sad da ispiras mozak prostog naroda, hocemo sad malo Kosovo?
  • Istina

    06.08.2022 14:01
    Da nije Milošević zagovarao veliku Srbiju i pobunio Srbe u Hrvatskoj(na kraju ih izdao) danas bi većina ljudi bili u svojim domovima u svojoj domovini Hrvatskoj.
  • MileBukovac

    06.08.2022 12:38
    Nisam birao da budem Srbin,ali da sam mogao...sigurno bi izabrao.
    Ponosan na srpstvo,na pravoslavnu veru,na srpsku toleranciju i pravdoljublje.
    SrbIN
  • Srbin ?

    06.08.2022 10:51
    Žao mi je
    I sramota me što sam Srbin
  • @Yu

    06.08.2022 07:47
    ...
    Колико сте далеко спремни да одете да би оправдали злочине?

    Распад Југославије су почели они који су се редом отцепљивали од ње. Народ у РСК је управо хтео да остане у Југославији, јер су у њој видели спас. То што су издани је већ друга тема.

    Али подржавајте 3ло 90тих, лажите, покушајте да прекројите историју. Ставите злочинцима ореол свеца, прогласите жртве кривим.
    Познато?
    Да, из кухиње која управо то слави, и која је јако активна у коментарима.
  • Lana

    06.08.2022 07:27
    Novi Sad grad mira i tolerancije. Drago mi je sto je obeležavanje baš u našem gradu.
  • Хрват

    06.08.2022 00:45
    Најгори је организовани транспарент "Од свих Срба најгори су Хрвати". Ово је чисто вређање на националној основи. То сам и очекивао од прикривених радикала.
  • Realan

    05.08.2022 23:46
    Srbi smo
    Dragi Bože blagoslovi braću, daj nam nade
    Da se duga vine preko Drine, s obe strane
    Da se sloga prenosi i dalje u amanet
    Trojica su spojena u jedno. Hristos spaseeeee!!!
  • Yu

    05.08.2022 21:15
    Nina
    05.08.2022 • 14:45
    Ko je ovde lud
    Kako možete da vredjate mirnan skup koji obelezava sećanje na prognane i ubijene? Jedino logično objašnjenje je ako ste vi ti koji su ubijali i terali ljude iz svojih domova?

    Ima još jedno logicnije: nismo bili na strani ‘balvanaša’ koji su započeli raspad naše države i svo zlo 90-tih
  • Kradikali

    05.08.2022 19:30
    Jel bio i dr Vojislav Seselj? :)
  • DetelinarA

    05.08.2022 15:54
    Srbija
    Treba obelezavati dane pogroma zbog budućih generacija
    Da znaju istoriju zbog svoje buducnosti
    Biti Srbin nije lako
    Zato je ponosito
  • Sinisa

    05.08.2022 14:50
    Mentalno trovanje velikosrpskim nacionalizmom nema kraja... Gubitnicke metode (Made in Jovica Stanisic) "Karlobag-Ogulin-Virovitica" i "100 za jednoga"...
  • Talibanski radikal

    05.08.2022 14:49
    Jel bio stari UDBA-s Vjekoslav Seseljugic?
  • Nina

    05.08.2022 14:45
    Ko je ovde lud
    Kako možete da vredjate mirnan skup koji obelezava sećanje na prognane i ubijene? Jedino logično objašnjenje je ako ste vi ti koji su ubijali i terali ljude iz svojih domova?
  • Pecaroš

    05.08.2022 13:34
    moj komentar se odnosio na kss ,nikako nisam hteo u istu vreću staviti časne ovdašnje ljude sa potomcima komunista koji su se uvukli u dobijene stanove a unuci im danas besni na izbeglice jer su po pravilu naslednici komunista lenji i nesposobni...i ovi koji ovde vređaju izbeglice,poreklom su sa like ili iz bosne..samo rođeni u Betaniji pa umislili da su štogod
  • Đavo

    05.08.2022 13:18
    Poštovani skupe,

    ni ne pomišljajte da mi dođete u Pakao da me maltretirate i dušu grešnu mi vadite!
    Da ne bude kasnije nesporazuma: marš iz pakla!

    S poštovanjem,
    Đavo
  • Novosađanka

    05.08.2022 13:08
    Savet fašistima
    Karma
    Bot....
  • Realan

    05.08.2022 12:46
    Odgovor za Lili
    idi vidi kako se ophode prema onoj saki jada od Srba u Hr, Zagrebu ... Pa onda ovde pricaj gluposti.

    Do tada za tvoju informaciju, 1991 u Hrvatskoj je Srbima oduzeto 40 000 stanarskih prava!!! 40 000! otpustani su sa posla svi redom. U Vukovaru u prolece i rano leto 1991 Tomislav mercep i njegovi koljaci su ubili 200 do 300 srpskih civila jos pre otvorenog sukoba sa jna u Septembru 1991. Do tada niti jedan hrvatski civil nije stradao niti mu je srusena kuca!

    E onda dodji ovde da nam pricas o mrznji prema manjinama, jer ti tvoji hrvati i madjari su ostali ovde da zive u tim drzavnim stanovima koje su otkupili kod blentavog Srbina po istim uslovima kao i svi ostali (sto je dokaz da kod nas nije bilo diskriminacije) i koji su nastavili da rade po drzavnim firmama, bolnicama, Elektro Vojvodini...


    Do tada sakrij se u misiju rupu i prestani da se pravis naivna.
  • pape

    05.08.2022 11:59
    @Лиманац
    Ti si najobičniji izdajnik! A zna se šta biva sa njima...
  • @1977

    05.08.2022 11:56
    2 krajisnika 3 razlicite price
    Aj se dogovorite, jeste ostavili sve sto su vasi roditelji stvarali ili ste prodali imanja i debele pare uneli u Srbiju?
    I da li se nikad niste vratili ili redovno idete, imate HR pasos, itd?
  • r

    05.08.2022 11:38
    r
    Dan treba obeležiti, da se pamti i radi nas samih i radi sveta. Zaboravili smo šta je bilo u istoriji ,(tj. naterali su nas da zaboravimo, našto smo mi pristali, neznam u ime čega), pa nije čudo što se ponovilo.JASENOVC, strašno ,nedužna deca ,starci, OLUJA......Moramo pamtiti!!!!!
  • lala

    05.08.2022 11:19
    PUNO AUTOBUSA
    Stiglo je autobusa iz cele Srbije, politički organizovano, a ne na način da su na obeležavanje došli ljudi koji su izbeli iz Hrvatske. Mislim da je takvih bilo najmanje. Mora se gazdi udovoljiti na svaki mogući način, počev od vešanja zelenih grana za suve grane drveća pa redom. Ljudi su se u autobusima smorili samo da bi se napravila politička atrakcija.
  • ec

    05.08.2022 10:50
    Molim sve Krajisnike da ne nasedaju na uvredljive komentare separatista i ostalih,nisu svi ljudi u NS ovakvi,naprotiv. Vojvodina je puna divnih ljudi,smirenih i uravnotezenih,to je ono sto cini ovaj mentalitet posebnim, tako da ovi agresivni komentari na racun dodjosa nisu realna slika kao sto nisu ni realna slika komentari pecarosa i ostalih koji pominju kuce od blata i ostale uvredljive stvari na racun domacih. Imam porodicu i medju Vojvodjanima starosedeocima i medju Krajisnicima,tako da poznajem i jedne i druge i ovi komentari nisu realnost.
  • @Pecaroš

    05.08.2022 10:49
    Eh... i čudite se što vas ne volimo. U našem rečniku snalaženje nema isto značenje. Vi kradju, muljanje, varanje, marifetluke zovete snalaženje, a mi smo to oduvek zvali kriminal, a takve ljude nismo zvali sposobni, nego nemoralni i bili su prezreni ili u zatvorima, a kod vas su ugledni članovi društva. Što veća lopurda, više je cenjen.
  • Pecaroš

    05.08.2022 10:08
    kss
    kao prvo ništa vi niste nikome dali,sve se naplatilo debelo...
    izdavali ste šupe za debele pare,prodavali ste oranice kao da su od suvoga zlata..
    to što smo mentalno jači,što smo snalažljivi i vredni...i naravno mi ne radimo kuće od blata..ne igramo se još u pesku...
    kao drugo...prodali smo svoja imanja i debele pare uneli u Srbiju...
    kao treće...radi nešto,ne kukaj...vidiš di si..ni za di si ..nisi
    memla ,blato i visoke kapije...to je vaš mentalitet
  • Лиманац

    05.08.2022 10:03
    Baka Milka
    Veruj nam bako da smo mi jos tuzniji nego oni.
    Kad god se prisetimo kakav nam je grad bio pre Oluje, suze same krenu.
  • Лиманац

    05.08.2022 09:56
    Друже
    Нисмо сви исти, на срећу.
  • Bojan

    05.08.2022 09:25
    @RSK

    Nrtavno kuća podignuta na divlje, pa onda ide 20 godina patetične kuknjave da ti sprovedu vodu i asfaltiraju "ulicu"... Jel obeležavate i to? Struja, zločin bez kazne?

  • Karma

    05.08.2022 08:29
    Na paroli "Od svih Srba najgori su..." a ona o zlobi + "... ili lečite."
    Totalno beznadežno razmišljanje jednog "hrabrog" bota.

    Novosadjanka
    05.08.2022 • 07:07
    "Savet za sve novosadske fasist
    Komentari prepuni mrznje govore o vama samima, smeta vam obelezavanje Oluje zato što ste prepuni zlobe i mrznje. Opustite se ili lečite."



  • kss

    05.08.2022 07:44
    Onom tamo na pocetku koji spominje nase dedove i kuce od blata rekla bih da je nasa kuca od blata za nas od zlata a vi ste sto ste dosli ovamo da uzimate od moje dece vec 30 godina da sebe nazivate izbeglicama a sve ste uzeli nazad od HRVATSKE i pasose naravno na njima ne smeta sahovnica nazad odavde, kada niste imali krov nad glavom nije smetalo blato,sram vas bilo,podobijali kuce pa za 5 godina prodaju,poslove,krovove belu tehniku ko zna koliko novca e pa nije mi zao ni jednog. Pozdrav iz SREMA.
  • /

    05.08.2022 07:29
    /
    evo, bio sam u pravu da cirilicni limanac nije bio na skupu. morao je da pise pismeni sastav.

    nece se taj nikada ni dobrovoljno prijaviti za sluzenje vojnog roka. taj nije bio ucesnik oluje niti je bio rodjen dok se to desavalo.
    kao i ucesnici skupa.

    ljudi koji su dosli zbog oluje treba da se ograde od takvih.
  • kikimusampa

    05.08.2022 07:26
    Za RSK
    Jel te neko zvao da gradis ovde kucu? Pobegao si ko poslednja p.... , ostavio dedovinu, sram te bilo, i sad si dosao ovde da glumis velikog Srbina sa velikom zidanom kucom, puuu mizerijo od coveka!
  • Novosadjanka

    05.08.2022 07:07
    Savet za sve novosadske fasist
    Komentari prepuni mrznje govore o vama samima, smeta vam obelezavanje Oluje zato što ste prepuni zlobe i mrznje. Opustite se ili lečite.
  • 9

    05.08.2022 06:49
    Zaboravili da kažu
    da je i grad bio pun sendvičarskih autobusa iz
    Jagodinu , Aranđelovac Niš ,Sombora, Subotice,
    Leskovac, Šapca...... .
    Kolona je bila parkirana odmah pored Serenade
    , Limanskog parka, Na Sajmištu ...da se malo i
    vidi kako stranci ubiraju kintu od neuke sirotinje,
    a najsmešnije i bednije je bilo kada su ovi poltroni
    iz JP zelenilo umetali grane u postojeće sasušeno
    drveće u centru da bi fhurerov dolazak izgledao
    zelenije i naprdnije. Jedino mi bilo žao bakuta
    koje su se izgubile pored Štranda onako u
    "kompletima" prokuvane i izgladnele pa
    smo ih vratili do autobusa i objasnili da
    je ovo gostoljubv grad ali ne za bradonje i ratnohuškače.
  • mile

    05.08.2022 06:38
    Znam kako su odvodjeni iz mog JP.Pa me cudi kako ih nije bilo i na ribarcu.
  • RSK

    05.08.2022 06:14
    Istina
    Svi vi koji pljujete po jucerasnjem skupu ste tako jadni. Inace vi ste svi bas kulturni gde god dodjete sto se vidi po vasim skupvima. Pola vas i danas zivi u kucama od blata koje ste nasledili od svojih dedova, a to vas boli,jer 90% nas koji smo dosli imamo svoje kuce koje smo sami napravili,a vi cete i dalje da imate plafon od trske i daske.
  • .

    05.08.2022 05:59
    Proslava završena, stotine autobusa krenule nazad, a počelo i botovsko lupanje minusa.

    Odnos +/- je satima bio jedan, a onda se, naravno, naglavačke i veštački promenio pod dejstvom botova/sendvičara (koji su i sami pod dejstvom).
  • Blade

    05.08.2022 02:09
    Pitanje
    Za sve koje su doveli na podcu sa cirkusom koji je prošao kroz NS - hoćete li se trpati u buseve i za EuroPride u septembru ako Veliki Vodja izvadi 2 crvene???
  • Zoki021

    05.08.2022 01:36
    broj
    Tamo ne može da stane 200000 nikako , najviše je bilo 2000 jer je i ulica Modene zatvorena pa nema prilaza.
  • Sax

    05.08.2022 01:07
    Ljudi nismo mi novosadjani takvi ljudi,sva počast žrtvama oluje da se nikada nezaboravi ni ponovi.Jedan moj prijatelj pravi novosadjanin srecem i dušom,je ljude koji su te 1995 bili progonjeni iz Hrvatske odveo u beby blu i sve ih nahranio i okrepio bilo ih je bar 100.Nego je problem što se ovo stradanje ljudi koristi da ova smeća od ljudi blate to stradanje i koriste ga u sasvi druge svrhe.Gde vam je moral!Ljudi jer ste slepi ili ludi!!!
  • Grof Sekeresi

    05.08.2022 00:58
    @Lala
    Zasto nije primereno odrzavanje u Novom Sadu? Pa ionako ste svi dodjosi u taj grad, pre samo 270 godina tu je bila teska mocvara bze stanovnika.
  • Miks

    05.08.2022 00:51
    Sramota
    Ovi sto negativno komentarisu secanje na zlocin u oluji nemaju dostojanstva ni ljutskosti prema nasem srpskom narodu. Verovatno bi bili sretniji da smo svi pobijeni i nismo ni dosli ovdje. Ja kao pripadnik tog napacenog naroda
    volim Novi Sad i Srbiju najvise na svetu. Zivela Srbija
  • Seka

    05.08.2022 00:49
    Mnogo ljudi je veceras bilo, a sve je proteklo u miru i sećanju na zrtve Oluje. Ljudi su dosli iz cele Srb da odaju počast. Bravo, Srbijo!
  • 1977

    05.08.2022 00:41
    Ne daj Bože nikome
    Treba da vas je sramota,vi što duše nemate.Ne daj Bože nikome,ne znate vi kako je zatvoriti vrata za sobom i nikad ih više ne otvoriti,ostaviti sve što su vaši roditelji stvarali tolike godine.Ne,vi to ne možete znati.Trudim se da potisnem sve to u sebi,ali i posle 27 godina na ovaj dan sve se vrati,sećanja samo naviru,tuga,bol.....
  • Aleksandar

    05.08.2022 00:26
    Radikali ugodili Tuđmanu 100%
    Francek Tuđman okom a Šešeljevi radikali i Miloševićevi sps skokom.
    Srba više nema u HR i sad su statistička greška od 3%.
    Kako je ono Vučić A. upoređivao Veliku Srbiju sa Velikom Britanijom.
    Neoradikalski.
  • prevedeno na srpski

    05.08.2022 00:26
    Ovo "od svih Srba najgori su Hrvati" znaci da su svi Srbi losi a Hrvati jos gori
  • ovdašnji

    05.08.2022 00:26
    ja sam rođen u Betaniji...
    živim na Limanu,jedinom urbanom...imamo i lift..i nisam mogao večeras da se vozim biciklom po mom rođenom gradu na kog imam tapiju...da li sam već rekao da sam rođen u Betaniji?...dok je moj Novi Sad bio lepši i veći,imao metro i svašta..a onda su došli ovi i ja ne mogu da se vozim na biciklu kmeee kmeee
  • Jana2

    05.08.2022 00:23
    Širenje mržnje-ne, istina-da
    "Od svh srba najgori su hrvati?" -to nije sirenje mrznje, to je istina. Znate li ko su ustvari Hrvati, koliko dugo postoji taj samoprozvani narod, ajde malo knjige u ruke pa se javite, očigledno nemate pojma...
  • Djoni

    04.08.2022 23:49
    Nije bio Zobenica Damir inače po zanimanju spletkaroŝ i Vučićev zet!!!!Dali je obezbedjivao skup sa svojim tabadzijama iz Petrusa ili je otiŝao u otadzbinu na more????
  • Ns

    04.08.2022 23:48
    Ja
    A gde je Vulin?Opet cepanje I muve oko glave pa nije mogao doci?Pored Vulina nema brige, samo izlaz taj I taj..Putnici za Sidnej, Djole falls, sve si odavno predvideo, otisao na bolje mesto a mi ovde odosmo u ...
  • Ns

    04.08.2022 23:41
    Ju
    Nisam ni za jedne , al sto ove ne volem..
  • Samo pitam

    04.08.2022 23:37
    Koliko se izbeglica odreklo hrvatskog pasosa? Niko? A onda ok.
  • Ns

    04.08.2022 23:30
    Ns
    Sad svi polako na buseve koje ste parkirali po Limanu, Keju, pa polako kucama sa uzeglim sendvicima I dvolitrom piva , a vodja I medo Dodik, do Dodikove palate, Sale Galens samo izvodjac radova, na veceru, ice , pice , pa tako napaceni preko tudje muke I para u debeli san, a mi koji zivimo u ovom gradu cemo da uzivamo u vasim fekalijama koje ostavljate od mitinga, politike, zivota ljudi, drzave , odlazi cirkus iz naseg lepog grada, busevi puni botova, najmanje pravih Krajisnika, koji su ili po belom svetu ili na onom svetu, zahvaljujuci malom Aci I huskanju na rat u Bosni, ljubeci skute svom politickom ocu Voji dembeliji..Kad se raspali u govorima, proradi pravi mali Aca iz decedesetih, huskac, kraj..
  • Betmen

    04.08.2022 23:29
    Е Срби, је..м ли вам мајку, па докле ћете се делити на ове и оне!??? Да ли имате макар мало достојанства барем на овај дан, стоко???!!! Није могао бечки ноблес да прошета од " прљавих Срба" у српској Атини... Немој да не објавите коментар...
  • V

    04.08.2022 23:24
    @Marko
    U pravu si, Novi Sad nije bio srpski ali to i nije problem Bio je madjarski i to isto nije problem čak šta više.
    Videćemo šta će biti sa onima koji ste navratili u medjuvremenu.
    Prvo da postavimo spomenik na Limanu....tu će nam pomoći ovi što su danas bili na trgu hahaha
  • V

    04.08.2022 23:22
    @Marko
    U pravu si, Novi Sad nije bio srpski ali to i nije problem Bio je madjarski i to isto nije problem čak šta više.
    Videćemo šta će biti sa onima koji ste navratili u medjuvremenu.
    Prvo da postavimo spomenik na Limanu....tu će nam pomoći ovi što su danas bili na trgu hahaha
  • Coolg

    04.08.2022 23:21
    Nikad vise autobusa nije bilo...
  • @ Марко

    04.08.2022 23:20
    ...
    Уф Марко,
    ипак изгледа да покушавате вешто да изманипулишете подацима. Помислио сам да није та намера.

    Свуда мало одузмете, па негде мало додате, па мало помешате године, баш сте се потрудили. видим и неке сличности са неким историјским а и неким модерним политичарима.

    Следећи вашу логику ни они који су се на пописима изјаснили да говоре Мађарски, ни за њих се нигде не спомиње да су то Мађари, јел? Уосталом те ”говорнике” Српског, Мађарског, Немачког... су управо измислиле Аустроугарске власти из разлога јер је Мађарски био службени језик па на тај начин увећавали цифру говорника. Распитајте се. Али где сте нашли Словеначки који се на тим пописима ни не спомиње.

    Па сте на крају одузимањем Јевреја-Срба стигли до цифре од 33% или 22000 Срба 1921 године. А успут сте заборавили написати да је 1921 Нови Сад имао око 40000 становника, а то је опет много више од ваших 33%.
    Пишете да се може говорити о броју Срба уочи рата?
    1921 била пре 2 св. рата? Да али 20 година пре, и опет је 50%. Могли би онда причати и о 18 и о 19 веку, али ти вам подаци сигурно не користе у вашој теорији, проверите.
    Као што тој теорији не користе ни подаци непосредно пре 2 светског рата.
    Иако сте изгледа ипак инспирисани пописима за време 2 св. рата, нисте ни ви могли више умањити од трећине.

    И да вам на крају кажем нешто. Нови Сад је град његових грађана, а нација и вера је много у овом граду, и нека тако и остане.

    И што таква прича на вест о ”олуји”, шта желите да пстигнете, чији грех да смањите?
  • Нс бој

    04.08.2022 23:17
    Сад са скупа у своје куће у Хрватску,решен проблем.
  • Za Marka

    04.08.2022 23:13
    Racka varos
    Ta statistika koju pominjes odnosila se na celu Vojvodinu, a u NS je Srba od osnivanja uvek bilo vise od 50 posto.
    Zato se i zove Srpska Atina.
    Pocinjem da verujem da si bot ..
  • Srdjan

    04.08.2022 23:08
    Primiš ih iz ljudskosti i sažaljenja a oni ti posle dvadeset godina zapišavaju kuću
  • Kaćanin

    04.08.2022 23:07
    @Лиманац
    Druže, stvarno ali stvarno, posle ovog večerašnjeg pismenog sastava koji si ovde ostavio na ovu temu, moram da ti kažem da bi poštenije zarađivao na našoj petlji
  • NB

    04.08.2022 23:04
    Ne zaboravite
    Nikako ne zaboraviti, bacanje cvijeća na kolonu tenkova u Beogradu koji su krenuli da razaraju po hrvatskoj, masakre do temelja u porušenom Vukovaru, masakre u Škabrnji i dr., 500.000 protjeranih Hrvata (i ja sam jedan od tih) i ostalih ne Srba iz svojih domova od istih tih koji danas plaču i kukaju kako su protjerani sa svojih vječnih ognjišta. Pitajte te iste "protjerane" koliko njih još dan danas koriste HR dokumente iz koristi i ostale privilegije kojih se nisu odrekli iako su kao protjerani, a nitko im ni dan danas ne brani da se vrate na svoje ognjište (naravno da mislim na one Srbe koji svoje ruke nisu okrvavili, a vjerujem da ih ima puno više od onih drugih, a to što se bili zavedeni politikom, to je sada nešto drugo) Žao mi je samo sirotinje koja je najviše naj...la i poubijanih nevinih žrtava na obje strane. Ajde sada može pljuvanje, ali jbga, istina uvijek boli i sa njom se treba suočiti.
  • Dno

    04.08.2022 23:03
    Dna
    Rođena i odrasla u Novom Sadu, od roditelja poreklom iz Krajine. Najlepše dane detinjstva provela sam tamo na raspustima kod rodbine. Danima i noćima tada za te najmilije strahovala, plakala, tražila ih. Svojim očima gledala kako se tadašnja vladajuća klika odnosila godinama nakon toga prema njima i njihovom statusu. I bolelo je, mnogo. Ali ovo danas dovodi do suza. Boli, razara bes. Oni su od ovog napravili predstavu. Imaju i scenografiju u vidu porušenog traktora sa džakovima i nekim automobilskim gumama. Dovukli svoje članove od kojih bar pola na geografskoj karti ne bi znali da pokažu prostor tadašnje Republike Srpske Krajine. Doveli ih da kontriraju istim takvim glumcima koji će sutra u Hrvatskoj istim povodom praviti cirkus, doveli ih da kliču. Uzdam se samo da neko to od gore vidi sve...
  • Pawlle

    04.08.2022 23:01
    Ovde niko normalan nije bio
  • zapazanja i pitanja

    04.08.2022 23:00
    1. Neki balvani (po govoru Hercegovina ili tromedja, tako nesto) pisaju preko puta Bazara na parkingu i smeju se hotelu i klubu Pupin, kazu ko im je taj, da nisu pogresili umesto Putin...

    2. Mnogi sendvicari (bukvalno preko hiljadu njih) ostali kod autobusa na Spensu, Keju, Limanu. Jesu nesto skrivili pa za kaznu ostali da cuvaju autobuse ili su odbili poslusnost i nisu hteli na trg?
  • Da

    04.08.2022 22:55
    Dobro. Voz don’o, voz odn’o.
  • Instrukcije za večer

    04.08.2022 22:50
    Žvaći taj sendvič i tapši
    Krajišnici, preživeli ste golgotu, niste imali kuda, sve se to može razumeti. I treba da se obeležava nekako ovaj dan. Ali svakako to ne treba da inicira Vučić, koji vas je izdao kad je bilo najteže. Miloševićeva i radikalska promašena politika. Ne dozvolite da vas ovako ponižava sa krezubom sendvič brigadom koja ni ne zna zašto je došla večeras u NS.
  • Logaritmar

    04.08.2022 22:43
    @Za Marka
    Guglanje je pravi izvor informacija....
    Začas ćeš naći da ljudi nikad nisu sleteli na mesec a i da je bilo još tri tajne misije Apolo na mesec od kojih je zadnja donela vanzemaljku na zemlju......
    Nego dečko odeš u centar pogledaš katoličku crkvu, onda odeš malo i pogledaš sabornu crkvu. Zaključi sam ko je bio glavni u Rackoj Varoši!
  • Veneksijana

    04.08.2022 22:38
    Horde, mahom starijih ljudi, bazaju po Novom Sadu. Bi mi ih nekako zao. Sramno na sta je pristao ovaj, nekad ponosan narod.
  • Marko

    04.08.2022 22:37
    Demografija
    Vidim da su neki ljudi mnogo ljudi zato sto sam izneo cinjenice da su Srbi pre drugog svetskog rata u Novom Sadu cinili 33% stanovnistva. Ljudi moji, to je cinjenica. Te podatke mozete i sami pronaci. A napisao sam to sto sam napisao jer mi iskreno ide na....da ne budem prost bahatost "starih novosadjana" koji zive u tudjim stanovima i kucama, i nemaju srama da to cine i 2022 godine prozivajuci druge da su im zagadili grad. Moj je pradeda ostao bez svega posle 2.svetskog rata, zato sto nije bio "podoban" a njegova kuca je podeljena u nekoliko stanova u koje su useljeniji komunisti i "zasluzni gradjani". I deca tih ljudi su nasledila stanove u kuci moga dede, za koju se jos sudimo sa drzavom, i ona su sad "stari novosadjani". A novosadjani nikada ne bi postali da nisu tudje oteli. Toliko o "staaaarim novosadjanima".
  • Bi Kej

    04.08.2022 22:37
    Proslava poraza
    I tako su nasi nesposobni nacionalisti (nisu nizasta) proslavili veliki poraz od pre 27 godina. Koji su to luzeri, sve cega se dohvati pretvori se u poraz ili u neuspeh.
  • Aleh

    04.08.2022 22:23
    Uriniraju posred bulevara Mihajla Pupina! I to ne jedan!
  • /

    04.08.2022 22:20
    /
    ajd iskreno, koliko je bilo ljudi iz kninske krajine a koliko foliranata iz rs i sr.

    garan ni ovaj cirilicni limanac nije bio
  • Milica

    04.08.2022 22:14
    Koga siledžija išta pita
    Nažalost , ponovo vas vredjaju i ubijaju u pojam , dželati , ratni profiteri , huškači , daju za pravo sebi da drže slovo.
  • Green green grass

    04.08.2022 22:12
    Potemkinova stabla
    Najlepše je što su gosti Novog Sada videli večeras SNP (kad bi drugačije kad u pozorište nikad ne idu) i Potemkinova zelena stabla kod SNP a. Ona koja su danas ozelenjavali umetanjem grana sa zelenim lišćem u krošnje osušenih stabala.

    Pola putnika iz buseva šetaju i sede ispred marketa po centru! Kupili pivo od dnevnice, sede na travi i Bog da ih vidi. Provod nikad bolji.
  • **

    04.08.2022 22:06
    Vidim neko vam je rekao da gurate cifru 200.000. Da li iko od vas ima predstavu koliko je to sveta? Nikad u NS se nije skupilo toliko…
  • NoviS

    04.08.2022 22:05
    za Marka i slične
    Lepo bi bilo da ste tokom 12 godina, naučili nešto o gradu u kome živite, eto, već 12 godina. Na primer, biblioteka Matice srpske, renomirane kulturno-obrazovno-istorijske institucije se nalazi u Novom Sadu a knjige iz fundusa su dostupne svim gradjanima.
    Tu biste sigurno našli pouzdanije podatke o ovima i onima, pa i istoriji Novog Sada, nego što su ovi koje ste nam predočili. Šteta je da ne iskoristite mogućnost sticanja znanja koje Vam je nadohvat ruke.
  • Krajišnik

    04.08.2022 22:05
    @Lili
    Slažem se za transparente, da su sramota. Inače ne verujem da ta dva transparenta drže Krajišnici zato što će zbog njih naše porodice u Hrvatskoj već sutra imati dodatnih problema, a većina nas ima nekoga ko se vratio tamo. Mi dobro znamo šta im se tamo dešava kad Šešelj ovde zapali zastavu ili kad se pojavi ovakav transparent.
  • Za Marka

    04.08.2022 22:05
    Racka varos
    Proguglajte malo i informisite se o istoriji NS..NS su osnovali Srbi I prvi naziv je bio Racka ( srpska) varos. i uvek su Srbi bili vecina. Podbara i Salajka oduvek su bili srpski delovi grada..Pa onda i nije cudo sto su prezimena starosedeoaca na ic.Procitajte o Almaskom kraju pa onda komentarisite.
  • Lonča

    04.08.2022 22:02
    Živ čovek je taj koji je izmislio i stvorio autobus, sendvič, rat, pušku, selo, grad, Vojvodinu, Šumadiju, Krajinu, stranku, politiku, trg, Srbina, Hrvata, traktor, motokultivator, put,... Ovo nije priča o tome. Ovo je priča o neživom čoveku. I ne treba se srditi što živ čovek to ne razume i ne treba tražiti od njega da se stidi, za svoje napisane reči... Jer živ čovek je taj koji je izmislio i stvorio autobus, sendvič, rat, pušku, selo, grad, Vojvodinu, Šumadiju, Krajinu, stranku, politiku, trg, Srbina, Hrvata, traktor, motokultivator, put,...

  • Lala

    04.08.2022 22:01
    Beograd na vodi
    Treba da se obeležava godišnjica pogroma Srba, ali se uvek pitam kome padaju tako gupe ideje pa da se tako nešto dešava ispred Gradske kuće u Novom Sadu.
    Primerenije bi bilo da bude u Beogradu na vodi.
  • Лиманац

    04.08.2022 21:57
    Олуја је погром!
    Величанствен скуп вечерас у Новом Саду.
    Непрегледне колоне људи из свих крајева Србије и нашега града слиле су се сложно и сабрано, како и доликује Србима, како бисмо сви заједно обележили годишњицу злочиначке акције „Олуја”, протеривања преко 250.000 Срба са вековних огњишта, убијања, мучења, разарања...
    Највећи злочин који ми, као Срби, можемо да починимо јесте да заборавимо на своје жртве. Без нас, њих нема ко да оплакује.
    И нека свима буде јасно, Срби ће се својих жртава сећати и обележаваће, достојанствено и човекољубиво, годишњице страдања свога народа.
    Исто тако, Срби ће увек бити ту једни за друге, без обзира на регионалну припадност, јер, на крају крајева, сви смо ми једно— Срби.

    Нека је вечна слава свим жртвама „Олује”!
    Нека се никада више ништа слично не понови никоме!
    Нека Бог буде уз наше сународнике Крајишнике и остале страдалнике и живе сведоке злочина над нашим народом!
    Нека живи српски народ!
    Нека живе српске земље!
    Нека живи Србија!
  • Инспектор Вишекруна

    04.08.2022 21:57
    Извињавам се
    Какву корист ће имати наши сународници који живе у лијепој њиховој од овога?
    Бринете за њих као што сте бринули 1995!
  • Marko

    04.08.2022 21:56
    Demografija NS
    Upitalo me je nekoliko ljudi da odgovorim na moj prethodni post o demografiji NS. Novi Sad je 1931, ako cemo verovati opisu Kraljevine Jugoslavije a ne Madjarskom popisu imao 64.000 stanovnika. Imajte u vidu da je tada Petrovaradin, naseljen Hrvatima bio drugo mesto....Dakle, od tih 64.000 stanovnika, 50% je govornika srpskog, hrvatskog, i slovenackog jezika...nigde se ne pominje da su to Srbi. Svi su stavljeni u isti kos. Ali, koliko je Srba bilo mozemo saznati na osnovu popisa iz 1921. godine i po tom popisu Srba je bilo 38 % s tim sto se u Srbe uracunavao i veliki broj Jevreja, kojih je tada u Novom Sadu bilo oko 5%. Oni su davali svoju veroispovest i naciju razlicito. Srbin-Jevrej. Dakle, realna brojka Srba u Novom Sadu pre drugog svetskog rata je bila 33 %. To je oko 22,000 ljudi. Svako ko kaze da je Novi Sad bio "srpski grad" jednostavno laze, jer 66% stanovnistva u njemu nisu bili Srbi. Od tih 22,000 Srba koji su ziveli u Novom Sadu pre drugog svetskog rata ogroman broj je posle toga rata morao da pobegne, jer nove komunisticke vlasi su otimale imovinu i terale te ljude, otimale im imovinu. A onda su dosli novi novosadjani...
  • Комша

    04.08.2022 21:56
    Зашто се ово не обележава у неком храну уз опело? Чему овај сендвичарски циркус?
  • Božo

    04.08.2022 21:55
    .
    Jel pjevo Baja?
    Rekli su biće Baja na bini da se narod malo podsjeti starog repertoara.
  • NsBot

    04.08.2022 21:53
    /
    Obzirom na broj autobusa na keju, lako se može zaključiti da na trgu nije bilo više od 50 novosađana.
  • glista

    04.08.2022 21:51
    Zadali domaći zadatak Severnoj Koreji.
  • Novosadista

    04.08.2022 21:51
    Dobro danas smo naucili da i botova nema tako mnogo, a posto su svi na proslavi vidim da rade vise poslova…

    Mozemo mi njih srusiti! :)
  • Maja K.

    04.08.2022 21:49
    Ja samo da prijavim da je deo autobusa parkiran kod Univera u Bajči Žilinskog, a gospoda, umesto da je na Trgu, pije ispred. Neki su i zakasnili, te je pun autobus iz Kragujevca stigao posle 20.30. I to je sve što treba da znate o toj tzv. pristojnoj Srbiji.
  • Dete rock'n rola

    04.08.2022 21:46
    Ovan predvodnik je svoje rekao. Stado se razilazi........
  • NN

    04.08.2022 21:46
    Ma, jok, nisu, keve ti.
  • Aleksandar974

    04.08.2022 21:42
    Ovi su nas branili tada,a i sada se busaju da ce nas braniti. Zar ovaj narod ne uci iz necega sto je vec prosao???? Sto bi rekao u "Ko to tamo peva": " Sve sam ja ovo video. Ove ljude,ovu reku,ovaj autobus"
    " Narodeee mojjj"
  • Lili

    04.08.2022 21:41
    Sramota za transparente u prvim redovima!!! Govor mrznje se tolerise odjednom?! Sramota da vas bude, u Novom Sadu zive sve nacionalnosti. Sta je sledece, govor mrznje prema ostalim narodima?
  • Novi Sad moj grad

    04.08.2022 21:41
    Plačem od muke i žao mi je mog Novog Sada
  • Rade

    04.08.2022 21:39
    Ha nema botova da lupaju minuse, vidi se sad ko je otišao na skup! Prijatno sendvičari!
  • Komsha

    04.08.2022 21:39
    Partrijarh prica pricu o miru, da nema mrznje u ovome a iza Vucica transparent : Od svih Srba najgori su Hrvati!
    Sve je jasno, valjda ce i vama jednog dana biti jasno zasto je doslo do Oluje...
  • Lex

    04.08.2022 21:37
    Bolesni ste u svojoj mrznji. Prepun trg Novog Sada sve govori. Zivi bili.
  • Čika Pera

    04.08.2022 21:37
    Nikada vise ljudi nije se okupilo u Novom Sadu ima ih preko 200.000.
  • Isti i ovde i tamo

    04.08.2022 21:36
    Strašno nepristojni!
    Tužno je što su ljudi prognani iz svojih domova i stradali. Nemerljivo tužno. Ne daj Bože nikome.
    Samo još tužnije je što je to rezultat baš političara koji evo i danas ružno govore o drugom narodu, vređaju druge nacionalnosti. Kako li se osećaju ljudi koji čitaju taj tekst "... najgori su.."?

    To je isti nivo (ne)pristojnosti koji ti današnji junaci pominju u priči o letovanju u Hrvatskoj, isti nivo (ne)pristojnosti kao kod onih tamo koji proslavljaju što su hiljade ljudi proterali. Srećom, i tamo i ovde ima i. Pristojnih i čestitih ljudi.

    Poštovanje ovde ne stanuje.
  • Boriša

    04.08.2022 21:35
    Koliko zajebanih!
  • Xxx

    04.08.2022 21:33
    Sramota
    Većina prisutnih je ucenjena da dođe, jer su zaposleni u javnom sektoru. Ajd jednom organizujte bez ucene i zastašivanja.
  • @ Zoki

    04.08.2022 21:32
    ...
    А ко је протерао Муслимане из Мостара и целе Херцеговине?
  • Mark

    04.08.2022 21:31
    ..
    Kad ovi dodju onda su sendvicari a kad dodju za gup iz srbije onda je to ok.Licemerni ste.
  • Gde je Zagorka?

    04.08.2022 21:28
    Dežurni tužilac?
    Od svh srba najgori su hrvati?
    Zar nije to klasično širenje mržnje?
  • Laloš

    04.08.2022 21:28
    @Marko
    Pravi Novosađanin nije to gde si rođen i koje si nacije već stanje duha, ponašanje, poznavanje i prihvatanje novosadskog "vajba". Ja poznajem mnogo ljudi koji su rođeni u Novom Sadu ali nisu novosađani kao što poznajem mnogo ljudi koji nisu rođeni u Novom Sadu ali su veliki novosađani. Niko na ovom skupu a pogotovo gradonačelnik nije novosađanin. Takođe i jedina gradonačelnica Novog Sada nije novosađanka.
  • M

    04.08.2022 21:27
    Ni jedan
    iz Krajine, iz ondašnje kolone. Sve okolina NS i simpatizeri.
    Uzeli po 2 crvene, neki sede po kafićima, gledaju gole noge i Red Bull
  • Goran

    04.08.2022 21:20
    Goran
    Kada se gubi vlast,pojacava rezim nacionalizam...samo ovo vam je 21 vek!!! Nema vise tih budala...sem ovih,ucenjenih koji moraju po spisku da popunjavaju praznine za sendvic i dnevnicu!!! NS danam se ovaj Cirkus nikada,neponovi!!!
  • Singrrrr

    04.08.2022 21:18
    Veciti gubitnici...
    ... slave poraz...
  • @Марко

    04.08.2022 21:18
    ?
    Марко, заинтересовало ме ваше познавање историје Новог Сада.
    Па имам питање за вас.

    Надам се само да се не ослањате на попис становништва, који су мађарске окупационе власти извршиле крајем 1941. године. И који је чиста фашистичка пропаганда. Ако је то ваш извор, немате шта објашњавати.

    У супротном, молим вас да нам предочите вор података које сте изнели.

    Познати су подаци да је Нови сад имао нешто преко 60000 становника пре 2 св. рата, и ту се слажемо. Мећутим по пописима је то око 50% срба, 25% Мађара, па онда осталих.

    За време рата су фашисти пробали да промене демографску структуту убијањем и протеривањем Срба, Јевреја и Рома. По ослобођењу се смањио број Мађара и Немаца у граду за неких 10%. Па је Мађара било око 15%. Али то и није тема овог чланка.

    Свакако вас молим да нам изнесете изворе ваших података.

  • Mašinerija radi

    04.08.2022 21:15
    Sve od trošku naroda
    Dovukli su te busevima sa raznih strana.

    Nema kraja busevima kod Limanskog parka.

    Korupcija do koske

  • Весели крајишник

    04.08.2022 21:14
    поређење
    Ако је 40 плаћеника недавно блокирало раскрсницу овијех не мере бити више од 1000!
  • Anita

    04.08.2022 21:13
    SVI što stoje u prvom redu,krste se i drže sveću su krivi za RAT na prostoru bivše Jugoslavije.Sada "suze puštaju" nad sudbinom Srba,da nije postojala ratnohuškačka politika u kojoj su se mnogi obogatili nebi ni bilo progona,zločina,masakra sa SVIH strana.
    Zato me batalite te patetike!
  • @moje

    04.08.2022 21:13
    Cekaj, postoje srbi i srbijanci, a srbi su pravi, dok srbijanci nisu? Prijatelju, nije tebi lako
  • @moje

    04.08.2022 21:12
    Ovaj komentator je podmukli trol. Nemamo mi Krajišnici ništa protiv Srbijanaca, nego samo protiv Miloševića i ekipe.
  • krajiška vila

    04.08.2022 21:07
    @Krajišnik
    "Osim ovih SNS hokstaplera, da li je dosao i jedan Krajisnik?"

    Ne.
    Došli su samo "profesionalni Krajišnici", a znamo kakvo "dobro" od njih dobismo.
  • .

    04.08.2022 21:06
    Malo nešto minusa za sad...
    Svi sendvičari su dopremljeni na Trg, a ne umeju da multitaskuju. A i što bi? Za 1 sendvič dovoljno je što su seli u bus, tu nešto stoje i zevaju i čekaju povratak kući.
    Doduše, sutra verovatno i ne moraju na svoje NEradno mesto, tako da još su i dobro prošli (ali, kada se bolje razmisli, po koju cenu?)

    Dosta!
  • Liman 1

    04.08.2022 21:05
    Pun Štrand autobusa!
  • Joca

    04.08.2022 21:04
    Eee...
    Ako Vučić treba da vas podseća na stradanje koje ste prošli, tu već nešto nije u redu.
  • Zoki

    04.08.2022 21:02
    Hrtkovci
    A ko je proterao Hrvate iz Vojvodine?
  • V

    04.08.2022 21:01
    Ovi svi imaju hrvatske putovni
    Zašto se braća proterana iz Hrvatske ne pohvale javno da svi imaju hrvatske putovnice, da su svi državljani Hrvatske i da su im svima u Hrvatskoj obnovljene kuće o trošku hrvatske države.
    Ovde nariču tamo grabe šta mogu.
  • Ivan

    04.08.2022 20:58
    Ajde,polako ka autobusima,i da više niikad tu neobeležavate,nek vas Alek Veliki vodi u Bugojno njegovo,pa tamo ste bliži
  • Mirka

    04.08.2022 20:58
    Meni licno je i secanje i slike iz tih vremena jako stresno.Zivim godinama u Novom Sadu i poticem iz Krajine.Svaka cast onome ko je preziveo i doziveo Oluju.Lako je pricati onima koji nikoga svoga nemaju tamo.Ali svako neka se zapita..sta da sam ja bio na njihovom mestu.Treba da se narod okupi mozda se neko nije sreo godinama....za mene stresno.Pozdrav za sve nase Srbe
  • Ovosadski

    04.08.2022 20:57
    @Mojsije
    Na Limanu 3, Narodnog fronta.
  • Bela

    04.08.2022 20:55
    Apsurd !
    Isti taj AV, zajedno sa Slobom je svojevremeno izdao jadne ljude i ostavio ih na "cedilu".
    Izbeglickim kolonama nije bilo kraja dok Vojvodina nije popunjena!
    Jos je jako sveze u secanju.
  • D

    04.08.2022 20:52
    Ovaj ih trovao u Glini, truje ih ovde, pa neka ih truje. Za bolje nisu
  • @Marko

    04.08.2022 20:51
    Marko, budite ljubazni pa se informišite: Novi Sad je od osnivanja bio većinski srpski grad. Moje poreklo vodi od jedne nemačke porodice i imam uvid u istoriju Novog Sada i doseljavanja u njega. Uvek, ali uvek, većinu stanovnika Novog Sada su činili Srbi. Novi Sad je srpski grad. Inače, slažem se sa vama da su komentari na račun ljudi koji su došli jer su prognani izuzetno ružni i govore o temeljnom nedostatku vaspitanja.
  • Coolg

    04.08.2022 20:51
    Eee grade moj...
  • Transparenti mrznje

    04.08.2022 20:50
    U prestonici kulture
    Da li je ovo taj grad kulture, tolerancije, pomirenja, postovanja svih, grad koji neguje dobre odnose medju svima?
    Transparenti mrznje u prvom planu? Tuzno. Kao devedesete. Jeza.
  • moje

    04.08.2022 20:48
    Povod za slavlje
    Da se ne zaboravi.U Oluji su proterani Srbi sa vekovnih ognjista,pravi Srbi a ne Srbijanci .Razlog za slavlje imaju Hrvati i domace izdajice,Srbijanci.Krajisnici su besni i ne mogu da smisle Srbijance i odgovorne politicare za njihovo proterivanje-politicari koji su bili na vlasti u to vreme, zbog kojih su Srbi stradali su SPS-Dacic, Radikali-Vucic, JUL-Vulin....
  • Kordunašica

    04.08.2022 20:47
    Šta je vama sveto kad o ovom dogadjaju tako pričate i pišete???Niste ga preživeli ! SRAM VAS BILO ! HVALA VUČIĆU ŠTO SE SETIO DA JE I TAMO NEGDE NEKAD NEKO POSTOJAO.....
  • Krajišnik

    04.08.2022 20:46
    Osim ovih SNS hokstaplera, da li je dosao i jedan Krajisnik?
  • VV

    04.08.2022 20:44
    Ne, nisu bili ratni zločinci
    Kada ćete napraviti skup zbog proteranih 500.000 vojvođana 1945? Sram vas bilo.
  • Nn cz

    04.08.2022 20:42
    Uvek aktuelna - Kanda Nisu Naši
  • Bo

    04.08.2022 20:42
    Co
    Botici na mitingu
  • Misa

    04.08.2022 20:40
    Kompletni idioti
    Svaki pomen se održava u miru bez pompetnih izjava proslava kao ovde Boze sta li slave
    Ne brukajte se i ne podgrevajtr histeriju.
    Idioti saradnja u ovom trskom trenutku ne podele i novi fasizam nisu Vas ucili tome?
  • ST

    04.08.2022 20:40
    Da li smeju ovako,zbog korone? Ma kakva korona,kad je dnevnica u dzepu. Sve ce ih zrtvovati sekta...
  • Mojsije

    04.08.2022 20:40
    Ju ju
    A gde su autobusiii?!?
  • Baka Milka

    04.08.2022 20:37
    Sramota od komentara. Duse nemate. Bez jeftinih politickih provokacija i prepucavanja ne mozete ni na ovako tuzan dan. Stidite se!
  • Tiche

    04.08.2022 20:31
    Tiche
    Autobusa autobusa....he he he
  • Toma

    04.08.2022 20:30
    Sa lica mesta
    Vise naroda nego kada je Sloba bio, preko 200.000 hiljada.
  • Alane Oprosti

    04.08.2022 20:30
    Što patrijarh ne spomene svog “kolegu” koji je blagoslovio Arkanove tigrove kad su kretali u pohod. Sad drobi o nekom pomirenju, a najveći ratohuškači bili devedesetih.
  • Limanac

    04.08.2022 20:28
    Pokazna vežba
    Gospodo,
    Pokazna vežba za gubitak tri mesne zajednice je bilo krečenje Limana, a za protest protiv GUP-a okupacija 50.000 sendvičara!
  • EvoOvako

    04.08.2022 20:28
    Ovo je ogromna tragedija
    Kao što svakom Dođošu treba biti žao svake žrtve racije, isto tako svaki Laloš treba osetiti žal prema žrtvama iz Krajine.
    Mi smo jedno. Mi smo isto. Mi smo i Teslini (brđani) i Pupinovi (Laloši), a između Milankovićevi (Daljac iz Slavonije ravnije od Vojvodine).
    Samo sloga Srbina spašava.
  • suicidan narod

    04.08.2022 20:28
    Posle ovog skupa bice vise zrtava korone nego zrtava Oluje...
  • HM

    04.08.2022 20:26
    Autenticna masa
    Ala ce biti guzve na izlazu iz NS kad "novosadjani" krenu kucama sa dnevnicom u dzepu.
  • Boco

    04.08.2022 20:24
    Žalosmo je sto je vucic i kd ovog događaja napravio vašar. Ništa mu nije sveto.
  • Dex

    04.08.2022 20:23
    Procenti
    A procenat ljudi iz Ns na trgu ko dozvoljena kolicina aflatoksina u mleku.
  • Marko

    04.08.2022 20:23
    Koliko negative
    Nisam rodjeni novosadjanin, nisam ni izbeglica, ali zivim u Novom Sadu vec 12 godina. Iskreno, zaista su mi smesni komentari pojedinih "starih novosadjana". Da li vi uopste poznajete istoriju Novog Sada? Da li znate ko je do 1945 predstavljao vecinu u Novom Sadu, i da li vam je poznato da to nisu bili Srbi? Da li znate koliko je istinskih novosadjana proterano posle 45 a imovina im oduzeta? Jel neko od vas bio u zgradama i kucama u Starom Gradu i na Podbari, gde zive "stari novosadjani" a svi imaju prezimena koja vode poreklo iz CG, BiH i centralne Srbije a zive u imovini koja je do 45 bila tudja? Imajuci u vidu da je Novi Sad tada, 1945 godine imao 70,000 stanovnika, od kojih je dobar broj proteran, a da Novi Sad danas po poslednjim procenama ima 360,000 stanovnika, rekao bih da ste vi "pravi novosadjani" isto koliko i ovi sto su bezali 1995 godine. Smesni ste isto kao i ovi iz vlasti sto manipulisu emocijama ovih proteranih ljudi.
  • Tokijo

    04.08.2022 20:22
    Novosadski korpuse, stidi se.
  • Aleks

    04.08.2022 20:22
    Došli sendvičari iz BG,PA,ZR,VS....blokirali grad. Sede pored autobusa i ručkaju.... dnevnice su legle!
  • Av

    04.08.2022 20:21
    Vise autobusa nego ljudi iz NS-a da su otisli na ovo sramno "obelezavanje" SNS skupa
  • Jelena

    04.08.2022 20:20
    Ozdravices ti moj Novi Sade, izdrzi jos malo...
  • Srdjan

    04.08.2022 20:20
    Jel stigao mirotvorac 100 za 1 ?
  • Akadem

    04.08.2022 20:19
    Vucicu srbine zasto im to radis, jel ih nisi dosta ponizio?
  • Oluja

    04.08.2022 20:19
    Novi Sad to vise nije, bilo nas 250000, a sad ih ima 500.000 koji su stigli i postali vecinski svi u vlasnistvu od najmanje tri stana- kako?
  • Non

    04.08.2022 20:16
    Koja propaganda. Tu su najbolji. Žao mi je tih ljudi koji su primorani da tu stoje.
  • Lee

    04.08.2022 20:16
    Koji ste vi "Mi Novosadjani"
    Jel mislis na "NSadjane" koji su dosli posle 45/e, nakon sto je proterano vecina NSadjana, na isti nacin kao sto su proterani i ovi ljudi gore? Odakle su tvoji...kako rece?
  • Viktor Igo

    04.08.2022 20:15
    Jadnici
  • Veselo

    04.08.2022 20:15
    Isterali babe, dede i svoje
    neuke ucenjene ovce...
    A šariću ukinuta presuda za pranje novca.
  • G pen

    04.08.2022 20:14
    Posto su to naprdni pitanje je da li ce naci svoje autobuse za nazad. Secate se onog klipa sa radikalima na pokretnim stepenicama.
  • +384

    04.08.2022 20:13
    Od 1988 u nasem nekada lepom gradu gledamo ovakve predstave u reziji udbe. Mozete raditi sta hocete al ne mozete dokle hocete.
  • povratak otpisanih

    04.08.2022 20:08
    Što ovim devojkama u narodnim nošnjama u prvim redovima nije rečeno da ne mackaju usne tim crvenim karminom i da ne troše toliko šminke!?

    Neukusno, izveštačeno, usiljeno i neprimereno!
  • Bratina

    04.08.2022 20:08
    Došao i Mile Dodik u Novi Sad, da obiđe svoja gradilišta
  • .

    04.08.2022 20:04
    Mi, Novosađani, nadamo se da je ovo poslednji put u NS i Vojvodini!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna