Autor: 021.rs

Novi Sad
05.08.2022.
09:32 > 09:40
Predsednik Vojvođanske partije Aleksandar Odžić na Tviteru je juče napisao uvredljiv komentar, dok se u Novom Sadu obeležavala godišnjica "Oluje".

Komentari 193

  • Petar..

    09.08.2022 23:53
    Marko,potpuno si u pravu..
    Svi smo mi ovde stigli u nekom momentu...
    Latinska izreka kaže "Kad si u Rimu ponasaj se kao Rimljanin".
    Što bi značilo prihvati nesto od sredine u koju si došao..
    Neće to Zemare,moj Markane...
    Neće ne trude se.Bezobrazni su bahati,nekulturni..Ruse betoniraju,bave se kriminalom.
    Nije ovo više Novi Sad ni Neoplanta ni Nojzac ni Ujvidek.
    Mi sada zivimo u Novom Dodikovu..
  • N.Sad

    09.08.2022 07:44
    Mitrovčanin@ Da bi bio pravi Vojvođanin moraš mrziti Srbiju,Beograd i svakog onoga koji se izjašnjava kao Srbin i Pravoslavac.Još ako je izbegao da bi spasio svoj i život svoje porodice mržnja je još veća.Nije im to od Boga nego od roda. Oni još očekuju da se Nemci vrate da im budu konjušari.
  • Vladan

    08.08.2022 17:15
    @Vladimir B.
    Recimo minimum jedna cela generacija od kako naučiš jezik... Znači ako zalegneš u neku večernju školu, za tvoju decu ima nade.
  • Idi begaj

    08.08.2022 16:10
    Eto, sramota me kao novosađanina.
    Sram te bilo, da mozga imaš koji vidi dalje od para znao bi da si to i sam sebi rekao.
    Sigurno ti preci nisu pre Isusa rođeni u Novom Sadu nego te donela zaprega,autobus,voz....
    Tito je za to leka imao u njegovo vreme.
    Ne da se takvi kao ovaj nisu čuli, nego nije bilo ni lopova.....
  • Vladimir B.

    08.08.2022 15:57
    Nego...
    ... interesuje me baš, koliko je to vremena i generacija potrebno pa da se neko smatra kanda nekim "domorodcem"?
    Posebno za Vas, "vojvodjane" pošto se kod Vas ponajčešće poteže to pitanje i prozivaju drugi koji su imali tu neku nesreću da kasnije "dodju"...
  • Lala

    08.08.2022 09:18
    Crnjak
    Od 18-te kada su nas juzna braca ,,oslobodila, Vojvodima ekonomski i kulturoloski cveta..
  • Marko

    08.08.2022 03:26
    Moja familija spada u kategoriju "Stari Vojvodjani", cak moze i pod
    "Stari Novosadjani". Ovakav govor mi je neprihvatljiv. Izvini gari, nedopustivo je da se ovako izrazavas. Kao i bilo gde drugde, ljudi su i ovakvi i onakvi, ali to nije dobro razmisljanje. Toliko kvalitetnih ljudi je stiglo, nevoljno, naterani mukom, i oplemenilo i moj zivot da cu uvek biti na suprotnoj strani od tebe. Da, upoznao sam i more kretena, ali to su samo kreteni, a ne "bosanki kreteni" ili bilo koji drugi naziv. I bez njih je toga ovde bilo koliko god hoces. To je stvar vaspitanja i manira a ne geografije. Bez pardona bih to "Jebo te voz" uveo u zakon kao govor mrznje. Nije dovoljno sta su sve preturili preko svojih glava, nego i ovde, gde su svoji na svome treba da trpe ponizavanje i vredjanje. Svi smo mi ovde stigli u nekom momentu. I tvoja familija je stigla nekom zapregom, mozda i peske, sa nekim zavezljajima u rukama. Nema tu velike razlike. Ove ljude je naterala muka ratova devedesetih, nase porodice je naterala muka u turska vremena, u vreme prvog velikog rata ili u bilo koje drugo vreme, ali dodje mu na isto. Dodjosi i mi i oni. Cemu ovakva mrznja?
  • Multi-kulti

    07.08.2022 19:15
    Lalo@ Praviš se ti malo blesav ili možda i jesi, ali evo malo da ispravim tvoj iskrivljen pogled na svet: niko od patriota na koje ti misliš ne zagovara separatizam Kosova te stoga i jesu patriote a ne separatisti. Ovaj ludi Odžić aktivno zagovara separatizam Vojvodine i ima viziju svoje izmišljene "nacije" zasnovane ne na kulturi, religiji, pismu ili jeziku već samo i isključivo na mržnji prema Srbiji i srpskom narodu pa je zato shodno tome separatista a ne patriota, da sad ne navodim šta je još jer je separatizam tu još i najmanje loše šta se sve ranije čulo iz usta ovog bednika. I šta ti tačno ovde nije jasno? A u pravu si da je iskreno rekao iako ne šta mnogi misle već šta misli jedna mala ali glasna grupa ludaka koja ima nameru da napravi masakr i etničko čišćenje u Vojvodini ne bi li stvorili neku svoju idealnu fašističku republiku u kojoj nije dobrodošao niko ko ne misli identično kao oni, jer svi znamo da je ovo osnova multi-kulturalne, demokratske države: jednoumlje i jedna homogena kultura u kojoj ne smeš govoriti ni različitim akcentom a kamoli se razlikovati još više. Beznačajan broj glasova koje je dobio ovaj ludak jasno pokazuje koliku podršku takve ideje imaju među građanima Vojvodine.
  • Branislav

    07.08.2022 18:39
    Covek radi u drzavnom preduzecu I na drzavnim jaslama a kao protiv je naprednjaka...jos jedan saradnik...kao I Canak...
  • Nsadista

    07.08.2022 18:31
    Za opet Velju
    Crni Veljo, tako možemo zanavek ostati u krugu mržnje i zlobe.
    Pamti Vojvodina i Sirig,Srbobran,Čurug,NS.... Zna se i ko je i šta je uradio.
    Sve se to debelo naplatilo, posle smirilo i pomirilo.
    Nisi ti dete (kažem dete jer da si stariji ne bi bio zadojen ovom suludom mržnjom koju potpiruju sa svih strana) bio sa nama u rovu 90-tih već Tibor,Pulaj,Pincel,Bulatović... i svaki od njih je ratovao za svoju zemlju - Srbiju,Vojvodinu,Crnu Goru.
    Sedi Dečko i pročitaj nešto pametno
  • q

    07.08.2022 18:08
    @Nsadista
    "Zašto?
    Jutros prolazim kroz Sirig, na tabli na ulasku u selo prefarban Mađarski naziv Siriga i ispisana 2 slova Z.
    Nije Z za Rusiju nego znači "ZEMO".
    Ne smeta Vojvođanu niko ko je došao i nastanio se ovde ali izgleda nekom smeta GDE je došao i šta je zatekao.
    Čuvajte svoje ali ne rušite tuđe.
    Hvala lepo"

    To sigurno nije uradio pravi zemo,buduci da sam i sam zemara i u mom okruzenju moje zemare veoma cene nacionalne manjine , pogotovo Madjare i Slovake. Tako da, ako neki Vojvodjanin vredja zemare na ruzan nacin,da li to znaci da su svi ljudi iz Vojvodine takvi? Ako se neki zemara ruzno ponasa da li je to razlog da mrzimo sve "dodjose"? Etiketiranje moze biti veoma opasno bili da je u pitanju etiketiranje zbog nacionalne pripadnosti ili geografskog porekla.
  • Salex

    07.08.2022 17:45
    Ma šta rekoše
    Nije državni vrh organizovao ništa već sns bratija sa našim parama.
  • Opet Velja

    07.08.2022 17:09
    Podsetnik
    Postovani,
    Kad opet budes prolazio kroz Sirig obrati paznju na spomenik koji je podignut u znak secanja na streljane sirizane 13.4.1941.
    Madjarski fasisti pobili su stotine sirizana I zapalili selo.
    Nadam se da ti je sad jasno zasto ce svaki put kada se na ulazu u selo nadje madjarski naziv sela on biti prefarban crnom bojom.
  • Nsadista

    07.08.2022 16:19
    Zašto?
    Jutros prolazim kroz Sirig, na tabli na ulasku u selo prefarban Mađarski naziv Siriga i ispisana 2 slova Z.
    Nije Z za Rusiju nego znači "ZEMO".
    Ne smeta Vojvođanu niko ko je došao i nastanio se ovde ali izgleda nekom smeta GDE je došao i šta je zatekao.
    Čuvajte svoje ali ne rušite tuđe.
    Hvala lepo
  • B

    07.08.2022 15:57
    tuzba
    Sad Balasevicke da ga tuze. njev baba je patentirao jebo vas voz i kucerdu na lakat. Inace to Vojvodjani nisu govorili za Odziceve roditelje 1947. kad su stigli vozom i dobili kucu i zemlju,
  • Mitrovčanin

    07.08.2022 12:18
    Vojvođani
    Molim nekog upućenog da objasni neupućenima kad i kako se postaje Vojvođanin,koje su to potrebne osobine i kvalifikacije za to i što je isto važno ko i kada procenjuje i proglašava vojvođansku pripadnost...ili je možda dovoljno da sami kažemo da smo Vojvođani.
  • cool

    07.08.2022 10:31
    Nemojte se paliti ovaj služi za loženje mase.
  • Јујују

    07.08.2022 08:00
    Туга

    ....на шта су све мизерни људи данас спремни за шачицу публицитета?! Туга и блуз...
  • Realan

    06.08.2022 23:42
    U cemu je njegov problem?
    Zasto ne bi svaki Srbin , ne bitno iz kog dela Srbije, mogao da pozeli da dodje i oda pomen ranama i stradalnicima svoga Srpskog roda? To je osnovno ljudsko osecanje i pravo svakog coveka? pa odakle ovom pravo da vredja te ljude koji su recimo iz raznih krajeva Srbije pozeleli doci da odaju pomen na stradanje Srpskog naroda? Pomen na stradanje nejaci, beba dece zena staraca koji su hrvatskim avionima granatirani u izbeglickoj koloni daleko od Knina i hrvatske , u Bosni! I sta je tu sporno, ako je omoguceno mnogim gradjanima srbije mnogim Srbima da dodju besplatno i odaju pomen? jel treba vredjati ljude koji su posli odati pomen Srpskim stradalnicima? Dame i gospodo za ovako nesto bi u drugoj normalnoj drzavi ovaj koji ovako vredja, da kazem najblaze receno veoma lose prosao...
  • Realnost

    06.08.2022 21:29
    Realnost
    Ma žao mi samo čoveka što mu uništiše kulturu, ipak je to staro vojvođansko prezime.
  • Krajišnik

    06.08.2022 20:37
    @002211
    To što si preko 200.000 ljudi nazvao budalama zbog njihovog porekla, dovoljno govori o tebi. Rekao si mnogo o sebi, a ništa o nama.
  • qfdre

    06.08.2022 20:16
    Odvojite se molim vas vec jednom iaonako sa vecinom Srbije i Srba nemate ama bas nista zajednicko.
  • 1690

    06.08.2022 19:18
    Mnogi "Srbijanci" su zapravo zapadni Srbi koji žive u Srbiji 5-6, 7-8, 10, pa i više generacija. Skoro sva zapadna Srbija je naseljena iz Hercegovine u 18-om i 19-om v. Užičane i danas zovu Ere (skr. od Ercegovci).
  • 002211

    06.08.2022 18:44
    Odžiću, vidi, ja sam bezuslovno za Republiku Vojvodinu, ali mislim da si to napisao samo da bismo se kao Vojvodina unazadili jedno za 10 godina jer si uzbunio ove budale. Sad si ti kao oni.
  • prečanin

    06.08.2022 16:18
    objavte molim
    a nek doticni kaze odakle su njegovi u vojvodinu dosli? ta sigurnu nisu nikli iz zemlje. pa onda da proterujemo sve koji su od 1918. dosli ili mozda od 1764. pa da vidimo koliko ce to vojvodjana srba ostati..a bogme i slovaka i nemaca i svih koji su posle nas srba u vojvodini dosli ziveti.
  • Soko

    06.08.2022 15:08
    Ovogodišnje obeležavanje oluje je neoprostiva uvreda Vučiću samo zato što ga nisu pustili u hrvatsku da ušeta kako to on želi .
    оvo je njegov dan a ne onih 250 000 izbeglica koji su bili samo statisti.
    Zar niko nije razumeo da je Vučić iskoristio izbeglice u svoje svrhe.
  • Velja

    06.08.2022 14:52
    Podsetnik
    Veliko hvala precima tzv.autonomasa I tzv. starosedeoca sto nam osnovase Srpsko narodno pozoriste I Maticu
    Srpsku a ne Vojvodjansko narodno pozoriste I Maticu Vojvodjansku
  • Mile

    06.08.2022 12:50
    Udba
    Čovek je lažna opozicija i radi za Vučića. Ovo su unapred smišljene floskule, u cilju približavanja glasača SNS-u.
  • Futog

    06.08.2022 12:15
    Slaninar
    Najveci problem Vojvodine i cele Srbije je Beograd, ko razume shvatiće !
  • Novosadjanka

    06.08.2022 11:55
    Sramota
    Svako od vas je svojim komentarom pokazao pravo lice. Nisam sigurna da biste voleli da u svom odrazu u ogledalu vidite svoj karakter. Sramota me je što pripadam narodu koji ne ceni ništa svoje.
    O da, jesu svi oni koji su ovde došli Olujom naši, a svi mi koji smo ih ovde dočekali njihovi.
    Iskreno se nadam da se više nikada i nikome ovako nešto, poput Oluje, neće dogoditi.
    Pokušajte da iz nekog budžaka u sebi izvučete onu mrvicu ljudskosti koja je ostala...ako vam to uspe bićete mnogo srećniji.
  • Lele

    06.08.2022 11:21
    Vojvodina
    Reci Vojvodina Vojvodjanima je cisti fasizam, isto kao Nemacka Nemcima, Hrvatska Hrvatima.itd.Fasista odredjuje ko je pravi Vojvodjanin,a ostale da protetamo?! U Vojvodini sve nacije,svi lepo I slozno zivimo u miru.Ove klice separatizme I fasizam su dokaz da politicku autonomiju Vojvodine treba ukinuti na vreme, dok nam nisi napravili problem. Dovoljan je republicki I gradski nivo vlasti.Sloboda za sve.
  • NS

    06.08.2022 09:35
    vojvodina
    E, ako ova osoba smatra da mu pripada pravo da govori u ime Vojvodine i Vojvođana, da na ovaj odvratni način, jednom prostačkom psovkom vređa nesrećnike koji su proterani iz svog zavičaja, onda se grdno vara! Svaki pravi čovek, Vojvođanin, a i svaki drugi. širom zemnog šara, stideo bi se ovakvog nečeg! Svoje lične frustracije, neostvarenosti, razne neuspehe u životu treba kompenzovati na neki konstruktivniji način. A nije loše da se podseti na ono staro: "Sve se vraća, sve se plaća!" Možda mu se vrati ovakva kletva, vrlo se često dešava!
    Da ne govorimo što on ovakvim izjavama pokazuje kakav je uopšte Vojvođanin i šta o Vojvodini zna! Očigledno pojma nema šta su generacije i generacije Vojvođana mislile, osećale i za šta su se borile! Ovakvi kao on žele Vojvodinu zato što su ili oni ili njihovi roditelji uživali u foteljama i položajima, pa ne mogu da prežale, želeći ponovo nešto kao država, sa sve foteljama i privilegijama.
    A koliko treba biti glup pa pomisliti da bi Vojvodina opstala, o tome da i ne govorimo!
  • Mika

    06.08.2022 09:35
    Vojvodina
    Nije mi Jason zasto uopsteljudi cackaju o tome za odvajanje Vojvodine? Kome je to potrebno I zasto? Najbolje Smo ziveli u Jugoslaviji I Nikola nije padalo na pamet da se razdvajamo.Kad smo Svi zajedno nijedna sila Nam nije mogla nista.Evo primers: uzmite jedan static I mozete GA lako sometimes, uzmite 10 stapica zajedno ,nemozete ih slomiti.Tako Vam je isto sa odvajanjem teritorija.Dodjite Pameti Narode, Svi smo mi Braca I Sestre......
  • BATO22

    06.08.2022 06:56
    d..
    Novi Sad nije onaj grad do devedesetih, koji je odisao kulturom, čistoćom, ljepotom. Sada je to selendra..
  • Limanac

    06.08.2022 06:41
    Za vojvodjane
    Naseljavanje izbeglica u vojvodinu u sto masovnijem broju je projekt drzavne bezbednosti da se ugasi vojvodjanska nacija
  • šaca

    05.08.2022 23:07
    zašto
    neka se javi lik ili više njih da objasne zašto uporno šaraju nazive naselja u Vojvodini crnim sprejom
  • g

    05.08.2022 23:00
    @Saša
    Vojvodina
    "Da, Vojvodina je multietnička sredina, ali stabilnost neke države ili u ovom slučaju regije zavisi i od stepena uređenosti, demokratije i ljudskih prava, u šta ne sumnjam da bi u Vojvodini funkcionisalo jako dobro. Ali ipak, za sada ne vidim da bi nezavisnost Vojvodine bilo bolje rešenje".

    Ja ipak mislim da biste velikom broju ljudi kojima je preko glave vase vOjVoDJanErSkE price ucinili veliku uslugu kad biste ipak se odvojili konacno i postali nezavisni.
  • Aleksa

    05.08.2022 22:05
    "... bezobrazno pokušavaju da unište sve što ima veze sa Vojvodinom, njenom širinom i pristojnošću"....

    Pa onda u istom dahu opsuje sve koji su došli u Vojvodinu a njemu ne odgovaraju.

    E pa, i ja sam od rodjenja Vojvodjanin, ali ne ide tako, druže.
  • Sva

    05.08.2022 20:59
    Sreca
    Canak,Odzic i njima slicni na poslednjim izborima u Vojvodini su imali 5% podrske,nadam se da na sledecim nece imati ni toliko
  • 887

    05.08.2022 19:49
    @Blazo
    "Cak i sama himna ove zemlje je promenjena da velica "Srpski rod" a ne Srbiju sa svim njenim stanovnicima. Bas cudno sto se ljudi ne pronalze u takvim simbolima".

    Da znas himnu znao bi da se spominju srpske zemlje i srpski rod pa samim tim velica se Srbija kao srpska zemlja,kao sto je Italija, Italijanska npr. jer vecinu cine Srbi u ovoj zemlji. Nikada mi ne bi smetalo da zivim kao nacionalna manjina u Madjarskoj i da cujem himnu u kojoj se velicaju Madjari ili madjarska zemlja kako joj sam naziv kaze. Ili da zivim u Hr i da cujem kako se velicaju Hrvati kao vecinski narod te drzave.
  • Saša

    05.08.2022 19:33
    Vojvodina
    Da, Vojvodina je multietnička sredina, ali stabilnost neke države ili u ovom slučaju regije zavisi i od stepena uređenosti, demokratije i ljudskih prava, u šta ne sumnjam da bi u Vojvodini funkcionisalo jako dobro. Ali ipak, za sada ne vidim da bi nezavisnost Vojvodine bilo bolje rešenje.
  • Zoro

    05.08.2022 19:10
    @Бојан @Miki
    @Бојан Glupo je da se hvališ svojim neznanjem.
    @Miki Vojvođani su živeli bolje kad su imali autonomiju ustavom 1974-1990. godine.
  • dobrivoje

    05.08.2022 19:08
    @Ozvalavljen 05.08.2022 • 14:4
    Mišljenje ti je u skladu sa nickom,inače nije sve kao na filmu,recimo u stvarnosti ne postoje super heroji i ljudi koji stave plašt na leđima ne mogu da lete.
  • Deran

    05.08.2022 18:55
    Lepo je to rekao, šteta što je Čankov igrač. Živela Vojvodina!
  • wiener

    05.08.2022 18:42
    @Trt

    Bravo! Vidis,mora da je zbog toga. Inace, nema razlike izmedju vas i Beclija sem sto njima ne smjemo da zucnemo a vama smjemo,kako se toga ranije nisam sjetio?
    Ti ratni zlocinci Arkan,Skorpioni i ostali psi rata, su i poslati od vase Drzavne Bezbednosti sa sumnjivim zadacima i u svakom slucaju nanijeli su nam vise stete nego koristi.
  • Nina

    05.08.2022 18:31
    Sreća što ste u manjini vi koji tako razmišljate.
  • Miki

    05.08.2022 18:05
    Šut' bre, stalno neka pobuna !
    Zar vojvođani stvarno misle da bi bolje živeli kad bi se odvojili od ostatka Srbije? Vojvodina bi se u tom slučaju raspala u 100 delića, jer u njoj žive mnoge manjine, a svaka bi tražila svoj deo kolača. Uostalom vojvodina je samo jedna velika žitnica i ništa više, sve ostale industrijske grane su u ostatku Srbije, tako da je bolje da sve ostane kako jeste. Niko se u Srbiji ni za šta ne buni, samo se vojvođani stalno za nešto bune. Dokle više?
  • Trt

    05.08.2022 18:02
    @wiener

    To mora da ima veze s time što u zemljama EU ni u ludilu nemate petlju da javno slavite svoje ratne zločince i morate da budete mirni kao bubice čak i da uđete u njih, a kamoli pasoš da dobijete. Nažalost, volite da divljate više nego da budete dobrodošli, pa ćete i dalje biti ovde - dok i ovo ne bude neka druga, normalna zemlja.
  • Бојан

    05.08.2022 17:56
    Шта он замишља?
    Значи ако неко хоће да дође у Нови Сад,мора прво њега да пита да ли може или не.Занимљиво.Нисам то знао.Кога су његови питали кад су дошли ( и то не аутобусом,него на коњу или пешке)?.Јел треба можда војвођане питати?Војвођани не постоје.
  • misko

    05.08.2022 17:50
    vojvodina moja dika....
  • Toni

    05.08.2022 17:27
    @wiener Oduvijek zapadni dio BiH bio vezan za Hrvatsku. Još u Jugoslaviji ljudi iz Banja Luke, Prijedora, Bosanskog Novog, Velike Kladuše, Bihaća su masovno radili u Zagrebu, Karlovcu, Sisku. Drago mi je da su Srbi u Hrvatskoj, a evo očigledno i u BiH, napokon progledali i došli k sebi. Da su napokon shvatili da ništa dobro za njih ne može doći iz Srbije. Da će ih Srbija uvijek iskoristiti i ostaviti na cjedilu. Oni Srbiji služe samo za destabilizaciju Hrvatske i BiH, za ništa drugo. Prvo ih nacalkaju na nas, pa ih odbace kao staru krpu. Drago mi je da su Srbi konačno progledali i da možemo započeti novo razdoblje u našim odnosima. I ovu manifestaciju koriste da bi izmanipulisali Zapadne Srbe protiv nas.
  • wiener

    05.08.2022 16:20
    Ej stvarno mi je preko glave vise da citam ove splacine od komentara... Istjerajte sve Krajisnike i Bosance nazad u Repunliku Srpsku(ovde su dobrodosli),nikome nece smetati da li govore "e" ili "ije" i nece se plasiti da ih neko popreko ne gleda zbog toga. Izvolite gospodo cijepajte Vojvodinu i Beograd, i otkacite se prvo sa nasih energenata i struje ako vam se toliko odvaja. Srbi van Srbije su sa Srbijom uvijek bili na gubitku, vise nam koristi daje Austrija od Srbije, i uopste svi ce vam reci da su bolje prihvaceni u bilo kojoj zemlji Eu (istinski civilizovanoj) nego u Vojvodini. Muka mi je i dosta mi je vas mrzitelja.
  • Hattori Hanzo

    05.08.2022 16:08
    Slobodna Vojvodina
    ..bravo gosp. Odžiću, nikada nisi odustao od ideje Republike Vojvodine..nadam se da će se to dogoditi vrlo brzo..
  • Da rezimiramo

    05.08.2022 15:55
    Sve ovo što komentariše kakvo je i čije Odžić prezime su - srbijanci. Ne mogu oni protiv toga, to je jače od njih.
    Pravi Vojvođani ne klasifikuju ljude po prezimenu, mi znamo da su Vojvođani svi oni koji vole Vojvodinu, u njoj žive i žele joj dobro.
    Živela slobodna Vojvodina.
  • Boba

    05.08.2022 15:49
    Oluja
    Svaki negativan komentar,protiv Krajišnika je suvišan.
    Slava svima koji su stradali u nesrećnoj "Oluji"
  • Petar

    05.08.2022 15:49
    Vučeviću izbaci Odžića VP i Čanka LSV iz koalicije u Novom Sadu.
  • Zebra

    05.08.2022 15:48
    Ovakvi likovi svojom neandertalnošću garantuju da svi jednog dana budemo izbeglice.
  • Panonski Morz

    05.08.2022 15:48
    Republika
    Vidim da su botovi bas aktivni danas.
    Dakle,
    Vojvodina republika,
    Novi Sad glavni grad.
  • Nikola

    05.08.2022 15:48
    Raspisati referendum u R. Srbiji, da svi građani odluče o postojanju ili ukidanju APV. Narod Srbije da odluči demokratski na referendumu. APV to je relikt samovolje komunističke partije, stvorena dekretom partije bez bilo kakvog pitanja naroda.
  • Radovan

    05.08.2022 15:48
    Ovakve izjave treba saseći u korenu jer ovakvi podrivaju ovu državu i vode nas dublje u ponor!!
  • Braćala

    05.08.2022 15:41
    Ciceron o izdajnicima
    “Nacija može preživjeti svoje budale, čak i preambiciozne. Ali ne može preživjeti izdaju iznutra. Neprijatelj pred kapijom grada je manje zastrašujući, jer on je poznat i nosi zastavu otvoreno. A izdajnik se kreće slobodno unutar zidina grada, njegov lukavi šapat nalazi puta i do najviših, vladarskih odaja. On razgrađuje dušu nacije, on u potaji potkopava temelje grada, on inficira političko tijelo tako da se više ne može braniti. Manje se treba bojati ubice. Izdajnik je kuga.”
  • Lex

    05.08.2022 15:37
    Ovakvo ljudsko dno nije vredno pomena ni paznje.
  • Deda Aca

    05.08.2022 15:34
    Ko zna sta sam ja...
    Dok mocvara nije zatrpana, razni su tu narodi pokusavali se nastaniti...
    Na jednom od popisa, pitaju dedu da se izjasni o nacionalnosti.
    deda: Sta ja znam sta sam, tol'ke vojske prolazile...
  • milicica

    05.08.2022 15:33
    niste vi nista
    Ljudi niste ,narod niste, vi ste sitne,bedne i mizerne duse.Volim moju Vojvodinu ,ceo zivot u njoj zivim a sad me je sramota.KO NE VOLI SEBE NE VOLI NI SVOGA.
  • Milan

    05.08.2022 15:26
    Naslov nepotreban
    Javno siri mrznju medju stanovnistvom. Valjda je to kaznjivo zakonom ove drzave. Ili nije? Nebi me cudilo da nije kaznjivo, jer ovde je mnogo toga moguce, nazalost.
  • Ha

    05.08.2022 15:11
    Hahaha
    Zavadiše ponovo narod, a mi ovce, sledimo vodju. Kako vidim, izgleda cemo postati Vojvodina država. Možda je to cilj celog skupa u mnogonacionalnoj Vojvodini.
  • Pako

    05.08.2022 15:10
    Dosta!
    Svađali su nas sa drugim narodima, sad su krenuli i međusobno da nas dele. Na ovoj "zavadi pa vladaj" politici nas muzu i unesrećuju preko 30 godina. Ako opet nasednemo, nama gore, a oni će vladati doveka. Za gospodina Odžića i njegovu političku snagu i personu, nema ni adekvatnog komentara. Još jedan sluga režima.
  • boringoldfart

    05.08.2022 15:09
    spavajmo, sanjajmo...
    Ima vec 30-ak godina kako se nadam da cu jednog jutra da se probudim i vidim da su se Vojvodina i Beograd, naravno svako za sebe, otcepili od Srbije! U idealnoj varijanti svi bosanci, crnogorci i ostala ekipa, bi se vratili u rodni kraj. Nazalost, svestan sam da ce sve to ostati sanak pusti!! Mada...
  • pajo patak

    05.08.2022 15:06
    @Pišta
    konačno si shvatio da nisi Istvan, nego Стефан.
  • BlackKrim tomatoes

    05.08.2022 14:52
    Да ми неко појасни
    Са оваквим коментарим типа сексања са возовима који су некога донели се срећем откад сам рођен. Вероватно је то неки ниво културе и ширине коју не успевам да видим. Рођен сам овде, као и мој отац, али ето, није довољно. Живо ме занима, у главама вас који подржавате овакве будалаштине, кад се неко сматра "Војвођанином"? И зашто стати са Војвођанином, зашто не сматрати Бачване, Сремце и Банаћане као нације? И даље, зашто свако село да не буде посебна нација?
  • Maja

    05.08.2022 14:52
    Vojvodina da se otcepi bila bi Amerika u Evropi. Nemam nista protiv prodoslica s bilo koje strane, ali imam protiv neprilagodjavanja i nametljivosti divljackog mentaliteta.
  • Eugen

    05.08.2022 14:48
    Gde god su Radkalcine ili ove reciklirane Radikalcine srbovale UDBOm to vise nije bilo Srpsko. A te projekte Velike Srbije izgradjene na hiljadama tudjih srpskih leseva,.... za to nemam komentara!!! Jer, sto je Seselj 23.11.1991 u Benkovcu krajisnicima rekao: "Ako mi izgubimo ovaj rat, ostadosmo mi ipak u Beogradu. Beograd nam nece okupirati. A vi? Sta cete vi?"
  • /

    05.08.2022 14:47
    /
    odzic nije vojvodjansko prezime.
    ovaj je lican kao udbasi canak i dejanovic
  • Bane

    05.08.2022 14:41
    Svi će biti Vojvođani
    Nema jeda. Sve to ravnica izravna.
  • Ozvalavljen

    05.08.2022 14:41
    @dobrivoje
    "...svuda u svetu veze se podrazumevaju i štaviše poželjnje su"

    Veze da, ali ne kao u Smrdiji da ti veza obezbedi da npr. ne platis porez, ne odes u zatvor, budes oslobodjen pred sudom...
    Probaj da nadjes vezu negde u svetu i ne platis porez kao u Smrdiji...
  • V

    05.08.2022 14:36
    I onda se srbijanci pitaju sto su ih svi izbacili iz drzava.
  • D

    05.08.2022 14:30
    .
    Kao rođeni Novosadjanin, moram reći da mi smeta ova glupa politika i retardirani umovi koji su u njoj.
    Odžić je poznato kao staro Vojvođansko prezime.
    Dakle, Odžiću, hoćeš li ovakvim tonom da razgovaramo? Hoćemo li da se delimo i upiremo prstom jedni u druge?

    Odžiću, Odžiću...
  • dobrivoje

    05.08.2022 14:24
    Slažem
    se s dotičnom osobom ,ja često sebi kažem j..p me auto koji me doveo ovde. Da sam tad otišao negde u normalnu državu ,sad i bio zadovoljniji,ne bi me pogađao osećaj da mi se komšije kolege i sl smeškaju a u sebi me psuju bez i jednog razloga sem mog porekla. Ostao bi u zabludi da narod kome pripad je bolji nego što jeste. Ovako mogu reći da mi je žao što sam se rodio u ovoj državi i što što pripadam ovom narodu. Nekad zavidim Albancima ali najiskrenije..
  • dada

    05.08.2022 14:21
    bojkot
    bojkovati sve laloske prodavce...nista od njih ne kupovati neka budu i dalje sirotinja..kupujte od nasih koji su dosli sa strane
  • Bora

    05.08.2022 14:21
    Šta je Vautonomaši i ostali srbomrsci , de vam nestade ono slovo V na autu.
    Mož samo da kmečite, kme kme
  • Pišta

    05.08.2022 14:20
    Lepo je rekao onomad Canak : Vojvodan = mešanac , oni i ne postoje kao nacija .
  • pajo patak

    05.08.2022 14:17
    @Брат.Бачванин
    a gde su četvrta, PETA, šesta, sedma i sedma; možda i dalje u tvojoj glavi ?
  • dobrivoje

    05.08.2022 14:13
    @Mićo 05.08.2022 • 13:20
    U normalnoj državi je i zapošljavanje svoje rodbine ili preko članske karte kažnjivo.

    - Kako mali Mića zamišlja državu a nikad nigde nije živeo sem tu gde se rodio


    U normalnoj državi je kažnjivo da se nešto radi preko neke štele(ako me razumete).

    Isto kako mali Mića zamišlja, svuda u svetu veze se podrazumevaju i štaviše poželjnje su


    U normalnoj državi ne organizuješ obeležavanje stradanja i proterivanja svog naroda tako što ćeš da dovedeš pola Srbije u Novi Sad, pa da ih predstaviš kao krajišnike iz Novog Sada.

    Mali Mića zamišlja da u NS nema krajinika dovoljno???
  • pajo patak

    05.08.2022 14:12
    @Koala
    vrati se u Australiju i uživaj u eukaliptusu.
  • Kokra

    05.08.2022 14:05
    SK
    Bas me briga za tog ljubitelja Milosevica sa pocetka 90's..samo nemojte da mi gurate Srem u tu Vojvodinu..koju spominju kojekakvi republikanci a i ovi Krajisnici bolje da cute..dosao si,prilagodi se radi,stvaraj i cuti...
  • Антун Чупак

    05.08.2022 14:05
    Ко је овај глупсон???
  • ex chapman

    05.08.2022 14:02
    Vojvodjan?
    eto nama jos jednog profesionalnog patriJote
    jedina je razlika sto je ovaj Vojvodjan
    srecom imali smo vec jednom istog takvog pa necemo pasti na taj fazon. zvao se Chanak i vise je zla naneo ideji Vojvodine nego sve kolonizacije i centralizacije i izrabljivanja iz Beograda
    i ne kaze se "je*ao" nego "jeb'o"
    a sramota je da se tako govori ljudima koji su onako zlocinacki proterani. ja sam ponosan na moje Vojvodjane sto smo ih primili kao ljudi, i jos vise ako je istina sto kaze Vucic da smo primili vise nego svi ostali delovi Srbije. to je prava Vojvodina
  • Bole

    05.08.2022 14:02
    @Pravednik
    Sta to tacno znaci pricati protiv drzave? To mi nikad nije bilo jasno. Pre svega treba da definisemo sta je drzava, jel drzava samo ime, himna i zastava? Jel drzava avatar ljudi na vlasti? Jel drzava svaki gradjanin ko ima njen pasos? Bas upravo u te tri stvari je sustinska razlika kada se kaze pricati protiv drzave. Svaka vlast hoce da se poistoveti sa drzavom bas iz tog razloga kako bi nekom manjem mogla da kaze da on radi protiv drzave.

    Drzava treba da je institucija veca od svakog pojedinca ili interesne grupice diletanata koja se nadje na vlasti u nekom trenutku a Srbija to nije. Srbija je prcvarnica koja moze sebi da dozvoli da jedan covek uradi promenu ustava po svom nahodjenju. Ne mislim tu samo na Vucica, vec i na Tadica, Milosevica koji su menjali ustav apsolutnom vecinom dobijenom tiranijom i poltronstvom. To nije drzava.

    Amerika ti je los primer jer bas u toj americi je govor bilo kakve vrste protiv drzave je dozvoljen ukljucujuci separatizam i referendumi o deljeju saveznickih drzava pa cak i samostalnosti. Vec je to sve vidjeno u Americi treba ti samo gugl. Ali to sada nije bitno.
  • pajo patak

    05.08.2022 14:02
    @Лиманац
    tautologija ( proveri šta je to u tvojim zbirkama jefitinih demagoških fraza ): ako postoje ekavske ustaše, onda si ti ћирилични nacista.
  • pajo patak

    05.08.2022 13:59
    @Čika Pera
    ako je on čovjek, zašto ti nisi čjika ?
  • pajo patak

    05.08.2022 13:56
    @Neko
    ponavljam: nisi neko, nisi niko, ti si nula.
  • Alane Oprosti

    05.08.2022 13:53
    @ Лиманац
    E, aj ne s… više ‘leba ti.
  • Ljubica

    05.08.2022 13:50
    Razumem Vojvodinu i Vojvođane, kao i svakog ko voli svoj rodni kraj. Ali, treba nešto da znaju: nema samo Vojvodina dođoše, nema samo Vojvodina Mađare, nema samo Vojvodina plodnu zemlju itd. Svi smo u odrastanju, u svom okruženju, imali ljude iz "pasivnih" krajeva, uvek po nekog Mađara, Rusina, Slovaka, a bilo je i Zagoraca. Bili smo jedna zemlja i demografska kretanja su bila slična.
  • Pravednik

    05.08.2022 13:35
    Poštovati državu u kojoj živiš
    Zagovara separatizam, priča protiv svoje države, odmah u zatvor. Da su Rugovu na vreme uhapsili kad je zagovarao otcepljenje ne bi sad imali što imamo. Ajd da neko u Americi priča protiv države, nema šanse
  • Milan

    05.08.2022 13:32
    Ovakve fašistoidne izjave su bruka za Novi Sad i Vojvodinu. Ignorisati ovu osobu i ne pridavati mu medijsku pažnju.
  • Borko

    05.08.2022 13:28
    Ovakva izjava je za krivičnu odgovornost:
    Povreda ugleda zbog rasne, verske, nacionalne ili druge pripadnosti

    Član 174

    Ko javno izloži poruzi lice ili grupu zbog pripadnosti određenoj rasi, boji kože, veri, nacionalnosti, etničkog porekla ili nekog drugog ličnog svojstva,
    kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do godinu dana.
  • Nena

    05.08.2022 13:28
    Slažem se gdine Odžiću. Ja to sebi ponovim svaki dan.
  • Donro

    05.08.2022 13:25
    Novi sad
    Vidim da dosta smetalo juce 4 Avgust i onda neko da mi kaze da je Novi Sad Grad MULTI KULTI,nemate strpljenje za mase a kamoli za STRANCE.
  • Neko

    05.08.2022 13:25
    Samo kazem
    Odzic - pravo "vojvodjansko" prezime...!
  • Homo Sapiens

    05.08.2022 13:24
    Prezime
    Odžić je staro poznato vojvodjansko prezime. Zamalooo
    Pitam se koji je voz i odakle doneo ovog bolida???
  • Mićo

    05.08.2022 13:20
    @Ratko
    U normalnoj državi je i zapošljavanje svoje rodbine ili preko članske karte kažnjivo.
    U normalnoj državi je kažnjivo da se nešto radi preko neke štele(ako me razumete).
    U normalnoj državi ne organizuješ obeležavanje stradanja i proterivanja svog naroda tako što ćeš da dovedeš pola Srbije u Novi Sad, pa da ih predstaviš kao krajišnike iz Novog Sada.
  • Limanac

    05.08.2022 13:19
    Novi Sad evropska prestonica kulture a Odžić je reprezentativan primerak te kulture i urbanih građana N.Sada.
  • NS

    05.08.2022 13:17
    Ns
    odzicu,zasto malim slovom zato sto si mali coveculjak.To nisu reci Vojvodjana.Sloboda svima.
  • N.Sad

    05.08.2022 13:14
    Poruka Odžiću i onima koji ga podržavaju (psovka) sve unazad do ameba. Nije im to od Boga nego od roda.
  • Mile

    05.08.2022 13:11
    @Ggg
    Nisi ni pročitao tekst, zar ne? Nije upućeno Krajišnicima nego botovima za jučerašnji desant autobusima na Novi Sad, niko ih nije terao da ulaze u autobus. Ali nema veze, samo raspali po opančarima, uvek Vojvodina, nikad severna Srbija!
  • Zoki

    05.08.2022 13:11
    Kakav jadnik...
  • SAMO VOSA

    05.08.2022 13:08
    Krajisnici moji, da vam pravi Lalos nesto kaze. Ovaj vam je navijac Crvene Zvezde petokrake, a pajtos mu Canak Licanin navijac Partizana. Toliko. E sad razmislite...
  • Deda Miloje

    05.08.2022 13:01
    Grube reci Aleksandre. I ja se sa mnogim stvarima i desavanjima ne slazem, ali nisi u pravu sa ovom izjavom.
    Sada zvucis kao ONI. Da vi dodjete bilo bi "Sjasi Kurta, da uzjasi Murta".
    Ne, necemo se tako ponasati! Nismo mi ONI. Nismo niti cemo ikada biti!
  • RVosha

    05.08.2022 12:59
    Vojvodina nasa dika, bice Republika ! ! !
  • Čika Pera

    05.08.2022 12:58
    Čovjek citira Balaševića!
  • Pozdrav sa suncanog

    05.08.2022 12:54
    Jadrana
    Брат.Бачванин

    Он и Сплићани@, pozdrav iz Splita! Lipotane moj Bački :) O navijacima mislim uglavnom sve najgore, ali podigit transparent u cast oslobodjenja domovine od pobunjenika i terorista od Pirota do Knina, je cast svakom gradjaninu RH. 5 godina smo trpili velikosrpski zulum, okupiranu teritoriju, pobijene i protjerane ljude, granatirane gradove i sela, za tvoju informaciju, samo su Sibenik i Zadar granatirani punih 45 mjeseci gradjani tih gradova nisu imali miran san, jer nikad nisi znao kad ce granata doletit sa nedalekih polozajati tih istih ' krajisnika '. Tako su smrtno stradali 5 mladih ljudi 14.6.1993 godine u Biogradu na Moru dok su se kupali bezbrizno, doletila je 'cestitka 'putem raketnog sistema Orkan na sred plaze. i onda kad smo se naoruzali i krenili u eutanaziju tih terorista, onda bezanija, predaja, kukanje i stenjanje koje traje do dana danasnjeg. Znate li vi ista drugo, osim slaviti izgubljenje bitke ? Kosovo 1389, Oluja 1995', itd...
  • Novosadjanin

    05.08.2022 12:52
    i moji su došli
    Većina građana Vojvodine i Novog Sada je došao od nekuda,neko pre neko kasnije,neko zato što je želeo neko zato što je morao....I većina njih je prihvatila vrednosti Vojvodine,mnogonacionalnost,tradicije,običaje i trudila se da svoje unapredi i približi ostalima.Međutim,ovo što se dešava zadnjih 20-30 godina je strašno.I dalje dolaze ljudi iz raznih krajeva ali ODREĐENI od Vojvodine prave ZAVIČAJ,ne žele kulturološki i obrazovno da prihvate vojvođanske vrednosti nego NAMEĆU SVOJ jezik,običaje,kulturu....i onda se čude što nisu prihvaćeni.Jesmo mi SVI Srbi ali se VEOMA razlikujemo.U Vojvodini imate Bačvane,Banaćane i Sremce koji se razlikuju ko nebo i zemlja a NE OSTALI koji su došli.Kada to shvatite možda ima NADE za VAS.
  • Лиманац

    05.08.2022 12:52
    Да ли је ово нормално?
    Да ли заиста постоји особа која овакав говор мржње може да оправдава?
    Да ли ће дотични исто изјављивати и када га Крајишници, оправдано, буду линчовали?
    Да ли је ово ’чувена новосадска толеранција’?

    Не, ово је аутошовинизам.
    Ово је тешко непоштовање свих страдалих и протераних.
    Ово је непоштовање добрих и поштених људи који нису могли да бирају да ли ће остати на својим огњиштима, што би свакако највише волели.
    Ово је сврставање у редове оних који су „Олују” планирали и извршили.

    И уместо што кривицу за злочин сваљујете на жртве, не заборавите да злочинци, који Србе мрзе колико и ви, пар стотина километара даље славе своје зверство.
    Славе протеривање преко 250.000 Срба које ви, бедници, моралне ништарије, данас вређате, малтретирате и псујете.
    Не искушавајте више наше сународнике Крајишнике!
    То су добри људи, али верујте да се за себе и своје српско име и презиме боре свим срцем и да им се „Олуја” не сме и неће поновити!

    А за вас, којима су циљеви НДХ неприкосновени идеали, којима је сваки злочин над Србима празник, којима је сваки честити Србин једнак највећем непријатељу, којима је држава која вас храни само територија коју треба распарчати, којима је српски народ Српске Војводине једини проблем за остваривање болесне идеје отцепљења наше северне покрајине, којима су српски национални интереси нешто против чега радите без престанка, за вас има један одличан назив који тачно показује ко сте и шта сте — екавске усташе.
  • Bojan

    05.08.2022 12:50
    ...
    "Lili
    Rederendum pod hitno!"

    Može, ali sa samo dve opcije. Jedna je nezavisna Vojvodina, a druga potpuno ukidanje autonomije.
    Pa da ne slušamo više ekipu kao što si ti i ovaj bolid kako zapomažete da su vam svi drugi krivi za teško mentalno stanje u kojem se nalazite.
  • Rade

    05.08.2022 12:48
    Kako je lako preveslati glupi narod!
  • Odzic je 100%

    05.08.2022 12:46
    u pravu!
    khm@, bila u 23/4 autobusa na Keju, dakle x 60 ljudi oko 2500 su dovedeni u NS, + jos nekoliko stotina automobilima, to je oko 3000 ljudi sa strane, svi ostali su iz NS a i blize okolice koji su eventualno gradskim prijevozom dosli na Trg Slobode. Oodzic je u pravu, ta nakupina na trgu je prst u oko normalnoj Srbiji i kocnica bilo kakve funkcionalne autonomije Vojvodine.
  • salaj

    05.08.2022 12:44
    @Koala
    mislis 90% autobusa?
    mada ni to nije tacno, doduse svaka cast SNS-u na logistici uspeli su da ih dovuku toliko da je bilo parkiranih autobusa od Limana sve do Salajke
  • Са олујом

    05.08.2022 12:41
    Више вас нећу пратити, дозвољавате да вређају...нису људи криви што су морали да оду из својих кућа...на попису рећићу да сам мађарица...можда је тако за војвођане прихватљивије, хрватица не, знате већ зашто
  • 1974

    05.08.2022 12:37
    I odzara i nenad su, za ovih 30 i kusur godina, uradili ama bas sve da uruse zdravu ideju AUTONOMIJE vojvodine. Monopolizovali su ideju i vozili onako kako odgovara licno njima i onima koji su ih tuturili.
  • Milojko NS

    05.08.2022 12:34
    Juce
    Iz pravca ZR ka NS ogroman broj autobusa je išao oko 17h.

  • Ratko

    05.08.2022 12:34
    Bolesnik, zašto bi nekoj osobi smetala neka druga osoba?
    Samo vas pitam jel ste vi sigurni šta je normalno a šta nije normalno. Ovakvo verbalno vređanje u normalnim državama je kažnjivo. A tek oni koji misle da mogu imati super standard à bez da rade, takva država ne postoji.
  • Lepi

    05.08.2022 12:32
    Lepi
    Slepac!!!
  • Blazo

    05.08.2022 12:32
    Korisni idiot
    Doticni je to napisao zajedno sa nekim iz SNS-a ko je sve smislio kako bi se jos pojacala nacionalisticka propaganda i pritisak nad Vojvodinom.
    Od pamtiveka se Vojvodini spocitava separatizam, a svaka prcija se vec odvojila(pobegla) od Srbije.
    Bas je cudno kada je takav narativ da su Srbi sve a ostali koji zive ovde i doprinose ovoj zemlji su problem. Cak i sama himna ove zemlje je promenjena da velica "Srpski rod" a ne Srbiju sa svim njenim stanovnicima. Bas cudno sto se ljudi ne pronalze u takvim simbolima.
    Ponudis ljudima nacionalizam kao zamenu za dobar zivot i to uspe. Busaju se u grudi time sto su Srbi ili Madjarai ili Crnogorci kao da su necim to zasluzili pa je to njihov podvih. Dobili ste tu nacionalnost po rodjenju kao i nos i usi i ne vidim sto se tim dicite.
  • Vlado

    05.08.2022 12:24
    SNS da izbaci Čanka LSV i Odžića Vojvođansku partiju iz koalicije u Novom Sadu. Članovi Srpske napredne stranke očekuju od rukovodstva.
  • citat stiha

    05.08.2022 12:22
    "Sugar rap" - Đ. Balašević
    "On viknu, ti si glupi Lala
    e, pa lepo, baš ti fala
    al' sam jedno ipak uspeo da s'vatim
    šupalj si k'o crkveno zvono
    jeb'o te voz koji te don'o
    da se ja tu s tobom cela veka patim"
  • Gastrabajter DE

    05.08.2022 12:22
    Iste face na svakom mitingu

    Dovučeni i ucenjeni politički botovi i poltroni sa radnih mesta u državnoj službi za 500+ eura plate inače lete sa posla da nisu došli.

    Iste face koje su bile i na otvaranju nove železničke stanice 19 marta 2022 l pre par meseci nema novih.

    Uključite mozak.Ali mozak ali dobro ga uključite.

    I nastavite botovima i poltronima da radite za 300 eura plate da bi od poreza i doprinosa od Vaših 300 eura plate imalo za botove i poltrone koji će doći na mitinge i otvaranju semafora i vozova ucenjeni radnim mestom od 500+ eura plate na kome ništa ne rade njih 15 u kancelariji od 6 kvadrata.

    I nastavite da ih glasate za 3 crvene.

    I naučite dobro fakultet da bi nakon završenog fakulteta poštenog i mučnog imalo od 350 eura plate od doprinosa i poreza za plate 500+ za botove sa kupljenim diplomama koji ucenjeni radnim mestom dolaze gde god im kažu iz stranke da moraju otići za 1000+ dinara dnevnice preko standardne plate i dva sendviča.



  • ZOZONE

    05.08.2022 12:16
    Evo ga jos jedan simaptizer ustaskog pokreta i fasizma. Dosao da se javno oglasi ko je i sta je. Bravo gospodine.
  • Mastodont

    05.08.2022 12:02
    @Dodjos

    "Svojim" automobilima...
  • Lule

    05.08.2022 12:01
    Zašto ste u koaliciji sa SNS u Novom Sadu? Izađite iz koalicije sa LSV-SNS.
  • Ggg

    05.08.2022 11:57
    Ti ljudi nisu svojom voljom napustili svoje domove, a neki zaboravljaju da su za vreme drugog svetskog rata vojvodjani proterivani iz svojih kuca setimo se sremskog krvavog leta, moramo imati razumevanja za te ljude.
  • Брат.Бачванин

    05.08.2022 11:55
    Твитер мајстори.
    ,,Браво'' Оџићу, ,,тњитер'' мајсторе. Само тако, само тако, то срце, жели, само тако, само тако- то те весели (само ти шири мржњу). ...10 бодова за Оџића (и шташ више од тога).
  • Miloš

    05.08.2022 11:51
    klosar veliki
    A da li pored srpskog i engleskog govori maternji vojvodjanski jezik ? Samo u Srbiji ovakvi likovi mogu da pljuju na svoju zemlju. Fuj
  • Đole

    05.08.2022 11:50
    Predsednik Vojvođanske partije Aleksandar Odžić je zaboravio da je u koaliciji sa LSV koja je ušla u koaliciju sa SNS u Novovom Sadu. Bio si funkcioner LSV, napustio, pa ušo u koaliciju... Prevaranti iz LSV.
  • Čitalac

    05.08.2022 11:48
    Ajde opušteno
    A kada vam je to pevao balašević, niste se ljutili? Čovek samo citirao jednu rečenicu iz pesme.
  • Alane Oprosti

    05.08.2022 11:47
    @ /
    Ti si bitna stavka, pa da se nešto i pitaš.
  • Peja

    05.08.2022 11:46
    Rekao je sto misli veliki broj Novosadjana,pa ovo je cista provokacija sa tim skupovima,,,,,
  • Bačka Republika

    05.08.2022 11:43
    Tri Srca Junačka!
    Ukoliko Vojvodina ostane uz Srbiju ide ravno u propast, i to je negde OK da nema ovog neprekidnog ponižavanja Vojvodine i našeg identiteta, nismo nacija? E pa evo sad smo nacija, sve ima svoj početak. Sad treba da budemo široki i tolerantni? Sad kad nam uništavaju prirodna dobra, rasprodaju Vojvođansku zemlju strancima, dovlače u Novi Sad nekakvu rulju, prodaju objekte od istorijske važnosti kriminalcima koji su presvučeni investitori da uništavaju i peru novac, dovode batinaše na građanski legitimni protest, nameštaju izbore, kontrolišu medije, vuku celokupnu Evropu za nos dok uzimaju Evropske fondove, promovišu kriminalce i mržnju prema svim susednim zemljama, i neprekidna pljačka gde narod jedva krpi kraj sa krajem. Juče se sećate oluje a ne sećate se šta je čuvena Republika Srpska Krajina radila Hrvatima tamo? To ćemo da zaboravimo kao i ponašanje policije na Kosovu prema Albancima ili granatiranje Sarajeva! Samo kako Srbija pobeđuje moralno čista iako niti jedan rat dobila nije u bližoj budućnosti i daleko je od čistote. Kažete Vojvodina neće nikad biti nezavisna? Pa to ste tvrdili istim tonom za svaku republiku koja je danas Država sa više međunarodnog ugleda od Srbije! Inače ne podržavam Odžića jer nije dovoljno ekstreman za moj ukus. Zar stvarno ima nekoga ko misli da će sve ovo gore pomenuto prestati izborima? Imamo izbor, ili da nestanemo vremenom ili da se pobunimo protiv okupatora i odvojimo! Beograd se nikad promeniti neće i to svi znamo. Živela Vojvodina!
  • Подсећам

    05.08.2022 11:36
    господина
    чији је предак, очигледно по презимену, био неки хоџа, на оно што је, давно, написао др Драшко Ређеп:
    "Неки су овамо дошли пре, а неки и раније..."
    Зато - бољ' да је ћут'о овај
    бајаги политичар...
  • Сеновић

    05.08.2022 11:36
    Да
    Човек је у праву. Само би требао да објасни шта су и ко су Војвођани. Одакле се његови довукли.
  • Ja

    05.08.2022 11:35
    Sinoc
    Sinoc sam igrom slucaja prosla autoputem kada su odvozili iz NS one koje koriste kao sredstvo za izazivanje nacionalizma i prikrivanje sta radi vlast sa NOVOSADJANIMA... 90autobusa sam izbrojala.
    VLAST JE PROSLOG MESECA BATINALA GOLORUKI NAROD U NS iI O TOME SE CUTI!!!
  • Branko

    05.08.2022 11:31
    Nije mu lako
    Puk'o čovek!
  • biskup Kinderliebe

    05.08.2022 11:27
    hehe
    A okupljeni "Novosadjani" misle da su u Beču, tako im vozač rekao.
  • Sava

    05.08.2022 11:26
    Since 1945.
    Radi UDBA svoj posao, zamajava narod glupostima dok cene idu gore. Direktiva iz glavnog štaba.
  • Milan

    05.08.2022 11:26
    Kad hoćeš da otcepiš Vojvodinu od izdajničke države, koja je prodala i Kosmet a i sve iz Vojvodine onda si vrhunski patriota, a moglo bi se reći i srpski patriota.
  • Lili

    05.08.2022 11:22
    "Čemu autonomija u Srbiji na teritoriji sa 75%+ Srba"

    Koga bre briga ko je ko. Autonomija treba da Vojvodina kao nezavisna ne bude krava muzara beograda! Sve pare idu tamo a i sto plate proizvodjacima je sramotno! Pare i žito neka ostanu u vojvodini pa će bg gospođa plaćati 100 din kilu!

    Rederendum pod hitno!
  • Koala

    05.08.2022 11:16
    Bio sam na skupu, 90 posto ljudi je bilo iz Vojvodine
  • /

    05.08.2022 11:13
    Neka je rekao. I ovako sve pare iz Vojvodine idu za beograd. Dokle?
  • dogodine u Botošu

    05.08.2022 11:08
    Ne palite se, ovaj je isto iz udbine kuhinje. Stvarno podcenjuju ovaj narod, sad opravdano ili ne, pokazaćemo mi sami.
  • Lana

    05.08.2022 11:07
    Dobro covek kaze!
    Danas pola grada placa kazne za parking ispred Najlona. Do sada se nije placalo, e a sada treba platiti, placaj Novi Sade jucerasnji cirkus!
  • Neša USA

    05.08.2022 11:04
    Učite strane jezike deco

    "U zemlji rodjenih doživotnih slepaca - rodjeni jednooki je doživotni kralj."

    - Erasimo Roterdamski,holandski kniževnik i istoričar 1466-1536 god.

  • khm

    05.08.2022 11:00
    ovaj a.odzic takodje besprizorno siri mrznju svojim komentarom kao i gradonacelnik svojim izjavama.. al nejasno je stvarno ako je av rekao da je skup u ns jer je ovde najvise krajisnika - zasto je onda 95% ucesnika skupa dovezeno autobusima iz drugih mesta?????
  • Mirka

    05.08.2022 10:57
    Ko je ovaj..strasno .Dabogda ti izbegao
  • Moj

    05.08.2022 10:55
    Zemara
    Odzic je moj zemara iz Bosne!
  • Koza

    05.08.2022 10:55
    Klasicna vojvodjanska tolerancija i multikulti. Samo na papiru, u realnosti fasizam i ksenofbija.
  • Slavko

    05.08.2022 10:46
    Zato ces u svojoj Vojvodini uvek imati 1% glasova.
  • Mickey

    05.08.2022 10:45
    Komunalna kaolicija
    Pa sad vidite na delu čime se koristi AV,da drži stalnu tenziju među srpskim narodom...odvratna deca komunizma
  • Брат.Бачванин

    05.08.2022 10:39
    Крајишник= Војвођанин
    Кад су кренули у прву сеобу те 1690 били су подељении у колоне. Прву колону су послали у Лику другу у Далмацију, дрећу у Кордун... осму у Бачку,, девету у Банат, 10-ту у Срем...Значи, сам ,,срећа'' је одлучила где ће ко да заврши. И на основу тога неко данас говори екавицом и као је ,,Војвођанин''. А они други и исти говоре ијекавицом, ,,Крајишници'' су и протерани су у олуји. ...П.С. Битно је само да неко неког псује и мрзи и да му је крив за све а то што историју не познају/не познаје- то ником ништа.
  • Miloš

    05.08.2022 10:37
    Ko je Aleksandar Odžić?
    Ispada da je jako važno obraćati pažnju šta kaže čovek sa 0,5 promila podrške u biračkom telu. Na stranu kulturrasizam koji možete pronaći kod raznih budala. Ali zar je bitno pridavati pažnju nekome ko nije sposoban da obezbedi podršku za svoje ideje ni u svom ulazu a kamoli na nekom širem društvenom polju. Da sam dovoljno sklon teorijama zavere, pomoslio bih da je taj čovek zapravo podmetnut da svojim delovanjem kompromituje jednu u osnovi legitimnu ideju kao što je autonomija Vojvodine, slagali se mi sa njom ili ne.
  • Брат.Бачванин

    05.08.2022 10:33
    Он и Сплићани
    И која је разлика између овог и оних навијача у Сплиту јуче који величају олују?
  • NS

    05.08.2022 10:32
    NS
    Čuj naziv "izbeglice"???
    Ma kakve su to bre izbeglice,kad żive bolje ovde,nego tamo odakle su došli. Tamo su radili ko zemljoradnici,a ovde im slużba otvorila firme i peru pare,kao najbogatije i najuspešnije firme. Lako je tako biti uspešan kada ti je drżva iza leđa.
    90-ih su dobijali sve dżabe. Lično sam gledao kada su Mercedesima dolazili po besplatno sledovanje,bez blama. U svaku školu,obdanište i sve drżavne institucije su ubacivani preko reda. Pa ajde da izračunamo broj starosedelaca NS i broj "izbeglica(prognanih)" u javnim preduzećima. Ma mi starosedeoci ovog grada smo bre ovde "prognani"!!! Javna je tajna da postoje sportski klubovi kao i firme u koje je zabranjeno dovoditi starosedeoce i njihove potomke. Na svakom koraku nas pljujete,kao i ovaj grad,u kojem żivite kao bubreg u loju. Pa što se ne vratite tamo odakle ste došli kada vam je ovde toliko loše??? Sad se vidi koliko ste uništili grad vašim żivotom i radom tj.ne radom u njemu. Sve čega ste se dohvatili ste upropastili. Napominjem,svaka čast pojedincima,koji su ostali kulturni i normalni,a takvih je zanemarljivo malo.
    Ovo što vi radite od 1990 na ovamo je isti onaj kontinuitet od 18 veka. Ovo je nasilna kolonizacija Vojvodine.
    Nisam separatista i nisam šovinista,ali kako objasniti ovaj haos u gradu u svim segmentima društva??? Pa nas starosedeoca sad nema ni 5%,tako da ne możete nas kriviti.
    Koliko sam voleo ovaj grad toliko sad ne mogu da ga smislim,jer ste mi ga vi pridošli zgadili. Ovo više nije NS.
  • Ss

    05.08.2022 10:31
    VladaN
    Uvredljivo?Jezivo i poražavajuće, ne samo za nas novosađane, već za ceo srpski narod, kome se nameću priče, tužne okrenute na patetiku, uz Željku i Dodika i ovih naših. Bila na Oficircu, ko ne zna plaža ispod Žeželja, kolone autobusa, svi mi u šoku, išle su od Petrovaradina ka Mostu. Okupacija u mnogo slika! Neko reče da su bili u crvi, onoj na Banstolu, tzv Pupinova! Da se Dodik pomoli!!!
  • Dodjos

    05.08.2022 10:28
    A mi koji smo dosli svojim automobilima,mozemo ostati?"Sacuvaj me Boze morskih dubina i ljudskih plicaka..."
  • Borko

    05.08.2022 10:28
    Istina
    Ovo misle svi rodjeni Vojvodjani. Mnogi su narodi ovde dosli i prosli, nestace i ova posast koja ni malo postovanja nema prema tradiciji Vojvodine. Neka se vrate tamo za cim zale a ne da menjaju nasu lepu ravnicu!
  • Bojan

    05.08.2022 10:26
    ...
    "Dtd
    Čovek iskreno rekao što mnogi misle
    Kad voliš Kosovo, patriota
    Kad voliš Vojvodinu, separatista"

    Nisi razumeo. Kad voliš Vojvodinu, onda si lokal patriota.
    Kad hoćeš da otcepiš Vojvodinu, onda si separatista.
  • saller.ns

    05.08.2022 10:25
    Aleksandre je.o te voz i autobus koji te doveo.
  • Magi

    05.08.2022 10:21
    Komentar je trebao da mu bude usmeren na ove zlotvore koji taj narod dovlace tamo i zloupotrebljavaju kao pokretni cirkus za svaku temu, vodaju ih od Preseva do Subotice kao marvu
    Vecina ne zna ni u kom delu zemlje je
  • @ /

    05.08.2022 10:18
    “ /
    Jel ovo čanak br 2.
    Nikad vojvodina neće biti nezavisna. Ali nikad.”
    Na žalost, u pravu si..
  • Dr

    05.08.2022 10:17
    Moram
    Dakle čovek smor, kome je on bitan, lzpač gluposti a poreklo bosančweos, srbine ne serendaš ćale ti došao brati kukuruze pa ostao a ti glumiš autonomaša, gde ideš na zadušnice majke ti.
  • Dule

    05.08.2022 10:15
    Toliko dugo da se baviš politikom i da toliko dugo živiš u Novom Sadu, a još uvek nisi naučio da se pristojno obraćaš sugrađanima i još uvek koristiš ksenofobne i fašističke fraze koje ne voli 95% stanovnika.

    Možda bi Vojvodina i imala neke šanse da postane autonomnija ili čak i nezavisna, ali sa ovakvim nerazumevanjem demografije i ljudi oko sebe teško da će to Odžic predvoditi.
  • Z

    05.08.2022 10:15
    u dvaes marki da mu deda nije rodjen na teritoriji današnje Vojvodine ni blizu i da ga je vrv "doneo" neki voz.. te je zato ljut ! nego da vas pitam onako sve i man"te se proslosti / sto je nekad bilo vise nije, nego danas u sadasnjosti : Čemu autonomija u Srbiji na teritoriji sa 75%+ Srba?da uvek bude meka za autonomaše i petu kolonu ili??? i sto se tice jucerasnjeg skupa, samo kratko u Novom Sadu se ne okupljaju Krajišnici, nego zaposleni u javnim preduzećima Srbije. Nemojte vređati izbegle Srbe iz bivsih ex-yu republika zbog toga. Srbi smo kao narod pa gde god bili i gde god se rodili.. nisam robot
  • Džo

    05.08.2022 10:14
    .
    Udbaš
  • Biografija

    05.08.2022 10:13
    Aleksandar Odžič - menadžer bezbednosti, diplomirao na nepoznatom fakultetu, uvalio se u JP Vodovod. Guglajte i poreklo njegovog prezimena, verovatno mi ne bi objavili komentar da napišem.
  • Za

    05.08.2022 10:13
    Da, separacija je ok, ali pristojno. Kad će referendum?
  • Pera iz solitera

    05.08.2022 10:10
    Opa
    Odzici stara vojvodjanska porodica. Prva posle ameba u Vojvodini.
  • Leopold

    05.08.2022 10:08
    Istina
    Istina je bolna i ružna. Gospodin predsednik VP, ipak, kao političar i javna figura, ne sme da tako nepristojno kvalifikuje sve izbeglice. Da je rekao “je*o one koji su vas natovarili na autobuse i traktore, koji su vas prethodno zaludeli i odrzavaju u ludilu, a koje i dan danas mnogi od vas obožavate i verujete im”, pa i ajde
  • db

    05.08.2022 10:08
    I ovaj ima svoje mesto u velikoj db-ovskoj semi.
  • Дане

    05.08.2022 10:04
    Господине Оџићу
    Ако је Војводина симбол ,,ширине" како сте рекли, онда је овај Ваш коментар пример ,,узаности", а то је управо у супротности са оним што сте изјавили!!! Договорите се ви лепо са собом, па онда изнесите мишљење.
  • Lalo

    05.08.2022 10:03
    Dtd
    Čovek iskreno rekao što mnogi misle
    Kad voliš Kosovo, patriota
    Kad voliš Vojvodinu, separatista
  • Mickey

    05.08.2022 10:02
    Debilizmu nikad kraja
    Podjednako odvratan kao i AV izašli iz iste Udbine kuhinje,zaglupljivaći narodnih masa,sramota srpskog naroda
  • Gale

    05.08.2022 10:02
    Iz mog ugla
    Možda jeste uvredljiv post ali istina boli.
  • Bb-ns

    05.08.2022 10:01
    Nevidim šta je sporno napisao.
  • VladaN

    05.08.2022 10:01
    Uvredljivo?
    Možda, ali jučerašnji miting koji je služio za patetičnu samopromociju (još jedna u beskonačnom nizu) jednog opskurnog lika i njegove stranke su prava sramota. Skupiti likove iz svih krajeva i na ovako prizeman način zloupotrebiti jedan datum stradanja je neljudski. To je istinski uvredljivo.
  • Nikola

    05.08.2022 10:00
    Virtualna stvarnost, izmisljen entitet, izmisljena nacija, PSY.
  • Joca

    05.08.2022 10:00
    TAKO JE!

    Ništa uvredljivo nije napisao. Podrška!
  • Детелинара

    05.08.2022 09:59
    Презиме Оџић води порекло из Босне. Овај боље да не таласа.
  • Mile

    05.08.2022 09:57
    Aleksandar Odžić je ispuvak koji skuplja glasove kao Canak za naprednjake a vamo je kao Vojvodjanin,e pa majstore i to ti vise prolaziti nece a za ovaj komentar jbg nisi pazio....
  • Ja

    05.08.2022 09:54
    E ovakvi samo u Srba uspevaju, svaka nam čast.
  • Bananamen

    05.08.2022 09:51
    Separatizmom protiv nacionalizma. Zlom protiv zla. Srbija.
  • D. J. T

    05.08.2022 09:51
    D. J. T
    Kao Novosadjanin,cija se porodica doselila 1910 u ovaj predivan,grad..nepodrzavam u potpunosti ovu izjavu! Sve porodice su morale da prodju,kroz toplog ZECA od starosedeoca! Osim koferasa iz 1945 i ove iz 90- ih!!!
  • /

    05.08.2022 09:50
    /
    Jel ovo čanak br 2.
    Nikad vojvodina neće biti nezavisna. Ali nikad.
  • /

    05.08.2022 09:49
    /
    tipicna udbaska podmetacina.
    niko normalan ne bi rekao ono sta bi mu poljuljao i ovako slab rejting
  • lala banat

    05.08.2022 09:49
    uh
    Juče je najmanje bilo prognanih , dovučeni sa strane kojekakvi.
  • Jovan

    05.08.2022 09:46
    Jovan
    Apsolutna,podrska! Bravo!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna