Mi smo to platili. Nije poenta u tome već u čemu se koriste tzv. brze pruge. Termin brze pruge se ne koristi u kontekstu teretnog saobraćaja. Ako ćeš da koristiš brze pruge za teretni saobraćaj onda si diletant ili populista. Kontaš.
U Evropi se za putnički i teretni šinski saobraćaj koriste pruge projektovane za brzine max. 160km/h. Brze pruge od 300 km/h se koriste isključivo za putnički saobraćaj. Zašto? To će vam objasniti svaki inženjer železničkog saobraćaja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Na brzoj pruzi između Novog Sada i Beograda od sada i teretni vozovi
Autor: 021.rs
Novi Sad
•18.09.2022.
•14:01
Komentari 5
Ex faca
Nikola
Pićuka
Ja
Pićuka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H