Autor: 021.rs

Novi Sad
11.10.2022.
10:46 > 10:51
Vest da će se u Novom Sadu graditi "turbo" kružni tok izazvala je veliku pažnju Novosađana.
  • Milos NS

    14.10.2022 23:18
    Nadvoznjaci a ne kruzni tokovi
    Kružni tokovi imaju smisla u retko naseljenim delovima grada. Ukrštanja bulevara su besmislena ako se ne naprave nadvožnjaci i podvožnjaci koji ce omoguciti nesmetano kretanje vozila. Kružni tok kod Spensa ce svesti bulevar Cara Lazara na jednu traku umesto dosadasnje 3 a iz Fruskogorske ulice idu dve trake umesto jedne. Prakticno se daje prednost manje prometnoj ulici. Cak i ako se ubrza protok kod Spensa, u sta sumnjam, nailazi se na dva semafora u pravcu Dunava pa ce se tu praviti gužva. Sustina kretanja bulevarima je da nema zaustavljanja. Od mosta Slobode do Zeleznicke stanice ni jedan semafor, od centra do Naselja ni jedan semafor itd. Pogledajte kako je resen Bec, Pariz pa cak i Beograd.
  • Marko NS

    13.10.2022 14:25
    Molim nadležne da preispitaju ovu odluku. Pre svega na ovoj raskrsnici nije velika gužva, a što je mnogo važnije, pešaci će imati mnogo više problema da pređu sa jedne strane na drugu nego što je to trenutno slučaj.

    Marko
  • Vlada

    13.10.2022 11:59
    @VB

    Da si barem 2% u toku znao bi da ova raskrsnica uopšte nije toliko zakrčena da je potreban kružni tok, a on usotalom neće rešiti ništa ako se potpuno ne izbace pešački prelazi, što će opet dovesti do svakodnevnog pretrčavanja bulevara. DA da ne govorimo o tome da je svaka simulacija koju su predstavili javnosti dosad pokazala da ne postoji dovoljno prostora za kružni tok adekvatne veličine.
  • VB

    13.10.2022 03:19
    Treba
    Kakve komentare čitam od raznih ljudi pa vlast je super.
    Ovaj kruzni tok ovde treba. Kruzni tok treba staviti gde god može. Usporava a ne zaustavlja saobraćaj. Nema čepova a ni ozbiljnih nezgoda. Ovo su napokon rešenja. Još ako se uradi dobro sa nekom specifičnom skulpturom u sredini onda bi to bio pogodak.
  • lalos

    12.10.2022 22:57
    Dok god se bude smelo iz desne trake da se ide desno I PRAVO, kruzni tok nema smisla. Jer cim ti ides pravo, teoretski seces nekog ko iz unutrasnje hoce da se iskljuci na tvoj desni izlaz. Iz desne samo desno i nema teoretske sanse da dodje do sudara.
  • Nemanja

    12.10.2022 21:51
    Uskrsnica
    Ova raskrsnica je jedna od retkih u gradu na kojoj nema zagušenja, tako da je kružni tok tu potpuno beskoristan. Ono čim bi se protok saobraćaja na istoj još ubrzao jeste ukidanje pešačkih prelaza i semafora iz pravca Bul. C. Lazara ka Bul. Oslobođenja. Ovo mesto "plače" za pothodikom, kružni tok sa pešačkim prelazima na svakom izlazu ili u blizini od 50m je budalaština ’ala Bul. Evrope.
    Podzemni prolazi i uslovno desno u odvojene trake (i kažnjavanje na sva četiri "samo da obavim" vozača) su rešenje za saobraćajne gužve, kružni tok samo po sebi, bez ispunjenja gore navedenog je budalaština koja ima smisla samo od ponoći do 5 ujutro i to ne vikendom.

  • Vaske

    12.10.2022 16:47
    @Rade
    Pa ovde ljudi ne znaju ni osnovni pravopis, a ne da koriste kružni tok.
    Toliko važnijih saobraćajnih problema ima da se reši, a mi rešavamo jednu od raskrsnica koja zaista dobro funkcioniše. Što neko reče, šta će se dešavati kod Promenade kad svi lagano prođu kroz turbo kružni tok? Neće ni proći pošto će se nakupiti vozila do fakulteta.

    @Lala
    Fjutog i Vesternik

    @Dejan
    Da znaju šta rade imali bi nekada i zeleni talas na bulevarima. A pola raskopanog grada i problem da se dođe iz jednog kraja grada u drugi dovoljno govori o njihovom znanju.
  • Bojan

    12.10.2022 11:19
    @Dejan

    Kad poslednja budala hvali struku, mora da je struka sjajna.
  • Dejan

    12.10.2022 10:09
    Vidim da ste svi vi u najmanju ruku saobraćajni inženjeri, i da sve naj bolje znate . Ustvari , vama nikad ništa nije dobro , ni kad se gradi , ni kad se ne gradi , kao begečka nana uvek uz onu stvar
    Pustite struku da radi svoj posao,verovatno tamo ima bar neko pametan , ko zna kako i zašto nešto radi.
  • Vaske

    12.10.2022 07:55
    @Rade
    Tako je neznaju.... ček ili je ne znaju
  • Salvador

    12.10.2022 02:54
    @DonJuan
    Jedini suvisli komentar.
    Za intenzitet saobraćaja na postojećim kružnim tokovima i ostalim raskrsnicama sa semaforima na bulevarima, jedino što ima smisla su denivelisane raskrsnice.
  • Kružni

    11.10.2022 23:04
    Jok
    Ja sam samo hteo da pitam šta će se dešavati na raskrsnici kod merkatora kad taj turbo turbo extra novokomponovani kružni tok u saobraćajnom špicu turbo brzo propusti vozila koja idu sa keja u pravcu limanske pijace?
    E, to će ispred promenade da bude svaki dan saobraćajni slom
  • /

    11.10.2022 22:41
    ()
    Bez EPILOGA ne podržavam ništa.
  • Bik koji leži

    11.10.2022 22:00
    Kruzni tok ima smisla ako su sve raskrsnice na istom pravcu takodje pid rezimom kruznog toka.ovde to nije slucaj.štaviše, pešacki semafor kod fakulteta je preblizu i kad on ..zatviri..u kruznom toku ce nastati kolaps.Sem tog, dobar deo vozača ne zna pravila voznje kroz kruzni tok i iz straha i neznanja ulazi u njega krajnje desnom trakom ( čak ga i strelica na kolovozu na ulazu opominje i podseca da je to traka za desno ili pravo) a oni skrecu levo ili vrse pulukruzno.Strašno.
  • Dušan Stojić

    11.10.2022 21:01
    Turbo
    Da,treba,naravno!
    Što više takvih!
  • Ђорђе

    11.10.2022 19:48
    Подржавам
    Наравно, ни ове "обичне" кружне токове многи не могу да разуму, а камоли турбо, али мислим да нам треба. Једино што мислим да би требало да се изграде кружни токови и код железничке станице који би вероватно био и највећи, али и веома користан.
  • Pera

    11.10.2022 19:37
    Ljudi da iskoristim priliku da kazem, nemojte molim vas iz spoljne trake na treci ili cetvrti izlaz u kruznim tokovima, prosirite pricu, recite nekom da nauci vise ovaj narod, ovo je ludilo koliko ljudi nemaju pojma.
  • markoni

    11.10.2022 17:50
    Ne podržavam
    Ne podržavam, obećali su nam muzičku fontanu.
  • Igor

    11.10.2022 17:38
    Ne podržavam jer će biti na štetu pešaka i biciklista. Sa podzemnim prolazima ili mostovima bih podržao.
  • Tja

    11.10.2022 17:12
    Ne podržavam nikakvu korupciju i pranje para, pa ni na uštrb nepostojećeg "progresa".
  • Aca

    11.10.2022 17:03
    Svakodnevnica
    Svaki dan prolazim više puta gde treba da bude "turbo" kružni tok.
    Zagušenja su na rakrsnicama bul cara Lazara - Stražilovska, pa kod presecanja bul.oslobođenja, pa kod cara Dušana i na kružnom toku kod bul. Evrope.
    Najmanji su zastoji gde treba da bude novi kružni tok cara Lazara i Fruškogorska.
  • Zeka

    11.10.2022 16:22
    Apsolutno
    Podrzavam, mozda nas neuki narod konacno nauci kako se treba kretati u kruznom pa nauceni u ovom novom "turbo" primene i na ostale. Jer stvarno ako neko u ovom kruznom izazove nezgodu treba mu dozivotno zabraniti da vozi - cak i bicikl i trotinet!
  • /

    11.10.2022 16:10
    /
    botovi presli sa odbrane nepotrebnog mosta lopovima na odbranu nepotrebnog kruznog toka
  • Zamenik zamenika

    11.10.2022 15:37
    Splavovi su Meka i Medina samo nek' se okreće turbina
  • Limanac

    11.10.2022 15:14
    Ko da se mi nešto pitamo
    Kako ljudi u Novom Sadu i dalje nisu naučili pravila kretnje u kružnom toku onda ispadne da nam ovakav treba, odvojene trake i ne možeš drugog da ometas, ali ako već planiraju da ga prave neka prvo završe sve druge radnje vezane za puteve u NS i onda krenu sa radovima od "devet" meseci
  • Lala

    11.10.2022 14:36
    @Nada
    Vjeternik
  • Rtt

    11.10.2022 14:24
    Ovde je fora da znas ko ce gde i brze se ukljucis.. Ali u ovom gradu niko ne zna ko ce gde i voze kako hoce, bez signalizacije.. Kad vidim da udje u spoljasnju traku, pa mi sece put ulaskom eto tako u unutrasnju, samo da bi na desno odma izasao, znaciii
  • Rade

    11.10.2022 14:23
    Puno je nepismenog sveta kod nas zato su im ovakve stvari neshvatljive nazalost ni pravu ulicu neznaju da koriste a kamoli kruzni tok.
  • maki

    11.10.2022 14:13
    kruzni tok
    Može turbo kružni tok samo postaviti saobraćajnog policajca da reguliše saobraćaj jer mi ne znamo da koristimo ni običnu raskrsnicu.
  • Limanac ceo zivot

    11.10.2022 14:12
    Ko da se mi nešto pitamo
    Kako ljudi u Novom Sadu i dalje nisu naučili pravila kretnje u kružnom toku onda ispadne da nam ovakav treba, odvojene trake i ne možeš drugog da ometas, ali ako već planiraju da ga prave neka prvo završe sve druge radnje vezane za puteve u NS i onda krenu sa radovima od "devet" meseci
  • љага шупак

    11.10.2022 13:53
    a đe su
    пјешаци ?
  • :/

    11.10.2022 13:35
    -
    @Nada

    Pocetak ulice je u Novom Sadu, a nastavak posle table za ulazak u Veternik.

    Tako da mozemo slobodno reci da se nalazi u delu grada koji se popularno zove Somborska ("Veternicka") rampa.
  • Gox

    11.10.2022 13:31
    ta je raskrsnica trenutno jako konfuzna i ljudi se gube gde smeju. a gde ne smeju da idu i u koji krak puta da udju. Kruzni tok je tu odavno bio potreban. Podrska!
  • Ee da

    11.10.2022 13:29
    Ovde je fora da znas ko ce gde i brze se ukljucis.. Ali u ovom gradu niko ne zna ko ce gde i voze kako hoce, bez signalizacije.. Kad vidim da udje u spoljasnju traku, pa mi sece put ulaskom eto tako u unutrasnju, samo da bi na desno odma izasao, znaciii
  • KingSRB

    11.10.2022 13:13
    Moze al kao sto neko gore napisa.....nista se korisno nece desiti za nas buraniju sem sto ce neko strpati opasne pare u dzep
  • Ivan Radojevic

    11.10.2022 13:08
    od 1898 godine u Puli je Austrougarska napravila na ulazu u grad kruzni tok sa 3 trake.
    Nikad nemozes iz unutrasnje trake da preseces put da izadjes nekome ko je u vanjskoj traci bez obzira dali se je prestrojio na ulazu ili nije. Plave boje je znak za prestrojavanje ali vama to nista ne znaci. I dalje na Bulevaru Evrope kod Lidla divljaci iz unutrasnje misle da mogu paralelno da skrenu prema Lidlu. Svaki dan ama svaki dan sudari.
  • Milana

    11.10.2022 12:56
    Ne znam šta je tu "turbo". Kao vozač, kažem da treba priličan broj vozača vratiti u auto-školu. Kao pešak i majka dvoje dece, kažem da je sada horor preći na tom mestu, i pored 3 semafora. Pokušajte da stojite na ostrvu u vreme kiše, sa detetom za ruku i drugim u kolicima. Ako ne bude semafor na izmeštenom prelazu, biće "ruski rulet" preći, ili "prelazite na sopstvenu odgovornost". Situacija kao što je bila kod DALTON zgrade. Ako bude semafor, od "turbo" ni malo t.
  • Pera Minhen

    11.10.2022 12:52
    Ne razumem
    zasto svemu otpor? To je nesto novo. Ovde u Nemackoj ih ima. Umesto da ste sretni sto ce se ubrzati saobracaj, vi negodujete. Strasno. Protiv mosta ste, protiv tramvaja i metroa, protiv optickog kabla sbb, protiv spomenika.....
  • Vule

    11.10.2022 12:49
    a tuče Sinan
    jao Turbo folk kružni tok, pa kad budu s razglasa rokali Sinan i Šaban.Šalu na stranu najfrekventniji deo grada ostaće u kolapsu, jer će verovatno biti zatvoren na više od godinu dana da bi stručnjaci iz dva dobro poznata privatna putna preduzeća mogli da naprave verovatno najgluplju moguću stvar u saobraćaju koja se zove kružni tok.
  • june

    11.10.2022 12:43
    @hm
    bas zato nam treba turbo kt, da bi ljudi naucili kako da koriste, tj da bi skontali da nema nikakve razlike izmedju obicnog i turbo kt. Na kt su samo iscrtane/zacrtane putanje.
  • Rasa sa salasa

    11.10.2022 12:35
    Koliko vidim sa slike, "turbo" kružni tok je ništa drugo do običan kružni tok za debile, tj. razlikuje se jedino po prenaglašenoj horizontalnoj signalizaciji. Nije ništa ni bolji, ni gori, ni brži, ni sporiji. I da svi ljudi koriste "običan" kružni tok u skladu sa ZOBSom, ne bi bilo potrebe za ovakvim šminkanjem.

    A da li uopšte kružni tok na mestu ukrštanja Fruškogorske, i bulevara Cara Lazara? Apsolutno da. Ovo mesto vapi za kružnim tokom.
  • Alisa

    11.10.2022 12:30
    Hm
    Sve je to lepo i sve to nama treba ali...Ko ce to da plati? Srbija je vec zaduzena 35 milijardi od raznih kredita..Zaduzili smo i praunuke. Sve se bojim da dolazi vreme naplate a para nemamo...Malo se osvestite sve to lepo izgleda a para sem od kredita nema..
  • gradjaninX

    11.10.2022 12:25
    A jedan krak ce voditi direktno ka SPENS-u u ulicicu i seriju zabranjeno desno/levo znakova, sluzice i za animaciju stanara u novoj velikoj zgradi koja se tamo gradi. Naravno, u nekom momentu ce morati i semafor postaviti i tada ce taj turbo bespotrebni kruzni tok postati turisticka atrakcija, a naplacivace se i lezarina za automobile u njemu.
  • mrk

    11.10.2022 12:23
    ovako treba i obicni kruzni tok da se koristi al ne mozes ti "pametnima" objasniti da nema prednost kad iz unutrasnjeg kruga hoce da izadje iz toka
  • Baba Sera

    11.10.2022 12:23
    Učite od madjara
    Treba sve klasične kružne tokove u gradu zameniti sa tzv. Turbo kružnim tokovima. U Segedinu su tako uradili i, koliko vidim, funkcioniše perfektno.
  • @Limanac

    11.10.2022 12:19
    A ko je ikad video da neko menja traku u našim kružnim tokovima? Svi imaju samo dve trake i suviše su mali da dozvole prestrojavanje. Jedini problem naših kružnih tokova je strah naroda od njega i zauzimanje spoljašnje trake za bilo koji izlaz osim prvog izlaza. Praktično je dovoljno napraviti bankinu da iz desne trake ne može pravo, i eto nastao je turbo.
  • Ištvan Bećar Pecaroš

    11.10.2022 12:17
    Ljudi, ništa strašno, postoje takvi kružni tokovi u Istri, oko Pule i Rovinja, verovatno i u drugim mestima.
    Ako ideš skretanje odmah prvi izlaz, ili drugi izlazideš na desnu traku, ako ideš na dalje, ideš na unutrašnju traku i to je čitava filozofija...
    Sve isto kao i običan kružni tok, samo što je i malkice fizički odvojeno i neukima nacrtano kako bi trebalo da se vozi u običnom križnom toku...
    P.s. izgleda su SNS kadrovi iz NSa letovali u Hrvatskoj, iako im je zabranjeno, pa sada spinuju da je to holandski super giga mega kružni tok...
  • june

    11.10.2022 12:17
    nije
    Nije da li podrzavamo nego ovo mora da se napravi da bi ljudi skontali kao se vozi kroz kruzni tok.
  • Bole

    11.10.2022 12:15
    @Nada i svi zainteresovani
    Dragoslava Srejovića je ulica na kraju Novog Naselja koja se nalazi odmah iza početnih stanica autobusa 2,7,8,9.
    Ulica je JEZIVA. U pitanju su životi mališana. Kada vidite majke sa decom u kolicima na koja kače svetleća svetla i katadioptere da ih neko ne razvuče po asfaltu. Kada se nešto desi tragično, džaba da su nam kruzni tokovi od zlata. Kada bi neko iz grada izneo cenu koštanja za jedan običan trotoar za bezbedno kretanje pešaka, znam da bi svi žitelji ovog dela grada sami zajednički finansirali izgradnju trotoara spasa za decu.
    VELIKO HVALA za sve koji se interesuju za ovaj slučaj i žele da doprinesu sprecavanju nekog novog zla na našim ulicama.
    HVALA i vama što udarate manijački minuse, i Vašu decu sam upozorio ovim komentarom da izbegavaju ulicu D. Srejovića
  • CK

    11.10.2022 12:15
    Nepotrebno
    U svetu napuštaju ideju o kružnim tokovima, ali pošto mi kasnimo za svetom eto nama nove veelike raskrsnice, na ovim našim uskim ulicama.
  • Maki

    11.10.2022 12:12
    Turbo
    Bespotrebno, ima gde je potrebnije.
    Ne trošite BESPOTREBNO
  • Stohadin

    11.10.2022 12:09
    Krug
    Podržavam kružni turbo tok i da ih je što više,ali opet neće biti saobraćajne kulture jer je ra većina nema ni u kući.
    A razlog je kompletna situacija u zemlji koja decenijama uništava srž ove zemlje,a to je narod.
  • g pen

    11.10.2022 12:01
    Ahm, ali ovi nisu u stanju ni bazen da zakrpe.
  • hm

    11.10.2022 11:56
    Ako sam dobro razumela šta je turbo kružni tok, ne vidim razliku izmedju njega, i običnog kad se koristi kako je namenjen i na jedini način na koji je efikasan. Nisam ni znala da dosadašnje koristim u turbo stilu.
  • Limanac

    11.10.2022 11:55
    Slažem se - korisno
    Odlično rešenje za ovu raskrsnicu. I slažem se jednim od prethodnih komentara, da treba, umesto pune linije, da se napravi gumena ili barijera od nekog drugog materijala (par cm visine), koja neće dozvoliti vozačima prelazak iz jedne u drugu traku dok su u kružnom toku.
  • ФИРМА 1989

    11.10.2022 11:50
    Није најприоритетнија раскрсница али ипак треба и ту кружни ток да се убрза саобраћај.
    Нека уведу ово на углу Јеврејске и Михајла Пупина са подземним пролазом, убрзаће се саобраћај много, пешаци бити безбеднији. Добили би бржи градски превоз на тој деоници а то је нешто чему теже. Више ствари би било решено тиме. Само би требало стајалишта код позоришта увући
  • Vidim

    11.10.2022 11:50
    botovi od jutros na radnom zadatku
    preseo vam sendvic dabogda
  • Nada

    11.10.2022 11:48
    @Bole
    Gde se u NS nalazi ulica Dragoslava Srejovića?
  • Mladen

    11.10.2022 11:38
    problem
    Ne pamtim da sam se ikada za 20 godina zadrzao na toj raskrsnici.
    Nepotrebno. Ali zato kod Merkatora ostanem da kampujem.
    Dodatno - na animaciji novi semafor 50m od turbo naprednog toka?
    Sta smo time dobili? Opet semafor kao sto je i bio kod cesme?
    Debilana teska... I ono sto anketa pita iako nosi najmanje bodova trenutno - sta vredi sve kada policija dozvoljava brbanima da parkiraju na trotoaru i u sabracanoj traci i kada nemamo ni 5% kulture u saobracaju kao sto nemamo ni u medjuljudskoj komunikaciji...
  • nije Mile veverica

    11.10.2022 11:30
    treba probati
    Već sam pisao ali da ponovim.
    Jedna stvar je da li na toj lokaciji treba kružni tok.

    A sasvim drugo je kada se tako nešto i primeni pa onda da sud o tome. Imao sam priliku voziti kroz ovako uređenu raskrsnicu. Utisak je dobar. Prvi put je bio šok jer su trake u jednom delu fizički odvojene i nemaš mesta za ispravljanje (prestrojavanje) u kružnom toku.
    Posle je bilo ok. Bitno je da znaš kud si krenuo i iz koje trake se uključuješ. Što je nama i najteže.

    Ako se ostave samo iscrtane pune linije, ništa se ne dobija. Nama puna linija ne predstavlja problem. Biće kao i svaka druga kružna raskrsnica. Ako se postave barijere, u vidu gumenih niskih barijera koje na sebi imaju katedioptere pa ih vidiš i u mraku, biće bolje. Ne mora bankina, betonska, mada ima i takvih raskrsnica.

    Nisam iz te branše ali ima dobrih primera koje treba pogledati.
  • Nista

    11.10.2022 11:27
    Nista se tu nece rascistiti jer je dozvoljeno iz Fruskogorske levo kod Tehnoloskog parka u pravcu ka Strandu
    Cep postoji a osta e i ako bude bilo kruznog
    Gde si bio - nigde
    Sta si uradio - nista
    Sedi drvo na drvo
  • Zebra

    11.10.2022 11:26
    Podržavam svo bahato trošenje našeg novca! Idealno bi bilo da se i za to zadužimo. I podržavam da firma sns batinaša dobije i ovaj projekat! Živeli. Pa makar ponovo u kamenom dobu!
  • DžiajDžo

    11.10.2022 11:24
    džaba anketa
    sede besposleni botovi po preduzećima (javnim, a ni ih plaćamo da ne rade!) i klikću li ga klikću... kako im proslednici narede jadnima.
  • dogodine u Botošu

    11.10.2022 11:16
    Narod koji ne ume da napravi ni šaht u nivou kolovoza, ne treba da razmišlja o "turbo" tokovima. Proterali smo Nemce. Neki su sami otišli, neki izumrli. Dok ih je još bilo ovde, ovaj deo sveta je ličio na nešto. Ulupaćete novca i novca (zapravo preliti bratiji) a iza vas će ostati posečena stabla i saobraćajni krljanac gori nego što je bio.
  • Mr. No

    11.10.2022 11:13
    Samo nek je turbo
    Raskrsnica je izazvala interesovanje javnosti najviše zbog imena. Narod voli sve što je turbo.
  • Ivan

    11.10.2022 11:12
    Kružni tok
    Ideja odlična, samo ne vidim svrhu ako ostanu pešački prelazi
  • Leđa da im vidimo!

    11.10.2022 11:11
    Sve što su radili u ovom gradu su zglajzali- probiju rokove, naraste cena, vrlo brzo po zvaničnom završetku radova idu popravke a najčešće je jedan podoban ponuđač na tenderu!
    Dosta više!!!
  • Petar

    11.10.2022 11:11
    Naravno
    Kruzni tokovi svuda u svetu resavaju saobracajne guzve. Kod nas u startu vozaci nisu pravilno nauceni kako da ga koriste. Ukoliko svako pravilno vozi kroz kruzni tok nikada ne moze doci do kontakta dva vozila. Drugo cena je uvek upitna posto sam siguran da bi se mogao uraditi daleko jeftinije. Ovde jedna firma bliska vlasti dobije posao,a onda i podizvodjac ima podizvodjaca koji su takodje bliski vlasti. Tako neki posao kosta 2 ili 3 puta vise.
  • V

    11.10.2022 11:10
    Podržavam, ali ne na raskrsnici Fruškogorska/Cara Lazara. Ovde nema gužve i pešački je vrlo važan na tom mestu.
    Graditi ga negde gde je potreban.
  • Nikola

    11.10.2022 11:10
    Možda bolje prvo sa crkvom da se posavetujemo?
  • Bole

    11.10.2022 11:09
    Besmislen trošak
    To nije raskrsnica toliko frekventna kao druge, npr futoska pijaca, ugao kod merkatora itd. Po projektu od ovog turbo kruznog toka u pravcu promenade na 100m dalje se planira semafor. Pa ako ubrzavate saobracaj kroz kruzni tok, zasto ga onda odmah kocite posle 100m na semaforu. Besmisleno
    P.S. Dragi moji Novosadjani, pomozite interesovanjem za ulicu Dragoslava Srejovica, najopasniju ulicu u NS. Asfaltiran put gde lete automobili, a nema pesačke staze za stotine dece na putu do svojih škola. Jeziv je prizor kada vidite male dečije glavice pored kojih na pola metra prolaze branici kamiona tegljača, kipera, autobusa. Ovo je valjda prioritet za potrošnju gradskog novca. Kada se desi neko zlo onda je kasno. Zapamtite ulica DRAGOSLAVA SREJOVIĆA.
  • Ubacite jos jedan

    11.10.2022 11:03
    Odgovor u anketu
    Da , ali ne na tom mestu
  • Giga

    11.10.2022 11:02
    Podržava
    Da ne kažem šta,...

    Ajde neka završe prvo sve što su započeli, pod broj jedan, pa onda neka poprave i privedu nameni sve što su završili, a nije dobro, pa neka onda počinju dalje...

    Nemoj da se lažemo, nisu normalni šta rade.
  • Bojan

    11.10.2022 10:59
    ...
    U jedinom gradu na svetu gde kružni tokovi usporavaju saobraćaj, gde su lica polovine vozača pri ulasku u kružni tok oličenje istinskog užasa, ne pomažu ni turbo mega ultra rešenja.
  • Gogi

    11.10.2022 10:58
    Zrenjaninci
    Će da izbegavaju ovu raskrsnicu u velikom luku XD
  • Novosadjanin

    11.10.2022 10:56
    tURBO
    Odlican model! Kruzni tok i treba da ima punu liniju !
  • DonJuan

    11.10.2022 10:53
    Ne podrzavam izgradju nikakvog kruznog toka, izuzetno lose resenje, gde god ste ga uveli smao je usporio saobracaj, gluperde neopevane, ukljucujuci vas koji podrzavate, zaljubljeni u kruzne tokove a da ni sami ne znate zasto, rekao vam stric iz Beca da je to dobro resenje valjda.
  • Mile

    11.10.2022 10:51
    Naravno, ali to nece pomoci. Grad je toliko sabijen da to nece smanjiti zastoje.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna