Novosadski urbanisti u narednim godinama u planu imaju kompletnu rekonstrukciju i novi izgled Bulevara cara Lazara, uključujući sanaciju kolovoza, pešačkih i biciklističkih staza, kao i zelenila.
Vama je kompletna infrastruktura u ku..u, ne postoji niti jedan metar ulice da može normalno da se vozi ili hoda....
Izgleda da je u najavi mega stručni projekat u vidu drpanja iz budžeta
Подржавам пројекат свеобухватне обнове Булевара цара Лазара и верујем да ће иновативна решења, која ће бити примењена приликом реконструкције, умногоме решити постојеће проблеме, како оне у вези са одвијањем саобраћаја и паркинг-места, тако и оне везане за инфраструктуру и зелене површине.
Dođite na Podbaru. Ljudi idu kolovozom kao krave sa ispaše, jer nema trotoara.
Niču nove zgrade kao nekad na Grbavici, pa je i ono malo ulica kroz koje možeš da prođeš često blokirano mikserima i drugim radnim mašinama.
Podbarčani kamikaze.
Prodati nekretninu i odseliti se u Sirig, Čerević ili Čortanovce, sa nadom da u narednih 20-30 godina neće "Galens&Co." stići dotle. Novi Sad je uništen za sva vremena i nikada više u njemu neće moći normalno da se živi - prave se samo zgrade, behaton i parkinzi - i nikada neće biti novca da se grad ponovo humanizuje.
Hoćete li staviti trotoar u Školskoj ulici u Veterniku.Deca idu u školu putem a pored jure kamioni,traktori,autobusi.Stavili ste lezeće policajce za koga,juri se kao na autoputu.Stariji ne mogu ni na ulicu.Škola je tu,dobro i prolazimo!
Bolje da krenete sa ulicama kojima idu autobusi i imaju JEDNU traku po smeru (Kisačka na primer) umesto da rovarite C. Lazra sa po 3 trake po smeru. Nakon sto resite te male ulice u samom centru ili sirem centru, resite prilaze naseljima ka kojima se krecu ljudi koji su sada trenutno zaglavljeni u C. Lazara do 20H uvece i napravite/popravite jos drugih alternativnih prilaza umesto da i na jedan minut unistite saobracaj i paralisete deo grada jer ste nesposobni za ista osim da se ugradite negde.
Kako bi bilo da zavirite malo u pravopis svog jezika i gradski urbanisti i Vi !?! Ivo Andrić je iz Travnika koji, kao što znamo, nije u Montenegru! Ovo možete javiti i slavnom nemačkom trgovcu, čija prodavnica je u istoj ulici ...
" izmena šeme parkiranja tako da ono ne bude upravno, već koso parkiranje"
Da bi izmena bulevara imala ikakvog smisla a da to i dalje može u nekoj perspektivi da se zove "bulevar", to bi značilo uraditi kontra od onog sranja što su uradili na bulevaru Evrope - dakle UKLONITI direktno parkiranje sa bulevarskih saobraćajnica.
Ako mora da ostane parkiranje, onda umesto 3 trake od kojih je desna neupotrebljiva zbog "četiri žmigavca" ili uparkiravanja i isparkiravanja treba smanjiti bulevar na 2 trake sa ivičnjacima od 20cm na koje ne mogu da se popnu vozila, a treću, desnu traku odvojiti fizički i obezbediti da se samo sa nje ulazi na parkinge. Na taj način parkiranja neće smetati bulevarskom saobraćaju.
I, da, na dobrom delu bulevara već postoji koso parkiranje, samo su parkinzi katastrofalno kratki.
Još da nadju prave stručnjake i ozbiljne radnike da to sve sprovedu u delo.
A ne kao Futoški put.
"seku uši da bi zakrpili d..e"
A koliko još ulica, uličica u NS
nemaju ni najnormalniji asfalt.
Sve rupa do rupe i zakrpa do zakrpe.
Koliko su kompetentni ljudi koji rade prostorno i saobraćajno
planiranje grada, najbolje govori raskrsnica Bul.Oslobođenja i Bul.Cara Lazara. Mesto da su tu raskrsnicu rasteretili od automobila na način da su ulicu Lasla Gala, na potezu Bul.Oslobođenja otvorili za automobilski saobraćaj pa preko Alekse Šantića, povezali opet sa Bul.Cara Lazara, izmeštajući tako iz same raskrsnice vozila koja idu u tom smeru, oni su na početku ul.Lasla Gala,po sred ulice posadili zgradu od 10 spratova, zatvorivši tako i pešački prolaz. I mesto da Miloš Vučević kao najodgovorniji za taj otvoren kriminal,gradnje zgrade po sred ulice, završi u zatvoru, on avanzuje u ministra.
Tako su uradili i veći deo Futoškog puta. Lepe staze, pešačke i biciklističke. Problem je što su određenima dozvolili da na trotoaru postave bašte, a od predviđene zelene površine da naprave parking (restoran između Minakve i Univera Albe). A na taj parking se ne ulazi s puta, već preko biciklističke staze i trotoara! Trotoarom se svakako jedva prolazi jer je restoran pored bašte stavio i reklamu!
Na Bulevaru cara Lazara će verovatno biti još gore jer već ima restorana, a zelene površine je znatno manje nego na Futoškom putu. Tako da će na kraju opet ispaštati pešaci.
A o parkingu bolje da ne pričam jer je treća traka po celom gradu uglavnom neupotrebljiva pošto se na njoj parkiraju vozila "na pet minuta",
… je cista budalastina. U velikoj vecini ulica je to znatno smanjilo broj parking mesta kojih i ovako nesma dosta. U Zeleznickoj ima iscrtano jedno ukoso mesto na koje ljudi parkiraju komotno dva vozila a nekad i tri. To sto ste vi investitorima dozvoljavali da rade sta hoce i ne postuju pravila se opet, kao i uvek, lomi preko ledja ljudi koji tu zive.
… gotov. Medjutim, konačno bi neko od “projektanata” mogao da bude racionalan. Malo suziti bespotrebno široke pešačke staze. Parkinge prilagoditi dužini vozila iz 2022. Svi parkinzi moraju biti pod kosim uglom u pravcu kretanja vozila a ne pod 90 stepeni. Izmedju parkinga i biciklisticke staze mora biti zeleni “ pojas” sa drvećem pošto su sada na kratkom parkingu “ nosevi” vozila na biciklističkum stazama. Nivo pešačke i biciklističke staze mora biti u ravni sa putem sa kojim se ukrštaju. Mali saveti pošto do sada nikome to nije od “ školovanih” peojektanata palo na pamet.
Ali zasto se ne renoviraju prvo ulice koje su u katastrofalnom stanju pogotovo na tranzitu gde teretni saobracaj unistava te ulice kao sto je npr. Bulevar kneza Milosa...ja stvarno ne znam ko odredjuje da se prvo renoviraju ulice koje nisu u tako losem stanju, valjda prvo treba najlosije
I umesto da se izmesti trzni centar negde bas daleko kao sto je BIG, gradski oci za procenat, umešaju u centar grada, i onda ti dolazi 5000 auta dnevno a ne moraju tu da dolaze, al dobro biće bolje :)
A zašto se ne bismo ugledali na veće Evropske metropole, pa odvojili parking trake od traka koje se odnose na saobaćaj, tako što bismo paralelno imali jednosmerne trake sa obe strane ulice, koje služe za parking, ali i dve dvosmerne trake koje bi služile za saobraćaj.
Primer može da bude Andrássy ulica u Budimpešti. Izbegli bismo da parkirani automobili koji žele da se uključe u saobraćaj ne usporavaju saobraćaj, imali bismo nekoliko zelenih površina koje bi odvajale put od stanova, a bilo bi lepše i lakše šetnja tim ulicama...
Ajde ne. Poznajući naše urbaniste, ima da iseku ovo malo preostalog drveća, parking mesta kojih trenutno nema previše(što zbog firmi okolo, što zbog ljudi sa Grbavice koji parkiraju tu automobile) će dodatno smanjiti... Posao radi posla. Sanirajte kolovoz, ostatak nema potrebe da dirate.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U planu kompletna obnova i novi izgled Bulevara cara Lazara: Sređivaće se kolovoz i sve staze
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•11.10.2022.
•14:20 > 12:21
Komentari 35
Aleksandar
Izgleda da je u najavi mega stručni projekat u vidu drpanja iz budžeta
sanja
Лиманац
Deki
Ivana
Niču nove zgrade kao nekad na Grbavici, pa je i ono malo ulica kroz koje možeš da prođeš često blokirano mikserima i drugim radnim mašinama.
Podbarčani kamikaze.
Zemlja čudesa
Zebra
Milica Pavlica
gradjaninX
Plavić
D
Leva traka se talasa!!!
Pa za to vas treba pohapsiti sve do jednog!
Nsns
O’5
pargkingzi
Da bi izmena bulevara imala ikakvog smisla a da to i dalje može u nekoj perspektivi da se zove "bulevar", to bi značilo uraditi kontra od onog sranja što su uradili na bulevaru Evrope - dakle UKLONITI direktno parkiranje sa bulevarskih saobraćajnica.
Ako mora da ostane parkiranje, onda umesto 3 trake od kojih je desna neupotrebljiva zbog "četiri žmigavca" ili uparkiravanja i isparkiravanja treba smanjiti bulevar na 2 trake sa ivičnjacima od 20cm na koje ne mogu da se popnu vozila, a treću, desnu traku odvojiti fizički i obezbediti da se samo sa nje ulazi na parkinge. Na taj način parkiranja neće smetati bulevarskom saobraćaju.
I, da, na dobrom delu bulevara već postoji koso parkiranje, samo su parkinzi katastrofalno kratki.
Nišlija
Džumandži
A ne kao Futoški put.
"seku uši da bi zakrpili d..e"
A koliko još ulica, uličica u NS
nemaju ni najnormalniji asfalt.
Sve rupa do rupe i zakrpa do zakrpe.
Nestručni
planiranje grada, najbolje govori raskrsnica Bul.Oslobođenja i Bul.Cara Lazara. Mesto da su tu raskrsnicu rasteretili od automobila na način da su ulicu Lasla Gala, na potezu Bul.Oslobođenja otvorili za automobilski saobraćaj pa preko Alekse Šantića, povezali opet sa Bul.Cara Lazara, izmeštajući tako iz same raskrsnice vozila koja idu u tom smeru, oni su na početku ul.Lasla Gala,po sred ulice posadili zgradu od 10 spratova, zatvorivši tako i pešački prolaz. I mesto da Miloš Vučević kao najodgovorniji za taj otvoren kriminal,gradnje zgrade po sred ulice, završi u zatvoru, on avanzuje u ministra.
lepo zvuči
Na Bulevaru cara Lazara će verovatno biti još gore jer već ima restorana, a zelene površine je znatno manje nego na Futoškom putu. Tako da će na kraju opet ispaštati pešaci.
A o parkingu bolje da ne pričam jer je treća traka po celom gradu uglavnom neupotrebljiva pošto se na njoj parkiraju vozila "na pet minuta",
/
mrki
Hajde
Prolaznik
Kaja
VladaN
Lik
riki
miki
BB
Nenad
Novosađanka
jovanka
pajo patak
Ištvan Bećar Pecroš
Primer može da bude Andrássy ulica u Budimpešti. Izbegli bismo da parkirani automobili koji žele da se uključe u saobraćaj ne usporavaju saobraćaj, imali bismo nekoliko zelenih površina koje bi odvajale put od stanova, a bilo bi lepše i lakše šetnja tim ulicama...
Mićo
Nomad
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H