Novi Sad
04.10.2011.
12:18 > 07:42
Pomoćnik direktora Sektora za statistiku Vojvodine Zvonimir Pavlović demantovao je za Radio 021 da je izjavio da se u Novom Sadu od početka popisa do sad niko nije izjasnio kao ateista.
  • Ja sam ponosni Američki suženj

    18.10.2011 20:42
    Živeo Klinton! Živela NATO agresija! Da se ponovi!
    Ja sam se upisao kao Srbin - Američki suženj
    Jer mi to isto bezbožnik ili američki sluga. Da li veruješ u Boga ili si pokornik SAD-a, to je ista stvar. Izjasnite se pravilno kakav nereligiozan ili ateista američki suženj to je prava stvar!

    Za ove koji ne znaju suženj znači rob.
  • Bs

    08.10.2011 01:31
    Sećate se ovog slogana: "Ko jedini sme da Vas pogleda u oči?"
    Vojvođanin-Ateista naravno.
    I realno, pošto radim kao popisivač, mislim da bi se mnogo više ljudi izjasnilo kao ateisti da su bolje informisani, da se ne vode principom: "Pa ja sam Srbin, pišite onda pravoslavna veroispovest". A i Vojvođana ima, nekad mi bude teško što ne smem da im pomognem da se odluče, a vidim da im treba podrške u izboru... Ima nas, ne brinite ništa, sve će biti u redu, nadam se, uskoro... ;)

  • Veljko

    07.10.2011 23:00
    Nacionalnost i veroispovest
    Zaista ljudi mesaju babe i zabe. Ja sam se izjasnio kao Srbin ali ateista. Nije bilo nikakvog problema sa popisivacem sto je i ocekivano. Svi koji primete da im popisivaci nisu upisali ono sto su trazili, mogu bez ikakvog ubedjivanja sa popisivacem da se zale samo ne znam kome. Verovatno mesnoj zajednici. Medjutim, ne mogu da shvatim ovu novokomponovanu nacionalnost "Vojvodjanin". Za stvaranje nacije je potrebno vise stotina pa cak i hiljadu godina a Canak bi za par godina da napravi neku kvazi naciju. To je zaista cista budalastina. Nemojte mesati lokalitete i pripadnost nekoj naciji. Isto tako bi onda Srbi iz Sumadije mogli da kazu da su Sumadinci. Ne vidim tu razlike. Mozete vi da se osecate i kao Marsovac ali je to izmisljena nacionalnost isto kao i "Vojvodjanin". Zar nam nije bilo dosta usitnjavanja nacija na prostorima SFRG pa sad tako imamo i Bosnjake vec sad moramo da se usitnjavamo i po pokrajinama? Pitam se samo sta je sledece: Banacanin? Sremac? Bacvanin? Pitam sve Vojvodjane, zasto se niste izjasnili kao Bacvani ili Sremci onda? To vam dodje po vasoj logici isto zar ne?
    I mislim da su manje pogresili ljudi koji su u veroispovest stavili "Dzedaji" nego vi Vojvodjani jer je i verovanje u elemente sf filmova neki oblik idolopoklonstva a izjasnjavanje kao "Vojvodjanin" je elementarno nepoznavanje nekih pojmova.
  • mili

    07.10.2011 10:25
    sta bi?
    ovo je izgleda ovde kompl clanstvo LSV-a......vise ih i nema...i zato je vrlo napadno forsiranje vojvodjanin i sl...dajte ne smarajte nas Cankovim glupostima.....
  • Миле

    07.10.2011 10:10
    @Skoj
    Не постојиш. Атестирано.
  • D

    06.10.2011 07:35
    Meni je popisivac bez problema upisao NERELIGIOZNA. Rekao mi je da on pise sve kako ja kazem, sta god to bilo i stvarno je tako radio za sve clanove mog domacinstva. To mi se dopalo ali mi se nikako nije dopalo sto je rekao (kad smo ga pitali sta sa bakom koja je u bolnici) da svako moze da daje podatke za drugog i da cak i komsije mogu dati PODATKE o nekom ko nije tu (znaci ne samo gde je neko i kad ce biti kod kuce vec i PODATKE kompletne). !!!
  • Goca O.

    05.10.2011 19:53
    Vau, al se neko najedio!
    Pa dragi moj/moja ja sam dovoljno škole izučila i živela u SFRJ tako da sam sigurna da je, nažalost, tada kod nas postojala nacija Muslimani (sa velikim M). Posle ratova 90-ih preinačili su ih u Bošnjake. Znam ja dobro ko je musliman (sa malim - m) ili hrišćanin.
    Pa se ti vrati malo u školu i obnovi istoriju Jugoslavije posle II svetskog rata.
  • Јоца

    05.10.2011 16:54
    @марина
    Како неко може да искористи ЈМБГ у комбинацији са адресом итд, слажем се може, поготово у комбинацији са послом где ради, али то је манија гоњења ако неко мисли то. У овој земљи према свим проценама живи 7,5 милиона људи, па колико мора да буде пописивача, чланова тајних организација да би све нас шпијунирали, опљачкали, или не знам шта још, колико шта мислиш, ја мислим око 5 милиона.
    ПОздрав
  • @Goca O.

    05.10.2011 12:58
    davno ne pročitah veću budalaštinu
    Nisu komunisti izmislili muslimane, zaboga! Muslimani su veroispovest i postoje u celom svetu, mnoooogo pre nego što su postojali komunisti. Ne znam gde si i kada išla u školu, ali u Jugoslaviji muslimani su se pisali malim slovom, Bosanci nisu postojali ni kao narod, ni kao narodnost, nego samo kao stanovnici Bosne u žargonu, a niko nije postao Turčun ni pre ni kasnije, kako ti kažeš, ne znam kako se postaje Turčun osim da dobiješ tursko državljanstvo. Muslimani su živeli na celoj teritoriji Jugoslavije. Musliman je veroispovest i u ovoj zemlji se pisala i pre i sada malim slovom. Obrazuj se malo!
  • Rodjennamrgodjen

    05.10.2011 10:09
    veseli smo neki narod
    “Oholost dolazi pred pogibao i ponosit duh pred propast” (Priče 16:18)

    Ali...
    Kakva nam srpska crkva,
    brljiva,
    slavi etnos umesto Boga,
    takvi nam i ateisti.

    Baj d vej - nema se pojma.
    Uopšte se ne radi o veri - da postoji Bog.
    Nego o poverenju
    u živoga Gospoda

    Ili što bi podsmešljivo dobacio Jakov,
    rođeni brat Isusov:

    "Ti veruješ da postoji jedan Bog?
    Dobro činiš. i zli duhovi veruju i drhte."
    (Jakovljeva 2:19)
  • Bata

    05.10.2011 08:50
    @pukoh od smeha - hehehe
    Slazem se, ali morace da arhiviraju 'tvrde' kopije bar do sledeceg popisa.
  • Limanlija

    05.10.2011 08:47
    Nisam se izjasnio ...
    ... za ono za šta nije moralo.
  • Motzart

    05.10.2011 08:43
    Vispreno
    Mozda bi vise nanervirali popisivace I statistiku kada bi se opredelili Za opciju: majmun-ateista?
  • BojanNS

    05.10.2011 08:17
    Ima li ateista u novom sadu ? Ima sigurno jedan. Juce sam popisivacu rekao da sam ateista
  • Bata

    05.10.2011 08:08
    @Motzart
    Nismo mi glupi sto to stalno ponavljamo, nego oni sto to ne kapiraju. Zato hocemo da vas smaramo.
    VOJVODJANIN - ATEISTA
    VOJVODJANIN - ATEISTA
    VOJVODJANIN - ATEISTA
    VOJVODJANIN - ATEISTA
    VOJVODJANIN - ATEISTA
    VOJVODJANIN - ATEISTA
    VOJVODJANIN - ATEISTA
    VOJVODJANIN - ATEISTA
    .....................
  • Marina

    05.10.2011 08:07
    @Јоца
    Razmislite malo kako neko može da zloupotrebi Vaš JMBG u kombinaciji sa Vašom adresom i svim ostalim podacima koje ste dali popisivaču.
  • pukoh od smeha

    05.10.2011 07:27
    hehehe
    Ožučila se rasprava o tome ko je šta i zašto. Popisivaču apsolutno nije bitno, osim ako ne naleti neki malo ostljiviji na ta pitanja. To što ćete vi videti da je na taj papir upisano ono što ste rekli ništa ne znači. Taj isti papir posle popisa preuzima zavod za statistiku, angažuju ekipu za unos podataka. Šta mislite šta će da unesu kada na ekranu ne vide za izbor ono što ste vi rekli? Ako piše Vojvođanin izabraće nešto drugo. Ako pak treba da ukucaju tekst, tek tu nastaju baljezgarije. Mislite o tome :)
  • Scotch Bonnet

    05.10.2011 07:23
    Popis
    Popisivac je uz jako zbunjen izraz lica upisao Vojvodjanin - Ateista.
  • Motzart

    05.10.2011 07:07
    Aman zaman
    Dosta vise sa ateistima I vojvodjanima! Budite sta hocete ali ne smarajte vise! Ko vam brani!
  • Bata

    05.10.2011 07:01
    @heh
    Moras da znas da u ovoj zemlji direktori nisu ateisti i da ne voze bicikl. Pa nije ovo Holandija, majku mu :)
  • Bata

    05.10.2011 06:55
    tajnost podataka?
    Moja supruga ne veruje u tajnost podataka i boji se da moze imati problema na radnom mestu, pa ce se izjasniti na sledeci nacin:
    Nacionalnost - Srpkinja
    Materinji jezik - Srpski
    Veroispovest - Pravoslavna
    Invaliditet - Svetski sampion u bacanju kugle
    Ali ja znam sta ona misli i koliko moze da frkne kuglu :)))
    Ja sam nezaposlen i ne mislim da cu imati problema na radnom mestu. Prema tome: VOJVODJANIN - ATEISTA! Ostalo neka upisuju sami popisivaci, no me interesa.
  • Bata

    05.10.2011 06:42
    Ko to kaze...
    Ko kaze da Srbin mora da bude pravoslavac?
    Ja sam ateista. Idem korak dalje > VOJVODJANIN ATEISTA!
  • Valerija

    05.10.2011 06:30
    A koja je ragancija da posle dnevnog obilaska po parohiji kada popisivaci predaju obrasce neko te iste nece prepisati na neke NOVE obresce i upisati sta oni hoce
  • heh

    05.10.2011 06:09
    za popisivača je bio šok što sam se izjasnio kao srbin, a ateista, ali totalna preneraženost je nastala kada sam rekao da sam direktor, a da idem na posao biciklom. kao da sam pao s marsa.
  • @Popisivac

    05.10.2011 05:54
    prosto je neverovatno sto mislis da su navedene cinjenice budalastine
    nas su na vikendici pokusali da poppisu kao privremeno naseljena lica
    a mi izasli da prosetamo dok je lepo vreme
    ajd prosao si obuku
    kako popisujete bebe, decu mladju od 10 godina, koje je njihovo pravo nacionalnog i verskog izjasnjavanja i maternjeg jezika
    kako popisujete ljude u komi, u bolnici u nesvesnom stanju
    kako stare u ljude u gerontoloskim centrima koji su svesni...
    dolazimo u situaciju da se za devojcice /malolente, polno nesazrele/ popunjava da imaju 0 /nula/ zivo rodjene dece???
    citas budalastine?
    a sta su onda navedena stanja?
  • 05.10.2011 05:51
    @aleksandra....
    ...kako da se popisana osoba zali za NEPRAVILNOST ako nije imala UVI u anketni list,

    i to ne utoku popisa nego posle zavrsenog popisa
    Da li mislite da se nema viskova praznih anketnih listova, koji se mogu ispuniti kako odgovara
    da li drzavi-vlasti, SPC ili bog zna kome jos

    zadnjih decenija bilo je i vise nego mnogo raznih prevara u toku glasanja i zvanicnih izvestaja drzavnih organa, pa zasto ne bi opet bilo tako...
  • 05.10.2011 05:39
    @L
    Tacno je sto kazete,da Srbin ne mora autmatski biti pravoslavac i obratno
    Primer:Etiopija -drzava je nastanjena sa vecinskim pravoslavnm stanovnistvo, a da li su Srbi,
    drzava Rusija takodje ima vecinsko pravoslavno stanovnistvo,da li su Rusi Srbi,tako je i u Ukrajini koja je vecinski nastanjena sa katolickim zivljem, a da li to znaci da su Urajinci Hrvati,
  • NS_made

    05.10.2011 01:59
    To nije istina! Ja znam bar 4 osobe(ukljucujuci i sebe) da su se tako izjasnili!
  • Mlađa

    05.10.2011 00:59
    *
    I ja sam se izjasnio kao agnostik (uz, kao što videh, bar još dvoje-troje onih koji su ovde komentarisali) i nije bilo nikakvih problema. Čak me je popisivač pitao da li je to slično kao ateista i da li možda hoću to da mi upiše (iako nije bio napadan, sugestibilan). Ja sam rekao ''Ne'', jer dobro znam da jesam agnostik...
  • Tamara

    04.10.2011 22:04
    Neverovatno je koliko komentatora negira pravo staovnicima Srbije da se izjasne drugačije od većine!
    Mislim da ste zaboravili jednu jako važnu stvar a to je da je ova država, Srbija, država građana Srbije a ne država Srba. Ili se varam?
    Da li ste i za to da se pripadnicima srpskog naroda negira pravo da se izjasne na popisima u državama gde su manjina kao Srbi/pravoslavci ili Srbi/(whatever gets you though the night)kao što sada negirate to pravo svima koji se ne osećaju ni kao Srbi ni kao pravoslavci? Nije li to ustavno i ljudsko pravo u svim demokratski uređenim državama?
  • Tamara

    04.10.2011 21:46
    @Mirko Popisanko
    Hvala na objašnjenju, svi znamo značenje reči ateista. U ovom kontekstu je potpuno nebitno šta je bolje, ustavno pravo svakoga je da se izjasni kako želi. I nema mesta komentaru popisivača da to ne može, pa da upiše šta on želi, valjda se tu slažemo?
  • Peca

    04.10.2011 21:41
    Srbin, Pastafarijanac :)
  • Svajcarac

    04.10.2011 21:08
    Ateista
    Novosadjanin, Vojvodjanin i Jugosloven, a vi svi se prepucavajte do mile volje. Zivela nezavisna Vojvodina !!!
  • Goca O.

    04.10.2011 21:00
    A što niste sajentolozi?
    Slažem se da je osnovna greška što Srbi i Hrvati nacionalnost povezuju sa veroispovešću.
    Tako da sada imamo problem sa tzv. Bošnjacima.
    Kada su Turci došli na ove prostore i mnogi stanovnici prihvatili islam nisu time postali Turci. To se desilo tek kasnije, a komunisti izmislili muslimane sa velikim M kako se taj narod ne bi izjasnio kao Srbi (za Hrvate ne znam). Pa se sada posle 90-ih odjednom pojaviše Bošnjaci (čak i u Sandžaku).
    I neka mi sada neko kaže da li je Kinez koji je prihvatio pravoslavlje po nacionalnosti Srbin? A Srbin koji je prihvatio katoličanstvo Hrvat?
  • Јоца

    04.10.2011 21:00
    Чиме се ви оптерећујете
    Пишем вам пре сат времена цео елаборат а ви то не схватате и даље причате о агностицима о атеистима како нећете да будете Срби, па закључујем да су тачни коментари неких да пишете из централа странака по команди у циљу кампање. Никога озбиљног нисам чуо да је коментарисао са стручне стране попис. Очигледно вам је циљ само да се стекне утисак да вас има тих агностика, атеиста и осталих. Нема вас на вашу жалост. Огромна већина наше покрајине се изјашњава као Српкиња/Србин. Ни то чак није битно колико су битни подаци који ће се добити на основу којих ће се знати читав низ проблема и добити могућност за један успешан развој. Ти што лупетају да ће неко да фалцификује попис или тај пописивач да зна неке ваше податке, па то су глупости људи. Кога занимају ваши подаци ко сте и шта сте. Јер ви мислите да ће неко да злоупотреби ваш одговор на питање које сте струке и коју штолу имате. За шта може то да злоупотреби. Једино зашто је потребан одговор статистичарима јесте да планирају развој штолства, да усмеравају унапред десет година на она занимања која ће бити дефицитарна и то у вашу корист да би могли да преживите у светским оквирима а не по оном старом комунистичком да уписујете социологију и да будете друштвено политички радници.
  • Tiberius

    04.10.2011 20:57
    @anonimus
    odlicno, drago mi je da se o tome vodilo racuna
  • ns

    04.10.2011 20:14
    Ja sam se izjasnio kao ateista!
  • ovo-ono

    04.10.2011 19:55
    izjasnih se kao ateista bez problema. Naravno uz proveru šta upisuje. Mogu reći da je gospodja bila vrlo korektna. Jezik srpskohrvatski. Nacionalnost vojvodjanska.
    Verujem da je problema bilo.
  • M!

    04.10.2011 19:37
    UZ NATEZANJE I PREPUCAVANJE SA POPISIVACEM, I NAKON NJEGOVOG KONSULTOVANJA SA SUPERVIZORKOM U SRED POPISA, NA KRAJU MI JE KONACNO UPISAO ATEISTA!
  • MRGUD

    04.10.2011 19:29
    PROFESIJA
    SVE DOK SU U OVOJ DRŽAVI NAJGLASNIJI ONI KOJI SU SRBI PO PROFESIJI JA ĆU SE IZJAŠNJAVATI KAO VOJVOĐANIN
  • burečka!

    04.10.2011 19:26
    Vojvođan - Agnostik
  • Popisivac

    04.10.2011 19:18
    Prosto je neverovatno kakve se sve budalastine ovde mogu procitati. Vidim da veliki broj ljudi veruje u teorije zavera, drzavna laziranja podatak, bla, bla bla. Moguce da se desi neki slucaj, ali glupost da popisivaci recimo ateiste nece da upisu kao ateiste nego na prevaru upisu da su pravoslavaci ne mogu da verujem. Evo bas vidim sliku, Boris Tadic sedi u mracnoj prostoriji sa sve vodjama Obraza, Nasih... i drze kurs popisivacima kako da sve Vojvodjane i ne Srbe popisu kao Srbe a sve ateiste i ne Pravoslavce obavezno da upisu kao Pravoslavce.
    Ljudi udaviste sa ovim popisom. Siguran sam da se nigde u svetu ne vodi ovolika prazna prica oko nekog popisa kao sto je to slucaj ovde.
    Ostavite se tih budalastina, izadjite malo, prostejte dok je jos lepo vreme, bolje cete se osecati.
    Ajde zdravo i uzivajte u lupanjima minusa!
  • nemanja s

    04.10.2011 19:16
    Nacionalnost - Partizanovac, veroispovest - ateista, jezik - jugoslovenski.
  • 04.10.2011 18:57
    @Tiberius
    Precrtava se svako nepopunjeno pitanje. Ako se greškom precrta pitanje koje ipak treba popuniti precrtava se ceo formular i popunjava novi.
  • sdragan

    04.10.2011 18:51
    Jugosloven/Ateista

    NA svu srecu ima nas...ima :-)
  • Joca

    04.10.2011 18:21
    Religija
    odmah na pocetku, prezirem sve vrste religije!

    Izjasnio sam se kao ATEISTA i to nikako ne bi trebalo da izmeni moju izjavu da sam SRBIN. Ko hoce da se identifikuje sa bilo kojom religijom, njegov je problem, ali nacionalnost je druga vrsta pripadnosti. Oni sto identifikuju pravoslavlje sa nacionalnom pripadnoscu, imaju problem sa obrazovanjem.
  • Marina

    04.10.2011 18:01
    Trebalo mi je 10 minuta da objasnim devojci razliku između agnostika i ateista. Kada je skapirala, upisala me je kao agnostika a ne kao ateistu iako je u prvi mah to htela da uradi.
    Inače, potpuno sam iznenađena pitanjima, niko me nije pitao o površini stana, kompjuterskoj pismenosti niti bilo šta slično, ono što me je najviše iznenadilo je insistiranje na JMBG svih članova domaćinstva.
    Btw, devojka koja je bila kod mene je bila neverovatno kulturna i fina a usput mi se zahvalila jer je nisam pitala iz koje je stranke :)
  • Tiberius

    04.10.2011 17:44
    ako se rubrika ostavi prazna u nju je naknadno moguce upisati svasta. ako se precrta, kao sto se to inace radi na svim ostalim formularima, mogucnost za malverzacije se smanjuje. da li su oni koji su osmisljavali postupak popisa mislili na ovo? ako nisu, trebali su.
  • Јоца

    04.10.2011 17:32
    Чиме се ми оптерећујемо
    Што вас толико занима све то и зашто дижете толику помпу око пописа. Зашто неки Срби форсирају неку нацију војвођанску када то уопште није ни нација. Зашто бежати од самога себе ради неких политичких промоција неке партије која и није партија по бројности. Овај попис је по европским стандардима, који треба да да преко потребне податке а то су: писменост, јавни превоз, инфраструкура, здравље људи и остало на основу чега се планира привредни и демографски развој а према битности национално остаје у другом плану. То је и због тога што ће Србија у наредних неколико година бити део ЕУ па једноставно се жели знати са ким ће имати посла, зато су вам и постављали питања јесте ли информатички писмени. Значи нису битни подаци о томе шта сте, него какве су вам позиције у писмености, здрављу, какви су вам услови живота да би Србија могла да се развија на прави начин у наредних десет година. Оно што ће дати подаци овог пописа то је да ће остати иста структура што се тиче нације од пре десет године, можда ће бити малих померања у смислу да ће се повећати удео Срба у укупном становништву, али ће показати оно што треба да покаже сваки попис а то је да је највећи проблем укупне Србије а нарочито Северне Српске покрајине негативни природни прираштај. Значи највећи удео старог становништва је у Северној Српској покрајини и тај ће се проблем активирати у наредних десет година, када у потпуности оде генерација 30-тих и крене да иде генерација 40-тих. То значи да ће готово 400 села само у Војводини остати без становништва у наредних десет година. То ће се одразити на све друштвене активности као што су посао,стандард, пензије, па чак и звучи смешно у овом тренутку а то је недостатак радне снаге. Просечан старост грађанина Републике Србије је 41 године, а територијално сам север а то је Суботица око 45 година. Јер знате ви што причате о атеизму шта то значи. То су проблеми о којима треба да мислимо, а то да ли ће неко бити Марсовац, Кашика, Србенда, Србин, Мађар или чак и Војвођанин то је заиста небитно.
  • nema deda mraza

    04.10.2011 17:31
    imam sertifikat
    dzedaj.
    za razliku od laznih dzedaja ja barem imam sertifikat-poster na zidu.

    vise me brinu pitanja tipa da li ste prikljuceni na kanalizaciju i sl


  • Lusi NS

    04.10.2011 17:30
    @Luka:tačno,ni u jednoj zemlji se ne diže prašina zbog popisa,ali ni u jednoj zemlji ne može u Vaš stan,kuću(privatni posed)ući Vama nepoznata osoba.Meni najviše smeta što će mi u kuću ući stranac,kojem ja treba da dam svoje najličnije podatke.Ko nama garantuje,da popisivač neće zloupotrebiti iste?Da li trebam popisivača,da primim u dvorištu,da ne bi video
    kako je kuća opremljena?Sve ovo pitam sa razlogom,jer se već priča kolika je kvadratura pojedinih kuća.
  • L

    04.10.2011 17:26
    @ Ingeborg
    Ne znam zašto Vi, a i generalno mnogo ljudi (uglavnom Srbi) je uvereno kako Srbi mogu da budu samo Pravoslavci, i ako nisu onda nisu ni "pravi" Srbi?! Gde je tu logika, zašto bi ti moralo da bude tako?
    Jeste, veći deo Srba je pravoslavne vereispovesti, ali to još uvek ne mora da znači da svaki Srbin MORA biti Pravoslavac!

    Eto, ja sam Mađar i Adventista, i imam mnogo prijatelja koji su isto Adventisti ali su po nacionalnosti Srbi, Mađari, Crnogorci.

    Razumete šta hoću da kažem?
  • SerJoža

    04.10.2011 17:24
    Vojvođanin - ateista...koliko vidim već 15ti u ovim komentarima. Tako da nas bar toliko ima.
  • Nikola

    04.10.2011 17:23
    Teorija zavere
    A da se izjasnite kao TEORETIČARI ZAVERE kad se već toliko plašite da će vaši podaci biti zloupotrebljeni i izmenjeni!? -.-
    Niko nema pametnija posla nego da menja vaše podatke...
  • Mirko Popisanko

    04.10.2011 16:52
    @Liman III
    Ateizam (grč. α - odrični prefiks, grč. Θεος - Bog; bezbožništvo u doslovnom prevodu) je, u širem smislu, odbijanje verovanja u postojanje božanstava.[1] U užem smislu, ateizam je stav da ne postoje božanstva.[2] Kroz istoriju se često pojavljuje i kao odrečan stav prema zvaničnoj religiji. Najčešće se vezuje za filozofske škole materijalizma, agnosticizma, empirizma ili racionalizma, ali nije nužno pravilo.

    Pa šta ako je popisivač upisao "bez vere" umesto "ateista"? U zapadnom svetu, ateisti se smatraju isljučivo nereligioznim i nespiritualnim osobama. Međutim, ateizam postoji u nekim verskim ili duhovnim sistemima verovanja, kao što su đainizam, budizam i hinduizam. Đainizam i neki vidovi budizma ne propovedaju verovanje u bogove.

    Bolje je upisati - bez vere - nego ateista.
  • anti ateista

    04.10.2011 16:31
    Ne bi bio nikakav problem da se izjasnim kao ateista da se sami ateisti ne ponasaju gore od muslimanskih fundamentalista i katolickih fanatika zajedno. Jednostavno je smarajuce slusati stalno te njihove postapalice u stilu bog postoji a jesi ti njega vido. Dosadni su ko oni sto su prestali da puse pa sad svima redom samo o tome pricaju. Alo bre nek se izjasni kad vec tako moze kako ko hoce i ne smarajte vise sa tim.
  • JA

    04.10.2011 16:08
    UPRAVO SAM POPISANA, NI TRAGA OD OVIH LAZI KOJE OVDE CITAM. SVE UPISASE OD RECI DO RECI MOJE RECI. A KO LAZE TAJ I KRADE I NESTO SKRIVA.
  • SKOJ

    04.10.2011 16:06
    Jugosloven, ateista.
  • 21000

    04.10.2011 15:55
    Ја ћу се изјаснити као родноверан, искључиво да подржим иницијативу признавања старе словенске вере као једне од званично признатих религија.
    цео миленијум слушамо јудејске бајке које су нам насилно наметнули а наше претке и њихова веровања уништавали немилосрдно, а касније говорили како је њихова вера милосрдна... лицемери
    Подршка и за атеисте да се изјасне као такви и осуђујем сваки вид шиканирања и одбијања да се ушишу као атеисти.
  • 04.10.2011 15:48
    bez problema upisuju ateista..
  • Petar

    04.10.2011 15:27
    Moje iskustvo sa popisivačima je da oni pojma nemaju šta smeju i šta ne smeju da upišu, tako da i ako postoji namera da se lažiraju rezultati, u šta u ovoj državi ne mogu da ne posumnjam, to se neće dešavati direktno na terenu, već naknadno.

    A to što pojedini popisivači dozvoljavaju sebi da komentarišu intimne stvari kao što su versko i nacionano opredeljenje, to je samo stvar njihovog vaspitanja.
  • luka

    04.10.2011 15:26
    Da li se i u jednoj zemlji na svetu dize prasina oko tako obicne stvari kao sto je popis stanovnistva. Ne smarajte vise.
  • Aleksandra

    04.10.2011 15:26
    Za Tamaru
    ‎0800 - 335599 je besplatni telefon Zavoda za statistiku na koji se mogu prijavljivati slučajevi nepravilnosti.
  • void

    04.10.2011 15:23
    Vojvodjanin, ateista
    Cini mi se da malo forsirate ovakvo izjasnjavanje. Da li je problem da se izjasnim kao Srbin, pravoslavac?
  • ateisans

    04.10.2011 15:22
    bilans: 1 vojvodjanin, 2 jugoslovena i 3 atesta
  • 04.10.2011 15:18
    izjasnite se kako hocete i ne smarajte vise
  • Nizina

    04.10.2011 15:04
    Ja sam jos u subotu
    Prvi dan izjasnio kao ateista tako da...neko lagi.
  • Tamara

    04.10.2011 14:55
    Liman III
    Danas popisivači bili kod mojih roditelja i dečko odbio da ih popiše kao ateiste rekavši da ta 'kategorija' ne postoji! Pa upisao da su 'bez vere'. Zna li neko kako da traže i gde da se ponište listići ili da se isprave?
  • Mirko

    04.10.2011 14:19
    Popisanko
    Moja supruga je rekla ateista (u nedelju u 2 poslepodne) i devojka koja je vršila popis je upisala tako, ja se lično uverio. Živo me zanima zašto se ljudi upisuju kao Džedaji i takve gluposti? Srba i onako ima malo, a i to malo, stvarno nije ni zašta. Ja sam Srbin. Samo da se zna. I to pravoslavac. Pozdrav svim komentatorima.
  • Dosta vise

    04.10.2011 14:18
    Aj ne smarajte vise sa tim popisom!
  • 04.10.2011 14:09
    Ovo je neverovatno, popis-anketiranje traje jos 11 dana, a vec postoje "jasni dokazi" ko je ko i ko u sta veruje
    kao da je SPC narucila ovaj popIs-anketiranje

    Blo bi dobro, ako je moguce da Radio021 pokusa saznati:
    na koji nacin i gde se moze proveriti upisani podaci koje je dala anketirana-popisana osoba
    Interesuje me zog mog izjasnjavanja Vojvodjanin te i te nacionalnosti-ne vreipovesti
    Za takvo moje izjasnjavanj bilo je dovoljno dva reda kvadratica -


  • Arsenije

    04.10.2011 13:59
    Ciljna grupa ?
    Kada vidim bilbord JA SAM VOJVODJANIN, nije mi jasno ko je ciljna gupa za ovaj vid izjasnjavanja
    ocigledno Srbi jer da su drugi narodi ciljna grupa, bilbord bi pisao na Madjarskom,Slovackom,
    Hrvatskom,Crnogorskom itd.Zasto samo od nas koji
    smo Srbi rodjeni u Vojvodini trazite da se izjasnimo kao Vojvodjani,jel to da bi nas bilo manje Srba u Vojvodini.
  • Zoltan

    04.10.2011 13:40
    Ja bih voleo da mogu da vidim svoje podatke medju zveničnim podacima čisto radi provere. Mislim da bi to bilo fer. Mislim da ne bi bilo loše objaviti i ostale podatke bez imena i bez mikro lokacije - ali ipak po manjim lokacijama. Recimo - Centar, Novo Naselje, Liman, Podbara i slično. Takvi podaci su javni, zar ne?
  • Ingeborg

    04.10.2011 13:38
    Dobra žuraja
    Kako da nema ateista, pa to su Srbi, jer Hrvati su katolici, Mađari su katolici i manjim delom protestanti, Abanci muslimani (bar ovi u Srbiji), a pošto su Srbi pravoslavci, zašto ne bi malo bili sada i ateisti?
    Uvek sam volela kada se komada srpski etnički korpus (po teritorijalnoj ili verskoj osnovi)!
  • pipi

    04.10.2011 13:32
    Izjasnila se kao ateista, tako je i upisano!
  • 04.10.2011 13:30
    Tek sada ima da bojkotujem...
  • jatzans

    04.10.2011 13:19
    Cela familija:)
  • ateista

    04.10.2011 13:05
    Pa evo prilike da se napravi presek ovde, neka klikne zeleno svako ko je rekao ili ce reci da je ateista, a crveno svako ko je bilo sta drugo.
  • Novosađanka

    04.10.2011 13:00
    Imam jedno pitanje: da li naknadno mogu da proverim šta je "moj" popisivač napisao za mene?Bila sam, nažalost, naivna pa nisam proveravala šta on upisuje :(((
  • Ivan

    04.10.2011 12:58
    U subotu se moja obe bake i tata izjasnili kao ateisti, a ja kao agnostik.
  • Србија бруји од молитве

    04.10.2011 12:56
    Лажирање него шта. Немојте ни да мислите да ће ти подаци бити коришћени искључиво у статистичке сврхе а камо ли да ће бити чувани као најстрожија тајна. Малверзације тек предстоје.
  • Atheist rap

    04.10.2011 12:52
    Laže direktor!
    Supruga i ja smo se izjasnili kao ateisti u ponedeljak. Mene je popisivačica ubeđivala da mogu da budem i neopredeljen i da ne moram uopšte da odgovorim na to pitanje, ali sam ja rekao da želim da budem opredeljen - kao ateista. I onda me je upisala uz kiseli osmeh.
    Kod supruge nije insistirala već je pitala "Isto pravoslavna?" pa se onda brzo ispravila "Mislim, ateista" i samo upisala. Tako da nas ima barem dvoje!
  • ns

    04.10.2011 12:36
    pouzdano znam da je nekoliko ljudi reklo da je ateista i ispratilo da li je tako i upisano tako da je nemoguće da iko da izjavu da se niko nije izjasnio tako! zašto su već počele malverzacije a popis još nije gotov, želeo sam da verujem da je ovo građanska akcija a ne partijska ali žuto obojeni nokti moje jučerašnje popisivačice u kompletu sa plavom trenerkom su mi isuviše simptomatično delovali. btw nacionalnost Vojvođanin, jezik Srpski, vera Nije se izjasnio!
  • 21114

    04.10.2011 12:36
    Prekjuce upisan kao Bantustanac, srpski jezik, ateista.
  • Petar

    04.10.2011 12:33
    !!
    Ima!
  • vladans

    04.10.2011 12:24
    Istina...
    Ovaj opis ce koliko vidim biti laziranje decenije. Kao u ostalom i sve u ovoj nesrecnoj drzavi...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna