Novi Sad
06.10.2011.
06:22 > 06:58
Saobraćajna policija u sredu je u Novom Sadu kaznila oko stotinu pešaka, u akciji pojačane kontrole.
  • Vladimir

    07.10.2011 07:50
    nepoznavanje propisa...
    @prestupnik - dozvoljena je jedna slusalica u uvetu, ali ne obe.. telefoniranje je dozvoljeno u kolima uz handsfree uredjaje.. ako mislis da si baja kome je jedna ruka dovoljna, mozda i jeste za opustenu situaciju.. medjutim, kad nesto iznenada iskrsne, bacases taj mobilni iz ruke ko iz puske, ne sekiraj se.. za pesake dok prelaze je poenta da im razgovor ili kucanje poruke odvlaci previse paznje, sto se da videti iz prilozenog svaki dan na ulici...
  • Prestupnik

    07.10.2011 00:08
    ?!?! ne mozes da pricas telefonom i hodas? wtf? sta svi smo retardirani i ne mozemo da radimo dve radnje u isto vreme?? Vijao me, pre nekako policajac motoricem i zavirivao kroz prozor da vidi sta radim! Dobro da njega nisam cvoknuo dok mi se prikradao:)smesna i totalno nenormalna situacija! Platio sam kaznu zbog telefoniranja dok sam vozio. I to mi je glupo al ajde.. Ima mi logike da ne kuckas poruke i vozis, kao i dok prelazis ulicu, ali to smes! smes da visis na fejsbuku dok vozis, ali ne smes da telefoniras! Jer to bas dekoncentrise! zaboga mogu jednom rukom da vozim, a da ne spominjem hodanje, gde mi je i jedna ruka previse! Sta je sledece ne smes da pricas sa ljudima dok prelazis ulicu? Prelazicemo ulicu jedan po jedan..?!? Kako cu psa prevesti preko ulice? a tek ovo za slusalice!! pa sta cemo sa gluvim osobama?? Oni samo uz pratnju druge osobe smeju preko prelaza? A ne cekaj to je zabranjeno..mozda mu dekolte druge osobe odvuce paznju pa podleti pod avion?!!?! joj sta bi sad sve napisao al sam siguran da mi onda definitivno ne biste objavili komentar!

    pozdrav!
  • Veka

    06.10.2011 20:45
    pešački u Jevrejskoj
    Ovim povodom moram da prokomentarišem koliko me izluđuju pojedini pešaci na pešačkom bez semafora u Jevrejskoj ulici.
    Mnogo nervira taj stav prelaska "Ja imam pravo da pređem ovde!" bez iole tolerancije i malo čekanja da se napravi razmak između kola.
    Ja sam pešak 'to the bone' i ume da nervira ta nekultura...
  • Kamika

    06.10.2011 19:11
    Sve je to super, ja podrzavam.. ali.. akcija pojacane kontrole na nedelju dana mozda ima nekog smisla i manjeg znacaja - radi maznjavanja para!!...Akcija mora da se sprovodi kao tkz redovna svakodnevna akcija, i to prema svim ucesnicima u saobracaju!!...Ja mislim da bi to trebalo da bude normalno ne?
  • mobutu

    06.10.2011 18:03
    Ja ni ne prelazim na crveno ni van pesackog prelaza, niti sam sirotinja, to kazem za druge.. ali znam da kada se jedan naslonio na moja kola i sa njegovim kolima i ulubio vrata 2 sata smo cekali da se gospoda policajci smiluju da dodju.
  • Vozac

    06.10.2011 14:48
    Kakav ministar takva i policija
    Garantujem da pola pripadnika saobracajne policije ne bi zadovoljilo na testu iz poznavanja saobracajnih propisa.Nisu ljudi krivi vec sistem. Da li se neko zapitao zasto Novi sad vec duzi period nema nacelnika policije.Da li stranke ne mogu da se dogovore ili se ceka da Vojvodina bude samostalna pa da ima svoju policiju i svog nacelnika.
    Jedna od gorih policijskih stanica je ona u Petrovaradinu.Njihova vozila i sluzbenici se mogu videti ili ispred kafica ili ispred stanice policije.
    Mislim da i Sremska Kamenica spada pod njihovu nadleznost ,a tamo je haos.
    Pre covek dobije sedmicu na lotu nego da vidi saobracajca da nesto radi u Sr.kamenici.
    Pod hitno V.D. nacelnika gospodin KRSTIC da smeni komandira policijske stanice u Petrovaradinu.
    Nocu i pred zoru,daleko od ociju javnosti, policajci stoje u blizini restorana Barutana i revnosno "kontrolisu" uglavnom kamiondzije.Pitam se zasto ?
  • @ mobutu

    06.10.2011 13:18
    "Ovo je sramota zar nije slikanje i snimanje bez znanja te osobe zakonom zabranjeno?"

    Gledaj to ovako. Ti odes na more sa devojkom, zenom, decom ili sta vec od toga imas. Na plazi ste i izvadis foto aparat da nekog od njih fotografises. Hteo ti ili ne od onolike guzve na plazi uvek ce ti jos nekoliko osoba sa strane upasti u kadar. Nije li zabranjeno slikanje drugih osoba bez njihovog znanja i pristanka? Posle ces kada se vratis kuci te fotografije okaciti na recimo tvoj fejbuk profil sa sve onim likovima koji su ti upali u kadar. Zar nije zabranjeno kaciti na internet fotografije drugih ljudi bez njihovog znanja i pristanka? Ti ovde samo trazis opravdanje za tvoje ne postovanje zakona u saobracaju. Radices prekrsaje i stalno ces gundjati kako je fotografisanje zakonom zabranjeno samo zato sto su te uhvatili u prekrsaju i fotografijom mogu to i dokazati. Mnogo si ti neka bistra zlatna ribica.
  • @ nebesky

    06.10.2011 13:06
    "Šta je cilj akcije? Edukacija ili lova?
    Edukacija počinje u porodici i školi, a lova se uzima lopovlukom"

    Ako se do sada nisi edukovao ni u porodici a ni u skoli onda je veoma mala verovatnoca da ce te neko sada kao matorog konja edukovati. Ako se nisi edukovao a ti lepo plati cika policajcu pa ti to nazivaj lopovlukom ili kako god hoces. Cika policajac se edukovao. Neko od nadredjenih mu je rekao "ima da stojis na ovoj raskrsnici i da klepis po dzepu svakog ko predje na crveno" i on to radi. Pametan covek, brzo skapira sta mu je duznost. E sada, ako je tebi neko od roditelja stalno govorio "sine, ne prelazi na crveno" a tebi je to na jedno uho uslo a na drugo izasli to je samo dokaz da izmedju ta dva uha sem vazduha niceg drugog nema. Onda su ti zbog tvog loseg kapiranja krivi policajci koji savrseno kapiraju situaciju.
  • @ mobutu

    06.10.2011 12:57
    Ako si vec sirotinja ti nemoj prelaziti na crveno i van pesackog prelaza pa tako ti kao sirotinja neces puniti niciji budzet. Stvar je toliko jednostavna da jednostavnija ne moze biti.
  • max

    06.10.2011 12:28
    Ajde jos ti sto pretrcavaju put, njih jos nekako savladam, usporim, oni ubrzaju... Ali ljudi moji, da li je neko registrovao nase starije sugradjane koji paju po limanima sve u cik cak, na dvadeset metara od pesackog prelaza, brzinom puza, cak se ni ne osvrcu da vide jel ide vozilo, nekad se uplasim da nisu zaspali na sred puta...
  • Joca

    06.10.2011 12:10
    Lova
    U mnogim svetskim metropolama pesaci prelaze ulicu gde god hoce i niko ih ne kaznjava zbog toga. Mozda bi trebali, ali so se ne dogadja. Ali zato kaznjavaju divlje vozace i to tako da im posle vise nikad nije do divljanja.
  • mobutu

    06.10.2011 11:26
    Ovo je sramota zar nije slikanje i snimanje bez znanja te osobe zakonom zabranjeno? ocigledno da njima nije. A kada se desi sudar ma ne mozes miliciju docekati po 1-2 sata da dodju a o kriminalu da i ne pricam ovo je njima lova samo neka pune budzet na nama sirotinji...
  • Joca

    06.10.2011 10:41
    A motorasi?
    A kada ce motorasi sto divljaju po bulevarima da dodju na red? Oni ne spadaju u sitnu buraniju?
  • jova limanac

    06.10.2011 10:34
    Malo pre mi je jedna kokoska sa slusalicama na oba uveta presekla put kod futoske pijace, ja isao biciklom po stazi, a ona nije ni pogledala levo i desno, vec kao zombi pravo prema prelazu i semfaoru, a zbog slusalica nije cula ni trubu sa bicikla ni skripu kocnica. I ja se sve ponadao da ce sad da iskoci neki cika sa fotoaparatom i uruci joj uplatnicu (posto je tako sa sve slusalicama krenula da prelazi i put), kad ono nista...
  • Bora

    06.10.2011 10:09
    Provereno
    Jao sta prica ova nizina!?
    Pa sta ako puse, u zakonu pise da moze jedna cigareta dnevno!!
  • nebesky

    06.10.2011 10:06
    CILj
    Šta je cilj akcije? Edukacija ili lova?
    Edukacija počinje u porodici i školi, a lova se uzima lopovlukom (Kolubara, javna preduzeća, nabavke...). Ostavite pešake na miru. Još pre 30 godina prelazio sam na crveno (sa ostalima) u Zagrebu, pored (tadašnjeg) milicionara koji nas je samo gledao!
    To ni tada nije moglo da se desi u Srbiji!
  • Brailko

    06.10.2011 09:54
    Bravo za saobraćajnu policiju,ako je vest istinita
    Akcija da se podrži od strane gradonačelnika i produži dok se crna statistika ne smanji!!!
  • Lusi NS

    06.10.2011 09:52
    U Futogu, kod Poljoprivredne škole,čekala sam da
    pređem na obeleženom pešačkom prelazu.Nakon 7-8
    minuta,vozač koji se kretao iz pravca Novog Sada
    (strana tablica)stao je da me propusti,krenula sam i srećom stala na polovini puta,kada je pored mene velikom brzinom projurilo POLICIJSKO vozilo,da sam napravila još jedan korak,verovatno ne bih pisala ovaj komentar.Pitam se,ko će njih da kazni?
  • Baron detelinarac

    06.10.2011 09:31
    komentar
    Voleo bih da Saobracakna policiji cesce kontrolise saobracaj u ulici Branka Copica sa ulazne strane jer tu poligon za proveru mogucnosti dostizanja brzine.Ima jedam bajker jedino uspevamo da vidimo boju motora sve ostalo je u sferi fantastike au stvaranju buke kada prodje da ne govorimo.Hvala u napred
  • liman III

    06.10.2011 09:06
    a vozači?
    A šta je sa kažnjavanjem vozača koji ne propuštaju pešake na pešačkim prelazima na kojima ne postoji semafor? To niko ne kontroliše.
  • @ Sima

    06.10.2011 09:05
    "Još jedan dokaz da policija ništa ne radi. Pa kod futoške pijace za dva sata bar 100-150 ljudi pređe na crveno (da ne govorimo koliko ih tek pretrči ulicu van pešačkog)."

    Da ova akcija nije danima najavljivana hvatali bi oni i 100 pesaka za sat vremena, ali o ovoj akciji je pisalo u skoro svim novinama i pricalo se na TV-u a priznaces da pesaci ipak citaju novine i gledaju TV. Bio bi pravi skandal da i pored ove najave oni za sat vremena kod Futoske upecaju 100 pesaka jer bi to znacilo da smo kao narod bolidi i da ne kontamo ono sto se objavi u novinama i na TV-u. Ovako imas pravu statistiku. Za dva sata umesto 200 pesaka nahvatali su 10 a to znaci da samo 5% stanovnika Novog Sada spada u kategoriju bolida. I to je mnogo.
  • limanac

    06.10.2011 09:03
    šljamovi
    Voleo bih da proba neko iz policije ili neko ko brine o tajmingu rada semafora da pređe na zeleno pešice raskrsnicu Šekspirove i Narodnog fronta (prelaz preko Narodnog fronta). A da nije Jusein Bolt u pitanju. I to je godinama tako i niko ništa ne preduzima, kada se desi tragedija biće kasno. A da naplaćuju kazne to znaju. A divljanje motoraša tolerišu i divlje noćne vožnje tatinih sinova kroz grad. Neka dođu paukom oko Makijata kod Park City-ja, imaće pune ruke posla. Ali ne, draže im je da deru kožu gologuziji.
  • nensi

    06.10.2011 09:02
    tako to rade ameri
    U Njujorku sam cekala zeleno svetlo na pesackom prelazu, ali su drugi pesaci prelazili ulicu na crveno. Policajac koji je sedeo u nekoj kucici iznad prelaza, nije ni okom trepnuo. Pitala sam mog domacina sta on uopste kontrolise s te pozicije. Dobila sam odgovor da tamo automobil ni u snu ne sme da predje kroz crveno jer vozacu sledi robija, ali da pesaci mogu koliko hoce, jer oni sami odlucuju o svom zivotu. Znaci, ako hoces, ti pogini, nije policajac tvoj andjeo cuvar. Drugim recima, tvoje zivot je u tvojim rukama. Eto, tako to rade Ameri.
  • Aleksandar

    06.10.2011 09:00
    Odgovor
    Gospodo,
    Pre svega, koristim automobil, bicikl, motor i noge da bi se kretao kroz grad. Problem je opsta nekultura ucesnika u saobracaju. Slazem se da treba kazniti pesake koji pretrcavaju na crveno, bez gledanja prelaze ulicu i sl. Ako zelite da uvedete red u saobracaju, prvo se obracunajte sa najvecim problemom. Koliko vas je videlo vozace koji voze i telefoniraju? Koliko ste puta videli da vozaci stanu da pesaci predju pesacki? Koliko sto puta videli da kola idu brzinama od 80km/h kroz uske ulice (da ne govorim o bulevarima)? Koliko ste puta videli parkiranja na sred ulice tako da se stvori guzva i nervoza u saobracaju. A sta je reakcija policije? Ne kaznjavaju oni devojku sa slusalicama u usima koja kao kokoska istrci ispred autobusa? Ne kaznjavaju oni kretene koji pretrcavaju bulevare u spicu saobracaja. Gospoda policajci kaznjavaju penzionere koji idu na limansku pijacu i predju ulicu kad nema kola jer jedino njih mogu da stignu. Ajde da budemo realni, koliko ste videli ozbiljnih prekrsaja od strane vozaca, a koliko od strane pesaka. Jasno je sta prvo treba urediti. Jasno je i da treba poceti negde ali jasno je sta je sminka, a sta je posao.
  • Bozo

    06.10.2011 08:59
    Da se ja pitam, svi pesacki prelazi bi bili ukinuti i obrisani!!1
  • Eldridge Cleaver

    06.10.2011 08:58
    They use force, to make you do what the deciders have decided you must do.
  • Nizina

    06.10.2011 08:57
    Evo nešto za kažnjavanje
    U policijskoj stanici Novi Sad (Kraljevića Marka) se masovno puši po kancelarijama pored izričite zabrane....
  • Jovan

    06.10.2011 08:54
    Svaka cast za akciju, ali je sve to jadno, jako, jer ste selektivni. Sta je sa ostalim kategorijama ucesnika u saobracaju? Motori, automobili... ? Nista, a? Kaznjavajte sve u skladu sa zakonom, a ne da dzipovi po trotoaru gaze ljude dok policija sedi u stanici policije i pijucka kaficu. Na ulicama od vas ni traga, ni glasa.
  • @ Aleksandar

    06.10.2011 08:53
    "Zamislite koliko ima kriminala u gradu, a specijalni odred policajaca u civilu slika bakicu koja ide na pijacu ili pubertetliju sa mp3 player-om."

    U pitanju su saobracajni policajci u civilu a oni ni kada su u uniformi nemaju ama bas nikakva ovlascenja da se bore protiv kriminala. Njihov jedini posao je kontrola saobracaja. Za kriminal postoji drugi resor i ljudstvo koje se time bavi a njih po gradu u civilu ima koliko hoces. Pre neko vece su na dojavu da je u toku obijanje i kradja automobila na jednom novosadskom parkingu stigli u roku od odmah. Bilo ih je barem deset u cetiri automobila kako u uniformama tako i u civilu. Sve sam gledao sa prozora i akcija se zavrsila za manje od dva minuta. Kako su brzo dosli tako su brzo i nestali pokupivsi dva kradljivca automobila.
  • ns

    06.10.2011 08:50
    da budemo korektni pešaci uče nas još u školi, očigledno da neki od nas ili nisu pohađali istu ili imaju slabu pažnju i kratko pamćenje. ne podržavam akciju jer je inspirisana punjenjem policijskog budžeta, selektivna je i sprovodi se na krajnje pogrešan način. pored kontrole i kažnjavanja prvo treba obaviti masovnu javnu edukaciju, uložiti, saslušati pešake gde sve fale zebre i semafori, iste nacrtati/staviti pa tek onda kažnjavati, a za slikanje nisam siguran da li je uopšte ustavno i pravno da neko u civilu fotografiše ljude na ulici, da ja izađem sada i da počnem isto ili bi me neko prebio ili bi me uhapsili, mislite o tome dragi građani dok se sećate i ko nam je ministar policije, mali sloba od rata i zločina! jadni smo da jadniji ne možemo biti!!!
  • Пешак

    06.10.2011 08:49
    Семафор, шта је то?
    На релацији Нови Сад - Футог има само ЈЕДАН семафор! Ко не прелази тај пут свакодневно, нема појма колико пешак мора да сачека да би му неко стао на обележеном пешачком прелазу! Пушач комотно може да запали по коју!
  • darko ns

    06.10.2011 08:38
    Pesak najpre ugozava sebe, a ne onoga koji vozi auto.On eventualno moze da prodje sa materijalnom stetom a pesak je taj koji nastrada.Ne podrzavam kaznjavanje pesaka. Slazem se sa komentarima o setanju po biciklistickim stazama...ali sam bas obracao paznju i na pomenutoj raskrsnici kod futoske da se pazi da se predje na zeleno tako da se ne slazem sa onima koji kazu da svaki sekund neko pretrcava na crveno.
  • Milan

    06.10.2011 08:01
    @Aleksandar
    Hajde razmisli, pa kaži: koliko pešaka dnevno pređe na crveno, a koliko automobila?
    Naravno da su problem vozači koji jurcaju, ne poštuju prvenstvo i sl. ali ogroman broj (verovatno većina)pešaka ne poštuje pravila, a pitanje je koliko ih i znaju.
    I opet: ljude koji sa decom prelaze na crveno bih kažnjavao najrigoroznije, uz obaveznu posetu psihologu i socijalnom radniku, jer time deci daju pogrešan primer i povećavaju verovatnoću da jednog dana nastradaju - koliko blentav treba da bude čovek da bi učio dete da radi nešto što mu ugrožava život.
  • 06.10.2011 07:48
    I sad zbog onih koji nose slušalice i ne gledaju kako prelaze ulicu za*ebavaju mene koji već 8 godina nosim slušalice i slušam muziku, ali zato sam mnogo više obazriv i gledam da li ima auta. Bolje mi je da slušam muziku nego neku babu ili dedu koji dođu pa me smaraju dok čekam bus.
  • Vladimir

    06.10.2011 07:39
    @Aleksandar
    Na zalost, za pesake nisi u pravu, jer zaista mnogi iskacu ko zecevi pred auta.. Licno sam gledao kako devojka sa sluskama u usima tipka mobilni i nehaje sto je izasla direkt ispred auta... Ako pesak pogleda, nece ga udariti ni pijan vozac... Prvo zastiti sebe, pa onda misli o drugima..
  • Lalla

    06.10.2011 07:29
    ima li ko da zastiti bicikliste??????
    Biciklistickim stazama;neznam kojim povodom;pored siroke pesacke staze,pesaci vole da setuckaju biciklistickim stazama...
    Pored pesaka vespasi divljaju li divljaju biciklistickim stazama,bez kaciga a ima ih i onih koji izazivaju sumnju da imaju dovoljan broj godina....
    Jedini su biciklisti bili predmet racije u ZONI KAFICA zvanoj pesacka zona!!!!!!!!!
    Nema li tu komunalna policija obavezu da utvrdji odnos slobodn povrsine i povrsine koju su zauzeli kafici?????????!!!!!!!
    To je takodje Zakonski regulisano!!!!!
    Ili je Bubnjevic iznad ?????.....
    Po objasnjenu policajca;na primedbu da stoji i posmatra;za sada nema naredbe!!!!!!......
    Sta je sa onim delom Zakona koji govori da je obaveza posluzbenoj duznosti???????!!!!!!!....
    Druze Tito,skrenusmo sa puta;
    Sad nas je@ i Kurta i Murta!!!!!
  • 06.10.2011 07:29
    @Aleksandar
    Srećom, zakoni se ne pišu koristeći "zdravu pamet" prosečnog učesnika u saobraćaju, koja gotovo uvek niti je zdrava, niti je pamet. Ljudi redovno ginu zbog slušalica u ušima, a ti se slobodno šprdaj sa tim...

    Samo ja sa prozora sam u poslednjih par godina gledao udaranje 3 pešaka koji su pretrčavali van prelaza kako bi stigli na autobus, od čega jedna pogibija. "Bliske susrete" i kočenja i ne brojim. Sigurno su za sve to krivi vozači.

    To što "nisu rekli" preciznu statistiku je zato što bi onda saopštenje ličilo na čitanje vodostaja, a tebe ako interesuje, odeš do njih pa tražiš.
  • kenijac

    06.10.2011 07:22
    Prioritet
    Cudni su prioriteti u ovoj drzavi.
  • Boxi

    06.10.2011 07:13
    ja podržavam
    Iako često vozim kola, šokiran sam ponašanjem pešaka u gradu. Vrhunac su mlade mame koje sa bebom u kolicima misle da mogu da prelaze put bilo kad i na bilo kom mestu. Otkad imam dvoje dece nikad, ali nikad nisam prešao na crveno svetlo. Ako moja deca od mene ne nauče, od koga će? Zato podržavam ovu akciju, i sprovodio bih je redovno, svakodnevno.
  • zoki

    06.10.2011 07:04
    Nadrealisti
    Koje su naučne kompetencije Lončara da bude član komisaije za odbranu. Devalvacija i za fakultet i za njegovog gazdu Milkova.Šta je sa krivičnim prijavama- dokle šutnja?
  • Aleksandar

    06.10.2011 07:04
    Nisam zlonameran ali mislim da je akcija usmerena na pogrešnu stranu. Pre svega statistika koju su naveli ne znači da pešaci iskaču kao zečevi pred automobile već da vozači voze neprilagođenom brzinom, koriste mobilni telefon dok voze, ne znaju da voze, pijani su i sl. Nisu rekli koliko pešaka je nastradalo na pešačkom prelazu ili čekajući na semaforu.
    Ali znamo da je policija nesposobna da uhvati vozače pa onda hvataju ljude koji slušaju muziku.
    Zamislite koliko ima kriminala u gradu, a specijalni odred policajaca u civilu slika bakicu koja ide na pijacu ili pubertetliju sa mp3 player-om.
    Ne znam ljudi za vas ali ja se sada osećam bezbedno.
    To milicijo moja, čelična pesnice komunizma. Satri izdajnike sa zemljom!!!
  • С времена на време

    06.10.2011 07:01
    Ово би требала да буде свакодневна пракса полиције, а не само у "акцији појачане контроле".
  • exit

    06.10.2011 06:51
    malo!
  • ns

    06.10.2011 06:45
    Koliko su vozača motora kaznili preko vikenda na Mišeluku?
  • 06.10.2011 06:43
    ˝Za svega dva sata ispisali desetak kazni˝...
    Znaci da jedan napise kaznu na 24 minuta. Zaista impresivna efikasnost nase policije, za pohvaliti.. FFS
  • Sima

    06.10.2011 06:42
    Još jedan dokaz da policija ništa ne radi. Pa kod futoške pijace za dva sata bar 100-150 ljudi pređe na crveno (da ne govorimo koliko ih tek pretrči ulicu van pešačkog).
  • 06.10.2011 06:38
    Joka
    Rekoh ja da kod Dnevnika mogu da napune budzet. Samo se nadam da ova akcija nece trajati samo nedelju dana

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna