Bušenje najdužeg tunela u Srbiji, koji će biti dug oko 3,5 kilometra, a koji će biti u okviru Fruškogorskog koridora, počelo je pre nekoliko nedelja, a do sada je izbušeno oko petnaest metara.
"auto-put Novi Sad - Zrenjanin - Beograd, čiji početak gradnje se očekuje krajem godine."
Krajem KOJE godine se očekuje početak?
Svake godine se najavljuje. Trebalo je počne u martu 2022. Koliko put je već najavljeno a ni početo.
Meni stvarno nije jasno, da skoro niko ne pita kako to da tudji ljudi grade u tudju državu. Pa gde je tu nacionalni interest. Da zaposliš svoje ljude, koristiš svoju gradju. Zašto Kinezi grade, zašto gradena plodnoj zemlji. Toliko ne zaposlenih, toliko zemlje druge?
Pop Milo Jovovic
03.11.2022 • 08:22
3.5 Km, 2,5m na dan, to je 1400 dana, skoro 4 godine, ako se radi subotom, nedeljom i praznicima....
-------------
2,5m kopaju sa svake strane tunela to je 5 metara dnevno i to se onda uklapa u prognozu da ce zavrsiti za oko 2 godine.
Znaci kopace 5 metara/dnevno jednu sev iz oba pravca i isto tako u drugoj cevi. To znaci 10 metara/dnevno u dve cevi sa obe strane.
Sto se tice sporog pocetka to su sve pripremni radovi, isptivanja i podesavanja, kad se krene to ce ici.
Nema tu politike to su inzinjerski i gradjevinski problemi.
Dobro je sto su poceli da rade i most preko Dunava kod Minuta tako da ce oba kapitalna objekta biti gotova u isto vreme ili barem u priblizno isto vreme.
preko 50 godina putujem NS-ŠA, kad vozom, kad autom, autobusom, znam taj put kakav je bio još dok nije postojalo račvanje za penjanje/spuštanje na Venac, kad je put bio i teži... imaš ti dečko i prugu do Šapca, ali umesto da su je doveli u red, da im teretnjaci tutnje prugom sve do Bosne i CRO, to je gospođa iz Tuzle morala da zna, oni su kompletno uništili železnicu.
ovo je jako potrebno ljudima koji zive u Sremu, a i ljudima iz Sapca koji rade u NS-u ili obrnuto.
Ja sam isao svaki dan za Sabac iz NS-a i bogami bilo je tesko putovanje, jer imas jednu traku, pa traktori...pa policija. Ovako ce biti bolje za sve
Čudi me da niko nije primetio cifru od 715 milki.
Setićete se da se ranije govorilo o 660 milki sto je isto bilo previse.
Znači 55.000.000 će neko, stranka možda, ubaciti u svoj džep.
Matory, idi kod očnog doktora, izgleda da imaš dobre katarakte na očima, pa mi je jasno i zašto misliš kako misliš, kad već 10+ godina ne vidiš ništa ispred sebe.
Zar ne ide tranzit oko Petrovaradina, ukršta se sa auto-putem A1 (Beograd - Subotica) južno kod Kaća i uključuje na put kad Zrenjaninu zapadno od Kaća? Kuda biste vi sproveli saobraćaj?
"Ovim pravcem prođe oko 900 kamiona dnevno i 10.000 vozila, što ga čini jednim od najopterećenijih u državi. Novi koridor će zaobići Irig sa zapadne strane, a u blizini će biti izgrađena i naplatna stanica". Zbog te naplatne stanice ce svi kamioni opet ici starim putem.
koliko mozga treba da fali, da od tolike ravnice nadjes jedno uzvisenje i "zaobilazis" saobracaj ispod nje i kroz grad i bulevare, mostove i tunele... a okolo nigde nista em jos ravno.... ???
Mi, botovi i sendvičari, spremni smo da vrednim rukama, organizovani u udarne brigade, krenemo da kopamo tunel. Ne treba nam ni hleba ni vode! Samo da probijemo tunel pre roka i da zaigramo kozaračko kolo pevajući svima dragu pesmu: "Ne može nam niko ništa jači smo od sudbine"
Pa tu na tom instagram snimku se vidi da nema 15m i da to nije izbuseno vec nasuto i izbetonirano... Dok ne pocne da gruva dinamit nema busenja. A 2m dnevno pa da je i sa sve 4 strane je mizerno
Zanimljivo je kako su botovi napali i 021. Po komentarima se vidi da su na zadatku. Verovatno će i ovde biti mnogo minusa. Zamisli genijalce prave obilaznicu oko Iriga koja je naravno potrebna a sav sabraćaj guraju kroz Novi Sad. Pa će za par godina kad po gradu počnemo da se ubijamo zbog gužve reći treba obilaznica oko Novog Sada. To grama mozga nema. Ili ima ali za sebe a obraza bez.
Tesko da ce se stici rokovi koji su trenutno zadati.
Da rade do kraja 2025, tom dinamikom ce jedino tunel probusiti, ukoliko ne naidju na dodatne probleme.
A gde su onda ostali radiovi da se tunel dovede do funkcionalne saobracajnice.
Naravno stvari se mogu raditi u paraleli, ali realno bar meni deluje da je rok prekratak.
O umesanosti nasih politicara i kriminalaca sa vlasti, ne treba trositi reci, pitanje je samo dokle ce narod da tolerise kriminal i korupciju i bratsku ekonomiju na svakom koraku i poduhvatu.
Uvek tako zamislim da se jedan normalna osoba nadje u drustvu recimo troje, cetvoro ljudi koji komentarisu na ovom sajtu.Kakav bi to dan bio. Kako ste ogorceni, puni mrznje, ma nema vise ni razloga za sta, samo da se mrzi. Kakav li je vas zivot i zivot ljudi oko vas... Tuzno
Vučić smisli neki sasvim nepotreban projekat, onda se trostruko napumpa cena, uzme se kredit od Kineza, dođu Kinezi i da grade, pa Kinezi raspišu domaći tender za podizvođače, jave se samo firme u vlasništvu SNS, Kinezi i SNS firme i ljudi bliski vlasti uzmu grdne pare, kredit ostaje narodu u Srbiji. Zato ste siromašni.
Kada su otpoceli radovi Vucic je rekao da se dogovorio sa Kinezima da zavrse godinu dana pre roka, martu 2024. Izgleda da je dogovor propao, steta. Odlican projekat idalje, samo da zavrse sto pre.
Srbija mora 2023.godine na ime kredita i kamata da plati 7 milijardi eura. Od tog novca 4 milijarde eura otići će na kineske kredite. Kina je odbila zahtev Srbije za reprogram dugovanja.
A ja sam siguran da je ovaj režim kancer za našu naciju (nikada veća korupcija, sudstvo i tužilaštvo ne postoje, favorizuju se podobni a ne sposobni, uništava se sistem obrazovanja, iseljavaju se sposobni, uvoze se prljave industrije samo za osnovnu preradu, povećavamo javni dug, upadamo u dužničko ropstvo, imamo najveće zagađenje u okruženju i najveće stope kancera i smrtnosti) i imam osećaj da ga mogu braniti samo oni koji imaju debeo interes (za kancer ove nacije) ili oni koji ne vide ili ne priznaju činjenice.
sto je svojevremno rekla velika buntovnica Zorana povodom onog vijadukta kod Karlovaca - radi se o najtezem terenu za gradiliste :)
izgleda da je ova nasa zemlja ukleta - i Kinezi kad rade ovde rade losije, sporije i neefikasnije nego kod sebe kuci :D
do 2025 će biti završen !? pa da su to uzeli oni prethodnici da rade , za godinu bi bio gotov ... pa oni su za 6 meseci 450000 ljudi otpustili , a ne tunel od par kilometara !
Za dobru dnevnicu il ko nekad kada bile radne akcije...Omladinci bi ga krampom iskopali za 10mjeseci...Ovi dok iskopaju zavrsiti ce 3svj rat Jedino ce bande pobjesnjelog Maxa da se vozaju(ak nađu benzina)
Imam osećaj da na ovom sajtu najviše ogorčeni ljudi komentarišu. Nekad su komentari toliko debilni i nemaju veze s mozgom kao ovaj Garisa što je napisao da se Dodik ne muči kad ide kući na Dedinje. Pa neće ići kroz fruškogorski koridor na relaciji BL-BG tupavcu jedan. Ili ova dvojica što ne umeju da sračunaju da se sa obe strane jedne cevi buši po 2.5 metra dnevno pa ne ispadne 5 godina, nego tako kako su i napisali u tekstu.
Prvi put realan rok. Svaka čast za istinu. Ali šta ste radili godinu ipo. Od Maja 2021 pripremni radovi koji su gotovi za 2 meseca vi godinu ipo.
Drugu Važno je da odmah i prvo krenete sa obilaznicom oko Iriga. Stanovnici Iriga se godinama pate jer ceo saobraćaj prolazi kroz centar
Ceo svet se trudi da sto pre i brze zavrsi posao,da bi se ustedele pare,a kod nas se probijaju rokovi jel imamo viska para,a narod gladan,hoce li predsednik zaposliti nekog ko zna svoj posao
Rasteretiće Partizansku ulicu i Salajku tako što će terati saobraćaj preko Kaća ali će zato navući sav ostali saobraćaj na Bulevar Evrope i okolinu. Baš efektno i smisleno.
To je negde oko 1m dnevno što znači za 365 dana 365 metara. Za ovaj tunel će im trebati 10 godina. Bolje da batale odmah do tada će DJ Žeks izmisliti leteći kamion pa neće ni trebati
Zar Vas nije ni malo sramota, baš ono ni malkice? Nakon toliko vremena izađete sa informacijom da je iskopano 15 m, pa ja sam samo sa lopatom za toliko vremena bih iskopao više, a da ne spominjem koliko ste novca spucali. Da ne bude da sam protiv tunela, jedva ga čekam, ali ovaj tempo je sramota i za 19.vek.
Dva i po metra dnevno? Čime kopaju, lopatama sa slomljenom držaljom? Moderne mašine za bušenje tunela kopaju u proseku oko 15 metara dnevno.
Očigledno da je u pitanju prelepa operacija pranja para i zaduživanja države bez razloga.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Počelo bušenje tunela Iriški venac, evo dokle se stiglo i kada bi trebalo da bude gotov
Autor: Dnevnik
Novi Sad
•03.11.2022.
•07:06 > 12:58
Komentari 71
Kada ce ovaj put?
Krajem KOJE godine se očekuje početak?
Svake godine se najavljuje. Trebalo je počne u martu 2022. Koliko put je već najavljeno a ni početo.
juric
manje poznato
pozdrav tebi iz VS2
Velike sile
Duda
Teodor
Oni tamo iskopali i završili tunel ISPOD Lamanša (40km) za pet godina.
ns posmatrac
03.11.2022 • 08:22
3.5 Km, 2,5m na dan, to je 1400 dana, skoro 4 godine, ako se radi subotom, nedeljom i praznicima....
-------------
2,5m kopaju sa svake strane tunela to je 5 metara dnevno i to se onda uklapa u prognozu da ce zavrsiti za oko 2 godine.
Znaci kopace 5 metara/dnevno jednu sev iz oba pravca i isto tako u drugoj cevi. To znaci 10 metara/dnevno u dve cevi sa obe strane.
Sto se tice sporog pocetka to su sve pripremni radovi, isptivanja i podesavanja, kad se krene to ce ici.
Nema tu politike to su inzinjerski i gradjevinski problemi.
Dobro je sto su poceli da rade i most preko Dunava kod Minuta tako da ce oba kapitalna objekta biti gotova u isto vreme ili barem u priblizno isto vreme.
Zemlja čudesa
Ludilo
ali
Dejan
Ja sam isao svaki dan za Sabac iz NS-a i bogami bilo je tesko putovanje, jer imas jednu traku, pa traktori...pa policija. Ovako ce biti bolje za sve
Budimir
Prekinuti radove i pokrenuti istragu
Dejan
Setićete se da se ranije govorilo o 660 milki sto je isto bilo previse.
Znači 55.000.000 će neko, stranka možda, ubaciti u svoj džep.
Bojan
Zamiśljam šta bi se desilo da se vi ulizički botovi nađete među normalnim osobama pa se zeznete da zalajete...
Mićo
Nikola
Vlada
OM
xx
Pera iz bivseg DDR-a
Sabahudin
Дуле
ne verujte ministru
deki
Markes
igor_t
Da rade do kraja 2025, tom dinamikom ce jedino tunel probusiti, ukoliko ne naidju na dodatne probleme.
A gde su onda ostali radiovi da se tunel dovede do funkcionalne saobracajnice.
Naravno stvari se mogu raditi u paraleli, ali realno bar meni deluje da je rok prekratak.
O umesanosti nasih politicara i kriminalaca sa vlasti, ne treba trositi reci, pitanje je samo dokle ce narod da tolerise kriminal i korupciju i bratsku ekonomiju na svakom koraku i poduhvatu.
Hzgtr
Gavril
Dimitrije
Логичар
Filarije
Hvala dragom Predsedniku i našoj Vladi.
Zamenik zamenika
zvacu decu
Dijagnoza
Kada zinu- lažu!
Aleksandar NS
zoki zoki
03.11.2022 • 08:16
Zeleni
"Što se nebune zeleni ,buše planinu"
Mozda zato sto saobracaj nece ici kroz nacional i park i bice manje zagadjivanja ?
ex chapman
izgleda da je ova nasa zemlja ukleta - i Kinezi kad rade ovde rade losije, sporije i neefikasnije nego kod sebe kuci :D
marijan
B
Klisanac
DarthVader
Dejan
Polak
Drugu Važno je da odmah i prvo krenete sa obilaznicom oko Iriga. Stanovnici Iriga se godinama pate jer ceo saobraćaj prolazi kroz centar
Miki
Mikula
Deki
Wnj
55godina
Garisa
Av
Pop Milo Jovovic
Kiki
Misko-NS
Nikola
Željko
sremac
bujke
Dejan
Pera Ždera
Koliko će to da utiče na bližu i dalju okolinu.
U pitanju su ozbiljne količine.
Sabahudin
Rotkvarija
Uspeh, veliki uspeh ili šta je u pitanju?
Samo da se ne povuku, kao iz Zrenjanina.
Antič
NSrdjan
Uroš
Istoricar
Лиманац
Musaši
Nomad
Očigledno da je u pitanju prelepa operacija pranja para i zaduživanja države bez razloga.
Mirko
Tja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H