Gradnja "turbo" kružnog toka, na uglu Fruškogorske i Bulevara cara Lazara, koštaće više od 2,8 miliona evra, odnosno 336,2 miliona dinara, saznaje 021.rs.
to nam je, u ovom trenutku , preko potrebno... tu gde već postoji signalizacija...
a neke ulice u Petrovaradinu još uvek nemaju atmosfersku kanalizaciju ni trotoar...
Između dva neusaglašena semafora. Uz neandertalsko pravilo desne strane u kružnom toku, ali i uz skretanje levo sa Bul C. Lazara ka Mostu Slobode... Tu raskrsnicu možete nazvati "Popodnevni Parking", jer će tu turbo biti jedino zagađenje od stajaćih vozila, ali i od kamiona privilegovanih kompanija. Živeli majstori za urbanizaciju koji ne žive u urbanoj sredini!
@Trt da li sam primitivac ili ne je nebitno. Činjenica da svakodnevno u celoj dužini Bulevara Oslobođenja ljudi pretrčavaju put, u pitanju je rastojanje od 5km. Možemo da zatvaramo oči i da se pravimo kako ja bulevar sjajno rešenje,možemo pokušati sa proterivanjem primitivaca ponosni na gradski duh, ali urbanističko rešenje će i dalje ostati nakaradno. Zašto je teško prihvatiti činjenicu da je Bul Mih Pupina uništio jezgro grada?
To je zaro što ljudi koji razmišljaju svojom glavom ne moraju svi isto da misle. Za razliku od vas hipnotisanih naprednjara, koji čekate Vučićevo obraćanje na "televizoru" da bi čuli svoje mišljenje.
Na snimcima dostupnim na internetu retko se vide pešaci. Verovatno da su negde odleteli, isparili. Ako ne bude nekog podhodnika ili mosta za njih biće još veći kolaps ako budu prelazili na pešačkom bez semafora ispred kružnog toka.
@ Marija Terezija gde je bila struka kada je projektovan Bulevar Oslobođenja? Verovatno jedino kod nas u Jugoslaviji postoje ovakvi bulevari sa 4, 6, 8… traka gde pešaci svakodnevno moraju da prelaze put van obeleženih pešačkih prelaza. Prosto neko je sebi nekada uvrteo u glavu da je arhitekta i po sistemu čula žaba da se konj potkiva pljunula nam silne bulevar od kojih se ovaj grad nikada neće oporaviti. Ne mogu da se odlučim koje rešenje je gore - MPupina ili Oslobođenja.
Zna li se šta će biti sa pešacima na ovom kružnom toku? Gomila studenata sad prelazi na semsforima. Biće i gužve zbog pešaka a bojim se i oborenih pešaka.
Problem koji je sad kod promenade pa i na ovoj raskrsnici je problem za koji se zna vec duze vreme.
Za vreme vlasti od 2004-2008 kad su na vlasti bili ovi sto su sad presvuceni, Miskovic je hteo da kupi parcelu na uglu cara lazara i bul oslobodjenja gde je sad promenada i da napravi kulu i soping mol sa sportskim sadrzajima. Ono sto je odmah ponudio gradu jeste resavanje saobracjnog problema na raskrsnici bul cara lazara i oslobodjenja. Nudio je da izvede o svon trosku nadvoznjak ili podvoznjak duz bul cara lazara. Tada je struka odlucila da je neprihvatljivo to resenje. Onda su dosli presvuceni radikali i od tada se struka nista ne pita. Struka nije bila za ovo resenje promenade. Rumuni koji su kupili lokaciju su sproveli konkurs interni i pobedilo je kao bolje resenje losije resenje. Nije prihvaceno resenje sa podzemnim pristupom sa bul oslododjenja sto bi u velikom olaksalo. A tada je trebalo da se vradi raskrsnica ali nije preostalo para od prodaje promenade koliko je to bila dobra prodaja.
Ova raskrscnica nije usko grlo. Usko grlo je, sa jedne strane, što se od sadašnje raskrsnice prema Keju vozi samo u jednoj od tri trake. Napravite bolje drugu kolovoznu traku od Dunava do univerziteta (ima mesta). Drugo usko grlo je raskrsnica kod Bulevara oslobođenja i Bul. cara Lazara (tu se ne može ništa uraditi. Ovo je obično bacanje para. Ništa se neće promeniti ni posle pravljenja ove giga-mega raskrsnice.
Devet meseci radovi? Biće kolapsa, Štrand, Exit...Šta će raditi sa problemom raskrsnice Jevrejske i Bulevara oslobođenja. Za vreme protesta poljoprivrednika milina, bez gužvi i buke...Šta je sa Klisanskim mostom blizancem? Kad kreće njegova gradnja?
Od Nove godine poskupljenja svega i svačega i počinje izbornja kampanja jer idu izbori sve opšti...
Ovo je jedna specifična "mercedes" raskrsnica kakva je moguća samo u ravničarskim gradovima kao što je Novi Sad. Potpuno drugačija od drugih, predstavlja svojevrsnu 3-d razglednicu Novog Sada. E zato hoće da je unište i uniformišu, jer sadašnja BMK vlast u Novom Sadu nastoji da uništi sve simbole Novog Sada iz vremena pre nego što su oni došli i "popravili" grad...
Ako ćemo pravo, ovde uopšte nije takva koncentracija vozila da je potreban kružni tok. Realno, kružni tok je preko potreban na raskrsnici-izlazu iz partizanske ulice ka autoputu/temerinskoj ulici, a ne bi bilo loše da postoji i na raskrsnici-ulaz u partizansku, kao i kod 2 pumpe prema Big-u. Toliko.
Neko stvarno veruje da će završiti za dve godine?
Pa NI JEDAN posao bre nisu završili u roku, u okviru budžeta po originalnom projektu!
Svuda su imali problema sa kvalitetom planiranja i kvalitetom radova!
Nažalost, ali pre će biti da ćemo morati da sačekamo da voda probije, pa da ispumpaju, pa da se nešto uruši, pa da pukne neka školjka, pa da preseku neki kabel, neku cev .... (nastavi niz)
Znači minimum 4 godine haosa u centru grada!
Ovde samo geodetski radovi nisu preplaceni. 9 meseci ce raditi za 3.36 miliona dinara. Oko 370.000,00 mesecno.
Svaki dan, po dvoje ljudi u ekipi. Znaci 1200 za inzenjera + 500 za pomocnog radnika. To je 1700 evra tj. 200.000,00 dinara za plate + doprinosi od cca 50.000,00, jer ne verujem da su prijavljeni na pun iznos.
Znaci oko 250.000,00 za ljudstvo + gorivo i vozilo. Oko 270.000,00 mesecno sa svim troskovima. Firmi ostane oko 100.000,00 cisto. Za instrumente i sl.
Sto je sasvim OK, da je ta firma, firma sa iskustvom i tradicijom, koja je dobila taj posao na fer nadmetanju. Ali je to firma osnovana pre 2 godine, koja poslove dobija po partijskoj liniji, a ostali, koji posluju po 15+ godina se tuku za dinar...
Najgori gradonačelnik u istoriji Novog Sada je lepo uigrao ekipu, dokazao se, napredovao, i stvari sada klize.
Novi se ništa ni ne pita a za mrvice koje njemu bacaju on ćuti.
Za vreme ove vlasti ni jedna odluka nije doneta rukovodeći se interesima građana.
Jedini interes je prebaciti što više para i da ih onda kartel "investitora" održi na vlasti.
Žarko, svaka čast i tebi i 021!
Da imamo državu neka nezavisna institucija bi reagovala nakon ovakvog teksta.
Ovako barem ostaje trag i biće procesuirano kada dođe normalna vlast.
Svakom normalnom, objektivnom građaninu je jasna i opravdanost ovog projekta a pogotovo budžet i izbor izvođača.
A oni ćute i nastavljaju samozadovoljno dalje.
A ul Jovana Subotića krš nad krševima, takođe nastavak Bul Jaše Tomića ka Temerinskoj nije ni u izgledu. Ljudi iz gradske uprave ne shvataju da su to saobraćajne 'žile kucavice' Novog Sada. Prioritet prioriteta.
Hvala Bogu kad je onaj mr propast grada Novog Sada otišao na službu u Beograd.
Sto bi rekli - standardna sns ekipa jednih te istih preduzeca koji rade SVE, od digitalizacije preko ns smart do gradnje, sve jedni te isti. Pa jel ima tender u Ns za radove neke da nije dobio Montop i Juzna Backa? Jel ima metar kabla bez njih? Nema, jer je konkurencija ubiVena, sa tonu namestenih tendera. Svako ko radi u ovim firmama treba da se oseca sramno, jer i jeste sramota raditi za sns placenike!
Kružni tokovi ne moraju uvek ubrzati saobraćaj, ali skoro uvek sprečavaju nesreće sa fatalnim ishodom i sa te strane su bolji od raskrsnica. Mana je što su pešaci i biciklisti manje zasticeni u odnosu na klasične raskrsnice. Ima i za i protiv, ali na tom mestu konkretno - potpuno nepotrebno, pa i da je besplatno.
Ta raskrsnica je jedina dobro odradjena,vrlo retko, skoro nikad se ne desavaju udesi. Sve je razdvojeno sa sirokim delovima travnate povrsine. Odlicno uradjeno i vi bas tu raskrsnicu hotete da menjate da bude kruzna. Nema dana da se na kruznoj neko ne sudari. Kruzne raskrsnice pravite previse male, ne moze ni 15 automobila da stane u nju kad je guzva
Ovo je promasena investicija!
Ovo je moralo da se uradi kad jenl trebalo paralelno sa izgradnjom promenade.
Sad poske 2 ili 3 godine ce samo napraviti saobracjni kolaps koji vec ppstoji na ovom delu!!!!
Odseci cete potpuno univ kompl3ks liman 1 i 2 i strand!
Jel ste razmislajli o tome?
Kako cete pristiputi promenadi?
Razmislite dobro kako cete preusmeriti saobracaj!!!
Narodnog fronta ima samo 2 trake. Prosirite je na 4 trake za vreme ovih radova.
Otvorite levo skretanje sa bul cara lazara kod asistemtskog doma i informatike jer ce cara lazara postati slep bulevar.
Otvorite levo skretanje sa cara lazara u promenadu jer ce i u tom delu biti slepa.
Molim vas prvo dobro prespojite saobracaj pa krenite da zatvarate saobracajnice i izvodite kruzni tok.
Obrali ste bostan da nekazem najebali ste al rekoh ,kad krenu sve rekonstrukcije premeštanja kanalizac.mreze i svega ostalog što Žarko nabroja.
Ima da bude veselo.
Ispada da radni dan kosta 11 000e, neko tu nije dobro nesto izracunao. Uveli izvodjaca Montop da radi semaforsku signalizaciju na kruznom toku, kakvi su to dilovi ni niko ziv ne zna!!!
Ovo su postale sumanute cene 3miliona eura za kruzni tok???Ljudi mnogo kradete ali mnogo..Ovo nece na dobro da izadje..Mi sledece godine moramo da vratimo 4.6 milijadi eura od kredita i nemamo da ih vratimo nego moramo ponovo sa se zaduzimo da bi vratili.I sada zamislite mi moramo da uzememo 4.6miljardi sa kamatom 6% i da placamo 276 miliona eura samo kamatu to je ljudi skoro 1mil eura dnevno placamo samo kamatuuu..I mi pravimo stadione,pravimo kruzni tok od 3 miliona eura.Ja ne znam sta se ovo desava.Ova drzava da nece niko da joj pozajmi pare sledece godine bi zvanicno bankrotirala jel ne mozemo da vratimo dug.
I sav saobraćaj sa keja će se preusmeriti gde?
Kreiraćte haos, od kojeg će stanovnici limana 1, 2 i 3 da polude... To im je kazna što nisu glasali za vas?
Samo tako, podobni neka grade i rade a posle precednik nek dobija po nosu kako mu rade javna preduzeca i podizvodjaci. Ajde ga dovedite u Novi Sad da mu kaze javnost sta i kako radite.
Sve su to SNS firme koje ce nestati kad SNs padne sa vlasti, a njihovi direktori i vlasnici bice pohapšeni. Zato se boje DSa jer samo DS moze da ih strpa u zatvor.
Još jednom, tri miliona Evra. Hoće li biti od zlata? Kako to da Novi Sad nema nijednu pasarelu i samo jedan podhodnik koji je pravljen kada je grad bio bar 3 puta manji?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Turbo" kružni tok u NS će koštati 336 miliona, gradiće ga "Put-invest", "Montop", "Energotehnika"
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•29.11.2022.
•16:09 > 08:50
Komentari 74
Stara garda
mns
a neke ulice u Petrovaradinu još uvek nemaju atmosfersku kanalizaciju ni trotoar...
Ravnatelj
Živeo tromilionski (€} ringišpil!
Radojica
Trt
Za Pupinov bulevar i uništavanje centra se slažem. A Bulevar oslobođenja skoro nikad ne pretrčavaju ljudi, nego skoro isključivo stoka.
Cantona
/
ne lazi, i pupinov i bulevar oslobodjenja se non stop pretrcavaju
Лиманац
Marko
@Gojko
Trt
Pupinov još i ponekad, ali ja se ne sećam da sam ikada u životu pretrčao Bulevar oslobođenja, a kamoli da sam to MORAO. Možda si ti samo primitivac?
Komedija
Bojan
Trasa nije preopterećena ali predstavlja glavni ulaz na Liman 1 i 2 i Štrand, naravno da će njeno zatvaranje izazvati kolaps.
Opet ste vi "gori ste od njih" botovi ispali najgluplji u celoj priči.
Cantona
Gojko
- ta trasa uopšte nije opterećena
- njeno zatvaranje će izazvati potpuni kolaps.
Po ko zna koji put - ipak ste još gori, ČAK i od njih.
/
Istinoljub
Marija Terezija
Za vreme vlasti od 2004-2008 kad su na vlasti bili ovi sto su sad presvuceni, Miskovic je hteo da kupi parcelu na uglu cara lazara i bul oslobodjenja gde je sad promenada i da napravi kulu i soping mol sa sportskim sadrzajima. Ono sto je odmah ponudio gradu jeste resavanje saobracjnog problema na raskrsnici bul cara lazara i oslobodjenja. Nudio je da izvede o svon trosku nadvoznjak ili podvoznjak duz bul cara lazara. Tada je struka odlucila da je neprihvatljivo to resenje. Onda su dosli presvuceni radikali i od tada se struka nista ne pita. Struka nije bila za ovo resenje promenade. Rumuni koji su kupili lokaciju su sproveli konkurs interni i pobedilo je kao bolje resenje losije resenje. Nije prihvaceno resenje sa podzemnim pristupom sa bul oslododjenja sto bi u velikom olaksalo. A tada je trebalo da se vradi raskrsnica ali nije preostalo para od prodaje promenade koliko je to bila dobra prodaja.
Potpuno
Hm...
Od Nove godine poskupljenja svega i svačega i počinje izbornja kampanja jer idu izbori sve opšti...
da da
Sapko
Saobraćajni fax
cure
Osveta loših đaka
03.06.2022 • 11:20
Neko stvarno veruje da će završiti za dve godine?
Pa NI JEDAN posao bre nisu završili u roku, u okviru budžeta po originalnom projektu!
Svuda su imali problema sa kvalitetom planiranja i kvalitetom radova!
Nažalost, ali pre će biti da ćemo morati da sačekamo da voda probije, pa da ispumpaju, pa da se nešto uruši, pa da pukne neka školjka, pa da preseku neki kabel, neku cev .... (nastavi niz)
Znači minimum 4 godine haosa u centru grada!
ns
rmfg
Svaki dan, po dvoje ljudi u ekipi. Znaci 1200 za inzenjera + 500 za pomocnog radnika. To je 1700 evra tj. 200.000,00 dinara za plate + doprinosi od cca 50.000,00, jer ne verujem da su prijavljeni na pun iznos.
Znaci oko 250.000,00 za ljudstvo + gorivo i vozilo. Oko 270.000,00 mesecno sa svim troskovima. Firmi ostane oko 100.000,00 cisto. Za instrumente i sl.
Sto je sasvim OK, da je ta firma, firma sa iskustvom i tradicijom, koja je dobila taj posao na fer nadmetanju. Ali je to firma osnovana pre 2 godine, koja poslove dobija po partijskoj liniji, a ostali, koji posluju po 15+ godina se tuku za dinar...
Starosađanin
Novi se ništa ni ne pita a za mrvice koje njemu bacaju on ćuti.
Za vreme ove vlasti ni jedna odluka nije doneta rukovodeći se interesima građana.
Jedini interes je prebaciti što više para i da ih onda kartel "investitora" održi na vlasti.
Laura Kodruca Koveši
Da imamo državu neka nezavisna institucija bi reagovala nakon ovakvog teksta.
Ovako barem ostaje trag i biće procesuirano kada dođe normalna vlast.
Samo pitam
A oni ćute i nastavljaju samozadovoljno dalje.
Šta nama običnim građanima preostaje?
Nedostaje
Hvala Bogu kad je onaj mr propast grada Novog Sada otišao na službu u Beograd.
Zebra
Putar
S21
rasksnica
Masala
boger
Zbogom pameti
Ovo je moralo da se uradi kad jenl trebalo paralelno sa izgradnjom promenade.
Sad poske 2 ili 3 godine ce samo napraviti saobracjni kolaps koji vec ppstoji na ovom delu!!!!
Odseci cete potpuno univ kompl3ks liman 1 i 2 i strand!
Jel ste razmislajli o tome?
Kako cete pristiputi promenadi?
Razmislite dobro kako cete preusmeriti saobracaj!!!
Narodnog fronta ima samo 2 trake. Prosirite je na 4 trake za vreme ovih radova.
Otvorite levo skretanje sa bul cara lazara kod asistemtskog doma i informatike jer ce cara lazara postati slep bulevar.
Otvorite levo skretanje sa cara lazara u promenadu jer ce i u tom delu biti slepa.
Molim vas prvo dobro prespojite saobracaj pa krenite da zatvarate saobracajnice i izvodite kruzni tok.
Msp
Ima da bude veselo.
Dule
Pokeras
Moma
Rasa sa salasa
Djomla
Mare
ARMAGEDON
Pera
Dejan
Ja
Zoki021
Dule
Planiranje
Kreiraćte haos, od kojeg će stanovnici limana 1, 2 i 3 da polude... To im je kazna što nisu glasali za vas?
Dzoni
Ja
Pa
Hublo
Mile
Marko
Banderaš
Caci
Gavril
Miki1
Bljak
oh
Za 3 miliona ste mogli barem da drveće sačuvate.
Ovo je takav bezobrazluk da mu stvarno nema ravnog.
pajo patak
Av
lalos
I dalje ostaje
Samo posteno
koliko cudno ?!!
:-))))))
Kula
DS 4 ever
Joca
Vlada
Nikola
Rotkvarija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H