Bilo je price da ce se uvesti placanjem karticom koja se moze dopuniti i sa koje se pri validaciji sa nje skida iznos u visini cene karte. Sa ovim novim kartama dok vozac odstampa katru prodje dan i stvara se guzva na ulazu.
Užas,autobusi stari ,leti vruće kao u paklu,red vožnje bože sacuvaj,ako ti ode bus, drugi čekaš pola sata i više,aplikacija NSmart netačna,vozači naplaćuju karte umesto da vode računa o saobraćaju,ne otvaraju vrata već samo prva 11b nas 30 čeka da uđe u bus (iživljavanje)
Bahatost i bezobrazluk pojedinih vozaca na relaciji 32 gde autobus dodje i vozac drzi zatvorena vrata i kada kisa pada kao i sneg i ne zeli da otvara kada ga pitas kaze nije jos vreme za polazak tako da sam sa troje dece po kisi cekao napolju do vremena polaska !!!
Svakodnevno koristim bus 52 Veternik- Novi sad,to je strsšno.Autobus ptolazi Školskom ulicom,ulica nema trotoar,deca idu u školu, teretnjaci,putnički saobraćaj,strasno za gledati kroz koje uličice još prolazi ta linija.Ko je izmislio alal mu vera.Prljav bus,memla u njemu za sramotu,stoji pola sata na početnoj stanici u Školskoj, ispod svakog proseka prevoz!
Radim do 22:00h.Bus mi krece za Kovilj u 22:20h,uvek mi ode ispred nosa,jer kod Promenade svi busevi dodju do 21:58h,pa posle nema min.15 minuta.Pa cekam sledeci za Kovilj vise od pola sata.Ako ljudi rade do 22:00h zasto nema cesce.Sramota,vecito kasne,guzve velike i kratki busevi.
Grad je pun bahatih vozača koji svuda ostavljaju vozila po četiri žmigavca,pa i na stajalištu GSP-a koji ometaju gradski prevoz.Druga stvar je što vozači naplaćuju kako čujem i po 150 karata u toku smene što utiče na sami tok vožnje,a vozačima umanjuje pauze što nije uredu.
da li je moguce da u predstoinici kulture gradu koji se razvija ubrzano gradi se na sve strane 9zgrade bez zelenila i bez parkinga) postoje busevi stari 30+ godina.Pa za u jednom preduzecu kojem je osnovna delatnost prevoz putnika budu vozila u takkvom jadnom stanju a da se oci grada voze u zatamnjenim vozilima.sva vozila ispod broja 1000 treba rashodovati,drugo pa naravno da busevi kasne kad je red voznje iz 70-ih a grad se uvecao vise puta.Prosto to vise nije isti grad.na nekim bulevarimapostoje desetine vise semafora lezecih policajaca.....Treba uloziti u osnovnu delatnost a to su dobra vozila dobre plate motivisanost na poslu a ne da vozac koj bogu hvala danas moze naci gde got hoce da radi za prevoznicku firmu bilo koju platice ga 1500e+ mora posle smene u izubijanom vozilu koje duva i prokisnjava (klimu da nepinjem) ici i raditi jos min jedan posao.NS treba da ulozi u istu firmu da svi budu zadovoljni.Vozim u DE autobus znam o cemu govorim.Ja se ovim vozacima divim i kapa do poda.
Nema vozila alo ja sam poceo da radim pre 5 hodina u gspmi jos imamo starije buseve od mene, beograd od nedavno kupio 100 novih vozila i svake 2 godine uvek novi, novi sad na avakih 5 do 10 kupuje alo kako ocekujete da vozila tolko izdrze evo 2 god. nova vozila vec presla 150.000 đisli jos su iz turske isto ko i kimezi a za delove da ne govorim, to sto nabavljaju je katastrofa...
U odnosu ko im namece menadzment i zaposlene van potrebe dobro da uopste imamo gradski prevoz.Setite se da kada toga nije bilo nas JGSP bio je uzor za celu SFRJ kao i izgled grada
Kakav je prevoz? Kao Novogodišnji bus iznenadjenja :)
Na stanicama nema obaveštenja o promeni trase. Ok, stave na sajt. Ali moraju i da stave na stanicu. Pritom to su recimo 2,3 stajališta gde treba da okače informaciju (bus neće stajati na bul. Evrope već u H.Ruvimovoj. npr..) Ljudi stoje ko blesavi... čekaju...kasne... vozača ima stvarno ok i ljubaznih. A ima i ovih što ne ispuštaju telefon iz ruke..
U Beču javni gradski saobraćaj savršeno funkcioniše tako da vam za grad ne treba auto. Neka se naši vlastodršci, na svim nivoima, malo ugledaju na napredne evropske gradove.
Bez paranoje, ali imajući u vidu da više od decenije se pljačka ovda država i da pravne norme postoje samo na papiru, a primena je selektivna, sklona sam mišljena da je u pitanju "drugi put" za dolaženje do cilja, da se potpuno ocrni JGSP, koji radi u uslovima koji je vlastodržac uspostavio i shodno navedenom, nije ni moguće imati javni saobraćaj kao u Helsinkiju.
Krivi su ovi što su došli, preuzeli sve funkcije, razbili evropske vrednosti koja je Vojvodina imala i našim "kecom ili dvojkom", će opravdati neki novi Projekat kojim će prati i dalje novac. Novi JGSP, koji će imati potpuno drugačiju dimenziju. LJudi, na sceni je još jedna otimačina.
Kad ne bi bilo toliko partijskog kadra u uparvi GSP-a ,to preduzece bi i licilo na nesto ,a i red voznje bi se postovao.....Ja cenim ima vise ljudi u upravi nego vozaca....
kako je moguće poslovati pozitivno sa ovim cenama goriva i smanjenjem cena karte. prosto zavučeš ruku u džep wsvih građana .čitaj budžet i to je to. Pa hajde napravite od GRASA budžetsku firmu... prevoz besplatan, ostaqju samo vozači i broj zaposlenih oko 600. Dobija se na brzini, balast je na partijskom sastanku.. Ko hoće komfor i auto ide autom iz svog džepa a to bi bio samo jedan porez više
Kako će se analizirati rezultati i ukloniti nedostaci ako nema konkretnih pitanja?
U Novom Sadu sam bila u oktobru posle dužeg boravka u inostranstvu i ono je haos. Ok, linije menjaju trasu zbog radova, ali da na stanicama nema nikakvih obaveštenja, nemaš koga da pitaš jer ni ljudi ne znaju. 50 minuta mi je trebalo od Telepa do centra i pritom sam neko vreme čekala na stanici koja nije u funkciji. Apsolutno nepoštovanje građana i njihovog vremena. Primera radi, kada su radovi u Ljubljani na stanicama stoji obaveštenje GDE su radovi, KADA su započeti i kada se predviđa završetak, te koje linije tu ne saobraćaju ili su trase skraćene. Nemojte mi reći da to nije moglo i ovde - papir i selotejp, ne, nego vas baš briga. Ah, kada se setim one priče da neće moći Slovenci bez nas HAHAHAHA
Jos da link nije osetljiv pa da se moze otvoriti. Drzavno preduzece, kliknes im na sajt i odmah izleti upozorenje.... Parking Servis i JGSP su dva najgora javna preduzeca u gradu!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP poziva Novosađane da glasaju o kvalitetu usluga gradskog prevoza
Autor: 021.rs
Novi Sad
•12.12.2022.
•14:30 > 14:39
Komentari 22
Ana
Mitra
Drug
Milica Pavlica
Lana
Miloš
Ns
Radnik gsp
Novosadanka
Онисим
Leo
Na stanicama nema obaveštenja o promeni trase. Ok, stave na sajt. Ali moraju i da stave na stanicu. Pritom to su recimo 2,3 stajališta gde treba da okače informaciju (bus neće stajati na bul. Evrope već u H.Ruvimovoj. npr..) Ljudi stoje ko blesavi... čekaju...kasne... vozača ima stvarno ok i ljubaznih. A ima i ovih što ne ispuštaju telefon iz ruke..
Miloš
pajo patak
Aston
Krivi su ovi što su došli, preuzeli sve funkcije, razbili evropske vrednosti koja je Vojvodina imala i našim "kecom ili dvojkom", će opravdati neki novi Projekat kojim će prati i dalje novac. Novi JGSP, koji će imati potpuno drugačiju dimenziju. LJudi, na sceni je još jedna otimačina.
Dragan
Joca
андра
Smejurija od ankete
U Novom Sadu sam bila u oktobru posle dužeg boravka u inostranstvu i ono je haos. Ok, linije menjaju trasu zbog radova, ali da na stanicama nema nikakvih obaveštenja, nemaš koga da pitaš jer ni ljudi ne znaju. 50 minuta mi je trebalo od Telepa do centra i pritom sam neko vreme čekala na stanici koja nije u funkciji. Apsolutno nepoštovanje građana i njihovog vremena. Primera radi, kada su radovi u Ljubljani na stanicama stoji obaveštenje GDE su radovi, KADA su započeti i kada se predviđa završetak, te koje linije tu ne saobraćaju ili su trase skraćene. Nemojte mi reći da to nije moglo i ovde - papir i selotejp, ne, nego vas baš briga. Ah, kada se setim one priče da neće moći Slovenci bez nas HAHAHAHA
Smrdijestina
Darko
V
Ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H