Nemanja@ Ne nalazi se ta pešačka staza na putu već je izdvojena van njega, zato se i zove staza. Ne kreću se pešaci putem već svojom stazom, a biciklisti preko mosta voze putem što nije dozvoljeno.
Putem rezervisanim za saobraćaj motornih vozila nije dozvoljeno ni kretanje pešaka, pa most opet ima pešačku stazu - što znači da promena klasifikacije uopšte nije problem ako postoji volja. A saobraćaj u tunelu je potpuno nebitan, pošto staza može da se završava kod silazne rampe za park, kuda biciklisti i voze decenijama.
Putem rezervisanom za saobraćaj MOTORNIH VOZILA,vožnja bicikla NIJE DOZVOLJENA,
Put je u republičkoj nadležnosti.
Vožnja bicikla kroz TUNEL takođe NIJE DOZVOLJENA.
Znači.....
Pešačkom i guranje istog.
Mada u ovoj zemlji će sve to da dozvole.
Napraviće od trenutne zaustavne i pešačku ako treba. Biće pešačenje i kroz tunel,samo da se školovanoj bratiji sve udovolji.
Odvojiti jednu traku sa uzvodne strane za pešake i bicikliste, pomeriti zaštitnu ogradu i dodati smdootpornu barijeru prema kolovozu. Silaz blago spustiti u Limanski park. Nema na čemu, možete mi uplatiti 3 miliona na račun.
Najjeftinije sigurno jeste. Dvosmerna bici staza će biti uska i nebezbedna. Sa jedne strane "krivudavi" uspon, a sa druge nizbrdica.
Potrebne su i više zaštitne ograde. Drugi problem su i slivnici za atmosferski vodu i sa kolovoza i sa staze. To bi bio i problem pri spuštenoj stazi ispod mosta.
Ispravno rešenje je jedino proširenje mosta, ako dozvoljava "svilena" konstrukcija.
Pošto vidim da si prilično oštrouman i pametan, da ne kažem nadaren za pitanja saobraćaja prvo nauči da se ne kaźe biciklovi nego bicikli pa onda daj svoj cenjeni sud kao verovatno vozač kola koji je zadnji put dao žmigavac i pogledao u retrovizor kad je polagao…
"Šta mislite zašto je u skorije vreme sazrela ideja kod vlasti o ttoj stazi a nije osamdesetih kad je bilo 10 puta više biciklova i nikom nije padalo na pamet da ide u ili iz brdovite kamenice biciklom."
pisao je zivan o tome zasto tada nije planirana biciklisticka staza, zbog megalomanije vlasti koja se lozila na automobile kao i ti sad:
Ti si dečko sad izvalio hrpu budalaština. Preko dana biciklistički saobraćaj na mostu iznosi jedno desetak biciklista na sat, i to sigurno 7-8 meseci godišnje. Nije ni čudo što misliš da je 80-tih bilo "više biciklova", kad nemaš ni najblažu predstavu o temi.
Upravo to neka strucni ljudi iz Evrope urade projekat, a ne da date nasim firmama sto se otvaraju u 5 do 12, budite iole odgovorni ne rasipajte narodni novac, svakako ce biti ugradnje i bicete dobri a imate prilike i da uradite nesto valjano..
Dok urade studiju, projekat, pa tender za kontrolu projekta, pa izvođenje, neće ovo biti gotovo pre polovine 2024, 2025... Pre će završiti prugu do Subotice.
da bi uopšte funkcionisalo mora biti ograda prema kolovozu od bar 2 metra visine da ne bi biciklicti padali na kolovoz preko niže ograde.Treba odmorište pošto su većina kilosteri naročito ako budu ko što hoće vodii decu.Moraju preimenovati namenu puta ali ostaviti brzinu od 70 na sat kola je maximalno dozvoljena u gradu .Ako budu ostavili 50 na sat zbog par desetina ljudi na dan i to 6-7 meseci godišnje onda tereba vozači motornih vozila da vežbaju sporu vožnju od 25 na sat i tim blokiraju saobraćaj a ne krše propise.Dovoljna su dvojica da voze u krug po mostu
Najbolje bi bilo da ovu sumanutu ideju koja samo šteti nikad ne ralizuju.Čisto sumnjam jer mora kamarila da se nafatira para i ako ikad bude urađeno biće samo zbog toga.
Šta mislite zašto je u skorije vreme sazrela ideja kod vlasti o ttoj stazi a nije osamdesetih kad je bilo 10 puta više biciklova i nikom nije padalo na pamet da ide u ili iz brdovite kamenice biciklom.
Iskusne inzenjere !!!! Ja lepo pisao,idite u Holandijubi tamo platite da urade projekat komplet za ceo Novi Sad, biciklisticke staze i sve ostalo. Manite se domaceg znanja,ono je lose i bez ikakvog iskustva ! 3 miliona din ce biti baceno u bunar !!!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Biciklistička staza na Mostu slobode? Tri miliona spremno za analizu
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•15.12.2022.
•16:30 > 16:34
Komentari 22
Nemanja
Opet nebitno, putu će se promeniti kategorija. Pošto drugog mosta na ovom potezu neće biti, ovaj će jednostavno morati da ima stazu za bicikle.
Saobraćaj
Nemanja
Putem rezervisanim za saobraćaj motornih vozila nije dozvoljeno ni kretanje pešaka, pa most opet ima pešačku stazu - što znači da promena klasifikacije uopšte nije problem ako postoji volja. A saobraćaj u tunelu je potpuno nebitan, pošto staza može da se završava kod silazne rampe za park, kuda biciklisti i voze decenijama.
Stohadin
Put je u republičkoj nadležnosti.
Vožnja bicikla kroz TUNEL takođe NIJE DOZVOLJENA.
Znači.....
Pešačkom i guranje istog.
Mada u ovoj zemlji će sve to da dozvole.
Napraviće od trenutne zaustavne i pešačku ako treba. Biće pešačenje i kroz tunel,samo da se školovanoj bratiji sve udovolji.
Trt
Mosta će biti taman kad vraye Kosovo pa još malo, ne verujem da ćemo toliko čekati na traku.
ex chapman
A3
v
pbg
Zebra
Novak
Sveta
Potrebne su i više zaštitne ograde. Drugi problem su i slivnici za atmosferski vodu i sa kolovoza i sa staze. To bi bio i problem pri spuštenoj stazi ispod mosta.
Ispravno rešenje je jedino proširenje mosta, ako dozvoljava "svilena" konstrukcija.
The Lalosh
Kao klinci smo biciklima išli do Kameničkog parka...
Bilo nekad...
Ime
biciklista
pisao je zivan o tome zasto tada nije planirana biciklisticka staza, zbog megalomanije vlasti koja se lozila na automobile kao i ti sad:
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/145762/Most-slobode-protiv-biciklista-zbog-raskola-u-Savezu-komunista.html
Trt
Ti si dečko sad izvalio hrpu budalaština. Preko dana biciklistički saobraćaj na mostu iznosi jedno desetak biciklista na sat, i to sigurno 7-8 meseci godišnje. Nije ni čudo što misliš da je 80-tih bilo "više biciklova", kad nemaš ni najblažu predstavu o temi.
@Dejan
Bane
Elektrika
sasa
Najbolje bi bilo da ovu sumanutu ideju koja samo šteti nikad ne ralizuju.Čisto sumnjam jer mora kamarila da se nafatira para i ako ikad bude urađeno biće samo zbog toga.
Šta mislite zašto je u skorije vreme sazrela ideja kod vlasti o ttoj stazi a nije osamdesetih kad je bilo 10 puta više biciklova i nikom nije padalo na pamet da ide u ili iz brdovite kamenice biciklom.
Dejan
Zemlja čudesa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H