Autor: 021.rs

Novi Sad
20.12.2022.
14:50 > 16:59
Dvojica članova zagrebačkog Teatra ITD (&TD) napadnuti su rano jutros, oko 3.30 časova, u centru Novog Sada.

Komentari 184

  • Skeptik

    26.12.2022 01:33
    -
    Država Hrvatska ne da ni drzavljanstvo ni putovnice, ništa Hrvatima koji su rođeni i žive u Srbiji. Kao da ne postojimo. Toliko o tome. Što se nasilja tiče protiv svakog nasilja sam.
  • Realista

    25.12.2022 12:45
    Ana@ Poštovana, čisto da vas malo probudim iz tog vašeg sna: u Hrvatskoj masovni masakr i etničko čišćenje građana se slavi kao zvaničan nacionalni praznik, BiH je potpuno nefunkcionalna i etnički podeljena, u Crnoj Gori je borba za doživotno predsedništvo zarad imuniteta zbog međunarodnog šverca cigareta, Kosovo i Metohija je okupirano a Albanci na njemu se igraju države i manjine su pod stalnim terorom a u Mađarskoj pojedine partije u svojim prostorijama u parlamentu drže biste ratnih zločinaca.
  • ZOX

    23.12.2022 11:03
    @Prestonica kulture
    22.12.2022 • 17:25


    Nema sanse da protumacim vas komentar. Sarkasticni ste?
  • Marina

    23.12.2022 10:47
    rekla-kazala
    ...a jel postoje snimci dogadjaja sa okolnih nadzornih kamera, pa da se vidi sta je i kako bilo....koliko kamera imamo po gradu, mozete svakog od njih ispratiti unazad od izlaska iz stana do tamo gde su otisli posle.
  • &&&&

    23.12.2022 10:12
    Jako me raduju pozitivni komentari koji mi govore koliko divnih ljudi zivi ovde.
    ono cega se bojim sto je dobrih ljudi izgleda sve manje.
  • X

    23.12.2022 06:53
    C
    Meni su pokidali HR tablicu pre 5g ..Vjerovatno neki naš pijani pacenik .Ima jedna anegdota Dolazi Splico u Bg poslovno,sa Hr tablucama sav u strahu za auto,,kaze njemu jedan drugar "Stavi Politiku novine odozada da se vidi ona je na čirilici mislice da si Srbin" i prođe 5 dana u Bg sve OK....Vratio se on u Split,al zaboravio novine baciti,,,,,IZGORE AUTO U PO SPLITA Pozzz
  • prolaznik

    23.12.2022 03:52
    Uzasavajuce je da neki citaoci opravdavaju ovaj cin.
    Gde ja to zivim, kakvi su to ljudi oko mene?
    Sve vise razmisljam o odlasku iz ove drzave.
  • Novosađanka

    23.12.2022 00:04
    @Posmatrač i prolaznik
    Odlični komentari, u par rečenica verno ste prikazali tužnu sliku našeg društva.
  • Prestonica kulture

    22.12.2022 17:25
    @prolaznik
    Ne brinite, u Novom Sadu ste slabić i izdajnik samo ako ste pažljivi prema "dođošima". Teško vama normalnima.
  • prolaznik

    22.12.2022 16:39
    Ovi sto vole da tuku druge izazivaju uzdahe divljenja i tapsanje po ledjima od strane "brace".
    I sto je najgore oni su ubedjeni da je to ispravno i da tako treba.
    I onda im je smrtni neprijatelj svako ko ne misli poput njih.
    Oni sve normalne ljude proglasavaju izdajnicima i slabicima.
    Pazi, ja sam slabic i izdajnik zato sto sam pazljiv prema drugom.
    Tesko nama normalnima.
  • Ime

    22.12.2022 15:41
    letovanje


    35 godina letujem u hrvatskoj. NIKAD mi se nije dogodilo ni da me neko popreko pogleda. automobili sa registarskim tablicama bg, ns, i drugi nisu bili retkost. ljudi su bili kulturni i ljubazni. to je ono sto ja znam sigurno. mislim da je to dovoljno.


  • Goran

    22.12.2022 15:38
    Zakonom zabraniti tv Pink, happy tv i slicne horror televizije.
    Dokle god se narod truje ovakvim bljuvotinama dotle ce se takve stvari dogadjati.
    Ovde su ljudi zatrovani, cast normalnima.
  • eja

    22.12.2022 14:51
    e moj Vlado
    @Vlada
    Nažlost, zaista se desilo. Baš tamo i baš tako. Ne brani neodbranjivo niti negiraj što se desilo. Nije zdravo. Baš to, što negiramo, dovelo nas je do ovoga svega. Suočavanje svih i svuda je jedino isptavno. Komšiji sam odgovorila ovim postom jer je svoju priču ispričao kako bi upravo negirao da se i tamo ovo dešava,i da je tamo cvetna dolina. Nije. I on to takođe zna. Nije samo Split, Zadar...evo meni (nama) se desilo baš u Rijeci. Naravno da su to sve incidenti ali da, dešavaju se. I da, bilo je na nacionalnoj osnovi - ušli su u bus koji je vidno označen da ide za Srbiju. Njegova lepa priča je jedna strana a takvih ima i kod nas koliko želiš. I bilo bi divno da se samo one čuju. Nažalost, one se najčešće ne čuju, obično se ističu samo ružni incidenti. Nije lepo od tebe što si doveo u sumnju moju priču samo zato što ti se uloge aktera i strana nisu dopale. Sutra ćeš negirati neku drugu žrtvu/žrtve. To je veoma ružno od tebe jer šalješ poruku da neke žrtve nemaju pravo na svoju istinu. Sramno.
  • prolaznik

    22.12.2022 13:59
    @Posmatrač
    22.12.2022 • 12:27

    Odlican komentar.
  • Vlada

    22.12.2022 13:57
    @eja

    Mali savet: kad izmišljaš takve priče, smesti ih barem u grad gde bi postojale teoretske šanse da se dese, kao npr. Split ili Zadar. Nije teško a ispašćeš manje smešan i ko zna, možda ti neko i poveruje.
  • eja

    22.12.2022 13:05
    a vid' ovo
    @Purger
    Lepo je to što pišeš komšija, ima i ovde dobrih primera, ali vid' ovo: pre dve godine, koleginica i ja se vraćamo busom iz Pule za NS sa dva studenta koji su tamo imali nastup, i na stanici u Rijeci, pauza, izašao vozač na par min, mi putnici za Srbiju ostali unutra, kad uleteše četiri momka u bus, počeše da nas vređaju, viču, mlataraju rukama i unose se u lica putnicima (bilo nas je malo). Svi smo samo ćutali, osećali se preplašeno i užasno. Niko spolja nije reagovao a bila je prepuna stanica u sred dana. Policija takođe. Naravno da je bilo jasno izdlaeka šta se dešava u busu a i potrajalo je. Uplašile smo se da ne napadnu ove momke što smo vodili na koncert. Odahnuli smo kad smo ušli u Srbiju. NIKADA to nećemo zaboraviti i ja tamo sigurno više neću ići. Ovaj napad u NS je nedopustiv kao i napad na bilo koga bilo gde.
  • Komsija

    22.12.2022 12:32
    @prolaznik
    22.12.2022 • 10:40

    Minusi na vas komentar dovoljno govore zasto smo i dalje tu gde jesmo.
  • Posmatrač

    22.12.2022 12:27
    @prolaznik
    Upravo tako. Opšta atmosfera. Koliko je uočljiva ta degradacija na svakom koraku. Od prljavih ulica, arhitektonskog haosa, do ljudi bez elementarnih manira i obzira. Često se pitam da li to svi primećuju, da li se prave slepi namerno da bi izdržali ili iz sopstvene nesvesti/neznanja to ni ne vide, jer za bolje ni ne znaju. S jedne strane, živimo (bukvalno) u smeću, prljavštini i ružnom, dišemo zagađeni vazduh, susrećemo bahate, suštinski nevaspitane ljude, fakat smo siromašno društvo u svakom pogledu, a s druge strane pravimo sebi malu i otužnu iluziju nekog boljeg života (čisto da tragedija bude veća): idemo u tržne centre, kupujemo sitna veselja siromašnoga društva, pućimo se groteskno estetskim zahvatima izdeformisanim usnama, sedimo u kafanama, opušteni, kao da je sve u savršenom redu. A šta se dešava iza zatvorenih vrata kad dođemo kućama, kad treba taj novac zaraditi, kad treba decu odgojiti, kad treba bilo šta zapravo uraditi? Tu se dešava ono što nije za prikazivanje, ono što rađa ovakve napade i napasnike. Glupost jeste beskonačna, ali i preslaba reč da opiše sve ovo u čemu i sa čime živimo.
  • prolaznik

    22.12.2022 10:40
    Nije samo ovaj napad.
    Ne valja atmosfera.
    Udjite u prodavnicu, banku, dom zdravljà, kafic, gradski prevoz, ... i osetite te poglede na sebi.
    Hodajte trotoarom vasom ispravnom desnom stranom i uvek cete naletati na one koji idu direktno na vas NE ZELECI da se sklone.
    Udjite u kafic i bukvalno necete moci da cujete sagovornika zato sto mnogi galame NAMERNO bas zato da ne bi mogli da pricate.
    Idite u salter salu i videcete ljude koji ce vas gurati da bi oni dosli pre vas.
    Idite na pijacu i videcete kako na vagi pise 1 kg a kad izmerite kod kuce to ce biti 0,8 kg.
    Narucite u lokalu 2 pica, konobar ce probati da vam naplati 3.
    Pogledajte kako se urinira po ulazima zgrada, koliko je razbijenih flasa po trotoarima.
    Niko nece da ustane starijem u gradskom prevozu.
    Da ne govorim o NAMERNOM ukljucivanju alarma da bi komsije videle kako je kupio nov automobil.
    A tek cikovi od cigara, masni papiri od bureka, kese na sve strange, baceno djubre van kontejnera, pseca nuzda gde god se okrenes, ...
  • ex chapman

    22.12.2022 09:25
    sept 2014
    u Karlovcima napadnuti verbalno ja i moj kolega sa Cambridge
    od strane 4 lika u farmericama i crnim majcama koji su dosli crnim kabriolet mercedesom. ne znam zasto ni kako. uglavnom zahvaljujuci nasoj NEKONFRONTACIJI izbegnuto je pribegavanje nasilju iako je bilo ocigledno da likovi jedva cekaju da im kazemo bilo sta pa da krenu sa mlacenjem.
    samo kola stala blizu nas i odmah je pocelo. dakle namenski su dosli bas nas da maltertiraju. ko ih je poslao, zasto - ni dan danas mi nije jasno. ni on ni ja nismo neke licnosti od narocitog znacaja pa da nas posebno targetiraju. osim ako je nekom smetalo sto neki tamo sa Cambridge pogane svetu srpsku zemlju svojim stopama.
    vodio sam kolegu samo da vidi Karlovce i narocito Kapelu mira. poneo je zaista "lepe" uspomene. to je bio prelomni trenutak kada konacno raskrstio sa time ko smo mi i sta smo i da nismo bez razloga otpadnici Evrope. vekovi negativne selekcije ucinili su svoje
  • Boba

    22.12.2022 09:15
    Ko god da je prolazio ulicom i sreo pomenutu bandu u 3h ujutro prošao bi slično. Takvi primitivci samo traže razlog za tuču. Bila sam svedok kad su u jedan lokal ušli nabildovani likovi puni steroida, sve sa namerom da se sa nekim potuku, dovoljan je pogrešan pogled ili pogrešna reč, tako se nažalost i desilo.
  • choco

    22.12.2022 08:20
    imate koncert Baje sa jedne strane kao najjaci dogadjaj u Prestonici Kulture...Fudbalere Hrvatske koji jedva cekaju da pevaju ustaške pesme sa druge strane...Kosovare koji upravljaju Novim Sadom sa trece strane...Pola Bosne i Crne Gore emigriralo u Novi Sad sa cetvrte strane...jos je to i dobro kako bi moglo da bude!!!...ultra kulturno i mirno za takve okolnosti..
  • Dodjos

    22.12.2022 05:55
    Pitanje
    Meni pre neku godinu na parkingu kod pozorista razbili staklo na automobililu sa bosanskim tablicama kao i na jos jednom automobilu hrvatskih tablica. Mojoj mami vozac GSP nije hteo da proda "dvije" karte, nego "dve". Da nisu i to dodjosi uradili?
  • Gari

    22.12.2022 00:41
    Kad mi se ovo isto desilo, kaže mi drug, e jesu i tebe naboli? On rođeni Novosađanin. Pričali pre petnaestak godina. Tad mi je rekao da se to dešava stalno i u pravu je. Malo malo pa se desi. Nema veze tu nacionalnost toliko, to je lokalna stvar, nasumično nasilje. Ide njih grupa (jedne, pa druge, pa treće generacije... ) i kao posvađaju se u prolazu, a već je dogovor da bilo koga napadnu i pobegnu. Problem hroničan. Nisam čuo da je iko procesuiran za sve to vreme.
  • Nemanja

    21.12.2022 23:48
    @ Blek
    "Meni zao ovog coveka/zene, zbog toga sto je valjda prespavao jedno 25 godina. Pa upravo Novi Sad je postao cantar najgoreg nacionalizma, sovinizma, ksenofobije. Ovo se nikad ne bi dogodilo u Nisu, Kragujevcu, Valjevu.. pa ni Beogradu."

    Na veliku žalost, od svih komentatora, ti si ponajviše u pravu...

    Kao i komentatori koji su napomenuli da gradom "patroliraju" razne "ekipe", nevidljive za policiju. Iz ličnog primera znam da je među takvima i jedan (da je samo jedan...) sin pandura iz Interventne kome, pogađate, nikad ni nauljena dlaka sa glave ne zafali...
  • Dođoš 2

    21.12.2022 22:07
    Fine Novosađanke
    Ma da svi su Novosađani fini, a uđite u grupu na fb mame Novosađanke pa ćete videti koliko je mržnje u njima. I koliko pljuju po dođošima, i kako su sve dođoši krivi.. U svakom žitu ima kukolja. A svaki grad se menja i širi, i generalno vreme je sve luđe i nigde nisi bezbedan(sve je više nasilja u državi u bilo kom mestu)
  • Ja

    21.12.2022 22:03
    Ja
    Novosadjani su kosmopolite i prihvataju sve vere i nacije. Ovo je delo primitivaca neizivljenih
  • Protivnavijač

    21.12.2022 21:55
    Lajte kere Srbosfelda
    Navijao za Argentinu, navijao za Maroko, ustvari jako navijao protiv.
  • Novosađanka

    21.12.2022 20:06
    Neko drugi
    Ne, ti napadači sigurno nisu Novosađani. Novosađani su uvek poštovali sve vere i nacije, jedino ne trpe prostakluk i divljaštvo. To su neki uljezi i divljaci. Prvo bi njih trebalo pitati, odakle su oni došli !!!
  • Jakšić Mirjanasa

    21.12.2022 18:05
    Salajko. Moja
    Mene sramota više ,što sam Novosađanka ,a vas ?
  • Ana

    21.12.2022 14:56
    Decenije prolaze a ovde se nista ne menja.
    Sve okolne drzave vidno napreduju dok mi jos uvek tapkamo u mestu.
    Zasto smo takvi?
  • vbnmzx

    21.12.2022 14:00
    Tradicionalna novosadska gostprimljivost.
  • v.

    21.12.2022 12:43
    huligani
    Treba osuditi ovaj huliganski čin, ali treba zapaziti i da se većina u komentarima ponaša huliganski: napada ljude zbog "dođoškog"porekla. Neki kao da čekaju ovakve incidente, pa da ispolje svoju verbalnu agresiju i razotkriju sav jad i bedu karaktera, ali i totalnu zbrku u glavi. Istovremeno se pozivaju na nekakvu tobožnju toleranciju, a ispoljavaju u komentarima najgoru moguću netoleranciju. Psiholozi i psihijatri bi mogli da istraže taj fenomen. To je neko mračnjaštvo u umu, sigurno ništa dobro.
  • Дале

    21.12.2022 12:38
    Само да се зна, осуђујем сваки вид насиља према било коме, али читам коментаре и не могу да верујем, појединци као да су присуствовали самом догађају и знају како се све то одиграло. Постоји ли могућност, макар 1%, да су баш ти дивни Загрепчани можда провоцирали, не знам на који начин, али хајде да размишљамо о свим могућим сценаријима, мада ја ни тада не бих реаговао насилнички, јер би наравно све било приписано национализму како је на крају и испало. Никога не браним, поготово насилнике, али не бисмо требали ни унапред да осуђујемо било кога, уколико не знамо шта се у ствари десило (а у овом случају још увек не знамо), јер тренутно постоји прича само једне стране.
  • Пантелика

    21.12.2022 11:29
    Гости
    Страшно је то да домаћин тако поступа са гостима, без обзира ко то био.Странац увек у српској кући треба,да,се осећа као добродошао.Срамота!
  • Komifo

    21.12.2022 11:19
    @Pecaroš

    Mile bosanski purger ponovo piše traktate o gradu u koji je emigrirao kad su ga u njegovom selu prezreli, iz čega nikakvu lekciju nije izvukao.
  • telep

    21.12.2022 11:18
    NOVOSAĐANKA
    Ako već ne želite da obeležite Oluju,najveći pogrom većinskog naroda u Srbiji,a vi slobodno tad u Knin na Tomsona i vruću janjetinu..samo rukicu gore i majica crne boje.
  • Brane

    21.12.2022 11:01
    @Maša NS
    21.12.2022 • 09:35
    "Ne
    krivite mi grad, krivi su ljudi,"

    Upravo ljudi cine grad.
  • Ciga

    21.12.2022 10:52
    Svira je q...
    @Haha
    Da tebi neko nepozvan dođe u kuću i počne da ruši uništava i radi šta hoće, pritom ima veća prava od tebe ti bi bio tolerantan?
  • TITO

    21.12.2022 10:26
    ???
    Sta je cudno kad kod njih kao i kod nas u ostalom i celom regionu, vladaju ljudi 30 godina koji su zaposeli u fotelje na osnovu nacionalizma i koji svakodnevno i dan danas to javno propagiraju na nacionalnim frekvencijama a mi uporno i uporno ih iznova biramo i dajemo legitimitwt rome sto rade….PAMETNOM DOSTA!!!
  • Grn

    21.12.2022 10:21
    Kidajte se međusobno, lomite, udarajte, ponižavajte i na kraju nestanite u mulju iz koga ste i izrasli samo prestanite da nas sramotite i svađate sa svetom.

    Reflektori su upereni na policiju i sudstvo. Mada, znajući ih...
  • Душко Ковач

    21.12.2022 10:16
    СРАМОТА
    БРУКА и срамота! Деведесете су оставиле трага на младе у бившим југословенским републикама! Посебно у Хрватској и Србији!
    Задојени су шовинизмом,и нео-нацизмом! Фујј!
  • SFRJ

    21.12.2022 09:57
    smeće u smeću
    Rikošet '90
    Odrastanje dece nacionalsocijalizma bez nadzora roditelja koji su kućno vaspitanje sveli na tri prsta i šamaranja bez argumenta.
    I tako um nam je ostao zamućen toliko da vlast može da vlada alatima mržnje, nacionalizma i zastrašivanja...
    Sad zamislite samo kako bi ovo današnje srpsko društvo reagovalo na npr. selekciju otpada...hahaha to ne može ni da se zamisli...
    Postali smo smeće u sopstvenom smeću!
  • Maša NS

    21.12.2022 09:35
    Ne
    krivite mi grad, krivi su ljudi, isključivo i samo ljudi, nekulturni, bahati, prosti, primitivni, zadojeni mržnjim u krajevima odakle su došli. Naravno, nisu svi isti...
  • Nnjhyq

    21.12.2022 09:26
    Minusi na normalne komentare na zalost dokazuju zasto se jos uvek koprcamo na dnu.
  • Zoran

    21.12.2022 09:10
    Ljudi nije dobro što se ovako napadaju ljudi ali ruku na srce srpski turista ne sme da pomisli da provoza auto slobodno po nekim gradovima u Hrvatskoj svi su krivi i mi i oni...
  • Haha

    21.12.2022 08:28
    Oni koji svakodnevno sire mrznju prema dodjosima pisu o nekoj toleranciji i gradu kulture.
  • zx

    21.12.2022 07:21
    trula jabuka
    i kao što piše u Bibliji
    "Jedna trula jabuka pokvari sve"

    U grad ste doveli mržnju...
    Idite na Kosovo pa pomozite jadnim Srbima i dokažite vašu veru u samo jedan nebeski narod

    Vi koji idete u crkvu, a mrzite ljude koji su druge nacionalnosti ili govora....
    Vaše carstvo je carstvo palog anđela


  • Gojko

    21.12.2022 06:27
    @Novosađanka
    Novi Sad nikada nije bio poznat po toleranciji. Bilo je onih koji tvrde da je tako, ali tvrde i Bosanci da je burek samo sa mesom, pa je istina potpuno drugačija.
  • Mile

    21.12.2022 06:10
    Pronaći i kazniti!!!!Novi Sade šta ti rade???
  • Ime

    21.12.2022 03:52
    POLICIJA

    gde je ?!! sve je tacno sto je receno!!! ali mi smo nekad imali neke uniformisane ljude tkzv pozornike koji su imali zadatak da nam obezbede mir na javnim mestima. mi smo ih placali. gde su sad? zasto je to nestalo pa se uniformisani pojavljuju samo kad su utakmice u punoj ratnoj opremi ?!!! da li mi ne mozemo vise da placamo nas mir?!
    policija je osnovni problem sigurno. napad nije slucajan. ko god da je , pijan, trezan, odakle god da je, dozvoljeno mu je da radi sta mu padne na pamet jer nema policije, nestala je. nasa vlast tako lakse vlada - nema svedoka - nema krivca i sve je u redu. savest gradjana jos uvek postoji . novi sad je ipak jedna kulturna sredina. naravno ima svakakvih. ali gde je POLICIJA!!! zasto je uklonjena sa nasih ulica!!!!
  • Mirko

    21.12.2022 02:27
    Uvek je bilo budala i kretena u mom gradu, ali nema policijskih patrola. Komunistička milicija samo greje dupe u službenim kolima i čuva nas od opakih baba što prodaju cveće pred pijacom.
  • Sramota me je

    21.12.2022 01:08
    Sramota
    Glumci,komšije izvinjavam se zbog neprijatnosti i pretrpljenog napada.
    Ne znači puno,ali te bitange nisu predstavnici našeg grada.

    Ajde sad kamere, softveri,baze podataka...
    nađite,objavite, osudite!!!!!
  • pobogu

    21.12.2022 01:04
    Dozivotna robija nije dovoljna kazna za sve ovo sto su uradili Srbima i Srbiji poslednjih par decenija...

    Ma ne Hrvati, ako cita neki glupson...
  • Pecaroš

    21.12.2022 00:29
    osuđujem svaki vid nasilja,huligane kazniti..
    ali osuđujem i etiketiranje na domaće i dođoše..ako znamo da je ovaj grad bio spaljen pre samo 150 godina,pitam ove domaće..od kada su domaći..od 1914 ili 1945,i od kuda im tolika kultura ako znamo da su komunisti sa neke čuke uletali u stanove na Limanu..i man'te me mantre o nek'dašnjem gradu..bio je malo veće selo..bilo je svega manje pa i ovakvih gluposti,ali da je bilo sve dobro..daleko je to bilo od dobroga..jedan dragstor,ploče u stoteksu,nedeljna utakmica i bleja na štrandu..ako za tim žalite,onda vas je vreme pregazilo.
  • RićMa

    20.12.2022 23:23
    U 3 i 30 ujutru
    Odavno nije bezbedno ići gradom. Napadaju se i novosađani i beograđani i zagrepčani. Nije bitno odakle su.
  • Novosađanin

    20.12.2022 23:23
    Nije zato što su Hrvati
    Koliko puta se mojim prijateljima i meni dogodilo isto!
    Razne grupice "patroliraju" gradom u to doba. Pitaju te odakle si, za koga navijaš, imaš li šta para i srećan si ako prođeš samo sa ćuškom! Zašto se o tome ne piše?? Ah da, piše se kad neko strada - pokojni Bleki i beskućnik kog su zapalili.
    Ali sad je frka kad su Hrvati u pitanju. Žao mi ih je, ali nije srazmerna medijska pažnja.
  • Puna usta poštenja

    20.12.2022 23:01
    Laloš@ A da nije baš ovo što se desilo taj "reciprocitet" na niz takvih događaja u "lipoj njihovoj"? A baš na ovom ovde mestu, svaki dan bez izuzetka, se širi mržnja prema tzv. "dođošima", prema Srbima, prema Crnogorcima, Bošnjacima, Rusima... i sada su ti isti koji to odobravaju kao jako začuđeni i glume zabrinutost u šta se Novi Sad pretvorio. Vi ste ovaj grad napravili takvim, baš vi gospodo "najpošteniji", baš vi "prvi među prvima". Novi Sad je leglo netolerancije i fašizma, taj koji je ovom gradu dodelio status Prestonice kulture nije znao ništa o njemu.
  • Немања

    20.12.2022 22:57
    Рани јутарњи сати
    У то доба и на том месту би и Србин добио батина ако неће да да новчаник.
  • Novosađanka

    20.12.2022 22:26
    Mizantropija
    Nekada sam se ponosila sto sam Novosađanka, baš zbog toga što je Novi Sad bio poznat po prihvatanju različitosti. To je u ovom gradu decenijama bilo normalno, ali izgleda više nije i žao mi je zbog toga. Ipak mislim da tu promenu nisu uveli žitelji Novog Sada koji vole ovaj grad i svoje sugrađane, već novokomponovani srboljubci i mizantropi.
    Da, moje reči jesu žalopojka starom Novom Sadu, kako kaže „stara mimi“ čiji komentar podržavam, i pitam se zašto je izostala reakcija policije i tužilaštva ili je i izostanak reagovanja direktiva?
    I da se podsetimo naslova na portalu 021: FOTO: Novosađanima stižu pozivi SNS-a na obeležavanje "Oluje" u četvrtak na Trgu slobode https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/312912/FOTO-Novosadjanima-stizu-pozivi-SNS-a-na-obelezavanje-Oluje-u-cetvrtak-na-Trgu-slobode.html
  • Igor

    20.12.2022 22:02
    Uzorna deca
    Grad kulture ..kulturu možete videti u laze teleckog svakim danom od 20 do 5 hr . A ovi hrvati su sigurno provocirali ove fine momke koji su se vraćali iz provoda.....
  • Frenki

    20.12.2022 21:38
    Bilo je već incidenata u NS, za vreme prvenstva u rukometu, pre 10ak godina. Na žalost, nije Novi Sad onakav kakav je bio. Ozbiljno se ovde radi na organizaciji ovakvih sr...a. Mislite o tome.
  • Uskok

    20.12.2022 21:23
    Krajem osamdesetih sam bio u srednjoj školi. Došli su u posetu Novom Sadu učenici jedne škole iz Osijeka. U večernjim satima, u centru, Dunavska ulica, lokalni huligani su ih presreli, maltretirali i terali ih da pevaju neke nacionalističke srpske pesme. Bilo je to negde 88 ili 89-te. U to vreme je Novi Sad bio daleko tolerantnija sredina nego danas.
  • ZLObodan m.

    20.12.2022 20:28
    Borci za srpstvo ponovo u akciji.
  • Goran

    20.12.2022 20:04
    Ne zelim da verujem da su ih napali zato sto su Hrvati bili treci na Mundijalu.
  • Goranđel

    20.12.2022 19:59
    Deca veronauke, Pink tv-a i plemenskog kucnog vaspitanja u bradatoj Srbiji. A siguran sam da svi ti klinci zajedno ne umeju da sastave dve prostoprosirene recenice, o tablici mnozenja da ne govorimo.
  • NS

    20.12.2022 19:54
    Boze kako me je sramota! Zato sto smo dozvolili da takvi budu glasni i da se "huligane" u svakom smislu! Da pregaze nas koji mislimo drugacije i da takvi budu slika naseg grada! Fuj! Pa ima nas valjda jos pitomih i vaspitanih, dosta su nam barabe krojile zivot, u svakom smislu!
  • Blek

    20.12.2022 19:53
    @Varvari
    @Varvari
    20.12.2022 • 15:23
    Nikad neću razumeti šta nacionalisti traže u Vojvodini, gde ne pripadaju. Imate Kosovo, pa idite tamo da srbujete. Niti je vama ovde dobro, niti ste dobrodošli.
    Izvinjavam se glumcima u ime građana Novog Sada.
    Mi smo u našoj varoši postali manjina, srpski narod nas satire.

    Meni zao ovog coveka/zene, zbog toga sto je valjda prespavao jedno 25 godina. Pa upravo Novi Sad je postao cantar najgoreg nacionalizma, sovinizma, ksenofobije. Ovo se nikad ne bi dogodilo u Nisu, Kragujevcu, Valjevu.. pa ni Beogradu.
  • Bris Taton

    20.12.2022 19:52
    I onda se neko cudi zasto spadamo u najomiljenije narode u Evropi.
  • NS srbomanska prcija

    20.12.2022 19:51
    Teska sramota od grada koja mora non stop da se upinje da dokaze srBstvo. Promenite mu vise ime u Srbski Novi Srbski Sad i svaku zgradu, drveca i vozila ofarbajte u trobojke da svako normalan sa strane zna da treba da ga izbegava.
  • Sramotno

    20.12.2022 19:50
    Dobro dosli u Evropsku prestonicu kulture, samo se nemojte setati gradom posle 12 casova nocu, i ako moze nemojte biti druge nacionalnosti…
  • Haha

    20.12.2022 19:49
    Jes malo sutra
    Stvarno mi je muka od svega. I od vesti i od komentara. Šta ste vi novosadisti umislili? Kad se ovako nešto zadnji put dogodilo u Somboru, Subotici, Zrenjaninu, Vršcu? Sve su prilike da se ovo desi u NS pre nego li drugde jer NS je najgori po pitanju nacionalizma uvek je i bio, radikali su vam na vlasti već 30 godina... Što pre uvidite da je problem kod vaš i kod vas pre će se doći do rešenja. Zvučite kao oni roditelji nasilnika što na roditeljskom odmiču glavom ma nije moje dete takvo, nebi on nikad, on je iz fine porodice, ju pa ja sam u šoku itd itd.
  • Jova

    20.12.2022 19:47
    Kultura!
    Novi Sad, grad kulture 2022!
    Mislim da ovo i jeste odlična slika kulture našeg grada danas. Sve ostalo bi bila neistina!
  • Musaši

    20.12.2022 19:37
    Da smo neka država i grad, gradonačelnik bi se javno izvinio i organizovao prevoz do Zagreba svojim službenim kolima.
  • YowanNs

    20.12.2022 19:29
    Na budale možeš uvek naleteti
    Mene pre neku noć hteo da udari mlađi kolega,Srpske (naše) nacionalnosti prema kojem sam bio i više nego dobar od kad je došao u firmu.
    Zašto? Dečka alkohol udara na agresiju. Dosta sa potenciranjem nacionalne mržnje.
  • Viktor

    20.12.2022 19:25
    To nisu moji sugradjani, to su neki besni psi.
  • Stankela iz magacina

    20.12.2022 19:21
    Svejedno
    Ti buzdovani bi napali i mene da su sreli u pola 4 ujutru, takva su sorta. Naravno, dodatna sramota i šteta je što su napali strane državljanje koji su trebali odvade da odu sa lepim uspomenama i vrate se za par meseci ponovo i popune naš nazovi budžet parama koje su zaradili tamo negde drugde. Konjina je konjina, nije bitno na koju stranu žvaće...
  • Civic

    20.12.2022 19:18
    Kada bivsi gradonacelnik Novog Sada odudjuje sve koji letuju u Hrvatskoj, kada Vulin svakodnevno salje nacionalisticke i zapaljive poruke, kada predsednik Vucic radikalskim manirom navija u fudbalu za protivnike Hrvatske. Sve ovo su dovoljni dokazi usijanim glavama da mogu napasti i pretuci nekoga bez posledica. Najlakse je vladati nacionalizmom nad narodom ogranicenog uma.
    Pa dobro razmislite kada sledeci put budete glasali!
  • S(oja)P(roja)S(oja)

    20.12.2022 19:16
    Stiroporska seljana
    Nažalost, to je NS, nikakva prestonica kulture, grad tolerancije i slično. To su davno prošla vremena i mantre za ulepšavanje jadne stvarnosti. Baš kad je panonska palanka počela da dobija duh pravog grada ekipa se pobrinula da nas vrati u kameno doba. Sad je to samo
    jedno hipertrofirano, amorfno naselje. Stiroporska seljana.
  • Eon

    20.12.2022 19:14
    Sve se urušava
    Ovo je sramota, pogotovu što se to desilo u Novom Sadu, gradu koji je bio centar kulture sve do nedavno.
  • R. P. F.

    20.12.2022 19:03
    @ L - 1
    Potpuno ste u pravu, u pitanju je čist oblik nasilja (možda čak i mržnje) koji samo traži povod da se realizuje. Indukovan je suludim obrazovnim sistemom (veronauka od prvog razreda OŠ), vođinim prostaklukom koji izbija iz svakog njegovog obraćanja, kao i smećem koje se potura na TV-u i sa kioska.

    Ako se još neko seća, pre nekoliko meseci su (ti isti ili njima slični) napali čoveka zbog majice kratkih rukava koju je nosio.
  • Ralle

    20.12.2022 19:00
    Oprostite dragi glumci u grad velikog srca ste dosli..
    neko ne zeli da bude tako,pa dodju neki bahati ljudi da nam pokazu kako bi trebalo..gde god mozes mrzi,unisti,gurni,rezi,zastrasi,uplasi,pa udari,..nateraj ljude da se boje pa onda uteraj u tor gde se samo bleji..mladost koja ne zeli da bleji a to su nasa dobra deca,doktori,inzenjeri,IT strucnjaci i samo odu,da lece neke druge ljude jer zele da zive slobodno,bez straha,mrznje...mrzi ovog,mrzi onog i onda nama ostaje samo mrznja..mi ljubav vise ne prepoznajemo...
  • /

    20.12.2022 18:57
    /
    @jela
    pravis se malo blesava.
    srbin je i onaj u sirokim caksirama i sesirom ali vi sa opancima i sajkacom tvrdite da ste jedini model srbina
  • Šišmiš

    20.12.2022 18:43
    Uvek je bilo huligana
    U moje vreme su nam huligani iz Pezosa prodavali cigle na povratku sa Đave i maltretirali Novosađane. Svaki deo grada je je imao grupice problematičnih likova koji su jedva čekali da nekoga izmlate. Nažalost sada je momčad iz Hrvatske naletela na ovakvu grupu nevaspitanih nesrećnika.
    Recept:
    Pohvatati ih i uposliti da prave betonske ivičnjake. Društveno koristan rad na godinu dana.
  • Neko

    20.12.2022 18:37
    Rulja protiv različitih of njih, rulja protiv kulture, rulja protiv civilizacije. Kako ovde treba jedan temeljni reset. Hrvati, oprostite! Brz oporavak povređenima!
  • Pedja

    20.12.2022 18:36
    Vučićevo doba
    Zar je važno da li su napad izvršili državni službenici po naređenju sa vrha, ili neke budale koje su poverovale svom lideru i državnoj propagandi? Suština je jasna, živimo u potpunom paklu od države.
  • Dragan

    20.12.2022 18:34
    Ja neznam kome smeta Hrvat ili Bosnjak ili bilo koje druge vere svi smo ljudi pred istim bogom,ja sam Srbin pa nemrzim ni Srbe ni Bosnjake ni Hrvate.
  • Vuk

    20.12.2022 18:34
    Split
    Moj kum je letovao u Splitu pa je prošao mnogo gore.Auto demoliran i slomljena glava.Pojeo vuk magarca.
  • zaludni

    20.12.2022 18:30
    dno dna
    pera
    kad na jedan sasvim logičan i normalan komentar imaš preko 450 "hejtova"
    onda još dodatno vidimo koliko smo zatrovani mržnjom
  • Lala

    20.12.2022 18:23
    Crnjak
    Ta topla srpska dusa...
  • Trt

    20.12.2022 18:21
    @Jela

    Čija je oduvek i bila - vojvođanska.
  • Micika

    20.12.2022 18:18
    ///
    Jaoooj moj Novi Sade u sta si se pretvorio.nemozemo te prepoznati.jaooooj
  • posteni1

    20.12.2022 18:17
    U Srbiji se ovako nešto desi jednom u 5 godina, a u Hrvatskoj svake godine više puta, preko letnje sezone pogotovo, kada ovi naši jugonostalgičari odu na primorje, uvek neko dobije batina, nekome olupaju auto, izgrebu...
    Ali bitno da smo mi najgori...
  • stara mimi

    20.12.2022 18:17
    Meni samo nije jasno zašto ovaj napad nije kvalifikovan kao "zločin iz mržnje"? Nasilničko ponašanje je kada se dvoje posvađaju pa jedan napadne drugog. A kada neko nekoga napada isključivo zbog nacionalne pripadnosti, to je zločin iz mržnje.
    A pravdanje ovog napada time da su za sve krivi ljudi koji su došli tokom poslednjih trideset godina je besmisleno. Krivi smo i mi koji smo to odranije i koji dozvoljavamo da se ovakve stvari dešavaju.
    Jedini način da se ovo spreči je reagovanje pravosudnih organa, a ne žalopojke o starom Novom Sadu.
  • Srbislav

    20.12.2022 18:10
    Izvinjenje
    Duboko izvinjenje umetnicima iz Hrvatske. Sve me je više sramota što sam Srbin zbog takvih.
  • Ivan, Osijek

    20.12.2022 18:09
    bez naslova
    Velika većina Novosađana je vrijedna, poštena i gostoljubiva. To pokazuju i komentari na ovu vijest. Na žalost nasilnika ima svugdje. Portal 021 promovira istinu, toleranciju i nenasilje. Da je više takvih portala i medijskih kuća uvjeren sam da bi i ovakvih nemilih događaja bilo puno manje na prostorima nekadašnje zajedničke države.
  • /

    20.12.2022 17:58
    nacice ih
    Znas kad? Nikad.
    Kao kada sam ja prijavio slicnu stvar pa su mi u s stanici rekli da im samo pravim papirologiju i da nisam trebao da prijavljujem
  • Purger

    20.12.2022 17:53
    A vidi ovo
    Ja iz Zagreba u Puli ljetos placam parking mobitelom.Pored mene stadose dvoje mladih.Srpski akcent,rekoh odkud ste kaze Novi Sad.Malo smo popricali sve super.Veli da su u Puli vec 5u godinu i nikakvih neugodnosti.Na kraju im platio 2 sata parkinga jer nisu imali sitnog.
  • Izvidjac Futog

    20.12.2022 17:51
    Nepotrebno
    Nepotrebno skroz i glupo sto se to desilo.Da su se potukli ajd i nekako mladost ludost Ali da se potuku ili da neko nekog napadne zbog toga sto je pripadnik druge nacije je po meni neprihvatljivo i osudjujem svaki takav dogadjaj.Da je rat onda je druga priča svaka ptica svome jatu leti.Ali sada je mir i treba da se svi trudimo da se više ne ponovi zlo od pre trideset godina.Srbin sam služio sam vojsku bio dobrovoljac možda malo ne puno desnije orijentisan ali mislim da ne treba ni mi ni Hrvati da pridajemo značaja puno ovakvim dogadjajima bilo da su kod nas ili u Hrvatskoj.Mediji znaju da na pumpaju situaciju i onda to loše ispadne.Mali smo narodi predaha nam treba.
  • Novosađanka

    20.12.2022 17:45
    Ja sam dođoš,državljanka Srbije od '92 i u NS živim prekoooo 30 god. Kakav je NS bio pre '92 baš me boli briga
    mogu pričati kako izgleda od '92 kada sam se iz porodičnih razloga doselila u NS.Grad kao grad nije bilo puno zgrada,bilo je kuća,kafana,friz.salona je bilo malo.Odrasla u NS i nije bilo nasilja.
    Ovi mladići ne mora da znači da su dođoši, već rođeni novosađani. I nije bitno ko je odakle došao već je bitno kućno vaspitanje.
    Ima i rođenih novosađana a nasilnici su. Pogledajte samo šta se dešava u školama. Iz kuče dragi moji se nosi vaspitanje. Dođoši su i oni koji su za vreme Jovandeke i Marije Terezije došli u NS. Problem je samo što kriju poreklo roditelja.E tu je problem.
    Sramno je što su Hrvati napadnuti. To se nije smelo dogoditi.
    Ljubav među narodom treba da bude jača od nacionalizma.
    Nije bitno ko je ko po nacionalnosti, bitno je kakav je čovek.
  • Ivan

    20.12.2022 17:45
    .
    Stidim se da kažem da sam iz NS
  • Kaki

    20.12.2022 17:30
    Stoka
    Dajte još parova, još farmi, još šunda i kiča...
    Nek se deca doje mržnjom
  • Ja

    20.12.2022 17:28
    Mrki, kanda su svi neki losi dodjosi, kako to?
  • Ja

    20.12.2022 17:26
    jesu li vas pitali odakle ste ili oklen ste?
  • Novosadanka

    20.12.2022 17:23
    Novi Sad
    Posle 90 -tih u mojoj Vojvodini i mom Novom Sadu stigli neki ljudi koji ne znaju sta znaci suzivot bez obzira na veru naciju.Sramota za ovaj grad,sramota nas je .Izvinite.Izvinite im se gradonacelnice u ime grada Novog Sada.
  • Futog

    20.12.2022 17:18
    Nasilnjci
    Meni je ovo strasno, da novosadjani sad tuku i susede...
  • Nikola

    20.12.2022 17:17
    *
    Prava slika ove države. Tužno i žalosno.
  • jovan

    20.12.2022 17:16
    istraga
    nadam se da će huligani ubrzo biti uhapšeni i najstrože osudjeni..
    Vojvodina i Novi sad to zaslužuju!
  • Kamiondžija

    20.12.2022 17:15
    Miloševićeva, Šešeljeva i Vučićeva Srbija 2 deo. Bravo. Opet smo dotakli dno. Sledi nastavak manje ili više poznat starijima. Nažalost. Glup je ovaj narod i nema mu pomoći, jer svaki dan stasavaju još gori i gluplji od prethodnih.
  • Marac

    20.12.2022 17:13
    No hard feelings
    Dragi Novosadjani,
    Zasto vas je sram?
    Pa desi se i nitko normalan radi toga nece zamrziti niti Novi Sad niti drage Novosadjane.
    Sto se mene tice,i dalje ste svi dobrodosli u ZG.
    Aj zivili svi,pa cak i ovi klinci koji su ih napali.Odrast ce i oni...nadam se u normalne ljude.
  • Mislilac

    20.12.2022 17:11
    šta reći
    Novi Sad je postao gori od Beograda!
  • NEZAVISNA VOJVODINA

    20.12.2022 17:10
    Jos jedan u nizu razloga; zasto sve vise Vojvodjana zeli otklon od ovakve Srbije. Veliko izvinjenje Gostima iz Hrvatske - a za OVE: Vojvodina ce imati svoju Vlast, Policiju, i Sluzbu. Pa cemo se onda videti.
  • pera

    20.12.2022 17:09
    ..
    Botovi na vesti. Znaci SNS je organizovao napad.
  • TriO

    20.12.2022 17:08
    Ne pada mi na pamet da svoj grad identifikujem sa nekoliko pijanih dripaca koji su t9 veče samo tražili razlog da nekoga iznabadaju.
  • HM

    20.12.2022 17:08
    Za svaku osudu
    Nažalost, previše je mržnje među ova dva naroda. Mada, čini mi se da su Srbi pomirljiviji, naravno ne ako pitate Hrvate. Bolje nemojte čitati njihove stanice o ovoj vesti ako želite da zadržite unutrašnji mir.
  • Vladimir

    20.12.2022 16:59
    Sramota me je
    Bio sam u Zagrebu pre tri nedelje, turistički. Komunicirao sa ljudima normalno, pričao na svojoj ekavici najnormalnije. Niko se nije namrštio, niko ništa loše rekao, ma ni naznake neke negativne reakcije.
    A sad me je stid i sram zbog nacističkih izroda.
    Možda oni misle da su Srbi, ali nisu. Svinja nema nacionalnost, pa je nema ni nacista.
  • ddd

    20.12.2022 16:58
    grad sramote
    Žalosno, ko vaspitava ovakve mladiće (uzor im je verovatno u skupštini)??? Ovakvi su bruka i sramota grada, države i nacije. Dokle više? Ovakvima treba izreći maksimalno moguču kaznu.
  • Siki

    20.12.2022 16:57
    Vučićeva napredna Srbija.
  • Baba

    20.12.2022 16:57
    Nada
    A sta ce oni u 3.30 tamo? Osudjujem napad ali sta ce u zoru napolju. Na pecanje nisu krenuli.
  • JaZG

    20.12.2022 16:56
    LoveNS
    Dobro svi u HR znamo da.inace Novo Sad nije takav i svugdje se nadje idiota.Prije 3 godine sam prvi puta bio u NS i rekao"kad bi me netko pitao koji grad preporuciti za vidjet,rekao bi mu,medju prvima NS"
    Prekrasan grad i prekrasni ljudi!!
    Samo odlicna iskustva od tamo.
    Ovo se zbilja desava svugdje,nije ni kod nas u ZG nista bolje.
    Bitno da je vecina normalna...jos uvijek...
  • Jovan

    20.12.2022 16:55
    NovI Sade
    Dobro jutro!
  • zoki ns

    20.12.2022 16:55
    bruka
    Joj kakva sramota.. Da mi svi ostali propadnemo u zemlju od stida zbog šake kretena - klinaca.. Ovaj grad odavno više nije ono što je bio. U svakom smislu
  • Susjedi

    20.12.2022 16:54
    Ima nade za Srbiju
    Obraduju gore pročitani komentari,ima nade za Srbiju.
  • Dilka

    20.12.2022 16:51
    :(
    Jadni moj Novi Sade :(
  • Nikola

    20.12.2022 16:48
    Vođa zakuvava, uška i evo ponovo priče iz 90tih, crtaju se zastave, maltretiraju i tuku komšije i gosti. Novi Sad je nekad bio imun na to, al pod steroidom 200 hiljada ratobornih srbalja sa planina postade šuma!
  • Mina

    20.12.2022 16:40
    Tuga...
    ...ocaj, zgadjenost nad ovom bedom kojom smo obavijeni. Uvukla se u sve...Sramota me je. I ne interesuje me da li bi se to desilo "tamo kod njih". Sta me briga!!! Propadamo kao narod! Bedna, primitivna, izopacena rulja ispranog mozga. Zemlja rijalitija i navijaca! Crtaju nam zastave po fasadama...kao da nas podsete ko smo. Bolje bi im bilo da nauce te svoje da postuju civilizacijske vrednosti umesto sto im otvaraju kladionice, dok oni idu ulicama i plase narod.
    Saraju Balaseviceve murale i skrnave spomenik Janiki Balasu, a murale clanova navijackih grupa niko ne sme da takne.
    Licimo na geto, a ne na Srpsku Atinu. To bolje niko da ne spominje vise... smejace nam se svet.
    Lose i bice sve losije...Prestonica kriminala! Od blama ne zelim vise ni da pogledam ovu vest. SRAMOTA!

  • Sonja

    20.12.2022 16:34
    Ovo nije moj grad
    Dno dna! Kao što neko reče, ovo nije slučajno. Zna se kome je u interesu da nas opet svađa sa komšijama. Kako beše ono: komšije ne bira, ali prijatelje bira. Sramota me je mog grada. Ali, dugo on ni nije više moj.
  • Lala

    20.12.2022 16:33
    uh
    Grad je u toku noći prepušten huliganima , nigde milicije .
  • Igor

    20.12.2022 16:31
    Divljaci sa planine SNS.
    Ne mislimo svi isto, Izvinjenje.
  • sdragan

    20.12.2022 16:31
    ...
    Sramota...I nije trebalo da se desi. Ali fizika, kao nauka je neumoljiva. Ovo je zakon akcije i reakcije. Juče se u Hrvatskoj pevalo i veličalo ubijanje Srba...Danas u centru NS-a stradaju nedužni Hrvati.
    Dok se i jedni i drugi ne izlečimo od nacionalizma, ovo će se dešavati...Čak su ove nove generacije još radikalknije.
  • Komšinica

    20.12.2022 16:30
    sramota
    kladim se da ih nisu novosađani tukli. Mi nismo vaspitani da budemo nacionalisti Ovakvim idiotima nije mesto u našem gradu. Muka mi je od srbovanja
  • Maj…u

    20.12.2022 16:30
    Svima koji lupaju minuse na osudjujuce komentare. Vi ste proizvod snsa i nadam se da nikad granice necete preci
  • Новосађанин

    20.12.2022 16:28
    Кад видим ову вест срамота ме је. Кад видим ове коментаре срамота ме је још више.
  • Popaj

    20.12.2022 16:26
    Radikali
    Kad je bivsi gradonacelnik i uspesni radikal Vucevic otvoreno pozvao na mrznju prema Hrvatskoj i Hrvatima, sta ocekivati od sns prestonice nekulture?
  • Zaključak

    20.12.2022 16:23
    Novi Sad se 30 godina opirao primitivizmu.
    Mnogi su otišli a mnooogo više je došlo.
    Kome još uvek nije jasno- ovo više nije Onaj Novi Sad.
  • Marko Trifković

    20.12.2022 16:21
    Podrška ekipi koja je doživela ovo. Prilikom svake posete Zagrebu ova ekipa entuzijasta činila je sve da se svi gosti iz Srbije osećaju dobrodošlo. Nikad za deceniju koliko ih znam, nije bilo incidenata ili problema.

    Brz oporavak povređenima, nadam se da će nasilnici brzo biti pronađeni i da će odgovarati.
  • Paja

    20.12.2022 16:21
    Šteta, jedan narod a toliko mržnje.
  • Udbaška Džamahirija

    20.12.2022 16:20
    30 godina udba nas truje "nacionalizmom".
    Sve bitke koje su započeli su izgubili.
    Trenutno gube i poslednju a odakle je sve počelo.
    I ovaj incident je njihovih ruku delo...
  • Miloš

    20.12.2022 16:19
    Novi Sad, 2022. Trovanje uspelo.
  • bananarama

    20.12.2022 16:18
    Pre godinu dana u centru grada me zaustavi žena. Kaže da je iz Zagreba, tu je turistički sa jednom grupom Hrvata. Pita me gde šta ima da se vidi i obiđe u gradu jer ne voli turističke ture sa vodičima, više voli da se odvoji od grupe i da sama obilazi i razgleda.
    Počnem da joj objašnjavam gda šta ima, kuda da krene.
    U jednom momentu kažem ja njoj da ću joj pokazatj grad i da može da me pita sve u vezi istorije grada a ja ću joj ispričati šta znam.
    I tako provedem ja sa njom puna četiri sata u šetnji gradom, priči, pokazivanju.
    Ni jednog trenutka mi nije padalo na pamet da započnem temu o devedesetim, NDH, Jasenovcu, da je nešto sada vređam ili napadam.
    Žena se potpuno opustila, uživala u šetnji, priči a ja sam gledao kako da ostavim što bolji i lepši utisak domaćina, Novosađanina, Srbina. Da kada se vrati u Hrvatsku da ni jednom rečju ne može reći nešto protiv nas, da se loše provela, da je bila vređana, napadana.
    Na rastanku me zagrlila, zahvalila mi na mom odvojenom vremenu da joj pokažem grad, da joj je ovo bila najlepša turistička tura u poslednjih nekoliko godina.
    A nema gde je nisam vodio, u kakve smo zabiti zalazili da joj pokažem neke stare kuće, fasade, koje još nisu porušene i na njihovom mestu sazidane zgrade.
    I sada evo čitam neki lelemudi napali goste u našem gradu.
    Svašta.
    Neki jednostavno ne mogu bez ovakvih šovinističkih ispada.
  • Jela

    20.12.2022 16:15
    Pitanje varvarinu
    Nije mi jasno koga to srpski narod satire u Novom Sadu ( u vašoj varoši ) .Čija je varoš , Novi Sad ?
  • Bbb

    20.12.2022 16:12
    Ww
    Vucicevo maslo!
  • 55

    20.12.2022 16:04
    Novosađani
    Nije nikako dobro što se ovo desilo i voleo bi da se uhvate počinioci i kazne. Isto tako mi smrtaju ovi što su kao novosađani. Zli ljudi nisu ni novosađani ni dođoši već jednostavno loši ljudi. Grad sa 30 hiljada stanovnika i sa trista hiljada su ist samo je brojčano više loših ljudi verovatno ća da će te ih srest je veća. Ovi što su došli dva dana ranije nemaju nikakva veća prava od ovih koji stižu danas ali to kod nas nije slučaj jerovi od juče misle da imaju veća prava. Da se ima poštovanje prema svim građanima bilo bi svima bolje ali nema tu pomaka stalno neko misli da ima neka veća prava i osuđuje druge.
  • Komšija

    20.12.2022 16:02
    Podbara
    Treba pre osuđivanja sačekati istražne organe da završe svoj posao.
    Jedva smo dočekali da već pljujemo po nama samima.
    Moramo malo više voleti i ceniti sebe,ne kažem da nisu krivi "naši"momci u ovom slučaju,ali polako ljudi čemu žurba.Šta ako su recimo ovi iz HR malo popili pa provocirali,psovali itd.
    Da li ste čuli pesmu koju su pevali fudbaleri Hrvatske na proslavi trećeg mesta...možda,samo pitam?
  • Lilika

    20.12.2022 16:01
    Ns
    Sramota me sramote huligana, strogo ih kazniti. I ja se izvinjavam momcima iz hrvatske.
  • Mrki

    20.12.2022 16:00
    Tuzni komentari
    koja je razlika izmedju vasih komentara koji osudjuju dodjose i tih momaka koji su napali isto tako dodjose ali u privremenoj poseti.cela planeta je na losem putu pa tako i nas grad.a vi sto komentarisete da se u grad doselio neko pa je zato lose zapamtite da nema ljudi odavde ili odande nego samo dobrih i losih.
  • L - I

    20.12.2022 15:57
    To nje srbovanje, već čisto nepatvoreno nasilje za koje se samo traži povod. Svako ko je makar malčice drugačiji, povod je za nasilje! Sramno, to je sramota za roditelje, za školski sistem, za medije, za vlasti, za sve od kojih su ti mladići učili da treba napadati različitosti.
  • Niko Nekolic

    20.12.2022 15:56
    Novi Sad
    Bezbedni grad :)

    A sigurno nijedna kamera iz centra nije zabeležila ništa, kao ni one umetnike pred Egzit.
  • Daca

    20.12.2022 15:55
    Haos
    Stvarno je strasno sta se ovo desava. Nasilje je u ovom gradu postalo nacin komunikacije...U prodavnici, u skolama, u saobracaju...ma gde god. Non-stop mozema cuti i biti svedoci samo nasilja. Sta je to sa nama?!
  • "Dođoš"

    20.12.2022 15:53
    I mene su napali Novosađani pre 17 godina, kad su čuli naglasak, jer sam "dođoš". Tako da, Novosađani, pre nego što prebacite krivicu na nas, pogledajte u svoje dvorište. Bio sam i na Štrandu kad su napali momka iz Veternika, isto zbog porekla. Etiketiranjem nas "dođoša", kao glavnih za nasilje u gradu, pokazujete da ste suštniski jednaki kao ovi napadači, mrzite određene etničke grupe. Pre pogled u ogledalo, pa onda pisanje po portalima.
  • Da da

    20.12.2022 15:50
    Tako to ide
    Vučićeva Srbija
  • Gajo

    20.12.2022 15:49
    Da se zna
    Tri godine sam radio u Osijeku (išao sam uvek mojim autom sa srpskim tablicama) i nikada nisam čuo nijednu ružnu reč, a kamoli doživeo da me neko napadne. Stidim se i ovo je bruka za moj grad!
  • djura

    20.12.2022 15:48
    A ja u subotu u centru Zagreba medju hiljadama navijaca koji su me castili pivom.
  • Ciri

    20.12.2022 15:47
    Direktan uticaj naprednjačke vladavine. Fašizam na delu. Lepo, lepo.
  • Sale

    20.12.2022 15:45
    Ovo je rezultat srbovanja, nacionalizma, religijskog fundamentalizma (a ni "r" od prave i istinske religije) i nazalost dolaska nase prekodrinske brace iz Republike Srpske. Svaki stari novosadjanin i vojvodjanin se dobro prethodnih decenija upoznao sa tom kulturom prebrojavanja krvnih zrnaca i stalno isticanja Srbi, Srbija, srpstvo i slicno. Toga nije bilo pre 30 godina, to su nam donela nasa braca preko Drine. I ajde da su to doneli na bilo koje drugo mesto u Srbiji, nego u multikulturalni Novi Sad.
  • Limeni

    20.12.2022 15:45
    Šta vas tu čudi
    Slažem se da je sramota i primitivizam ali eto dobre prilike da Novosađani shvate šta se oko njih dešava jer 50 godina su živeli u balonu a ovaj talog je oduvek postojao svuda po Vojvodini, ponajviše u kolonijalističkim selima. Ali tek kad se slilo u NS ne možete više od toga da okrećete glave i glumite građansku Vojvodinu. Izgubljena je.
  • Novosadjanka

    20.12.2022 15:45
    Mnogo me je sramota. Moj Novi Sad nije više moj.
  • VV

    20.12.2022 15:44
    Rešenje:
    Nađite počinioce, objavite imena, uhapsite, kaznite... ne može se protiv primitivizma boriti ljubavlju i pacifizmom, prostaci i siledžije taj jezik ne razumeju. Bezobzirni imaju podršku obzirnih.
  • Srdjan

    20.12.2022 15:43
    Izvinjavam Vam se u ime svih pristojnih gradjana Novog Sada.
  • Okidač

    20.12.2022 15:43
    Polako,svako će dobiti
    Iza paravana Grada Kulture se ustvari krije propaganda i suvo nasilje,danas Hrvati,sutra svako od nas.
    Na tom pricipu vladaju.
  • kizza

    20.12.2022 15:41
    sramota
    Gradonačelnik javno da se izvini u ime grada, pičinioce u najkraćem roku privesti i adekvatno kazniti. Sve ozbiljno medijskj propratiti.
  • Srki

    20.12.2022 15:40
    Sramota.

    Nazalost, ocekivana.
  • NSAboriginal

    20.12.2022 15:39
    Putuj Evropo
    I najvažnije sam zaboravio.
    Momci iz Zagreba, i ja sam iz Novog Sada ... I sigurno nisam jedini koji se ovako oseća i ovako misli.
    Ako je to moguće, izvinite u ime pristojnog sveta odavde, koliko god malo da nas još ima. To nije uradio Novi Sad.
  • Zovem se Stevo

    20.12.2022 15:39
    INAČE
    Još jedan dokaz da srbija srlja u ogoljenu fašistički diktaturu.
  • Ns

    20.12.2022 15:38
    Najbolje je obilaziti ovaj grad, ja zivim ovde, pa me skoro svaki dan neko napadne, da l autom kad ne stane na prelaz, da l kad mi u redu u radnji gnjece dete kao da nepostoji, da l oko parkinga kad vozim jednom u 100 godina.
  • profesorka

    20.12.2022 15:33
    ugrožena
    Osećam se ugroženom i osramoćenom što sam Novosađanka. Možemo li se nekako izviniti umetnicima?
  • Dedak

    20.12.2022 15:33
    ...Novi Sad... Grad kulture...i netolerancije...stid me je...
  • misavujaca

    20.12.2022 15:33
    bruka
    Novi Sad je nekada bio ostrvo za ponos, a sada su ga preplavili zemljaci i patriJote. Bruka.
  • Cccaki

    20.12.2022 15:31
    Ns
    Sram te bilo Novi Sade
  • Jaa

    20.12.2022 15:30
    evo se javljam momcima da pitaju mene odakle sam, pozzz
  • dusko

    20.12.2022 15:25
    Neverovatno
    Ne, ovo više nije Onaj grad. Grozno!
  • GremliNS

    20.12.2022 15:23
    Zlatno doba
    Dobrodošli u prestonicu kulture.
  • Varvari

    20.12.2022 15:23
    Nikad neću razumeti šta nacionalisti traže u Vojvodini, gde ne pripadaju. Imate Kosovo, pa idite tamo da srbujete. Niti je vama ovde dobro, niti ste dobrodošli.

    Izvinjavam se glumcima u ime građana Novog Sada.
    Mi smo u našoj varoši postali manjina, srpski narod nas satire.
  • Petar

    20.12.2022 15:18
    Sramota
  • Joka

    20.12.2022 15:11
    Stvarno sramota!
  • Novosadjanin

    20.12.2022 15:10
    Mene je sramota. Glumci, oprostite! Novi Sad vise nije kao sto je nekad bio, novosadjana je sve manje.
  • Mile

    20.12.2022 15:06
    To je ta napredna srbija. Namerno malim slovima.
  • Raša

    20.12.2022 15:06
    Sramota
    Sramota me ovog grada. Iz NS kipi primitivizam i nacionalističko nasilje. Sve atribute koji su krasili naš grad su pogazili. 30 godina se ljudi truju najgorim otrovom, mržnja na svakom koraku. Nije bitno ko je odakle kakav je čovek mora biti, "NAŠ". Radikalski patos.
  • Aleksandra

    20.12.2022 15:05
    Sramota!!!
    Sramota za Novi Sad i Srbiju! Sramota
  • Rizbo

    20.12.2022 15:04
    ovo se nije dogodilo slučajno
  • Joca

    20.12.2022 15:03
    Novi Sade, šta si dočekao? Tuga, žalost i sramota.
  • Laloš

    20.12.2022 15:01
    Bukvalno mi je pripale muka od ove vesti. U kakvu smo se kasabu pretvorili. A budite sigurni da će nakon objave ove vesti u hrvatskim medijima doći do reciprociteta i da će neko potpuno nedužan nastradati. Još veća sramota je da se ovo tretira kao prekršaj a ne kao raspirivanje verske i nacionalne mržnje. To dokazuje da država delom stoji iza ovog akta.
  • Nenad

    20.12.2022 15:00
    E....Novi Sade....ko sve živi u tebi
  • pera

    20.12.2022 14:56
    bruka i sramota
    ovo je rezultat indokrinacije, veronaukom, litijama, srbovanjem, kosovom.
    otrovali smo najmladje do srzi

    umesto da su momcima pokazali gde ima da se izadje, da sutra odu u zagreb, ili gde god, da se druze, zezaju, oni srbuju

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna