A šta će biti u skorije vreme sa bivšom ekonomijom Vrbak tj.bivšim Farmakoopom,objekti farme su odavno napušteni a ostalo je nas 10ak koji tu živimo i objekti se ruše sami.Dali iko u gradu zna kad ćemo biti iseljeni.
S obzirom na veličinu Novog Sada 4-5 železničke stanice bi bile opravdane. Ali pošto smo siromašni to je daleko od realnog. Gradiće se tuda gde leži novac i interes. Mene samo zanima - kojim direktnim vozom mogu da stignem do Aerodroma Čenej i kad će već da krenu ti letovi.
jadni moji Klisani, pa i Novosađani. Kad vidim kako koja ekipa dolazi na čelo grada i radi gluposti u budućim smernicama razvoja NS. Vidi se koliko ga poznaju kad Ranžirnu nazivaju Podbara a pruga prolazi pored Čota i moje zemlje već 60-70 godina, šta će biti sa Salašima uz prugu. Da ne spominjem Regionalno odlagalište smeća skoro u samom gradu. Eto naj novije je zadiranje u mirnu ulicu Paje Radosavljević, desetina kuća će biti srušeno zbog njihovog hira. A tek šta će da rade onim našim sugrađanima u Velikom Ritu, jadni ljudi - proterani su u ratu sa svojih ognjišta, sad će ih ponovo proterati i kuće im rušiti. Eto to su "ljudi" koji to čine, od Mirovića dok je bio na čelu Urbisa, pa ministra vojnog, pa do nove ekipe - svaka im čast.
Дежурне нарикаче су као и увек кренули без и трунке знања да пљују, ем коме ће пруга, ем што се зове Подбара, ем ови крезуби немају појма,... Пруга већ постоји и ранжирна станица и већ се минимум 40 година зове Подбара. И не иде иза Микома, него тренутно иде до НИС-ових складишта... Планери само раде на проширењу и модернизацији пруге и ранжирна станице...
Bilo bi dobro kada bi se revitalizovale sve pruge u Vojvodini. Međutim, znam da je to nemoguće, ali moglo bi se sa nečim početi. Nekada je Vojvodina bila sva izukrštana prugama i svuda se moglo stići vozom. Pruga je bilo više nego što danas ima cela Srbija zajedno sa Vojvodinom, ali sve je to, izgleda, otišlo u nepovrat.
industrijska pruga koja ide za ns luku ide preko Podbare, sve do kanala, naspram luke je Rafinerija i pruga koja ide do Kaća, odnosno Šančeva; pruga do luke ne radi sigurno 20 godina, ali pošto su kineske železnice stacionirane u ranžirnoj, tamo gde ni novosadski železničari nisu mogli da usele nego su morali da se razbeže sa železnice, verovatno će još malo da zarađuju od izgradnje železničke infrastrukture po Vojvodini.
Plan regulacije, posebno onaj deo koji se odnosi na ul.Paje Radosavljevica,nariciti na onaj deo u Velikom Ritu , i da se kao sto je planski davno ucrtano, ulica dodje do Kacke petlje,da se sredi i taj deo grada, koji je ruglo nevidjeno....
Nisu oni normalni, mirna uzana ulica sa privatnim kucama ce postati sta, deo autoputa,da bi prosao pored Mikoma prema kackoj petlji. Da mi je znati zbog koga, ko ce tu da pravi svoje poslovne prostore, ovi nisu dovoljno bitni za ovakvu ideju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Urbanisti planiraju Železničku stanicu "Podbara" - pogledajte o čemu je reč
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•16.01.2023.
•16:40 > 09:22
Komentari 16
Željko
Da
DERAN iz Opatije
Александар
Boriša
@ Maja
Djole
@ Zokins
Milmar
Zoran
neznaam
Maja
Zokins
Naše ime
jocagomboca
Miki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H