Nedavno su se u zgradama na Novoj Detelinari pojavili flajeri na kojima se navodi da postoji mogućnost raskida ugovora korisnika sa SBB-om zbog povećanja cene usluga ovog operatera za 150 dinara.
Sbb je napravio veliki gresku. Povecao cene u najnezgodnie vreme.Iako su dosta bolji od ostalih po svemu ovo im nije trebalo jer ce izgubizi mnogo korisnika
Ovo je stvarno dno dna da si sa nekim sklopio ugovor a da on posle moze da menja cenu kad hoce , skoro sam imao problem i sa orion telek..i oni su podigli cenu za neka odrzavanja koja su vec bila uracunata u cenu ugovora ali na kraju su mi vratili cenu po ugovoru ( posle advokatove primedbe) tako i ovi rade ama ljudi dokle vise ovakvo ponasanje , a i jos mozete da raskinete ugovor bez placanja i posledica do februara ..mogu da raskinem ugovor sa bilo kojim operaterom koji ne ispunjava uslove i kad prodje taj rok koji su oni dali a neznam gde su to postavili treba da obaveste sms ili porukom ili pozivom korisnika o njihovom poskupljenju ili pak u kovertu gde je racun obavestenje sa rokom raskida , ovako pola korisnika nema ni da zna da ce biti poskupljenje i za koje ugovore vazi..
Ko jos lepi flajere po banderama, nego dno dna...iole pametan covek ce shvatiti njihovu bestidnu igru,kako im samo tako nesto padne na pamet...u doba tehnologije i kompjutera oni lepe na bandere da napustimo SBB i predjemo ko zna gde...zasto ih tako svrbi SBB...pitamo se....dno dna
Ta agresivnost prevazilazi sve granice. Ni sam ne znam koliko su mi puta dolazili na vrata, a poslednji put su me čak ubeđivali da ih pustim u stan na kratko. Izneverovao...
Potpises ugovor po jednoj ceni na 24 meseca a onda te obaveste da povecavaju cenu usluge zbog ovog ,onog sta to mene briga pa onda mogu i sledeci mesec da povecaju cenu u ovoj drzavi sa ugovorom mozes da ne kazem sta da uradis ovakvo ponasanje nema nigde treba svi da raskinemo ugovore pa neka sami koriste svoje usluge i uzivaju imaju ljudi Cuj troskove lopovcine.
Zvanicno podneses reklamaciju (u poslovnici, potpisano ili mail-om, nista call centar, facebook, twitter i sl. gluposti), ne rese = imas osnov za raskid ugovora po Opstim uslovima istog
toliko rasprave oko distributera, to dovoljno pokazuje koliko komentatori nemaju pojma ! inače n1 i nova je čista propagandna mašinerija da se dovedu nesposobni lopovi bivšeg režima..
Jel nude raskid sa MTS-om, pa da predjem u SBB.
Od septembra im na svakih 7-10 dana im podnosim reklamacije. Il neštima TV il internet.
30% redovnih kanala zaledjeno (RTV1...Discaveri..)
Imam SBB uslugu za tv i ok je. Ne razumem sve ove uf of i slično kakve probleme imaju, ali ok sto ljudi sto ćudi . Razumem i zakon ponude i tražnje, interes kupca da za manje novca dobije što više. Aliiii!!! Ne želim uslugu Telekoma. Imam kod njih fiksni telefon i toliko od mene. I previše!
Problem je što država vodi rat protiv demokratije i što nudi mrak preko svojih plaćeničkih televizija. SBB je skuplji, ali vredi. Čemu plaćati jeftino đubre?
Dosadni su i bezobrazni svi do jednog.Ne prodje dan da neko od njih ne zove u vreme i u nevreme( sve imaju i telefone i ugovore i znaju koje pakete imam),i onda dave li dave.Uzmu vazduh i počnu bez dobar dan i doviđenja.Kad nekako uspem da ih prekinem u tim njihovim superponudama i kažem da mi ništa ne treba, da TV ne gledam 15 godina jer tamo nema ništa pametno za videti oni u čudu.Pa kako neću Arenu,pa neću za dinar…pa neću ovo ili ono.Kad ih se nekako resim broj u telefonu dobija posebno ime na koje se vise ne javljam.U suštini posto utjeruju jedni drugima treba ih stalno menjati kad istekne ugovor i ići tamo gde je trenutno bolja ponuda jer uvek nešto daju ne bili oteli klijente …
Треба забранити све телевизије које раде против свога народа и државе! Централизовати вести у једну уређену и контролисану емисију која се емитује 24 часа дневно и у којој се износи само истина и редовно спроводити контроле ко не гледа.
To rade SNS clanovi, izlaze u toku radnog vremena sa drzavnih poslova i prave ugovore za mts a po ugovoru dobijaju par hiljada dinara kao bonus! Drzava finansira to sve iz budzeta!
Moja keva je presla na MTS zbog filmskih kanala. Dve nedelje je gledala taj neki kanal sa starim filmovima i onda su joj zakljucali i kao, ako hoces doplati. Onda je krenula da gleda neki drugi. Proslo dve nedelje onda su i taj zakljucali. I tako. Sad nema sta da gleda. I jos: Par puta je samo nestao program i zvala je MTS da joj srede. Samo su je skidali s dnevnog reda, nikakvo resenje nisu ponudili. Srecom pa joj je onaj koji je bio da montira prvi put ostavio broj pa ga je angazovala privatno da dodje i popravi.
Niko (ni SBB ni Telekom ni Yettel ni A1 ni bilo ko) ti nece nista ponuditi odmah, ako hoces povoljnije ili bolji paket za istu cenu, popust na uredjaje i sl. moras da pitas, trazis, insistiras, pretis raskidom, pregovaras (kao na pijaci/buvljaku)
Moze, ako se svima (ne samo novim korisnicima) menjaju cene paketa.
Ali ne moze (nije legalno) preko te agencije vec licno (ili preko advokata).
I samo u roku 30 dana od dana obavestenja o promeni cena (znaci jos 15 dana, posto je SBB 1. januara najavio poskupljenje).
Ja sam tako bas raskinuo prosle godine sa Supernovom
p.s. Pazite samo da vam je optika stigla na sprat (ne samo prosla ulicom ili usla u zgradu), inace mozete da se nacekate mesecima a mozda i godinama, a na ADSL/VDSL ne racunajte, gore je od najgore kablovske
Koristio sam usluge SBB otkad je su krenuli sa kablovskom televizijom i internetom tj. otkad su preuzeli KDS. I bili su veom nefer. Kada mi je poslednji ugovor istekao zvali za obnovu istog po ceni od 4300 din paket ( usput, cene su dizali bez najave). Kada sam rekao da razmisljam odmah su mi ukinuli 6 film kanala pod sa obrazlozenjem da nemam ugovor mada sam uredno placao 4300 din/meseco posto su tako stizali racuni. Kada sam odneo uredjaje u poslovnicu niisu ih primili "posto je otkazni rok po ugovoru 30 dana", mada ugovora nije bilo a morao sam da platim tih 30 dana. E, to je danas SBB. Ne glasam za SNS i mislim da sve ovo nije politika nego borba za monopol koji je SBB izgubio zbog losih usluga i nefer poslovanja.
Ja bih se zahvalio osobi koja mi je ubacila ovaj letak, pozvao sam SBB, trazio raskid, krenuo u papirologiju i odmah dobio ponudu od SBB-a da me prebace na veci paket a da do kraja ugovornog perioda nastavim da placam cenu paketa koji sada imam (plus tih 150 dinara), tako da smo svi dobili po nesto, ja bolji paket, a SBB 150 din. Samo je jadno sto SBB to nije odmah ponudio.
Vucic i ekipa hoce da se rese Nove i N1 na kvarnjaka. Pa uvek si mogao da raskines ugovor sa bilo kojim operaterom... cak i kad potpises na 2 godine mozes sporazumno da raskines. Jeste SBB je preskup, ali ni drugi nisu Deda Mrazevi.
I mi na limanu dobili!
I Sanja ostavila broj telefonA da joj se javimo.
Em drzava stoji iza nelojalne konkurencije em jos nas i mlatretiraju.
Necu da predjem ni u mts ni yettel.
A vi ostali,sto mislite da dobijate 18.meseci po 1 u mtsu nemojte misliti da je to bas tako lako izvodljivo.
Al sve jasno.
Nazalost ovi flajeri su tacni meni je SBB u toku vazenja ugovora 3 puta izvrsio promenu cene bez najave cak su i kanale ukidali/menjali.
Sa druge strane mislim da ni drugi nisu bolji najgore je narodu svi su oni prevaranti i rade zajedno protiv interesa gradjana.
Pljuje ih konkurencija koja nije bolja.
Eh kad bi i ostali bili tako ekspeditivni u borbi. Da se razumemo bezobrazluk SBB-a je za sve ostale NE DO STI ŽAN, to kako su oni u stanju da se ponašaju prema korisnicima to nema nigde na svetu. Ja sam ih se rešio pre skoro godinu dana, nemam sport klub nažalost ali me više niko ne za..bava za moje pare.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađanima ponovo podvaljuju letke o raskidu ugovora sa SBB-om, nude im ugovore za jedan dinar
Autor: 021.rs
Novi Sad
•16.01.2023.
•14:11 > 14:17
Komentari 38
MikiBg
Predrag
Ralle
Aca
Vladimir
@Goca
/
/
on poskupljuje pakete.
a sta ono sbb radi da bi zadrzao korisnike?
Goca
Od septembra im na svakih 7-10 dana im podnosim reklamacije. Il neštima TV il internet.
30% redovnih kanala zaledjeno (RTV1...Discaveri..)
Ns
MTS: seljoberi
Jeja
:/
Mislis, kao u Severnoj Koreji?
G pen
Uh
Ssy
Maja
Лиманац
Banda Sns
jovan
Tdz
Nimbus
@Milan
@Dexter
Supernova 3 L = 10-12 meseci x 2000din, 12-14 meseci x 4000din
A s porastom broja mts/supernova korisnika tj. slabijom konkurencijom ce rasti i cene
@korisnik SBB-a
Ali ne moze (nije legalno) preko te agencije vec licno (ili preko advokata).
I samo u roku 30 dana od dana obavestenja o promeni cena (znaci jos 15 dana, posto je SBB 1. januara najavio poskupljenje).
Ja sam tako bas raskinuo prosle godine sa Supernovom
p.s. Pazite samo da vam je optika stigla na sprat (ne samo prosla ulicom ili usla u zgradu), inace mozete da se nacekate mesecima a mozda i godinama, a na ADSL/VDSL ne racunajte, gore je od najgore kablovske
Nikola
Milan
Slucajni Prolaznik
Nebojša
Dexter
pera
Zbogom pameti
I Sanja ostavila broj telefonA da joj se javimo.
Em drzava stoji iza nelojalne konkurencije em jos nas i mlatretiraju.
Necu da predjem ni u mts ni yettel.
A vi ostali,sto mislite da dobijate 18.meseci po 1 u mtsu nemojte misliti da je to bas tako lako izvodljivo.
Al sve jasno.
korisnik SBB-a
Smrdijestina
Ns
AV
Hans
Sa druge strane mislim da ni drugi nisu bolji najgore je narodu svi su oni prevaranti i rade zajedno protiv interesa gradjana.
Pljuje ih konkurencija koja nije bolja.
Voldi
Eh
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H