Sa dolaskom ovih autobusa,a naročito njihovim održavanjem-gsp će definitivno da potone(početak je bio sa turskim autobusima)-ovo će biti tačka na preduzeće.
Radim u ovom preduzeću i tvrdim da nema inženjera koji zna kako "funkcioniše"gasni autobus a kamoli ovi na baterije,radnike šalju na neke obuke gde se upoznavaju sa istoriom preduzeća i vlasnicima istih-a,o samom održavanju--to je smešno
a alat i delovi- to je za plač-
znači 1-2 godine i pa pa....
I tako vi kupujete punjače A nama ujutro u 6.sati šaljete najlošije krševe i sve se takmičite ko će lošiju krntiju bez grejanja poslati...Kad se privatizujete i mi ćemo se vama smejati jel mi je isto kome ću platiti ako ide normalan bus tehnički ispravan sa klimom
Kroz Telep, ulicu Ćirila i Metodija pored vrtića i škole idu 2 redovne linije i još Aptiv i Lear. Autobusi ne mogu ni da se mimoiđu ako jedan od njih ne skrene na travnjak pored puta. Prolaze na par metara od kuća, buka i zagađenje su jezivi. Ne poštuju ni ograničenje od 30 km/h pored škole. I ovde niko nije pomislio da bar električni bus stavi? Sramota!!!
Možda da blokiramo ulicu?
Da
Dakle, 2 stanice za punjenje, ako su Level 3, koštaju nešto ispod 90 hiljada evra (ukupno). Jel realno da ekipa hoće 50% provizije na posao, jer je procenjena vrednost 180 hiljada evra? Još bolje ako su u pitanju Level 2 punjači, oni koštaju oko 10 hiljada evra.
Kakvo ludilo.
Pa zna se koliko kostaju punjaci.
Ne znam jel procenjena vrednost uprave realna ili nije. Ako je realna onda treba ici na neki drugaciji vid nabavke jer bi ovi ponudjaci da se utale.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Neuspela nabavka punjača za električne autobuse, firme tražile znatno više novca
Autor: 021.rs
Novi Sad
•23.01.2023.
•18:05 > 18:07
Komentari 10
Manki
S56
nisam robot
Radim u ovom preduzeću i tvrdim da nema inženjera koji zna kako "funkcioniše"gasni autobus a kamoli ovi na baterije,radnike šalju na neke obuke gde se upoznavaju sa istoriom preduzeća i vlasnicima istih-a,o samom održavanju--to je smešno
a alat i delovi- to je za plač-
znači 1-2 godine i pa pa....
Budisavljani
Janki
Možda da blokiramo ulicu?
Da
Bulevarac
ДЗРЛ
Miki
Zbogom pameti
Pa zna se koliko kostaju punjaci.
Ne znam jel procenjena vrednost uprave realna ili nije. Ako je realna onda treba ici na neki drugaciji vid nabavke jer bi ovi ponudjaci da se utale.
Ju
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H