Novi Sad
22.10.2011.
10:30 > 10:43
Dvanaest bilborda sa kojih su građani pozivani da se na popisu izjasne kao Vojvođani, u ime nevladine organizacije Liga društvene jednakosti, zakupio je Đorđe Živančev iz Novog Sada, pri čemu je račun za samo jednu sedmicu iznosio 176.000 dinara.
  • Manjina

    27.10.2011 06:58
    @Anonimus - i sta sada!
    Ako se Vi pitate ko vas Vojvodjane pita kada se pisu grafiti o seselju,grafiti mrznje prema drugim narodima i narodnostima, jer samo je pravoslavlje OK..., ja pitam Vas: U cemu je razlika izmedju vas koje niko ne pita i tih koji pisu i iscrtvaju likove?
  • JA

    26.10.2011 19:33
    MNOGO VISE
    Moglo se mnogo vise uraditi sa tim novcem i da opet budemo Vojvodjani sto i nije neki prioritet kad pogledam kako zivimo.Izostavljam iz price Beograd i pljacku jer ovde sva pada u vodu kad vidim kako bacate svoje sta bi tek radili sa "nasim parama".
  • Ђуро

    25.10.2011 14:12
    @ Slovak
    Нисам ја Djura. Ја хоћу да будем Ђуро па макар уи не био од оних које ви волите. Или, ако ти је тако лакше могу бити и Ђурика. Па сад бирај.
    О пиву, кад дође време. За сада што се секирације тиче, имам утисак да нервоза преовладава код вас који сте плаве крви. Не знам зашто, иако могу претпоставим. Помоћи вам не могу ако то сами себи не учините. Дакле, полако чему нервоза!!!
  • @ Slovak

    25.10.2011 13:15
    Pa, ne vidim zašto deca ne bi bila Rusini, a ne Slovaci? Zato što živiš u patrijarhalnom društvu, misliš da je majka manje važna, i imaš pravo da drugima (i svojoj deci) namećeš svoje mišljenje? U sledećih par generacija tvoja deca će se možda mešati sa Srbima, ili sa nekim drugim narodima, pa će za 2-3 generacije imati više krvi ostalih naroda nego slovačke. A i dalje će biti Slovaci? Biće veći katolici od Pape. Da nije tužno, bilo bi smešno. Nama niko ne nameće da budemo Vojvođani. Mi to želimo, jer se tako osećamo, i jer nam je podjednako važna svaka nacionalnost koja je u našim genima, a ne volimo više tatu nego mamu, plastično rečeno. Kao što ti želiš da neko ko je Slovak-Rusin-Srbin-... bude Slovak, jer ti se tako sviđa, tako i ja koji sam Srbin-Rus-Rumun-Hrvat-Mađar, sve ovo u jednakim količinama - budem Vojvođanin. Kapito?
    @Djura - jesi li čuo za onu narodnu "Tiha voda breg roni"? Ne sekiraj se mnogo, biće i tog piva, i sjaši više sa Saleta, mnogo si dosadan!
  • Ђуро

    25.10.2011 06:07
    @ ZLG - Салетово пиво
    Ја сам већ сваку наду изгубио чекајући оно пиво што је Сале најављивао и утолико сте у праву што човеку нудите добронамеран савет. На њему је да га прихвати, или не.
  • @ ZLG

    24.10.2011 21:11
    Lepo je sto priznajes da si iskompleksiran, ali ne vidim odakle ti pravo da govoris u ime Slovaka kojih si se odrekao. Bolje ti je da popijes malo vode, jer se plasim da si vec dehidrirao cekajuci to pivo na trgu, a od toga hoce da se jave halucinacije. I Sale je cekao to pivo, pa vidi kakav je sad.
  • Slovak

    24.10.2011 14:42
    Moja manzelka je Rusinka. Ja som Slovak a moj sin a cera su Slovaci ktori su scasni ze sa Slovaci a hrdi preto ze im je mama Rusinka.
    Poruka mome sunarodniku (nisam siguran da se sluzi slovackim). Supruga mi je Rusinka. Deca su Slovaci koji su ponosni na cinjenicu da im je majka Rusinka. Time sto bi ste nametali nekome ko je iz mesovitih brakova vojvodjansku nacionalnost a ne prirodni izbor da budu to sto im je neko od roditelja, vi stvarate "hemofrodite" koji nisu ni ono sto su a zeleli bi da budu ono sto nisu. To se obicno zavrsava nesrecno...
  • @ Slovak

    24.10.2011 10:11
    A šta ćeš ako se oženiš sa ženom koja je Srpkinja? Ili, recimo, pola Hrvatica-pola Mađarica? Šta će biti vaše dete, jeli, Slovak? Ili misliš da je tako nešto nedopustivo? Kad upoznaješ devojku, verovatno je prvo pitaš da li je Slovakinja? Pa, ako jeste, kvalifikovala se da je pozoveš na piće, a ako nije - više sreće u narednom izvlačenju? Joj, što volim takve balvane!!!
    A za sve one koji se pitaju ko su Vojvođani - to su ljudi čijim venama teče krv mnogih naroda i narodnosti koji žive ili su živeli ne samo na teritoriji Vojvodine, nego i šire. "Čistokrvni" su samo oni koji mogu da se zakunu sa kim im je čukunbaba unterhaltovala. Ja ne mogu!
  • MikiNS

    24.10.2011 06:47
    ma dajte...
    ma dajte, pa zar mislite da su citaoci glupavi? kao verujemo vam da niste vi iza toga:):):)a onda je mrmot zamotao cokoladu u foliju...
  • ZLG

    24.10.2011 00:44
    @Slovak
    Pa mi Vojvodjani nismo samo Srbi. Ja sam i po ocu i majci Slovak pa se opet izjasnjavam kao Vojvodjanin. Tako da po tom tvom nisu samo Srbi iskompleksirani, vec i Slovaci, a verovatno i po neki Madjar, Hrvat, Rusin,...

    Sta ces iskompleksiran sam, verovatno zbog toga sto su mi nacionalisti oteli najlepse godine zivota, pa me stoga uopste nacije ni ne zanimaju, zato sam ja jedna univerzalna nacija, skup svih dobrih ljudi, VOJVODJANIN.

    Pozdrav i dodji na vopi na trg kad postanemo republika. :)
  • mare

    23.10.2011 21:51
    laz laz laz
    pa ova LSV pokusava na sve nacine da ostane u igri i na vlasti ali narod vise nemoze da se laze
  • Njakalo

    23.10.2011 21:06
    Iz nasih dzepova je ovo finansirano, sve sto su pokrali od nas eto dokle je stiglo, zato su nam JKP preduzeca na rubu propasti, zbog takvih VOJVODJANA i VOJVODJANKI, koji nisu svesni sta time rade!
  • Sloba

    23.10.2011 21:05
    @Slovak
    E nek si reko. Ja kad im isto to kazem odma sam fasista, radikal, velikosrbin, obrazovac... Povezuju me Mladicem, Karadzicem, genocidom, ksenofobijom, homofobijom, akrofobijom, aerofobijom, amaksofobijom.... zapravo sa svim svojim fobijama i kompleksima koji ih cine malim ljudima. Ako misle da su kao Vojvodjani bolji od ne-Vojvodjana, neka im bude, ali neka prestanu da svojim govorom mrznje vredjaju one koji to ne zele da budu.
  • Slovak

    23.10.2011 18:56
    Vojvodjan? Mam 46 rokov, ale doteraz som nepocul ze existuje vojvodjanska narodnost. Viem ze vo Vojvodini ziju Srbi, Madari, Slovaci Chorvati, Rusini aj ini....Vojvodani? Pre nich som nepocul...Zelim da porucim i komsijama Srbima. Znajte da mi Slovaci cemo uvek biti Slovaci, Madjari ce uvek biti Madjari, Hrvati ce uvek biti Hrvati... Samo vi Srbi imate mazohisticku potrebu da budete nesto drugo... Budite to sto ste a ako vas ima iskompleksiranih, te komplekse lecite na drugi nacin. Vojvodjani? Mi smo vojvodjani ali smo pre i uznad svega Slovaci!!!
  • Etera

    23.10.2011 18:48
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    Strasno, jadni mi sa ovakvima...... Izbori sto pre, inace ovi ce nas u crno zaviti.....
  • pavle

    23.10.2011 14:33
    Evo gde su naši novci!!!! Otkud im sada pare da plate ovakvu budalaštinu! Bolje da su dali pare za nešto pametnije, nego na reklamiranje neke nacije koja postoji samo u ligaškim glavama!!!! Znamo svi dobro ko smo i šta smo, ne trebaju oni da nam govore. Sramota!!!! Kako se uvek prave pametni, kao boje se za vojvođanske novce, a na kraju ih potroše na ove i slične gluposti!!!
  • osmi putnik

    23.10.2011 14:28
    Ja znam da vi postojite...
  • Lazar

    23.10.2011 14:27
    Nikako se ne slažem sa mišljenjem i delovanjem gospodina Nenada! Nedopustivo je da se na ovakav način sugeriše narodu kako da se izjasni. Protivnik sam, kao i većina u Vojvodini, da se propagira izmišljena nacija. To je samo početak ka ocepljenju Vojvodine!!!
  • Spark

    23.10.2011 14:26
    @D
    Ko ti drma kavez svo vreme?
  • PlaviCuperak

    23.10.2011 14:18
    Pa nema ko drugi i da stoji iza tog plakata jer samo oni i insistriraju na tome i maksimalno se trude da ljudi sto vise podrze tako nesto....
  • V.D.

    23.10.2011 12:15
    Pitam se samo s' kojim pravom ovaj Čanak govori u ime svih nas? Nikad mi se nije dopadala ta njegova retorika, kao što mi se ne dopada ni sad, moja zemlja je Srbija i ne želim državu u državi! Ovo se radi smišljeno i to je glavni cilj političkog delovanja LSV-a!
  • Simona

    23.10.2011 12:11
    !!!
    Ne delim mišljenje ovog čoveka kao ni veliki broj ljudi u Vojvodini, dokle više da trpimo ovo?
  • Bata

    23.10.2011 10:33
    plakati
    U petak uvece (oko 19h) su maloletnici (sa skolskim torbama na ramenima) uz strazu dvoje tridesetogodisnjaka (roditelji, nastavnici?) cepali plakate reformista na kojima je pisalo 'Volimo Vojvodinu'.
    Reformisti me ne zanimaju, niti su me ikada zanimali, kao ni LSV. Ali ko to mobilise decu da rade ovakve stvari? Koji su to mozgovi? Nije bitno ciji su plakati, pa cak i da su mrskih radikala - ista stvar. Odvratno. Kakva je poruka? Ovo je krivicno delo zloupotrebe dece u politicke svrhe.
    Zasto nisam prjavio policiji? Ha, ha...
  • Meteorolog

    23.10.2011 10:20
    @rotkvarijanac
    Potpuno pogresno. I moji su generacijam ovde. Da sam u Hrvatskoj izjasnio bih se kao Srbin. Ovde necu iz inata. Vojvodjanin i tacka. Velikosrbi su ogadili i zagadili sve cega su se dotakli.
    Kada Vojvodina bude slobodna i nezavisna, bicu Srbin od glave do pete.
  • G

    23.10.2011 10:14
    @Spark - izuzetno je teško održati nivo humora sa FAŠISTOM, "gospodine".
  • 23.10.2011 09:47
    Sacuvaj me Boze postenog ligasa!
  • Nedjo Licina - oj!

    23.10.2011 09:35
    Sale Novosadjanin
    Dragi moj Sale, budno oko naseg AFZ-a, gledao sam ja i moji preci jos od Majske skupstine 1848, jos od patrijarha Rajacica i pukovnika Supljikca kako tipovi poput tebe dolaze i prolaze kroz Srpsku Vojvodinu (tako je nazva Srpski narodni sabor u Sremskim Karlovcima davne 1848 - sta da se radi, nisi bio tamo da im sapnes drugacije), kao sto Dunav nadolazi i opada. A dok je meni mog Nedje (Nenada) Licine (iz Like) ne trebaju mi ni Karadzici, ni Mladici, ni Dodici - pa dosta nam je jedan vodja Nedjo (Nenad) Srbin, zar ne, Dragi moj Sale, budno oko naseg AFZ-a!
  • Aro

    23.10.2011 09:33
    I sad svi treba da poverujemo da LSV nije nista imao sa tim...A sto su clanovi LSV lepili nalepnice sa istom porukom????
  • зики

    23.10.2011 09:02
    билборди
    Љигави,љажљиви љигаши.
  • rotkvarijanac

    23.10.2011 08:40
    Niko od nas koji zivimo 5,6 pa i vise generacija u NS se nismo izjasnili kao "vojvodjani". Malo nas je pa se manje vise i poznajemo. Izjasnili smo se kao Srbi, Madjari, Jevreji, Nemci...Svi smo to sto smo i dobre smo komsije, prijatelji, kumovi , rodjaci...Problem lezi u cinjenici da su danas vojvodjani ljudi koji su posle 45 stekli privilegije, stanove, poslove u drzavnoj upravi i javnim preduzecimai do 1990 bili clanovi raznih komiteta i sl. kao i njihovi potomci. Posle 90-tih odjednom se transformisu u demokrate a sve u cilju zadrzavanja privilegija( poslovi, uticaj u politici, kupovine nekretnina i stanova za 10 evra...). Odelo su zamenili a ostali su to sto su i bili. Totalitarni, iskljucivi, uvek spremni da sude..Neka se odreknu svih privilegija koje su stekli pa neka budu i marsovci...Briga me.. Neka ne stvaraju probleme kao alibi za svoje politicko prostituisanje i postojanje a diletantizam uvode kao merilo vrednosti...
  • ЕНА

    23.10.2011 00:28
    :)
    А ДА ЛИ НАМ ЈЕ ТО САД ГОСПОДИН НЕНАД ЧАНАК ПОСТАО НЕОБАВЕШТЕН КАО КОШТУНИЦА ДР ВОЈИСЛАВ, КАКО ОН ВОЛИ ДА ГА НАЗИВА?!
  • sale novosadjanin

    22.10.2011 22:42
    @nedjo-oj !
    da li si cuo za ILIJU RAJACICA ILI KARCIKU PALICA?
    cisto sumnjam.
    tebi su verovatno blizi mladic,karadzic,dodik..i slicni likovi !
  • Spark

    22.10.2011 22:37
    @G
    DSS-ovac sto si mrgud. Budi bar malo duhovit.
  • 22.10.2011 22:36
    Zivancev nije uspeo ni sopstvenog lidera da preobrti. Canak se izjasnio kao Srbin.
    Jadni su oni kojima NVO i bilbordi treba da objasne ko su i sta su, oni kojima je najveci uspeh u zivotu to sto su pripadnici ove ili one nacije...
  • sale

    22.10.2011 22:00
    S obzirom da je Canak sada u "ne-vojvodjanskoj" fazi, a da je javnost znala da LSV stoji iza ovih poruka, logicno je bilo da Kostres i njegova kolegica odgovornost stave na pojedinca koji je, eto igrom slucaja u LSV... Ajd sada sve to da progutamo kao curke, ali kako bi Aleksandrica objasnila cinjenicu da su clanovi LSV lepili nalepnice sa istom tom porukom???? Evo da pogodim da bez obzira sto su clanovi LSV imaju DEMOKRATSKO pravo da pripadaju nekim tamo NVO...OK, a onda da zakljucimo da postoji LSV i niz nevladinih organizacija i tako uspesno peru novce, NASE NOVCE...
  • Sad me vidis - sad me ne vidis

    22.10.2011 21:42
    Produkcija
    Vojvodjani su definitivno Srbi - tako brzometna produkcija nacija nije moguca (bar u Evropi) nigdje osim medju Srbima. Ne mozes ni izbrojati nacije u koje su se Srbi preobrazavali u poslednjih 60-ak godina. Bar ste u tome produktivni!
  • Nedjo Licina

    22.10.2011 20:26
    Ziveo Sale, budno oko naseg AFZ-a!
    E neka nam je Sale docekao ono sto ceka 25 godina, pa kud puklo da puklo. Samo mi nije jasno da li je 25 godina cekao plakate ili je 25 godina spoznavao da je Vojvodjanin, odnosno "Vojvodjan". Jos da nadje odgovarajucu Vojvodjanku ili odgovarajuceg Vojvodjan(in)a, pa ce sve biti na svom mestu! P.S. neki, iaoko znaju cirilicu i to sva slova, jos nisu naucili da se ne pise Vojvodjan, cak ni latinicom. Mlada nacija - naucice, ili ce ih posavetovati u sledecoj turi plakata neko od saradnika Nedje Srbina.
  • Znali smo

    22.10.2011 20:12
    Znali smo da je to maslo te separatističke stranke koja propagira nezavisnu Vojvodinu
  • Bedno piskaralo

    22.10.2011 20:02
    Mozda se Ligasi potpisuju palcem tj otiskom a drazini unucici sigurno, sudeci po onima iz Toplane, al da znate Chancici mi smo u Vojvodini pismeni! Bez obzira kako se izjasnjavamo!
  • mađar

    22.10.2011 19:32
    strašno
    Koji je ovo idiotizam bez premca.Ja sam Mađar i živim u Srbiji zemlji heroja i dobrih ljudi,dobrih komšija a ovi imbecili koji pozivaju narod na izjašnjavanje nepostojeće nacije je čist idiotizam.Neće oni nas zavaditi i napraviti probleme u Vojvodini.Živeli Srbi ,Mađari i sve ostale nacije koje složno žive u Srbiji.Živela S R B I J AAAAAAAA!!!!
  • Sremcina

    22.10.2011 19:28
    Strah
    Djordje svaka ti cast! Bio bi red da se bez straha gradjani Vojvodine izjasnjavaju kao Vojvodjani i Vojvodjanke!!!!!
  • Scotch Bonnet

    22.10.2011 19:23
    Slobodna Vojvodina
    G gde su tvoja dva grama?

    Inace slobodnavojvodina.org nema veze sa LSV-om!
    LSV je odavno na pogresnom koloseku jer je drug Canak skrenuo lokomotivu u pogresnom smeru.

    Sreca ima onih koji se drze pravca i ne podlezu raznim pritiscima jer su im vagoni sve puniji a kompozicije sve duze.


    Vojvodjanke i Vojvodjani welcome on board.
  • hleba i igara

    22.10.2011 18:50
    Ja sam se izjasnio kao Canak! To evoluirani Vojvodjan proistekao iz korupcije i privatizacija....!!!
  • Zoltan

    22.10.2011 18:37
    Zar je ovo nekoga iznenadilo?
  • Kekez

    22.10.2011 18:00
    Oduvek
    Ma Vojvodjani su oduvek postojali, a sad kad je to saznala i javnost nekome to smeta.
  • G

    22.10.2011 17:49
    @Spark - gospodine, zbog čega govorite jezikom maloumnih?
  • Prepošteni!

    22.10.2011 17:01
    ima se para za gluposti. a da se gradu plate prostorije koje liga i tako skoro džabe iznajmljuje-za to se nema, a?
  • Lunja

    22.10.2011 16:58
    zdravi bili..
    Eto deco sa svojih 40 godina jos uvek ne znam sta sam,istraga je u toku naravno.Kada saznam ja cu vam kasti.Do tada hvala lepo Vojvodjanin mi sasvim odgovara.Kome se ne svidja neka okrene glavu.
  • Bata

    22.10.2011 16:49
    bilbord
    Ne zanima me politika, ali zahtevam od autora dizajna da prizna gde je nabavio otisak mog palca. Ovde je brutalno prekrsen zakon o zastiti privatnosti i zastiti poverljivih podataka.
  • Spark

    22.10.2011 16:44
    @G
    "To je kao da neko dođe da me ubeđuje da sam srbin, kao da sam ja malouman pa to ne znam."

    Zasto bi te neko ubedjivao da si malouman?
  • Spark

    22.10.2011 16:41
    Znam ko stoji iza bilborda
    DSS i SRS
  • starac od ravnice

    22.10.2011 16:35
    strašno, strašno
    Nešto i neljubim Čanka ali zašto novine ne pišu ko stoji iza pljačke i uništavanja Srbije i Vojvodine? Ko stoji iza dilera, ubica i ostale rđe koja je spopala ovu zemlju? Ko stoji iza Bata Kan Kana i njegovog projekta kupovine svih turističkih resursa Novog Sada? Ko stoji iza Pahomija? Ko stoji iza Cece? Ko stoji iza Palme(Arkanova desna ruka)? Itd
  • Ljuska bez kikirikija

    22.10.2011 16:28
    Ups Ligasi malko ste provaljeni! Jedva cekam da cujem Canka sta ima da kaze na sve ovo.... ili je neobavesten da mu jedan clan iz NVO ima toliko para
  • Jan Chi

    22.10.2011 14:38
    Vojvodjanin
    A di je ovde problem, biti Vojvodjanin ili pare? Ako veliki Srbi mogu da lepe sta oce, sto neko ne bi lepio nesto vojvodjanski. Biti Vojvodjanin znaci biti sve i svako od A do SS, kako se vec ovde pise sisarka, pa ja ne vidim da je biti Vojvodjanin nesto ruzno. Biti Srbin, znaci biti Srbin, a biti Vojvodjanin znaci biti Srbin, Madjar, Slovak, Hrvat...Ja sam Vojvodjanin, pa vi lupajte glavu koji sam.
  • vojvođan

    22.10.2011 14:16
    poodavno
    Sve dok nije platio crni vrag, ja nemam ništa protiv. Vojvođan sam bio i pre ovog plakata, a ako je još neko bio inspirisan njime, neka.
    Molim lepo, ako se ja ne obazirem na plakate Dveri o "Srpskoj Vojvodini" i "Vojvodini Srbima" jer me ta partija ič ne zanima, nemaju ni njima slični tipovi šta da se obaziru na ovo.
  • 22.10.2011 13:51
    i sta sada!
    Za mene je OK da se vidi da postoje i Vojvodjani,

    sto kaze neko u komentaru ko,
    nas Vojvodjane pita kada se pisu grafiti o seselju,grafiti mrznje prema drugim narodima i narodnostima, jer samo je pravoslavlje OK

    kada se iscrtava lik haskoga zatvorenika- generala kukavice,....
  • NS

    22.10.2011 13:39
    Ko god da ih je platio, svaka mu čast! I ja bih odrešio kesu za ovo da su me pitali. Dosta je bilo negiranja svega vojvođanskog!
  • Organizacija

    22.10.2011 13:37
    "Slobodna Vojvodina"
    nema apsolutne veze sa Cankovom Ligom...
  • Bozidar

    22.10.2011 13:34
    kakve veze ima iz koje je partije, ionako su svi isti i misle samo na svoje... kahm, strine
  • lalah

    22.10.2011 13:27
    I ja sam Vojvodjanin, ali ne bih da se potpisujem prstom :(. Pa ko osmisli ovakav plakat?
  • 22.10.2011 13:25
    @Vojvodjan
    Hoćeš da kažeš da ako se protivim da moje pare budu Čankove pare, ako se protivim da Novi Sad bude drugi Beograd, ako se protivim širenju "VOJVODJANSKOG" fašizma i ksenofobije mojom Vojvodinom, ako se protivim separatizmu uz poruke da se ja tu ništa ne pitam - da sam onda za "Dveri"?

    E pa nisam. Protiv sam i nabrojanog i protiv njih. Ista bagra, druga šminka!
  • Vasa

    22.10.2011 13:20
    Sajt "Slobodna Vojvodina" ne propagira ideje LSV-a! Jeste da se neke ideje poklapaju, ali nikako ne podrzavamo politiku Lige. Mnogi tekstovi na samom sajtu idu u prilog tome.
    Liga vise ne predstavlja ideju Vojvodjana, ona je zestoko skrenula sa pravog puta i nece imati podrsku ni od jednog svesnog i pravog Vojvodjana.
    Liga je postala skup obicnih intersdzija i foteljasa na celu sa DB-ovcem.

    http://slobodnavojvodina.org/index.php?option=com_content&view=article&id=966:nenad-lani&catid=41:politika&Itemid=55

    ZIVELA VOJVODINA!
  • drbr

    22.10.2011 13:00
    prosto
    ako zivimo u kapitalizmu logicno je da niko ne baca pare dzabe...zakupiti 12 bilbodera nije mala stvar, neko ko "baca" pare na ovakve gluposti ima nesto opako na umu
  • Zivotinjska farma

    22.10.2011 12:46
    Sve su zivotinje jednake
    "LSV ima puno svojih članova u mnogim nevladinim organizacijama". Ne sumnjam da su aktivnosti tih NVO bile od istorijskog znacaja za mnoge dzepove.
  • KOLE

    22.10.2011 12:45
    Hvala
    Sreca da je bio popis pa neki mediji vec su objavili neke rezultate pa i to doduse ne konacne da je rec vojvodjanin dozivela pravi krah na popisu,a to su neki mediji iz pokraine,sada ce biti opet paljba da su lazirali sve kada se objave konacni rezultati,to je samo dokaz da ipak velika vecina naroda u ovakvim podmetanjima ipak razmislja svojom glavom hvala bogu.
  • Mlađa

    22.10.2011 12:42
    Tuga
    Je da jedna partija zarad svojih interesa razbija jedan narod, falsifikuje istoriju... Od Vojvodstva Serbskog sada smo došli do jednog takvog anti-srpskog pojma da je prosto neverovatno. Mislim da nam se Crnogorski scenario veoma bliži ako ova koaliciona skupina ostane da vlada i sledeće 4 godine! Al najgore od svega je što ljudi ne prodaju ''veru za večeru'' već je prodaju za ništa. Za 10 godina vlasti u Pokrajini upropastiše nas toliko da smo u 2010 god. pali i ispod Republičkog proseka po prosečnoj plati. Na tome im skidam kapu jer to nije čak ni Slobi pošlo za rukom. Svako ima pravo po Ustavu da bude šta god hoće pa i da čak i izmišlja nacije pa makar to bilo i zarad partijašenja i lične koristi al najjače od svega mi je kada se na Ustav Srbije pozivaju oni koji za njega nisu ni glasali, koji jedva čekaju da ponovo pocepaju ovu zemlju po hiljidati put - ''dok se cela Evropa udružuje i ukida granice'', koji smisao života pronalaze u mržnji prema tebi Srbijo. Al tako je to... Srbi setite se kako je živeti u tuđoj državi... Pitajte Srbe npr. u HR, CG... jel slobodno rade, jel ima posla za njih, jel moraju da kriju ko su i šta su da bi uopšte dobili posao? Kada će te progovoriti novim jezikom? Hoće vam uvoditi u pravopis slova šnj i žnj? Još nije kasno!!!
    Ja se ne stidim što sam Srbin! To sam što sam! Nisam birao kakav ću se roditi al ''to sam što sam'' i takav ću i ostati! U zdravlje!
  • andreja

    22.10.2011 12:38
    meni je OK
    Ja sam Vojvođanin. I srce mi je puno kad vidim bilborde. I ne zanima me ništa drugo. Kome se ne sviđa neka ne gleda!Ko mene pita kako mi je kad vidim šabane da lepe plakate svake moguće stranke, ili polugole pevačice koje nastupaju u tom i tom klubu? Dosta bre više toga da u Vojvodini smeta sve vojvođansko! Ne dam!
  • luigi

    22.10.2011 12:23
    i sad treba da budemo silno iznenadjeni sto iza ovog stoji liga? jel neko mozda mislio durgacije?
    i sta sad laprdaju kako je to zivancev radio na svoju ruku i kako liga nema veze sa tim. jasno je da je ovo deo kampanje lsv i to uopste nije problem. problem je sto opet ne govore ko je i kojim novcima to platio.
  • Car

    22.10.2011 12:22
    @Dizelander or what ever
    Od Beogradskih para je placeno, paraaaaaaaaaa
  • 22.10.2011 12:15
    Ne dozvoliti nasilnu vojvodjanizaciju i bacvanizaciju Sajkaske!
  • Vojvodjan

    22.10.2011 12:10
    A ko finansira dveri-zveri, i ostale patriJotske i naci stetocine??!!
  • 22.10.2011 11:58
    Dosta je vojvodjanizacije Backe!!! Hitno uputiti poziv EU da svojim autoritetom zastiti Bacvane od nametanja vojvodjanskog identiteta!!! Od 1848 taj proces traje i mora mu se stati na kraj!!!
  • sale novosadjanin

    22.10.2011 11:51
    bas me briga
    ko je platio nesto sto sam cekao 25 godina !
    svaka cast !
    JA JESAM VOJVODJANIN !
  • G

    22.10.2011 11:49
    Na stranu da je svakome sa dva grama mozga u glavi jasno da je ovo samo klasično "mućenje vode" u moru političkih partija koje kao lešinari opsedaju ovu zemlju, i dalje tvrdim da je tužno i jadno da je nekome zaista potreban bilbord da bi znao ko je i šta je. To je kao da neko dođe da me ubeđuje da sam srbin, kao da sam ja malouman pa to ne znam.
  • dizelander

    22.10.2011 11:19
    Od kojih para je ovo placeno, "Vojvodjani"?
  • 22.10.2011 11:12
    Do juce Jugosloveni i komunisti a od nedavno Vojvodjani i demokrate... Menjaju odela ali sebe ne... Uzivali su privilegije 70 godina i uzivaju ih i danas...
  • деда нс

    22.10.2011 11:06
    новци
    а одакле "наши новци за билборде"?
  • Aj lajk

    22.10.2011 10:59
    aleksandru jerkov! i ostale ligaške omladinke! eto!
  • Steva

    22.10.2011 10:59
    ZIVELI !!!
    Prezadovoljan sam zbog emitovanja Pescanika.
  • Vojvođanin

    22.10.2011 10:33
    Pa kakve veze ima ko stoji iza akcije? Ta, man'te nas više tih plemenskih mantri!Ko želi neka se izjasni kao Vojvođanin, ko ne želi ne mora. I mirna Bačka!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna