Autor: 021.rs

Novi Sad
30.01.2023.
07:28 > 11:17
Još nije poznat uzrok saobraćajne nesreće na Novom naselju koja se dogodila sinoć kada je automobil naleteo na parkirani kamion i eksplodirao, prilikom čega je poginula jedna osoba.
  • Biscayne

    03.02.2023 22:15
    Prelaz
    Ovde na nekoliko metara dole obavezno da se postavi pešački prelaz! Automobili jurcaju neverovatnom brzinom, a deca i odrasli prelaze put da idu na autobus 8-icu. Bila je ranije peticija povodom bas tog pešačkog prelaza, ali je opet završila na dnu nekih foldera… ali možda bi mogla ponovo da zaživi? Saučešće porodici nastradalog. Bilo je očigledno i svedoka nesreće, prometan je to Bulevar, nadam se da će i oni naći mir posle tragedije.
  • Branislav

    01.02.2023 19:08
    Da je vozio propisanom brzinom sigurno se ne bi zakucao. Osvetljeno je dobro, i ima znak. Nije nepregledno. Kamioni su tu parkirani od kraja 90-tih. Mogao je tu biti i označen parking i on bi se opet zakucao. Zakucao bi se i da je ta slepa ulica ne-slepa i da je vozilo išlo iz suprotnog smera. Znači ili je divljao, nije bio pri svesti ili je hteo da se ubije.
  • Bezobrazluk

    01.02.2023 15:11
    @Zemlja čudesa

    Jeste ali malo morgen. Ne bi bilo bitno da li je bio parkiran, u kvaru ili čekao da se uključi u saobraćaj - ali je bitno ako je nedozvoljeno parkiran. To što je tebi isto da zasadiš drvo i ostaviš vozilo tamo gde se ne sme samo govori o tebi.
  • Zemlja čudesa

    01.02.2023 08:14
    uzrok/posledica
    Šta je sa onim macanom što je pre par meseci odsekao drvo u Jovana Dučića? Kriv je onaj što je zasadio drvo ili on što je ludački vozio? Isto tako, nema krivice vozača kamiona. Nije bitno da li je bio parkiran, u kvaru ili čekao da se uključi u saobraćaj. Treba samo biti dovoljno pametan i znati kada se može voziti velikom brzinom, a to svakako nije u gradu.
  • Miki

    31.01.2023 17:06
    Ns
    Ali si ti neobrazovana i nepismena osoba, joooj majko mila, imas li jedan dan skole? Brukoooo!
  • Ms

    31.01.2023 13:06
    Sa naselja
    Ako se desilo jednom, desice se i drugi put.
    Peticija za postavljanje kamera i niko vise nece stradati na toj ravnici.
  • Ns

    31.01.2023 07:58
    Kamioni
    Mora se reaiti parkiramje. Kamiona u celom gradu. Sr. Kamenica okretnica autobusa 68.na raskrsnici Obilaznice i Fruskogorskog puta (put za Popovicu) parkiraju slepere - samo. Prikolice na travnjaku i tako zaklanjaju preglednost raskrsnice. Udesa bilo ali se kamiondzije ne kaznjavaju. Ima parkiranih kamione i pored puta i Dunava. Svi oni ugrozavaju bezbednost ucesnik saobracaja a policije nema..
  • Zna li se

    30.01.2023 23:06
    Auto je nemzinac, dizel, hibrid?
    Zašto je tako eksplodirao?
    Koliko sudara bude bez ikakvoh zapaljenja?
    Jel kamion bio pun zapaljvog materijala?
  • Miroslav

    30.01.2023 21:14
    Urbanizam
    Inace vrlo nebezbedna "ulica" koja uopste nema trotoar... Voleo bih da pitam urbaniste kojom logikom su u sred nicega projektovali ulicu bez trotoara. Danas je ta ulica u sred grada i Pesaci su prinudjeni da se krecu po kolovozu. Kamioni se tu parkiraju nekih 20ak godina unazad, a nocu obicno nema zive duse pa se pojedinci izivljavaju. Sreca pa se nije neki pesak zadesio tamo u pogresno vreme.
  • Dejan

    30.01.2023 20:23
    Cccc
    Evo teme na sta se srbi pale po NS i jos se posvadjaju izmedju sebe ! Pisao ja,glup narod a kad treba s lopatom prtititi sneg,ni jednog na vidiku ali zato znaju gde treba kamion da bude parkiran !!!
  • S

    30.01.2023 16:54
    Da, nije saobraćajnica.
    Vrv je neko slučajno asfaltirao 50x10m, i stavio trougao znak kada se izlazi (vidi se na slici gde su kamioni slikani od pozadi, desno od neizgorelog kamiona)
  • Trt

    30.01.2023 16:51
    @@

    Parkiranje teretnih vozila na teritoriji grada dozvoljeno je samo na za to predviđenim mestima.
  • @Trt

    30.01.2023 16:00
    Vozac nije nepropisno parkirao, to nije ni saobracajnica ni pesacka zona ni zelena povrsina, samim tim nema nepropisnog parkiranja
  • Gojko

    30.01.2023 15:32
    Neverovatno da se kamioni nalaze na ovakvim mestima, treba organizovati da se dovuce pesak ili neka šikana i automobilske gume, da vozači mogu bezbedno da izlete sa staze.
  • lalos

    30.01.2023 14:34
    U Sterijinoj ulici na podbari ima jedan kombi koji je non stop parkiran pre raskrsnice sa ulicom Matice srpske. Toliko je puta parkiran da je trag od ulja koje kaplje iz njega vec dugacak 3 metra. Taj kombi smeta stanarima da udju u svoju podzemnu garazu sa leve strane, jer ne mogu dovoljno sirok luk da uhvate a plus smeta i nama da se penjemo na trotoar da ga zaobidjemo. I to je to. Parking servis redovno tuda prolazi jer nam je na 2 ulice odatle, i nikom nista...
  • Trt

    30.01.2023 14:25
    @@

    Znači nastavljamo sa šbb kbb forama, sad nije u pitanju magični auto koji bi 100-200m dalje "uleteo" u neku kuću, nego nekakvi fantomski zaštitni zid... Niko ne spori da bi ovaj vozač možda poginuo na drugi način, ali uzročno posledični lanac događaja je jasan: vozač se nepropisno parkira > vozač doprinese saobraćajnoj nezgodi > vozač krivično odgovara.
  • H

    30.01.2023 13:57
    Da je produžio pravo ne bi udario u kuće na veterničkoj rampi, jer su prve kuće pravo udaljene 400m, od čega je 300m njiva.
    Kada dolaziš iz pravca Detelinare, jasno stoji beli znak pre raskrsnice da glavni put ide u levo, a da su pravo i desno sporedni putevi. Kamion je bio parkiran u sporednoj ulici koja je pravo, i to u suprotnom smeru.
  • djole prolece

    30.01.2023 13:50
    zanimljivo je da vest komentarišu ljudi koji su za taj deo grada čuli kao što su čuli za madagaskar.
    Gospodo, svako veče, svako, j veče se tu klinci trkaju i iživljavaju. Možete proveriti u policiji koliko ima slučajeva udaranja automobila na parkingu i bežanja sa lica mesta. Zato nemojte da lupetate iz vaših udobnih fotelja.
  • rre

    30.01.2023 13:12
    "Pogledajte Balzakovu sa ukrstanjem Bul. Cara Lazara i bul. Despota stefana ... ."

    Najsmesnije... to su sad pretvorili u parking. Tolerisali divlje parkiranje usred trake, naredjaju se automobili bas tu, jednom u 3 meseca dodje pauk pa ih pocisti. Na kraju su sad to iscrtali i to je sad parking... pred raskrsnicu u traci za odvajanje desno.
  • Skimmer

    30.01.2023 13:11
    PROTEST
    Ovo je zrelo za protest protiv bahatog parkiranja kamiondžija svuda po gradu, pogotovo po naseljima. Kamioni sa prikolicom su parkirani nepropisno zbog zakona a zakon je tu zbog nekog važnog razloga. Poštujmo zakone pa će nam se valjda manje dešavati ovakvi horori.
    Manje će se ljudi u komentarima nadmudrivati ko je više u pravu ako se zakoni sprovode!
  • Комша

    30.01.2023 12:59
    Нико не контролише ноћу дивљање по насељу, нити непрописно паркирање теретних возила. Ту близу код пешачког прелаза који је поред игралишта за децу неки лик паркира четири комбија своја. То нигде у свету нема да се бавиш транспортом а немаш своју фирму са паркингом. Дивља земља.
  • @Trt

    30.01.2023 12:57
    Ne razumes, da tu nije prosirenje/parking i kamioni, bio bi zid ili zastitna ograda i opet bi poginuo. Jedino ne bi bilo materijalne stete po vlasnike kamiona
  • Trt

    30.01.2023 12:33
    @Replika

    Pa ovo je sjajna fora, znači nepropisno parkiran automobil je u redu zato što u teoriji može da posluži kao ležeći policajac. Posebno mi se sviđa što ti "znaš" da bi auto udario u kuće koje su stotinak metara dalje da nije bilo ovog plemenitog, požrtvovanog čina vozača kamiona.
  • bole

    30.01.2023 12:31
    perspektiva
    Definitivno se vozilo kretalo brže nego što je to dozvoljeno, razloga 100. Od neispravnosti do bahatosti.
    Ali svakako kamion nije kriv. Npr. recimo da to nije bio parkiran kamion u slepoj ulici, već kamion postavljen u pravcu Veternika, koji je zbog gužve usporio i da se auto "zapucao" u prikolicu.
  • Kiklop

    30.01.2023 12:25
    Nije normalno
    Nije jurio ni 150,kako se priča.Da nije bilo kamiona,možda bi ubio nekoliko ljudi.Šta može da se očekuje takvom vožnjom.
    Bolje u kamion,nego u ljude ili nečije dete.
  • Gogi

    30.01.2023 12:24
    Tuga
    Kamioni su apsolutno nepropisno parkirani!!!
    Čak se i na fotografijama vidi da se i taj "slepi" deo bulevara tretira kao saobraćajnica, vidite saobraćajne znake iz svih smerova da prepoznaju ovaj krak raskrsnice kao saobraćajnicu. Čak je i ka kamionima okrenut znak koji pokazuje da ulazite u raskrsnicu!!!
    Neverovatan bezobrazluk vozača kamiona!!!
    Treba im zabraniti parkuiranje u gradu!!
  • Rasa sa salasa

    30.01.2023 12:14
    Ja bih krenuo sa proverom guma. Da nisu bile letnje?
    Prethodni vikend sam imao priliku da sretnem par vozila po gradu sa letnjim gumama. Čuju se na kilometre, a i vide. Jednostavno je samoubistveno voziti po snegu i ledu sa letnjim gumama. Mnogi mladi vozači nisu svesni toga.
  • Toma

    30.01.2023 12:07
    Kamion ???
    Kamion nepropisno parkiran i to jos u suprotnom pravcu, te nije bilo odbljeska od katadioptera i stop svela. Grad sa svojim sluzbama takodje snosi odgovornost zbog nepravilnog obelezavanja i tolerisanja parkinga. Mnoga su takva mesta u gradu, Pogledajte Balzakovu sa ukrstanjem Bul. Cara Lazara i bul. Despota stefana ... .
  • Bane

    30.01.2023 12:05
    Možda
    ..ali deluje kao da je ovo namerno uradio...,momak je iz Novog Sada, sigurno nije tuda prvi put prolazio,predpostavljam da je znao šta je na kraju puta...
    Kabina kamiona bele boje kolko tol'ko vidljiva noću....
    Nagadjamo šta i kako, istraga će sve reći....
    Strašno da još jedan mlad život ode na najglupli mogući način.
  • Plaćač poreza

    30.01.2023 12:04
    Zašto kamioni stoje tu kada to nije parking za kamione?
  • Zabrinut

    30.01.2023 12:01
    Sebično
    Izuzetno mi je neprijatno da čitam komentare.
    Mlad život je tragično izgubljen a vi se tu pravite pametni šta je trebalo biti urađeno i glumite saobraćajce i raspravljate se o sistemu i koje čemu. Nije ni vreme ni mesto. Izjavite saučešće i produžite dalje. Sram vas bilo.

    Saučešće porodici, neka mu je laka zemlja.
  • Alka

    30.01.2023 11:54
    Kamiondžije
    Ti što brane kamione koji su tu parkirani su isključivo kamiondžije. Niko drugi.
    Inače, to je posebna sorta ljudi koja vozi bahato i bezobrazno. Često vozim auto blizu gradilišta pored ranžirne železničke stanice i ima more kamiona, brzo voze i ne pada im na pamet da se pomere pa mi sa automobilima moramo da silazimo sa puta. Svi smo ogorčeni a njih baš briga, jači su. Posle kad razmislim koji je to mentalni sklop, obrazovanje i sl, sve mi je jasno.
  • Replika @H

    30.01.2023 11:44
    "Ne, nije vozač slepera naterao vozača auta da vozi brzo, ali da nije bio parkiran, auto bi imalo jos 100m asfalta i ne bi poginuo"

    Brate, da nije bilo kamiona, i da je lik nastavio tom brzinom - uleteo bi u neku kucu na Veternickoj rampi, tako da nemoj da lupas! Zbog takvih i takvog nacina razmisljanja trebalo bi valjda izbaciti svaki pesacki prelaz - jer mora da se koci, svakog lezeceg policajca - jer ne mora da se uspori, svaki semafor - da slucajno ne bi morao nekoga da propustis itd. Zar je za tebe saobracaj samo - noga na gas i samo pravo napred?
  • dogodine u Botošu

    30.01.2023 11:40
    U normalnoj evropskoj državi bi:
    1. ovakav "bulevar" koji se naglo završava bio znatno vidljivije obeležen;
    2. kamioni ne bi mogli da koriste slepi deo "bulevara" kao parking;
    3. kontrolisala bi se brzina na "bulevaru" malo savesnije;
    4. policija bi vršila bolji nadzor tačaka 1 do 3.

    Saberite sve od 1 do 4 i vidite sami gde smo i zašto smo tu.
  • Dusko

    30.01.2023 11:34
    Niti je tajna da se tu godinama nepropisno parkiraju, niti da svi jurcaju tim bulevarem. Te da nije bilo kamiona, mozda da je malo smanjio gas. Sta god, coveka vise nema, a ljudima ostaje za nauk kako dalje. Hoce li nastaviti po starom ili ne, zavisi od pameti.
  • Novosađanka

    30.01.2023 11:16
    Produžite bulevar ili znakovi
    Neprilagođena brzina, nagli završetak širokog i uređenog bulevara, NEDOSTATAK SAOBRAĆAJNE SIGNALIZACIJE...

    Zar je stvarno teško postaviti crno-bele table za usmeravanje na oštroj krivini, znakove uokvirene fluorescentnom bojom, teško napraviti ležeći policajac pred raskrsnicu?
    Zar toliko košta život?

    O prudužavanju Bulevara vojvode Stepe, spajanju sa Veternikom i nikad izgrađenom obilaznicom da ne pričam.
  • PoP

    30.01.2023 11:16
    Al se načitah gluposti
    Kao prvo, otkud znate da je kamion bio tu parkiran. Možda je bio u kvaru i sl.
    Ali sve i da jeste. U pitanju je bila neprilagodjena brzina putničkog vozila.
    Kažu da nije bilo kamiona, pa da dotična osoba nije uzela auto i sela tom brzinom da vozi, ništa se ne bi dogodilo.
    A one koji bacaju drvlje i kamenje na vozača kamiona, nek samo pomisle sta bi bilo da je umesto kamiona pešak prelazio raskrsnicu.
  • Gradsko dete

    30.01.2023 11:07
    Kupovina novog "soko"-la
    Mislim da je neophodno kupiti i potrošiti još narodnog novca na sada već noćnog sokola, ili "SOVU", jer najbolje vidi noćom.
  • Kaca Telep

    30.01.2023 11:03
    Ne zamerite
    Strasno je sto je izgubljen zivot. Ne znamo, ali postoje indikacije da je ili ogromnom nepaznjom ili svojom voljom neko izgubio zivot. Imajmo na umu da je to mozda neciji sin ili brat, najbolji prijatelj, itd. i suzdrzimo se od desenzitiviranih komentara.

  • g pen

    30.01.2023 11:02
    Taj kamion je samo sprecio da jos neko pogine zbog necije bahate voznje. Koleginica mi je nastradala na tom bulevaru zbog kretena koji se pazite sad, spremao za trke.
  • @Vladan

    30.01.2023 10:59
    I? Jesi li sada zadovoljan? Da li je identitet poginulog jako promenio tvoju percepciju "eksplozije i požara u stambenom naselju"?
  • Mićo

    30.01.2023 10:53
    /
    Ja ne razumem zašto ljudima nije jasno što je kamion nepropisno parkiran i što krši zakon i što vozač nije sankcionisan.

    Pa pola Novog Sada parkira gde hoće i rade šta hoće(bilo to legalno ili ne). Mene uopšte ne čudi što se on tu parkirao.

    Inače gde su sad oni pametni što ovakvima ne bi oduzimali dozvole i vozila, izginuo čovek zbog dvostruke bahatosti.
  • H

    30.01.2023 10:41
    Stanje države se vidi i po komentarima. Za 50% ljudi je normalno da šleper od 20 tona bude nepropisno parkiran. Pa po tom principu onda treba svi svuda da se parkiraju a ovi što voze da ih zaobilaze. Ne, nije vozač slepera naterao vozača auta da vozi brzo, ali da nije bio parkiran, auto bi imalo jos 100m asfalta i ne bi poginuo. To se zove uvećavanje posledica nesreće. Sad lepo 5 godina zatvora za vlasnika, za nepropisno parkiranje na kolovozu i pogibiju vozača.
  • Daca

    30.01.2023 10:33
    Ljudi su u komentarima navalili na kamion, a mi koji živimo u susedstvu znamo da se noću po Naselju juri bulevarima i to velikim brzinama. Trebali bi postaviti kamere za snimanje brzine ili bar noćnu saobraćajnu patrolu. Zimi su automobili problem, a leti i motori. Ne jednom sam videla da na semaforu kod ukrštanja sa Mileve Marić ulicom prolaze na crveno svetlo. Jednostavno rečeno Naselje je u večernjim časovima i noću poligon za brzu vožnju.
  • Dr

    30.01.2023 10:32
    Policija radi privatno...
    A policija ceo dan radi privatno u ul. Cara Dušana i prikuplja "dobrovoljne donacije" za skretanje preko pune linije u ul. Miše Dimitrijevića (i ko zna gde još)... Već i vrapci na vrani to znaju...
  • Dzordz

    30.01.2023 10:21
    Sta kazete
    Kamioni su propisno parkirani ha, bravo.
    Okrenut kamion u suprotnom smeru i to je ok.
    Signalizacija na raskrsnici propisna?
    Pa nisu svi iz futoga i veternika pa da znaju...

  • Bane

    30.01.2023 10:18
    Parking
    Taj parking tu postoji više od 10 godina, možda to nije zvanično parking, ali svi koji tuda prolaze znaju da su tu parkirani kamioni...
    Veliki pravac, velika brzina, zimski uslovi, klizav put....,da je na 100 metara od skretanja smanjio brzinu na 40 km, kolko je tu i potrebno, sve bi bilo ok...
  • Nana

    30.01.2023 10:17
    @Igor
    Pa zar nije pitanje zašto se divlja po putevima?! Ovaj je vozio brzo i nedozvoljenom brzinom po gradu i vama je glavno pitanje zašto je kamion tu?! Da nije bilo kamiona možda bi bilo drvo? Dešavalo se i to ovde u NS, zar ne?
  • Mirka

    30.01.2023 10:17
    Kamioni krivi?
    Ne mogu da se nacudim komentarima pojedinaca da su kamioni krivi i da se ne bi nista desilo. Taj koji je vozio automobil bi se svakako zakucao samo je pitanje u sta ili u koga. Zalosno je sto je izgubljen zivot, ali krivac je iskljucivo taj koji je naposletku i nastradao.
  • NS

    30.01.2023 10:13
    NS
    Kakve veze ima taj kamion. Od kad je napravlje taj bulevar tu se parkiraju kamioni jel je slepi deo ulice. Svako ziv u Novom Sadu zna da su tu kamioni i da se dalje ne moze proci. Sta da nije bio kamion, sta da je zgrada, drvo ili majka sa kolicima koja prelazi na drugu stranu. Vozac je vozio bahato i uleteo je bez kocenja. Ili mu je pozlilo za volanom pa je bez kontrole nastavio pravo preko raskrsnice ili je izvrsio samoubistvo. Mozda je bio pijan. Kakve veze ima taj kamion. Raskrsnica je izuzetno pregledna i sve se vidi jos sa 500 metara. Sreca pa nije skrenuo levo i uleteo u deo gde su zgrade, lokali i pesaci.
  • Vladan

    30.01.2023 10:11
    @Igor

    Došlo je do eksplozije i požara u stambenom naselju. Da zanemarimo idiotluk o obaveštavanju prijatelja, svi smo mi koji ovde živimo "oni koji prvenstveno treba da znaju".
  • Odgovornost za...

    30.01.2023 10:11
    ...posledice ne postoji
    Koliko je brzo on vozio, ako je eksplodirao pri udarcu?

    I kada bi se isprevrtao po livadi, pri tako velikoj brzini, poginuo bi bez problema.
    Da ne pricam da bi jednog dana, tako bahat, tokom svog..."obicnog izletanja jer nema kamiona"... pokupio jos nekoga sa njim u smrt.

    Steta za njega. Morao je da cuva svoj zivot. Nije odgovornost na drugima.
  • Dejan

    30.01.2023 10:05
    servusi
    Sad ce jos parkiran kamion i kao i ona prikolica kupusa u Fjutogu biti krivi jer neko ne zna da upravlja motornim vozilom !!!Sad kad pametnice pocnu da pisu sta bi trebalo i gde da se parkira ! Da je iole pameti u srbistanu, tu bi isle duple trake ka Backoj Palanci i ,,nacionalnom mostu,, al mere, netko ja gradio kako mu se snilo, sve ovo su sekundarni rezultati srbskog opsteg ophodjenja prema svemu u okolini !!!!
  • Pecaroš

    30.01.2023 10:05
    Da je išao 60km/h i bio vezan,verovatno nebi poginuo,a da nije bilo parkiranih kamiona nebi udario u tvrdo nego bi završio u šikari.
    Samo u nesređenim zemljama policija i nadležne službe ne rade svoj posao.
    Samo u nesređenim i korumpiranim zemljama policije nema tamo gde treba,kod škola i slično a staju tamo gde mogu naplatiti kazne.
    Svako veče se divlja raspalim kantama po gradu i po bulevarima..da li neko zna da li je ikada policija jurila ili kaznila te manijake ?
    Samo kod nas,svi se prave ludi,a ako neko i prijavi neki prekršaj onda ga gledaju kao cinkaroša i budalu.
  • Igor

    30.01.2023 09:59
    @CISTAC zna se identitet poginulog. Znalo se jos u toku noci. Zna se i sta se dogodilo. Nije potrebno odmah novine da obavestavaju. Porodica, prijatelji, oni koji prvenstveno treba da znaju su obavesteni.
  • Nimbus

    30.01.2023 09:54
    Ajde vise da prestanemo da trazimo opravdanja nego da ispravljamo uzroke. Nije parkiran kamion bio uzrok nesrece, nego vozac, verovatno. Ako je pretpostavka tacna, da se automobil zakucao u kamion i pri tome eksplodirao, znaci da je isao preko 100 km/h. Ko zna sta mu je bilo u glavi i/ili u krvi. Da nije bilo kamiona, udario bi u neko drvo, ili negde dalje mozda u drugi auto u saobracaju, ili pesaka. Tada bi jos nekog odneo.
  • Aleksandra

    30.01.2023 09:54
    Na stranu to što je kamion bio parkiran tu gde jeste, ali vozači često spavaju u istom. Nadam se da nije nikog bilo unutra u kabini. A da se vozi bahato vozi se. Mogao je bilo koga pokupiti usput.
  • Maki

    30.01.2023 09:53
    Nije obeleženo
    To skretanje jeste na neki način neočekivano i trebalo bi da postoji ona crveno-bela ili crno-bela signalizacija da je tu krivina. Ne samo što nema signalizacije, nego su i kamioni parkirani. Užas.
  • Vozač

    30.01.2023 09:48
    Vidim da u komentarima većina ljudi za ovo stradanje optužuje vozača parkiranog teretnog vozila. Zakon (i zdrav razum) jasno kaze da vozač mora da prilagodi brzinu uslovima na putu. Što znači da je ovaj kamion mogao da se nalazi i u voznoj traci tako da vozač mora da uspori i bezbedno ga obiđe. Sve i da kamion nije bio parkiran tu ovaj bi neslavno završio. Dokle više zbog bahatih vozača da odgovaraju pošteni ljudi. Mozda je kvar na vozilu, mozda je vozaču pozlilo, mozda bahata voznja, u svakom slučaju jedan zivot je ugašen a dezurni kucači već znaju i krivca samo još da mu izreknu i kaznu.
  • Igor

    30.01.2023 09:47
    Ns
    Horor u gradu!!!Divlji parkinzi po celom gradu..Sta kamion radi tu????Prvo pitanje za policiju…sli korupcija cini sve mogucim..za kbo parkiranje neko od njiz uzima novac..!!!Sramota…Ista price je po celom gradu!!
  • Flora

    30.01.2023 09:45
    Pravo
    Nažalost, porodica stradalog treba da tuži državu za naknadu štete, zbog nepropisno parkiranih kamiona. Pitanje je da li bi bila ova posledica da nije bilo kamiona?
  • Гвозден

    30.01.2023 09:42
    Шта вам смета камион морони једни? Да је поштовао ограничење до овог не би дошло.
  • Novosađanin

    30.01.2023 09:42
    Nesreća
    Bul. Kneza Miloša je posebna priča. Sav teretni saobraćaj usmeren je kroz njega. Sledeća nesreća, bojim se da će biti na bivšem pešačkom prelazu. Skinut znak a sve ostalo
    na prelazu je tu, pa ko vozi a ne zna da je tu bio prelaz ne zaustavlja se a pešaci koji su tu godinama prelazili ne znaju da je znak skinut i prelaze. Staviti zabranu, skinuti asvalt i posejati travu dok se neka nesreća nije dogodila
  • Zanovetalo

    30.01.2023 09:40
    Ima policajaca
    Ali su nepravilno rasporedjeni.Pre izvesnog vremena sam bio u jednoj policijskoj stanici u Beogradu i prosto se sokirao.Pa tamo je citav mravinjak.Sve vrvi od raznih cinova,utegnutih policajki,setnji po hodnicima (prnje soljica za kafu) i medjusobnim posetama izmadju kancelarija.A za cudo poneki pozornik udje da obavi posao (valjda da raportira,ili primi uputstvo),i brze se vraca na teren.Ako je obako u svim stanicama, onda nije cudo sto ih nema na ulicama.
  • Kaca Telep

    30.01.2023 09:40
    Da citiram
    nžl (30.01.2023 • 08:31)

    Na žalost, morona koji divljaju bulevarima je sve više.
    Za to vreme policije nema ili kažnjava zbog 54km/h.
  • Grasshopper

    30.01.2023 09:38
    Kamion je u prekrsaju? Čovek koji parkira kamion jer u ns nema čestitog mesta da se ostavi kamion. Naglasiću bezbedno parking mesto. Znaci opet su vozači kamiona krivi, a ne ta osoba koja je vozila 100+ km na sat? Vi ste stvarno indijanci koji krivite čoveka sto je parkirao kamion.
  • Smrdijestina

    30.01.2023 09:22
    A stacionarne kamere za merenje brzine, slikanje tablica i vozaca? Gde su?
  • Kamiondžija

    30.01.2023 09:19
    Koliko vidim jedino što se zna jeste da su kamioni nepropisno parkirani. Da njih nije bilo tu gde nisu smeli da budu verovatno niko ne bi nastradao.
  • Darko

    30.01.2023 09:17
    Da nije bilo kamiona verovatno bi ostao ziv.
  • Map

    30.01.2023 09:12
    Za kamione treba odrediti i urediti veliki parking van grada ali i poseban je problem na Novom Naselju parkirani automobili koji nisu registrovani vec vise godina a po tom pitanju niko nista ne poduzima a slobodnih parking mesta nedostaje
  • toza

    30.01.2023 09:12
    Ogranicenje brzine..naselje..
    Postoji nesto sto se zove ogranicenje brzine,saobracajni znaci,saobracajna pravila..
    Da je tu bila zgrada,verovatno bi ona bila kriva za sve.
  • /

    30.01.2023 09:11
    /
    to je trebala biti obilaznica a ne ovo sto hoce da prave kroz cara dusana
  • No name

    30.01.2023 08:58
    Da, koriste vozači kamiona kao parking, ali ovaj kamion što je izgoreo je u prekršaju i on je kriv. Nije smeo da bude tu. Auto bi produžio dalje u šikaru i možda bi ostao živ. Taj deo gde parkiraju kamione spada u raskrsnicu. Nažalost desila se nesreća i tek sad će zabraniti kamionima da parkiraju.
  • Max Bunker

    30.01.2023 08:49
    Užas
    Ovo izgleda ili kao samoubistvo ili kao totalna nesposobnost upravljanja vozilom (droga, alkohol).
    Užasno je kakva je naša zemlja postala što se tiče saobraćaja...
  • CISTAC

    30.01.2023 08:41
    Blago nama sa ovakvom policijom kojoj treba 5 dana da utvrdi identitet poginulih. Uz to,mozda su ubijeni i iscenirano da izgleda kao nesrrca a ubice...vec u Panamu stigli i popili koktel dok srpska pooicija otkrije identitet stradalih. Da je saobracajnica adekvatno obezbedjena i mnogo bolje uredjena horizontalnom i vertikalnom signalizacijom kao i barijerama,svega ovoga ne bi bilo,ali saobracajna popucija NE ZNA da gleda nepropisno obelezene saobracajnice ali zato zna da vija obicne smrtnike gde ima para da s euzme,radar najveca poslastica
  • Urosh

    30.01.2023 08:36
    Zašto?
    Ovaj bulevar je tranzitni put. Planiran je da ide pravo i da izvede teretni saobraćaj van grada bez skretanja u bulevar kneza Miloša. U međuvremenu su kuće koje su izgrađene divlje zauzele trasu puta i sada svi idu kroz kneza Miloša na par metara od zgrada. Krivina koja je ostala je oštra i to je trebala biti rasrsnica sa semaforom. Sada se tuda skreće dosta brzo i samo je bilo pitanje vremena kada će se nešto slično desiti.
    ZAŠTO se dozvoljava kamionima da se tu parkiraju, tik pored puta?
  • Komsa

    30.01.2023 08:35
    Strasno.
    Nastavlja se crni niz pogibija na putu.
    Da je vise saobracajnih patrola i nocu i danju u gradu moglo bi se bar malo preduprediti ovo divljanje u saobracaju .
    A tema parkiranih kamiona po svim tim parkinzima je posebna prica kojoj isto treba posebno resavanje
  • Auuu

    30.01.2023 08:32
    Kamion parkiran noću na kolovozu u kontra smeru i uzrok nepoznat?
  • NS

    30.01.2023 08:32
    Parkiranje teretnih vozil
    Da li bi ovaj događaj mogao da pokrene pitanje i rešavanje situacija parkiranja teretnih vozila po gradu?

    Mi smo imali primer kada je vlasnik parkirao svakog petka svoj kombi na trotoar i pešački prelaz i tu ga ostavljao do ponedeljka ujutru. Treći vikend smo zvali pauk službu koji su došli ali rekli da njihov kamion nema mogućnosti da odveze parkirani kombi jer je prevelik. Zvali smo policiju: oni su posle petog poziva došli i rekli da će napisati kaznu i poslati poštom.
  • nžl

    30.01.2023 08:31
    Na žalost, morona koji divljaju bulevarima je sve više. Za to vreme policije nema ili kažnjava zbog 54km/h.
    Bulevar patrijarha Pavla - svaki dan, ceo dan, stotine onih koji divljaju.
  • Hemodroid

    30.01.2023 08:24
    Opet su kamioni nepropisno parkirani, mozda bi covek ostao ziv.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna