Novi Sad
01.02.2023.
11:30 > 11:12
Kamion u koji se zakucao automobil u nedelju uveče na Novom naselju, zbog čega je nastradao mladić, nije smeo da bude parkiran na tom delu Bulevara vojvode Stepe.
  • NS

    04.02.2023 09:22
    Vidjao sam da na tom mestu gde je kamion bio parkiran, budu ljudi iz MUPa verovatno, sa postavljenih dvadesetak radara, koje verovatno testiraju, bazdare.... Da su oni bili tu, da li bi i tad kamio bio kriv? Da li bi mladic ptoduzio iza u bagrenice i mozda ostao ziv? Diskutabilno je...
    Moje misljenje je samo da je mladica odvukla nepaznja, moguce telefon,ili slicno.... Tragedija, saucesce porodici...
  • Dimitrije

    04.02.2023 08:26
    Parking
    Koliko dugo tu stoji ta slijepa ulica? Stavite plavu tablu sa velikim bijelim slovom P i ispod napišite "za kamione".
  • Tanja

    04.02.2023 08:20
    Maleni nevidljivi kamion, dva
    Ok kamion nije parkiran gde treba, 20 g se tu parkiraju. Čudno je da na žalost, mrtvo dete, nije video toliku šleperčinu, i kao prvi put je tu prošao pa ne zna da je put na levo. Bio je šleper, a da nije bio koga bi zapucao..... Žao mi je momka ali pod kojim uslovima je vozio. Tužno je ali........
  • Drug Crveni

    04.02.2023 06:43
    Memate svoju decu zato tako i pričate .
  • Dosadna baba

    03.02.2023 19:45
    Nije kriv ni jedan, ni drugi, kriva je policija.
    Kad god policija ne radi svoj posao, ne izlazi na ulice i ne izlazi iz automobila, krivi su građani. Da bi građani poštovali propise, policija mora da radi svoj posao.
  • /

    03.02.2023 13:04
    /
    a zasto ne pitate za tehnicki pregled ako je doslo do eksplozije.
    nije onda izgoreo zbog kamiona vec neispravnog vozila.
  • Bezobrazluk

    03.02.2023 11:47
    @slobodan

    Ma evo sad ću se rasplakati. Kako kamiondžija sme da završi vožnju tamo gde nema parkinga? Ko vam planira rute tako da se u vreme obavezne pauze nađete baš tu na kraju Novog Naselja? I to nisu vaši kamioni: ko vam odobrava da ih parkirate gde vam padne na pamet?
  • slobodan

    03.02.2023 10:01
    kamiondzija manijak
    dragi moji, uvek i svuda je kriv kamiondzija. ova budala koja se zakucala u kamion isto tako je mogla da ubije neko dete , neke ljude jer ako ne vidi kamion,..
    a niko ne pita da li je kolega stigao sa kraja sveta, da nema parkinga za kamione, da je obavezan da napravi pauzu. kamion je kriv , samo kad niko drugi nije...
  • ns

    03.02.2023 09:40
    parking
    Godinama se tu parkiraju i kamioni i automobili zna se da je tu zabranjeno, niko ih nije dirao ni terao, sad kada se desila nesreca, sad se konstatovalo da je tu zabranjeno parkiranje. Stara praksa trebala da se desi nesreca da bi se skontalo da je tu zabranjeno parkiranje, gde je policija gde su nadležni sto ih nije terala sa tog mesta, cak ne postoji ni znak zabranjeno parkiranje
  • NN

    03.02.2023 09:12
    akrobacija
    @ lilly
    Čujte, svima nam je žao izgubljenog mladog života, ali ovo Vaše razmišljanje, o tome šta je moglo biti tamo gde se on "zakucao" je neumesno! Mogao je biti bazen pun mekog perja, ali nije, nego neki kamion. Mladić je vozio očigledno prebrzo, nepažljivo, ne znamo još da li i pod dejstvom alkohola ili nečeg drugog, to je uzrok nesreće, a ne to što kamion nije bio parkiran tamo gde jetrebalo. A dozvolićete da su bili ozbiljniji prestupi propisa nego porešno parkiranje!
    Po ovoj Vašoj logici, uz samo malo napora i mašte, moglo bi se naći opravdanje maltene za svako krivično delo!
  • Ivan

    03.02.2023 05:27
    Sad je kriv kamion, covek je sleteo s puta, nije kamion bio parkiran na putu, tu je mogao i zid da bude .
  • Trange

    03.02.2023 03:02
    Nije vam jasno?
    Kolko glupih komentara.
    Evo ocako zakon je isti za sve propis je propis. Kamion nije smeo da se nalazi tu da se nije nalazio decko bi uleteo u pesam koji se nalazi posle tog puta i ostao ziv i zdrav. U udesu i vestacenju istog se gleda vise stvari ne samo brzina... ne moze covek biti kriv samo zato sto je isao brzo.. navedeno vozilo je stajalo parkira u kontra smeru dakle van svake logike. Jedna stavka druga stavka je oznake na putu postoje i dozvoljavaju kretanje napred sam znak koji stoji to pokazuje nigde nema znaka obaveznog smera levo dakle nije lakat krivina nije kraj bulevara tu nego 100metara kasnije kad se produzi pravo. Definitivno da kamion nije stajao tu ne bih doslo do toga sto je doslo. Drzava se ogradila time"prilagodite brzinu uslovima" treci faktor je nazalost ta famozna brzina koja je ubila dosta ljudi ali ne samo zbog brzine jer ne ubija brzina, nego naglo zaustavljanje tela koje tezi da nastavi kretanje i dolazi do svega i svacega. Obratite paznju na oznake na putu na znakove na sve zive table i shvaticete kolko ima pogresno ne jasno nedovoljno vidljive signalizacije ne svetljenih pesackih nepravilno postavljenih snakova semafora i svega. Taj problem postoji nazalost. Momak nije kriv sto je udario u kamion vec neobelezen kamion koji stoji u njegovoj traci. Bez trougla bez icega. A problem sto nije uklonjen sa kolovoza je problem policije sad koga krivite?
  • lily

    02.02.2023 23:19
    NN
    02.02.2023 • 16:51
    kamion
    Pitanje za komentatore koji smatraju da je kriv kamion: zar ne mislite da bi se mladić "zakucao" u sledeću prepreku da nije bilo kamiona; ogradu, drvo, ili nešto drugo što tamo ima, ali ne vidimo?
    ----
    mladic je apsolutno kriv. ali! da, smatramo da je kamio zacementirao njegovu sudbinu! da nije bilo njega, mozda bi prosao pravo kroz zbunje, travu, i posle na livadi zavrsio smrskan ali ZIV. obostrana je krivica!
  • Bora

    02.02.2023 22:27
    Sa 50 na sat malo se branik pomeri ili pukne, ne zgužva se auto
  • Veljko

    02.02.2023 22:22
    Nismo kamiondžije!
    Dakle ako se neko na pravcu toliko zaleti da "expodira"? Onda je kriv vozač kamiona?! Bandera? Brdo?! Kuća?! Svaki dalji komentar je suvišan...
  • Darko

    02.02.2023 21:36
    Pa sta sad kriv je neko idiot koji vozi kao manijak, nemoze se kriviti kamion parkiran, da je vozio kako treba ne bi zavrsio u kamionu,a da nije bilo kamiona onda bi grad bio kriv jer nije zavrsio put zar ne? 0
  • Tja

    02.02.2023 21:01
    @NN

    Mozda se ne bi sudario i poginuo, to zavisi od toga koliko je brzo vozio i drugih "sta bi bilo kad bi bilo" faktora. Decko je poginuo i to bi trebalo da je mnogo jace upozorenje od trazenja igle u plastu sena i toga sta je tehnicko ispravno. Ono sto je velika ironija je sto je vecini to ocigledno najmanje vazno i smrt ovog momka nece promeniti ama bas nista. Kazu glup je onaj ko stalno ponavljia iste greske.
  • Dragan

    02.02.2023 20:29
    Tu su parkirani mnogo godina i nije bilo problema i taj momak ih je viđao sigurno ,žalosno i strašno za njegove naj bliže,ok platiće kaznu za nedovoljan parkiranje ali njega to neće vratiti.Moj poznanik se zakucao u ostavljenu traktorsku prikolicu neobeleženu i on je bio za udes kriv,jer nije prilagodio brzinu uslovima .A šta da je tu bilo dete dali bi ono bilo krivo ?
  • Darkness

    02.02.2023 19:35
    Propisi su propisi
    Nije ovde samo stvar zakona nego i kultura življenja. Svedoci smo da su u rezidentalnom delu grada parkinzi ispunjeni dotavnim vozilima, kombiima i manjim kamionima. Možda je tu i dozvoljeno parkiranje ali svakako nije prikladno. Što zbog estetike, što zbog praktičnosti I bezbednosti. Da je pameti pitanje uređenosti parkiranja privrednih vozila bi se rešila dok još neko ne nastrada.
  • NN

    02.02.2023 16:51
    kamion
    Pitanje za komentatore koji smatraju da je kriv kamion: zar ne mislite da bi se mladić "zakucao" u sledeću prepreku da nije bilo kamiona; ogradu, drvo, ili nešto drugo što tamo ima, ali ne vidimo?
  • /

    02.02.2023 13:07
    /
    nedavno je jedan uleteo u kucu u silbasu.
    po vasoj srpskoj logici kriva je kuca.
    tako je i mitrovicevom sinu kriv pesak

    nedavno smo ovde citali da kola eksplodiraju samo u americkim filmovima


  • Novosađanin

    02.02.2023 11:33
    @Acim

    Kad dođeš negde u tuđinu osnovno je da proveriš propise, a ne da ti odokativno procenjuješ kad i kako je nešto dozvoljeno, pošto ovo nije. Prvo bi to vi kamiondžije trebalo da znate.
  • Acim

    02.02.2023 09:22
    Tragedija
    Tragedija se desila i za istu nije niko kriv osim, na zalost, mladog vozaca. Kamioni nisu bili parkirani na koloviznim trakama niti na pjesackoj stazi. Znakom na toj povrsini nije zabranjeno parkiranje, niti je to zelena povrsina. Jedan mladi ziviot izgubljen a porodica unesrecena. Strasno.
  • Bg

    02.02.2023 08:33
    Ne znam sada sta pise u zakonu, ali ne vidim problem da kamioni budu parkirani u slepom delu ulice koji ne vodi nikuda, mnogo bolje da tu stoje nego negde u gradu.
  • Slobodan

    02.02.2023 07:37
    pa...
    ni trke po bulevaru vojvode stepe nisu dozvoljene, pa se i dalje izivljavaju nocu automobilima....
  • Šanjika

    01.02.2023 22:49
    @Dragan
    @Dragan
    Po zakonu je zabranjeno, između ostalog, parkiranje i zaustavljane na putu sa fizički odvojenim trakama, osim ako to znacima nije DOZVOLJENO. Dakle, prakirani kamioni jesu u prekršaju, koliko god to bilo besmisleno u ovom slučaju...

  • Gaga

    01.02.2023 21:26
    @neko mora biti kriv
    Jos jedan od pametnjakovica kome su sva deca drogirana i bahata! Niste poznavali dete i ne pricajte gluposti! A ako nesto nije parking nije i tacka! Nece dete vratiti nista nazalost…
  • Ivan

    01.02.2023 20:47
    Stanje puta i uslovi
    Kao prvo, saucesce porodici.
    Clan 42 ZOBS:
    (1) Vozač je dužan da brzinu kretanja vozila prilagodi osobinama i stanju puta, vidljivosti, preglednosti, atmosferskim prilikama, stanju vozila i tereta, gustini saobraćaja i drugim saobraćajnim uslovima, tako da vozilo može blagovremeno da zaustavi pred svakom preprekom koju pod datim okolnostima može da vidi ili ima razloga da predvidi, odnosno da vozilom upravlja na način kojim ne ugrožava bezbednost saobraćaja.

    Uslovi su bili takvi da je tamo bio kamion. Iz kog razloga, nebitno.
    Krivica je na vozacu automobila.
    Nazalost, jedan mladi zivot je ugasen.

  • Dragče

    01.02.2023 19:32
    Nepropisno parkiranje
    Dobro, onda će vozač kamiona da plati kaznu za nepropisno parkiranje.
    A policija treba da bude kažnjena što ne naplaćuje kazne za nepropisno parkiranje!
  • Realista

    01.02.2023 19:26
    Odgovornost, šta je to?
    ...i tako dali smo izjavu, ogradili se od incidenta, oprali ruke, čiča-miča-gotova-priča, kao i u svemu u ovoj sprdnji od države... mada iskreno, ludaka niko ne može sačuvati od njega samog, taj će naći načina da dokrajči sebe pre ili kasnije, najgore je što može u tom ludilu i druge da povuče sa sobom.
  • Upućen

    01.02.2023 19:17
    Muka mi je da kada vidim pojedine komentare.
    Pišete svašta a nista ne znate.
    Momak je bio jedan od najboljih koje sam poznavao.
    Od svega navedenog sto pisete nije tacno.
    Momak nije pio alkohol,nije se drogirao I nikada nije vozio brzo.
    Bio je vredan momak koji je radio po ceo dan.
    Takodje iste te noci nije vozio brzo kako se pise u pojedinim natpisima.
    Automobil je eksplodirao prilikom udarca iz jos neutvrdjenih razloga.
    Najverovatnije mu je pozlilo tokom voznje,i automobil je samo produzio.
    Neverovatno kako ljudi mogu biti pokvareni i pisati svakakve gluposti
    Sram Vas bilo
  • D

    01.02.2023 19:12
    .
    Ne skretati temu sa problema: opet je neki klipan vozio kao divljak i poginuo.
  • Realno

    01.02.2023 19:11
    Neko mora biti kriv
    Prikolice kupusa, parkirani kamioni i... ostale ranzo razne nepokretnosti ubijaju nam nasu dragu pijanu drogiranu a pre svega(na svoje roditelje) bahatu decu.
  • Dragan

    01.02.2023 18:36
    Parking
    Lepo kažu da pomenutom mestu gde su parkirani kamioni nema ni vertikalne ni horizontalne signalizacije tako da pravno kamioni nisu u prekrsaju e sad zašto tu parkiraju to je druga priča.Saučešće porodici.
  • Boris

    01.02.2023 17:57
    Uvek ista priča u ovoj državi. Dok neko ne nastrada, sve može i niko ništa ne kontroliše. Na stranu, debata da li je krivica na onima koji ostavljaju kamione tu - ako postoji zakon zašto nije primenjivan kad je trebalo.
  • Комша

    01.02.2023 17:35
    Дивно, одустало се од продужетка булевара... Дакле транзит ће и даље да тутни кроз градске блокове међу школарцима.
  • Miki Pezos

    01.02.2023 17:24
    Ne postoji znak?
    Ne postoji znak zato sto je to put kao i svaki drugi . Slepi put koji po saobracajnom znaku se prikljucuje putu sa pruzanjem prava prvenstva. Znaci vozilo stoji na sred puta. Mozda u nekim vrletima odakle je masa raje dosla vaze neki drugi saobrcajni propisi, ali ovde vaze valda neki zakoni i propisi a ne ono pa tu se jos moj deda pariro na sred puta pa mog ija.Ja koji padnem sa marsa i ne znam da je iza baba milevina basta vidim znak koji kaze nailazite na raskrsnicu puteva sa pruzanjem prvenstva prolaza. I bio bi red da se ovaj narod ovde malo obrazuje . A vlast mora da obelezi put koji se prekida kako treba. I jos nesto vezano za bul.vojvode stepe. Jel moguce da desna strana nema trotoar pa mame guraju decu po putu dok idu u aksu ili hodaju putem do univerzala po sveske. Trreba neko da nastrada pa da se neko dozove pameti.
  • Pićuka

    01.02.2023 17:07
    Nisu kamioni krivi. Ne smetaju nikom. Na Patrijarha Pavla desna traka je ne upotrebljiva od onih koji se tu parkiraju. Oni Smetaju. Lik koji je poginu radio je nešto što nije dozvoljeno ili je želeo da se ubije.
    @/
    Auto na benzinski pogon ne može da eksplodira kao na filmovima. Potrebni su drastični uslovi. Možda ih je on ispunio.
  • Stanarka

    01.02.2023 17:04
    Zagadjenje
    Da li iko pomisli kako je nama stanarima koji gotovo 30 god trpimo teror tih kamiona,njihovo zagadjenje i buku a oni se ponašaju kao da su vlasnici postojećeg terena.Ranije su stanari znali parkirati automobile a onda je komunalna policija odnela iste zbog nepropisnog parkiranja a kamioni naravno mogu!
  • /

    01.02.2023 16:23
    /
    zasto je doslo do eksplozije
  • NAIVAC

    01.02.2023 15:52
    Nema "LJUDI"
    Kakve veze ima to što inspekcija nije nadležna da kontroliše da li je neko parkirao na sred puta.

    Upravo je njihova dužnost da prijave uočene nedostatke u toj oblasti.
    Nije nadležna baba Vanga već strucni lkjudi.

    Verujem da se vecina inspektora zaposlilo putem "Članske karnesns" i prethodnih biblioteka pa su skupljeni s konca i konopca, bez skole i struke.

    Bezbednost građana je prioritet, pod uslovom da imaju ČLANSKU KARTU.

    Verovatno.

    A pored toga nema opravdanja da milicija ne poslaje kazne i prijave jer je to njihov posao a ne da uzimaju koverte sa nepoznatom sadržinom.

    Gde ste bre ljudi, nekada ste bili prisutni a sad ste samo bedne senke od zanimanja.

    Brrrrrr
  • mirkonee

    01.02.2023 15:51
    Sačuvaj Bože
    Kamionu tu nije mesto, slažem se. Ali da je balavac normalno vozio do sudara ne bi došlo. Parkirani kamion nije kriv što je neko nenormalan.
  • Vlada

    01.02.2023 15:22
    Neznalice primitivna, parkiranje kamiona u gradu ti je dozvoljeno isključivo na za to propisanom prostoru. Meni je stravično što je neko takvog divljaka uopšte pustio na ulicu, a kamoli za volan.
  • Detelina

    01.02.2023 15:16
    Definitivno je kriv onaj ko se brine o sigurnosti saobraćaja. Da nije udario u kamion udario bi u atomac iza ili u neko drvo. Gde ima da na kraju tranzitnog puta koji je dugačak i skreće odjednom ulevo postoji samo mali znak kao da skreće u uličicu na avijaciji!? Gde su odbojnici metalni,par znakova ranije da naglasi krivinu? Samim tim što je dozvoljena brzina 60 a ne 50 znači da nije obična gradska ulica!?I ko kaže da je jurio,bez kočenja i sa manje od 50 je stravičan udar.Možda mu je pozlilo,možda kočnice zakazale...
  • Niksa

    01.02.2023 15:03
    Ista stvar
    Ista stvar i na parkingu ispred Idea marketa, ispred Kengura i Corp-a, postoji parking za vozila ali se kamionin isprece i zauzmu po 7-8 parking mesta. Taj parking nije namenjen teretnjacima
  • Zeljko

    01.02.2023 15:02
    Zakon
    Znači, ovde zakon služi da bi se utvrdio krivac, a ne da spreči nesreću.
  • @pajo patak

    01.02.2023 15:00
    Tačno tako
    Može se razmatrati krivica zbog parkiranja kamiona, ali i krivica zbog ne izgradnje bulevara u projektovanom pravcu, pa tako dolazimo do gradskih moćnika i legalizacije bespravne gradnje na trasi bulevara...
  • /

    01.02.2023 14:51
    /
    ovde su neki prespavali 30g
    ili nisu sastavili 2g u nsu
  • Miki

    01.02.2023 14:39
    Bahatost
    Jedan znak za slepi kraj ulice sve rešava, ali ima toga još u ažurnosti nadležnih inspekcija, kao na primer na kackoj petlji otprilike 15 g privremo stavljeni obelzivaci za nadolazeće razdelno ostrvo.
  • Miki

    01.02.2023 14:38
    Bahatost
    Jedan znak za slepi kraj ulice sve rešava, ali ima toga još u ažurnosti nadležnih inspekcija, kao na primer na kackoj petlji otprilike 15 g privremo stavljeni obelzivaci za nadolazeće razdelno ostrvo.
  • pajo patak

    01.02.2023 14:23
    ponavljam:
    ali ovaj put uz potvrdu gradske uprave: ovaj krak bulevara je prvobitno planiran da funkcioniše kao obiliznica oko Novog Sada. Hajde dajte malo širi snimak iz vazduha da se vidi šta je iza okretnice.
  • nonseNS

    01.02.2023 14:19
    tu ne postoji nikakav znak/ako je nekada uopste i bio postavljen, vec dugo ga nema.. lakat krivina, slepa ulica i koliko km/h je ovaj mladic vozio.bez tragova kocenja.. izgubljen zivot, murija prst u uvo isto kao i drzava.. odose godine
  • Boki

    01.02.2023 14:11
    Snimci nadzornih kamera?
    Da li je imao alkohol ili opijate u krvi?
    To je sve moglo i pre obdukcije...
    A sve ovo drugo je zamlaćivanje javnosti...!!!
  • Replika

    01.02.2023 14:11
    @dogodine u Botošu
    1) "kreće se levom trakom bulevara na kojem je ograničenje brzine 70 km/h"
    - ovde je ogranicenje brzine 60kmh
    - leva traka "visetracne ulice" tj. bulevara sluzi za skretanje levo
    - skretanje se ne vrsi sa 70kmh
    - 70kmh se ne vozi nigde u naseljenom mestu!
    2) "postoji samo maleni znak da "glavna" saobraćajnica savija na levo"
    - velicina (ni)je bitna
    - i najmanji znak se mora postovati
    - zamislite tek kolisni su semafori, ni 20cm u precniku, ko ce to videti s pola ulice

    btw, za tebe i tebi slicne:
    - da li se nekad zaletite niz Bulevar Oslobodjenja u Potkovicu kod Z.Stanice, zapalite autobus za Kac/Budisavu i zasto ne? Podjednako ostro "savija" u Jase Tomica zar ne?
  • pojma nemaju

    01.02.2023 14:11
    @Vlada & Losmi: Zato sto je Dunavski park pesacka zona (a pesaci su ucesnici u saobracaju, ako nisi znao) i zelena povrsina a glavni put u Budisavi saobracajnica, te je samim tim zabranjeno parkiranje. Jel vi to stvarno ne kapirate ili se pravite ludi i pokusavate neko infantilno spinovanje?

    @dogodine u Botošu: Ima 2 znaka, a i Bulevar je pregledan (od Bate Brkica se vidi kraj i kamioni). Ko ne vidi dobro ili ne poznaje znakove ne sme da vozi
  • @dogodine u Botošu

    01.02.2023 14:08
    Jesi li to i sebe ubrojao u taj "domaći autizam" kada si ograničenje od 60km/h "video" kao 70km/h? A sada nije ni važno što se ovaj kretao očigledno više od 100 kada je ovako završilo.
  • lala banat

    01.02.2023 14:07
    jeeel
    Sad kriv kamion a ne njegova nasilnička vožnja , slažem se di im tu nije mesto za parking al to ne pravda bahato jurcanje , bilo bi drvo il nešto drugo.
  • Livorno

    01.02.2023 13:37
    Policija to ne kontrolise godinama, ali zato na Telepu u Milana Savica pisu kazne i odnose automobile sa ulice gde grad nije predvideo parking. Ne samo ova ulica, vec sve do Bulevara Patrijarha Pavla ne postoji parking, nije ga predvideo grad, ali su kazne predvideli.
  • dogodine u Botošu

    01.02.2023 13:31
    Domaći autizam prosto odjekuje većinom komentara. Nismo sami na svetu, nekad neko stran može i da zaluta ovamo (da ne širim sad priču o putokazima i na kojem su pismu, to nam je omiljeno polje za samodokazivanje i samodopadanje).

    Elem, kažu komentatori: "Tamo je odvajkada bio parking".

    Hajde se malo stavite u poziciju nekoga ko nikad nije bio u Novom Sadu i kreće se levom trakom bulevara na kojem je ograničenje brzine 70 km/h. U svetu je veoma retko da se saobraćajnica tog formata tako nenadano završava, pa još bez oznaka (postoji samo maleni znak da "glavna" saobraćajnica savija na levo). Dakle, niko normalan ne očekuje kraj ulice. A još manje očekuje parkiran kamion u voznoj traci.
    To što je sticajem okolnosti ovom prilikom nastradao neko odavde, ne umanjuje odgovornost svih u lancu - počev od onih koji su zaduženi za signalizaciju, pa vozača kamiona i na kraju policije koja bi sve njih trebalo da kontroliše.
  • aman zaman

    01.02.2023 13:29
    Ne razumem ove koji ne shvataju kakva se tragedija mogla dogoditi i koliko je ljudi moglo stradati da je šleper prevozio opasne materije.

    To je suština zašto tu šleperi ne smeju da stoje.
    Zamislite da je udario u cisternu sa plinom, benzinom ili amonijakom!

    Shvatate li koliko bi strašne posledice bile po stotine, hiljade ili desetine hiljada građana?!
  • Kasper

    01.02.2023 13:24
    LJudi jure ko muve bez glave, to je problem a ne kamioni koji su van kolovoza
  • Sada ćemo

    01.02.2023 13:15
    Da vidimo
    Čiji je tata jači! Nažalost, izgubljenu mladost ne možemo vratiti!
  • Vlada

    01.02.2023 13:07
    @pojma nemaju

    Na stranu što parking za kamione mora biti posebno obeležen, meni je zastrašujuće što živim u gradu s osobama koje stvarno misle da smeju da parkiraju bilo kakvo vozilo gde god ne piše da je zabranjeno ili ne blokiraju direktno saobraćaj. U Dunavskom parku ne piše da je zabranjeno i nema saobraćaja, što se i tamo ne parkirate?
  • Losmi

    01.02.2023 13:02
    ...
    Oni koji pišu da tu nije zabranjeno parkiranje jer nema znaka...
    Malo se obavestite pre nego što napišete nešto, istina je, nema znaka za zabranu zaustavljanja, ali parkiranje nije dozvoljeno, to su dve različite stvari, jer za svaki parking treba da ima znak da se tu može parkirati.
    Jel to znači da ako na glavnom putu u Budisavi nema znaka da je zabranjeno zaustavljanje, da mogu ostaviti auto tu 2 nedelje?
    Nisu smeli da budu tu, ali je on kriv jer je vozio brzo i očigledno iz nekog razloga nije video gde vozi, mada može da bude delimično kriv i vozač kamiona, iako tu ima osvetljenje, on nije bio osvetljen, a ako ostavljate auto zaustavljen na putu po mraku, morate imate neko osvetljenje.
  • Joca

    01.02.2023 12:52
    Sluzbe grada !!!
    Ocigledno da sluzbe u Novom Sadu ne rade svoj posao. Odgovornost je i na gradu koji koordinise sluzbama! U ovom slucaju to znaci, da niko nije kaznjavao nepropisno parkiranje navedenih vozila. Slicnu situaciju imamo i na petlji Miseluk, gde se okupljaju motoristi. Ceka se dan kad ce na slican nacin neko produziti u grupu mladih ljudi i pobiti ih.
  • Marko

    01.02.2023 12:50
    I naravno, od graCkih očeva, planera, urbanista ... neće niko da odgovara.
  • pojma nemaju

    01.02.2023 12:42
    U gradskoj upravi po obicaju nemaju pojma, to nije deo bulevara, niti je ikad bio. Gde mu je upotrebna dozvola, gde je u planovima, na mapama, itd?
    A nije zabranjeno ni parkiranje, postojao je parking i decenijama pre Parking servisa i njihovog zoniranja i obelezavanja. Sve sto ne ometa saobracaj (vozila, biciklista, pesaka, ulaza/izlaza/prilaza i sl.) i ne nalazi se na zelenoj povrsini je legalan parking
  • Новорусија

    01.02.2023 12:40
    Новорусија
    Сад ће испасти да дечко није дивљао туда, него да ду камиони криви који ту годинама се паркриају, а у најмању руку сме саобраћајна полиција да буде крива јер нити означила то да се ру скреће нити поставили неке баријере. Покој души момку свакако!
  • Zeljko

    01.02.2023 12:31
    Strasno
    Strasno je što je jedan mladi zivot ugašen,kako je poznato dugi niz godina na tom mestu su parkiranih kamioni pa niko nista nije reagovao za parkiranje.Znaci neko mora da bude kriv u ovom slučaju će se okriviti kamioni
  • Kiki

    01.02.2023 12:30
    Po celom gradu se vozila parkiraju na putu, odmah do znaka zabranjeno parkiranje i zaustavljanje. Policija moze po ceo dan da seta novom detelinarom i pise kazne. Nema potrebe za okom sokolovim. Samo dobra volja da se radi svoj posao.
  • Dejan

    01.02.2023 12:27
    Dali je gradska uprava razmišljala gde da se parkiraju toliki kamioni koji bi trebalo da odu na utovar ili istovar ,kada prave pauze davali ima informacija na ulasku u grad gde ima javni parking za kamione sa pratećim objektima što se tiče boravka vozača dok čekaju
  • Jovan

    01.02.2023 12:25
    Momak je mrtav i sta cemo sad? Da upalimo sva cetiri i odemo po pljeskavicu jel licne odgovornosti ovde malo ko ima.

    Bitno da se EU raspada i tamo je nikad losije, a mi nikad nam nije bilo bolje.
  • H

    01.02.2023 12:25
    Gde su sada oni pametnjakovići, koji su tvrdili da je to OK da budu kamioni parkirani.
    Status tako parkiranog vozila je isti kao i kada bi se parkirali u jednoj traci Jevrejske ulice.
    Da je ovo ozbiljna država, neko bi napipao ćorku sada. Čovek je imao pravo da produži pravo još 100m.
    A kamiondžije koji su "profesionalni" vozači vrlo dobro znaju šta ti znakovi znače.
  • g pen

    01.02.2023 12:21
    Naravno. Ali i ovaj se bahatio sa jurcanjem. Da nije bilo kamiona veoma je moguce da bi jos nekog unesretio. Vec sam napisao da mi je koleginica ostala invalid zato sto se jedan manijak na tom bulevaru spremao za trke.
  • zamena teza

    01.02.2023 12:17
    Kako je mogao da se SUDARI sa kamionom koji je STAJAO? Za SUDAR su potrebna (bar) dva vozila koja se KREĆU!
    Da nije naleteo na kamion, naleteo bi na drvo koje STOJI iz kamiona, pa bi tada verovatno DRVO bilo krivo što je baš tu izraslo, suprotno Generalnom Urbanističkom Planu.
  • Trt

    01.02.2023 12:14
    Ma otkud to, sad će kamiondžijski eksperti da nam objasne da oni smeju da se parkiraju gde god ne piše da ne sme...
  • Steva Čenejac

    01.02.2023 12:06
    Glupost
    Ne razumem. Tu ne postoji znak za zabranu parkiranja. Dakle, dozvoljeno je.
  • Plaćač poreza

    01.02.2023 12:03
    I danas je tamo parkiran neki drugi kamion i grad ništa ne preduzima povodom toga.
  • Nimbus

    01.02.2023 12:01
    I opet sve retroaktivno. Nista se ne radi dok neko ne pogine. Semafori, lezeci policajci, patrole, kaznjavanje... Sad su se setili da je tu nepropisno parkiranje. Tu kamioni stoje 10 godina, koliko ja znam. Secam se da su semafor postavili na uglu Jase Tomica i Pariske komune, kad je neki lik pokosio dve zene na pesackom prelazu.
    I dalje stojim iza tvrdnje da nije tu bio kamion, negde drugde bi se slupao i mozda jos nekog ubio. S obzirom da se auto upalio, isao je jezivom brzinom. A posto nema tragova kocenja, kako sam negde procitao, nije ni imao nameru da se zaustavi. Ne bih da gresim dusu, mozda su mu kocnice otkazale, ali ogromna brzina je ocigledna.
  • /

    01.02.2023 12:00
    /
    sada je sve jasno povodom spina botova.
    a sta je eksplodiralo?
  • Mirko

    01.02.2023 12:00
    Odgovornost u Srbiji?

    Samo pred sobom i Bogom.
    Ako nemaš svest o sebi a Boga još nisi spoznao...

    Stižu kinkvistadori.
  • Novosađanka

    01.02.2023 11:56
    Bahata vožnja
    I dalje se raspravlja o kamionu, a problem je bahata vožnja, verovatno alkohol i ko zna šta još, kamion nije kriv za to, kriv je vozač, na tom mestu je moglo biti dete koje bi taj auto ubio, drvo pa bi isti ishod imao kao i sa kamionom, u zgradu,... Suština je da omladina vozi kao da je put samo za njih, ne poštuju znakove, ne poštuju propisanu brzinu kroz naselje, voze u raznim stanjima i onda su svi drugi krivi za smrtni ishod a ne onaj koji je upravljao vozilom. Žao mi je što se to desilo, ali ne upirati prst u kamion nego u loše ponašanje mladih vozača.
  • NS

    01.02.2023 11:53
    Policija tu prolazi dnevno više puta, i nevide da non stop tu stoje parkirani kamioni. Da je pekara ili kafana, roštiljnica to kako bi je viđeli.
  • Mrcke

    01.02.2023 11:53
    Dakle parkiran kamion se zakucao u automobil mladića i usmrtio ga? Isto kao i ona prikolica sa kupusom?
  • Jovana

    01.02.2023 11:50
    I jos uvek su tamo parkirani. Neki su se sad samo premestili na parkinge ispred Univerzala, bivseg Velefarma/Zegina... Niko to ne kaznjava, niko to ne kontrolise iako je policija cesto u tom delu grada.
  • Dejan Tito

    01.02.2023 11:47
    Haha
    Niko ni za sta nije nadlezan. A kad se desi neka nesreca onda se napravi neki pomak u resavanju problema. Jezivo!
    Mogli ste na tom mestu napraviti neku fontanu sa muzikom Jelene Karleuse
  • Baka

    01.02.2023 11:47
    Odgovornost
    Za nepropisno parkiranje sledi kazna, ali sad je kasno, posle jednog nazalost izgubljenog zivota.Nadam se da ce neko u ovom nesrecnom slucaju odgovarati novcanom kaznom...
  • Talac

    01.02.2023 11:47
    A ko je zaduzen za saobracajnu signalizaciju? Zasto nema vidljivijih oznaka da je rec o "slepom" kraku? Zasto nema barem naranzastih/belih plasticnih barikada? Opet javasluk. Ta rec treba da udje u himnu ove zemlje a ne Bog i pravda.
  • Sale

    01.02.2023 11:45
    Živim u blizini.
    Ne postoji saobraćajni znak zabranjeno zaustavljanje u tom "slepom" delu Bulevara Vojvode Stepe.
  • kirza

    01.02.2023 11:39
    Ona naplatna rampa isto nije smela da stoji na putu poštovanog automobila.
    Otprilike ista logika.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna