Sve je bolje od ovoga sad. Moglo se i pametnije iskoristiti. Ubaciti tramvaj ili nešto, ali kad već propada, neko uredjenje bi bilo poželjno. Ali to se neće desiti dok se ne pojavi interes vecih igrača…
Umesto da su modernizovali prugu, organizovali tramvaj za sve stanovnike tog dela Srema, omogućili ljudima kvalitetniji život, oni sebe doživljavaju kao začetnike devolucije, dokazuju nam da uvek može primitivnije!
Biciklisti i pešaci na ruti Novi Sad - Beočin su VELIKI rizik, bilo je puno nastradalih i ovo je odlična upotreba te trase.
BulevarMost u Kamenici će rasteretiti crnu tačku zagušenja kod fakulteta ali nedostaje i most Beočin- Futog ! Novi Sad ima koliko mostova ?? Gde je most kod Neština, Karlovaca, Beočina ?
Što se tiče železničkog saobraćaja, stara infrastruktura nije bila upotrebljiva kako za stare tako ni nove vozove koji se kreću i nekoliko puta brže.
Kada Srbija dođe do stadijuma da radi nove lokalne pruge i spaja mesta brzim prugama, tada će to značiti da nije bilo rata ili bombardovanja ili pljačkanja bar 20 godina. Do tada će biti gore-dole.
Gradovi ove veličine u nemačkoj imaju gradsku željeznicu i/ili tramvaje.
Ovi kreteni ukidaju prugu do cementare i kamenoloma da nam kamioni krše asfalt čije je održavanje jako skupo.
Sve će pokvariti.
Kradu šine i prodaju kinezima.
Mogli smo imati par linija gradske željeznice al ovi će sve upropastiti.
Cela sremska strana je mogla biti povezana gradskom željeznicom ali ne, kinezima pare za most koji će napraviti još veće ludilo u saobraćaju. Korupcija!
Tramvaj je bolja opcija. Kao pasionirani biciklista mislim da je tramvaj bolja opcija i da bi se povezivanjem cele Sremske strane ovim vidom prevoza unapredio život svima. Naravno kao rezervna opcija ni biciklistička staza nije loše rešenje ali....
Pravi se bici staza i setaliste za rekreaciju ,a staza za bukovac gde obitava 5000 stanovnika i dobar deo sugradjana iz Petrovardina, nema osnovne uslove da peske i biciklom dolaze do grada neko idu po kolovozu i blatu. Pa kada se desi neka tragedija onda najbrze opaliti 20 usporivaca saobracaja da bi gradjani razbijali svoja vozila. Gospodo iz grada uradite prvo elementarne stvari pa onda ulepsavajte grad. Da se razumemo nisam protiv ovog projekta i sam vozim bicikl al ljudi ovo sto predlazete nece ama bas niko koristiti. Bolje bi bilo da onaj nadvoznjak-prugu u petrovaradinu sklonite da vozila mogu da se mimoilaze normalno . Hvala
Koliko vole da natakare ovo imaginarno zelenilo. A što se tiče ideje, em ružno, em besmisleno. Trebalo je da ostane pruga i da bude uveden prevoz (tramvaji, vozovi), ali kome pričati.
Šteta ako se ovo ostvari.
Mislim da je propuštena šansa da se ostavi prostor za tramvaj u budućnosti koji bi imao i krak preko novog mosta ka Bulevaru Evrope.
Jer zašto bi iskoristili priliku pa pojačamo i olakšamo prigradski saobraćaj
Zašto ne lagan moderan voz-šatl kad moze vidikovac i kafana
Zasto olaksati zivot ljudima kad im se moze napraviti nepotrebna staza
Da ima pameti tuda bi isao neki voz ili tramvaj i tako iz svih prigradskih naselja do NS. Na taj nacin bi zaposleni i djaci lakse dolazili do grada,a samim tim bi se i smanjile guzve u saobracaju. Kao laik ali i dugogodisnji vozac shvatio sam da saobracajne guzve u gradu nastaju od vozila koji sa strane ulaze u NS. Resavanjem tog problema resili bi guzve u gradu. Kao vrhunac gluposti su izgradnje podzemnih garaza u centru grada. Njima se nista ne resava,skupe su i uvlace saobracaj u centar umesto da bude obrnuto. Parkiranje u centru se resava cenom parkinga kao svuda u svetu. Sat vremena 20€ pa izvolite. Ko ima neka plati. Ne treba nista da izmisljamo. Svet je sve vec smislio. Dobre stvari samo prepises. Ali ovako ce se neki drugari i kumovi obogatiti za kratko vreme,a problemi ostaju zauvek.
Propustena sansa da se opet uvede ali sad moderna pruga za putnicki saobracj koja bi povezala sremsku stranu i Novi Sad. Neko iz Cerevica bi ovom prugom stizao u grad za 10 do 15 min.
U vreme kada se Novi Sad prenaseljava i saobracaj u istom paralise, mi vadimo prugu ka prigradskim naseljima... Da li je nekome palo napamet da se uvede sinobus ili voz tom prugom i tako obezbedi brz i jednostavan put iz Beocina ka NS?
Mnogo brze i cistije od autobusa.
Ovo može ispasti ODLIČNO rešenje. Uporedivo sa fantastičnim rešenjem Keja a sa mnogo većom perspektivom za turizam.
Naravno, lokacije za restorane će biti dodeljene podobnima isto kao i izvođenje projekta.
Nadam se da je impotentna opozicija nešto i naučila od naprednjaka kako mogu da se spoje korisni projekti sa prebacivanjem para podobnim izvođačima.
Velelepno...gde ce porodice moci da popiju i pojedu nesto...u ekoloskom stilu.Alo bre,infrastruktura se raspada,most slobode truo.Perete pare i samo vase burazerske firme imaju koristi...A mali smoki u radnji 55 din i bananica 25 din.
Kao ideja i plan za revitalizaciju ove trase, sve ovo mi deluje baš lepo i prihvatljivo, samo bi da dodam da uz trasu ostave i postave što više zelenila da se šetnja i vožnja ne pretvore u pakao. Bilo bi dobro postaviti i po koju česmu sa pitkom vodom i naravno sve ovo da bude pod HD video nadzorom da se otkriju svi budući vandali koji bi pokušali nešto za sebe poneti. I na kraju nam ostaje da sve ovo ne košta kao tunel ispod Himalaja, i da se zaista ostvari u normalnim finansijskim okvirima.
Jad i tuga. Nekada su tom prugom išli puni vagoni cementa i kamena jer se radilo i gradilo. Postojale su i dve asfaltne baze koje su radile 24/7... A ovi sad uništiše prugu da naprave šetalište. Ko će vam se šetati kad je dece svaki dan sve manje i manje? Babe i dedovi?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO Na trasi Petrovaradin - Beočin planiraju se biciklističke staze, restoran, vidikovac...
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•08.02.2023.
•10:03 > 09:36
Komentari 30
Musa kesedžija
Zebra
Beo
ARMAGEDON
Laki
BulevarMost u Kamenici će rasteretiti crnu tačku zagušenja kod fakulteta ali nedostaje i most Beočin- Futog ! Novi Sad ima koliko mostova ?? Gde je most kod Neština, Karlovaca, Beočina ?
Što se tiče železničkog saobraćaja, stara infrastruktura nije bila upotrebljiva kako za stare tako ni nove vozove koji se kreću i nekoliko puta brže.
Kada Srbija dođe do stadijuma da radi nove lokalne pruge i spaja mesta brzim prugama, tada će to značiti da nije bilo rata ili bombardovanja ili pljačkanja bar 20 godina. Do tada će biti gore-dole.
Drum
Bauštelac
Ovi kreteni ukidaju prugu do cementare i kamenoloma da nam kamioni krše asfalt čije je održavanje jako skupo.
Sve će pokvariti.
Kradu šine i prodaju kinezima.
Mogli smo imati par linija gradske željeznice al ovi će sve upropastiti.
Cela sremska strana je mogla biti povezana gradskom željeznicom ali ne, kinezima pare za most koji će napraviti još veće ludilo u saobraćaju. Korupcija!
borislion
ja
Ciri
Cubi
Gari
Mislim da je propuštena šansa da se ostavi prostor za tramvaj u budućnosti koji bi imao i krak preko novog mosta ka Bulevaru Evrope.
1
Jovan
Pera
Naravno
Zašto ne lagan moderan voz-šatl kad moze vidikovac i kafana
Zasto olaksati zivot ljudima kad im se moze napraviti nepotrebna staza
Zadrzite prugu
Petar
bata_sky
Limanac
Jako dobro
Toma
Mnogo brze i cistije od autobusa.
2023. sns vadi vekovne pruge po Vojvodini.
Lale
Zaključak
Naravno, lokacije za restorane će biti dodeljene podobnima isto kao i izvođenje projekta.
Nadam se da je impotentna opozicija nešto i naučila od naprednjaka kako mogu da se spoje korisni projekti sa prebacivanjem para podobnim izvođačima.
Zerstorer
NezavisniVojvodjanin
Neko iz mase
Sabahudin
casovnicar
Vlade
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H