Otkako je uveo telefonsko zakazivanje pregleda kod izabranog lekara, kol centar Doma zdravlja "Novi Sad" u danu dobije i do 5.000 poziva - rekord je oko 10.000 poziva tokom udarnog dana, ponedeljka.
Cekam da se neko javi 9 min
A kazu cekanje je krace od 5 min zasto nas maltretiraju sto nedozvole da se zakazujeu domu zdravlja kod sestara nisu sve babe i djedo za cool centar jer neko misli i i tim ljudima
Hvala
Da li postoji neka procedura kada i pored zakazanog čekaš po par sati?
U redu je kada ima hitnih slučajeva.
Ali na ortopediji pored zakazanog ti kažu ,mi imamo naše pacijente,pa vi!
Koristim aplikaciju izabrani doktor od pocetka, i savrseno funkcionise. A onda sam ovih dana promenila izabranog lekara, i doktorka mi je rekla da me je unela u bazu i da ce mi se automatski promeniti u aplikaciji. Medjutim, nije, jos uvek mi stoji predhodna doktorka i svi njeni termini. Sama da promenim ne poatohi mogućnost u aplikaciji. Da li je neko imao isti problem i kako ga je rešio?
Pozdrav,
Kako ja mašim poentu cele priče, do sada ste se isključivo žalili što nemate aplikaciju na iphone a sve iz neke vaše teorije da su ovako nekako stavili sebi još novca u džep, kako mogu mašiti poentu cele priče kada nikada i ništa slično niste ni napisali do sada, treba da vam čitam misli možda? Ne, dosadašnje zakazivanje nije savršeno funkcionisalo, a očigledno je tako i sa ovim promenama. Interesuje me kako je vladajuća elita strpala novac sebi u džep ovom promenom, imate li neke konkretne podatke o ovome, napisali ste da je informacija "proverena" pa zato i očekujem konkretne podatke, na koji način to oni uzimaju deo novca od poziva kada se pozivi tarifiraju isto kao i bilo koji drugi? Vi ste gospodine slagali, evo i još jednom: slagali da "apsolutno svako zakazivanje mora biti preko kol centra". Čovek vam napisao da to nije tačno i da ima aplikacija a vi se onda žalite da nema za iphone, ja vam napišem da imate preko sajta vi se opet žalite da ima onih koji ne koriste smart telefone i internet. Šta god vam neko napiše vi nađete zamerku. Da li vi uopšte znate šta hoćete ili to volite da se žalite po onom poznatom principu sada neću onako kako hoću?
Sto se mene lično tiče znam da koristim uslugu i na google browser i na aplikaciju Moj doktor. Ali mašite poentu cele price jer nije problem u meni. Veliki broj starih ljudi, bake i deke, ne umeju da koriste ni google pretraživač ni aplikaciju Moj doktor, niti imaju internet ni pametne telefone.
Poenta price: dosadasnje zakazivanje je savršeno funkiconisalo. A ovakva nova promena je loše rešena i zakomplikovala je život ljudima i to samo iz razloga jer vladajuca elita mora da stavi još novca sebi u džep.
Još poštovaniji @Tragom novca, zašto imate para za iphone a nemate dovoljno znanja da u tom slučaju upotrebite web browser i portal ezdravlje za zakazivanje?
Imam aplikaciju i moja doktorka je otisla u penziju a dosla je nova kod koje sam sada,kada se ulogujem u aplikaciju stoji da nemam svog lekara i ne mogu zakazati pregled.Sta da se radi??
Posaljite direktora da se bavi svojim poslom,a ne da ga politika dovodi i nikada gore.Okruzio se svojim pulenima i rade sta hoce.Tesite se ljudi i njemu ce foci kraj.Ostace upamcen,sigurno ne kao dobar.
Čekam preko pola sata, iako me robotski glas uverava da je “vreme čekanja manje od 5 minuta”, napokon dobijam operaterku koja mi govori da im je pao sistem i nije u mogucnosti da zakaže pregled :) tačno da eksplodiraš
Građani izdvajaju od svojih primanja za zdravstvo i to je obavezno. Plaćaćemo privatno kad se takav namet ukine. A dotle, platili smo i želimo da uslugu DOBIJEMO. Jasnije?!
ko nece da čeka ,plati , imate za frizere nokte , gorivo nive gume , letovamje ,zimovanje ....
kso i sve ostalo zdravstvo košta.
Ko hoče fondovo mora malo da čeka .
Tsko je u Vašoj evropi, socijalizam je davno otišao ,
Traž
Proverena informacija: od svakog poziva kol centra deo novca ide vladajucoj stranci. Zato apsolutno svako zakazivanje mora biti preko kol centra.
Prethodna vlast je prva uvela “Kol centar” i od svakog poziva je dobijala 3 dinara.
Danasnja vlast je samo nasledila rešenje prethodne vlasti i uzima veći procenat od svakog poziva.
Sad izracunajte: 10000 poziva dnevno puta 3 dinara ( minimum a možda je danas i više). To je iznos od 30000 dinara koji se redovno sliva u kasu vladajuće stranke. Na godišnjem nivou je to minimalno 50.000,00€.
I zato im se ne isplati uvodjenje aplikacije za zakazivanje niti lično zakazivanje.
Uvek je sve u novcu!
Sve vas voli vaš dragi predsednik! Velika cmokiška za glasače koji su ga zaokružili za 100g kafe i dve crvene! Potrošićete bar 100x toliko na lekare privatno.
Ne postojanje zdravstvene zaštite ih ipak ne sprečava da uredno, svaki mesec, suprugu i meni uzimaju od plate 550 evra mesečno.
Bila uporna sa kolcentrom,posle 4-5 onih-krace od 5 min.zakazala kod izbranog lekara opste prakse za 2 dana,birala termin-u koliko sati,operaterka ljubazna i strpljiva,preduzimljiva.Malo strpljenja dragi sugradjani! Ne dopada mi se i ne odgovara mi sto nema vise zakzivanja kod med.sestara,ali ipak moze preko kolcentra,
Aplikacija "Moj doktor"izbacuje termine za opštu praksu a za ginekologa više ne.Rekli su da se zakazivanja vrše samo preko kol centra,pa me zanima da li aplikacija funkcioniše još uvek ili ne?.Da se ne patimo sa pozivima preko aplikacije je najjednostavnije
Ja zovem da zakažem kod lekara od prošlog petka. Nekoliko puta dnevno. Jedino se prošlu subotu neko javio. Ali kaže da nazovem u ponedeljak. Valjda se subotom ne može zakazati iako se javlja neko.
Van tog vremena nedostupan mobilni korisnik. Sistem je takav da ne treba ni postojati. Treba samo motka. Kakav kol centar, to po definiciji ne postoji u DZ Novi Sad!
Ovo je jedan veliki u stvari naj veci problem gradjana pored nemastine. Upravo ovo je jedan od razloga zbog cega ce izbiti ustanak protiv vlasti i sistema koji tako ne funkcionise od raspada jugoslavije na ovamo. Ili cemo nesto da promenimo ili cemo zaista svi nestati to jest bolje receno pocrkati u tisini.
Kol centri služe da državnim službenicima skinu sa vrata gnjavatore koji hoće nekakve usluge. Ne pitajte šta država može da učini za vas, pitajte šta vi možete da učinite za nju. Npr, da sa vlasti skinete nestručne i nepoštene... Ili plaćajte deci časove stranih jezika.
Prvi dan posle 17 minuta saznam da nemam više svog lekara. Drugi dan idem do ambulante i saznam ime novog lekara. A ukoliko nemam zakazano nemože nikoga da primi. Treći dan do podne nisam mogao da dobijem broj da se prijavim. Negde oko 16 ćasova dobio kul centar i posle 23 minuta sam zakazao za sutra dan kod lekara. O tome sam pisao u Ministarstvo ali još do danas nisam dobio odgovor. Blago njima.
Šta mislite da li je problem u tome što je NS za oko 200000 ljudi u plusu u odnosu na beoj od pre 30 godina.
A Domova zdravlja nema više no što ih je bilo. Eventualno po koja ambulanta nova.
Ne pomažu to kol centri pa ni kol gerle.
NEMA DOVOLJNO KADROVA ZA TOLIKO BROJ LJUDI
KAPIŠ???
Dom zdravlja i njegovi lekari su duzni da preuzmi sve oko savetovanja pregleda i lecenja stanovnistva. A nedostupni su. Kome je hitno zbog novonastalog stanja i pogorsanja zdravlja u domu zdravlja ladno bude vracen bez obavljenog pregleda sa preporukom "idite i zovite hitnu". Hitna nema taj kapacitet da sve primi pregleda, niti da savetuje a ako znamo da na telefonu hitne nisu lekari koji bi mogli kvalitetno savetovati. Znaci bolesnima se crno pise, sve je otislo u Honduras. Hvala ministarki za uvodjenje novina kojim samo dodatno komplikuje i onako tesko stanje u zdravstvu.
Zvao sam prosle nedelje, cekao 10ak min, prepodne. Zvala zena u 19.45h, prosle nedelje i dobila odmah. Kulturica operater, lepo se ispricali. Iskustva su razlicita ocigledno.
Kada dođes u ambulantu ranije, telefon dok docekas red on onih koji zakazuju licno omasis zajazani termin, pa dok se jos rasprave sa sestrom sto se ona njima ne javlja na telefon... Bilo je bolje, jel tako?
Onaj ko dobije kol centar,pravi je srećnik.Satima ih zivkam i stalno se ponavlja da je vreme čekanja više od 5 minuta.Ovo nije u redu,promenite nešto.Sramota
Statistika kod telefonskog operatera postoji, jasno se izlista koliko je bilo poziva sa kojih brojeva ali i koliko je ostvareno razgovora. Prosta matematika odmah otkrije lazi. Onog trenutka kad se politika sa svojim sluzbama umesa u kontrolu sve se obesmisli.
Od prosle nedelje zovem.. cekanje duze od 5min znaci duze od pola sata.. nisam ni docekala.. ko ima zivaca neka ceka, iako imam aplikaciju dezurnog lekara ne mogu da izaberem. Totalni kolaps zdravstva koje ne moze ni da se dobije ni na telefon.. da ne pricam o tome da pedijatra takodje ne mozemo zakazati. Samo za jedan uput moram da cekam da dobijem isto call centar i da idem sto puta do dr.. sramota
Dakle, već nekoliko dana pokušavam da zakažem pregled kod pedijatra za dete... Preko coll centra je to apsolutno nemoguće uraditi, non stop je ZAUZETO. Čak se ni automatska sekretarica u kol centru više ne pušta, pa da kao ranije čekamo i po nekoliko minuta ako treba.
A kako su mi rekli u domu zdravlja to je sada jedini način kako se i može zakazati pregled. KAKO KADA JE STALNO ZAUZETO????Medicinskim sestrama više nije dozvoljeno da obave zakazivanje, takođe za lekara u domovima zdravlja nije moguće zakazati pregled preko bilo koje aplikacije online.
Prosto ne mogu da verujem da neko može da tvrdi drugačije.
A ukoliko se desi da vam izabrani lekar da otkaz u domu zdravlja, onda ni ne treba da se zakazujete ?
Sta u tom slucaju pruza aplikacija kao resenje? Vi kao pismeni verovatno imate neko resenje ili samo lajete a vetar nosi?
Sramota
Imam aplikaciju Moj Doktor i vec 2 godine nemam u njoj izabranog ginekologa, od cega imam godinu dana dokaza u mailovima natezanja sa njima da ga vec jednom stave na listu kako bih mogla istog preko aplikacije da zakazem.
Na danasnji dan takodje ga nemam na listi, a juce sam dobijala poruku od call centra da je mobilni pretplatnik iskljucen. I sta cemo sad?
Istina je, sad sam probao da nazovem, vreme cekanja je duze od pet minuta. Aplikaciju sam instalirao ali ne mogu da zakazem jer nemam izabranog lekara. Mogu samo da otkazem vec zakazani pregled. Inace, kada dodjem u zakazano vreme uvek ima pacijenata iz prethodnih termina koji nisu zavrsili. Za pregled je predvidjeno 10 minuta prema dnevnoj satnici.
Moja supruga je zvala danima i satima da zakaze prvi pregled kod pedijatra u Zmaj Ognjena Vuka za bebu. Na kraju smo morali licno otici jer se apsolutno niko nije javljao. Inace zvala je na vise razlicitih telefonskih brojeva. Zvala ih je otprilike 40ak puta.
I ranije je bilo situacija da se dugo čeka na vezu sa operaterom. Ali si mogao zakazati kod sestre odabranog lekara što je sada nemoguće. A sada nema šanse da ih dobiješ. Lažu da je poslepodne bolje. A zaposlili 15 novih! Izgleda je to bio cilj a ne poboljšanje uspostavljanja kontakta. Čudo da nisu i ovo centralizovali pa da sva zakazivanja idu preko Bgd.
#Koponen
Aplikacija moj doktor nema za iphone i sta cemo mi koji nemamo androide?
Juve zovem kol centar i izbaci mi kod zadnjeg broja i tako citav dan. Da bi na kraju otisao u dom zdravlja i oni mi kazu zakazite preko aplikacije.
Treba nas istrebiti…
Nezadovoljni, i do sad je bilo zakazivanje telefonom ali su mnogi odlazili i resavali pregled preko veze i vezice sto sad bas i ne moze pa su nazadovoljni, a da se malo duze ceka ceka se i trebalo bi to malo ubrzati
Juče,uz malo čekanja,oko 7 mn,zakazah bez problema,ali za nedelju dana termn kod izabranog dr...E sad,kme je hitno,gužve su,ali nje do kol centra,čini m se...
Kol centri nemaju veze sa brigom o zdravstvu i o bolesnima . To je za zaposljavanje stranackih poslusnika. Nije ni zamisljeno da pomogne nikome niti ubrza bilo sta. Takodje odvlaci paznju od stvarnih problema svakodnevnice . Zdravstvo je u totalnom kolapsu , i ovi privatni vec postaju haotocni kao i drzavni.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Čekanje na telefonu: Žalbe na rad kol centra doma zdravlja, u ustanovi kažu da se brzo zakazuje
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•21.02.2023.
•11:36 > 11:49
Komentari 51
Milena
A kazu cekanje je krace od 5 min zasto nas maltretiraju sto nedozvole da se zakazujeu domu zdravlja kod sestara nisu sve babe i djedo za cool centar jer neko misli i i tim ljudima
Hvala
Milica
U redu je kada ima hitnih slučajeva.
Ali na ortopediji pored zakazanog ti kažu ,mi imamo naše pacijente,pa vi!
Zvezdana
Pozdrav,
@Tragom novca
Tragom novca
Poenta price: dosadasnje zakazivanje je savršeno funkiconisalo. A ovakva nova promena je loše rešena i zakomplikovala je život ljudima i to samo iz razloga jer vladajuca elita mora da stavi još novca sebi u džep.
@Tragom novca
Miki
Veselinka
Tragom novca
K
@ns
Duda
xx
Janko
ns
kso i sve ostalo zdravstvo košta.
Ko hoče fondovo mora malo da čeka .
Tsko je u Vašoj evropi, socijalizam je davno otišao ,
Traž
Tragom novca
Prethodna vlast je prva uvela “Kol centar” i od svakog poziva je dobijala 3 dinara.
Danasnja vlast je samo nasledila rešenje prethodne vlasti i uzima veći procenat od svakog poziva.
Sad izracunajte: 10000 poziva dnevno puta 3 dinara ( minimum a možda je danas i više). To je iznos od 30000 dinara koji se redovno sliva u kasu vladajuće stranke. Na godišnjem nivou je to minimalno 50.000,00€.
I zato im se ne isplati uvodjenje aplikacije za zakazivanje niti lično zakazivanje.
Uvek je sve u novcu!
Aneta
Ne postojanje zdravstvene zaštite ih ipak ne sprečava da uredno, svaki mesec, suprugu i meni uzimaju od plate 550 evra mesečno.
Marina
Goki
X
Danilo Češka
Nema ljutiš.
Jeste glasali?Jeste.
Je li neko izlazi na ulici da se pobuni?Niko.
Je li će se neko sutradan buniti nakon ove vesti nakon dve ispijene jutarnje kafe i dva bureka?Niko.
Pa šta je problem?Do koga je problem?Do tih koji rade sa narodom ŠTA GOD POŽELE ili do naroda KOJI IM SVE TO DOZVOLJAVA?
Goran Mitrović
Van tog vremena nedostupan mobilni korisnik. Sistem je takav da ne treba ni postojati. Treba samo motka. Kakav kol centar, to po definiciji ne postoji u DZ Novi Sad!
DZ Liman
MJ
Iskreno
Umri muški
Ta se poruka dobija kad zovete kol centar da zakažete.
To zaposleni u Domu zdravlja verovatno ne znaju jer oni odu preko veze ako im treba. Ko nema vezu taj je... bez veze.
boger
Franja
Dr Feel-Ud
A Domova zdravlja nema više no što ih je bilo. Eventualno po koja ambulanta nova.
Ne pomažu to kol centri pa ni kol gerle.
NEMA DOVOLJNO KADROVA ZA TOLIKO BROJ LJUDI
KAPIŠ???
Bobi
Dr
Janko
Kada dođes u ambulantu ranije, telefon dok docekas red on onih koji zakazuju licno omasis zajazani termin, pa dok se jos rasprave sa sestrom sto se ona njima ne javlja na telefon... Bilo je bolje, jel tako?
Nina
Zakazivanje
Mile
Lili
tu... tu... tuu...
A kako su mi rekli u domu zdravlja to je sada jedini način kako se i može zakazati pregled. KAKO KADA JE STALNO ZAUZETO????Medicinskim sestrama više nije dozvoljeno da obave zakazivanje, takođe za lekara u domovima zdravlja nije moguće zakazati pregled preko bilo koje aplikacije online.
Prosto ne mogu da verujem da neko može da tvrdi drugačije.
Neverni Toma
Sta u tom slucaju pruza aplikacija kao resenje? Vi kao pismeni verovatno imate neko resenje ili samo lajete a vetar nosi?
Sramota
Aleksej
Jesu bili izbori? Pa nisu, tako je.
Map
pera
@Koponen
Na danasnji dan takodje ga nemam na listi, a juce sam dobijala poruku od call centra da je mobilni pretplatnik iskljucen. I sta cemo sad?
Objektivan
Ivan
Nada
Raus
Aplikacija moj doktor nema za iphone i sta cemo mi koji nemamo androide?
Juve zovem kol centar i izbaci mi kod zadnjeg broja i tako citav dan. Da bi na kraju otisao u dom zdravlja i oni mi kazu zakazite preko aplikacije.
Treba nas istrebiti…
Map
Ja
RAstko
Koponen
Mjao
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H