Novi Sad
21.02.2023.
11:36 > 11:49
Otkako je uveo telefonsko zakazivanje pregleda kod izabranog lekara, kol centar Doma zdravlja "Novi Sad" u danu dobije i do 5.000 poziva - rekord je oko 10.000 poziva tokom udarnog dana, ponedeljka.
  • Milena

    29.07.2024 12:51
    Cekam da se neko javi 9 min
    A kazu cekanje je krace od 5 min zasto nas maltretiraju sto nedozvole da se zakazujeu domu zdravlja kod sestara nisu sve babe i djedo za cool centar jer neko misli i i tim ljudima
    Hvala
  • Milica

    14.03.2023 10:42
    I kada zakažeš,čekaš > 1h,2h
    Da li postoji neka procedura kada i pored zakazanog čekaš po par sati?
    U redu je kada ima hitnih slučajeva.
    Ali na ortopediji pored zakazanog ti kažu ,mi imamo naše pacijente,pa vi!
  • Zvezdana

    23.02.2023 14:49
    Aplikacija Izabrani doktor
    Koristim aplikaciju izabrani doktor od pocetka, i savrseno funkcionise. A onda sam ovih dana promenila izabranog lekara, i doktorka mi je rekla da me je unela u bazu i da ce mi se automatski promeniti u aplikaciji. Medjutim, nije, jos uvek mi stoji predhodna doktorka i svi njeni termini. Sama da promenim ne poatohi mogućnost u aplikaciji. Da li je neko imao isti problem i kako ga je rešio?
    Pozdrav,
  • @Tragom novca

    22.02.2023 15:08
    Kako ja mašim poentu cele priče, do sada ste se isključivo žalili što nemate aplikaciju na iphone a sve iz neke vaše teorije da su ovako nekako stavili sebi još novca u džep, kako mogu mašiti poentu cele priče kada nikada i ništa slično niste ni napisali do sada, treba da vam čitam misli možda? Ne, dosadašnje zakazivanje nije savršeno funkcionisalo, a očigledno je tako i sa ovim promenama. Interesuje me kako je vladajuća elita strpala novac sebi u džep ovom promenom, imate li neke konkretne podatke o ovome, napisali ste da je informacija "proverena" pa zato i očekujem konkretne podatke, na koji način to oni uzimaju deo novca od poziva kada se pozivi tarifiraju isto kao i bilo koji drugi? Vi ste gospodine slagali, evo i još jednom: slagali da "apsolutno svako zakazivanje mora biti preko kol centra". Čovek vam napisao da to nije tačno i da ima aplikacija a vi se onda žalite da nema za iphone, ja vam napišem da imate preko sajta vi se opet žalite da ima onih koji ne koriste smart telefone i internet. Šta god vam neko napiše vi nađete zamerku. Da li vi uopšte znate šta hoćete ili to volite da se žalite po onom poznatom principu sada neću onako kako hoću?
  • Tragom novca

    22.02.2023 13:30
    Sto se mene lično tiče znam da koristim uslugu i na google browser i na aplikaciju Moj doktor. Ali mašite poentu cele price jer nije problem u meni. Veliki broj starih ljudi, bake i deke, ne umeju da koriste ni google pretraživač ni aplikaciju Moj doktor, niti imaju internet ni pametne telefone.
    Poenta price: dosadasnje zakazivanje je savršeno funkiconisalo. A ovakva nova promena je loše rešena i zakomplikovala je život ljudima i to samo iz razloga jer vladajuca elita mora da stavi još novca sebi u džep.
  • @Tragom novca

    22.02.2023 11:56
    Još poštovaniji @Tragom novca, zašto imate para za iphone a nemate dovoljno znanja da u tom slučaju upotrebite web browser i portal ezdravlje za zakazivanje?
  • Miki

    22.02.2023 07:07
    Imam aplikaciju i moja doktorka je otisla u penziju a dosla je nova kod koje sam sada,kada se ulogujem u aplikaciju stoji da nemam svog lekara i ne mogu zakazati pregled.Sta da se radi??
  • Veselinka

    21.02.2023 23:08
    Uzas
    Posaljite direktora da se bavi svojim poslom,a ne da ga politika dovodi i nikada gore.Okruzio se svojim pulenima i rade sta hoce.Tesite se ljudi i njemu ce foci kraj.Ostace upamcen,sigurno ne kao dobar.
  • Tragom novca

    21.02.2023 23:05
    Poštovani @Janko, aplikacija ne postoji za Iphone telefone, već samo za Android.
  • K

    21.02.2023 22:28
    Pao sistem
    Čekam preko pola sata, iako me robotski glas uverava da je “vreme čekanja manje od 5 minuta”, napokon dobijam operaterku koja mi govori da im je pao sistem i nije u mogucnosti da zakaže pregled :) tačno da eksplodiraš
  • @ns

    21.02.2023 22:04
    Građani izdvajaju od svojih primanja za zdravstvo i to je obavezno. Plaćaćemo privatno kad se takav namet ukine. A dotle, platili smo i želimo da uslugu DOBIJEMO. Jasnije?!
  • Duda

    21.02.2023 21:54
    Idite u Švedsku ili neku drugu skandinasku zemlju pa pukusajte da zakažete pregled kod opšte prakse, a kamoli kod specijaliste, eeeee
  • xx

    21.02.2023 21:01
    xc
    Preporuka im je da ne zovemo prepodne- verovatno jer, sudeci po mom iskustvu, ni ne rade pre 17- 18h :D
  • Janko

    21.02.2023 20:59
    @Tragom novca
    Sta pricas covece! Aplikacija za zakazivanje postoji-"Izabrani doktor".
  • ns

    21.02.2023 20:06
    ko nece da čeka ,plati , imate za frizere nokte , gorivo nive gume , letovamje ,zimovanje ....
    kso i sve ostalo zdravstvo košta.
    Ko hoče fondovo mora malo da čeka .
    Tsko je u Vašoj evropi, socijalizam je davno otišao ,
    Traž

  • Tragom novca

    21.02.2023 17:29
    Proverena informacija: od svakog poziva kol centra deo novca ide vladajucoj stranci. Zato apsolutno svako zakazivanje mora biti preko kol centra.
    Prethodna vlast je prva uvela “Kol centar” i od svakog poziva je dobijala 3 dinara.
    Danasnja vlast je samo nasledila rešenje prethodne vlasti i uzima veći procenat od svakog poziva.
    Sad izracunajte: 10000 poziva dnevno puta 3 dinara ( minimum a možda je danas i više). To je iznos od 30000 dinara koji se redovno sliva u kasu vladajuće stranke. Na godišnjem nivou je to minimalno 50.000,00€.
    I zato im se ne isplati uvodjenje aplikacije za zakazivanje niti lično zakazivanje.
    Uvek je sve u novcu!
  • Aneta

    21.02.2023 17:07
    Sve vas voli vaš dragi predsednik! Velika cmokiška za glasače koji su ga zaokružili za 100g kafe i dve crvene! Potrošićete bar 100x toliko na lekare privatno.
    Ne postojanje zdravstvene zaštite ih ipak ne sprečava da uredno, svaki mesec, suprugu i meni uzimaju od plate 550 evra mesečno.
  • Marina

    21.02.2023 16:46
    Pozitivno!?
    Bila uporna sa kolcentrom,posle 4-5 onih-krace od 5 min.zakazala kod izbranog lekara opste prakse za 2 dana,birala termin-u koliko sati,operaterka ljubazna i strpljiva,preduzimljiva.Malo strpljenja dragi sugradjani! Ne dopada mi se i ne odgovara mi sto nema vise zakzivanja kod med.sestara,ali ipak moze preko kolcentra,
  • Goki

    21.02.2023 16:43
    NISTA NE ZNAJU
    Nazadnjaci ne znaju organizovati ni isljivi kol centar
  • X

    21.02.2023 16:36
    Aplikacija "Moj doktor"izbacuje termine za opštu praksu a za ginekologa više ne.Rekli su da se zakazivanja vrše samo preko kol centra,pa me zanima da li aplikacija funkcioniše još uvek ili ne?.Da se ne patimo sa pozivima preko aplikacije je najjednostavnije
  • Danilo Češka

    21.02.2023 16:19
    Pa za TO je narod
    Novoga Sada i GLASAO.I opet će glasati.

    Nema ljutiš.

    Jeste glasali?Jeste.

    Je li neko izlazi na ulici da se pobuni?Niko.

    Je li će se neko sutradan buniti nakon ove vesti nakon dve ispijene jutarnje kafe i dva bureka?Niko.

    Pa šta je problem?Do koga je problem?Do tih koji rade sa narodom ŠTA GOD POŽELE ili do naroda KOJI IM SVE TO DOZVOLJAVA?


  • Goran Mitrović

    21.02.2023 16:17
    Lažu iz DZ
    Ja zovem da zakažem kod lekara od prošlog petka. Nekoliko puta dnevno. Jedino se prošlu subotu neko javio. Ali kaže da nazovem u ponedeljak. Valjda se subotom ne može zakazati iako se javlja neko.
    Van tog vremena nedostupan mobilni korisnik. Sistem je takav da ne treba ni postojati. Treba samo motka. Kakav kol centar, to po definiciji ne postoji u DZ Novi Sad!
  • DZ Liman

    21.02.2023 15:55
    Zakazivanje
    Danas pre podne zakazala kod svog opsteg lekara. Cekala desetak minuta.
  • MJ

    21.02.2023 15:55
    Zvala pre par dane ceo dan niko mi se nije javljao
  • Iskreno

    21.02.2023 15:33
    ili ili
    Ovo je jedan veliki u stvari naj veci problem gradjana pored nemastine. Upravo ovo je jedan od razloga zbog cega ce izbiti ustanak protiv vlasti i sistema koji tako ne funkcionise od raspada jugoslavije na ovamo. Ili cemo nesto da promenimo ili cemo zaista svi nestati to jest bolje receno pocrkati u tisini.
  • Umri muški

    21.02.2023 15:21
    021 4879 000
    Zovete 021/4879-000 i dobijate "osoba je isključila mobilni telefon ili je privremeno nedostupna"

    Ta se poruka dobija kad zovete kol centar da zakažete.

    To zaposleni u Domu zdravlja verovatno ne znaju jer oni odu preko veze ako im treba. Ko nema vezu taj je... bez veze.
  • boger

    21.02.2023 15:05
    Pa šta?
    Kol centri služe da državnim službenicima skinu sa vrata gnjavatore koji hoće nekakve usluge. Ne pitajte šta država može da učini za vas, pitajte šta vi možete da učinite za nju. Npr, da sa vlasti skinete nestručne i nepoštene... Ili plaćajte deci časove stranih jezika.
  • Franja

    21.02.2023 14:58
    Neko ne radi svoj posao
    Prvi dan posle 17 minuta saznam da nemam više svog lekara. Drugi dan idem do ambulante i saznam ime novog lekara. A ukoliko nemam zakazano nemože nikoga da primi. Treći dan do podne nisam mogao da dobijem broj da se prijavim. Negde oko 16 ćasova dobio kul centar i posle 23 minuta sam zakazao za sutra dan kod lekara. O tome sam pisao u Ministarstvo ali još do danas nisam dobio odgovor. Blago njima.
  • Dr Feel-Ud

    21.02.2023 14:44
    Šta mislite da li je problem u tome što je NS za oko 200000 ljudi u plusu u odnosu na beoj od pre 30 godina.
    A Domova zdravlja nema više no što ih je bilo. Eventualno po koja ambulanta nova.
    Ne pomažu to kol centri pa ni kol gerle.
    NEMA DOVOLJNO KADROVA ZA TOLIKO BROJ LJUDI
    KAPIŠ???
  • Bobi

    21.02.2023 14:41
    Vreme cekanja je duze od 5 minuta,a tih 5 minuta traje beskonacno.
  • Dr

    21.02.2023 14:36
    Dom zdravlja i njegovi lekari su duzni da preuzmi sve oko savetovanja pregleda i lecenja stanovnistva. A nedostupni su. Kome je hitno zbog novonastalog stanja i pogorsanja zdravlja u domu zdravlja ladno bude vracen bez obavljenog pregleda sa preporukom "idite i zovite hitnu". Hitna nema taj kapacitet da sve primi pregleda, niti da savetuje a ako znamo da na telefonu hitne nisu lekari koji bi mogli kvalitetno savetovati. Znaci bolesnima se crno pise, sve je otislo u Honduras. Hvala ministarki za uvodjenje novina kojim samo dodatno komplikuje i onako tesko stanje u zdravstvu.
  • Janko

    21.02.2023 14:30
    /
    Zvao sam prosle nedelje, cekao 10ak min, prepodne. Zvala zena u 19.45h, prosle nedelje i dobila odmah. Kulturica operater, lepo se ispricali. Iskustva su razlicita ocigledno.
    Kada dođes u ambulantu ranije, telefon dok docekas red on onih koji zakazuju licno omasis zajazani termin, pa dok se jos rasprave sa sestrom sto se ona njima ne javlja na telefon... Bilo je bolje, jel tako?
  • Nina

    21.02.2023 14:25
    nemoguce zakazati
    Stalno sam dobijala poruku da broj nije dostupan
  • Zakazivanje

    21.02.2023 14:11
    Ns
    Onaj ko dobije kol centar,pravi je srećnik.Satima ih zivkam i stalno se ponavlja da je vreme čekanja više od 5 minuta.Ovo nije u redu,promenite nešto.Sramota
  • Mile

    21.02.2023 14:10
    matematika
    Statistika kod telefonskog operatera postoji, jasno se izlista koliko je bilo poziva sa kojih brojeva ali i koliko je ostvareno razgovora. Prosta matematika odmah otkrije lazi. Onog trenutka kad se politika sa svojim sluzbama umesa u kontrolu sve se obesmisli.
  • Lili

    21.02.2023 13:37
    Od prosle nedelje zovem.. cekanje duze od 5min znaci duze od pola sata.. nisam ni docekala.. ko ima zivaca neka ceka, iako imam aplikaciju dezurnog lekara ne mogu da izaberem. Totalni kolaps zdravstva koje ne moze ni da se dobije ni na telefon.. da ne pricam o tome da pedijatra takodje ne mozemo zakazati. Samo za jedan uput moram da cekam da dobijem isto call centar i da idem sto puta do dr.. sramota
  • tu... tu... tuu...

    21.02.2023 13:31
    Non stop je zauzeto
    Dakle, već nekoliko dana pokušavam da zakažem pregled kod pedijatra za dete... Preko coll centra je to apsolutno nemoguće uraditi, non stop je ZAUZETO. Čak se ni automatska sekretarica u kol centru više ne pušta, pa da kao ranije čekamo i po nekoliko minuta ako treba.
    A kako su mi rekli u domu zdravlja to je sada jedini način kako se i može zakazati pregled. KAKO KADA JE STALNO ZAUZETO????Medicinskim sestrama više nije dozvoljeno da obave zakazivanje, takođe za lekara u domovima zdravlja nije moguće zakazati pregled preko bilo koje aplikacije online.
    Prosto ne mogu da verujem da neko može da tvrdi drugačije.
  • Neverni Toma

    21.02.2023 13:27
    @Koponen
    A ukoliko se desi da vam izabrani lekar da otkaz u domu zdravlja, onda ni ne treba da se zakazujete ?
    Sta u tom slucaju pruza aplikacija kao resenje? Vi kao pismeni verovatno imate neko resenje ili samo lajete a vetar nosi?
    Sramota
  • Aleksej

    21.02.2023 13:18
    Srpska Nepismena Stranka
    Cekamo sat vremena, oni kazu ne cekamo i problem je resen.

    Jesu bili izbori? Pa nisu, tako je.
  • Map

    21.02.2023 12:57
    Samo preko col centra sve drugo je veza i vezica
  • pera

    21.02.2023 12:52
    precednik se zahvalijo penzionerima, a ministarka ih resila ko baka prase
  • @Koponen

    21.02.2023 12:39
    Imam aplikaciju Moj Doktor i vec 2 godine nemam u njoj izabranog ginekologa, od cega imam godinu dana dokaza u mailovima natezanja sa njima da ga vec jednom stave na listu kako bih mogla istog preko aplikacije da zakazem.
    Na danasnji dan takodje ga nemam na listi, a juce sam dobijala poruku od call centra da je mobilni pretplatnik iskljucen. I sta cemo sad?
  • Objektivan

    21.02.2023 12:35
    Istina je, sad sam probao da nazovem, vreme cekanja je duze od pet minuta. Aplikaciju sam instalirao ali ne mogu da zakazem jer nemam izabranog lekara. Mogu samo da otkazem vec zakazani pregled. Inace, kada dodjem u zakazano vreme uvek ima pacijenata iz prethodnih termina koji nisu zavrsili. Za pregled je predvidjeno 10 minuta prema dnevnoj satnici.
  • Ivan

    21.02.2023 12:32
    Jos ih nismo dobili na telefon
    Moja supruga je zvala danima i satima da zakaze prvi pregled kod pedijatra u Zmaj Ognjena Vuka za bebu. Na kraju smo morali licno otici jer se apsolutno niko nije javljao. Inace zvala je na vise razlicitih telefonskih brojeva. Zvala ih je otprilike 40ak puta.
  • Nada

    21.02.2023 12:21
    Brže, jače, najgore
    I ranije je bilo situacija da se dugo čeka na vezu sa operaterom. Ali si mogao zakazati kod sestre odabranog lekara što je sada nemoguće. A sada nema šanse da ih dobiješ. Lažu da je poslepodne bolje. A zaposlili 15 novih! Izgleda je to bio cilj a ne poboljšanje uspostavljanja kontakta. Čudo da nisu i ovo centralizovali pa da sva zakazivanja idu preko Bgd.
  • Raus

    21.02.2023 12:20
    #Koponen
    Aplikacija moj doktor nema za iphone i sta cemo mi koji nemamo androide?
    Juve zovem kol centar i izbaci mi kod zadnjeg broja i tako citav dan. Da bi na kraju otisao u dom zdravlja i oni mi kazu zakazite preko aplikacije.
    Treba nas istrebiti…
  • Map

    21.02.2023 12:18
    Nezadovoljni, i do sad je bilo zakazivanje telefonom ali su mnogi odlazili i resavali pregled preko veze i vezice sto sad bas i ne moze pa su nazadovoljni, a da se malo duze ceka ceka se i trebalo bi to malo ubrzati
  • Ja

    21.02.2023 12:16
    Juče,uz malo čekanja,oko 7 mn,zakazah bez problema,ali za nedelju dana termn kod izabranog dr...E sad,kme je hitno,gužve su,ali nje do kol centra,čini m se...
  • RAstko

    21.02.2023 12:12
    Kol centri nemaju veze sa brigom o zdravstvu i o bolesnima . To je za zaposljavanje stranackih poslusnika. Nije ni zamisljeno da pomogne nikome niti ubrza bilo sta. Takodje odvlaci paznju od stvarnih problema svakodnevnice . Zdravstvo je u totalnom kolapsu , i ovi privatni vec postaju haotocni kao i drzavni.
  • Koponen

    21.02.2023 11:58
    Tu je aplikacija 'Moj Doktor" i problem rešen! Kol centar je za nepismene...
  • Mjao

    21.02.2023 11:56
    Ko nije zvao parkin servis taj ne zna šta je cekanje.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna