Gradska uprava za građevinsko zemljište i investicije ponovo pokušava da angažuje inženjere koji će izraditi analizu buduće biciklističke saobraćajnice na Mostu slobode.
Nudim se za savetnika ali ozbiljno.
Tri rešenja nudim, jeftina, jedno jako brzo izvodljivo, drugo i treće malo sporije, sva tri proverena i dokazana u praksi, lično isprobao sva tri, peške i biciklom.
Putovao svetom, radio, šetao, vozio bicikl, gledao, divio se, upijao, zamišljao kako bi bilo lepo to imati u našem Novom Sadu....
A sto samo prosto ne dozvole da se vozi bajs po stazi za pesake?
Iz Kamenice sam, predjem taj most 14 puta dnevno, peske samo kad sam pijan, biciklom nikad, ali samo jel je fizicki moguce da se vozi bajs po pesackoj stazi? Ne pitam ovo cinicno, vec da li ima zaista dovoljno sirine da se mimoidju pesak i biciklista u toj zoni?
Ako je previse uska ta staza, onda mora drugacije, jer se na mostu brzo vozi, pesake i bicikliste bi trebalo fizickom barijerom zastititi od brzih vozila, znaci prosto ukinuti zaustavnu traku u smeru za Kamenicu i tu napraviti biciklisticke staze.
A onda verovatno spustiti te iste bicikliste u Kamenicki park odatle, to mi deluje kao najlogicnije, zastoji su uvek u smeru ka gradu, tu treba ostaviti zaustavnu traku, a ka Kamenici se moze zauzeti za bicikliste, kad pre 40+ godina nisu razmisljali, sada cemo ostati bez zaustavne trake :)
Jeftino, lepo, već postoji na Dunavu, ide paralelno s autoputem (na mostu koji je autoput).
Neka mi se jave gradske vlasti, otkriću kako ako plate simbolično!
Samo što njima ne odgovara jeftino, mora neko da se ugradi.....
SNS ima eminentne stručnjake. Oni će to rešiti isto kao sto su rešili EPS. Mali savet za bicikliste. Čak i ako naprave to za neke silne milione budite sigurni da nisu zbog nas to radili, već zbog miliona, tako da je kvalitet kao svega upitan.
Jednostavno, most nije projektovan da ima biciklisticke staze i to je kraj, trazite neko drugo resenje a i dobice most na stubovima nekadasnjeg zeleznickog mosta
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi pokušaj: Traže se inženjeri za analizu buduće biciklističke staze na Mostu slobode
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•23.02.2023.
•10:32 > 10:32
Komentari 12
trt
Trt
Bauštelac
Tri rešenja nudim, jeftina, jedno jako brzo izvodljivo, drugo i treće malo sporije, sva tri proverena i dokazana u praksi, lično isprobao sva tri, peške i biciklom.
Putovao svetom, radio, šetao, vozio bicikl, gledao, divio se, upijao, zamišljao kako bi bilo lepo to imati u našem Novom Sadu....
Biciklista
Okej je i da biciklisti i pešaci dobiju uzvodnu stranu mosta, a motorna vozila nizvodnu i mirna Bačka
Vazd
Iz Kamenice sam, predjem taj most 14 puta dnevno, peske samo kad sam pijan, biciklom nikad, ali samo jel je fizicki moguce da se vozi bajs po pesackoj stazi? Ne pitam ovo cinicno, vec da li ima zaista dovoljno sirine da se mimoidju pesak i biciklista u toj zoni?
Ako je previse uska ta staza, onda mora drugacije, jer se na mostu brzo vozi, pesake i bicikliste bi trebalo fizickom barijerom zastititi od brzih vozila, znaci prosto ukinuti zaustavnu traku u smeru za Kamenicu i tu napraviti biciklisticke staze.
A onda verovatno spustiti te iste bicikliste u Kamenicki park odatle, to mi deluje kao najlogicnije, zastoji su uvek u smeru ka gradu, tu treba ostaviti zaustavnu traku, a ka Kamenici se moze zauzeti za bicikliste, kad pre 40+ godina nisu razmisljali, sada cemo ostati bez zaustavne trake :)
Bauštelac
Neka mi se jave gradske vlasti, otkriću kako ako plate simbolično!
Samo što njima ne odgovara jeftino, mora neko da se ugradi.....
Zebra
Map
Rotkvarija
Most nije projektovan i predviđen za bic.saobraćaj.
Комша
Jacovitti
Cocco
Što moraju inženjeri’ Snizite kriterijume kao i kod onih 5.000 spcecijalaca. Uzmite osnovce!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H