ok, uzeli su da uštede... ali bar da u budućnosti planiraju samo duple tj zglobne autobuse... da ovi obični budu samo po centru... jer evidento je da rubovi grada naj više trpe ove promene...
I ulazu silne pare a da su autobusi krntije i da se ljudi guzvaju. I ne treba da budu prepuni cije je to madlo. Ja bih rekla da novi gradinacelnik hoce da se dokaze samo na pogresan nacin.
Na stanici 5-ce ka centru bila u 7,30. Svi busevi prepuni, ušla tek u bus u 8,10, na posao stogla u 8,30. Nazad...peške. To je briga za zdravlje gradjana...više kretanja. Bila sam sretna što idem peške jer su u 5-tici svi putnici bili zalepljeni licem na prozore.
Sad kad se rasturi autobus biće delova jer saobračajni polijajac ne kontroliše broj putnika pre 20 godina je iznad vozačeve glave postojala pločica (neznam kako je trenutno) na kojoj je pisalo broj putnika + 1 (putnik=stoka, 1 vozač) sorry ali se tako ponaša GSP što više novca i što više stoke koja plača
Tačno je da aplikacija daje uglavnom netačna vremena dolaska na stanice (verovatno imaju loš algoritam za računanje), ali tačno pokazuje lokaciju i garažni broj autobusa (često proverim lokaciju dok čekam autobus).
Hajde da razumemo restrikcije ali bi mogli da podese aplikaciju NSMART gde bio mogli lepo da vidimo kad će nam bus doći. Kao da retki terminali na pojedinim stanicama rade bolje
Posle 18:00 polasci na 30-40 minuta,zavisno od linije. Deca ne mogu da se vrate iz škole. Izgleda da treba svi da sede kući. Više je polazaka bilo za vreme sankcija kad’ nije bilo goriva..
Ne mogu se radikali dovesti besplatno na vlast!!!
@Slana bara
Na osnovu aplikacije NSmart, koju nam je putem sredstava javnog informisanja preporučio direktor Radojičić, danas u popodnevnom špicu je na liniji 1 bilo angažovano 5 umesto 6 autobusa (garažni brojevi: 1013, 738, 1061, 747, 1081), a na liniji 5 je bilo angažovano 6 umesto 7 autobusa (garažni brojevi: 1062, 1085, 1017, 1020, 733, 1063), koliko je predviđeno „racionalnim“ prolećnim redom vožnje. Provereno na aplikaciji nekoliko puta između 13:30 i 14:30.
Neka nam naš komšija Radojičić, ako ima imalo obraza, zašto se ne poštuje ni ovaj okrnjeni red vožnje. I neka prestane da vređa naš razum pričom o praznim autobusima i letnjem režimu vožnje dok je napolju tek malo iznad nule. Za desetak godina ste uspeli da smanjite broj polazaka za trećinu i dovedete gradski prevoz do samrti.
A svojim komšijama želim da sledećeg proleća dobro razmisle kome daju svoj glas.
Ta NSmart aplikaciija uopšte ne radi dobro. Pre ovog novog "racionalnog" raporeda, pokazivalo je npr. od okretnice na Limanu I do stanice na uglu Kisačke i Kralja Petra I autobus broj 1 vreme dolaska 51 minut. Ili neko x vreme, a bus stoji na okretnici i ne pomera se. Ili primer isto tako čekam bus, piše vreme 7-8 minuta, vreme prolazi, busa nema, vreme dolaska se sve više odužuje, a bus ide u suprotnom pravcu...
Dokle više? Prvo mi svi trube nemoj ići na posao kolima koristi gradski bus zbog ekologije i smanjenja gužve! Sad busem ne mogu na posao jer ne mogu da uđem u njega od gužve, krenem kolima, i nema mesta gde da parkira! Joj Novi Sade toliko te volim od rođenja sve više počinje ta ljubav zbog političara da slabi i prerasta u mržnju
Na osnovu aplikacije NSmart, koju nam je putem sredstava javnog informisanja preporučio direktor Radojičić, danas u popodnevnom špicu je na liniji 1 bilo angažovano 5 umesto 6 autobusa (garažni brojevi: 1013, 738, 1061, 747, 1081), a na liniji 5 je bilo angažovano 6 umesto 7 autobusa (garažni brojevi: 1062, 1085, 1017, 1020, 733, 1063), koliko je predviđeno „racionalnim“ prolećnim redom vožnje. Provereno na aplikaciji nekoliko puta između 13:30 i 14:30.
Neka nam naš komšija Radojičić, ako ima imalo obraza, zašto se ne poštuje ni ovaj okrnjeni red vožnje. I neka prestane da vređa naš razum pričom o praznim autobusima i letnjem režimu vožnje dok je napolju tek malo iznad nule. Za desetak godina ste uspeli da smanjite broj polazaka za trećinu i dovedete gradski prevoz do samrti.
A svojim komšijama želim da sledećeg proleća dobro razmisle kome daju svoj glas.
Prvo, nekada su u autobusima postojali kondukteri koji su naplacivali kartu a onda se desilo bacanje jogurta i ucenje kako se treba raditi.
Drugo, svi novi novosadjani koji se zale na nedostatak parkinga neka se obrate onom koji ih je zajebao da prodaju svoje i dovukao ovamo pod navlakom da ovde padaju pecene seve sa neba. A nekada je uz stan islo i jedno i po parking mesto. E da, i onda se desilo bacanje jogurta. Nismo mi ovdasnji krivi sto su vas zajebali.
Kupiš red vožnje i gledaš. Polazak u 8 ti dođeš u 7,57 čekaš autobus 3 minuta.
Redovno kupuješ kartu i biće para za nove autobuse.
Ides dve stanice peške ne praviš gužvu, inače niko za dve stanice ne kupuje kartu.
Ne napadati vozače, kontrolore, ništa oni nisu krivi.
Ptotestujte ptotiv Gradske vlasti zbog ogromnog viska zaposlenih u režiji, mada i njima nije lako. Većina i njih čeka kad će neko da ustane da bi on sjeo. Verujte da kod njih u kancelarije je veći manjak stolica neg autobusa na ulicu.
U većini komentara je iz, ili namerno je napisana neistina.
Najodgovorni za rad u preduze ima je Gradska vlast.
"Strpite se ljudi, par meseci ćemo vas prevoziti kao stoku pa ćete svi pozdraviti uvođenje privatnog prevoznika . Tražili ste- gledajte."
Tako je! Banda se poigrava sa nama, isceniraju gužve, muče građane a onda se pojave sa rešenjem kroz koje će JOŠ para da izvuku iz budžeta, iz džepa građana u džepove "kartela", podobnih investitora.
Vozač autobusa
04.04.2023 • 05:19
Ima i viška vozača, nego nema buseva. I ovi novi su pokvareni, a da ne pricam o starim krsevima. Niko nista ne popravlja, samo teraj, a kad crkne, onda nema delova i tako... Srecno i Vama, a srecno i nama.
Pa tako je to u svim propalim crnim rupetinama od država sa lopovima i kriminalcima na vlasti. Ne treba se čuditi.
Svaki šofer prati svoje prolazno vreme, svaki šofer kreće sa stanice a da nije podelio karte, već putnici čekaju na vratima, dok on upravlja vozilom u saobraćaju, naplaćujući karte i vraćajući kusur...Dakle, putnici nisu u prvom planu i to im se jasno stavlja do znanja, bez pardona. Stoga se nema šta reći sem ovoga što se reklo..Naravno, sistem je kriv, mora se platit struja i parno grejanje. Gde je nestao čovek? Gde se sakrio? Ko još misli na čoveka ako je plata i prolazno vreme bitnije?
U Japanu rade gurači putnika.Kad neko žuri a i kasni pola sata,kriv je Marfijev zakon,ili karma,što retko ide busom.Te nevoli ga,te nema naviku.E,takvim će uvek stići loš prevoz i u nevreme.
Samo da dopunim komentar od juče. I opet danas po ovom vremenu peške sam došao na posao.
Jedno pitanje: Ako svi počnemo da koristimo bajsove, da li Grad Novi Sad ima dovoljno "parking mesta" za biciklove po gradu?
Ko je lud da čeka jedan bus po pola sata i još ako preseda, može da se ubije. Sad svako nek kupi neku raspalu kršinu i da lepo svi pocrtamo od trovanja. Od ovoga samo taksisti imaju koristi i rešava se potpunom blokadom saobraćaja u gradu dok se ne najure nesporobni direktori i pratijski uhlebi.
Prvo što sam se jutros iznenadio dok sam čitao vest je koliko minusa ima na realne komentare. Da neko kaže da veje sneg, neko bi mu lupio minus. Druga stvar, i da bude protesta, da ljudi ne kupuju karte, da niko ne koristi prevoz, uhlebi u kancelarijama će svakako dobijati platu iz budžeta, radili ne radili. Znači, sirotinja svakako naebe.
Av av....av......sendvici se dele po busevima zato i jeste guzva......
Sta bi bilo da su pljeske u pitanju ......indijci bi nam zavideli od guzve............
Nemojte slučajno da se bunite ili da protestujete. Dobro vam je i ovako. Moglo je da bude gore. Svi su isti. Nemam za koga da glasam. Super je ovo za našu decu! Zlarno doba! Ekonomski tigar! Ulje, grašak, pasulj, dva milona sardina! Dve crvene!
Pitaj te GSP koliko placaju na mesecnom nivou zastarelu tehnologiju za prodaju karata,sve ce vam biti jasno.Zasto autobusi izlaze ne ispravni na ulice NS.
Gradska vlast je totalno unistila javna preduzeca,NS nikad prljaviji,putevi katastrofa,vodovodne cevi pucaju,na salterima guzve....a GSP nema dovoljan broj ispravnih buseva,vozaca,mehanicara a sa "diplomama"raznoraznih fakulteta koliko hoces.
Da li se moze desiti guzva, moze. Vec mesecima se vozim polupraznim autobusa i mogu da sednem. Neka uvedu redovne kontrole u vremenu kada je guzva i autobusi ce biti poluprazni.
Na loše kritike GSP- a samo se daju plusevi, minusa ni od korova. Šta nam to govori? Pa, botovima još uvek nije počelo radno vreme. Pogledaćemo ovaj tekst i komentare posle 10... I šta ćemo da vidimo...? Mislim da nam je svima jasno.
Ovako je bilo i devedesetih kada smo bili pod sankcijama. Sada smo slobodno,otvoreno i demokratsko drustvo, mnogo smo napredovali za 30 g na europskom putu vidi se iz prilozenog.
Ajde sta kukate?! Bilo je i gorih dana 90ih kada je jedan autobus kruzio na liniji. Uostalom treba podrzati ovu vlast i stednja je neophodna da moze neko drugi da se vozi lamburdzinijem i meklarenom
Gradonačelnik Millan Đurić da nam objasni za šta mi u Novom Sadu plaćamo porez? Za raspale ulice i raspali asfalt i rupe na putu po Bulevarima? Za raspali javni gradski prevoz? Za šta ?
Direktor GSP i rukovodstvo pod hitno da dolaze na posao autobusima da vide kako to izgleda!!!!Autobus iz Budisave u 6h,jutros vrata se ne mogu zatvoriti a naravno krs bez grejanja,pa koga vi to vise zaje.....e?????Ko dozvoljava da neispravan autobus izadje iz garaze???Gde je policija da iskljucuje ove krseve iz saobracaja???
Lepo im nemojte kupovati vise pokazne pa nek zive botovi i partijaki kadrovi od vazduha nemojte se vozAti mesec dana pa nek puknu kad svi cute narod zezaju bre kila mesa posto je jaje posto je banane otiske na 260 sa 140 i cute svi niko nece na ulice avi kukaju kako je skupo a cute dok im svaki dan doticni ispira mozak na tv al boze oni rade u epsu i jkp i lupaju minnuse lupacete se vi po svojoj glavi joa malo gladni i zedni
Ima i viška vozača, nego nema buseva. I ovi novi su pokvareni, a da ne pricam o starim krsevima. Niko nista ne popravlja, samo teraj, a kad crkne, onda nema delova i tako... Srecno i Vama, a srecno i nama.
Jasno vam je da ovo rade namerno, kako bi upropastili GSP. Onda če da "spašavaju" javni prevoz tako što će da dovuku privatnike, verovatno Lastu ili slično.
Svaki covek zasluzuje bas ono i samo ono sto je spreman da tolerise!!!
GSP-u zelim brz raspad i mrcvarenje sto zaposlenih sto potrosaca/putnika!
Kad je tu poslednji put neko pokusao da se izbori za nesto bolje???
Devedesetih godina je moja generacija isto tako "racionalno" koristila gradski prevoz do škole. Roditelji su nam kupovali mesečne karte, a mi nismo uspevali da uđemo u autobus. Oni kojima je skola bila bliža su pešačili, a mi, kojima je bila dalja smo i hodali i stopirali.
Da nismo opet pod sankcijama?
Napredna sekta je sve uništila i u državi i u gradovima i selima, svuda sve ne valja i ništa ne funkcioniše, dolazi na naplatu botovsko zapošljavanje u državnim firmama, izvlačenje državnih para na lažnim tenderima kumovskim firmama, nemaju para ni za osnovne potrebe ljudi, a što je najluđe narod to guta i to na suvo, užas gde živimo...
mene ovo ne zanima
ja nemam za koga da glasam
svi su isti
gadim se politike i politicara
opozicija samo gleda kako da se docepa fotelje
vladu postavljaju zapadne ambasade, glasanje tu ne moze nista da promeni...
E uskoro će svi busevi biti i dvodelni i četvorodelni kada se tako kvalitetni pedesetogodišnjaci počnu raspadati po ulicama grada.Dobro je što svi putnici nose patike pa mogu dalje i peške.
Ma nemate pojma, 50 vozaca je visak, povecali smo im plate duplo, borba je za mesto vozaca, ide preko 120000, osnovna i srednja škola.Nude se vozaci iz svih privatnih prevoznika.
Najbolje da ukinete sve linije. Grad ce da uplacuje lovu u gsp a vi samo sedite i primate platu. Kao da moraju busevi da saobracaju. Treba namiriti razne kancelariakw pacove. Pomocnike zamenika ...
U gsp moze samo majstor u kanal i vozaci a da nisu preko stranke tj oni od kojih firma i zavisi .sve ostalo je ss bratija koji su kao skakavci .gde oni dodju tu je potop
Strasno! Bitno je da su oni izanalizirali i sagledali...i pojma nemaju! Nista oni nisu zakljucili jer za to treba mozak. Traba da su prava osoba na svom radnom mestu sa integritetom i diplomom (zasluzenom) i da zaista rade svoj posao. Vidim da je svima slatka stranka bez obzira sto svi pricaju kako nisu od tih...Boze sacuvaj...Pa ko glasa za njih, onda?!
Indijanci radikalski nesposobni. Nece da podignu plate vozacima i nema ko da im vozi autobuse pa sad ovuda pricaju bajke narodu o racionalnosti. Da ih je sve izvuci iz kancelarija i budzaka GSPa i podeliti im volan u ruke bilo bi i viska "vozaca". Sramota sta rade od nas novosadjana i okoline,nepismeni radikali.
Tako je to kad grad i gradska preduzeca vode drugovi, a ne oni koji se razumeju u svoj posao i koji postuju svoje sugradjane i njihove potrebe. Al dzabe mi pricamo, treba goriva za karavane po Srbiji, a mi Novosadjani mozemo i peske.
Ovo je danas bilo kriticno. Osmica prepuna i van špica, visili smo jedan drugome na glavi. Čekalo se min 25 min. Bas me interesuje ko ce sada kupovati kartu. Jedva čekam da mi neko potraži. Samo da se dokopam lepog vremena i krenem bajsom. Totalni raspad.
Saće' vlast da se pobrine da narod skine koju kilu pa će biti više mesta na isti broj putnika. Ako to ne upali poslaće par desetina stranačkih kadrova u Japan da se iškoluju za "gurače". Jest da se u Japanu školuju za gurače u metrou ali to je samo nijansa. Autobusa više neće biti jer jednostavano nema vozača i to je razlog zašto su autobusi proređeni. Pobegli svi.
Oninas smatraju ovcama i budalama ocigledno. Ovaj redukovani red voznje traje mesecima,pokusavaju da prikriju nedostatak vozaca. A guzve su gore nego u sred zime, u 7b i 8cu se ne moze uci. Danas sam kod Futoske cekala 7b 30 min, i jedva sam se ugurala unutra kolika je guzva bila
Jutros čekao više od pola sata bus,otišao peške na posao. Posle posla, tri autobusa propustio, jer ni vrata ne mogu da se otvore od gužve, a ljudi se drže jedni za druge da ne ispadnu. Besan vozač, besan narod. Naravno, i sa posla peške kući...Lepa kilometraža danas. A sutra? Isto.
Ako želite udobno da se vozite autobusom koristite redovne SNS linije na relaciji N. Sad - Miting Podrške. Uz obezbeđeno sedište dobijate i mezetluk, osvežavajuće napitke i flaširanu vodu, a u zavisnosti od organizatora imate i plaćeno odsustvo sa posla ili skromnu finansijsku nadoknadu u visini minimalne dnevnice (za penzionere i nezaposlene).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: "Racionalni" red vožnje GSP-a, autobus toliko pun da ne može ni da se uđe
Autor: 021.rs
Novi Sad
•03.04.2023.
•21:20 > 21:41
Komentari 95
mns
Blam
G pen
Gradjanin
Sovra
Ana
Miško
Slana bara
NS49
Djordje
Ne mogu se radikali dovesti besplatno na vlast!!!
Hm...
Na osnovu aplikacije NSmart, koju nam je putem sredstava javnog informisanja preporučio direktor Radojičić, danas u popodnevnom špicu je na liniji 1 bilo angažovano 5 umesto 6 autobusa (garažni brojevi: 1013, 738, 1061, 747, 1081), a na liniji 5 je bilo angažovano 6 umesto 7 autobusa (garažni brojevi: 1062, 1085, 1017, 1020, 733, 1063), koliko je predviđeno „racionalnim“ prolećnim redom vožnje. Provereno na aplikaciji nekoliko puta između 13:30 i 14:30.
Neka nam naš komšija Radojičić, ako ima imalo obraza, zašto se ne poštuje ni ovaj okrnjeni red vožnje. I neka prestane da vređa naš razum pričom o praznim autobusima i letnjem režimu vožnje dok je napolju tek malo iznad nule. Za desetak godina ste uspeli da smanjite broj polazaka za trećinu i dovedete gradski prevoz do samrti.
A svojim komšijama želim da sledećeg proleća dobro razmisle kome daju svoj glas.
Ta NSmart aplikaciija uopšte ne radi dobro. Pre ovog novog "racionalnog" raporeda, pokazivalo je npr. od okretnice na Limanu I do stanice na uglu Kisačke i Kralja Petra I autobus broj 1 vreme dolaska 51 minut. Ili neko x vreme, a bus stoji na okretnici i ne pomera se. Ili primer isto tako čekam bus, piše vreme 7-8 minuta, vreme prolazi, busa nema, vreme dolaska se sve više odužuje, a bus ide u suprotnom pravcu...
Već viđeno
Grn
Musa
Komentator
Slana bara
Neka nam naš komšija Radojičić, ako ima imalo obraza, zašto se ne poštuje ni ovaj okrnjeni red vožnje. I neka prestane da vređa naš razum pričom o praznim autobusima i letnjem režimu vožnje dok je napolju tek malo iznad nule. Za desetak godina ste uspeli da smanjite broj polazaka za trećinu i dovedete gradski prevoz do samrti.
A svojim komšijama želim da sledećeg proleća dobro razmisle kome daju svoj glas.
@G pen
G pen
Drugo, svi novi novosadjani koji se zale na nedostatak parkinga neka se obrate onom koji ih je zajebao da prodaju svoje i dovukao ovamo pod navlakom da ovde padaju pecene seve sa neba. A nekada je uz stan islo i jedno i po parking mesto. E da, i onda se desilo bacanje jogurta. Nismo mi ovdasnji krivi sto su vas zajebali.
T anja.
Redovno kupuješ kartu i biće para za nove autobuse.
Ides dve stanice peške ne praviš gužvu, inače niko za dve stanice ne kupuje kartu.
Ne napadati vozače, kontrolore, ništa oni nisu krivi.
Ptotestujte ptotiv Gradske vlasti zbog ogromnog viska zaposlenih u režiji, mada i njima nije lako. Većina i njih čeka kad će neko da ustane da bi on sjeo. Verujte da kod njih u kancelarije je veći manjak stolica neg autobusa na ulicu.
U većini komentara je iz, ili namerno je napisana neistina.
Najodgovorni za rad u preduze ima je Gradska vlast.
Crveno-crna banda!
Tako je! Banda se poigrava sa nama, isceniraju gužve, muče građane a onda se pojave sa rešenjem kroz koje će JOŠ para da izvuku iz budžeta, iz džepa građana u džepove "kartela", podobnih investitora.
Rade
04.04.2023 • 05:19
Ima i viška vozača, nego nema buseva. I ovi novi su pokvareni, a da ne pricam o starim krsevima. Niko nista ne popravlja, samo teraj, a kad crkne, onda nema delova i tako... Srecno i Vama, a srecno i nama.
Pa tako je to u svim propalim crnim rupetinama od država sa lopovima i kriminalcima na vlasti. Ne treba se čuditi.
Goran
Nina
miško
Hm...
Jedno pitanje: Ako svi počnemo da koristimo bajsove, da li Grad Novi Sad ima dovoljno "parking mesta" za biciklove po gradu?
Jakov
Ivan
Mari
KingSRB
Sta bi bilo da su pljeske u pitanju ......indijci bi nam zavideli od guzve............
Rale
Ana
Ns
Ns
Pera
Plavuša
Rasa sa salasa
Bojan
Gde imate taksi za 350 dinara? Samo start im je 190-200 dinara.
Maša NS
Dejan
Lale
Lasta
Aleksej
Dexon
Gavril
Budisavcanin
*
Djomla
Marta
AGA
Vazno da neradnike ima plate.
Proleter
Plaćač poreza
Ha
Dozvola ne treba i možeš parkirati po volji....
Petar
Vozač autobusa
Lili
Novosađanin
Robot
Sad ćuti trpi. Nemoj slučajno da vam je palo na pamet da prtestvujete.
Ana
Shimmy
GSP-u zelim brz raspad i mrcvarenje sto zaposlenih sto potrosaca/putnika!
Kad je tu poslednji put neko pokusao da se izbori za nesto bolje???
Varošanka
Da nismo opet pod sankcijama?
Đura Vojvođanin
Web Queen
Ha
sale
ja nemam za koga da glasam
svi su isti
gadim se politike i politicara
opozicija samo gleda kako da se docepa fotelje
vladu postavljaju zapadne ambasade, glasanje tu ne moze nista da promeni...
Busplus
Toma
Uhleb
liman
Uživajte!
Plate
Tuzno...
/
Miki Pezos
U gsp moze samo majstor u kanal i vozaci a da nisu preko stranke tj oni od kojih firma i zavisi .sve ostalo je ss bratija koji su kao skakavci .gde oni dodju tu je potop
Roja
Rade
Mile
CISTAC
Gaga
Mare
Marko
Ce
Udri po sirotinji
Laloš
Banderaš
Jer,da ne zeli jahanje-narod bi zaustavio ovo iživljavanje
G pen
Zasto
Srđan
Hoće li pomoći neki protest nešto? Kako da se borimo protiv ovoga?
Mile
Nina
Biciklista
Ivana
Hm...
Iva
U svetu se ulaže u javni prevoz kako bi se redukovala upotreba automobila i time smanjila gužva na putu a kod nas sve suprotno.
Zemlja čudesa
Srbija
Mix
панкрт
Zoran
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H