Prevara SNSa sa zabranom zapošljavanja U to vreme je najviše primljeno sendvičara na određeno vreme, da bi posle prestanka zabrane dobili rešenja za stalno.Sad proglašavaju viškom i za svaku godinu dobijaju po 99.000 din. Da bi oslobodili mesto za nove sendvičare.A narod sve to plaća i ćuti.Doće narodu iz dupeta u glavu,ali će kasno biti.
Najveći problem GSP -a su već 30 godina penzioneri. Imaju besplatne karte voze se od pijace do pijace, prave nesnosne gužve po busevima i zbog toga niko ko bi kupio kartu ne želi da ide busom.
Kad sam radio pre 6 godina bilo oko 1200 zaposlenih. Od toga oko 600 vozača,mehaničari,garaža... nosioca poslova,a 600 birokrata. Problem broj jedan. Javne nabavke i lopovluka problem broj 2. I ne popularno povećanje cene karte minimalno,da prati u procentima minimalni lični dohodak. Zapratite me za još saveta.
Samo da kazem,pojasnim,djoki iz komunalnog,nije se nista epohalno dogodilo sa smenom direktora,kumova u cistoci,samo mala rokada,jedna desetina koja nije dolazila na posao ,sad dolazi,vecina nista ne radi malo nekim koji nisu preleteli u sns smanjili koeficijent,neki sami napustili koji su radili preko zadruge,krkani i kokani napredovali normalno ni pre ni sad nista ne rade,a plata,tj,akontacija i dalje kasni ali sa 25dana kasni sad 15 dana,eto djoko valjda si nesto od ovog i ti znao samo nisi najbolje shvatio,obidji malo spens,pogledaj bivsu trepezariju,naidji i do higijene raspitaj se ne boli,i ne moj pricas gluposti i hvaliti nesto bezveze trucas ,,,
Samo u zemlji Srbiji, državne firme monopolisti non stop u gubicima. Non stop subvencije. Svaki izbori novo zapošljavanje uglavnom u kancelarije. Da ne kažem koliko se tek krade ne samo u GSPu već u svim javnim preduzećima.
Dočekali smo da dvomilionski grad ima bolje organizovan gradski prevoz od Novog Sada, pravdati se el. trotinetima za smanjenje broja putnika samo govori o inteligenciji rukovodstva GSP.
Jednostavno preterali su sa stranačkim zaposljavljanjem, tas je prevagnuo, više se uzima nego sto se napravi para.
Firma koja ima sve preduslove da savršeno posluje i na zadovoljstvo korisnika usluga i na zadovoljstvo zaposlenih !
I godinama zbog najblaže rečeno nedomaćinskog i nestručnog rukovođenja dođe u ovakvo stanje !
Stvarno će tema biti finansijski izveštaj GRASA?Desetkovali su polaske, Koga su pitali?Bezobrazluk i krađa.A izvedeno bahato,da ni zaposleni na prodaji markica ne smeju ni reč da kažu. Izlazimo iz kuće 20 minuta ranije,pa kad stignemo. Izgleda da za bolje i nismo.
Smanjis za 70% kancelarijske miseve i "kadrove" i svake godine cete imati para za dva nova autobusa bez ikakvih subvencija. Ako ima tamo ko da vam izracuna to,ali izgleda nema jer stalno NAMERNO pravite gubitak da bi sto vuse para isisavali iz budzeta i prali. Tek sad kakv ce vam biti minus sa "redukovanim" "ekonomicnim"redom voznje. Nema,mozgovi za menadzment
G.S.P. nije za drugo nego da propadne ako nema ko da upravlja tim preduzečem ,ušli su smanjenje polazaka autobusa a nisu bili u stanju napraviti red vožnje i istaknuti po stanicama ,nema svako aplikaciju na telefonu da vidi kada polazi autobus ,ovo ružno vreme ljudi po stanici stoje i čekaju niti znaju koliko dugo da stoje ili da krenu peške,ovde je i gradonačelnik zatajio ipak je to prevoz jednoga grada koji po veličini nije mali.Nakraju da kažem ovo je sramota za Novi Sad .
Drže cene karata godinama ispod svakog minimuma! Gradska mesečna karta oko 2000 din, prigradska 3800,ma dajte! Neće da povećaju cene karata, a nije realno da se mesec dana voziš za te pare. E, pa gospodo draga, povećajte karte na realan iznos pa ćete imati prihode, a ne samo gubitke.
Nisu im pomogli ni cirilicni displeji, ni projekat pustanja ozbiljne muzike po autobusima... verovatno ima jos bisera sa kojima su se rodje, kumovi i zemare pomagale.
Ovo je ubedljivo najgore preduzece i najgori direktor. Do skoro je tako bilo u čistoći. Dolaskom novog direktora sav višak radnika koji nije dolazio na posao ali je primao platu je otpušten pa smo mi počeli dobijati platu daleko pre isplatnog datuma. Sve je do direktora i njegove sposobnosti. Ovaj nije dorastao toj funkciji nikako.
Kako mozes lupetati previse zaposlenih. Nidu imali dovoljno vozaca jer u poslednje dve -tri godine ih je mnogo otislo za Nemacku,moze biti samo previse zaposlenih u "administraciji" i komentar je tacan od citaoca "Nesa" naslov "babe i zabe" slazem se u potpunosti.
Za pola godine bih ih srediio, odresene ruke, cesljanje svega i da vidis profit. Monopolisti ne mogu biti gubitas.
Ovako nek sisaju gradjane kad nikom ne smeta
Услуга испод сваког минимума, аутобуси у таквом стању, да се питам одакле су их извукли тако кородиране и, распаднуте, нема грејања, нема климе, просто се лоше осећам, када се возим овим чудом. Сваке године су губиташи, али зато им кадар и, те како добро координира....Велика срамота за европски град културе је ГСП!!!!
Ako otpuste sve primljene po partijskoj liniji unazad dve decenije, a ne rade ništa, za godinu dana će poslovati pozitivno.Isto važi i za "Čistoću" koja izmišlja nove obveznike za plaćanje iznošenja smeća, posebno zanatlija.
Za početak, napravite listu svih zaposlenih sa primanjima za prošli mesec.
Onda na jednu stranu proizvodne radnike (oni koji se bave direktnom „proizvodnjom“ u osnovnoj delatnosti), a na drugu neproizvodne (kancelarijske pacove i one koji ne dolaze na posao). Videćete da je debelo preko 40% neproizvodnih (maltene 1:1), a Evropske norme su 5-8 % neproizvodnih!
Da bi stvar bila još „lepša“, saberite primanja proizvodnih radnika i onih neproizvodnih.
Na kraju podelite zbir neproizvodnih sa zborom proizvodnih i videćete za koliko neradnika platu treba da zaradi jedan radnik!
Istovremeno, to vam je odgovor na pitanje zašto nema radnika (od vozača, vodoinstalatera, mehaničara, bravara… pa preko medicinara i lekara). Ko je lud da radi za sitne novce kada se diplome kupuju i u partije upisuje!
Da otpuste partijski kadar,da redukuju krađu goriva i ulja, rezervnih delova, da uvedu profesionalni menadžment (mogu i Norvežani) , da nemilosrdno ganjaju švercere za godinu dana bi plivali u lovi sa monopolom koji imaju. Najgori su kmečavci koji imaju monopol na tako profitabilnom biznisu i to u gradu sa 400 hiljada ljudi.
Sve go stručnjak pisao izveštaj:
"Prema ovoj analizi, prihodi u 2022. bili su za 25 odsto viši u odnosu na godinu pre toga. To je ostvareno zahvaljujući uvođenju sistema elektronske naplate, promotivnoj kampanji kupovine pretplatnih karata, pojačanoj kotnroli putnika i kontroli bolovanja zaposlenih. "
Kako "kontrola bolovanja zaposlenih" utiče na povećanje prihoda?
Prevashodno sprečiti muljanje sa dobavljačima, što je rak rana svih JP.
Izvršiti analizu svakog dobavljača, njegovo učešće u nabavci, te njegov godišnji rezultat.
Takođe ukinuti besplatne vožnje za potrebe mitingaša na vlasti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poslovanje GSP-a: Bez subvencija ništa, a i sa subvencijama nedovoljno - ponovo gubitak
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•04.04.2023.
•17:00 > 14:34
Komentari 33
Dje ge vara
Mile
Mile
pape
Sovra
Zima
A.r.č.i
Novosađanin
Gari
Jednostavno preterali su sa stranačkim zaposljavljanjem, tas je prevagnuo, više se uzima nego sto se napravi para.
Djple
D.
Problem nastaje kada nemamo uslugu, kao sada. A ako se desi profit ide u privatne ruke kroz fiktivna knjizenja za usluge koje se nisu desile.
To je problem, gradjani, nista drugo.
Radnik
I godinama zbog najblaže rečeno nedomaćinskog i nestručnog rukovođenja dođe u ovakvo stanje !
Mičaa
NADA
Mare
CISTAC
Ana
Cene karata
G pen
Djoka iz komunalnog
Zora
Pedja
Ovako nek sisaju gradjane kad nikom ne smeta
alex
VD
Bojim se da njegove privatne firme nisu u minusu, za svoj groš zna da se izbori...
Мима
Bora
RT
Onda na jednu stranu proizvodne radnike (oni koji se bave direktnom „proizvodnjom“ u osnovnoj delatnosti), a na drugu neproizvodne (kancelarijske pacove i one koji ne dolaze na posao). Videćete da je debelo preko 40% neproizvodnih (maltene 1:1), a Evropske norme su 5-8 % neproizvodnih!
Da bi stvar bila još „lepša“, saberite primanja proizvodnih radnika i onih neproizvodnih.
Na kraju podelite zbir neproizvodnih sa zborom proizvodnih i videćete za koliko neradnika platu treba da zaradi jedan radnik!
Istovremeno, to vam je odgovor na pitanje zašto nema radnika (od vozača, vodoinstalatera, mehaničara, bravara… pa preko medicinara i lekara). Ko je lud da radi za sitne novce kada se diplome kupuju i u partije upisuje!
××
Laloš
Neša
"Prema ovoj analizi, prihodi u 2022. bili su za 25 odsto viši u odnosu na godinu pre toga. To je ostvareno zahvaljujući uvođenju sistema elektronske naplate, promotivnoj kampanji kupovine pretplatnih karata, pojačanoj kotnroli putnika i kontroli bolovanja zaposlenih. "
Kako "kontrola bolovanja zaposlenih" utiče na povećanje prihoda?
Prevashodno sprečiti muljanje sa dobavljačima, što je rak rana svih JP.
Izvršiti analizu svakog dobavljača, njegovo učešće u nabavci, te njegov godišnji rezultat.
Takođe ukinuti besplatne vožnje za potrebe mitingaša na vlasti.
Miloš
av
Pa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H