Debili kad naprave udes od brzine i siline udara neretko slete sa puta i naprave haos. Svaki dan sam u strahu zbog dece kod male skole. Tu jurcaju ko bolesni. A pandura nigde. Resite je..ni saobracaj u Petrovaradinu. Ako treba mitraljesko gnezdo postaviti izmedju mace i trkulje na ono ostrvo.
Zato smo u januaru pokrenuli peticiju,gde je jedna od stavki semafor bas tu. Podržite,dok ne bude kasno.Dovoljno je na netu da ukucate peticije Podbara ili ovaj link
Који кажу да није забрањено шлеперима да иду старим путем од/за БГ. Постоји знак забране за теретна возила преко 7.5т. Која је сврха аутопута ако шлепери могу туда? Ко нема истовар у Ср.Карловцима, нема шта да тражи на том путу. Надам се да ће брзо увести путарину за њих на свим путевима. На аутопуту мало камиона али зато их у Пезосу и околним местима и локалним путевима ко мрава. Бахати и безобразни.
U Hopovskoj ulici se gradi zgrada. Sa jedne strane su skroz zatvorili ulicu, a sa druge idu kamioni do gradilista. Tu nema pesacke staze uopste. Ne daj boze da se nesto desi jer te kamiondjije apsolitno ne gledaju, tacnije iz onolikog kamiona ni ne mogu videti pesaka.
Naplatite kamionima tri puta veću putarinu nego na autoputu i da vidite kako ih neće biti u gradu. Razumem određene situacije, ali i to da se kontroliše na ulaznim rampama u gradu koje bi se postavile. Drugo, kamere i samo kamere. One bi se brzo isplatile, a i grad bi profitiarao. Što se tiče Petrovaradina, pa samo što zgrade nisu gradili na ivici puta. Zašto se objekti nisu uvukli za parking, nego se moraju zgrade praviti do poslednjeg kvadrataplaca, a placevi su baš veliki.
Ne razumem zbog cega niko ne pita struku kako da rese problem. Ima beskrajno mnogo nacina. Npr.Stavi 5 radara mesec dana i kazni svako vozilo koje prekoraci 1km preko ogranicenja i svaki kamion koji prolazi kuda ne sme.
U mesnoj zajednici u Petrovaradinu nemaju kapacitet da ispolje zelju sta ce rucati, a ne da se bave na adekvatan nacin svojim mestom u okviru nadleznosti. Potpuna banalnost.
Ako bi mogli da pojasnite šta tačno znači iz pravca Inđije ako pričamo o petrovaradinu? I ko kaže i gde to piše da im je zabranjeno? Nije da branim kamiondzije, daleko bilo, samo mi nije jasno...
Primecujete da se u poslednje vreme cesto desava da pesaci budu oboreni..Kako to ??Zasto to?Jel niko ne primecuje da pesaci vise ni ne pogledaju kada krenu na pesacki prelaz.O biciklistima necu da trosim reci kako voze i kako ulaze u jednosmerne ulice u punoj brzini..
Izlupetao si se ko otvoren prozor. Iz pravca Inđije nema zabrane za kamione i mislim da su kamiondžije jedini koji poštuju ograničenje brzine. Da nije tako, ul. Račkog bi bila kosovsko polje. Rešenje treba tražiti u obilaznici koja se najavljuje od '80.ih.
Desna kolovozna traka je po pravilu neprohodna od onih što "istrče na par sekundi do pekare". Pešaci prelaze gde god im je zgodno. Itd...
Danas sam komšiji spasila život ispred mesare Buba u Račkoj ulici u Petrovaradinu. Naime čovek je hteo da dođe do pešačkog da pređe put, a neki kamiondžija se toliko zaleteo, da je čovek napravio još samo jedan korak ovaj bi ga ubio na mestu. Srećom viknula sam "Pazi komšija" i on je stao. Nama meštanima Petrovaradina je dosta više tih bahatog kamiondžija. Oni na pešačkom prelazu umesto da uspore i stanu oni se zalete kao da su na auto putu, a ne u naseljenom mestu. Ima i onih drugih, njih treba pohvaliti....koji poštuju ograničenja i propuštaju pešake. SVAKAKO POD HITNO IZMESTITI KAMIONE IZ PETROVARADINA!!!
Alo Milenko jel citas ti vest ili si dosao samo mudrost da prospes, deca nam ginu Milenko, deca.
I dalje nek motorni sabracaj ima prednost samo nastavite sve druge da usporavate raznim bankinama. Zna se ko ima prednost i po stoti put svaki pesacki mora biti uzdignut na visinu trotoara. Ali dzaba ja pricam, sutra ce opet neko dete da strada..
Kamiondzije po gradu divljaju posto ih stite gazde koje su dobile da izvode radove u gradu preko partijske ili rodjacke veze. Nisu samo pesaci ugrozeni nego i vozaci automobila. Naravno da gradske vlasti nece nista uraditi da ovo sprece, mada bi trebalo zabraniti da kamioni idu po gradu od 8 ujutro do 8 uvece.
Džaba radar kod škole, svi sad znaju i paze na brzinu. Raskrsnica Preradovićeve i B. Adžije u Petrovaradinu opasna po život uprkos pešačkom prelazu. Neverovatno je koliko brzinu vozači razviju između dva semafora! Na pešačkom prelazu nosimo glavu u torbi. Dok neko ne pogine neće biti nikakve reakcije.
Ljute se vozači na mene kada im gestikuliram da uspore,uski ulicama Podbare,voze 50 60,da ne spominjemo pojedince sa nekim znackicama,iako svaka ulica ima ograničenje 30,ili znak zone usporenog saobracajac.molim interventnu ekipu saobracajce,autopatrolu da se malo vise pojavljuju tuda ti uskomjezgro grada i to je problem 50god,a vozaci koji se ljute samo neka se ljute,hvala bogu tenirah nesto malo judoa i boca pa za decu ne pitam sta ce da Kosta mene...policiji,zauzdaj bahatost imam vere u vas.
Право је чудо како у петроварадину нема више саобраћајних несрећа. Овакав темпо саобраћаја кроз Петроварадин је неодржив, ту морају да буду несреће по закону вероватноће. Кроз насеље целог дана тече река возила, исто као и вода Дунавом, то је ван сваке подношљивости. При томе камиона је милион, а такође и аута, с тим што у 99% аутомобика седи само један један човек, возач.
У оваквој ситуацији, власт би разним економским и административним мерама настојала да смањи густину саобраћаја, а да понуди ефикасан и јефтин јавни градски саобраћај, наша власт ради супротно од тога.
Dragi pesaci to sto ste na pesackom ne daje vam zivotnu prednost. Mislim da je lakse vama uociti kamion nego nekad vozac vas, a da ne pricam da je lakse vama da ne zakoracite nego da 40 tona koci i ukopava se. Ne pricam ko ima pravo i ko je u pravu, ali ako vam je zivot mio cuvajte se. Nikad ne predjem put, cak ni na semaforu i ako je zeleno, dok ne pogledam i levo i desno.
Kamioni divljaju kroz Petrovaradin. Samo nas traktoristi i drugi nezadovoljnici mogu spasiti. Ko blokira tu saobraćajnicu, dobija svakodnevno stan i hranu od meštana!
Kad ce se pjesaci opametiti, da prije nego zakorace na pjesacki prelaz, pogledaju da li je neki automobil previse blizu i da ce uspjeti da se zaustavi. Mnogi samo zakorace, cak i metar ispred auta ,gledajuci samo u vrhove svojih cipela.
Vozac moze biti i pjan, a stradat ce pjesak.
Strasno su bahati vozaci, pesak nije bezbedan ni kad na zelenom (za pesake) prelazi semafor. Ima i pesaka svakakvh, al vozaci su bas osiljeni. Sta da vam kazem..."napredna" nam drzava.
Dečka u Temerinskoj nije udario kamion, čovek u kamionu je uredno stao na pešački da dete pređe ulicu. Udario ga je dečko sa "P" nalepnicom koji je išao iz suportnog smera i nije konstatovao ni pešački, ni kamion, ni dete koje prelazi ulicu. Udario ga je toliko jako da ga je prebacio ispred kamiona i uspeo da ukoči tek posle pešačkog. 30 ljudi iz prodavnice, gradilišta i pekare je videlo sve, a postoje i kamere na okolnim zgradama koje pokrivaju pešački.
Ljudi, razumem da smo svi pod stresom, ali pazite, posebno na pešačkim prelazima. Ova scena je bila jeziva, ali srećom je dete bez ozbiljnijih povreda.
Svi treba da paze. I pesaci, i kamiondzije.
Verujem da kada kamiondzije nekog udare, da je to neprijatnost koju ce nositi do kraja zivota. Prosto, postoje ti mrtvi uglovi koje oni ne vide.
Neko moze da pretrči, kamiondzije nece videti.
Јуре ко поп***ели, и нико их не дира. Кроз Петроварадин ниједан не иде испод 60-70 преко дана. Када возим 50 они се залепе за браник и аблендују. А тек од пијаце до ж.станице где је зона 30, запене иза мене када смањим на 30. Ноћу се тркају , иду 80-90. Сви су у претовару, уништили пре неку годину реновирану Прерадовићеву. Из правца Инђије само навиру, иако им је забрањено. И НИКО их не дира, не кажњава... Када би сваки дан кажњавали, а ове из правца Инђије казнити и натерати да се врате на аутопут...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pešaci "na meti" kamiona: Devojka oborena u Petrovaradinu, dečak povređen na Podbari
Autor: 021.rs
Novi Sad
•07.04.2023.
•12:35 > 12:43
Komentari 25
Miki Pezos
Podbarci
https://www.peticije.online/podbara-peticija_za_grad_dostojan_21veka
Gavrilo
Map
Hopovska
Sarky
Pedja
U mesnoj zajednici u Petrovaradinu nemaju kapacitet da ispolje zelju sta ce rucati, a ne da se bave na adekvatan nacin svojim mestom u okviru nadleznosti. Potpuna banalnost.
Zozon
Kadar
Dule
NS65
Desna kolovozna traka je po pravilu neprohodna od onih što "istrče na par sekundi do pekare". Pešaci prelaze gde god im je zgodno. Itd...
Komšija
Jovan
Alo Milenko jel citas ti vest ili si dosao samo mudrost da prospes, deca nam ginu Milenko, deca.
I dalje nek motorni sabracaj ima prednost samo nastavite sve druge da usporavate raznim bankinama. Zna se ko ima prednost i po stoti put svaki pesacki mora biti uzdignut na visinu trotoara. Ali dzaba ja pricam, sutra ce opet neko dete da strada..
Nikola
DRMRFR
Petar Stanković
Право је
У оваквој ситуацији, власт би разним економским и административним мерама настојала да смањи густину саобраћаја, а да понуди ефикасан и јефтин јавни градски саобраћај, наша власт ради супротно од тога.
Milenko
Pezos
NS
Vozac moze biti i pjan, a stradat ce pjesak.
MiRa
Komšija
Ljudi, razumem da smo svi pod stresom, ali pazite, posebno na pešačkim prelazima. Ova scena je bila jeziva, ali srećom je dete bez ozbiljnijih povreda.
Jelena
Verujem da kada kamiondzije nekog udare, da je to neprijatnost koju ce nositi do kraja zivota. Prosto, postoje ti mrtvi uglovi koje oni ne vide.
Neko moze da pretrči, kamiondzije nece videti.
jure
Gavrilo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H