Vozovi između Novog Sada i Beograda, zbog kontaktne mreže, trenutno saobraćaju samo po jednom koloseku, a moguća su kašnjenja i otkazivanja vozova, saopšteno je iz "Infrastruktura železnice Srbije".
Pa zar vi stvarno verujete da je u pitanju krađa.Za sve njihove propuste i kvarove preplaćenog sistema,oni će optužiti imaginarnog neprijatelja,jer tako im se može.
Ljudi nemojte se primati na ove informacije o krađi delova željezničke pruge,jer je u pitanju nešto drugo.U pitanju je novopostavljena i kompilkovana elektronska oprema,kako signalizaciona tako i upravljačka kojoj treba izvestan period da se sve to lepo uhoda i uštima, ali je narodu jednostavnije reči da je krađa u pitanju.
Svaka kradja svako diranje ili remecenje bilo cega na prugama sirom Srbije a pogotovu na ovoj treba da se tretira kao teroristicki cin i tako da se sudi uhvacenim lopovima ili nekakvim uznemirivacima .
Mislim da bi trebali da proverite da li je tacno da je juce u Sremu doslo do pada napona na mrezi zbog navodno veceg kvara na jednom i dalekovodu. To je razlog kasnjenja vozova, ali i povremenih nestanaka struje tokom dana, pojedine fabrike su izenada ostale na kratko bez struje kao i domacinstva. P.S. komentar ne morate objaviti
Molim nekog da stručno objasni bez bilo kakve ostrašćenosti tko i pod kojim uslovima može krasti opremu sa pruge koja je pod visokim naponom. Sumnjam da to mogu obični lopovčići.
Da li ovo ima igde u svetu..krasti delove pruge da izginu ljudi...ako to nije terorizam...sta je onda...ne trebaju nama neprijatelji...od silne mrznje prema ovom,onom...postadosmo sami sebi mrznja...
prodaju Norvežanima 2024 e godine kako je i potpisano pre par meseci .
Za putnike je nerantabilna jer je koštala preko milijardu eura uzetih od MMF a što je jedna od najskupljih linija u Evropi sa prosečnom cenom od oko 12 miliona eura po kilometru i sledi vrlo brzo proređivanje linija na 3,4 polaska dnevno sa 500% poskupljenjem karata cirka 2000 dinara po relaciji do 2024 e godine.
MMF traži pare nazad koji naši nemaju otišlo sve za Beograd na vodi i druge firme za uvoz izvoz kumova sa Dedinja u McLaren u i LAmborgini ju i stanove za bezbednjake po 500 eura po kvadratu i za specijalce od 2500 njih 5000 koji treba da krenu sa radom kao neslužbeno obezbeđenje predsednika .
Nakon toga kada se proredi putnički saobraćaj i zbog vrlo retkih polazaka i zbog preskupih karti železnički saobraćaj u 85% slučajeva biće namenjen iskljućivo za teretni saobraćaj prevoz roba,rude svega što može stati u 40 vagona po liniji a biće plaćeno od onih koji te sirovine kupuju ili izvoze.
TO što se proda Norvežanima plus 20x veća zarada od provoza robe i tereta isplaćivaće dug MMF u uzet 2015 e godine.
Pruga je inače jedna od najskupljih u Evropi ali istovremeno i najsporija radila se ko se može setiti od 2016 e godine do 2022 e godine punih šest godina za radijus od 85 km u ravnici što je 12 km po godini i preko već postojećih postavljenih šina.
Oče li i meni predsednik da plati smanjenu platu što sam zakasnio na posao jer sam verovao u železnicu? Oće Siniša Mali da mi napiše opravdanje kada izostanem sa posla jer voz neide? Šta kaže kineska tabla i Beograd na vodi?
Kako u drugim zemljama gde postoje ovakvi vozovi već 30 godina rešavaju probleme krađe ? Angažujte Malog stručnjaka za prepisivanje možda se pokaže kad mu ovo drugo ne ide .
Vratite nam parnjače i dizelke.
Ove prve su išle prosečno 120 km/h,a mogle su i do 180 km/h.
Tako i dizelke.
Tako bilo u Vojvodini pre i između dva rata.
A da....
Imali smo i više km pruga od Engkeske.
Kako moze da se olabavi kontaktna mreza ako je stalno pod visokim naponom!? Pre mi se cini da je montaza kontaktne mreze od strane izvodjaca radova izvedena traljavo i da nadzor montaze nije postojao!
Ukucajte u Google pojam "Follobanen". U pitanju je najskuplji i najveći projekat u Skandinaviji tog tipa (tunel, voz, 20 km, duple cevi....). Na otvaranju je kralj bio. Videćete da oni imaju ozbiljnih problema sa tim tunelom. Na žalost, dešava se. A ovo kod je problem lopova koji krasi sekundarne sirovine i to je mnogo manji problem, nego problemi koje će Google da izbaci za pomenuti projekat.
Sramota da ova država ne može da pohvata ove sitne lopove a koji s druge strane izazivaju veliku opasnost. Nije ovo prvi put da se dešava. Nije čudo kad su urušene i policija i vojska i sudstvo, i sve ostale institucije. Za čega gradjani uopšte plaćaju porez , samo da bi hranili gomilu parazita po drzavnim preduzecima.
Ovo više se nemoze tretirati kao kradja sahta ili neka druga kradja.Ovo je sabotaža a usmerena protiv države Srbije i života njenih gradjana.Jednostavno Srbija njeno rukovodstvo i gradjani su izloženi raznim pritiscima u formi specijalnog rata.Lažne dojave o bombama ovi dogadjaji ucestali na pruzi i slično.Moramo se trgnuti iz letargije i shvatiti da rat nije samo ura i juriš.Ovo su podmukli potezi onoga ko nam ne želi dobro i ko želi da umanji svaki napredak u državi.Tim pre bi država trebala da organizuje opet ljude koji će kao nekada a sad još i bolje čuvati prugu .Ok su kamere ali bez postojanja obucenih i naoruzanih ljudi sa zakonskim ovlascenjima slaba vajda.Da ne bude posle naknadna pamet ako se desi neko zlo nesreća sa vozom i neko strada izgubi život. Samo naoružan i obučen čovek ima šansu da spreči zlo i sacuva ono sto mu je povereno.Eto ja tako mislim.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Na pruzi Novi Sad - Beograd olabavljen vod kontaktne mreže, moguća kašnjenja i otkazivanja vozova
Autor: Tanjug
Novi Sad
•08.04.2023.
•18:04 > 18:16
Komentari 35
Veljaš
Žasu
Marlon Brando
08.04.2023 • 23:41
Dugo se nije pročitalo veće lupetanje na ovom portalu.
55
Steva
Cicka
hm?
Milan
××
Ralle
/
Marlon Brando
Za putnike je nerantabilna jer je koštala preko milijardu eura uzetih od MMF a što je jedna od najskupljih linija u Evropi sa prosečnom cenom od oko 12 miliona eura po kilometru i sledi vrlo brzo proređivanje linija na 3,4 polaska dnevno sa 500% poskupljenjem karata cirka 2000 dinara po relaciji do 2024 e godine.
MMF traži pare nazad koji naši nemaju otišlo sve za Beograd na vodi i druge firme za uvoz izvoz kumova sa Dedinja u McLaren u i LAmborgini ju i stanove za bezbednjake po 500 eura po kvadratu i za specijalce od 2500 njih 5000 koji treba da krenu sa radom kao neslužbeno obezbeđenje predsednika .
Nakon toga kada se proredi putnički saobraćaj i zbog vrlo retkih polazaka i zbog preskupih karti železnički saobraćaj u 85% slučajeva biće namenjen iskljućivo za teretni saobraćaj prevoz roba,rude svega što može stati u 40 vagona po liniji a biće plaćeno od onih koji te sirovine kupuju ili izvoze.
TO što se proda Norvežanima plus 20x veća zarada od provoza robe i tereta isplaćivaće dug MMF u uzet 2015 e godine.
Pruga je inače jedna od najskupljih u Evropi ali istovremeno i najsporija radila se ko se može setiti od 2016 e godine do 2022 e godine punih šest godina za radijus od 85 km u ravnici što je 12 km po godini i preko već postojećih postavljenih šina.
Javor
Sir Nose
javi se
/
https://www.youtube.com/watch?v=fOEp1GiVsWs
Paradox
Lola
9
zztop
Stohadin
Ove prve su išle prosečno 120 km/h,a mogle su i do 180 km/h.
Tako i dizelke.
Tako bilo u Vojvodini pre i između dva rata.
A da....
Imali smo i više km pruga od Engkeske.
sande
Ferro
Ukinut je polazak iz Bg za Ns u 16.20.
Sledeći je bio u 18.20.
EvoOvako
Koponen
Flufi
NS
crni domino
Ssy
Paja
rale
Joca
Alen NS
Japan bi kolabirao preko noci da oposli ove nase strucnjake...
Izvidjac Futog
Lala
Lopovska posla
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H