Vozač je UVEK dužan da uspori ispred pešačkog i onda stane da propusti pešake. Ako si izmaltrerirao pešaka da te propusti jer ti se ne staje, već si prekršio zakon.
Ograničenje brzine kod Elektrotehničke škole je 40 kmh, prostor obeležen da se vozi u zoni škole. Kako je moguće da se pored propisanog rastojanja dogodi lančani sudar ?
@Stevica
'Vozač motornog vozila je dužan da brzinu kretanja vozila prilagodi situaciji u saobraćaju.' Tako kaže zakon o bezbednosti u saobraćaja,na koji se pozivaju i prekršajno i krivično pravo prilikom donošenja presuda. Tako da taj vozač koji (kako pišete) 'nije mogao ili nije želeo" da prilaženje pešačkom prelazu uskladi brzinu kretanja vozila,stavlja sebe u položaj odgovornog za posledice nastale njegovim nečinjenjem ili njegovim ignorisanjem saobraćajnih propisa,jer je svojim nezakonitim postupcima doveo druge učesnike u saobraćaju u neposrednu životnu opasnost. O etici i moralu da ne pišem..
Svakako da pešaci imaju prednost,ali moraju da shvate da jedino zajedno zajedno kao učesnici u sabraćaju možemo da budemo bezbedni. Pešački prelaz nije nastavak šetališta, ponekad je lakše pešaku osvrnuti se i zaustaviti nego vozilu.
Ispred tog kruznog toka jasno stoji znak trougao koji govori ko ima prednost pri uključivanju u kružni tok.
Jasno je čak i horizontalnom i vertikalnom signalizacijom obelezen pešački prelaz,a i da nema vertikalne signalizacije sam pešački prelaz isto znači kao i znak STOP i samo ludim,besnim ili bezobraznim treba rigidnom kaznenom politikom objasniti da ti znaci sluze da se slabiji ( pešaci ) zaštite od jačih (motorna vozila) te vozila zastanu par sekundi i propuste pešake koji imaju prednost na pešačkom prelazu,medjutim srpska nepismenost,besnilo i bezobrazluk treba biti kažnjeno i vozači obavezani da plate lečenje,bolnicu,zdravstvene troškove,invalidske penzije do kraja zivota zrtvama koje su povredili na pešačkom.
Takve vozače treba maximalno novčano kaznjavate, ali ih obavezati da moraju posećivati psihijatra minimum 2 puta sedmicno o svom trošku 1 godinu,kao sto je praksa za besne vozace u većini zdravih zemalja EU da se nauče da se trebaju ponašati civilizovano i ljudski,a ne životinjski
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pešakinja oborena na kružnom toku na Sentandrejskom putu, lančani sudar kod Elektrotehničke škole
Autor: 021.rs
Novi Sad
•19.04.2023.
•08:45 > 08:54
Komentari 5
Vlada
Vozač je UVEK dužan da uspori ispred pešačkog i onda stane da propusti pešake. Ako si izmaltrerirao pešaka da te propusti jer ti se ne staje, već si prekršio zakon.
Mary Poppins
Babderaš
'Vozač motornog vozila je dužan da brzinu kretanja vozila prilagodi situaciji u saobraćaju.' Tako kaže zakon o bezbednosti u saobraćaja,na koji se pozivaju i prekršajno i krivično pravo prilikom donošenja presuda. Tako da taj vozač koji (kako pišete) 'nije mogao ili nije želeo" da prilaženje pešačkom prelazu uskladi brzinu kretanja vozila,stavlja sebe u položaj odgovornog za posledice nastale njegovim nečinjenjem ili njegovim ignorisanjem saobraćajnih propisa,jer je svojim nezakonitim postupcima doveo druge učesnike u saobraćaju u neposrednu životnu opasnost. O etici i moralu da ne pišem..
Stevica
Banderaš
Jasno je čak i horizontalnom i vertikalnom signalizacijom obelezen pešački prelaz,a i da nema vertikalne signalizacije sam pešački prelaz isto znači kao i znak STOP i samo ludim,besnim ili bezobraznim treba rigidnom kaznenom politikom objasniti da ti znaci sluze da se slabiji ( pešaci ) zaštite od jačih (motorna vozila) te vozila zastanu par sekundi i propuste pešake koji imaju prednost na pešačkom prelazu,medjutim srpska nepismenost,besnilo i bezobrazluk treba biti kažnjeno i vozači obavezani da plate lečenje,bolnicu,zdravstvene troškove,invalidske penzije do kraja zivota zrtvama koje su povredili na pešačkom.
Takve vozače treba maximalno novčano kaznjavate, ali ih obavezati da moraju posećivati psihijatra minimum 2 puta sedmicno o svom trošku 1 godinu,kao sto je praksa za besne vozace u većini zdravih zemalja EU da se nauče da se trebaju ponašati civilizovano i ljudski,a ne životinjski
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H