Pitate da li nam treba taj most.Pa evo probajte sada ovih dana u špicu da pređete na Sremsku stranu pa da vidite koliko živaca i vremena van treba da doćete recimo do Bocki nemojte dalje.Plus sada radovi na bul. Oslobođenja a onda kad pređeš most počinje gužva od pumpe u Kamenici pa do Ledinaca ....Most treba naravno jer ljudi koji žive na Sremskoj strani ne žele da prolaze kroz Sremsku Kamenicu da bi stigli do NS .
Uticace tako da se sprema betoniranje, pa privatna marina na Šodrošu, tu nema više mesta ni za vas ni za nas, samo za bogatu razmaženu decu sa kvadovima,gliserima i limuzinama, dali zaista Novoađanima i drugima treba ovde most, odgovor je NE! Potreban je na drugom mestu ali ovde nikako! Most je samo izgovor za ono što sprema tajkunska vlast , danas je protest pa bi trebalo i na Šodrošu odžati protest protiv izgradnje suludog mosta, i grada na vodi.
Udariše botovi pristalice mosta(nsH20) zar vama ništa nije sveto gde ste se vi rodili i gde ste odrastali dali ste uopšte išli u neku obrazovnu ustanovu kada toliko ne volite prirodu , i prezirete je a obožavate nekakav veštački razvoj grada beton i otimačinu svega što je zelena površina. Samo da znate grad se ne razvija tako što se neplanski gradi i zida gomiloa zgrada, i bulevara mostova i nadvožnjaka, grad se razvija tako što se poštuje zakon i struka, gradi se pravna državapre svega! Jer dragi botovi bez pravne države nema ni razvoja niti napretka grada, a to vama vaš vođa i sns, i građ mafija ne mogu pružiti.
Sećam se gradnje Mosta slobode. Ravno preko Štranda, pored prozora stanarima na Limanu 2, na drugoj strani probijen tunel na Mišeluku. Mnogi su bili zgroženi ali niko nije javno negodovao. Mediji su o tome pisali samo pohvalno. Čik da neko danas napiše tekst o vikendicama na Kamenjaru čiji su vlasnici uzurpirali prilaz Dunavu što je zabranjeno. Novosadjani i Beogradjani napravili oko 30.000 vikendica na Fruškoj Gori. Nikada nisam pročitao tekst osude. Nadam se da nijedan kritičar novog mosta, ni članovi njihovih porodica nemaju vikendicu.
Koliko je samo Novi Sad više nego potez od Petrovaradina do Novog Naselja. Petrovaradin je delom sam centar grada a Novo Naselje je sa daleke periferije "stiglo" na obod centra grada. Tužno je što neko tako "zarobljen" u starom vremenu pokušava da nametne svoje potpuno pogrešno viđenje.
ne stranacka licnost
16.06.2023 • 13:48
budalastina
Postovani, mislim da uopste nije normalno ni primereno govoriti u losem kontekstu sto se tice izgdranje bilo koje gradjevine,a pogotovo vaznog projekta kao sto je most. Novi sad je veliki i prenatrpan grad koji vapi za jos tri gradjevine tipa MOST.
HVALA
Ne, Novi Sad nije veliki. Novi Sad je mali, a prenatrpan. Moze da se prepesaci bez problema sa jednog kraja na drugi. Od Petrovaradina do Novog Naselja jedva ima malo vise od 8 km. Ocigledno niste videli uredjene gradove koji imaju priblizno 400.000 stanovnika, a i vise u svakodnevnoj cirkulaciji kao Novi Sad.
Nema na cemu
Ljudi, opet deset strana o istom mostu i opet nula strana o mostu u Petrovaradinu koji je uništio barem tri puta više šume i priobalja. Takođe uništio stanište ptica i naravno ljudi. O uticalu na sredinu nije spomenut ni jedan dokument…
Ja bih vam savetovao da prestanete da se bunite protiv mosta.
Dolazi nam stagnacija. Neće biti para ni za most.
Kad odustanu od mosta prišiće to vama, zato što ste se bunili. A onda ste ga ugasili.
Neuporedivo mnogo više je onih koji hoće most i neće da se bakću sa vama jer misle da je ta priča gotova i da lajete u vetar.
@Mila
IT stručnjaci iz celog sveta su već prikazali kako izgledaju virtualni gradovi. Ovaj stručnjak za Novi Sad u svojoj simulaciji mosta koji spaja obale nije računao na živa bića oko mosta(Bulevar gde su ljudi i priobalje gde su ljudi i životinje) nego na projekat koji se dobro plaća.
Кад прочиташ коментаре по српским порталима схватиш да је бар 90% народа неписмено или полуписмено. Таквом народу можеш сервирати шта год хоћеш.
Погледајте коментаре по хрватским, словеначким или неким другим порталима, па ћете видјети огромну разлику.
Они знају да користе тастатуре на њиховим језицима, нема оног "sisala me majka, zelim da kazem...".
Da bi se izgradio Bulevar oslobođenja i Most slobode NS je u pokrajinskoj skupštini izglasao praktično da ceo jednogodišnji buďžet za pokrajinsku infrastrukturu preusmere u Most koji ne vodi nigde ...i kad je moja bliža rodbina to argumentovano odbila ni jedne novine tada to nisu objavile izvršen je toliki pritisak na pokrajinske odbornike - deo njih su imali višestruke funkcije i u opšinama i u rep organima- da je naravno izglasano...
Postovani, mislim da uopste nije normalno ni primereno govoriti u losem kontekstu sto se tice izgdranje bilo koje gradjevine,a pogotovo vaznog projekta kao sto je most. Novi sad je veliki i prenatrpan grad koji vapi za jos tri gradjevine tipa MOST.
HVALA
Nekada su ljudi sa društvene margine obično po javnim toaletima pisali razne parole i poruke, danas to rade po portalima,društvenim mrežama u vidu komentara. Metastaziralo ludilo.
Da su važnija tri gnezda, četiri mresišta i malo visoke trave od razvoja infrastrukture nikada nigde nijedan most nebi bio izgrađen. Ovoliko smešnih komentara davno nisam video.
U studiji se daju preporuke kako bi se smanjili negativni uticaji i eventualna zagadjenja i "strucna obuka"... odmah znamo da od tog preporucenog nece biti nista, a tek strucne obuke sto nece biti. Sve je jasno.
Studija baš onako, odiše ozbiljnošću...
Na primer ako pogledate malo bolje sliku "2-4 Prikaz zaštićenih područja..." možete videti da je kao osnova korišćen plan grada iz cca 1975-1980. Na njoj nema ni Limana 4 ni ulice Ive Andrića, a ono gde se završava čuveni vijadukt je u stvari ostatak nekadašnje subotičke pruge!
Kao brinuli su o detaljima tipa: "Ako Brus Li sleti bagerom u Dunav, moguće je manje lokalno zamućenje vode" a sa druge strane buka od saobraćaja ili vibracije prilikom izgradnje vijadukta i uticaj na već izgrađeni deo bulevara su u kategoriji "ok, videćemo kasnije".
Vidim niko se ne brine za klimatske promene i rast vodostaja u rekama !! Biće im super kao i ovima u BG na H2o kada im se poplave garaže sa skupim kolima!!
Da nebi bilo gužve, kako ti zamišljaš, sa sremske strane je neophodno da se napravi ozbiljna infrastruktura i prilaz/izlaz sa mosta, koji će moći da "proguta" saobraćaj koji dolazi sa duplih traka, bar sa strane grada, na onaj jadan, " naš nasušni" put...
Pravi problemi se vide, tek kad je stvar gotova, kada to radi kadar ove vlasti, što se već pokazalo, na žalost više puta!
Nikom ovde nista nije bitno. Ni za zagadjenje, ni da li taj most ima smisla. A i da jeste nista ne bismo mogli da uradimo. Najpostenije je pustiti ovu zemlju da propadne u miru, pa mozda nekad neka generacija u buducnosti ako ovde opstane moze o tome da razmislja.
Kako manja guzva kad planiraju obilaznicu kroz grad?!
Kako ce tacno teretmi saobracaj bulevarom Evrope umanjiti guzve?
To sto je ‘60 to bila daleka periferija grada i nije se planiralo preko 160000stanovnika tada sad ne pije vodu
Pa zato se rade revizije planova a ne samo kad Ugraditeljima odgovara
Promenila ss struktura grada, rasirio se, spojio sa Veternikom,..
To je sad krak autopita kroz grad!
Blago tebi
Ono što nije obrađeno studijom, a na grafici je prikazano u lošoj razmeri, je da će jedan stub biti po sred ulaza u Šodroš, u vodi. To znači da će dotok vode u Šodroš biti, praktično zaustavljen i da će Šodroš presušiti pose samo jedne godine sa niskim vodostajem.
Mirko
16.06.2023 • 10:29
Mirko
Sigurno bice bolje nego sto je sada za Saobracaj i Izgled! Sve sto se novo gradi je dobro jer ima zivota! Zabrinjavajuce je kada se nista negradi i stagnira jer Covek ulazi u laznu Apatiju ucauren u nekoj besmislenoj proslosti od koje niko nema boljitka!
Ok most, nego, sta ce vam vijadukt od kilometar ipo, koji ce hiljadama ljudi zakloniti sunce i dovesti saobracaj na visinu treceg sprata na bulevaru evrope?
Ono što pored ekoloških problema upada u oči je reč obilaznica. Da li će onda Bulevar Evrope biti "obilaznica"? Takođe, interesantna izjava za moguće zagađenje usled prevoza, kako oni kažu, hazarda. Znači opasne materije direkt kroz grad. Ili sam sve pogrešno razumeo? Znači da lagano možemo očekivati kamionski saobraćaj po sred grada uz verovatno neko pravilo o "posebnoj dozvoli" koju će svi prevoznici imati. Ako je meni ovakva ludorija pala na pamet, šta li će tek njima .
Sigurno bice bolje nego sto je sada za Saobracaj i Izgled! Sve sto se novo gradi je dobro jer ima zivota! Zabrinjavajuce je kada se nista negradi i stagnira jer Covek ulazi u laznu Apatiju ucauren u nekoj besmislenoj proslosti od koje niko nema boljitka!
Dragi arhitekti ja sam laik, amaterka ali dali je vama jasno da u svim zemljama se obavezno postavlja zastitna ograda od buke prometa posebno cemo to traziti na B.Evrope od silnih kamiona i motorista koji nam nedaju nocu da spavamo. Od kruznog kod Lidla prema kasarni obavezno zastitni zid. Druga stvar recite mi ko je isprojektirao tako mali kruzni tok ako mislite da prolaze kamioni? Sve kruzne po b.Evrope treba povecati radius ili dodati 3 traku a pesacke prelaze maknuti nize od istih jer dosta da 1 pesak prolazi sav promet se zaustavlja i prave se kolone. Dodjite ujutru ili oko 16.00 sati da vidite kolone prema gradu od kasarne nize. Umesto da kruzni za N.naselje ima izlaz ko ide tamo izlazi bez da ulazi u kruzni tok.
Najsmešnije je što se ugledamo na uređene zemlje u EU. Da sačuvamo eko sistem. Ovamo silne procedure da se ne zagađuje, a 2 kilometra dalje ispuštaju se fekalije i otrovi iz kanalizacije u taj isti Dunav.
Kako će uticati. lepo neće biti gužve kroz kamenicu i neću putovati 25 minuta kroz nju., Koliko će to izduvnih gasova da smanji ??? Koliko će potrošnje goriva to da smanji ??? Vremena ?
Pošto sam relativno malo više u materiji oko procedure izgradnje od da kažem "običnog čoveka", samo da objasnim da Studiju uticaja izrađuje akreditovano telo koje PLATI INVESTITOR. Studija je (tamo gde se proceni da je nužna) neophodni korak u proceduri za dobijanje građevinske dozvole (odnosno prijavu početka radova). Dalje ne moram ništa da pričam.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kako će novi most uticati na životnu sredinu u Novom Sadu: 021.rs donosi detaljnu analizu
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•16.06.2023.
•09:24 > 09:49
Komentari 57
Ðubre
Vlada
Urnebesno. Pa sami vi iz okolnih sela ovde kukate o mostu, Novosađanima ne treba.
Fero
Detelinarac021
Mihajlo_ns
Čiča
@
@ "nestranacka"
16.06.2023 • 13:48
budalastina
Postovani, mislim da uopste nije normalno ni primereno govoriti u losem kontekstu sto se tice izgdranje bilo koje gradjevine,a pogotovo vaznog projekta kao sto je most. Novi sad je veliki i prenatrpan grad koji vapi za jos tri gradjevine tipa MOST.
HVALA
Ne, Novi Sad nije veliki. Novi Sad je mali, a prenatrpan. Moze da se prepesaci bez problema sa jednog kraja na drugi. Od Petrovaradina do Novog Naselja jedva ima malo vise od 8 km. Ocigledno niste videli uredjene gradove koji imaju priblizno 400.000 stanovnika, a i vise u svakodnevnoj cirkulaciji kao Novi Sad.
Nema na cemu
NS
Robot
Dolazi nam stagnacija. Neće biti para ni za most.
Kad odustanu od mosta prišiće to vama, zato što ste se bunili. A onda ste ga ugasili.
Neuporedivo mnogo više je onih koji hoće most i neće da se bakću sa vama jer misle da je ta priča gotova i da lajete u vetar.
virtualni grad
IT stručnjaci iz celog sveta su već prikazali kako izgledaju virtualni gradovi. Ovaj stručnjak za Novi Sad u svojoj simulaciji mosta koji spaja obale nije računao na živa bića oko mosta(Bulevar gde su ljudi i priobalje gde su ljudi i životinje) nego na projekat koji se dobro plaća.
Изногуд
Погледајте коментаре по хрватским, словеначким или неким другим порталима, па ћете видјети огромну разлику.
Они знају да користе тастатуре на њиховим језицима, нема оног "sisala me majka, zelim da kazem...".
Biciklista
Лиманац
Мост није луксуз, већ потреба!
ne stranacka licnost
HVALA
Đorđo ali nije Melon
Ahil
stručnjaci
Mjari
NS_BOB
Na primer ako pogledate malo bolje sliku "2-4 Prikaz zaštićenih područja..." možete videti da je kao osnova korišćen plan grada iz cca 1975-1980. Na njoj nema ni Limana 4 ni ulice Ive Andrića, a ono gde se završava čuveni vijadukt je u stvari ostatak nekadašnje subotičke pruge!
Kao brinuli su o detaljima tipa: "Ako Brus Li sleti bagerom u Dunav, moguće je manje lokalno zamućenje vode" a sa druge strane buka od saobraćaja ili vibracije prilikom izgradnje vijadukta i uticaj na već izgrađeni deo bulevara su u kategoriji "ok, videćemo kasnije".
Bojan
Kad se ljudi naseli na divlje, ne dođe im uopšte teško da glumi da oko Kamenice već ne postoji obilaznica kojom mogu da idu, ali im je mrsko.
Limanc
Zokins
Nisam roBOT
Pravi problemi se vide, tek kad je stvar gotova, kada to radi kadar ove vlasti, što se već pokazalo, na žalost više puta!
Јулишка
Mile
Bob
mns
NS
Арсен Лупен
Ko da je
Milutin
@Pera Minhen
Kako ce tacno teretmi saobracaj bulevarom Evrope umanjiti guzve?
To sto je ‘60 to bila daleka periferija grada i nije se planiralo preko 160000stanovnika tada sad ne pije vodu
Pa zato se rade revizije planova a ne samo kad Ugraditeljima odgovara
Promenila ss struktura grada, rasirio se, spojio sa Veternikom,..
To je sad krak autopita kroz grad!
Blago tebi
Sofija
Mila
"lazna Apatija"
16.06.2023 • 10:29
Mirko
Sigurno bice bolje nego sto je sada za Saobracaj i Izgled! Sve sto se novo gradi je dobro jer ima zivota! Zabrinjavajuce je kada se nista negradi i stagnira jer Covek ulazi u laznu Apatiju ucauren u nekoj besmislenoj proslosti od koje niko nema boljitka!
Dobro je Covek, sendvic si zaradio.
G pen
sale
koja je svrha tog poduhvata?
Dusko
/
Dejan
Пеле
Cale
smejurija
Pera Minhen
Mirko
NS
Obarajte vlast zbog lopovluka a ne zbog zidanja mosta!
Janemba
Mr. No
Dragana
Predrag Milošević
Onan
Dušan Savić
Jaja
Ja bih voleo da Novi Sad ima jos 5 mostova da se saobracaj malko otpusi...
Pavle
Tja
Salamander
Onda je to obilaznica.
Ovako... turbokružno-tužno lapanje ugraditelja i "Izbavitelja".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H