Most u produžetku Bulevara Evrope spojiće dve obale, ali je pre njegove izgradnje podelio građane u mišljenju da li je potrebno da se gradi na planiranom mestu.
Razmislite još jednom o ovom objašnjenju:
Ovo je suština
"već sada dolazi do velikog zagušenja saobraćaja na postojećem kružnom toku gde se ukrštaju Bulevar patrijarha Pavla i Bulevar Evrope. Da bi se to izbeglo, pravi se vijadukt. On će omogućiti da ljudi koji se penju i spuštaju sa mosta, uopšte ne koriste ovaj kružne tokove, a oni koji se kreću od Telepa ka Limanima i obrnuto će ih koristiti i prolaziće ispod vijadukta. Vijadukt će tako doprineti smanjenju gužve u samom gradu."
Pitam: šta se tu menja kad se napravi vijadukt; isti saobraćaj koji su naveli ostaje i dalje na istom mesu.
Most se na ovom mestu ne pravi da bi poboljšao život Novosađana nego da bi se višestruko uvećale cene placeva na Popovici. Grad i narod plaćaju most, uništavaju život građanima na bul Ivo Andrić, bul. Narodnog Fronta, Heroja Pinkija, bul. Patrijarha Pavla, bul. Evrope i bulevari Cara Lazara i Cara Dušana. Kružni tok na Rumenačkoj da ni ne pominjemo. Gospoda iz Turbourbanizma koji su napravili turbokružni tok u kom se iz Fruškogorskd ne može napraviti polukružno, kao i turbografonačelnik ne znaju da su kružni tokovi za srednji intezitet saobraćaja. Na kružnom toku u Rumenačkoj je i sad ludnica u špicevima, a kad se desi nezgoda suvišno je i polemisati. I sve to zbog vlasnika placeva na Popovici. Isto kao i nacionalni stadion, on je maska, ideja je da se sajam izmesti o državnom trušku, a BG na vodi dobije jeftino BG Sajam da se širi i u tom smeru.
Ako im treba BG Sajam neka BG na vodi napravi novi sajam na Surčinu i eto im onda onaj stari sajam. Država ne sme da plaća, a privatni investitori da zarađuju. Jadni li ste i Beograde i Novi Sade!!?
Kada imate gradonačelnike Novog Sada teletabise, šta ste drugo mogli očekivati. To su ljudi bez ikakve vizije, bez adekvatnog obrazovanja da budu gradonačelnici, sve loši djaci, odnosno dva propala advokata. Jer da su bili dobri u svojoj struci ostali bi tamo, a pošto nisu bili nizašta onda su zahvaljujući propaloj sns radikalskoj vlasti došli na funkcije na kojima se nalaze.
Meni stvarno nije jasno zasto su zapeli bas tu da grade most, mogli su da kradu pare i da se most radi na nekom drugom mestu. Jedino sto mi ima logike je da se gradnjom tu dizu cene nekretnina sa sremske strane, odnosno da ce tamo tek da se gradi, a neko je vec kupio zemljiste. Isto kao sto se gradila i kovid bolnica. Ne treba nama most da stignemo za pola sata na aerodrom, treba nam da se grad siri i razvija po meri coveka, a ne da se stalno radi na urusavanju kvaliteta zivota vecine radi ogromnog profita privilegovane manjine.
Prodajem plac sa kucom u ulici iza Bulevara Evrope! Lokacija:pre predvidjenog vijadukta! Ja bezim iz ovog grada,pa eto inveatitoru ako hoce neka kupi,pa neka tuda naprave vijadukte,mostove,kruzne tokove…neka rade vise sta hoce,ja odoh! Novi Sad je izgubio svaku vrednost
Volim kako se urbanisti odmah pozivaju na strucnost cim im se neko usprotivi pritom zaboravljajuci da oni ne rade u urbanizmu jer su strucni vec stranacki podobni. Da su strucni ne bi grad licio na tursku kasabu. Da su strucni radili bi privatno gde mogu da pokazu svoje znanje ali nisu pa zive na nasoj sisi i jos se prave pametni
Pocecemo da licimo na kvart HongKonga koji je srusen krajem 80tih godina, tzv.ogradjeni grad. Nije bilo dnevnog svetla, prostor iznedju zgrada je bio do 2m, a u jednom trenutku su ogranicili visinu gradnje, jer su avioni tuda sletli. Stanovnici su radi brzeg kretanja, stavljali palete iznedju terasa i prozora i kretali se po njima. Stanovi od 20tak kvadrata u kojima je zivelo po 7-8 ljudi.
Ja sam za to da se u sklopu/ ispod vijadukta, a iznad starog postojećeg bulevara napravi stambeno poslovni kompleks. Neka to bude zgrada vijadukt! Krov ne mora da se gradi pošto će to biti asfaltna cesta vijadukta, struja će svakako biti dovedena i moći će stanari iz okolnih zgrada da se gledaju u oči sa novim stanarima zgrade vijadukta (humanizacija života u gradu). Značajne količine vode nastale padalinama na cestu vijadukta mogu se iskoristiti za pokretanje vertikalnih mikroturbina koje će proizvoditi električnu energiju i osigurati održivost energitskih resursa. Uz sve to, rešiti će se i problem stanovanja i prihvatljive cene smeštaja za značajan broj ljudi koji dolaze da žive i rade u Novom Sadu.
Neko ima pokvarene planove da cima ljude u svom prostoru, pravi mostove preko kuća i ruši gde hoće. Ovo sa kamionima u dnevnom boravku i stizanje na aerodrom na Surčin za pola sata je vrh!!!
Složite se šta čekate, privilegovani ste da putujete, ovo je za vaše dobro.
Treba izgraditi taj most na bulevaru Evrope, jedan most preko kanala u produžetku Beogradskog keja,most kod tvrđave na postojećim stubovima,ali samo za laki saobraćaj i odmah još jedan kod Futoga. Tada se može reći da je saobraćaj rasterećen.
Most je samo prvi korak. Sledeći korak je izmeštanje zaštitnog nasipa i potom betoniranje dela Dunavskog korita.
Nije napravljena studija slučaja i procena uticaja.
Da pojednostavim - da li vi želite da to radi ekipa kojoj je trebalo tri godine da renovira bazen koji je u međuvremenu pukao, radovi se produžili, troškovi višestruko narasli a na kraju su svojim rešenjem onemogućili postavljanje startnih platformi te je nemoguće održavanje zvaničnih takmičenja?
Možemo mi sve to ignorisati, možemo se praviti blesavi, možemo ismejavati ali će sve to na kraju doći na naplatu.
A u ostatku Srbije je već došlo na naplatu!
hahaha da, to jeste obilaznica, ali sa sremske strane hahaahah
Nigde ne vidim sliku kako će to izgledati početak od Tone Hdžića, šta će biti sa bulevarom, je l' se razdvaja, spaja, kako prema Cara Dušana, kako prema Bul. Patrijarha Pavla itd.
Nisam zaista sve pročitao priznajem muti se oko uočljive priče, problem se ukratko svodi na dve stvari: zaobilaznica se zove da bi kamioni mogli da tutnje s druga stvar, da ti kamioni će nositi drva sa Fruje dok ne ostane ništa... tome služi most, da ne bude niste znali.... evo znate
E da, one kojima je novo naselje primer humanog zivota moram da podsetim da tako nesto prostrano vise ne moze da se napravi, jer je onda zemljiste bilo prakticno besplatno investitoru, posto ga je drzava oduzimala od vlasnika za tepsiju ribe.
Danas bi to bilo kao da drzava za male pare uzme privatnu zemlju i da je npr. Galensu. Izbila bi revolucija, a onda se moralo trpeti.
Него докле ћемо ми са Насеља бити таоци транзита? Шлепери нам тутње кроз густо насељено место препуно деце и старих људи. Још су почели и пешачке прелазе да нам укидају. Праве мотопут од насељских булевара. Тај пут за Паланку што обилази Насеље, Ветерник и Футог је прича дуга бар 30 година.
Meni most uopste nije sporan. Pogledajte prirodu ispod mosta Slobode sa Kamenicke strane. Pogledajte prirodu ispod most kod Beske...Most po difoltu uopste ne mora da ugrozi prirodu Sodrosa i Ribarca. Sporan je Novi Sad na vodi koji hoce da grade. Jos betona, suzavanje korita reke, opasnost po grad od poplava. To je sporno.
A sto se tice ovog strucnjaka, nisam znao da je i ceo Telep divlja gradnja (mislim na kuce). Zar nisu samo "dodjosi" ti koji grade nelegalno? Iznenadio sam se sa komsijama madjarima. Zar i vi?
Ako hiljade ljudi koji zive na tom potezu ne kazu javno svoje misljenje, onda ste zasluzili da budete ovce koje ce udisati kamionski dim i nakon cega ce vam stanovi vredeti kikiriki lovu a platili ste ih papreno!
Dušan Miladinović dir. urbanizma se sad vadi da je to obilaznica oko Sr. Kamenice pa vi ste smešni koliko ste teški, budalaština, po njemu se znači 60-tih godina prošlog veka pravila zaobilaznica oko Sr. Kamenice, a oko NS-a nije!!! Bolje nemoj više objašnjavati prodana dušo!
"Sva ostala naselja koja su nastala zapadno od Bulevara Evrope je posledica masovne ilegalne izgradnje devedesetih godina"
Blago nama s ovakvom predsednicom Društva arhitekata. Pa Telep postoji još od devedesetih godina devetnaestog veka. Promašila je za sto godina, ali nema veze.
Satelit postoji od 1960tih.
Novo Naselje je građeno 1970tih.
Jeste da su ovi delovi grada dalje od centra, ali su delovi grada (Telep je to postao posle Drugog svetskog rata, a Satelit i Novo Naselje od kada su sagrađeni).
021 da ode svojim dronom i snimi sta se izgradilo tamo gde treba da predje most, pa ce svima neke stvari biti jasnije... Zasto se gradi most, zasto tu, zasto se tolki saobracaj ocekuje pa eto mora i tolki vijadukt.. a na to sto se tamo, "preko" izgradilo (a niklo je nesto sto lici na stambeno naselje) treba dodati Galens gradnju na pocetku Telepa kod Limana, tj na istoku Telepa i pocetku Adamovicrevog , i sta ce tek da gradi + Galens naselje na brodogradilistu.. Miladinovic kaze "ne mozete ziveti u gradu a ocekivati atmosferu sela i prirode" al upravo je on to omogucio/omogucice tim novoizgradjenim zgradicama sa Sremske strane, kao i Galensu, izgradnjom cele ove saobracajne infrastrukture a i pomeranjem nasipa (a sve to o nasem trosku i istovremeno na ustrb kvaliteta nasih zivota!)
Samo budale rade po zastarelom planu od pre 50 godina,a nevide ono što im se dešava svake godine. Jesu li predvideli klimatske promene? Jesu li uzeli u obzir da je grad izgrađen i prenasrljen?Da ima dovoljno pitke vode ?
To je ista zavrndačena vijuga SNS napravila.
Vlasnika restorana Predejane je infarkt oduvao.
Ona obilaznica je spomenik pohlepi i gluposti.
I ovaj vijadukt će biti (ukoliko uopšte i bude ?!) isto to.
Spomenik pohlepi i gluposti.
U grob se ne nose ni zlato ni novci.
Samo dela i nedela.
A deci i to ostavljate.
"Naglašava da građani treba da shvate da ne može da se živi u gradu, sa svim pogodnostima koje on nudi, a da se ima ugođaj kao da živimo na selu ili prigradskom naselju"
Ovaaaaaj...na primer, stajaznam, recimo - Amsterdam?
Ili staro Novo Naselje, ako cemo nesto blize?
Medjutim, cini mi se da ubrzano idemo putem kojim ce grad izgledati kao malo jaca favela...
Ovaj most vec postoji jer je pomeren preko Stranda. Most koji je potreban je tamo gde se prelazi jos uvek sa skelom. Ovaj mmost se pravi za potrebe galensa i vikendasa. I dosta laznog filozofiranja.
Za most i vijadukt se znalo jos od davno. Svako ko je pogledao plan i maketu mogao je da vidi da ce vijadukt da prolazi relativno blizu zgrada u okolini. Tako da onaj koji kupuje nekretninu bez da se prvo informise sta se planira u tom delu grada ispadne vrlo naivan.
E sada neka arhitekte traže analizu uticaja neizgradjivanha mosta na stanovnike Limana. Da li ste vi normalni? Gradite taj most i baš vas briga. Imate većinu, iskoristite je. Gde su bili aktivusti kad se gradili Kamenjar 3-6? Ah, da. Nije zgodno zbog arsenala da se ovima zamera. A sad im bitne ptice u dupljama. Kome smo mi bitni koji udišemo ceo saobraćaj iz B. Palanke, Begeča, Gložana, B. Petrovca, Futoga, Rumenke, Kisača, Veternika, N. Naselja, Detelinare, Adica, Adamovićevog naselja, Telepa i vele Zapadne i Severne Bačke kada požele da predju u Srem? Ima li neko normalan da kaže tim aktivistima da se nose u peršun! Odakle su i došli.
Uzurpirli ste Ribarac nelegalnom gradnjom, Šodroš ste uništili smećem i kerećim izmetom na sve strane. Prodali ste kuće od baba i deda za stanove u istom tim zgradama, i sad bi malo most na neko drugo mesto da prebacite. Niste se nešto otimali za placeve u Futogu jer vam je to bilo selo, a sad smatrate da njima više treba most nego vama. Vrlo ste licemerni, nije 90tih nicala divlja gradnja, nego zgrade na placevima koje ste vi prodavali istim tim koje sad optužujete da betoniraju, za salonce u centru i na Keju, i nelegalne kuće koje ste pravili na Ribarcu i Kamenjaru se niste bunili.
Ne radi se o tome sta gradjani misle da li je most tu potreban ili ne, niti da li branioci Sodrosa taj deo *vide* kao vazan da ostane prirodan. Radi se o tome da, "da je bilo sve po zakonu..", most tu ne bi smeo ni da se planira a kamoli gradi, nakon sto je veliki deo Kamenicke ade utvrdjen (zakonima!) kao staniste zasticenih i strogo zasticenih zivotinjskih vrsta, i na osnovu toga ne sme ni sta tu da se radi, jer ako se radi - krse se razni zakoni. Kada je davno pre taj most ucrtan tu, Kamenicka ada nije bila zasticena u smislu u kom danas jeste, al nazalost izgleda samo na papiru/u zakonima...
Miladinoviceva objasnjenja i opravdanja su vise nego sramna!
Neverovatno je da takav covek, koji je otvoreno na strani investitora, bude izabran na to radno mesto.
Gradjani su zadnjih 15 godina prepusteni sami sebi, a kriminalci kolo vode.
Strasno, o ovome ce se pisati knjige i uciti jednog dana na gradjevinskim fakultetima, kako ne treba da se radi!
"već sada dolazi do velikog zagušenja saobraćaja na postojećem kružnom toku gde se ukrštaju Bulevar patrijarha Pavla i Bulevar Evrope. Da bi se to izbeglo, pravi se vijadukt. On će omogućiti da ljudi koji se penju i spuštaju sa mosta, uopšte ne koriste ovaj kružne tokove, a oni koji se kreću od Telepa ka Limanima i obrnuto će ih koristiti i prolaziće ispod vijadukta. Vijadukt će tako doprineti smanjenju gužve u samom gradu."
Nek prvo gospodin iz urbanizma i gospoda iz gradske uprave kupe stanove na bulevaru evrope ispod buduceg vijadukta, pa neka se onda vijadukt gradi i to ne do treceg, nego ako treba i do devetog sprata!
Prvo iselite ljude na lokacju koju hoće,napravite im stanove,kuće. Onda srušite sve zgrade i pravite valjano da ima i drveća i ptica.
O prodaji stanova gde ide kamion na tri metra od prozora je svima nelogično. Ko hoće tako neka odmah izgradi sebi tako. Neka oblepi za početak stan i kuću sa nacrtanim kamionima,prozore da ne pere neka zalepi slike aerodroma i gleda u brze puteve.
prava obilaznica je planirana da ide u produžetku vojvode stepe iza veternika i futoga i da se dalje priključi na puta za B. Palanku. Devedestih milošću i blagonakolnošću mirovića i mirčića je dozvoljeno sirotim izbjeglicama da na trasi obilaznice naprave kućurde koje su naknadno legalizovane.
Potreba za gradnjom vijadukta je nastala zbog omogućavanja izgradnje novih zgrada preblizu kružnog toka na početku Bulevara Evrope zbog kojih je nemoguće napraviti petlju gde je ona trebalo da bude (na mestu kružnog toka), tako da je vijadukt iznuđeno rešenje - još jednom se izašlo u susret investitorima na uštrb kvaliteta života građana.
Pogledajte porjekat i pocetaj vijadukta, idu samo dve trake jedna gore i jedna dole. Zamislite samo guzve koje ce se tu stvoriti, bez mozga potpuno. Prvobitni plan iz 60tih je bio mnogo bolji, ovo je cisto ugradjivanje sa vijaduktom.
Most jeste potreban i slažem se sa urbanistima da ako stave most iza kruznog toga, tu ce nastati opsti kolaps, najbolje da su most stavili negde kod Futoga/Veternika, ali bi se onda verovatno ljudi iz tih naselja zalili ...
Ako pogledas velike gradove u svetu, vijadukti prolaze kroz naseljena mesta, pogledaj samo Bruklin, to je realnost globalizacije i velike koncentracije ljudi u gradovima i praznjenju sela.
I R02 ponavlja laž da je most tu planiran decenijama. Planiran je kao jedna od opcija do izgradnje Mosta slobode, izabrana je druga - tu svi planovi prestaju.
Kad su ponosni papani hrlili bezglavo da kupe tamo sto su kupili,bilo ih ke naveliko briga za sve ostale. Uslovi okoline su se promenili, da mozda treba da brinemo za njih ? Znalo se puno davno za taj most i viadukt, neka se obrate investitorima a ne javnosti pa da se svadjamo izmedju sebe zbog njihovog problema buke... Sta da kazu ovi sto zive u Suboticevoj, Partizanskoj,cute i trpe,neka tako bude i ovde !!!
Gospodin M. je odavno prešao Rubikon, zajedno sa svojim poslodavcima. Posle toga, ostaje samo nadmoćni cinizam, sažet u onom čuvenom "Pa šta!?".
Nema vise ni trunke obraza, morala, empatije, poštovanja javnog interesa.
Zato moramo da se borimo da ovo nasilje prestane.
Šodroš oaza ovog ili onog? Bio tamo pre par godina znači đubreta fekalija iz nekog srušenog toaleta na tone leglo zaraze i prljavštine sve pored neke kafanice i plažice na kojoj sigurno dobiješ buva ako raširiš peškir jer džukela svih fela trči okolo ma Novosađanima niko nije ugodio nikad zato samo pravite sve što treba i da se zaobiđe ono usko grlo u Sremskoj Kamenici i kolene svaki vikend.
Jedina primedba je da je skupo.
A ovo da ce da umanji komfor, cenu... ionako su stanovi tamo bili jeftiniji nego drugde, a i svi su znali da je to prometan bulevar, i da ce biti kao na bul oslobodjenja, cara lazara, futoskoj.
Glupe su primedbe.
Sve pohvale za tekst. Ovo je, po meni, pitanje svih pitanja u vezi sa planiranim novim mostom, tj. da li ce i koliko ljudi koji zive uz planiranu trasu novog mosta biti ugrozeni njegovim postojanjem. A poznajuci gradske vlasti (sadasnje i prethodne), plasim se da to uopste nije bio faktor prilikom planiranja.
"Kada bude izgrađen Fruškogorski koridor, ljudi koji žive na Bulevaru Evrope, Telepu i Limanima će do aerodroma Nikola Tesla stizati za pola sata."
99,9% navedenih ide na pomenuti aerodrom jednom do dva puta godišnje, a i tad SIGURNO ne kreću "u minut", jer treba doći ranije, zbog aerodromskih procedura.
"Naglašava da građani treba da shvate da ne može da se živi u gradu, sa svim pogodnostima koje on nudi, a da se ima ugođaj kao da živimo na selu ili prigradskom naselju."
Može. Ako su taj grad planirali ljudi koji nisu nestručni i korumpirani.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Konačno objašnjenje kako je novi NS most obilaznica: Uticaj vijadukta na stanovnike Bulevara Evrope
Autor: Uglješa Bokić
Novi Sad
•22.06.2023.
•12:05 > 10:41
Komentari 69
Zdrav razum
Ovo je suština
"već sada dolazi do velikog zagušenja saobraćaja na postojećem kružnom toku gde se ukrštaju Bulevar patrijarha Pavla i Bulevar Evrope. Da bi se to izbeglo, pravi se vijadukt. On će omogućiti da ljudi koji se penju i spuštaju sa mosta, uopšte ne koriste ovaj kružne tokove, a oni koji se kreću od Telepa ka Limanima i obrnuto će ih koristiti i prolaziće ispod vijadukta. Vijadukt će tako doprineti smanjenju gužve u samom gradu."
Pitam: šta se tu menja kad se napravi vijadukt; isti saobraćaj koji su naveli ostaje i dalje na istom mesu.
Mišo NS
Ako im treba BG Sajam neka BG na vodi napravi novi sajam na Surčinu i eto im onda onaj stari sajam. Država ne sme da plaća, a privatni investitori da zarađuju. Jadni li ste i Beograde i Novi Sade!!?
Jovan
Igor
Ana
Miloš
Mirna
Chiki
sns activ
Marta
Shaca
Pa ovi su poludeli totalno...
Kosta021
NSTulip
gledate kamione
Složite se šta čekate, privilegovani ste da putujete, ovo je za vaše dobro.
Liman
Banderaš
Građanin u pokušaju
Nije napravljena studija slučaja i procena uticaja.
Da pojednostavim - da li vi želite da to radi ekipa kojoj je trebalo tri godine da renovira bazen koji je u međuvremenu pukao, radovi se produžili, troškovi višestruko narasli a na kraju su svojim rešenjem onemogućili postavljanje startnih platformi te je nemoguće održavanje zvaničnih takmičenja?
Možemo mi sve to ignorisati, možemo se praviti blesavi, možemo ismejavati ali će sve to na kraju doći na naplatu.
A u ostatku Srbije je već došlo na naplatu!
Ajme Nama
Nigde ne vidim sliku kako će to izgledati početak od Tone Hdžića, šta će biti sa bulevarom, je l' se razdvaja, spaja, kako prema Cara Dušana, kako prema Bul. Patrijarha Pavla itd.
dz0
Vule
Danas bi to bilo kao da drzava za male pare uzme privatnu zemlju i da je npr. Galensu. Izbila bi revolucija, a onda se moralo trpeti.
prof
Sa čim i gde da putuju?
Milan
Kike
Марко
Zokins
ZoxiNS
A sto se tice ovog strucnjaka, nisam znao da je i ceo Telep divlja gradnja (mislim na kuce). Zar nisu samo "dodjosi" ti koji grade nelegalno? Iznenadio sam se sa komsijama madjarima. Zar i vi?
Lili
021
Bojan
Čisto da se zna, postoji obilaznica oko Kamenice koja se ne koristi. To svakako ne menja činjenicu da niste bitni, onako nimalo.
vladimir
stara mimi
Blago nama s ovakvom predsednicom Društva arhitekata. Pa Telep postoji još od devedesetih godina devetnaestog veka. Promašila je za sto godina, ali nema veze.
Satelit postoji od 1960tih.
Novo Naselje je građeno 1970tih.
Jeste da su ovi delovi grada dalje od centra, ali su delovi grada (Telep je to postao posle Drugog svetskog rata, a Satelit i Novo Naselje od kada su sagrađeni).
Molba
Zokins
Salamander
Vlasnika restorana Predejane je infarkt oduvao.
Ona obilaznica je spomenik pohlepi i gluposti.
I ovaj vijadukt će biti (ukoliko uopšte i bude ?!) isto to.
Spomenik pohlepi i gluposti.
U grob se ne nose ni zlato ni novci.
Samo dela i nedela.
A deci i to ostavljate.
Pera
Ovaaaaaj...na primer, stajaznam, recimo - Amsterdam?
Ili staro Novo Naselje, ako cemo nesto blize?
Medjutim, cini mi se da ubrzano idemo putem kojim ce grad izgledati kao malo jaca favela...
G pen
DarthVader
@dejan
Sss
Vijadukt Kip-Čardak ?
Kakav će tek tamo haos da naprave.
Molim političare iz
Aleksandar
Srđan
Khm
Zbogom pameti
Pa sad me baš briga
Nisu se bunili ni za šta dok nije došlo na njihova vrata.
Pa sad je meni u redu da vam kamioni idu kroz kujnu, ako treba.
Sad ste sami - tako ste izabrali, pa uživajte.
Koferce
Neverovatno je da takav covek, koji je otvoreno na strani investitora, bude izabran na to radno mesto.
Gradjani su zadnjih 15 godina prepusteni sami sebi, a kriminalci kolo vode.
Strasno, o ovome ce se pisati knjige i uciti jednog dana na gradjevinskim fakultetima, kako ne treba da se radi!
Robot
Ovo je istina.
Obilaznica
LaLoš
sale
Lala
sve vas treba
O prodaji stanova gde ide kamion na tri metra od prozora je svima nelogično. Ko hoće tako neka odmah izgradi sebi tako. Neka oblepi za početak stan i kuću sa nacrtanim kamionima,prozore da ne pere neka zalepi slike aerodroma i gleda u brze puteve.
pajo patak
Srafciger
Telep
DD
Ako pogledas velike gradove u svetu, vijadukti prolaze kroz naseljena mesta, pogledaj samo Bruklin, to je realnost globalizacije i velike koncentracije ljudi u gradovima i praznjenju sela.
Vlada
Dejan
Dejan
Srki
Nema vise ni trunke obraza, morala, empatije, poštovanja javnog interesa.
Zato moramo da se borimo da ovo nasilje prestane.
Eeeee
Olge Petrov
Sto prilikom gradnje, sto kada krene saobracaj sa Fruskogorskog koridora ka autoputu
Vule
A ovo da ce da umanji komfor, cenu... ionako su stanovi tamo bili jeftiniji nego drugde, a i svi su znali da je to prometan bulevar, i da ce biti kao na bul oslobodjenja, cara lazara, futoskoj.
Glupe su primedbe.
Kosovo je srpsko
Savica
Novi Most
Mijedvijed
99,9% navedenih ide na pomenuti aerodrom jednom do dva puta godišnje, a i tad SIGURNO ne kreću "u minut", jer treba doći ranije, zbog aerodromskih procedura.
"Naglašava da građani treba da shvate da ne može da se živi u gradu, sa svim pogodnostima koje on nudi, a da se ima ugođaj kao da živimo na selu ili prigradskom naselju."
Može. Ako su taj grad planirali ljudi koji nisu nestručni i korumpirani.
Kako
Da
Promblem je što je te stanove sad već nemoguće prodati.
Investitoru 5+.
Na faxu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H