Dragi "savesni" vozači, pripadam grupi građana koje nazivate divljacima. Da bi neko divljao SVOJIM automobilom,a ne pozajmljenim tatinim (takvi prave sr..nja), mora da ima apsolutno ispravan automobil,brze reflekse, i veštine za koje mirko A.u centru NAVAK još nije ni čuo. Ja sam Novosađanin,ali mi ne pada na pamet da "ludujem" po gradu,pored škola i sl. A vi smotani sugrađani,koji na vidnom mestu u autu držite prvu pomoć,prsluk i jelkicu od pola metra na staklu da ne vidite ni semafor.... Obiđite malo naš glavni grad pa da vidite kako se vozi, u gužvi. A što se mišeluka tiče, samo vi apelulte da se mi divljaci primirimo, pa kad vam klinci sa "P" na autu sjure u grad i budu palili gume ispred vas i vaše dece,jer ste ih od gore oterali, pitaću vas.
Kad se ide ka gradu Institutskim putem iz Sr Kamenice se izadje (stoji tabla) kod one velike bele kucerde, nesto pre semafora. Zatim ponovo znak za izlazak iz Sr Kamenice nakon izlaska iz tunela. A pre tunela ogranicenje 80.
Kad se ide ka Sr Kamenici na mostu ogranicenje 80 pred tunelom tabla da se ulazi u Sr Kamenicu, na krivini ogranicenje 40 (ko skrece desno ka Institutu) da bi posle skretanja levo na semaforu opet usli u Sr Kamenicu
1. Sta doticne kamere smatraju za prekracenje brzine u tunelu ka NS i u tunelu ka SrK
2. Oce se videti i oni sto divljaju po Miseluku
HVALA
Anonimus ti je lepo objasnio...
u svetu se ovakve stvari odavno primenjuju. čak je otišlo toliko daleko da sistemi mogu da detektuju vožnju u suprotnom smeru (jbg. desi se...).
što se tiče merenja prekoračenja brzine to su malo drugačiji sistem ali se apsolutno slažem da ga treba meriti...
Zaustavljanja se ne detektuju da bi se nekom naplatila kazna, već da bi odma bila upozorena saobraćajna policija da što pre reaguje i smanji rizik od nezgode, a eventualno i ostale hitne službe ukoliko je došlo do sudara ili požara. Sve to su u tunelu visoko rizične situacije u kojima po pravilu kasne dojave telefonom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nove kamere u tunelu na Mišeluku
Novi Sad
•18.11.2011.
•10:45 > 10:52
Komentari 9
divljak_mišeluk
elem - pitanje
interesantno
pitanje
Kad se ide ka Sr Kamenici na mostu ogranicenje 80 pred tunelom tabla da se ulazi u Sr Kamenicu, na krivini ogranicenje 40 (ko skrece desno ka Institutu) da bi posle skretanja levo na semaforu opet usli u Sr Kamenicu
1. Sta doticne kamere smatraju za prekracenje brzine u tunelu ka NS i u tunelu ka SrK
2. Oce se videti i oni sto divljaju po Miseluku
HVALA
nema deda mraza
na tom mostu se toliko postovalo ogranicenje pa su na njemu postavili znak izlaska iz grada i automatski dozvolili malko vecu brzinu tatarima.
a ja sam vec dodao
'u tunelu se zaustavlja samo onaj ko je primoran'
Ivan
u svetu se ovakve stvari odavno primenjuju. čak je otišlo toliko daleko da sistemi mogu da detektuju vožnju u suprotnom smeru (jbg. desi se...).
što se tiče merenja prekoračenja brzine to su malo drugačiji sistem ali se apsolutno slažem da ga treba meriti...
nikola
nema deda mraz
'Kamere sada detektuju zaustavljanje, a ubuduće će beležiti i prekoračenje brzine'
u tunelu se zaustavlja samo onaj ko je primoran.
Na tom mostu i treba prvenstveno beleziti prekoracenje brzine tatara i motociklista.
jaaa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H