Novo izdanje letnje Kritične mase, masovne vožnje biciklista ulicama Novog Sada, zakazano je za danas, 28. jul. Tema vožnje je potreba da se centar grada oslobodi pritiska motornog saobraćaja.
Nema šta ova naprednjačka udruženja time da se bave, šanse su veče da će na planeti nestati goriva za automobile nego da ćemo prestati da vozimo kroz Dunavsku i Zmaj Jovinu. Jedino je pitanje da li će se iscrtati staze ko svet ili ćemo i dalje ovako, trećeg nema.
Večeras oko 23 časa na mostu slobode jedna traka prema kamenici jedna plus zustavna ka gradu. Vozim ka gradu kad odjednom ka meni na el. biciklu potpuno neosvetljen zaustavnom trakom uz most u kontra smeru frajer na tom elektiričnom biciklu!?!?!?!?!? Ladno sma ga mogao pokupiti pošto sam ga video tek na nekih 10 metara od mene a srećom je gužva pa se vozi polako. Da li je to normalno??? Ma bre ne bi vam dao ništa ni bici staze vi ste bre ludi i pošten svet treba da robija zbog samoubica.
Bilo bi divno da aktivisti NSBI učine isto tolike napore u edukaciji biciklista o saobraćajnim propisima.
Svi građani su svedoci neverovatno velikog broja slučajeva nepoštovanja saobraćajnih pravila od strane biciklista.
Pod hitno uvesti registarske oznake za bicikliste i adekvatne kazne!
Voze se gde god im padne na pamet, i u suprotnim smerovima i kroz crveno i kroz Zmaj Jovinu i Dunavsku i kejom po tartan stazi i šetalištu...
Da se malo NSBI pozabavi ovim...
I nemojte da polemiše o ovome jer za svaki navod ste svi barem jednom doživeli lično da vidite.
Vi gospodine pod hitno da vratite i tastaturu i vozačku dozvolu. Sve vam piše u članu 47 ZOBS, pa i ovo: "Vozač koji pri skretanju preseca biciklističku stazu, odnosno traku, dužan je da propusti vozila koja se kreću stazom, odnosno trakom."
Ako ne skreće, biciklistička staza je po istom tom zakonu put (član 7), što znači da je ukrštanje staze sa kolovozom raskrsnica i tu se primenjuju sva pravila koja važe za raskrsnice.
Neverovatno je koliko ljudi u Novom Sadu misli da ako ima volan u rukama, svi treba da se sklone. Potpuno nasilničko razmišljanje.
Ova sekcija sa komentarima je pravo lice Srbije. Svi smo mi biciklisti dragi sugradjani, svi smo mi pesaci, a vecina su i vozaci. Treba svi da tezimo da zastitimo nasu decu, da tolerisemo jedni druge, da zivimo ispunjene zivote.
Manite se mrznje, ona nas je dovela tu gde smo sad, a ne gde zelimo da budemo.
Kad god je vreme povoljno, vozim bicikli. Auto stoji u dvorištu. Vodim računa o drugim učesnicima u saobraćaju. Najveći problem su ebajkovi , uglavnom dostavljači , koji voze i do 35Km na sat i ponašaju se kao da su jedini. Često vidim da voze po kolovozu pošto je bolji od biciklističke staze. Nema ko da ih kazni.
Kada sam pešak, nerviraju me biciklisti i vozači motornih vozila. Kada sam biciklista, nerviraju me pešaci i vozači motornih vozila. Kad sam vozač motornog vozila, nerviraju me pešaci i biciklisti.
Previše smo mi nervozni i netolerantni.
jao novosadjani ajde ne ke***te vise, ja sam svaki dan na bajsu i nista me fali sa voznjom po/oko centra. samo se zalite na nesto a problem je sto ste sami nesposobni
Pešačka zona je ZA PEŠAKE!!!
Potvrda o poznavanju saobraćajnih propisa OBAVEZNA!!!
BEZ jasnih obeležja- prsluci, svetla I obavezna kaciga - ozbiljne kazne!
Sve drugo je bezobrazno i probijanje tuđih granica.
Ja sam vozač bicikla.
Molim NBSI i Radio021 (sa obzirom da aktivno prati bicikliste, naravno kroz tekstove) da što pre organizuju seriju obuka za vozače biciklova.
Nepoznavanje saobraćajnih propisa u vezi biciklova u saobraćaju je alarmantno, izuzetno opasno i na kraju, neprihvatljivo sa stanovništva bezbednosti kako biciklista tako i ostalih učesnika.
U onom što javno objavljuje NSBI a R021 prenosi ima jako puno suprotnosti sa pozitivnim Zakonom o bezbednosti saobraćaja. To je aposlutno dovođenje u zabludu.
Molim vas sve, zapamtite: BICIKL NEMA APSOLUTNO NIKAKVU PREDNOST NAD AUTOMOBILOM.
Vozač bicikla nema nikakvu prednost nad vozačem automobila (i drugog vozila).
Prednost pešačkog prelaza se ne odnosi na biciklove ni u kom pogledu.
Biciklistička staza i biciklistička traka nemaju prednost nad putem i kolovoznom trakom.
Molim sve, naučite ovo i zapamtite. Za dobro svih.
Ne postoje " biciklisti " šta vam je ljudi. "Biciklisti "nisu posebna vrsta ljudi. Zašto dozvoljavamo da nas dele , da gnev koji se nakuplja u ljudima zbog načina i uslova u kojima živimo , umeravamo jedni na druge umesto tamo gde treba.
Ja sam i "biciklista" i "vozač" i "pešak",kao i verujem dobar deo mojih sugrađana.
Kao građanin tražim i bolje biciklističke staze i kolovozne trake i pešačke staze.
Bahatih ljudi ima , ne vezano za koji se vid prevoza tog dana odluče.
Čemu ovoliki gnev, nasilje ....jedni protiv drugih , hajde da usmerimo gnev tamo gde je potrebno, umesto što dozvoljavamo da nam bace kosku oko koje ćemo se svađati.
Hoćemo obavezno osiguranje od 1000 dinara godišnje za bicikliste. Tehnički pregled je sledeći, svetla napred i nazad, ispravne kočnice i prsluk noću su minimum minimuma.
Лепо кациге на главу , жуте прслуке,светла са обадве стране,испит о познавању саобраћаја ,маме са бебама и колицима да пропусте и да се обележи пешачки прелаз код семафора преко бициклистичке стазе а њима стрелице на стази дозвољен смер
Da nisu tako samozivi, bahati i s nedostatkom saobracajne ( a 90% i kucne ) kulture mozda bi imali podrsku gradjana. Ovako su samo omrazena grupa koja terorise kako vozace tako i pesake.
Nikada im necu dati svoju podrsku ni u cemu dok ne porade na podizanju svesti kako biciklista treba da se ponasa i ne nauce pravila u saobracaju.
...baš sve zahteve biciklista i treba negovati kulturu biciklizma, gde NS prednjači razvojem i infrastrukturom u odnosu na ostatak Srbije.
S druge strane, sećam se da su me zaposleni u Zelenilu "skidali" sa bicikla kao tinejdžera u prolasku kroz Dunavski park. U tom kontekstu, a posmatrajući ponašanje ne samo dostavljača, već građana - biciklista uopšte, dok voze kroz uži gradski centar, odnosno pešačkim zonama, bez pardona, mogu da potpišem da ću izlomiti i vozača i bicikli u slučaju da me udari, ili ne daj bože neko od dece. Mirne savesti i punog srca.
Sjajno je da gori plamen i da se bori za nešto bolje, ali jednako je važno u tu borbu ići osvešćen i samosvestan.
Generalno podržavam poboljšanje uslova za bicikliste ali to apsolutno ne znaći dozvoliti im vožnju po pešačkoj zoni. Milion puta sam doživela da me neki zamalo obori. Tamo je i gomila male dece. Tražiti tako nešto je izuzetno sebično. Normalno je tražiti još staza da se napravi ili da se poboljšaju postojeće ali ove što jurcaju po pešačkoj zoni treba kažnjavati. Mada sumnjam da ovi organizatori ustvari imaju za cilj zamajavanje i medjusobno sukobljavanje gradjana da se odvrati pažnja od drugih stvari, inaće bi tražili nešto normalno.
Ne treba obraćati pažnju na ove režimska udruženja koja kobajagi zastupaju bicikliste. Treba da budemo daleko uporniji i agresivniji kad imamo posla sa divljom i primitivnom bagrom kojoj "smetamo".
Udružimo se i ne pravimo od toga famu, ovo je zahtev koji traje dugo i trajaće i posle apokalipse. Rešavajte probleme biciklista brže, pa ćete imati više vremena da se bavite apokalipsom kad joj dođe vreme.
da se "slavni" NBSI doseti da organizuje i elementarnu obuku o učešcu u saobracaju velikog dela svojih članova koji misle da je apsolutno dovoljno znati okretati pedale na bajsu.
Zabraniti im da voze u pešačkoj zoni i na svim trotoarima, jasno obznaniti da nemaju prvenstvo u odnosu na pešake na ukrštanju sa pešačkim prelazima, a nek se bore za izgradnju pešačkih staza i bolje uslove na kolovozu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađani danas u novoj Kritičnoj masi: Vožnjom do boljih uslova za bicikliste u centru
Autor: 021.rs
Novi Sad
•28.07.2023.
•07:57 > 08:05
Komentari 32
Vlada
Nema šta ova naprednjačka udruženja time da se bave, šanse su veče da će na planeti nestati goriva za automobile nego da ćemo prestati da vozimo kroz Dunavsku i Zmaj Jovinu. Jedino je pitanje da li će se iscrtati staze ko svet ili ćemo i dalje ovako, trećeg nema.
Dokle
Nemanja
Svi građani su svedoci neverovatno velikog broja slučajeva nepoštovanja saobraćajnih pravila od strane biciklista.
Pod hitno uvesti registarske oznake za bicikliste i adekvatne kazne!
Voze se gde god im padne na pamet, i u suprotnim smerovima i kroz crveno i kroz Zmaj Jovinu i Dunavsku i kejom po tartan stazi i šetalištu...
Da se malo NSBI pozabavi ovim...
I nemojte da polemiše o ovome jer za svaki navod ste svi barem jednom doživeli lično da vidite.
Marko
Ako ne skreće, biciklistička staza je po istom tom zakonu put (član 7), što znači da je ukrštanje staze sa kolovozom raskrsnica i tu se primenjuju sva pravila koja važe za raskrsnice.
Neverovatno je koliko ljudi u Novom Sadu misli da ako ima volan u rukama, svi treba da se sklone. Potpuno nasilničko razmišljanje.
Jovan
Manite se mrznje, ona nas je dovela tu gde smo sad, a ne gde zelimo da budemo.
Pamet uglavu sugradjani.
Auro
Rooney
Previše smo mi nervozni i netolerantni.
Rizbo
fan
Rambo Amadeus
Bisquiter
Potvrda o poznavanju saobraćajnih propisa OBAVEZNA!!!
BEZ jasnih obeležja- prsluci, svetla I obavezna kaciga - ozbiljne kazne!
Sve drugo je bezobrazno i probijanje tuđih granica.
NSAboriginal
Molim NBSI i Radio021 (sa obzirom da aktivno prati bicikliste, naravno kroz tekstove) da što pre organizuju seriju obuka za vozače biciklova.
Nepoznavanje saobraćajnih propisa u vezi biciklova u saobraćaju je alarmantno, izuzetno opasno i na kraju, neprihvatljivo sa stanovništva bezbednosti kako biciklista tako i ostalih učesnika.
U onom što javno objavljuje NSBI a R021 prenosi ima jako puno suprotnosti sa pozitivnim Zakonom o bezbednosti saobraćaja. To je aposlutno dovođenje u zabludu.
Molim vas sve, zapamtite: BICIKL NEMA APSOLUTNO NIKAKVU PREDNOST NAD AUTOMOBILOM.
Vozač bicikla nema nikakvu prednost nad vozačem automobila (i drugog vozila).
Prednost pešačkog prelaza se ne odnosi na biciklove ni u kom pogledu.
Biciklistička staza i biciklistička traka nemaju prednost nad putem i kolovoznom trakom.
Molim sve, naučite ovo i zapamtite. Za dobro svih.
Boris
nema
Ja sam i "biciklista" i "vozač" i "pešak",kao i verujem dobar deo mojih sugrađana.
Kao građanin tražim i bolje biciklističke staze i kolovozne trake i pešačke staze.
Bahatih ljudi ima , ne vezano za koji se vid prevoza tog dana odluče.
Čemu ovoliki gnev, nasilje ....jedni protiv drugih , hajde da usmerimo gnev tamo gde je potrebno, umesto što dozvoljavamo da nam bace kosku oko koje ćemo se svađati.
Anticikloterorista
Марија
Perina zena
Nikada im necu dati svoju podrsku ni u cemu dok ne porade na podizanju svesti kako biciklista treba da se ponasa i ne nauce pravila u saobracaju.
Marko
S druge strane, sećam se da su me zaposleni u Zelenilu "skidali" sa bicikla kao tinejdžera u prolasku kroz Dunavski park. U tom kontekstu, a posmatrajući ponašanje ne samo dostavljača, već građana - biciklista uopšte, dok voze kroz uži gradski centar, odnosno pešačkim zonama, bez pardona, mogu da potpišem da ću izlomiti i vozača i bicikli u slučaju da me udari, ili ne daj bože neko od dece. Mirne savesti i punog srca.
Sjajno je da gori plamen i da se bori za nešto bolje, ali jednako je važno u tu borbu ići osvešćen i samosvestan.
ns
Biciklista
Mare
Ferari lik
pajo patak
Suština NSBI
rog
Jovan
K
Новосађанин
Vaske
Grad prolazi kroz apokalipsu, umesto da se udruze da se nekome pomogne oni traze ono sto njih zanima.
Još
roki
Zebra
Ns pešak
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H