Nije stvar u brzini, vec u paznji i tome dal neko zna da vozi ili ne zna.to zna i moja baba sa 4 osovne koju je sa bicikla srusio "vozac" koji je samo pokusao da se isparkira. Neka stave policajce na svaku raskrsnicu da zaustave svakoga koga mogu i proveravaju dal je neko pijan. To ce smanjiti udese sigurno za 50%. Nema nista gore od ljudi koji misle da znaju da voze i da su sposobni za to u svakom momentu. Svi su uzasno bahati i bezobrazni, pogotovo kad vide da vozi zena. Bila sam u jako puno situacija kada su izlazili iz kola i pretili mi zato sto se nisam sklonila onog trenutka kada su oni to zamislii, sto im smetam jer nemam gde da sklonim iako oni mogu d ame obidju, zagrade me na prakingu i nonsalantno mi doviknu da cekam...i tako raznorazna izivljavanja...cim vide zenu za volanom osile se, pravi divlji zapad... Izgleda da nam je postalo potrebno oruzje protiv takvih kad god sednemo u kola, a niko im nista ne moze. Drzava sluzi samo da me odere za registraciju, porez, prekoracenje brzine, da me stiti od same sebe kad ne vezem pojas... Tuga
Pa ko to pametan u FTN pravi tako dobra resenja? Nemojte crtati parking mesta tamo gde je parkiranje zabranjeno (trotoar,blizu raskrsnice, pesackog ili saobracajnog znaka).Nemojte praviti autobuska stajalista u raskrsnicama.
Napravili ste kosinu na ivicnjaku pesackog prelaza da invalidi i majke sa kolicima mogu nesmetano da se krecu pa ste nabili kiosk, autobusku ili iscrtali parking mesto, tako da moraju da silaze na kolovoz preko visokih ivicnjaka kako bi nastavili dalje.
POSTAVITE POLICAJCE U CIVILU DA IH KAZNJAVAJU STO SILAZE NA KOLOVOZ NA MESTU KOJE NIJE OBELEZENO ZA TAKVU RADNJU!!!
Svakom kocijasu je jasno da ne brinete o bezbednost nego o PUNJENJU BUDZETA.
Zbog "nekolicine" prostaka će ispaštati svi - uvođenjem dodatnih ograničenja, semafora itd.
Mislim da bi ispit za vozačku dozvolu (bilo koje kategorije) treba biti u "više delova", odnosno da se poslednjih nekoliko časova uz polaznika i instruktora vozi i jedan član ispitne komisije tako da se vozačka dozvola dobija samo ako se polaznik uzastopno dokaže. Ovde čak mogu pomoći one kamere za snimanje iz vozila u saobraćaju koje u poslednje vreme reklamiraju.
A kada se uzastopno prave prekršaji kazna prelazi sa ohoho novčane na ohoho zatvorsku.
Onom "tatinom sinu" što je pre dve godine Audijem ubio dvojicu u Jugu vozeći preko 100 na sat u pijanom stanju treba suditi za ubistvo, a ne za nasilničku vožnju.
I zašto po ulicama (gde je statistički veći broj prekoračenja brzine) nisu postavljene one table koje pokazuju "Vaša brzina je" ?!
pa na grbavici i ne mozes brze od 30 da vozis, jer su ili raskopane ili "rupicaste" ulice ili se "baje" parkiraju na kolovoz pa moras da vozis slalom. Primer: M.Dimitrijevica - Gogoljeva i M.Dimitrijevica - B. Ribnikara gde samo sto se u sred raskrsnice ne pocnu parkirati, kao i Kolo S. Sestara....
Resite se stoke u saobracaju, pa ce se i saobracaj resiti!
stavite ogranicenje 5 km/s pa cemo svi parkirati aute i hodati .. U Budimpesti je na bulevarima ogranicenje 70.. pa ko ce voziti 50 sa tri trake u jednom smeru, na bulevaru Evrope na primer ?!?
Ne kažem da prevelika brzina nije uzrok nezgodama i ne sporim nalaze i mišljenja stručnjaka ali.
Inženjeri, urbanisti ,profesori i saobraćajci jeste li se zapitali kako na bezednost u saobraćaju utiču krateri od udarnih rupa dubine po 15-20 cm. Da li je neko od pomenutih skoro prolazio raskrsnicom kod Merkatora.Sramota je reći da raskrsnicu čine dva bulevara.Temerinski put raskrsnica pre mosta od prema gradu-kolotrazi i sl.Neispravni putevi prouzrokuju neispravna vozila a da nekih kvarova nismo ni svesni. U takvim uslovima i 20 km je prevelika brzina pogotovo kad se zalede barice i baruštine po putevima. Da bi se vozilo bezbedno zaustavilo potrebno je da bude vise uslova ispunjeno a ne samo brzina kretanja.
A ja bih radije vratio maksimalnu brzinu u naseljenim mestima na 60km/h, ili bar na bulevarima.
Sto se tice ogranicenja na 30km/h evropska iskustva pokazala su da su veoma neprakticna i lose postovana od strane vozaca. Pesaci pretrcavaju put bez obzira na ogranicenje brzine i zbog toga bi akcenat u novim propisima trebao biti na tome.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ograničenje brzine poštuje tek trećina vozača
Novi Sad
•23.11.2011.
•11:17
Komentari 14
Anja
Noname®
noname
Peca
Napravili ste kosinu na ivicnjaku pesackog prelaza da invalidi i majke sa kolicima mogu nesmetano da se krecu pa ste nabili kiosk, autobusku ili iscrtali parking mesto, tako da moraju da silaze na kolovoz preko visokih ivicnjaka kako bi nastavili dalje.
POSTAVITE POLICAJCE U CIVILU DA IH KAZNJAVAJU STO SILAZE NA KOLOVOZ NA MESTU KOJE NIJE OBELEZENO ZA TAKVU RADNJU!!!
Svakom kocijasu je jasno da ne brinete o bezbednost nego o PUNJENJU BUDZETA.
Deki
Mislim da bi ispit za vozačku dozvolu (bilo koje kategorije) treba biti u "više delova", odnosno da se poslednjih nekoliko časova uz polaznika i instruktora vozi i jedan član ispitne komisije tako da se vozačka dozvola dobija samo ako se polaznik uzastopno dokaže. Ovde čak mogu pomoći one kamere za snimanje iz vozila u saobraćaju koje u poslednje vreme reklamiraju.
A kada se uzastopno prave prekršaji kazna prelazi sa ohoho novčane na ohoho zatvorsku.
Onom "tatinom sinu" što je pre dve godine Audijem ubio dvojicu u Jugu vozeći preko 100 na sat u pijanom stanju treba suditi za ubistvo, a ne za nasilničku vožnju.
I zašto po ulicama (gde je statistički veći broj prekoračenja brzine) nisu postavljene one table koje pokazuju "Vaša brzina je" ?!
Lala_Neznanov
"To što ste se usrali u gaće nije što je WC bio daleko, nego što niste krenuli na vreme!"
Noname
Resite se stoke u saobracaju, pa ce se i saobracaj resiti!
Vladimir
JA-
Inženjeri, urbanisti ,profesori i saobraćajci jeste li se zapitali kako na bezednost u saobraćaju utiču krateri od udarnih rupa dubine po 15-20 cm. Da li je neko od pomenutih skoro prolazio raskrsnicom kod Merkatora.Sramota je reći da raskrsnicu čine dva bulevara.Temerinski put raskrsnica pre mosta od prema gradu-kolotrazi i sl.Neispravni putevi prouzrokuju neispravna vozila a da nekih kvarova nismo ni svesni. U takvim uslovima i 20 km je prevelika brzina pogotovo kad se zalede barice i baruštine po putevima. Da bi se vozilo bezbedno zaustavilo potrebno je da bude vise uslova ispunjeno a ne samo brzina kretanja.
MaloMorgen
Sto se tice ogranicenja na 30km/h evropska iskustva pokazala su da su veoma neprakticna i lose postovana od strane vozaca. Pesaci pretrcavaju put bez obzira na ogranicenje brzine i zbog toga bi akcenat u novim propisima trebao biti na tome.
Gradjanin
boco
Vladan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H