Autor: 021.rs

Novi Sad
01.08.2023.
17:00 > 16:58
Novosadska inspekcija od polovine januara ima Vajber broj za prijavu problema na javnim površinama u, kako je tad najavljeno, cilju lakšeg i bržeg rešavanja problema.
  • VS

    02.08.2023 18:52
    Prijavljiveno, a nerešeno
    Prijavio sam 2 problema i nisam dobio ni jednu povratnu informaciju osim "seen". Problem se nije rešio do danas. U pitanju su bile dve velike rupe na putu.
  • Još jedna u nizu

    02.08.2023 00:10
    naprdnih besmislenosti za
    zahebavanje i zaluđivanje građanstva.
  • Ja

    01.08.2023 23:31
    Prijavio na viber dva puta neko ostecenje na putu (sahta i propao asfalt na bic stazi) i resili u roku od par dana.
  • Kuku lele

    01.08.2023 22:30
    Ne reaguju cak ni kada im se obrati profesionalni upravnik zgrade u ime stanara. Mi smo prijavljivali zbog drveca koje nam stvara opasnost zbog veteova i udara u prozore ali nista. E zato ce to biti objavljeno na mom profilu na kom me prati 50 000 novosadjana pa ce ostati bez dobrog dela glasova na izborima
  • Nick

    01.08.2023 22:09
    ishod
    Prijavio mejlom - odgovorili su da će nadležne službe rešiti u skladu sa finansijskim mogućnostima i planovima rada.
    Čini mi se da su me otkačili :-) no javiću ako me prijatno iznenade.
  • Boriša

    01.08.2023 20:53
    Tri puta za jedan problem prijavljivao mejlom komunalnoj miliciji (policiji) i ništa.
  • Eko

    01.08.2023 19:14
    Prijavila sam mejlom, nisam dobila odgovor.
  • Dr Vucelja

    01.08.2023 18:21
    Kome
    Sta vredi prijavljivati kad niko ne reaguje
  • bananarama

    01.08.2023 17:53
    Poznato mi je da može da se prijavi putem Vajbera.
    Jednom sam čak i poslao prijavu sa fotografijom, video da su poruku pročitali, ali povratnu informaciju nisam dobio u smislu šta su i dali su nešto preuzeli.

    Više volim da im napišem mejl u čemu je problem. Uz mejl zakačim i fotografije i obavezno im mejlu napišem da od njih zahtevam da mi putem mejla odgovore dali su moj mejl primili, pročitali i šta će preuzeti. Takođe u istom mejlu zahtevam i da mi odgovore da ako ništa nisu preduzeli da mi obrazlože zbog čega nisu i na osnovu kojeg zakona, uredbe, odluke grada nisu ili jesu.
    U oko 99% slučajeva dobijem povratni majl sa odgovorom da su prijavu zaprimili.
    U oko 90% slučajeva dobijem povratni mejl da su prijavu zaprimili, da su je prosledili nadležnoj službi, navedu član zakona ili odluke na osnovu koje prijavu prosleđuju toj i toj službi, koliki je rok za rešavanje i slično.
    Međutim, samo u oko 10% slučajeva sam od njih dobio povratnu informaciju da su reagovali, izašli na teren i uradili to i to što ne znači da i u prethodnim prijavama nisu rešavali probleme, ali me nisu obavestili.
    Uglavnom, volim da to sve uradim mejlom jer ostaje neizbrisiv trag o komunikaciji.
    Veoma često kada im pošaljem mejl, ubacim i adresu nekog od načelnika, ministartsva, odeljenja, sekretarijata, . . . . tako da problem ode na više adresa i više ljudi bude upoznato pa ne mogu tek tako da ga preskoče ili zanemare ako bih mejl poslao samo i isključivo na jednu adresu.
  • Novosađanka

    01.08.2023 17:41
    Komunalci
    Prvi put čujem za tu mogućnost.
  • Mn

    01.08.2023 17:20
    Evo upravo sam prijavio da ne radi ulična rasveta. Mada s obzirom da je dispečer poslednji put na viberu viđen pre skoro 12 sati, mislim da te poruke niko neće gledati i da je slaba vajda od ovoga.
  • Saša

    01.08.2023 17:18
    Ne
    Nisam znao.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna